Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
💫راز چشمان #شهلا
در گذشته ای نه چندان دور
در همان روزها که جوانیم را در کوچه بن بست حسرت جا گذاشتم
چشم محسور کننده یار را به «چشم شهلا» تعبیر میکردند
سالها گذشت نفهمیدم #چشم_شهلا چگونه است
تا به چشمانت رسیدم
وقتی یک جهان صافی و مهر را در عمق
نگاهت یافتم
دانستم راز چشم #شهلا را
بیاد تنهایی و رنج همسر عزیزم #شهلا_جهانبین در زندان #اوین
(۶۶ روز گذشت)
https://twitter.com/shvahedian/status/1351023831008337923?s=28
در گذشته ای نه چندان دور
در همان روزها که جوانیم را در کوچه بن بست حسرت جا گذاشتم
چشم محسور کننده یار را به «چشم شهلا» تعبیر میکردند
سالها گذشت نفهمیدم #چشم_شهلا چگونه است
تا به چشمانت رسیدم
وقتی یک جهان صافی و مهر را در عمق
نگاهت یافتم
دانستم راز چشم #شهلا را
بیاد تنهایی و رنج همسر عزیزم #شهلا_جهانبین در زندان #اوین
(۶۶ روز گذشت)
https://twitter.com/shvahedian/status/1351023831008337923?s=28
Twitter
💫Abbas Vahedian-sh💫
💫راز چشمان #شهلا در گذشته ای نه چندان دور در همان روزها که جوانیم را در کوچه بن بست حسرت جا گذاشتم چشم محسور کننده یار را به «چشم شهلا» تعبیر میکردند سالها گذشت نفهمیدم #چشم_شهلا چگونه است تا به چشمانت رسیدم وقتی یک جهان صافی و مهر را در عمق نگاهت یافتم دانستم…
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
💫 چالش پیشروی جمهوری
اسلامی با دولت جدید آمریکا
✍️عباس واحدیان شاهرودی
جامعه گیج و التهاب زده ایران در تکاپوی فهمی نسبی از آینده کشور بوده و در سوی دیگر حکومت ورشکسته ولایت فقیه نیز در تلاش برای یافتن کورسوئی امیدوار کننده به دقیقه شماری جهت آغاز حکومت جدید ایالات متحده آمریکا مشغول است.
سوالی که باید پاسخش را در بستر حقایق جاری بیابیم اینست: آیا احتمال عادی سازی روابط ایران و آمریکا در مدت زمان کوتاهی که رژیم سخت بدان نیازمندست وجود دارد؟
اگر پاسخ مثبت است چه سرنوشتی در انتظار مردم وبویژه مخالفین میباشد؟!
برای یافتن پاسخ درست ابتدا باید شرایط امروز و موقعیت هر دو کشور را نسبت به پنج سال پیش که معاهده #برجام امضا شد را ارزیابی کرده و با دقت در موانعی که مقابل رهبران ایران و آمریکا وجود دارد به تحلیل درستی از آینده سیاسی شان دست یابیم.
در دولت دموکرات باراک اوباما زمانی که لابیست های جمهوری اسلامی موفق شدند آنانرا پای میز مذاکره بیاورند رژیم با اتکا به درآمدهای نفتی نسبتا مناسب و ذخایر ارزی کافی توانسته بود با صرف میلیاردها دلار پول در عراق و سوریه ضمن تولید شبه نظامیان مزدور و ایجاد کمربند حمایتی از اسد توسط #سپاه قدس ،جنگ نیابتی اش را به موازنه مثبت تبدیل نماید.
پس استقرار نظام در پشت مرزهای اسراییلی که مورد بی مهری دولت #اوباما قرار گرفته بود یکی از برگ های برنده اش پای میز مذاکره بود.
از سوی دیگر حکومت با برگزاری انتخابات نمایشی و تمسک به ضعف #اپوزیسیون در ایجاد تشکیلات و تشکلی فراگیر و منسجم و البته کمک لابی های پر نفوذی چون #نایاک این پیام غلط را به غرب قالب کرده که بر خلاف اخبار منتشر شده اکثریت مطلق مردم ایران از وضعیت شان رضایت کامل را دارند!
مجموع این فرآیندها و سیاست دائمی حزب دموکرات آمریکا در مورد سرپا ماندن یک رژیم واپسگرا و منزوی و تسلط اش بر ایران باعث به سرانجام رسیدن #برجام گردید.
جشن باشکوه آخوندها در باره تثبیت ابدی حکومت شان و بر طرف شدن تحریمها و اعزام آقازادگان با چمدانها و کامیونهای پر از دلار و طلا و گرین کارتهای حسین اوبامای نازنین با روی کار آمدن دولت #ترامپ و خروج از برجام به مجلس عزا مبدل شد!
کار به اینجا ختم نگشت و رویکرد دوستانه ترامپ به اسراییل و تلاش برای زدودن دلواپسی یهودیان ،آغازگر تارومار کردن همه کاشته های دهها میلیارد دلاری رژیم در منطقه شد.
ترامپ با ورودش به کارزار سوریه و عراق از یکسو و تقویت ائتلاف عربی به رهبری عربستان در جبهه یمن سبب ساز تغییر بنیادین نقشه سیاسی منطقه خاورمیانه ای شد که در هر کجایش پرچم های جمهوری اسلامی برافراشته بود.
اسراییل نیز در طی سه سال اخیر جان تازه ای یافت و روزی نیست که مواضع نظامیان سپاه قدس و شبه نظامیان وابسته بدانها را شخم نزند!
اما برای تغییر اساسی این نقشه بی گمان مهلک ترین ضربه کشتن #قاسم_سلیمانی بعنوان مغز متفکر و هماهنگ کننده اصلی سیاست خونین رژیم در منطقه بود.
تحریمها و فشار حداکثری از دیگر سو سبب انسداد بزرگترین و کوچکترین روزنه های کسب در آمدهای مشروع(صادرات نفت و گاز و تولیدات) و در آمدهای نامشروع کارتل های قاچاق متعلق به سپاه و متعلقین نظام و دولت روحانی شدند!
و نکته آخر اینکه تا پیش از رویارویی نظامی با اسراییل تصور همگان از قدرت آفند وپدافند موشکی ایران چیزی فراتر ازین وادادگی و به گل نشستن امروزشان در شام و عراق بود.همین الان حوالی صبح ۳۰ دیماه مجددا هواپیماهای اسراییلی مواضع مزدوران وابسته به سپاه قدس و به تعبیری عصائب اهل حق در نزدیکی بغداد مورد حملات بی پاسخ دیگر قرار گرفتند تا تفاوت موشکهای از رده خارج و ایرانیزه شده کره شمالی و قزاقستان و حتی روسی را با تکنولوژی مدرن غرب و اسراییل متوجه شویم!
