فراخوان برای حضور شما ایرانیان مقیم در انگلستان در روز جمعه 18 جون روبروی کنسولگری اشغال شده #ایران
@TwitterMamnoe
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حال و روز خوبی ندارم،هزار تا حرف توی گلوم هست که قدرت بیانش رو ندارم، هر چیز که چشمم میبینه و گوشم میشنوه و از فکرم عبور میکنه تبدیل به بغض میشه که نمیدونم چه کارش کنم، دارم کم میارم، دوس داشتم این آهنگ رو تقدیم کنم به شاهنشاه آریامهر برای همین با این تصاویر میکس کردم
#جاوید_شاه
👑(سیاهی لشکر)➰
@TwitterMamnoe
#جاوید_شاه
👑(سیاهی لشکر)➰
@TwitterMamnoe
هر روز تلاش برای اتحاد و ائتلاف با پایوران سابق جمهوری اسلامی و هر کسی که کمترین حقانیتی برای شورش کور 2537 و کودتای ننگین 22 بهمن قائل است، به عمر این رژیم اضافه میکند و اتحاد ایراندوستان را میشکند.
نه رأی دادن-ندادن و کمپینهای مضحک و تکرار سخنان کلیشهای بی سر و ته و بیهوده.
M.R.Reza
@TwitterMamnoe
نه رأی دادن-ندادن و کمپینهای مضحک و تکرار سخنان کلیشهای بی سر و ته و بیهوده.
M.R.Reza
@TwitterMamnoe
نخستین میهمانداران هواپیمایی هما ، ایران ایر ،
دقت کنید به اندازه یکسان دامن خانمها ، و نظم و دیسپلین و دقت جناب رئیس تیمسار سپهبد خادمی . « عکس از صفحه چهل و چند سال قبل »
یعنی واقعا دم طراحش گرم👏👏👏👏
بابا جان وقتی میگیم مملکت اون زمان صاحب داشت بخاطر همه چی هست نه یه مورد دو مورد،
عین الآن بی صاحب نبود یه مشت دزد فقط فکر جیب خودشون باشن
@TwitterMamnoe
دقت کنید به اندازه یکسان دامن خانمها ، و نظم و دیسپلین و دقت جناب رئیس تیمسار سپهبد خادمی . « عکس از صفحه چهل و چند سال قبل »
یعنی واقعا دم طراحش گرم👏👏👏👏
بابا جان وقتی میگیم مملکت اون زمان صاحب داشت بخاطر همه چی هست نه یه مورد دو مورد،
عین الآن بی صاحب نبود یه مشت دزد فقط فکر جیب خودشون باشن
@TwitterMamnoe
هواپیمایی ملی ایران در دهه ۱۹۷۰ عنوان "رو به رشدترین" را در میان شرکتهای هواپیمایی جهان به خود اختصاص داده بود. "هما" پس از شرکت ملی نفت، پردرآمدترین شرکت در ایران بود و همچنین از سوی "بنیاد ایمنی پرواز" به عنوان یکی از امنترین خطوط هوایی دنیا شناخته شده بود.همانطوری که در این پست فرمودید این دستاوردها با نام سپهبد علیمحمد خادمی (۱۲۹۲-۱۳۵۷) پیوند خورده بود که شانزده سال مدیریت هواپیمایی ملی ایران را به عهده داشت. خدمت او چند ماه پیش از وقوع انقلاب با یک استعفای ناگهانی پایان یافت.
