رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95K videos
596 files
5.7K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🚨پیام جنجالی دو مجری معروف تلویزیون ملی لبنان به جمهوری اسلامی:

« شما بوی مرگ می دهید ، نه بوی زندگی..!
رهایمان کنید
از کشور ما ، خودتان و رهبرتان و محور مقاومتان را بر دارید و ببرید
در حالی ما و مردم خودتان با جنگ از پای در آمدند و در فقر و نکبت زندگی می کنند
حزب خدای شما ( حزب‌الله) در سراسر لبنان اسلحه و موشک کار گذاشته و ادعا می کنند که برای محافظت از لبنان است
اما عجبا که لبنان را رو به نابودی و انهدام  بردید
بس کنید ، ما را گروگان ایدیولوژی خودتان نکنید
بس کنید ، غارت اقتصاد ما را ..
بس کنید کشتار فرزندان ما را ..
باجگیری از ما و دنیا را بس کنید..
این را مردم لبنان با صدای بلند به شما می گویند
ما را به حال خود بگذارید و رهایمان کنید
ما دیگر نمی خواهیم محور مقاومت شما باشیم
از شما بوی خون و مرگ به مشام می رسد
دست از سر کشور ما و جوانان ما بردارید ..»


( به نظر می رسد صحبت های این مجریان تلویزیون‌ لبنان ،  موضع رسمی مقامات عالی رتبه  آنها نسبت کشورمان باشد ..)


👆🏻به یاد ندارم تا به امروز لبنانی ها اینطور مقابل خامنه‌ای و سپاهش ایستاده باشند ! آنها هم بوی الرحمن جمهوری شیطانی را شنیده اند!
119👍39👏19💯9😱1👌1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
119👍22👏11🫡6😍4😱2
درود وهزاران درود به شماجناب امانیه عزیز سردارهمیشه بیدارفرهیخته بااصالت وطن پرست واقعی دوستت داریم ♥️♥️♥️جناب امانیه عزیز دیگه حرفهاوهزاران بیانیه ای که اینا بدن برای ماملت پشیزی ارزش نداره من ازدیاری هستم که ازهمون سال ۵۷ مردم شهرم که به تازگی شهر شده وروستابوده ومردم روستازاده بودن بااین حکومت مخالف بودن واسم زادگاهم بعنوان مخالف درتمام ایران وفکرکتم اونورمرزها هم پیچید والان هم هنوزم ماهرکجا که میریم ماروبه عنوان سرزمین شاهدوست میشناسن جناب امانیه عزیز میخوام بگم اون زمان مردم زادگاهم که آگاهی کامل نداشتن مخالف بودن چه برسه به الان که دیگه بیصبرانه منتظر بازگشت قدوم پرافتخار شاهنشاهمون هستن ماهستیم پای اصالتمون پای اعتبارمون ومهمترازهمه پابه پای شما عزیزدلاور ♥️♥️♥️پاینده ایران وتاابد جاوید شاه🌹🌹🌹
50👏3😱1💯1
درود بر شما آقای امانیه عزیز
ما مردم رنجکشیده ایران بخاطر احمق هایی مثل امیر حسین اعتمادی و قاسمی نژاد و امثال آنها سالها آزادیمان به تعویق افتاده و سرزمینمان همچنان در اشغال جمهوری کثیف اسلامی مانده
ما مردم ایران یک بار برای همیشه اعلام میکنیم ما شاه وطن پرست داریم هیچ دفترچه و نسخه از طرف هیچ صادراتی سپاهی را قبول نداریم
پاینده باد ایران پادشاهی ❤️❤️
جاوید شاه جاوید خاندان ایران ساز پهلوی 💖💖
پایار و مانا سیاوش شجاع ایران❤️❤️❤️
👍6510😱3😍1
درود خسته نباشید سرباز دلاور
تنها کانالی مردمو آگاه کرد همین کانال رستاخیز سیمرغ بود اینا حسودشون شده می‌خوام خودشونو جا کنن تا مردم بگن اینا یک سیمرغ دارن پس به اینا هم ایمان بیاریم در صورتی که تموم شدببخشید دنیا جای شاشیدن نیست پیش خودشون میگن شاید بتونیم باز وقت برای مونده بیشتر پیدا کنیم تا مردمو پیش خودمون بکشیم سیاوش جان فقط فقط خودتو خودت یارو سرور ما بودی هستی خواهی بود تا وقتی .خودمو میگم زنده ام
96👍10🙏1
📌سقوط ديكتاتور...