این موقعیت نظام ورشکسته جمهوری اسلامی از پنج سال پیش تاامروزش بود.
✅در بخش دوم به آمریکا خواهم پرداخت.
ادامه دارد
@ghalamban1398
اسلامی با دولت جدید آمریکا
✍️عباس واحدیان شاهرودی
جامعه گیج و التهاب زده ایران در تکاپوی فهمی نسبی از آینده کشور بوده و در سوی دیگر حکومت ورشکسته ولایت فقیه نیز در تلاش برای یافتن کورسوئی امیدوار کننده به دقیقه شماری جهت آغاز حکومت جدید ایالات متحده آمریکا مشغول است.
سوالی که باید پاسخش را در بستر حقایق جاری بیابیم اینست: آیا احتمال عادی سازی روابط ایران و آمریکا در مدت زمان کوتاهی که رژیم سخت بدان نیازمندست وجود دارد؟
اگر پاسخ مثبت است چه سرنوشتی در انتظار مردم وبویژه مخالفین میباشد؟!
برای یافتن پاسخ درست ابتدا باید شرایط امروز و موقعیت هر دو کشور را نسبت به پنج سال پیش که معاهده #برجام امضا شد را ارزیابی کرده و با دقت در موانعی که مقابل رهبران ایران و آمریکا وجود دارد به تحلیل درستی از آینده سیاسی شان دست یابیم.
در دولت دموکرات باراک اوباما زمانی که لابیست های جمهوری اسلامی موفق شدند آنانرا پای میز مذاکره بیاورند رژیم با اتکا به درآمدهای نفتی نسبتا مناسب و ذخایر ارزی کافی توانسته بود با صرف میلیاردها دلار پول در عراق و سوریه ضمن تولید شبه نظامیان مزدور و ایجاد کمربند حمایتی از اسد توسط #سپاه قدس ،جنگ نیابتی اش را به موازنه مثبت تبدیل نماید.
پس استقرار نظام در پشت مرزهای اسراییلی که مورد بی مهری دولت #اوباما قرار گرفته بود یکی از برگ های برنده اش پای میز مذاکره بود.
از سوی دیگر حکومت با برگزاری انتخابات نمایشی و تمسک به ضعف #اپوزیسیون در ایجاد تشکیلات و تشکلی فراگیر و منسجم و البته کمک لابی های پر نفوذی چون #نایاک این پیام غلط را به غرب قالب کرده که بر خلاف اخبار منتشر شده اکثریت مطلق مردم ایران از وضعیت شان رضایت کامل را دارند!
مجموع این فرآیندها و سیاست دائمی حزب دموکرات آمریکا در مورد سرپا ماندن یک رژیم واپسگرا و منزوی و تسلط اش بر ایران باعث به سرانجام رسیدن #برجام گردید.
جشن باشکوه آخوندها در باره تثبیت ابدی حکومت شان و بر طرف شدن تحریمها و اعزام آقازادگان با چمدانها و کامیونهای پر از دلار و طلا و گرین کارتهای حسین اوبامای نازنین با روی کار آمدن دولت #ترامپ و خروج از برجام به مجلس عزا مبدل شد!
کار به اینجا ختم نگشت و رویکرد دوستانه ترامپ به اسراییل و تلاش برای زدودن دلواپسی یهودیان ،آغازگر تارومار کردن همه کاشته های دهها میلیارد دلاری رژیم در منطقه شد.
ترامپ با ورودش به کارزار سوریه و عراق از یکسو و تقویت ائتلاف عربی به رهبری عربستان در جبهه یمن سبب ساز تغییر بنیادین نقشه سیاسی منطقه خاورمیانه ای شد که در هر کجایش پرچم های جمهوری اسلامی برافراشته بود.
اسراییل نیز در طی سه سال اخیر جان تازه ای یافت و روزی نیست که مواضع نظامیان سپاه قدس و شبه نظامیان وابسته بدانها را شخم نزند!
اما برای تغییر اساسی این نقشه بی گمان مهلک ترین ضربه کشتن #قاسم_سلیمانی بعنوان مغز متفکر و هماهنگ کننده اصلی سیاست خونین رژیم در منطقه بود.
تحریمها و فشار حداکثری از دیگر سو سبب انسداد بزرگترین و کوچکترین روزنه های کسب در آمدهای مشروع(صادرات نفت و گاز و تولیدات) و در آمدهای نامشروع کارتل های قاچاق متعلق به سپاه و متعلقین نظام و دولت روحانی شدند!
و نکته آخر اینکه تا پیش از رویارویی نظامی با اسراییل تصور همگان از قدرت آفند وپدافند موشکی ایران چیزی فراتر ازین وادادگی و به گل نشستن امروزشان در شام و عراق بود.همین الان حوالی صبح ۳۰ دیماه مجددا هواپیماهای اسراییلی مواضع مزدوران وابسته به سپاه قدس و به تعبیری عصائب اهل حق در نزدیکی بغداد مورد حملات بی پاسخ دیگر قرار گرفتند تا تفاوت موشکهای از رده خارج و ایرانیزه شده کره شمالی و قزاقستان و حتی روسی را با تکنولوژی مدرن غرب و اسراییل متوجه شویم!
این موقعیت نظام ورشکسته جمهوری اسلامی از پنج سال پیش تاامروزش بود.
✅در بخش دوم به آمریکا خواهم پرداخت.
ادامه دارد
@ghalamban1398
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴گزارشی از وضعیت مجید حسینی نژاد، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/politicalprisoners-57/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، مجید حسینی نژاد، زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه ۸ سالن ۹ زندان اوین دوران حبس تعزیری ۵ ساله خود را سپری می کند.
به گزارش حقوق بشر در ایران، روز شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹، مجید حسینی نژاد، فعال مدنی و زندانی سیاسی پس از معرفی خود به شعبه ۱ اجرای احکام دادسرای زندان اوین برای سپری کردن دوران حبس تعزیری ۵ سال اش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد و در حال حاضر در اندرزگاه ۸ سالن ۹ این زندان دوران حبس تعزیری خود را سپری می کند. این فعال مدنی، در دی ماه ۱۳۹۷, در حوالی میدان انقلاب در تهران توسط اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و پس از انتقال به زندان اوین و طی مراحل بازجوئی در تاریخ ۳ بهمن ماه همان سال با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بطور موقت آزاد…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/politicalprisoners-57/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/politicalprisoners-57/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، مجید حسینی نژاد، زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه ۸ سالن ۹ زندان اوین دوران حبس تعزیری ۵ ساله خود را سپری می کند.
