رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95K videos
596 files
5.7K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
درودبیکران بر سردار ایران داداش سیاوش عزیز
قهرمان چقدر ما ایرانی‌ها خوشانس هستیم بخاطر دلسوز ترین قهرمان ایران که کنار ما هستی
داداش چقدر انرژی مثبت خوبه انسان سبک می‌شود انگار دوباره متولد می‌شود فدای شما
تندرست وسالم بمان برای ما
فدای شما چقدر سخاوت قلب داری واقعا سیاوش زمان شمایی
فقط یک کلمه کنار شاهنشاه وما مردم بمان یک ایران یک سیاوش
به زودی زود کنار شاهنشاه ببینم شما را
خسته نباشی ✌️✌️✌️✌️✌️🙏🙏🙏🙏🙏🙏👑👑👑👑👑👑👑💎💎💎💎💎💎🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷☘️☘️☘️☘️☘️☘️🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🙏🙏🙏🙏🙏👑👑👑👑👑👑⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️🌼🌼🌼🌼🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
49👏1
من انرژی لازم برای تمرکز بر مسائل و اتفاقات منفی ندارم. همچنین زمان و انرژی خود را صرف مسائلی نمی‌کنم که در جهت درست پیش نمی‌روند.💞💞
71👏10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود یاران


دلم میخواهد یک جریانی را با شما درمیان بگذارم .


وقتی خارج کشور. بودم و از. دور به شما نگاه میکردم ،مشکل اصلی را اسلام دیدم و دیدند ؛ و از بیست وپنج سال گذشته مستقیم به اسلام حمله کردیم .

البته با دست پر که قران غیر از مزخرف و شیطان پرستی هیچ چیز دیگری نیست ؛

ولی زمان برد.

خیلی انرژی گرفته شد .
ولی نتیجه اش عالی بود.
خییییییییییییییلی هم عالی بود .


منظورم این است که هر. کسی که از اسلام بیرون آمد ،پادشاهی‌خواه شد ،یا بودند از قبل.


این پادشاهی‌خواهان بودند و هستند که

با اسلحه وطن پرستی با اسلحه اسلام یعنی قران جنگیدند.


این پادشاهی‌خواهان بودند که با اژدهای اسلام به جنگ رفتند.


این پادشاهی‌خواهان بودند که در جنگ با اژدها کشته دادند .


این پادشاهی‌خواهان بودند که از جنگ با اژدهای اسلام پیروز بیرون آمدند.


درست میگویم ؟


وقتی که در مقابل، اژدهای اسلام پیروز. شدید دیگر مجاهدین یا هر گروهی ،هر الاغی یا هر کثافتی چیزی نیست .


درست میگویم ؟


یاران !

بیست وپنج سال پیش من سرباز دیده بان و. شما دوستان به جنگ اژدهایی به نام اسلام رفتیم ؛


راستی!

شما بیست و پنج سال پیش کجا بودید؟

و چکار میکردید ؟!

فکرش را بکنید! کجا بودید !

خوشحال میشوم نظرتان را بشنوم .


