Forwarded from اتچ بات
🔴بیانیه جمعی از اعضا و خانواده زندانیان بیانیه ۱۴ تن که خواستار استعفاء رهبر و انحلال حاکمیت جمهوری اسلامی شدند
در حالیکه کشور از درون توسط گروهی از موریانه های ایرانخوار در حال نابودی است و اینک که همه جهانیان میدانند مشکلات این سرزمین ریشه در بی کفایتی سران و مدیران و گماشتگان منتصب شده توسط حاکمیت دارند رفتار سرکوبگرانه دستگاه قضا و نهادهای امنیتی رژیم بر علیه منتقدان وطن دوست فقط یک معنا دارد که این است:
ساکت شوید تا تمرکز جماعت غارتگر و مخلصان مختلس برهم نخورد!
اعدام نوید افکاری و فشار حداکثری بر زندانیان سیاسی و حتی پرونده سازی برای اعضا خانواده های شان نظیر خانواده نوری زاد از آن جمله اند!
همانگونه که مستحضرید علی نوری زاد در تاریخ ۱۲مهر ماه ۹۹ جهت تحمل محکومیت ۴۰ ماهه اش به زندان فشافویه( زندان تهران بزرگ) منتقل گردید و این تنها بخش کوچکی از شکنجه و رنجی است که بر ما تحمیل می گردد.
در ارتباط با بیانیه ۱۴ تن نخست وبیانیه ۱۴ نفری بانوان تاکنون ۲۴ تن بازداشت که از این تعداد هشت نفر هنوز در زندان اند و چهار نفر دیگر برای اجرای حکم باید به زندان بازگردند!
این احکام بجز بازداشت چند تن از حامیان و پرونده سازی علیه فرزندان ما از جمله :
#هنگامه_واحدیان_و_علی_نوریزاد میباشند!
به گمان برخی صاحب نظران رژیم در حالیکه بشدت از رویارویی نظامی با آمریکا وحشت داشت با براه انداختن جنایتی هدفمند و ساقط کردن هواپیمای مسافربری اوکراینی سعی نمود با مظلوم نمایی چهره قربانی بخود بگیرد و پس از لو رفتن سناریوی شان بازهم خواستند نام خطای انسانی بر آن گذارند که نشد!
دل میلیونها ایرانی همچون علی نوری زاد از وسعت آن داغ به درد آمده بود و چون اعتراضی عاری از خشونت و آرام نمودند همین اندک عزاداری را رژیم برنتافت!
ما اعضا و خانواده های بیانیه ۱۴ تن از کلیه مجامع بین المللی بویژه کمیته حقیقت یاب کانادا که در راستای پرونده سقوط آن هواپیما تشکیل شده تقاضا داریم با فشار بر رژیم آپارتاید جمهوری اسلامی آزادی بی قید و شرط و فوری #علی_نوریزاد و دیگر #دستگیر_شدگان مرتبط با این حادثه را بخواهند!
آیا وقت آن نرسیده تا دنیا با اجماعی جهانی در برابر اینهمه شکنجه و اعدام و ستمگری حکومت جمهوری اسلامی بایستد؟
به امید رهایی ایران
۲۰ مهرماه ۹۹
✍خانواده های:
۱- شهلا انتصاری
۲- گیتی پورفاضل
۳- فاطمه سپهری
۴- هوریه فرج زاده
۵- شهلا جهان بین
۶- نرگس منصوری
۷- زهرا جمالی
۸- هاشم خواستار
۹- محمد نوری زاد
۱۰- محمد مهدوی فر
۱۱- عباس واحدیان شاهرودی
۱۲- کمال جعفری یزدی
۱۳- رضا مهرگان
۱۴- زرتشت احمدی راغب
۱۵- محمد حسین سپهری
@Women_Civil_Rights_Activists
در حالیکه کشور از درون توسط گروهی از موریانه های ایرانخوار در حال نابودی است و اینک که همه جهانیان میدانند مشکلات این سرزمین ریشه در بی کفایتی سران و مدیران و گماشتگان منتصب شده توسط حاکمیت دارند رفتار سرکوبگرانه دستگاه قضا و نهادهای امنیتی رژیم بر علیه منتقدان وطن دوست فقط یک معنا دارد که این است:
ساکت شوید تا تمرکز جماعت غارتگر و مخلصان مختلس برهم نخورد!
اعدام نوید افکاری و فشار حداکثری بر زندانیان سیاسی و حتی پرونده سازی برای اعضا خانواده های شان نظیر خانواده نوری زاد از آن جمله اند!
