درود خسته نباشی سیاوش جان
صوتی رو گوش کردم کاملا هم موافق هستم
با این صوتی ولی
من تا روزی که زنده هستم هم دشمنی خونی تونی عرب هستم
صوتی رو گوش کردم کاملا هم موافق هستم
با این صوتی ولی
من تا روزی که زنده هستم هم دشمنی خونی تونی عرب هستم
👏30👍2😁2🍾1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
👏28❤4👍2💯1
روی سخنم با پاسدارهاوبسیجی ها و نیروهای که به نظام منحوس آخوندی خدمت میکنند است
پاسدار ها و بسیجی ها،به این عکس خوب نگاه کنید.و بعد از عمری کور و کر بودن، برای نجات جان خودتان هم شده قدری، بی اندیشید و تفکر کنید که بیشک ،عاقبت تک تک شما که جیره خوار نظام منحوس آخوندی هستید همین سرنوشت است
خوب میدانم بخاطر یک لقمه نان وحقوق، وارد این شغل شدید
اما به چه قیمتی؟
نان را در کاسه ی خون میزنید و سر سفره های تان میبرید
پشت به ملت کرده و بر علیه وطن ایستاده اید
خودتان هم خوب میدانید در بین مردم چهره و وجه ی خوبی ندارید و هر روزتان را در بین مردم با وحشت به شب میرسانید
بهتر است بدانید این وضعیت به مراتب بدتر هم خواهد شد به طوری که از ترسِ تکه تکه شدن خودتان و خانواده تان جرات پا از خانه بیرون گذاشتن را نداشته باشید
خدمت به نظام منحوس آخوندی و ضحاک از شما ها چهره ی منفوری بین مردم ساخته و هر روز خشم و آتش انتقامشان بیشتر می شود.
برای لقمه ی نان ،مثل گوسفند قربانی آخوندها میشوید خودتان هم متوجه شده اید که این نظام رفتنی است آخوندها قهرمانان پوشالی هستند تو خالی و ترسو و مال دوست و فریبکار
متوجه شده اید حتی جیکشان در نمی آید و حتی در این شرایط که اسراییل تمام عوامل نظام و نیرو های لبنانی و ایرانی را درو و قلع و قمع میکند، ولی همچنان از آخوندها هیچ صدایی در نمی آید و عرعری نمی کنند میبینید که حتی با حجاب کاری ندارند و حتی مزاحم دست فروشاها نمی شوند،در خیابان مزاحم کسی نمی شوند و حتی در نماز جمعه هایش عرعر نمی کنند
نتیجه اینکه
خود نظام سقوط را پذیرفته و نمیخواهد خطای بکند که زودتر از موعد تیر خلاص بخورد ،از ترس محتاطانه سکوت کرده است از خواب غفلت بیدار شوید،هر چه زودتر از این نظام شیطانی و ایران ستیز بیرون بیاید آن وقت به چشم میبینید یک هفته نمیشود نظام سقوط میکند کشور عوض میشود و زیر پرچم پادشاهی استخدام میشوید و بهترین حقوق و زندگی را به دست میاورید و هر موقع در خیابان با لباس سرباز پادشاهی قدم بزنید مردم با افتخار به شمانگاه میکنند
برای خود نخواهید در تاریخ از شما به بدی یاد شود
شیر مردان ایران در طول تاریخ همیشه یک شعار داشته اند
مردن با عزت بهتر از زندگی با ذلت است
اما ما نه مردن و مرگ،بلکه زندگی با عزت و احترام با جایگاهی که در شأن یک نظام پادشاهی باشد به شما هدیه میدهیم
هنوز دیر نشده قهرمانان ملت خود باشید
تا وقتی که در کنار ضحاک و رژیم منحوسش باشید از شما ها جان خواهد گرفت قربانی خواهد داد
روز موعد نزدیک است
تا دیر نشده به آغوش ملت برگرید که اگر غیراز این شود
حتی خدا هم نمیتواند شما را از چنگال شیران ایران و ملتی که چهل و پنج سال قربانی جهالت و حماقت شما شده اند نجات دهد
آخرین هشدار من به تمام نیروهای نظام منحوس آخوندی
قبل از اینکه قربانی بعدی آخوندها باشید سریعا از این نظام شیطانی و لباس نگ جمهوری اسلامیِ انسان ستیز، بیرون بیاید سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
پاسدار ها و بسیجی ها،به این عکس خوب نگاه کنید.و بعد از عمری کور و کر بودن، برای نجات جان خودتان هم شده قدری، بی اندیشید و تفکر کنید که بیشک ،عاقبت تک تک شما که جیره خوار نظام منحوس آخوندی هستید همین سرنوشت است
خوب میدانم بخاطر یک لقمه نان وحقوق، وارد این شغل شدید
اما به چه قیمتی؟
نان را در کاسه ی خون میزنید و سر سفره های تان میبرید
پشت به ملت کرده و بر علیه وطن ایستاده اید
خودتان هم خوب میدانید در بین مردم چهره و وجه ی خوبی ندارید و هر روزتان را در بین مردم با وحشت به شب میرسانید
بهتر است بدانید این وضعیت به مراتب بدتر هم خواهد شد به طوری که از ترسِ تکه تکه شدن خودتان و خانواده تان جرات پا از خانه بیرون گذاشتن را نداشته باشید
خدمت به نظام منحوس آخوندی و ضحاک از شما ها چهره ی منفوری بین مردم ساخته و هر روز خشم و آتش انتقامشان بیشتر می شود.