به گزارش حقوق بشر در ایران، روز شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹، مجید حسینی نژاد، فعال مدنی و زندانی سیاسی پس از معرفی خود به شعبه ۱ اجرای احکام دادسرای زندان اوین برای سپری کردن دوران حبس تعزیری ۵ سال اش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد و در حال حاضر در اندرزگاه ۸ سالن ۹ این زندان دوران حبس تعزیری خود را سپری می کند. این فعال مدنی، در دی ماه ۱۳۹۷, در حوالی میدان انقلاب در تهران توسط اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و پس از انتقال به زندان اوین و طی مراحل بازجوئی در تاریخ ۳ بهمن ماه همان سال با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بطور موقت آزاد…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/politicalprisoners-57/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
گزارشی از وضعیت مجید حسینی نژاد، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین
مجید حسینی نژاد، فعال مدنی و زندانی سیاسی پس از معرفی خود به شعبه ۱ اجرای احکام دادسرای زندان اوین برای سپری کردن دوران حبس تعزیری ۵ سال اش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد و در حال حاضر در اندرزگاه ۸ سالن ۹ این زندان دوران حبس تعزیری خود را سپری می کند.…
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴دومین جلسه دادگاه محمد بنازاده امیرخیزی، مجید اسدی و پیام شکیبا برگزار شد
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/trail-21/&rhash=1bab6b61543470
❇️حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید اسدی، پیام شکیبا و محمد بنازاده امیرخیزی، توسط شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی علی مظلوم برگزار شد.
مجید اسدی، پیام شکیبا و محمد بنازاده امیرخیزی، سه زندانی سیاسی محبوس در زندانهای رجائی شهر کرج و اوین، در دومین جلسه دادرسی از بابت اتهام « اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور » و « فعالیت تبلیغی علیه نظام »توسط شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی علی مظلوم محاکمه و دفاعیات محمد بنازاده امیرخیزی و پیام شکیبا که از زندان رجائی شهر به این جلسه دادرسی منتقل شده بودند اخذ شد اما مجید اسدی، دیگر زندانی سیاسی از حضور در جلسه دادرسی امتناع کرد. این زندانیان سیاسی در اولین جلسه دادرسی که در مهر ماه…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/trail-21/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/trail-21/&rhash=1bab6b61543470
❇️حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید اسدی، پیام شکیبا و محمد بنازاده امیرخیزی، توسط شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی علی مظلوم برگزار شد.
مجید اسدی، پیام شکیبا و محمد بنازاده امیرخیزی، سه زندانی سیاسی محبوس در زندانهای رجائی شهر کرج و اوین، در دومین جلسه دادرسی از بابت اتهام « اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور » و « فعالیت تبلیغی علیه نظام »توسط شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی علی مظلوم محاکمه و دفاعیات محمد بنازاده امیرخیزی و پیام شکیبا که از زندان رجائی شهر به این جلسه دادرسی منتقل شده بودند اخذ شد اما مجید اسدی، دیگر زندانی سیاسی از حضور در جلسه دادرسی امتناع کرد. این زندانیان سیاسی در اولین جلسه دادرسی که در مهر ماه…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/trail-21/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
دومین جلسه دادگاه محمد بنازاده امیرخیزی، مجید اسدی و پیام شکیبا برگزار شد - حقوق بشر در ایران
حقوق بشر در ایران – جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید اسدی، پیام شکیبا و محمد بنازاده امیرخیزی، توسط شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی علی مظلوم برگزار شد.
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
🔴گزارش ماهیانه نقض حقوق پیروان ادیان, دی ماه ۱۳۹۹
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/monthlyreports-10/&rhash=1bab6b61543470
❇ماده ۱۸ اعلامیه جهانی حقوق بشرهر کس حق دارد که از آزادی فکر، وجدان و مذهب بهره مند شود. این حق متضمن آزادی تغییر مذهب یا عقیده و ایمان میباشد و نیز شامل تعلیمات مذهبی و اجرای مراسم دینی است. هر فرد میتواند از این حقوق یا مجتمعاً به طور خصوصی یا به طور عمومی برخوردار باشد.
ماده ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشرهر انسانی محق به آزادی عقیده و بیان است؛ و این حق شامل آزادی داشتن باور و عقیده ای بدون نگرانی از مداخله و مزاحمت، حق جستجو، دریافت و انتشار اطلاعات و افکار از طریق هر رسانه ای بدون ملاحظات مرزی است.
گزارش پیش رو دربردارنده اطلاعات آماری نقض حقوق پیروان سایر ادیان در ایران, تا پایان دی ماه ۱۳۹۹ شمسی است. این گزارش به صورت آماری – تحلیلی ارائه میشود، مسلماً به دلیل عدم اجازه دولت ایران به مدافعان حقوق بشر جهت فعالیت به خصوص در حوزه…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/monthlyreports-10/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/monthlyreports-10/&rhash=1bab6b61543470
❇ماده ۱۸ اعلامیه جهانی حقوق بشرهر کس حق دارد که از آزادی فکر، وجدان و مذهب بهره مند شود. این حق متضمن آزادی تغییر مذهب یا عقیده و ایمان میباشد و نیز شامل تعلیمات مذهبی و اجرای مراسم دینی است. هر فرد میتواند از این حقوق یا مجتمعاً به طور خصوصی یا به طور عمومی برخوردار باشد.
ماده ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشرهر انسانی محق به آزادی عقیده و بیان است؛ و این حق شامل آزادی داشتن باور و عقیده ای بدون نگرانی از مداخله و مزاحمت، حق جستجو، دریافت و انتشار اطلاعات و افکار از طریق هر رسانه ای بدون ملاحظات مرزی است.
گزارش پیش رو دربردارنده اطلاعات آماری نقض حقوق پیروان سایر ادیان در ایران, تا پایان دی ماه ۱۳۹۹ شمسی است. این گزارش به صورت آماری – تحلیلی ارائه میشود، مسلماً به دلیل عدم اجازه دولت ایران به مدافعان حقوق بشر جهت فعالیت به خصوص در حوزه…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/monthlyreports-10/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حدود ۱۳۷۱ بعنوان سرپرست یک پایگاه امنیتی در شهرستان کهنوج #قاسم_سلیمانی را به جرم نافرمانی در ارائه کارت شناسایی و تهمت به سرباز در ایست بازرسی، ساعاتی بازداشت و وادارش کردم که عذرخواهی کند.
چند ماه بعد در میهمانی شامی دلیل حمایت ام از سرباز را به سلیمانی گوشزد کردم. ایشان ضمن اعتراف به اشتباهش، سخت گیری ام را تأیید کردند و مجددا از من عذرخواهی کرده بودند.
آیا فرمانده #سرباز_راهوری امروز این شجاعت را دارد که با #علی_اصغر_عنابستانی برخورد قانونی کند؟!
فرهاد تالشی
چند ماه بعد در میهمانی شامی دلیل حمایت ام از سرباز را به سلیمانی گوشزد کردم. ایشان ضمن اعتراف به اشتباهش، سخت گیری ام را تأیید کردند و مجددا از من عذرخواهی کرده بودند.