همانگونه که مستحضرید علی نوری زاد در تاریخ ۱۲مهر ماه ۹۹ جهت تحمل محکومیت ۴۰ ماهه اش به زندان فشافویه( زندان تهران بزرگ) منتقل گردید و این تنها بخش کوچکی از شکنجه و رنجی است که بر ما تحمیل می گردد.
در ارتباط با بیانیه ۱۴ تن نخست وبیانیه ۱۴ نفری بانوان تاکنون ۲۴ تن بازداشت که از این تعداد هشت نفر هنوز در زندان اند و چهار نفر دیگر برای اجرای حکم باید به زندان بازگردند!
این احکام بجز بازداشت چند تن از حامیان و پرونده سازی علیه فرزندان ما از جمله :
#هنگامه_واحدیان_و_علی_نوریزاد میباشند!
به گمان برخی صاحب نظران رژیم در حالیکه بشدت از رویارویی نظامی با آمریکا وحشت داشت با براه انداختن جنایتی هدفمند و ساقط کردن هواپیمای مسافربری اوکراینی سعی نمود با مظلوم نمایی چهره قربانی بخود بگیرد و پس از لو رفتن سناریوی شان بازهم خواستند نام خطای انسانی بر آن گذارند که نشد!
دل میلیونها ایرانی همچون علی نوری زاد از وسعت آن داغ به درد آمده بود و چون اعتراضی عاری از خشونت و آرام نمودند همین اندک عزاداری را رژیم برنتافت!
ما اعضا و خانواده های بیانیه ۱۴ تن از کلیه مجامع بین المللی بویژه کمیته حقیقت یاب کانادا که در راستای پرونده سقوط آن هواپیما تشکیل شده تقاضا داریم با فشار بر رژیم آپارتاید جمهوری اسلامی آزادی بی قید و شرط و فوری #علی_نوریزاد و دیگر #دستگیر_شدگان مرتبط با این حادثه را بخواهند!
آیا وقت آن نرسیده تا دنیا با اجماعی جهانی در برابر اینهمه شکنجه و اعدام و ستمگری حکومت جمهوری اسلامی بایستد؟
به امید رهایی ایران
۲۰ مهرماه ۹۹
✍خانواده های:
۱- شهلا انتصاری
۲- گیتی پورفاضل
۳- فاطمه سپهری
۴- هوریه فرج زاده
۵- شهلا جهان بین
۶- نرگس منصوری
۷- زهرا جمالی
۸- هاشم خواستار
۹- محمد نوری زاد
۱۰- محمد مهدوی فر
۱۱- عباس واحدیان شاهرودی
۱۲- کمال جعفری یزدی
۱۳- رضا مهرگان
۱۴- زرتشت احمدی راغب
۱۵- محمد حسین سپهری
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴۱۰ اکتبر روز جهانی مبارزه با مجازات اعدام است.
به همین مناسبت امروز در میدان ترافالگار-لندن نمایشگاهی از اعدامهای بیرحمانه در ایران برگزار شد.
برای توقف مجازات اعدام در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ در مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامههایی به تصویب رسید. در این قطعنامهها به صراحت آمده که «مجرم به اعتبار انسانبودن دارای حق حیات است و قانونگذار حق سلب این حق را از فرد به صرف مجرمبودن و ارتکاب جرم ندارد.»
بیش از دو سوم کشورهای جهان به صورت رسمی مجازات اعدام را لغو کردهاند.
در کشورهای چین ایران عربستان پاکستان مصر و چند کشور دیگر هنوز اعدام صورت میگیرد.
@Women_Civil_Rights_Activists
به همین مناسبت امروز در میدان ترافالگار-لندن نمایشگاهی از اعدامهای بیرحمانه در ایران برگزار شد.
برای توقف مجازات اعدام در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ در مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامههایی به تصویب رسید. در این قطعنامهها به صراحت آمده که «مجرم به اعتبار انسانبودن دارای حق حیات است و قانونگذار حق سلب این حق را از فرد به صرف مجرمبودن و ارتکاب جرم ندارد.»
بیش از دو سوم کشورهای جهان به صورت رسمی مجازات اعدام را لغو کردهاند.
در کشورهای چین ایران عربستان پاکستان مصر و چند کشور دیگر هنوز اعدام صورت میگیرد.
