اگر پسر محمدرضا شاه بودم:
1-تمام قد از تمام دستاورد های پهلوی دفاع می کردم.
2-بی هیچ تعارف و خجالتی، از حقانیت تک تک اقدامات دوره پهلوی می گفتم.
3-با افتخار از ساواک به عنوان میهن پرست ترین نیروهایی که سپر بلای ایرانیان در برابر تروریست های اسلامگرا و چپگرا بودند قدردانی می کردم.
4-نه فقط به دنبال اتحاد با دشمنان پدربزرگ و پدرم نمی رفتم، بلکه این دشمنی رو با تمام توان ادامه می دادم و محکم توی دل چپ ها و اسلامگراها می رفتم.
5-تار و مار کردن دشمنان پنجاه و هفتی پدرم رو ماموریت زندگیم می کردم.
6-رهبری براندازی رو با تمام قدرت می پذیرفتم.
#SaveAfkariBrothers
Michael Iran
@TwitterMamnoe
1-تمام قد از تمام دستاورد های پهلوی دفاع می کردم.
2-بی هیچ تعارف و خجالتی، از حقانیت تک تک اقدامات دوره پهلوی می گفتم.
3-با افتخار از ساواک به عنوان میهن پرست ترین نیروهایی که سپر بلای ایرانیان در برابر تروریست های اسلامگرا و چپگرا بودند قدردانی می کردم.
4-نه فقط به دنبال اتحاد با دشمنان پدربزرگ و پدرم نمی رفتم، بلکه این دشمنی رو با تمام توان ادامه می دادم و محکم توی دل چپ ها و اسلامگراها می رفتم.
5-تار و مار کردن دشمنان پنجاه و هفتی پدرم رو ماموریت زندگیم می کردم.
6-رهبری براندازی رو با تمام قدرت می پذیرفتم.
#SaveAfkariBrothers
Michael Iran
@TwitterMamnoe