نه شاید نه اگر... بلکه حتمی..‌

نه یک احتمال نه یک شایعه... این سرنوشت از پیش در تاریخ نوشته شده هر صفحه ای که ورق میخورد یک قدم به پایان نزدیک تر می شویم. و این پایان نه از جنس رؤیا بلکه از جنس واقعیت است...

#سقوط_دیکتاتورها
#پایان_کار_نزدیک_است #جمهوری_اسلامی_رفتنی_است
👍155👌23💯136🙏4👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴زلنسکی در یک دقیقه ۸ بار از ترامپ تشکر کرد

🔸ویدئویی پربازدید از دیدار ترامپ و زلنسکی

درود. یاران

دیروز قبل از اینکه سران کشور های اروپایی و زلیسکی حرکت کند. به طرف امریکا و نشست داشته باشند

من سرباز به شما پیایم دادم که خبر خوب در. راه هست و این نشست صلح میشود و از خطر. جنگ جهانی سوم که شاید باعث نابودی حتی زمین هم میشود رد. شدیم و جلو جلو. به شما گفتم و حتی موزیک هم پخش کردم

یادتان باشد که من تا از چیزی اطمیتان نداشته باشم دهنم را باز نمی کنم
همیشه من برای شما بهترین را خواستم
حتی که شده زندگیم را ریسک کنم

#سیاوش_امانیه
161🙏18👍11🫡3💯2👌1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
خجسته باد ۲۸ مرداد… روز رستاخیز ملت ایران!
روزی که مردم ایران برای پاسداری از میهن و پادشاه ایستادند و ایران را پس گرفتند و در کنار شاهنشاه به شکوه رساندند


هم‌میهنان!
۲۸ مرداد فقط یاد یک روز نیست، یاد یک ایمان و باور است: ایمان به میهن، به آزادی و به پیوند جاودانه شاه و مردم
آن روز، ۲۸ مردادماه پدران و مادران ما بی‌هیچ چشمداشتی جان خود را سپر ایران کردند.
امروز نوبت ماست که همان غیرت را نشان دهیم!
ماموریت پس گرفتن ایران امروز بر دوش ماست.

بدانید… هیچ قدرتی جز اراده شما نمی‌تواند ایران را از چنگ دشمنانش نجات دهد.


#جاویدشاه
#پاینده_ایران_و_ایرانی
👏11014👍6💯2
🔺یکی از تصاویر پربازدید دیدار ترامپ و رهبران اروپایی
👍150👌1810🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پیوستگی تاریخی یک ملت ریشه‌دار.
پاسخ کودک ایرانی بلوچ، به پرسشگر که می‌پرسد: «اینجا بلوچستانه؟» به تمام فدرالیست‌ها و قومگرایان و چپولهای جهان وطن.
او می‌گوید: «اینجا ایرانه»
🥰12540👍12👏5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود یاران

شاید برایتان سوال شده باشد که چرا خیلی از آدم های معروف و یا سیاستمدار به شکل مثلث دست هایشان را بهم می پیوندند یا لمس میکنند (به شکلی که در کلیپ می بینید. )

اجازه بدهید به طور خلاصه برایتان توضیح دهم که بدانید دقیق به‌ چه منظور این کار را انجام می‌دهند ؛

شاید تا کنون برایتان سوال بوده که چرا هنگام دعا برفرض، دست های تان را باز و رو به بالا می گیرید! (که لازم است بگویم این کار بیهوده و اشتباهی ست چرا که هیچ سودی به انسان نمی رساند)

مثلا شاید تا کنون برایتان جالب بوده که هر وقت انگشت شست دست تان را به نوک دیگر انگشتان می مالید انرژی بدن تان تغییر می‌کند ، که البته هر کدام از انگشتان نیز انرژی مخصوص خود را دارد که در اینجا نمیخواهم بیش از این توضیح بدهم چرا که وقت گیر است .


