درود بر شاهنشاه ایران رضا شاه دوم ❤️❤️👑👑👑👑👑👑
و درود بر شما آقای امانیه ❤️
اینجا میخوام مطلبی رو بگم و اینکه به کسانیکه دفترچه رو نوشتن اتفاقا خیلی خوب شد که دستشون برای مردم رو شد
و مردم فهمیدن اینها در کدوم جبهه هستن و فردا در آینده ایران هیچ نقشی نخواهند داشت و باید به خاطر خیانتی که مرتکب شدن مجازات بشن و همانطور که قبلا فرمودین مهره ها یکی یکی سوختن و سنگرهاشون یکی یکی فرو ریخت و این آخرین مهره و سنگرشون بود که فروپاشید
مردم ایران از بزرگ تا کوچک ۴۶ سال زیر سایه ظلم جمهوری بودن که شورشیان ۵۷ بهشون تحمیل کردن و طعم تلخ جمهوری رو با گوشت و خونشون لمس کردن دیگر سال ۵۷ نیست که مردم ساکت باشن مردم با راهنمایی و فداکاری شما بسیار آگاه شدن
مردم ایران یکصدا فقط فقط شاهنشون میخواهن و هیچ نیرو و و هیچ مهره ای نمیتونه یه جمهوری دیگه رو به مردم غالب کنه
ایران کشور پادشاهان بزرگ بوده و هس و خواهد بود
ما مردم دوست داریم دوباره عظمت و اعتبار خودمون رو کنار رضا شاه دوم بدست بیاریم
پس تمام دشمنان ایران و ایرانی بدانند ایرانیا بسیار هوشیار هستن و جمهوری رو با تمام مهره های پیدا و پنهانش به زودی و معجزه ای دیگر به زباله دان تاریخ میندازن
پاینده ایران ❤️❤️❤️❤️
زنده باد شاهنشاه رضا شاه دوم ❤️❤️❤️👑👑👑👑👑👑
تا ابد جاوید شاه❤️❤️❤️
و درود بر شما آقای امانیه ❤️
اینجا میخوام مطلبی رو بگم و اینکه به کسانیکه دفترچه رو نوشتن اتفاقا خیلی خوب شد که دستشون برای مردم رو شد
و مردم فهمیدن اینها در کدوم جبهه هستن و فردا در آینده ایران هیچ نقشی نخواهند داشت و باید به خاطر خیانتی که مرتکب شدن مجازات بشن و همانطور که قبلا فرمودین مهره ها یکی یکی سوختن و سنگرهاشون یکی یکی فرو ریخت و این آخرین مهره و سنگرشون بود که فروپاشید
مردم ایران از بزرگ تا کوچک ۴۶ سال زیر سایه ظلم جمهوری بودن که شورشیان ۵۷ بهشون تحمیل کردن و طعم تلخ جمهوری رو با گوشت و خونشون لمس کردن دیگر سال ۵۷ نیست که مردم ساکت باشن مردم با راهنمایی و فداکاری شما بسیار آگاه شدن
مردم ایران یکصدا فقط فقط شاهنشون میخواهن و هیچ نیرو و و هیچ مهره ای نمیتونه یه جمهوری دیگه رو به مردم غالب کنه
ایران کشور پادشاهان بزرگ بوده و هس و خواهد بود
ما مردم دوست داریم دوباره عظمت و اعتبار خودمون رو کنار رضا شاه دوم بدست بیاریم
پس تمام دشمنان ایران و ایرانی بدانند ایرانیا بسیار هوشیار هستن و جمهوری رو با تمام مهره های پیدا و پنهانش به زودی و معجزه ای دیگر به زباله دان تاریخ میندازن
پاینده ایران ❤️❤️❤️❤️
زنده باد شاهنشاه رضا شاه دوم ❤️❤️❤️👑👑👑👑👑👑
تا ابد جاوید شاه❤️❤️❤️
❤73👏8👌4👍3💯1🫡1
💎من بدون پهلوی هیچ آینده ی روشنی برای ایران عزیزمون نمیبینم.
هشدار والاحضرت یاسمین پهلوی رو باید جدی گرفت.
#همکاری_ملی
#این_اخرین_نبرده_شاه_داره_برمیگرده
#فقط_کف_خیابون_بدست_میاد_حقمون
#جاویدشاه_رمز_پیروزیست
#قیام_سراسری_ایران
هشدار والاحضرت یاسمین پهلوی رو باید جدی گرفت.
#همکاری_ملی
#این_اخرین_نبرده_شاه_داره_برمیگرده
#فقط_کف_خیابون_بدست_میاد_حقمون
#جاویدشاه_رمز_پیروزیست
#قیام_سراسری_ایران
👍146❤28💯11😱6👌4🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما مردم ایران فقط حکومت پادشاهی را میخواهیم فقط پادشاهی پهلوی
از هرچی حکومت جمهوری دیگه حالمون بهم میخوره چه جمهوری اسلامی آخوندی چه جمهوری اصلاح طلبی آخوندهای کراواتی دفترچه بسیج اضطراری هم نمیخواهیم
فقط وفقط گوش به فرمان شاه عزیزمان هستیم برای ساختن ایرانی آزاد و آباد
از هرچی حکومت جمهوری دیگه حالمون بهم میخوره چه جمهوری اسلامی آخوندی چه جمهوری اصلاح طلبی آخوندهای کراواتی دفترچه بسیج اضطراری هم نمیخواهیم
فقط وفقط گوش به فرمان شاه عزیزمان هستیم برای ساختن ایرانی آزاد و آباد
❤110💯20👍8👌3👏1😱1🫡1
💎من بدون پهلوی هیچ آینده ی روشنی برای ایران عزیزمون نمیبینم.