آیا فرمانده #سرباز_راهوری امروز این شجاعت را دارد که با #علی_اصغر_عنابستانی برخورد قانونی کند؟!
فرهاد تالشی
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
✅ تبریک به مقام عظمای پیشوا بابت نخریدن #واكسن_خارجی_آلوده عرض کنم
#مهردادمیناوند بر اثر کهولت سن درگذشت و مرگش هیچ ربطی به #کرونا و نخریدن واکسن معتبر نداشت!
انجمن ولایت معاشان چاپلوس پیروی خط پیشوا✋
✍️عباس واحدیان شاهرودی
@ghalamban1398
https://twitter.com/shvahedian/status/1354527851588927488?s=21
#مهردادمیناوند بر اثر کهولت سن درگذشت و مرگش هیچ ربطی به #کرونا و نخریدن واکسن معتبر نداشت!
انجمن ولایت معاشان چاپلوس پیروی خط پیشوا✋
✍️عباس واحدیان شاهرودی
@ghalamban1398
https://twitter.com/shvahedian/status/1354527851588927488?s=21
Twitter
💫abbas vahedian-sh💫
تبریک به مقام عظمای پیشوا بابت نخریدن #واكسن_خارجی_آلوده عرض کنم #مهردادمیناوند بر اثر کهولت سن درگذشت و مرگش هیچ ربطی به #کرونا و نخریدن واکسن معتبر نداشت! انجمن ولایت معاشان چاپلوس پیروی خط پیشوا✋
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
صحبت های عباس واحدیان شاهرودی، پنجشنبه ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ در میدان آزادی..
پُشت به انقلاب... رو به آزادی 🍃
پُشت به انقلاب... رو به آزادی 🍃
Forwarded from AVATODAY
⭕️ارسالی: آرایش جدید انتخابات در اردوگاه نظام
🆔 @Javanmardi77
✍عباس واحدیان شاهرودی
پس از قهر فراگیر مردم در انتخابات اسفند گذشته که در پی حوادث و کشتار خونین #آبان و سقوط تعمدی #هواپیمای_اوکراینی صورت پذیرفت با آنکه شاخه اصولگرایان توانستند با خیال راحت اکثریت مجلس فرمایشی را بدست آورند اما در نهایت رژیم ضربه مهلکی را در عرصه مشروعیت داخلی و خارجی پذیرفت.
#انتخصابات جمهوری اسلامی با همه رسوایی های استبدادیش تا زمانی که مشارکت بالای مردم را در پی دارد ابزار کارآمدی در معادلات جهانی بشمار میآید.
این ابزار آخرین شانس نظام برای پز جمهوری دادنش و فرار از زیر بار فشارهای حقوق بشری و توجیه کننده بسیاری از سرکوبگری هایش میباشد.
مسئله اینست که وقتی حکومتی استبدادی بتواند با هر حربه ای اکثریت را به پای صندوق رای بیاورد آنگاه سرکوب مخالفان در برابر چشم جهانیان را بپای اقلیتی هرج و مرج طلب و عوامل بیگانگان انداخته و به عبارت ساده خود مردم مجوز قتل عام خویش و سرکوب هر مطالبه برحقی را توسط رژیم صادر می کنند.
اما برنامه حکومت برای گرم کردن تنور انتخابات چیست؟
اکنون که رژیم نیاز مبرمی به بازگشت آمریکا در برجام و لغو تحریمها دارد ،انتخابات و میزان مشارکت ملی چه تاثیری میتواند بر این روند بگذارد؟
جمهوری اسلامی بعنوان رژیمی ویرانگر نه فقط در داخل بلکه خارج کشور نیز هیچ محبوبیت و مقبولیتی ندارد.
جنگ افروزی و مداخله در امور کشورهای منطقه و کمک به گسترش تروریسم در خاورمیانه و شمال و مرکز آفریقا بخشی از عملکرد غلط سران نظام بوده که حاصلش بلوکه شدن دارایی های منتسبان خود و فقیر شدن ملتی با انبوهی از ذخایر بوده است.
اینک نظام در ضعیف ترین موقعیت اش در طی چند دهه اخیرست و کشورهای زخم خورده منطقه و آمریکا نیز بخوبی بر این امر واقف اند.
تنها سلاح موثر در دست سران رژیم اینست که با برپایی انتخاباتی پرشور ثابت نمایند علیرغم انزوای بین المللی محبوب اکثریت ملت هستند و برای این نمایش نمیشود فقط متکی به تقلب گسترده بود.
پس تنها راهکار بهره برداری از همه توان و نیروهای وفادار به نظام ،حتی کسانی ست که علیرغم زاویه داشتن با رهبری و جناح حاکم حداقل بخاطر ترس از سرنگونی نظام و بر باد رفتن آخرین پناهگاه امن و محاکمه شدن حاضرند درین نمایش ایفای نقش نمایند!
کنار زدن و منزوی نمودن باند اصلاحطلبان اصلا به صلاح جناح حاکم نبود و دوباره وقت آن شده تا با شل کردن افسار انحصار طلبی، رقبای محصور را به بازی دیگری فرا بخوانند!
اینگونه است که به یکباره عالیجناب #عباشکلاتی یا همان #سیدمحمدخاتمی که نه در کشتار جوانان و قیام خونین #آبان۹۸ و نه ساقط کردن هواپیمای اوکراینی و نه اعدام فرزندان بیگناه این خاک چون #نویدافکاری و #روح_اله_زم و آزار و شکنجه #زندانیان سیاسی هیچ واکنشی نداشته به یکباره پای در صحنه گذارده و از ضرورت برگزاری انتخابات سخن میگوید!
یا چند خیابان آنسوتر خبر تلفن بازی عالیجنابان #میرحسین_موسوی و #کروبی را میشنویم که از لای درب نیمه باز شده منازل شان رفت و آمدها آغاز شدند!
بنظر میآید بزودی این نیروها نیز با اندکی پز اپوزیسیونی به میدان میآیند (البته بعنوان حامی کاندیدایی خاص و نه کاندید شدن خویش!) و بطور حتم در جهت القای این حس که جنس این انتخابات با همه انتخابات گذشته فرق دارد و آنان با قدرت آمدند تا با دمیدن روح دموکراسی البته از نوع جمهوری اسلامی جناح حاکم را مغلوب نیروی ملت کنند!!
جناح حاکم نیز برای راضی کردن هوادارانش به اینکه ناکارآمدی سیستم مختص این غربزدگان تکنوکرات اصلاحطلب بوده و تنها راه نجات کشور بازگشت به روحیه انقلابی گذشته است احتمالا یک جوان ناب زیرخاکی ذوب شده در #ولایت تقدیم ملت خواهند نمود!