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴 بیانیه خانواده های زندانیان سیاسی در استان خراسان رضوی بمناسبت روز جهانی «نه به اعدام»
در ۴۱ سال گذشته که نظام جمهوری اسلامی حاکم است شاهد تحولات مختلفی بودیم اما یک پدیده بطور ثابت در همه این سالیان وجود داشته و آن هم سرکوب مردم ، اقشار و گروههای مختلف بوده است. مسئولین رژیم چون پایگاه مردمی ندارند و مورد نفرت مردم هستند لذا برای تداوم حاکمیت شان نیاز به ایجاد ترس و رعب و وحشت در جامعه دارند که بارزترین آن، اعدام مردم تحت عناوین مختلف است
در نظام جمهوری اسلامی اعدام بمثابه فقط مجازات یک فرد نبوده و نیست بلکه اعدام ابزار حاکمیت سردمداران رژیم است از همین رو اعدام و سرکوب آن روی سکه بقای این نظام هست و به این دلیل علیرغم اینکه نظام جمهوری اسلامی سالیان متمادیست که بخاطر نقض حقوق بشر و اعدام افراد بیگناه و حتی کودکان خردسال، از طرف حقوق بشر ملل متحد محکوم شده است ولی با اینحال چون سرکوب و اعدام پشتوانه و ابزار حاکمیت نظام ولی فقیه است نه تنها از آن دست برنمیدارد بلکه رکورد دار اعدام در جهان شده است.
خیلی از افرادی که در ایران به اعدام محکوم میشوند روند دادرسی درستی برای آنها وجود نداشته است تحت شکنجه و بدرفتاری قرار گرفتند و آنها را مانند نوید افکاری مجبور به اعتراف اجباری میکنند. نگاهی به گزارشات سالانه عفو بین الملل در این رابطه بخوبی گویاست.
در مقابل خوی سرکوب و خونریزی و اعدام در این نظام همیشه مقاومت و مبارزه ای وجود داشته است بعنوان مثال چند ماه پیش در کمپین «نه به اعدام» به ۳ جوانی که جرمشان شرکت در قیام ۹۸ بود بیش از ۱۱ میلیون شرکت کردند یا اعدام نوید افکاری از طرف مردم ، فرهنگیان و تمام اقشار جامعه بشدت محکوم شد.
حاکمان ایران باید بدانند سرکوب و اعدام فقط به انبار خشم مردم می افزاید و این میزان جنایت و سرکوب بی جواب نمی ماند.
مردم ایران همانطور که تا بحال نشان داده اند با شعار «نه به اعدام» در مقابل هر نظام ستمگری می ایستند.
در سالگرد روز جهانی «نه به اعدام» از طرف خانواده های زندانیان سیاسی در مشهد، از مجامع حقوق بشری و ملل متحد میخواهم در مقابل کشتار بی وقفه مردم ایران که به عناوین مختلف در جریان هست سکوت پیشه نکنند به مسئولیت انسانی و قانونی خود عمل کنید. با تشکیل هیات تحقیق بین المللی و مداخله فوری هر چه سریعتر جلوی این ماشین کشتار را در ایران بگیرید.
در نظامی که قانون و حساب و کتابی بر آن حاکم نیست جان زندانیان سیاسی در خطر است بخصوص که زندانیان ما درمعرض کرونا قرار گرفته اند این موضوع بر نگرانی خانواده های ما افزوده است لذا ما خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی هستیم.
✍️صدیقه مالکی فرد از طرف تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی– ۱۹ مهر ۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
در ۴۱ سال گذشته که نظام جمهوری اسلامی حاکم است شاهد تحولات مختلفی بودیم اما یک پدیده بطور ثابت در همه این سالیان وجود داشته و آن هم سرکوب مردم ، اقشار و گروههای مختلف بوده است. مسئولین رژیم چون پایگاه مردمی ندارند و مورد نفرت مردم هستند لذا برای تداوم حاکمیت شان نیاز به ایجاد ترس و رعب و وحشت در جامعه دارند که بارزترین آن، اعدام مردم تحت عناوین مختلف است
در نظام جمهوری اسلامی اعدام بمثابه فقط مجازات یک فرد نبوده و نیست بلکه اعدام ابزار حاکمیت سردمداران رژیم است از همین رو اعدام و سرکوب آن روی سکه بقای این نظام هست و به این دلیل علیرغم اینکه نظام جمهوری اسلامی سالیان متمادیست که بخاطر نقض حقوق بشر و اعدام افراد بیگناه و حتی کودکان خردسال، از طرف حقوق بشر ملل متحد محکوم شده است ولی با اینحال چون سرکوب و اعدام پشتوانه و ابزار حاکمیت نظام ولی فقیه است نه تنها از آن دست برنمیدارد بلکه رکورد دار اعدام در جهان شده است.
