سیاوش خسته نباشی داشتم صوتی رو گوش میکردم
در حین گوش دادن صوتی داشتم فکر میکردم که ما تورو نداشتیم تکلیف ما چی بود ممنون از تو و کائنات
در حین گوش دادن صوتی داشتم فکر میکردم که ما تورو نداشتیم تکلیف ما چی بود ممنون از تو و کائنات
👍37
مردم هر چه زودتر بریزن توخیابون جمهوری اسلامی توی منگنه هست وباعث میشه زودتر فرار کنن پس مردم هر چه زودتر دست بجنبانند و توی خیابون بریزند آخوندها از مردم میترسن وفرار میکنن وآزادی روبه دست میآوریم بهتر از اینکه توخونه ها بمونیم و جمهوری اسلامی سر کار باشد واسرائیل حمله کند اون موقع هم جونمون وهم خونمون رو از دست میدیم
❤34👍4
درودبرسیاوش امانیه عزیزم سربازدیدبان صوتی شماروگوش کردم سپاس ازخداکه شماروبرای مافرستادمن به شخصه خداروشکرمیکنم که شماهستی شمالایق بهترین هاهستی خداروشکرکه هستی سال سال اخرجمهوری اسلامی به لطف شماهمه چیزروفهمیدم امسال تموم میشن وجشن بزرگ روبزودی برگزارمیکنیم جاویدشاه پاینده ایران زنده باشی 🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑
❤28👍1
بادرود مجدد ممنونم نازنین از وویس و راهنمایی که دادید...دقیقا درست گفتید ..چرا از شهرهای دور موشک زد و مردم ببینن؟؟..از کرمانشاه که پایگاه موشکی داره از دوستان پرسیدم اصلا موشکی روی هوا ندیدن..و یا تهران خودم اصلا موشکی ندیدم.. درست گفتید حلبی..چطور ممکنه حلبی این همه حرارت بعد سالم تا اسرائیل برسه بعد کلاهک انفجاری هم نداشته باشه حتما با چپ اسرائیل برای عوامل داخلی یه غلطی کردند حتی گنبد آهنی هم نشان ندادند که موشکی رهگیری شده؟؟صحبت شما درسته گفتن باید برید و دنبال جمع جور کردن پول و طلا ووو هستند بروند بحرجهت خدم هشم دارند ممکنه در داخل درگیری هم یکدفعه بوجود بیاد ..با زیرکی کار میکنن... امیدوارم هرچه زودتر گورشانو گم کنند بی شرفای عرب کثافت.... فدایشما💜🙏✌️
❤24👍2😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴فوری
روسیه از شهروندان خود درخواست کرد فوری ایران را ترک کنند و از سفر به ایران خودداری کنند
روسیه از شهروندان خود درخواست کرد فوری ایران را ترک کنند و از سفر به ایران خودداری کنند
👍71😁17🥴6❤1💯1
#آریامهر:
دراین لحظات تاریخی فقط به ایران فکر کنیم
اگر من و شما شدیم سرباز
اگر من و شما گروه موزیکی تشکیل دادیم
اگر من و شما توانستیم خودمون رو
فکرمون رو از سیاه چال بکشیم بیرون
اگر من و شما توانستیم در این لحظه ی تاریخی
کنار شاه قانونی ایران رضا شاه دوم باایستیم
تمام انرژی و نیرو از سربازی بنام
🫡سیاوش امانیه ایجاد شد 🫡
من به شخصه سیاوش رومیپرستم
چون به من یاد داد چطور از خاک و ناموس و
وطن وخانواده ای بنام ایران دفاع کنم
🔥آماده میشویم برای براندازی 🔥
💪آماده میشویم برای خیزش میلیونی 💪
❤️پاینده ایران 💙
👑جاوید شاه👑
دراین لحظات تاریخی فقط به ایران فکر کنیم
اگر من و شما شدیم سرباز
اگر من و شما گروه موزیکی تشکیل دادیم
اگر من و شما توانستیم خودمون رو
فکرمون رو از سیاه چال بکشیم بیرون
اگر من و شما توانستیم در این لحظه ی تاریخی
کنار شاه قانونی ایران رضا شاه دوم باایستیم
تمام انرژی و نیرو از سربازی بنام
🫡سیاوش امانیه ایجاد شد 🫡
من به شخصه سیاوش رومیپرستم
چون به من یاد داد چطور از خاک و ناموس و
وطن وخانواده ای بنام ایران دفاع کنم
🔥آماده میشویم برای براندازی 🔥
💪آماده میشویم برای خیزش میلیونی 💪
❤️پاینده ایران 💙
👑جاوید شاه👑
❤77👍7💯3🥰1💩1
سیاستمدار هلندی خطاب به خامنهای؛ تو یک روانپریش خطرناک هستی
خیرت ویلدرز، نماینده راستگرای پارلمان هلند، در واکنش به توییت خامنهای خائن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:
خامنهای شما یک روانپریش، دیوانه خطرناک و یک فرد بیمار هستید که بازنده خواهید شد، زیرا منطق، دموکراسی و آزادی پیروز خواهد شد و ما همیشه از اسرائیل حمایت خواهیم کرد.