درین بین برای جماعت خاکستری نیز تنوع لازم را در بین کاندیدها لحاظ خواهند نمود و بر خلاف نظر برخی از تحلیل گران باور دارم این دوره از حیث تعدد کاندیداتورها که از فیلترینگ #شورای-نگهبان_بیت میگذرند با افزایش نسبی مواجه ایم.
و بازم بعید نیست درین دوره شاهد ظهور چهره ای ناشناخته باشیم که در ظاهر هیچ نسبتی با دو جناح و کل حاکمیت نداشته باشد و با تمسک به پروپاگاندای رسانه ای و تبلیغاتی وی را کاندیدی صد در صد مردمی قالب نمایند!
اینها بخشی از بازیهای احتمالی رژیم در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.
🗨 نکته آخر :
آنچه سبب نجات یا ویرانی کامل #ایران میشود شناختن روشهای این بازی کهنه توسط ملت و پرهیز از هرگونه مشارکت مستقیم و غیر مستقیم در آنست.
هر رای ما به مثابه بافتن یک طناب دار برای گردن #نوید و #زم ها و ساختن یک گلوله برای شلیک بسر #پوریا و #ندا هاست!
اگر خودمان را با هر دلیلی مجاب نمودیم که #رای دهیم شرافتمندانه پای هر نکبت و فلاکتی که بر سر خود و خانواده مان آوردند بایستیم و در ویرانی کامل وطن مشارکت مان را ادامه دهیم.
@ghalamban1398
🆔 @Javanmardi77
✍عباس واحدیان شاهرودی
پس از قهر فراگیر مردم در انتخابات اسفند گذشته که در پی حوادث و کشتار خونین #آبان و سقوط تعمدی #هواپیمای_اوکراینی صورت پذیرفت با آنکه شاخه اصولگرایان توانستند با خیال راحت اکثریت مجلس فرمایشی را بدست آورند اما در نهایت رژیم ضربه مهلکی را در عرصه مشروعیت داخلی و خارجی پذیرفت.
#انتخصابات جمهوری اسلامی با همه رسوایی های استبدادیش تا زمانی که مشارکت بالای مردم را در پی دارد ابزار کارآمدی در معادلات جهانی بشمار میآید.
این ابزار آخرین شانس نظام برای پز جمهوری دادنش و فرار از زیر بار فشارهای حقوق بشری و توجیه کننده بسیاری از سرکوبگری هایش میباشد.
مسئله اینست که وقتی حکومتی استبدادی بتواند با هر حربه ای اکثریت را به پای صندوق رای بیاورد آنگاه سرکوب مخالفان در برابر چشم جهانیان را بپای اقلیتی هرج و مرج طلب و عوامل بیگانگان انداخته و به عبارت ساده خود مردم مجوز قتل عام خویش و سرکوب هر مطالبه برحقی را توسط رژیم صادر می کنند.
اما برنامه حکومت برای گرم کردن تنور انتخابات چیست؟
اکنون که رژیم نیاز مبرمی به بازگشت آمریکا در برجام و لغو تحریمها دارد ،انتخابات و میزان مشارکت ملی چه تاثیری میتواند بر این روند بگذارد؟
جمهوری اسلامی بعنوان رژیمی ویرانگر نه فقط در داخل بلکه خارج کشور نیز هیچ محبوبیت و مقبولیتی ندارد.
جنگ افروزی و مداخله در امور کشورهای منطقه و کمک به گسترش تروریسم در خاورمیانه و شمال و مرکز آفریقا بخشی از عملکرد غلط سران نظام بوده که حاصلش بلوکه شدن دارایی های منتسبان خود و فقیر شدن ملتی با انبوهی از ذخایر بوده است.
اینک نظام در ضعیف ترین موقعیت اش در طی چند دهه اخیرست و کشورهای زخم خورده منطقه و آمریکا نیز بخوبی بر این امر واقف اند.
تنها سلاح موثر در دست سران رژیم اینست که با برپایی انتخاباتی پرشور ثابت نمایند علیرغم انزوای بین المللی محبوب اکثریت ملت هستند و برای این نمایش نمیشود فقط متکی به تقلب گسترده بود.
پس تنها راهکار بهره برداری از همه توان و نیروهای وفادار به نظام ،حتی کسانی ست که علیرغم زاویه داشتن با رهبری و جناح حاکم حداقل بخاطر ترس از سرنگونی نظام و بر باد رفتن آخرین پناهگاه امن و محاکمه شدن حاضرند درین نمایش ایفای نقش نمایند!
کنار زدن و منزوی نمودن باند اصلاحطلبان اصلا به صلاح جناح حاکم نبود و دوباره وقت آن شده تا با شل کردن افسار انحصار طلبی، رقبای محصور را به بازی دیگری فرا بخوانند!
اینگونه است که به یکباره عالیجناب #عباشکلاتی یا همان #سیدمحمدخاتمی که نه در کشتار جوانان و قیام خونین #آبان۹۸ و نه ساقط کردن هواپیمای اوکراینی و نه اعدام فرزندان بیگناه این خاک چون #نویدافکاری و #روح_اله_زم و آزار و شکنجه #زندانیان سیاسی هیچ واکنشی نداشته به یکباره پای در صحنه گذارده و از ضرورت برگزاری انتخابات سخن میگوید!
یا چند خیابان آنسوتر خبر تلفن بازی عالیجنابان #میرحسین_موسوی و #کروبی را میشنویم که از لای درب نیمه باز شده منازل شان رفت و آمدها آغاز شدند!
بنظر میآید بزودی این نیروها نیز با اندکی پز اپوزیسیونی به میدان میآیند (البته بعنوان حامی کاندیدایی خاص و نه کاندید شدن خویش!) و بطور حتم در جهت القای این حس که جنس این انتخابات با همه انتخابات گذشته فرق دارد و آنان با قدرت آمدند تا با دمیدن روح دموکراسی البته از نوع جمهوری اسلامی جناح حاکم را مغلوب نیروی ملت کنند!!
جناح حاکم نیز برای راضی کردن هوادارانش به اینکه ناکارآمدی سیستم مختص این غربزدگان تکنوکرات اصلاحطلب بوده و تنها راه نجات کشور بازگشت به روحیه انقلابی گذشته است احتمالا یک جوان ناب زیرخاکی ذوب شده در #ولایت تقدیم ملت خواهند نمود!
درین بین برای جماعت خاکستری نیز تنوع لازم را در بین کاندیدها لحاظ خواهند نمود و بر خلاف نظر برخی از تحلیل گران باور دارم این دوره از حیث تعدد کاندیداتورها که از فیلترینگ #شورای-نگهبان_بیت میگذرند با افزایش نسبی مواجه ایم.
و بازم بعید نیست درین دوره شاهد ظهور چهره ای ناشناخته باشیم که در ظاهر هیچ نسبتی با دو جناح و کل حاکمیت نداشته باشد و با تمسک به پروپاگاندای رسانه ای و تبلیغاتی وی را کاندیدی صد در صد مردمی قالب نمایند!