سیاوش #سیاوش_امانیه
105👏6👍4💯3
سیاوش من که آزاد شدم انگار از نو تولد شدم سپاس بیکران که من یکی رو آزاد کردی
از این اسلام تخمی محمد راهزن
کاری که تو کردی سراسر ایران فراگیر شده بخصوص در نسل جون ها
سپاس بیکران ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
47💯5👍3👏1
و اخرین کلیپ شما هم که به نظر بنده بهترین فیلم کل دوران بشریت که انسان به خودش دیده و ندیده میباشد یعنی شما کاری کردی که سلمان رشدی هم جرات نکرده هنوز کسی قبل شما ندیدم این جسارت را چرا بعد شما خیلی مد شد که رژیم گرفت و اعدام کرد و خیلی رفتن زندان وکشته شدن اما قبلش ندیدم و اینو بدون قهرمان ما و ایرانیان شما در کنار ارش و بابک و فردوسی میباشید
👍425👏1
درود ومهربرسیاوش مهربونم بیست وپنج سال پیش ما در دوره کثافت ج عسلامی بودم.دوره شاهنشاه رو بچشم دیده بودم که هرکس باهر دین وعقیده ای آزاد ورها زندگی می‌کرد.اما وقتی وارد این دوره که از مغول هم بدتر وجنایتکارتربود شدیم به ماهیت واقعی دین و حکومت دینی پی بردیم.اگر خمینی راس قدرت به کمک آمریکا وفرانسه وگلوبالیستها نمی شد هرگز چهره واقعی حکومت‌ها وبخصوص حکومت دینی رودرک نمیکردیم.اما آگاهی من از زمانی بیشتر شد که با سیاوش مهربونم آشنا شدم وابعاد دینی بخصوص قرآن واسلام را با شما بدرستی شناختم.چشها وگوشهای من بازتر وکنجکاوتر و دقیقتر شد وبدین مناسبت از شما که معجزه زندگی من شدین وبودین بیشتربا مسائل سیاسی ودینی باز شد جوری که هرجا که سخنی می اید دراین زمینه از آنهابرای اثبات ادعای خودم استفاده میکنم سخنان ومدارک شما و استا دفولادوند واساتید دیگرمنجمله استادفاضلی و آقای احمدی که از طریق شما با آنها آشنا شدم مثل جرقه ونوری زیبا بود که درونم رو روشن کرد ومن از آنها بدرستی وبسیارزیاددر بحث با اطرافیان وقانع کردن آنها استفاده کردم وهنوز هم به راهنماییهای شما استادعزیزم احتیاج دارم ودرحدتوانم استفاده می کنم.بدانید که شما تحولی عظیم درمن ایجادکردین وهمیشه از شما سپاسگزارم.وسعی میکنم همانطور که برای مسائل دینی وسیاسی وحتی اقتصادی استفاده کردم برای ادامه مبارزه باز هم از تفکرشان.رهنمودهای ومدارک شما بهره ببرم.همیشه دعاگوی مهربانیها وآموخته های شما هستم.مرسی که درکنارمون جه طی این سالها که باشماهستم درخارج وداخل کشورهستین.همیشه نیازمند هدایت‌های روشنگرانه وبه روز شما هستم.درمقابل شما سر تعظیم فرود می‌آورم دوستان پرتوان شما رو فشرده ودیده بوسم.نوربرتاریکی پیر وز است.تا ابد جاویدشاه.پاینده ایران پادشاهی💞🌺💞🌺💞🌺💞🌺💐🌺💞🌺💞🌺💞🌺💐🌺💞🌺
36👍5👏3💯2
درود ای ناجی من بدون تعارف بگم درصدها طبقه زیرزمین بودم من به شخصه به شما مدیون هستم جاوید شاه تاابدویک روز
48👍4👏1
درود اقای امانیه عزیز
۲۵ سال پیش تازه رفتم خدمت از اهواز به تهران جز به خونه به هیچ چیز فکر نمیکردم
و کص مغز بودم 😀😃🤣
38👍5👏1
درود سیاوش جان کلا ی آدمی بودم زیاد به دین اسلام اهمیت نمی‌دادم یعنی کاری نداشتم بهش ولی از وقتی که سالهاست در کانال شما هستم ی دشمنی شدیدی به دین کثیف اسلام و طرفداراش دارم فدات بشم که چشمای مارو باز کردی از این منجلاب اسلامی کثیف ای قهرمان عاشقتم تا ابد جاوید شاه پاینده سیاوش 🌹🙏❤️😘👍👍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😜😜
👍412👏1
سیاوش جاااان همیشه دنبالت بودم نمی‌دانستم کی و چگونه به شما خواهم رسید از لحظه ای که با جنابتان آشنا شدم فهمیدم عشق میهن وعشق خاندان پهلوی مرا در کنار شما قرار داد به ایرانم قسم آریامهر عزیز را بارها در خواب دیدم که نوید پیروزی رو بهم میدادند و بعد هم شما که خود عشق بودید و همیشه امید را در دلمان شعله ور نگه داشتید این پیروزی بزرگ بر شما سرباز دیده بان و همراهان و تمامی میهن پرستان در سراسر جهان وهمجنین ملت بزرگ ایرانمان و خاندان بزرگ ایرانساز پهلوی خجسته خیلی خیلی خوشحالم اگه حال خوبی داریم مدیون زحمات شبانه روزی شمائیم...
37👍4👏1
سه عضو سپاه پاسداران شب گذشته در حالی که در آپارتمانی در شرق تهران اقامت داشتند، بر اثر تیراندازی از فاصله نزدیک کشته شدند.
👏1016👍2
یاران !