خیلی از افرادی که در ایران به اعدام محکوم میشوند روند دادرسی درستی برای آنها وجود نداشته است تحت شکنجه و بدرفتاری قرار گرفتند و آنها را مانند نوید افکاری مجبور به اعتراف اجباری میکنند. نگاهی به گزارشات سالانه عفو بین الملل در این رابطه بخوبی گویاست.
در مقابل خوی سرکوب و خونریزی و اعدام در این نظام همیشه مقاومت و مبارزه ای وجود داشته است بعنوان مثال چند ماه پیش در کمپین «نه به اعدام» به ۳ جوانی که جرمشان شرکت در قیام ۹۸ بود بیش از ۱۱ میلیون شرکت کردند یا اعدام نوید افکاری از طرف مردم ، فرهنگیان و تمام اقشار جامعه بشدت محکوم شد.
حاکمان ایران باید بدانند سرکوب و اعدام فقط به انبار خشم مردم می افزاید و این میزان جنایت و سرکوب بی جواب نمی ماند.
مردم ایران همانطور که تا بحال نشان داده اند با شعار «نه به اعدام» در مقابل هر نظام ستمگری می ایستند.
در سالگرد روز جهانی «نه به اعدام» از طرف خانواده های زندانیان سیاسی در مشهد، از مجامع حقوق بشری و ملل متحد میخواهم در مقابل کشتار بی وقفه مردم ایران که به عناوین مختلف در جریان هست سکوت پیشه نکنند به مسئولیت انسانی و قانونی خود عمل کنید. با تشکیل هیات تحقیق بین المللی و مداخله فوری هر چه سریعتر جلوی این ماشین کشتار را در ایران بگیرید.
در نظامی که قانون و حساب و کتابی بر آن حاکم نیست جان زندانیان سیاسی در خطر است بخصوص که زندانیان ما درمعرض کرونا قرار گرفته اند این موضوع بر نگرانی خانواده های ما افزوده است لذا ما خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی هستیم.
✍️صدیقه مالکی فرد از طرف تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی– ۱۹ مهر ۹۹
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
💫 نهایت ترس مرگ نیست بی پروائیست💫
به مناسبت روز دهم اکتبر که روز مبارزه بر علیه مجازات اعدام است و بیاد قهرمان #نوید_افکاری و استاد #محمد رضا شجریان و بیاد معلمان گرامی و همبندان شریف و عزیزم این کلیپ را به تمامی ایرانیان آزادیخواه تقدیم می کنم!
@ghalamban1398
به مناسبت روز دهم اکتبر که روز مبارزه بر علیه مجازات اعدام است و بیاد قهرمان #نوید_افکاری و استاد #محمد رضا شجریان و بیاد معلمان گرامی و همبندان شریف و عزیزم این کلیپ را به تمامی ایرانیان آزادیخواه تقدیم می کنم!
@ghalamban1398
🔹️روایت نرگس محمدی از 'شکنجه سفید' زندانیان زن
🔻کتاب "شکنجه سفید"، با مقدمه شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل، از سوی "نشر باران" اخیرا در سوئد منتشر شده است. این کتاب حاوی شهادتهایی از نرگس محمدی، نیگارا افشارزاده، آتنا دائمی، زهرا ذهتابچی، نازنین زاغری، مهوش شهریاری، هنگامه شهیدی، ریحانه طباطبایی، سیما کیانی، فاطمه محمدی، صدیقه مرادی، نازیلا نوری و شکوفه یداللهی است
https://bbc.in/3lDooG0
@bbcpersian
@Women_Civil_Rights_Activists
🔻کتاب "شکنجه سفید"، با مقدمه شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل، از سوی "نشر باران" اخیرا در سوئد منتشر شده است. این کتاب حاوی شهادتهایی از نرگس محمدی، نیگارا افشارزاده، آتنا دائمی، زهرا ذهتابچی، نازنین زاغری، مهوش شهریاری، هنگامه شهیدی، ریحانه طباطبایی، سیما کیانی، فاطمه محمدی، صدیقه مرادی، نازیلا نوری و شکوفه یداللهی است
https://bbc.in/3lDooG0
@bbcpersian
@Women_Civil_Rights_Activists
BBC News فارسی
روایت نرگس محمدی از 'شکنجه سفید' زندانیان زن
کتاب "شکنجه سفید"، با مقدمه شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل، از سوی "نشر باران" اخیرا در سوئد منتشر شده است. روایتهای تکان دهنده مندرج در "شکنجه سفید"، از حبس طولانی در سلول انفرادی یا نگهداری در سلول های به شدت آلوده گرفته، تا تهدید جنسی یا تهدید جانی…
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists pinned «🔹️روایت نرگس محمدی از 'شکنجه سفید' زندانیان زن 🔻کتاب "شکنجه سفید"، با مقدمه شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل، از سوی "نشر باران" اخیرا در سوئد منتشر شده است. این کتاب حاوی شهادتهایی از نرگس محمدی، نیگارا افشارزاده، آتنا دائمی، زهرا ذهتابچی، نازنین زاغری،…»
✅علمالهدی: اداره مشهد را به خودمان بسپارند!!