اینها بخشی از بازیهای احتمالی رژیم در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.
🗨 نکته آخر :
آنچه سبب نجات یا ویرانی کامل #ایران میشود شناختن روشهای این بازی کهنه توسط ملت و پرهیز از هرگونه مشارکت مستقیم و غیر مستقیم در آنست.
هر رای ما به مثابه بافتن یک طناب دار برای گردن #نوید و #زم ها و ساختن یک گلوله برای شلیک بسر #پوریا و #ندا هاست!
اگر خودمان را با هر دلیلی مجاب نمودیم که #رای دهیم شرافتمندانه پای هر نکبت و فلاکتی که بر سر خود و خانواده مان آوردند بایستیم و در ویرانی کامل وطن مشارکت مان را ادامه دهیم.
@ghalamban1398
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
💫 دیار خونرنج 💫
خطاب به هموطنانم:
این روزها بیشتر از قبل احساس آزردگی و اندوه روح و روانم را می خراشد!
از قتل #بهنام_محجوبی و آزارهای ناجوانمردانه ای که بر خانواده اش تحمیل نمودند تا اعدام پیکر بی جان #زهرااسماعیلی و اینک که ماجرای بخاک و خون کشیدن #سراوان و داغدار نمودن هزار باره سیستان و بلوچستان در صدر اخبار نشسته فقط یک پیام میبینم :
رژیم ولایت فقیه برای تامین غارتها و بقاء خود حاضرست همه ایرانیان را قتل عام کند!
در آن بالا دست هرم ،در زیر آن سریر و تختگاه خونین و در مجمع آن عمامه داران هرگز کسی برای ضجه های آن یتیمان بلوچ،برای شیون آن زنان فقیر و بی سرپرست گشته و حتی برای آنهمه خشم و فریاد این قوم پشیزی ارزش قائل نیست.
درین #دیار_خونرنج که نامش ایران است هیچ راه و کوره راهی از سمت ملت بسوی حکومت باز نیست، این یک بن بست استبداگونه تمام عیارست،آیا کسی هست تا بازهم برایمان از تلاش برای اصلاح توسط #انتصابات روضه خوانی کند!
هموطن:
بخاطر نجات خود،خانواده و اگر مهر وطن در دل داری بفهم که ما #تنهاترین_ملت روی زمین هستیم، یا باید درین فقر و رنج و نکبت ملی بمیریم یا وطن مان را پس بگیریم
✍️عباس واحدیان شاهرودی
خطاب به هموطنانم:
این روزها بیشتر از قبل احساس آزردگی و اندوه روح و روانم را می خراشد!
از قتل #بهنام_محجوبی و آزارهای ناجوانمردانه ای که بر خانواده اش تحمیل نمودند تا اعدام پیکر بی جان #زهرااسماعیلی و اینک که ماجرای بخاک و خون کشیدن #سراوان و داغدار نمودن هزار باره سیستان و بلوچستان در صدر اخبار نشسته فقط یک پیام میبینم :
رژیم ولایت فقیه برای تامین غارتها و بقاء خود حاضرست همه ایرانیان را قتل عام کند!
در آن بالا دست هرم ،در زیر آن سریر و تختگاه خونین و در مجمع آن عمامه داران هرگز کسی برای ضجه های آن یتیمان بلوچ،برای شیون آن زنان فقیر و بی سرپرست گشته و حتی برای آنهمه خشم و فریاد این قوم پشیزی ارزش قائل نیست.
درین #دیار_خونرنج که نامش ایران است هیچ راه و کوره راهی از سمت ملت بسوی حکومت باز نیست، این یک بن بست استبداگونه تمام عیارست،آیا کسی هست تا بازهم برایمان از تلاش برای اصلاح توسط #انتصابات روضه خوانی کند!
هموطن:
بخاطر نجات خود،خانواده و اگر مهر وطن در دل داری بفهم که ما #تنهاترین_ملت روی زمین هستیم، یا باید درین فقر و رنج و نکبت ملی بمیریم یا وطن مان را پس بگیریم
✍️عباس واحدیان شاهرودی
Forwarded from AVATODAY
⭕️متن سومین بیانیه رسمی فعالان سیاسی و مدنی موسوم به #بیانیه_14_نفر
به شرح زیر است .
ملت شریف ایران
جامه سیاه این مصیبت ملی ۴۳ ساله شد و هنوز اشک وداع #بهنام_محجوبی مان خشک نگشته بود که داغ فرزندان محروم و مظلوم #سراوان را بر دلهای خون شده ملت نهادند.
این تکرار تلخ ،واین استبداد دینی تا آخرین لحظه حکومت ستمگرش قربانی خواهد گرفت اگر من و تو #ما نشویم.
باید رخت سیاه مصیبت را بدور انداخت و برای بازپس ستاندن میهن ویران گشته مان و برقراری صلح و عزت و آزادی رخت همبستگی پوشید که با دیو سخن از مهر بیهوده است!
عاقبت قتل عام #سوختبران و #کولبران عاقبت توست
و فرجام #بهنام_محجوبی سرانجام همه زندانیان سیاسی،عقیدتی،و مدنی و حتی فعالان محیط زیست و در جان کلام همه آزادگان است ، اگر این فرقه خونخوار همچنان به زندگی پلشت شان ادامه دهند.
بهنام محجوبی زنده است
ما هر کدام یک بهنام هستیم آنچنان که #شهدای_سراوان زنده اند و در کنار خانواده محترم آن سوگواران به رژیم جمهوری اسلامی «نه» می گوئیم
و آخر آنکه:.
مردم سرتاسر جهان
سازمان ملل متحد
کنشگران و سازمانهای بین المللی حقوق بشری
بدانند و آگاه باشند که این اولین بارنیست و آخرین بار نخواهد بود که رژیم جمهوری اسلامی جان مردم بیگناه و آزادیخواهان را هدف ایدیولوژی کور خود قرار می دهد .
ما به عنوان مخالفین نظام جمهوری اسلامی در درون کشور یکبار دیگر #نه_به_جمهوری_اسلامی را محکمتر از پیش تکرار و این #نه_بزرگ را بعنوان محور مشترک و آغاز فصل #همبستگی_ملی مطرح می کنیم.