ولی برویم سر اصل مطلب .
اجازه بدهید این قسمت را بگویم که همه چیز انرژی ست ،من و شما انرژی هستیم ؛
کل دنیا انرژی ست .


وقتی هر شخصی و یا سیاستمداری ،فوتبالیست ،خواننده و یا حتی من ، دستش را به صورت مثلث لمس میکند ،

از این لمس، به تمام چاکرا های بدن خود وصل می‌شود ، مهم ترین چاکرای بدن نیز ، چشم سوم است که هرکس با انجام این کار به این چاکرا می تواند متصل شود.


در این زمان نیم کره سمت راست و چپ مغز تان هم اتصال صورت می گیرد و تمرکز تان بالا می‌رود و هاله انرژی تان نیز قوت می‌گیرد .


(خود دست ✋️، هم انرژی می‌گیرد هم انرژی پس میدهد
مثلا زمانی که با شخصی دست میدهید🤝
تمام انرژی شما و آن شخص تبادل میشود .

خواهش میکنم با هر کسی دست ندهید .)

امیدوارم برایتان کافی ،مفید و مختصر باشد .

عکس من در سن ۱۶ سالگی را می بینید که آن زمان پدر بزرگم بهم آموخت .


سیاوش #سیاوش_امانیه
138👍17👌4🫡3🙏2💯1
درود درود درود بر سیاوش عزیز واسه همینه که اینقد ما به شما اطمینان داریم . تا حالا نشده یه حرف بزنید و اشتباه باشه.
👍731👌1💯1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
آنان که ندای دین به ما می‌دادند
آلوده نمودند جهان را به زنا
——————————————-

باید خون گریست ای هموطن؛

تا کی باید شاهد ناموس فروشی شیعه‌گری بود؟
این چه ننگی است که به گردن ما افتاده و در سکوت نشستیم و نگاه می‌کنیم، تا کی؟
دیدن مصائب امروز جامعه از دیدگاه هیچ آدم روشن بینی پوشیده نیست و هر روز زخمی دهن باز می‌کند تا اشک‌ها خواب را از دیدگان خفته بزداید.
ملتی که تاریخ خود را نداند، از گذشتهٔ خود بی خبر باشد به چنین خفتی گرفتار خواهد شد.
بس است این خرافات شیعه‌گر، بپاخیزیم و از این ننگ رهایی یابیم هموطنم😔

علی رضا جعفری(آزادی)
👌8112👍8🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فیلمی از تجمع اعتراضی بازنشستگان در کرمانشاه
🔴 بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، مخابرات و دیگر صندوق‌های بازنشستگی، روز ۲۸ امرداد ۱۴۰۴ در مقابل صندوق بازنشستگی کرمانشاه تجمع اعتراضی برگزار کردند.
🔴 معترضان در این تجمع، خواستار بهبود شرایط معیشتی، افزایش حقوق و همچنین آزادی زندانیان و لغو حکم اعدام زندانیان شدند.
🔴 این تجمع، پیامی روشن به مسئولان ارسال کرد مبنی بر اینکه بازنشستگان تحت فشار اقتصادی و اجتماعی نمی‌توانند سکوت کنند و مطالبات خود را پیگیری خواهند کرد.
👏786👍4🔥1
🔵🔵 #فوری #مهم 🔵🔵

امروز مردم زاهدشهر در اعتراض به قطعی مکرر برق
👍98👌9🔥53
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅️حرف‌های یک هموطن رو به سران نظام بخاطر #قطعی_برق و غارت کشور
👍12114🔥4👌3😍2