🔻دوچرخهسواری زنان در ملاءِ عام حرام است!
🔗اداره مشهد را به خودمان بسپارند تا در امر گشایش اقتصادی مردم منطقه حرکتی انجام دهیم.در شرایط فعلی اقتصاد استان خراسان رضوی در حال سقوط است.با بسته شدن عجولانه درهای حرم امام رضا (ع)، آمار مسافران کاهش یافت و37 هزار نیروی روزمزد از کار بیکار شدند.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔗 از نظر علما، دوچرخه سواری بانوان در ملاء عام حرام شمرده شده است و بر همین اساس دانشگاه فردوسی مشهد نیز می تواند مکانی را برای فعالیت تفریحی دختران دانشجو فراهم کند.!!
🔻دوچرخهسواری زنان در ملاءِ عام حرام است!
🔗اداره مشهد را به خودمان بسپارند تا در امر گشایش اقتصادی مردم منطقه حرکتی انجام دهیم.در شرایط فعلی اقتصاد استان خراسان رضوی در حال سقوط است.با بسته شدن عجولانه درهای حرم امام رضا (ع)، آمار مسافران کاهش یافت و37 هزار نیروی روزمزد از کار بیکار شدند.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔗 از نظر علما، دوچرخه سواری بانوان در ملاء عام حرام شمرده شده است و بر همین اساس دانشگاه فردوسی مشهد نیز می تواند مکانی را برای فعالیت تفریحی دختران دانشجو فراهم کند.!!
🔴گزارشی از وضعیت زرتشت احمدی راغب، زندانی سیاسی در اعتصاب غذا
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/zartoshtahmadiragheb-humanrightsiniran-5/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹، زرتشت احمدی راغب، زندانی سیاسی در اعتصاب غذا و محبوس در زندان تهران بزرگ، با کاهش وزن و نوسان فشار خون مواجه است.
به گزارش حقوق بشر در ایران، امروز سه شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹، زرتشت احمدی راغب، در نهمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود با وخامت وضعیت جسمانی روبروست. این زندانی سیاسی در آخرین روز خرداد ماه سالجاری برای اجرای حکم حبس خود بازداشت و همان زمان اعلام اعتصاب غذا کرد و در تاریخ ۱۱ شهریور ماه در حالی که هفتاد و هفت روز در اعتصاب غذا سپری کرده بود همزمان با اعزام به مرخصی متصل آزادی مشروط به اعتصاب خود پایان داد اما در تاریخ ۱۳ مهر ماه برای سپری کردن ادامه حبس بازداشت و مجدّداً اعلام اعتصاب غذا کرد. این فعال مدنی در حال تحمل حبس تعزیری ۹ ماهه خود از بابت اتهام…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/zartoshtahmadiragheb-humanrightsiniran-5/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/zartoshtahmadiragheb-humanrightsiniran-5/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز سه شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹، زرتشت احمدی راغب، زندانی سیاسی در اعتصاب غذا و محبوس در زندان تهران بزرگ، با کاهش وزن و نوسان فشار خون مواجه است.