چون سپهبد خادمی چهل و سه سال پیش در خانهاش در تهران کشته شد. علیرغم شهادت همسر و سربازانی که در خانه او کار میکردند، رسانههای زیرنظر دولت، قتل او را "خودکشی" خواندند، ولی همزمان چندین رسانه بینالمللی مانند نیویورک تایمز، خبر "قتل" ایشان را منتشر کردند.باید یاداور شد که سپهبد خادمی در میان بهاییان ایرانی بالاترین مقام مدیریت در یک نهاد دولتی را به عهده داشت و سرسختانه مورد مخالفت گروهی از روحانیون مسلمان بود.روحش شاد🌹🌹🌹
https://t.me/TwitterMamnoe/56837
@TwitterMamnoe
چون سپهبد خادمی چهل و سه سال پیش در خانهاش در تهران کشته شد. علیرغم شهادت همسر و سربازانی که در خانه او کار میکردند، رسانههای زیرنظر دولت، قتل او را "خودکشی" خواندند، ولی همزمان چندین رسانه بینالمللی مانند نیویورک تایمز، خبر "قتل" ایشان را منتشر کردند.باید یاداور شد که سپهبد خادمی در میان بهاییان ایرانی بالاترین مقام مدیریت در یک نهاد دولتی را به عهده داشت و سرسختانه مورد مخالفت گروهی از روحانیون مسلمان بود.روحش شاد🌹🌹🌹
https://t.me/TwitterMamnoe/56837
@TwitterMamnoe
Telegram
پادشاهیخواهان توئیتر
نخستین میهمانداران هواپیمایی هما ، ایران ایر ،
دقت کنید به اندازه یکسان دامن خانمها ، و نظم و دیسپلین و دقت جناب رئیس تیمسار سپهبد خادمی . « عکس از صفحه چهل و چند سال قبل »
یعنی واقعا دم طراحش گرم👏👏👏👏
بابا جان وقتی میگیم مملکت اون زمان صاحب داشت بخاطر…
دقت کنید به اندازه یکسان دامن خانمها ، و نظم و دیسپلین و دقت جناب رئیس تیمسار سپهبد خادمی . « عکس از صفحه چهل و چند سال قبل »
یعنی واقعا دم طراحش گرم👏👏👏👏
بابا جان وقتی میگیم مملکت اون زمان صاحب داشت بخاطر…
🛑 تصویری دردناک و غم انگیز از آخرین روزهای زندگانی امیر عباس هویدا نخست وزیری که در روزهای انقلاب ماند و زندانی شد و مثل خیلی ها فرار نکرد ، جرمش سازندگی و آبادانی بود و فقط بخاطر عنوانش او را محاکمه کرده و کشتند!
دوران نخست وزیری #هویدا
اوج دوران رشد اقتصادی و پیشرفت های چشمگیری بود که نام ایران در دنیا همیشه مطرح بود.
#قضاوت_تاریخ
تاریخ در تصویر
@TwitterMamnoe
دوران نخست وزیری #هویدا
اوج دوران رشد اقتصادی و پیشرفت های چشمگیری بود که نام ایران در دنیا همیشه مطرح بود.
#قضاوت_تاریخ
تاریخ در تصویر
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«نه به هر نوع حکومت جمهوری»
«رأی بی رأی»
این نوشتهای است که روی بزرگترین پرچم شیر و خورشید تاجنشان ایران، که امروز ۲۵ خرداد توسط پادشاهیخواهان آذربایجان در ارومیه به اهتزاز در آمد، حک شده است.
ویدیوی زیر را ببینید:
📻 رادیو تبریز
@TwitterMamnoe
«رأی بی رأی»
این نوشتهای است که روی بزرگترین پرچم شیر و خورشید تاجنشان ایران، که امروز ۲۵ خرداد توسط پادشاهیخواهان آذربایجان در ارومیه به اهتزاز در آمد، حک شده است.
ویدیوی زیر را ببینید:
📻 رادیو تبریز
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بزرگترین پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران که قبلا وعده داده شده بود ، امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ در کنار تقاطع غیر همسطح پل قویون در #اورمیه ، افراشته شد .
تقدیم به منوچهر بختیاری
تقدیم به ساسان نیک نفس
و تقدیم به همه جاویدنامان راه آزادی
#نه_به_جمهوري_اسلامي
#رای_بی_رای
Homayoun Naderifar
@TwitterMamnoe
تقدیم به منوچهر بختیاری
تقدیم به ساسان نیک نفس
و تقدیم به همه جاویدنامان راه آزادی
#نه_به_جمهوري_اسلامي
#رای_بی_رای
Homayoun Naderifar
@TwitterMamnoe
تمثال مبارک اعلیحضرت همایونی رضاشاه کبیر، بنیانگذار ایران نوین، در مقابل یکی از شعب اخذ رأی در خارج از کشور
دم همه مشروطهخواهان گرم
Arsam Mahmoudi
پرفسور حمید احمدی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران:
«با روی کار آمدن رضاشاه، قطار مشروطیت که به بنبست رسیده بود به ریل اصلی خود بازگشت»
جمهوریخواهان ولایی و غیرولایی دفعه بعد که خواستند درباره مشروطه و رضاشاه نظر بدهند دست کم قبلش پای صحبت دو نفر مطلع بنشینند. مطالعه پیشکش!