سگ کند آهنگ درویشان به خشم
درکشد مه خاک درویشان به چشم
جمعی از امضاکنندگان دو #بیانیه۱۴+۱۴
۱-خانم گوهر عشقی(مادر ستار بهشتی) .بیانیه ۱۴
۲- محمد نوریزاد ..... بیانیه ۱۴
۳- هاشم خواستار ......بیانیه ۱۴
۴- کمال جعفری یزدی ...... بیانیه ۱۴
۵- محمد حسین سپهری .... بیانیه ۱۴
۶- عباس واحدیان شاهرودی .... بیانیه ۱۴
۷-جواد لعل محمدی ..... بیانیه ۱۴
۸-محمد مهدوی فر .... بیانیه ۱۴
۹-محمد کریم بیگی .... بیانیه ۱۴
۱۰- رضا مهرگان ... بیانیه ۱۴
۱۱-فاطمه سپهری .... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۲-شهلا جهان بین .... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۳-نرگس منصوری...... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۴-نصرت بهشتی...... بیانیه ۱۴+۱۴
نه_به_جمهوری_اسلامی
محور #همبستگی_ملی
https://t.me/javanmardi77/50234
به شرح زیر است .
ملت شریف ایران
جامه سیاه این مصیبت ملی ۴۳ ساله شد و هنوز اشک وداع #بهنام_محجوبی مان خشک نگشته بود که داغ فرزندان محروم و مظلوم #سراوان را بر دلهای خون شده ملت نهادند.
این تکرار تلخ ،واین استبداد دینی تا آخرین لحظه حکومت ستمگرش قربانی خواهد گرفت اگر من و تو #ما نشویم.
باید رخت سیاه مصیبت را بدور انداخت و برای بازپس ستاندن میهن ویران گشته مان و برقراری صلح و عزت و آزادی رخت همبستگی پوشید که با دیو سخن از مهر بیهوده است!
عاقبت قتل عام #سوختبران و #کولبران عاقبت توست
و فرجام #بهنام_محجوبی سرانجام همه زندانیان سیاسی،عقیدتی،و مدنی و حتی فعالان محیط زیست و در جان کلام همه آزادگان است ، اگر این فرقه خونخوار همچنان به زندگی پلشت شان ادامه دهند.
بهنام محجوبی زنده است
ما هر کدام یک بهنام هستیم آنچنان که #شهدای_سراوان زنده اند و در کنار خانواده محترم آن سوگواران به رژیم جمهوری اسلامی «نه» می گوئیم
و آخر آنکه:.
مردم سرتاسر جهان
سازمان ملل متحد
کنشگران و سازمانهای بین المللی حقوق بشری
بدانند و آگاه باشند که این اولین بارنیست و آخرین بار نخواهد بود که رژیم جمهوری اسلامی جان مردم بیگناه و آزادیخواهان را هدف ایدیولوژی کور خود قرار می دهد .
ما به عنوان مخالفین نظام جمهوری اسلامی در درون کشور یکبار دیگر #نه_به_جمهوری_اسلامی را محکمتر از پیش تکرار و این #نه_بزرگ را بعنوان محور مشترک و آغاز فصل #همبستگی_ملی مطرح می کنیم.
سگ کند آهنگ درویشان به خشم
درکشد مه خاک درویشان به چشم
جمعی از امضاکنندگان دو #بیانیه۱۴+۱۴
۱-خانم گوهر عشقی(مادر ستار بهشتی) .بیانیه ۱۴
۲- محمد نوریزاد ..... بیانیه ۱۴
۳- هاشم خواستار ......بیانیه ۱۴
۴- کمال جعفری یزدی ...... بیانیه ۱۴
۵- محمد حسین سپهری .... بیانیه ۱۴
۶- عباس واحدیان شاهرودی .... بیانیه ۱۴
۷-جواد لعل محمدی ..... بیانیه ۱۴
۸-محمد مهدوی فر .... بیانیه ۱۴
۹-محمد کریم بیگی .... بیانیه ۱۴
۱۰- رضا مهرگان ... بیانیه ۱۴
۱۱-فاطمه سپهری .... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۲-شهلا جهان بین .... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۳-نرگس منصوری...... بیانیه ۱۴+۱۴
۱۴-نصرت بهشتی...... بیانیه ۱۴+۱۴
نه_به_جمهوری_اسلامی
محور #همبستگی_ملی
https://t.me/javanmardi77/50234
Telegram
AVATODAY - علی جوانمردی Ali Javanmardi77
⭕️متن سومین بیانیه رسمی فعالان سیاسی و مدنی موسوم به #بیانیه_14_نفر
به شرح زیر است .
ملت شریف ایران
به شرح زیر است .
ملت شریف ایران
هم میهنان گرامی،
بنیاد سیمرغ در جهت حمایت از خانواده های زندانیان سیاسی و خانواده های کشته شدگان در راه آزادی، اقدام به افتتاح فروشگاه اینترنتی آثار هنری نموده است. از تمامی هنرمندان دعوت می نماییم تا با اهداء آثار خود ما را در حمایت از این عزیزان یاری رسانند.
در این راستا آقای محمد نوریزاد (زندانی سیاسی) بیش از ۲۰ اثر هنری خود را برای کمک به خانواده های نیازمند اهداء نموده است.
همچنین از تمامی علاقمندان به خرید آثار هنری دعوت می نماییم از وبسایت سیمرغ دیدن نمایند. بنیاد سیمرغ روزانه ۲ اثر را در معرض فروش قرار خواهد داد.
با سپاس
هیئت معتمدین بنیاد سیمرغ
https://simurghfoundation.com/gallery.html
بنیاد سیمرغ در جهت حمایت از خانواده های زندانیان سیاسی و خانواده های کشته شدگان در راه آزادی، اقدام به افتتاح فروشگاه اینترنتی آثار هنری نموده است. از تمامی هنرمندان دعوت می نماییم تا با اهداء آثار خود ما را در حمایت از این عزیزان یاری رسانند.
در این راستا آقای محمد نوریزاد (زندانی سیاسی) بیش از ۲۰ اثر هنری خود را برای کمک به خانواده های نیازمند اهداء نموده است.
همچنین از تمامی علاقمندان به خرید آثار هنری دعوت می نماییم از وبسایت سیمرغ دیدن نمایند. بنیاد سیمرغ روزانه ۲ اثر را در معرض فروش قرار خواهد داد.
با سپاس
هیئت معتمدین بنیاد سیمرغ
https://simurghfoundation.com/gallery.html
🔴به نام خدای آزادی
روزهای نگرانی و دلواپسی...
نزدیک دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های هر روزه
۴۲ روز اعتصاب غذا
۴۰ روز اعتصاب دارو
بیهوشی های مکرر
و ۷ ماه قطع تلفن
کافی بوده و هست که ایشان را از پا درآورد؛ دیگر چه نیازی به آمپول بود؟!
او را در حال بیهوشی بدون اطلاع خانواده هرجا می خواهید می برید!، هر بلایی سر ایشان می آورید!، و هیچ پاسخگو هم نیستید! و حتی در این هفته که ما گرفتار کرونا هستیم، اجازه حتی یک تماس تلفنی را نداده اید!! براستی شما از کدام قبیله اید؟!!