خیرت ویلدرز، نماینده راستگرای پارلمان هلند، در واکنش به توییت خامنهای خائن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:
خامنهای شما یک روانپریش، دیوانه خطرناک و یک فرد بیمار هستید که بازنده خواهید شد، زیرا منطق، دموکراسی و آزادی پیروز خواهد شد و ما همیشه از اسرائیل حمایت خواهیم کرد.
👍92💯10❤2🫡2
🩵⚘️🩵⚘️🩵⚘️
درودها🙏
مرسسییییی بسییییار عالی بود، بینهایت سپاس 👏🏻👏🏻👏🏻👍🥰🔥🔥🔥 جناب امانیه بزرگوار 🙏 این صوتی، یک حسی به آدم میده ، که دیگه وقتشه و باید عمیقاً فکر کرد و برای قیام نهایی از جا بلند شد ، چون پوشالی بودن رژیم از موشک های نخ نمایش، برای همه روشن و آشکار شد ، سالیان ساله که قدرت پوشالیشو به رخ همه میکشید و درمنطقه رجز میخواند و دنبال دشمن فرضی بود، حالا که مجبوره با واقعیت جنگ رو برو بشه داره وقت کشی میکنه ، چون قدرتی برای نمایش دادن نداره ،از اول هم نداشت ، دیگه وقت رفتن سد علی گدا به چاه فاضلابیه که خودش سالها اون رو عمیق تر کرد ، دیکتاتور به پایان سلام خواهد کرد و ایرانیان طعم شیرین آزادی را خییییییییلی زود خواهند چشید ، جا دارد که سپاسگزار باشیم برای تمامی روشنگری هایی که حاصل تلاش های،شبانه روزیتان میباشد شب بیداری هایتان غصه وخون دل خوردن هایتان ،بالاخره به ثمر نشست ، و به،زودی،زود وعده های پیروزی و برپایی جشن بزرگ رهایی از دشمن خانگی ، در میدان شهیاد زیبا که همواره به آن اشاره میفرمودید، محقق میشود ، و پرچم های سه رنگ شیر و خورشید نشان با تِمسال های بزرگ از تصاویر شهریار ایران و خاندان پاکشان نور و روشنایی را به میهن عزیزمان ایران ، هدیه خواهند داد 🩵⚘️🩵⚘️🩵⚘️
#جاویدشاه 🩵
#پاینده_ایران_یکپارچه 🩵
#ما_ملت_کبیریم_ایران_پس_میگیریم 🩵
🩵⚘️🩵⚘️🩵⚘️
درودها🙏
مرسسییییی بسییییار عالی بود، بینهایت سپاس 👏🏻👏🏻👏🏻👍🥰🔥🔥🔥 جناب امانیه بزرگوار 🙏 این صوتی، یک حسی به آدم میده ، که دیگه وقتشه و باید عمیقاً فکر کرد و برای قیام نهایی از جا بلند شد ، چون پوشالی بودن رژیم از موشک های نخ نمایش، برای همه روشن و آشکار شد ، سالیان ساله که قدرت پوشالیشو به رخ همه میکشید و درمنطقه رجز میخواند و دنبال دشمن فرضی بود، حالا که مجبوره با واقعیت جنگ رو برو بشه داره وقت کشی میکنه ، چون قدرتی برای نمایش دادن نداره ،از اول هم نداشت ، دیگه وقت رفتن سد علی گدا به چاه فاضلابیه که خودش سالها اون رو عمیق تر کرد ، دیکتاتور به پایان سلام خواهد کرد و ایرانیان طعم شیرین آزادی را خییییییییلی زود خواهند چشید ، جا دارد که سپاسگزار