@TwitterMamnoe
دم همه مشروطهخواهان گرم
Arsam Mahmoudi
پرفسور حمید احمدی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران:
«با روی کار آمدن رضاشاه، قطار مشروطیت که به بنبست رسیده بود به ریل اصلی خود بازگشت»
جمهوریخواهان ولایی و غیرولایی دفعه بعد که خواستند درباره مشروطه و رضاشاه نظر بدهند دست کم قبلش پای صحبت دو نفر مطلع بنشینند. مطالعه پیشکش!
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔵هموطنانم در روزهای نزدیک که شما آزادی وطن را در یک رستاخیز ملی به وسعت تمام ملت یکپارچه ایران رقم خواهید زد،ما هم با برافراشتن پرچم شیر و خورشید بر فراز سفارت کشور آزاد شده مان ،به "خانه" بازخواهیم گشت.✌✌
تا ابد #جاویدشاه
#نه_به_جمهوری_اسلامی
atusa sabagh
@TwitterMamnoe
تا ابد #جاویدشاه
#نه_به_جمهوری_اسلامی
atusa sabagh
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی از بی پرنسیپ ترین افرادی که در طول عمر سیاسی ام دیده ام .
وقاحت و لجاجت با یک ملت ، ظاهرا ارثی است !
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#No2IR
https://t.co/RIQZ6E4TjQ
Homayoun Naderifar
نمیدونم چی تو گوش این باقرزاده رفته هربار مصاحبه کرده هی انگشت توگوشش میکنه.این اداواطوار مال ی آدم آنرماله. چکیده ومعرف ادا اصول روشنفکریه. برای رضاپهلوی بیانیه مینوشت فرداش بنام خودش منتشر میکرد که همه بدونن کار این بوده. لویی دوفونسی هست برا خودش
rasulniaz
اون بیانیه معروف برای گوزعلی درویش که توسط رضا پهلوی توییت شد نوشته این جانور بوده
@TwitterMamnoe
وقاحت و لجاجت با یک ملت ، ظاهرا ارثی است !
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#No2IR
https://t.co/RIQZ6E4TjQ
Homayoun Naderifar
نمیدونم چی تو گوش این باقرزاده رفته هربار مصاحبه کرده هی انگشت توگوشش میکنه.این اداواطوار مال ی آدم آنرماله. چکیده ومعرف ادا اصول روشنفکریه. برای رضاپهلوی بیانیه مینوشت فرداش بنام خودش منتشر میکرد که همه بدونن کار این بوده. لویی دوفونسی هست برا خودش
rasulniaz
اون بیانیه معروف برای گوزعلی درویش که توسط رضا پهلوی توییت شد نوشته این جانور بوده
@TwitterMamnoe
شوتب
طرفدارای شازده مثل طرفدارای تتلو هستند که هرچی بهشون فحش بدوبیراه میگه باز عاشق تتلو هستند با این تفاوت که تتلو آثارش خودش خلق کرده ولی شازده پشت دستاوردهای پدر و پدربزرگش مخفی شده و تنها دستاوردش متحد شدن با تحکیم وحشتی ها و ۵۷یهاست.
Mark Rayan
پیربچه شاهدوستان انچنان به پیسی افتادن که چون هیچ مثال موفقیت رضا پهلوی ندارن سعی میکنن دست اوردهای شاهنشاه اریامهرمان را به او بچسبانند و با عکس در کنار شهبانو فرح به یک منفعلِ کاملا شکست خورده در همه کارهایی که در این44 سال کرده،حقانیت دهند!
#گذر_از_رضا_پهلوی
#شرم_شهریاری
@TwitterMamnoe
طرفدارای شازده مثل طرفدارای تتلو هستند که هرچی بهشون فحش بدوبیراه میگه باز عاشق تتلو هستند با این تفاوت که تتلو آثارش خودش خلق کرده ولی شازده پشت دستاوردهای پدر و پدربزرگش مخفی شده و تنها دستاوردش متحد شدن با تحکیم وحشتی ها و ۵۷یهاست.