به هر حال شما مسئول جان ایشان هستید،
و هرچه زودتر ایشان را آزاد کنید تا فاجعه ببار نیامده.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
زندانیان بی گناه را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
روزهای نگرانی و دلواپسی...
نزدیک دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های هر روزه
۴۲ روز اعتصاب غذا
۴۰ روز اعتصاب دارو
بیهوشی های مکرر
و ۷ ماه قطع تلفن
کافی بوده و هست که ایشان را از پا درآورد؛ دیگر چه نیازی به آمپول بود؟!
او را در حال بیهوشی بدون اطلاع خانواده هرجا می خواهید می برید!، هر بلایی سر ایشان می آورید!، و هیچ پاسخگو هم نیستید! و حتی در این هفته که ما گرفتار کرونا هستیم، اجازه حتی یک تماس تلفنی را نداده اید!! براستی شما از کدام قبیله اید؟!!
به هر حال شما مسئول جان ایشان هستید،
و هرچه زودتر ایشان را آزاد کنید تا فاجعه ببار نیامده.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
زندانیان بی گناه را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
💠 کانال رسمی بیانیه تکمیلی ۱۴بانوی کنشگر مدنی ایران برای گذار از تمامیت حکومت اسلامی ایران
🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
🔴به نام خدای آزادی
روزهای نگرانی و دلواپسی...
نزدیک دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های هر روزه
۴۲ روز اعتصاب غذا
۴۰ روز اعتصاب دارو
بیهوشی های مکرر
و ۷ ماه قطع تلفن
کافی بوده و هست که ایشان را از پا درآورد؛ دیگر چه نیازی به آمپول بود؟!
او را در حال بیهوشی بدون اطلاع خانواده هرجا می خواهید می برید!، هر بلایی سر ایشان می آورید!، و هیچ پاسخگو هم نیستید! و حتی در این هفته که ما گرفتار کرونا هستیم، اجازه حتی یک تماس تلفنی را نداده اید!! براستی شما از کدام قبیله اید؟!!
به هر حال شما مسئول جان ایشان هستید،
و هرچه زودتر ایشان را آزاد کنید تا فاجعه ببار نیامده.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
زندانیان بی گناه را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
@Women_Civil_Rights_Activists
روزهای نگرانی و دلواپسی...
نزدیک دو سال بازداشت غیرقانونی
چهار ماه انفرادی
زخم های هر روزه
۴۲ روز اعتصاب غذا
۴۰ روز اعتصاب دارو
بیهوشی های مکرر
و ۷ ماه قطع تلفن
کافی بوده و هست که ایشان را از پا درآورد؛ دیگر چه نیازی به آمپول بود؟!
او را در حال بیهوشی بدون اطلاع خانواده هرجا می خواهید می برید!، هر بلایی سر ایشان می آورید!، و هیچ پاسخگو هم نیستید! و حتی در این هفته که ما گرفتار کرونا هستیم، اجازه حتی یک تماس تلفنی را نداده اید!! براستی شما از کدام قبیله اید؟!!
به هر حال شما مسئول جان ایشان هستید،
و هرچه زودتر ایشان را آزاد کنید تا فاجعه ببار نیامده.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
زندانیان بی گناه را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
@Women_Civil_Rights_Activists
شهلا جهانبین فعال سیاسی و از امضا کنندگان بیانیه ۱۴ ، همسر عباس واحدیان شاهرودی زندانی سابق و فعال سیاسی، به وزارت اطلاعات احضار شد...
شهلا جهانبین که چندی پیش بعد از یک روز آزادی از زندان اوین، به این بهانه که اشتباها آزاد شده،مجددا بازداشت شد، و سپس روز بعد از بازداشتِ مجدد با تبدیل مابقی حبس به ۵ سال تعلیق آزاد شد، طی تماسی فردا یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه به وزارت اطلاعات جهت ارائه پاره ای توضیحات احضار شده است...
#شهلا_جهانبین
#عباس_واحدیان_شاهرودی
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#بیانیه_۱۴_نفر
@Women_Civil_Rights_Activists
شهلا جهانبین که چندی پیش بعد از یک روز آزادی از زندان اوین، به این بهانه که اشتباها آزاد شده،مجددا بازداشت شد، و سپس روز بعد از بازداشتِ مجدد با تبدیل مابقی حبس به ۵ سال تعلیق آزاد شد، طی تماسی فردا یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه به وزارت اطلاعات جهت ارائه پاره ای توضیحات احضار شده است...
#شهلا_جهانبین
#عباس_واحدیان_شاهرودی
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#بیانیه_۱۴_نفر
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 رای پرونده دوم نازنین زاغری شهروند ایرانی- بریتانیایی صادر شد/ یک سال حبس تعزیری، یک سال ممنوع الخروجی
حجت کرمانی، حقوقدان و وکیل نازنین زاغری از صدور رای پرونده دوم نازنین زاغری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران خبر داد.
به گفته این وکیل دادگستری بر اساس رای صادره خانم نازنین زاغری به اتهام "فعالیت تبلیغی علیه نظام" به یک سال حبس تعزیری و یک سال منع خروج از کشور محکوم شده است.
لازم به ذکر است بر اساس کیفرخواست صادره در ۹۶/۷/۱۹، خانم زاغری متهم به «فعالیت تبلیغی علیه نظام» از طریق شرکت در تجمع مقابل سفارت ایران در لندن در سال ۱۳۸۸ و مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی است.
@Women_Civil_Rights_Activists
حجت کرمانی، حقوقدان و وکیل نازنین زاغری از صدور رای پرونده دوم نازنین زاغری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران خبر داد.
به گفته این وکیل دادگستری بر اساس رای صادره خانم نازنین زاغری به اتهام "فعالیت تبلیغی علیه نظام" به یک سال حبس تعزیری و یک سال منع خروج از کشور محکوم شده است.
لازم به ذکر است بر اساس کیفرخواست صادره در ۹۶/۷/۱۹، خانم زاغری متهم به «فعالیت تبلیغی علیه نظام» از طریق شرکت در تجمع مقابل سفارت ایران در لندن در سال ۱۳۸۸ و مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی است.
@Women_Civil_Rights_Activists
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 سخنان فاطمه سپهری خطاب به رهبر خودخوانده:
⚡️آفتاب دولتت رو به غروب است.
⚡️در آستانه روز معلم، برادر معلم من دو سال است که در زندان است.
⚡️حفاظت زندان وکیلآباد مشهد تلفن او را قطع کرده.
💫 خامنهای، بترس از خشم مردم
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️آفتاب دولتت رو به غروب است.
⚡️در آستانه روز معلم، برادر معلم من دو سال است که در زندان است.
⚡️حفاظت زندان وکیلآباد مشهد تلفن او را قطع کرده.
💫 خامنهای، بترس از خشم مردم
@Women_Civil_Rights_Activists