باشیم برای تمامی روشنگری هایی که حاصل تلاش های،شبانه روزیتان میباشد شب بیداری هایتان غصه وخون دل خوردن هایتان ،بالاخره به ثمر نشست ، و به،زودی،زود وعده های پیروزی و برپایی جشن بزرگ رهایی از دشمن خانگی ، در میدان شهیاد زیبا که همواره به آن اشاره میفرمودید، محقق میشود ، و پرچم های سه رنگ شیر و خورشید نشان با تِمسال های بزرگ از تصاویر شهریار ایران و خاندان پاکشان نور و روشنایی را به میهن عزیزمان ایران ، هدیه خواهند داد 🩵⚘️🩵⚘️🩵⚘️
#جاویدشاه 🩵
#پاینده_ایران_یکپارچه 🩵
#ما_ملت_کبیریم_ایران_پس_میگیریم 🩵
🩵⚘️🩵⚘️🩵⚘️
❤28👍4
سلام وقت بخیر آقای امانیه صوتی بسیار خوبی بودلیکن متاسفانه مردم فقط گوش میدن وتشکرمیکنندعمل کردمون خیلی ضعیف آخوندهم ازعملکردماها واهمه نداره میگه ایرانی ول کنی نمیدونم چی بگم این فرصتها رابایدنیک بداریم
👍30💯3🤔1
♦️♦️♦️فوری و بسیار مهم
آلمان ،بریتانیا و روسیه از شهروندان خود خواستند ایران را بسرعت ترک کنند
آلمان ،بریتانیا و روسیه از شهروندان خود خواستند ایران را بسرعت ترک کنند
😁53👏10👍4❤1
درود سیاوش مهربونم خسته نباشید فقط میگم دست مریزاد.بخاطر صوتی قاطعانه و بی پرده شما که بدون رودربایستی حرف دل خودتون و واقعیتها را گفتین.من اصلا اهل چاپلوسی نیستم وبخاطر پاسخگویی صادقانه شما که حرف دل میلیونها ایرانی هست ازتون سپاسگزارم.همیشه در قلب من هستین.نوربرتاریکی پیروزاست.بزودی ایران رو پس میگیریم.در این جنگ نابرابر باز هم ملت ایران پیروز هست.تاابد جاویدشاه.پاینده ایران آریایی❤️❤️👑👑
❤20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به این صحنه خوب نگاه کن و فکر. کن
یاران قبل از. که اسراییل به ایران حمله کنند به این صحنه ها خوب نگاه کنید و تصمیم درست بگیرید
هشتاد میلیون نفر. میتوانیم کار ضحاک را تمام کنیم #سیاوش_امانیه
یاران قبل از. که اسراییل به ایران حمله کنند به این صحنه ها خوب نگاه کنید و تصمیم درست بگیرید
هشتاد میلیون نفر. میتوانیم کار ضحاک را تمام کنیم #سیاوش_امانیه
💯40😢10👍8🤣2😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به این صحنه خوب نگاه کن و فکر. کن
یاران قبل از. که اسراییل به ایران حمله کنند به این صحنه ها خوب نگاه کنید و تصمیم درست بگیرید
هشتاد میلیون نفر. میتوانیم کار ضحاک را تمام کنیم #سیاوش_امانیه
یاران قبل از. که اسراییل به ایران حمله کنند به این صحنه ها خوب نگاه کنید و تصمیم درست بگیرید
هشتاد میلیون نفر. میتوانیم کار ضحاک را تمام کنیم #سیاوش_امانیه
😢35💯5👍2🤣2