رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95K videos
596 files
5.7K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
Audio
💪براندازان به جای خود💪

       مافیا در حال فرارند

📣شهروندان بیدار شید📣



👏بلاخره روز رستاخیز فرا رسید👏


🧹باید شود ایران تمیز 🧹

👳‍♂از ظالم و ایران ستیز👳‍♂

🦅هموطن سیمرغ باش🦅

🔥توووو دراین رستاخیز🔥


🫡سربازان گاردشهریار ایران🫡
👍58👏6🫡41🔥1🤮1💯1😘1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🫡4222🥰5👍4👏2💩2💯1
🔴پاول دورف: سیاست ما در قبال کاربران اپلیکیشن تغییر نکرده و حریم خصوصی و امنیت فعالان را از دولت های فاسد حفظ خواهیم کرد
👏13217👍5💩2💋2
یسرائیل کاتز، وزیر خارجه اسرائیل، خبر داد که این کشور تصمیم گرفته آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، را به دلیل محکوم نکردن حمله جمهوری اسلامی «شخصیتی نامطلوب» معرفی و ورود او به این کشور را ممنوع کند.
وزیر خارجه اسرائیل افزود: «کسی که نمی‌تواند حمله جنایتکارانه ایران به اسرائیل را به صراحت محکوم کند، لیاقت این را ندارد که پا در خاک اسرائیل بگذارد.»
یسرائیل کاتز تاکید کرد که آنتونیو گوترش از اسرائیل «متنفر است و از تروریست‌ها، متجاوزان و قاتلان حمایت می‌کند و از او به عنوان لکه ننگی در تاریخ سازمان ملل یاد خواهد شد.»
👍128👏154🥴2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شما صحبت های این روزنامه نگار کویتی را با یک مشت چپ و چول داخلی و خارجی مقایسه کنید تا متوجه بشوید مخالفان پهلوی در صف دشمنان ایران هستند
👍82👌6💯5💩3
🚨دو بمب در مقابل سفارت اسرائیل در کپنهاگ دانمارک منفجر شد.
👍34👎17😱14🤬8😁31
👍88👏24🤣7
سلام این عکس مال الان 11/7/1403چهارشنبه بیمارستان رازی رشت
مریض رو از بیمارستان پرت کردن بیرون
پول ملت ایران درراه بمب وموشک خرج میشه وازاین قشرهیچ حمایتی نمیشه
😢86🤬19💩15😱5👍4💯1
⚡️⚡️فوری
🔹 منابع عبری :
ارتش اسرائیل تا ساعاتی دیگر تاسیسات نفتی ایران را بمباران خواهد کرد.
👍85👏9👎2💯2
95👍4💯2
88👍4💯1😘1
درود بر شما جناب امانیه
پی نوشت اون عکس که بیمارستان رشت مریض و پرت کردن بیرون ، اینجا تو خرم‌آباد لرستان چادرهایی وسط شهر زدن کمک ب لبنان و غزه و یمن
😔
👎61😡31💩21🤬9😢3😭2👍1🔥1😁1
👍20👎1
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
👍192
جواب سوال یکی از. یاران #سیاوش_امانیه
43👍5💯3
درود جناب امانیه، باز هم از زحمات بسیار گران قدر شما سپاسگزارم، توی کانال شما یه آرامش و حس دیگه ای هست❤️❤️❤️❤️
👏226👍2🥰1
درود برخاندان ایران سازپهلوی وشما سیاوش جان
سخنی دارم برای مردم عزیزم ازاین خواب غفلت بیدارشید نزارید که بمب شمارو ازخواب بیدارکنه
هیچ کس دلش برای مانمی سوزه جنگ ویرانی داره ماهابه اندازه کافی ازنظرمعیشتی دچارمشکل هستیم خرج ومخاج زندگی کفاف نمیده اگه جنگ بشه همین خورده سرمایه ای که داریم هم به فنامیره بلندشید وایمان داشته باشید که پیروز هستید  
👍311
بادرود  جناب سیاوش گرانقدر  خسته نباشید..سخنی با هم میهنان گرامی... چقدر پیام میدادید که  روز موعود نزدیکه  دیکتاتور فلان میکنیم چقدر سخنان خوب گفتید وعده انتقام خون جاوید نامانمان دادید؟ الان که وقت مناسب هست پس کجا هستید تمام شاخه های ملاهای فاسد اسرائیل زد خیلی ها هم ریزش کردند نیروهای وابسته هم قل وغم شدن ونیرویی ندارند که بکمکشان بیایند یا دست ندارند یا کور شدند وهنوز در بیمارستان و کلا کارایی ندارند  علی چلاق هم پنهان شده و در بدترین شرایط هست ! پس منتظر چه هستید ؟ شاید برنامه خاصی دارید که من بی اطلاع هستم؟ امیدوارم  در سریع ترین زمان  حرکت لازم بزنید  خیلی ها هستن منتظر همکاریند وایران باهم آزاد کنیم... پیام بی بی شنیدیم و بسیار ممنونیم  ولی هشتاد میلیون حرکت نزنند اسرائیل کار انجام بده..آیا میدانید فرآیند این چی هست  در فردای آزادی شاید خواسته هایی فراوان از ایران داشته باشند( بنظرم  و شاید اشتباه باشد) امیدوارم بخودمان تکیه کنبم وقدرتمان را باور کنیم...پاینده ایران  ...جاوید شاه..برقرارباد سلسله پر افتخار وایرانساز پهلوی🩵🩵🩵🙏✌️✌️✌️
👍30