باورم کنید. که شماها محاصره و اسیر. یک مشت لوطکار ،اجازه بدهید. ساده بگویم ،یک مشت کونی شدید.

از اخوندش بگیر تا گلزار ها و سپاهی ها و بسیجی ها.


محمدرضا گلزار در لایو اینستاگرام گفت: رمز محبوبیت و ثروت من ذکر گفتن است.

واکنش کاربران😂
💯91🔥15😱76👌5👍1
سیاوش جاااان در کنار شما معنای واقعی زندگی را یاد گرفتم شما فراتر از باور فراتر از عشق وامید هستید شما سنبل آزادگی و مردانگی هستید شما هر آنچه که خوبان دارند یکجا دارید به شرفم قسم در مرحله صبر هستیم گویی تمام ذرات وجودم در  حال دگرگونی هستند و دوست دارم در فردای آزادی این وطن پرستی را به حدی گسترش و تکثیر کنیم که دیگر هیچ آری هیچ بیگانه ومزدوری جرات نگاه کردن به سرزمین اهورایی امان را نداشته باشد ما پیروز میدانیم و پیروز خواهیم ماند چون دست پرورده همچون شمایی هستیم ما به قله های پیشرفت وابهت خواهیم رسید بزودی در کنار شاه شاهان رضا شاه دوم دست تک تک مبارزین واقعی رو می‌بوسم پاینده ایران وجاوید شاااااه
45👍5💯1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
منظور. الاغ موسوی این بود. که این بار در. خانه های مردم قایم میشویم
👏61👍12🔥61😍1
👏52👍143🥰1😱1
درود بر عمو سیاوش سرباز دیده بان😍😘❤️ عمو سیاوش من ۲۵سال پیش هنوز بدنیا نیومده بودم واین۱۹سال هست که بدنیا اومدم خوشحالم که تو این ۱۹سال زندگیم هیچ وقت دین کثیف و تروریست پرور اسلام رو پرستش نکردم وخیلی هم خوشحال هستم که تو این چند سال دوست عزیز خوبی وقشنگی رو مثل شما دارم البته اگر من رو دوست خودتون بدونید... امیدوارم هرجای که هستی همیشه تنت سالم ولب قشنگت همیشه خوش خنده باشه مرسی که باهامون هستی الماس گرانبها عزیز❤️🌷🫂🌹 عمو سیاوش من دارم خودم رو برای جشن بزرگ پیروزی وآزادی میهن عزیزمان ایران آماده میکنم امیدوارم همه هموطنان هم خودشون رو آماده کنن سیاوش عزیز 🌷🌹
👏44👌1
سلام به سیاوش دوران قهرمان وناجی ملت
در سال ۷۹ من همسرم به دنبال فرمایشات شیخ اب فروش خاتمی وداردسته اصلاحات چیان هر روز مان با زد وبند های حکومت شیطان صفت تازه داشتیم اشنا میشدیم وهر روز من تقریبا ۵ مدل روزنامه میخواندم واصلا در هپروت شیوخ میچرخیدم ومیفهمیدم که ما بازیچه هستیم با بهت فراوان باورم نمیشد شیخ ها با همدیگر هم تعارف ندارند ومثل گرگ همدیگر را هم پاره میکنند از تعجب شاخ در میاوردم
چرا اینها با خودشان هم میجنگند