هشدار والاحضرت یاسمین پهلوی رو باید جدی گرفت.
#همکاری_ملی
#این_اخرین_نبرده_شاه_داره_برمیگرده
#فقط_کف_خیابون_بدست_میاد_حقمون
#جاویدشاه_رمز_پیروزیست
#قیام_سراسری_ایران
هشدار والاحضرت یاسمین پهلوی رو باید جدی گرفت.
#همکاری_ملی
#این_اخرین_نبرده_شاه_داره_برمیگرده
#فقط_کف_خیابون_بدست_میاد_حقمون
#جاویدشاه_رمز_پیروزیست
#قیام_سراسری_ایران
❤143💯31👌10😱2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهاباد/خیابان اصغری/تجمع و بستن جاده در خیابان «اصغری» مهاباد، در اعتراض به قطعیهای مکرر برق
در پی قطعیهای مکرر برق و برای مطالبه رفع این مشکل اساسی، جمعی از مردم مهاباد با تجمع در خیابان «اصغری» و بستن جاده، نسبت به قطع برق اعتراض کردند.
.
در پی قطعیهای مکرر برق و برای مطالبه رفع این مشکل اساسی، جمعی از مردم مهاباد با تجمع در خیابان «اصغری» و بستن جاده، نسبت به قطع برق اعتراض کردند.
.
❤98👏35🫡4🔥1😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑فیلمی از اعتراض مردم لامرد به قطعی برق در گرمای شدید
مردم شهرستان لامرد روز ۲۸ مرداد ۲۵۸۴ در اعتراض به قطعیهای مکرر برق و همزمان با گرمای شدید هوا، مقابل اداره برق این شهرستان تجمع کردند.
قطعیهای مداوم برق در این شرایط سخت اقتصادی موجب آسیب و سوختن لوازم خانگی بسیاری از شهروندان شده
است.
مردم شهرستان لامرد روز ۲۸ مرداد ۲۵۸۴ در اعتراض به قطعیهای مکرر برق و همزمان با گرمای شدید هوا، مقابل اداره برق این شهرستان تجمع کردند.
قطعیهای مداوم برق در این شرایط سخت اقتصادی موجب آسیب و سوختن لوازم خانگی بسیاری از شهروندان شده
است.
❤83👏18👍4🔥1😱1😍1
🟠 ماموران وزارت اطلاعات و حراست وزارت ورزش جمهوری اسلامی دستور دادند تا تصویر سربازان هخامنشی از روی یقه و سرآستین پیراهن جدید تیم پرسپولیس حذف شود. جنگ که تمام شد، آن «ای ایران بخوان» و وطنپرستی ۱۲ روزه دولت پزشکیان هم فراموش شد.
😡🤬
#فقط_کف_خیابون
#بدست_میاد_حقمون
#میدان_میلیونی
#جاوید_شاه
#همکاری_ملی
#نام_پاک_پهلوی_تا_ابد_جاریست
#رضا_رضا_پهلوی_اینست_شعار_ملی
#همکاری_ملی_پیوند_با_رضا_شاه_پهلوی
#شکوه_ایران_با_پرچم_شیر_و_خورشید_تاجدار
😡🤬
#فقط_کف_خیابون
#بدست_میاد_حقمون
#میدان_میلیونی
#جاوید_شاه
#همکاری_ملی
#نام_پاک_پهلوی_تا_ابد_جاریست
#رضا_رضا_پهلوی_اینست_شعار_ملی
#همکاری_ملی_پیوند_با_رضا_شاه_پهلوی
#شکوه_ایران_با_پرچم_شیر_و_خورشید_تاجدار
❤63🔥21😱21👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تجمع اعتراضی کامیونداران وارداتی مقابل وزارت صمت؛ دو سال انتظار و وعدههای بیپایان
جمعی از کامیونداران وارداتی در اعتراض به ترخیص نشدن کامیونهای خود، مقابل ساختمان وزارت صمت تجمع کردند.
این کامیونداران میگویند که برخی شرکتهای واردکننده با وعده فروش کامیونها، دو سال است که آنها را معطل کردهاند و هنوز کامیونها به دست مالکان نرسیده است.
معترضان از وزارت صمت میخواهند پاسخ شفاف و عملی درباره زمان ترخیص کامیونها ارائه کند، اما تاکنون این وزارتخانه هیچ راهکاری ارائه نکرده و وعدهها همچنان در حد حرف باقی مانده است.
تجمع امروز، نشاندهنده خشم و بیاعتمادی رانندگان نسبت به عملکرد شرکتهای وارداتی و دستگاههای مسئول است؛
سهشنبه ۲۸ مردادماه
جمعی از کامیونداران وارداتی در اعتراض به ترخیص نشدن کامیونهای خود، مقابل ساختمان وزارت صمت تجمع کردند.
این کامیونداران میگویند که برخی شرکتهای واردکننده با وعده فروش کامیونها، دو سال است که آنها را معطل کردهاند و هنوز کامیونها به دست مالکان نرسیده است.
معترضان از وزارت صمت میخواهند پاسخ شفاف و عملی درباره زمان ترخیص کامیونها ارائه کند، اما تاکنون این وزارتخانه هیچ راهکاری ارائه نکرده و وعدهها همچنان در حد حرف باقی مانده است.
تجمع امروز، نشاندهنده خشم و بیاعتمادی رانندگان نسبت به عملکرد شرکتهای وارداتی و دستگاههای مسئول است؛
سهشنبه ۲۸ مردادماه
👍77❤4🔥3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤87👏23😱2👌1😍1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑فیلمی دیگری ازاعتراض مردم لامرد به قطعی برق در گرمای شدید
❤72👍25🔥2😱1