برای لقمه ی نان ،مثل گوسفند قربانی آخوندها میشوید خودتان هم متوجه شده اید که این نظام رفتنی است آخوندها قهرمانان پوشالی هستند تو خالی و ترسو و مال دوست و فریبکار
متوجه شده اید حتی جیکشان در نمی آید و حتی در این شرایط که اسراییل تمام عوامل نظام و نیرو های لبنانی و ایرانی را درو و قلع و قمع میکند، ولی همچنان از آخوندها هیچ صدایی در نمی آید و عرعری نمی کنند میبینید که حتی با حجاب کاری ندارند و حتی مزاحم دست فروشاها نمی شوند،در خیابان مزاحم کسی نمی شوند و حتی در نماز جمعه هایش عرعر نمی کنند
نتیجه اینکه
خود نظام سقوط را پذیرفته و نمیخواهد خطای بکند که زودتر از موعد تیر خلاص بخورد ،از ترس محتاطانه سکوت کرده است از خواب غفلت بیدار شوید،هر چه زودتر از این نظام شیطانی و ایران ستیز بیرون بیاید آن وقت به چشم میبینید یک هفته نمیشود نظام سقوط میکند کشور عوض میشود و زیر پرچم پادشاهی استخدام میشوید و بهترین حقوق و زندگی را به دست میاورید و هر موقع در خیابان با لباس سرباز پادشاهی قدم بزنید مردم با افتخار به شمانگاه میکنند
برای خود نخواهید در تاریخ از شما به بدی یاد شود
شیر مردان ایران در طول تاریخ همیشه یک شعار داشته اند
مردن با عزت بهتر از زندگی با ذلت است
اما ما نه مردن و مرگ،بلکه زندگی با عزت و احترام با جایگاهی که در شأن یک نظام پادشاهی باشد به شما هدیه میدهیم
هنوز دیر نشده قهرمانان ملت خود باشید
تا وقتی که در کنار ضحاک و رژیم منحوسش باشید از شما ها جان خواهد گرفت قربانی خواهد داد
روز موعد نزدیک است
تا دیر نشده به آغوش ملت برگرید که اگر غیراز این شود
حتی خدا هم نمیتواند شما را از چنگال شیران ایران و ملتی که چهل و پنج سال قربانی جهالت و حماقت شما شده اند نجات دهد
آخرین هشدار من به تمام نیروهای نظام منحوس آخوندی
قبل از اینکه قربانی بعدی آخوندها باشید سریعا از این نظام شیطانی و لباس نگ جمهوری اسلامیِ انسان ستیز، بیرون بیاید سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍57❤4👏4🤣1
👑Guten Morgen an alle Freunde des Königs ❤️
gestern haben wir Twitter mit #KingRezaPahlavi so sehr verlassen, dass der Klang von allem Pahlavi zu hören ist 🤣
Vergessen wir nicht die Worte des Kaisers Ariamehr:
„Meine Stärke verdankt sich nur Ihrer Stärke. Und Ihre Stärke ist die Stärke der Einheit der iranischen Nation …“
Wir stehen alle hinter Reza Schah II
❤️Javid Shah für immer❤️
#Mein Leben wird für Pahlavi geopfert👑
#Kink Reza Pahlavi
ترجمه:
👑صبح بخیر به تمام یاران شاه
از دیروز چنان توییتر رو با #KingRezaPahlavi ترکوندیم که صدای جزجز هر چی پهلویستیزه در اومده!😁❤️❤️
یادمون نره بفرموده شاهنشاه آریامهر:🥰
"قدرت من، فقط ناشی از قدرت شماست. و قدرت شما، قدرت یکپارچگی ملت ایران است..."
ما همگی پشت رضاشاه دوم هستیم✌🏻❤
❤️جاوید شاه تا ابد❤️
#جانم فدای پهلوی👑
#Kink Reza Pahlavi
🩵🩵🩵🩵
gestern haben wir Twitter mit #KingRezaPahlavi so sehr verlassen, dass der Klang von allem Pahlavi zu hören ist 🤣
Vergessen wir nicht die Worte des Kaisers Ariamehr:
„Meine Stärke verdankt sich nur Ihrer Stärke. Und Ihre Stärke ist die Stärke der Einheit der iranischen Nation …“
Wir stehen alle hinter Reza Schah II
❤️Javid Shah für immer❤️
#Mein Leben wird für Pahlavi geopfert👑
#Kink Reza Pahlavi
ترجمه:
👑صبح بخیر به تمام یاران شاه
از دیروز چنان توییتر رو با #KingRezaPahlavi ترکوندیم که صدای جزجز هر چی پهلویستیزه در اومده!😁❤️❤️
یادمون نره بفرموده شاهنشاه آریامهر:🥰
"قدرت من، فقط ناشی از قدرت شماست. و قدرت شما، قدرت یکپارچگی ملت ایران است..."
ما همگی پشت رضاشاه دوم هستیم✌🏻❤
❤️جاوید شاه تا ابد❤️
#جانم فدای پهلوی👑
#Kink Reza Pahlavi
🩵🩵🩵🩵
❤120🫡12👍7👏3😍1💯1
تصاویری از محل حادثه
یکشنبه ۱ مهرماه
یکشنبه ۱ مهرماه
💔54🤮3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تهران
تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی
یکشنبه ۱ مهرماه
تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی
یکشنبه ۱ مهرماه
👍39👏3🤮2🤝1
کرمانشاه:
تجمع اعتراضی بازنشستگان مقابل تامین اجتماعی و سخنرانی یکی از مطالبه گران پیرامون مشکلات فلاکتبار جامعه کارگری و بازنشستگان
یکشنبه ۱ مهرماه
تجمع اعتراضی بازنشستگان مقابل تامین اجتماعی و سخنرانی یکی از مطالبه گران پیرامون مشکلات فلاکتبار جامعه کارگری و بازنشستگان
یکشنبه ۱ مهرماه
👍35🤮3🤝2🔥1💩1