گیج وافسرده از روش کارشان
تازه چند روزنامه بودند که بعضی از رفتارهای شیوخ مکار را مینوشتند وهمدیگر رو نقد میکردند هر روز هم ارود کشی خیابانی داشتند
26👍9👏3
درود اقای امانیه عزیز،گفتین نظرمونو بگیم ۲۵سال پیش کجا بودیم من اونموقع ۹سالم بودو بهم یاد میدادن ک چطور روزه بگیرمو نماز بخونم،از اول واقعیتش پایبند نمازو روزه نبودم در ظاهر میگرفتمو دور از چشم همه بدو بدو میخوردم میگفتم کسی ندیده ک دقیقاااا کاری ک اخوندا با ما مردم کردن و ماهم سرمون ت برف نمیدیدم،ولی الان خوشحالم ک عمرمو نذاشتم پای نمازو روزه،همیشه هم میگفتم امام حسین مگه کی بود یا علی کی بود از وقتی ک خودمو شناختمو یکم مطالعه البته در حد چندین کتاب و فهمیدم ک اعراب های بی پدر چ ب سر ایران اوردن و از خودشون یادگاری سید گذاشتن از هر چ امامو پیغمبره تنفر پیدا کردم شاید ۱۰سالیه ک من ی رکعت ن نماز خوندم م قران ن روزه ای گرفتم البته روزه ک عرض کردم قبلا هم میگرفتم پنهونی میخوردم،میگفتم خدا چقدر بی رحمه ک میخواد ما گشنه تشنه بمونیم بریم بهشت،نمیخوام اصلاا
ولی نمازو مجبور بودم و دولا راست میشدم ومیخوندم ولی ۱۰ساله شایدم بیشتر نمازو روزه هیچ کدومو ن خوندم ن گرفتم،اگه ت ی مورد ک برخلاف اسلام عمل کردم همین بودو بخودم افتخار میکنم،محرمو صفر و جفرو نفرینو فلانم دقیقااااا ۸ساله گذاشتم کنار از وقتی فهمیدم چ ها ب سر ایران و ایرانی اومده،سید کیه،ریشه من کجاست،پیغمبر من کیه،دین من چیه،واقعیتش دوسالیه هم ب وجود خدا شک کردم مگه میشه خدا باشی و خالق مخلوقات بعد این همه ظلمو ببینیو هیچ شکری نخوری؟صبر داره صبر داره،صبرش چرا برا اخونداستو مظلوم بدبخت هی داره تاوان میده
سپاس از کانال خوبتونو اینکه نظر هممونو میخونیدو ب اشتراک میزارید
پاینده ایران.تاابدو یک روز جاوید شاه✌️✌️
35👍11
دورود برشما جناب امانیه عزیز.
در پاسخ به سوال شما درباره ۲۵ سال پیش من کجابودم؟
بنده تا۲۵ سال پیش در جهل و خرافات زندگی کردم تا جایی که تو خونم قرآن بود مفاتیح بود رساله بود حلیه المتقین بود مهر وتسبیح و جانماز بود و هرچی راجب به مذهب بود.
ولی الان صرف نظر از اینکه گرفتاری مالی همه رو گرفته منم گرفته ولی هیچکدامیک از اینا که نام بردم تو خونم نیست چون ذهنم را کلیپ های طبقه ۱تا ۱۰۰شما بیدار کردو همه انها رو از خونم ریختم بیرون.
واین اثرات گروه خوب رستاخیز سیمرغه
جاوید شاهنشاه ایران زمین
👍301🥰1