رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.7K photos
95.1K videos
596 files
5.71K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
🚨۳تا از توئیت‌های عالی سارا4ترامپ را با هم ببینیم!

#MIGAwithPahlavi
🥰152👏2212😍7👍3😱1
👤درود وسپاس بیکران به سیاوش مهربونم.خسته نباشید.من هنوز در شوک این حماسه ای هستم که هم میهنان گرامی ما در خارج از کشور ساختند، حقیقتا هیچ کلمه ای پیدا نمیکنم که بتوانم ذره ای از شما تشکر کنم، از طرف ملت تحت ستم ایران در داخل کشور دست تک تک شما را میبوسم، شما مثل کوه پشت ما ایستاده اید و دلمان پر از نور و افتخار است، من نمی دانستم اینهمه نخبه داریم، من نمی دانستم اینهمه شما باشرفید، سالهاست دهان آنهایی که می گفتند خارج نشینان ها کنار گود نشسته اند میگویند لنگش کن را خاک می گرفتم اما نمی دانستم شما فراتر از کوه و فراتر از یک برادر خوب پشت مردممان ایستاده اید و صدای ما بی صدایان شده اند.

هرچه بخواهم بیشتر بنویسم کلمه کم می اورم، آرزوی دیدن روزی را دارم که در تهران با گل منتظر بازگشت شما باشیم، چه بگویم از،شرافت شما.... کم آوردم واقعا کم آوردم...

آخرین میخ را شما باشرف ها بر تابوت جمهوری اسلامی زدید. جمهوری اسلامی خون بهترین بچه های مردم ریخته و باید برود، دلمان روشن شد با حمایت شما ایمان داریم میهن عزیزتر از جانمان را پس میگیریم.

به وجود شما افتخار میکنیم.تاابدجاویدشاه.پاینده ایران پادشاهی💞🌹🌹💞
82👌8💯2
🔰1100 فعال سیاسی و مدنی و رسانه‌ای
‏6000 هزار خانواده های دادخواه

💥تعدادی از افسران سابق ارتش ایران
‏و 113 تا از احزاب دو شاخه چپ و راست
‏با اعلیحضرت
#شاهنشاه_رضاشاه_دوم پیمان بستند و ایشان را رهبر دوران گذار کردند

#پاینده_ایران
#جاوید_شاه
#همکاری_ملی
🫡12940👍12👏7💯2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر کجا که هستی پشت بام یا ماشین یا پارک

هوطن همراه شو‌

هرشب ساعت11:11

سوت اول

سوت دوم

سوت سوم

پایان ضحاک✌️
👍9912🥰5💯4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدان شهیاد

هر کجا که هستی پشت بام یا ماشین یا پارک

هوطن همراه شو‌

هرشب ساعت11:11

سوت اول

سوت دوم

سوت سوم

پایان ضحاک✌️
👍8518👌4💯4
جناب امانیه درود بر شما واقعا با اون ترانه ای که گوگوش برای خمینی آقا خوبه خوند بدترین زخم بر دل وشخصیت مردم ایران زد خاعن حزب باد
64👍19🔥4💯4
👍88🥰75👌3😍2😱1
درودبیکران خدمت برادر و فرمانده گرانقدر سیاوش خان امانیه یار و یاور شاهنشاه عزیزمان

امروز بادیدن شاهنشاه عزیزمان رضا شاه دوم پهلوی سوم و شاهزاده قانونی علیا حضرت بانو نور پهلوی درهمایش وجودم وخانواده سراسر از شادی و شعف شده بود
همانطور که همیشه برادر گرامی سیاوش خان فرموده بودید تمامی مخالف و چپی و زیر خوابهای دیگران باید در برابر شاهمان سر تسلیم فرودبیاورند
سیاوش خان طبق فرمایش شما از قبل کفشهایمان حاضره و منتظر فرمایش شاه هستیم تا اهریمن ضحاکعلی را سرنگون کنیم

جاویدشاه

پاینده ایران

جاویدوپاینده خاندان ایرانسازپهلوی

شاهنشاه قانونی ایران سیروس رضا شاه دوم پهلوی سوم
KingRezaPahlavi

خدا
شاه
میهن
🫡5812👍6💯3
درود. یاران



جا دارد از صمیم قلب از یکایک شما هم‌میهنان عزیزی که با تمام وجود، با صرف وقت، هزینه، و طی کردن مسیرهای طولانی در هوای بارانی، در مونیخ بودید سپاس گزاری کنم.

می‌دانم که حضور شما تنها یک حضور ساده نبود؛ نماد همدلی، همبستگی و وفاداری بود.

شما با تمام توان سنگ‌تمام گذاشتید، و این حمایت، برای ما مایه دلگرمی و افتخار است.

قدردان یکایک شما هستیم؛
حضور ،صدا و همراهی شما عزیزان فراموش‌نشدنی‌ بود .



سیاوش #سیاوش_امانیه
141🫡6👍5👏3💯2👌1
درود برشما بنده از خراسان شمالی تقدیر تشکر میکنم از تمام میهن پرستانی که کنار پادشاه مون بودن جشن بزرگ ما همه باهم میدان شهیاد.جاویدشاه
90💯3👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این آهنگ را تقدیم میڪنم بہ

اعليحضرت رضا شاہ دوم

شهبانو فرح مادر ایران زمین

داداش سیاوش عزیزم


((مایڪل اسڪافیلد ))



❤️❤️❤️
124👍7🫡4🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود و عرض ارادت خدمت دلاور خستگی ناپذیر و دوست داشتنی و یار و همراه پادشاه عزیزمان جناب سیاوش عزیز🙏🌹

امروز جانانه از شروع کنفرانس مونیخ پای تلویزیون بودم صحنه های زیبای همکاری ملی پادشاهی را نگاه و اشک شوقی بود که از چشمام سرازیر بود
بنده چهار برادرم خلبان دو سرتیپ تمام و دو سرهنگ تمام هوانیروز از بازنشسته های ارتش شاهنشاهی که همراه بنده بعنوان زندانی سیاسی به همکاری ملی پیوستیم
وچه افتخاری بالاتر از این که امروز دوباره همراه داداشام وفاداری خودمان را به یاد دوران خدمت آریامهر و فرزند و یادگار قشنگش سیروس سوم پادشاه ایرانمان ابراز کردیم
در ضمن پدر بنده سرباز دوره رضاشاه بزرگ و عضو ارتش شاهنشاهی بود و همیشه افتخار و وفادار آریامهر بود.

و اشکی که بعد از ۴۷ سال نکبت ج.ا دلریم گذر میکنیم آزادی را زیر سایه پادشاه عزیزمان حس میکنیم و این حس آبادی و آرامش را همراهش میاره ایران

یک ایران جااااویدددد شاااه💙👑💙👑💙
پاینده ایران آریایی
123😍6🔥4👏3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد درگذشت پادشاه فقید ایران
142🫡19🙏4