Mark Rayan
پیربچه شاهدوستان انچنان به پیسی افتادن که چون هیچ مثال موفقیت رضا پهلوی ندارن سعی میکنن دست اوردهای شاهنشاه اریامهرمان را به او بچسبانند و با عکس در کنار شهبانو فرح به یک منفعلِ کاملا شکست خورده در همه کارهایی که در این44 سال کرده،حقانیت دهند!
#گذر_از_رضا_پهلوی
#شرم_شهریاری
@TwitterMamnoe
انتخابات پر برکتی بود. البته ملت دیر به این نتیجه رسیدند که برای نابودی نظام اسلامی اول باید خندق نظام اسلامی یعنی جریان اسهالطلبی را زیر خاک کرد.
گام بعدی سختتر هم هست. عبور از اپوزوسیون قلابی به رهبری پرزیدنت قمیکلا و مهندس رضا پهلوی و گفتمان سراسر فریبکارانهی صربستانبازی و انشالله ساختن اپوزوسیون حقیقی.
فراموش نکنید حضرت به زودی به ریاست جمهوری ایالات متحده بر میگردند و بساط دولت نامشروع بایدن را بر میچینند، حتی قبل از دوهزار و بیست و چهار و با روشن شدن بازشماریها در آریزونا، جورجیا، ویسکانسین و پشتبند این سه ایالت ایالات پنسیلوانیا، میشیگان، نیوهمپشیر، نوادا.
اگر با بازگشت حضرت به کاخ سفید همچنان اپوزوسیون قلابی با فریب دادن شما خودش را نماینده مردم جا بزند فرصت طلایی دیگری به فاک فنا خواهد رفت.
bijan
@TwitterMamnoe
گام بعدی سختتر هم هست. عبور از اپوزوسیون قلابی به رهبری پرزیدنت قمیکلا و مهندس رضا پهلوی و گفتمان سراسر فریبکارانهی صربستانبازی و انشالله ساختن اپوزوسیون حقیقی.
فراموش نکنید حضرت به زودی به ریاست جمهوری ایالات متحده بر میگردند و بساط دولت نامشروع بایدن را بر میچینند، حتی قبل از دوهزار و بیست و چهار و با روشن شدن بازشماریها در آریزونا، جورجیا، ویسکانسین و پشتبند این سه ایالت ایالات پنسیلوانیا، میشیگان، نیوهمپشیر، نوادا.
اگر با بازگشت حضرت به کاخ سفید همچنان اپوزوسیون قلابی با فریب دادن شما خودش را نماینده مردم جا بزند فرصت طلایی دیگری به فاک فنا خواهد رفت.
bijan
@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#سعید_سکویی:
آقای شاهزاده @PahlaviReza
شما که یک سری آشغال و کثافت با پیشینههای ننگین را دور هم جمع کردی؛ اینها چه غلطی میخواهند بکنند؟!
چگونه میخواهید ماشین سرکوب حکومت اسلامی را تضعیف کنید؟!
چگونه میخواهید روحیه مبارزهجویانه جوانان را تقویت کنید؟!
خیانت بس است!!...
Venus 👑
@TwitterMamnoe
آقای شاهزاده @PahlaviReza
شما که یک سری آشغال و کثافت با پیشینههای ننگین را دور هم جمع کردی؛ اینها چه غلطی میخواهند بکنند؟!
چگونه میخواهید ماشین سرکوب حکومت اسلامی را تضعیف کنید؟!
چگونه میخواهید روحیه مبارزهجویانه جوانان را تقویت کنید؟!
خیانت بس است!!...
Venus 👑
@TwitterMamnoe
#پادشاه از ریشه پاتخشا به معنی نگهبان ایران است #شاهزاده یعنی نگهبان ایران زاده، کسی که از کیان #ایران نگهبانی نکند و همه توجهش به حقوق اسلامگرا و تجزیه طلب و همجنسگرا باشد نه پادشاه است و نه شاهزاده !
Reza Hazeli
@TwitterMamnoe
Reza Hazeli
@TwitterMamnoe