به گزارش حقوق بشر در ایران، امروز سه شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹، زرتشت احمدی راغب، در نهمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود با وخامت وضعیت جسمانی روبروست. این زندانی سیاسی در آخرین روز خرداد ماه سالجاری برای اجرای حکم حبس خود بازداشت و همان زمان اعلام اعتصاب غذا کرد و در تاریخ ۱۱ شهریور ماه در حالی که هفتاد و هفت روز در اعتصاب غذا سپری کرده بود همزمان با اعزام به مرخصی متصل آزادی مشروط به اعتصاب خود پایان داد اما در تاریخ ۱۳ مهر ماه برای سپری کردن ادامه حبس بازداشت و مجدّداً اعلام اعتصاب غذا کرد. این فعال مدنی در حال تحمل حبس تعزیری ۹ ماهه خود از بابت اتهام…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/zartoshtahmadiragheb-humanrightsiniran-5/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
گزارشی از وضعیت زرتشت احمدی راغب، زندانی سیاسی در اعتصاب غذا
زرتشت احمدی راغب، زندانی سیاسی در اعتصاب غذا و محبوس در زندان تهران بزرگ، با کاهش وزن و نوسان فشار خون مواجه است. …
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴فایل تصویری کم حجم ویژه برنامه آخرین لحظه؛
⬅️ گفتگوی شهرام همایون با آقایان،
محمد مهدوی فر، عباس واحدیان شاهرودی و خانم فاطمه سپهری از امضاکنندگان بیانبه ۱۴
سه شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹ برابر
با 13,10,2020
@Women_Civil_Rights_Activists
⬅️ گفتگوی شهرام همایون با آقایان،
محمد مهدوی فر، عباس واحدیان شاهرودی و خانم فاطمه سپهری از امضاکنندگان بیانبه ۱۴
سه شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹ برابر
با 13,10,2020
@Women_Civil_Rights_Activists
2_5201684035201403122.aac
8.9 MB
🔴فایل تصویری کم حجم ویژه برنامه آخرین لحظه؛
⬅️ گفتگوی شهرام همایون با آقایان محمد مهدوی فر، عباس واحدیان شاهرودی و خانم فاطمه سپهری از امضاکنندگان بیانیه ۱۴
سه شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹ برابر
با 13,10,2020
@Women_Civil_Rights_Activists
⬅️ گفتگوی شهرام همایون با آقایان محمد مهدوی فر، عباس واحدیان شاهرودی و خانم فاطمه سپهری از امضاکنندگان بیانیه ۱۴
سه شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹ برابر
با 13,10,2020
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 هموطن مشهدی چه خوب شرایط رو به اضمحلال کشور را تحلیل می کند و چه عمیق می داند که عامل این بحران ها چه کسی است!؟
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴 گزارشی از وضعیت سمانه نوروز مرادی در سایه محرومیت از درمان
سمانه نوروز مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین که به سرطان سینه مبتلا شده و نیاز فوری به جراحی و درمان دارد، همچنان از دسترسی به خدمات پزشکی محروم مانده است.
این زندانی سیاسی روز یکشنبه ۲۰ مهرماه ۱۳۹۹، با مراجعه به پزشک بهداری زندان و تشخیص کیست مویی، جهت انجام عمل جراحی به بیمارستان امام خمینی اعزام شد اما بدون رسیدگی درمانی، به زندان اوین بازگردانده شده بود.
سمانه نوروز مرادی علی رغم اینکه از بیماری لوپوس مفصلی، دیابت، سنگ کلیه و ورم روده رنج میبرد، به سرطان سینه نیز مبتلا شده است و در زندان به خدمات درمانی و رسیدگی پزشکی دسترسی ندارد.
@Women_Civil_Rights_Activists
سمانه نوروز مرادی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین که به سرطان سینه مبتلا شده و نیاز فوری به جراحی و درمان دارد، همچنان از دسترسی به خدمات پزشکی محروم مانده است.
این زندانی سیاسی روز یکشنبه ۲۰ مهرماه ۱۳۹۹، با مراجعه به پزشک بهداری زندان و تشخیص کیست مویی، جهت انجام عمل جراحی به بیمارستان امام خمینی اعزام شد اما بدون رسیدگی درمانی، به زندان اوین بازگردانده شده بود.
سمانه نوروز مرادی علی رغم اینکه از بیماری لوپوس مفصلی، دیابت، سنگ کلیه و ورم روده رنج میبرد، به سرطان سینه نیز مبتلا شده است و در زندان به خدمات درمانی و رسیدگی پزشکی دسترسی ندارد.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴حکم شلاق محمدرضا امیدی، نوکیش مسیحی اجرا شد
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/mohamadrezaomidi-humanrightsiniran/&rhash=1bab6b61543470
❇️حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹، حکم شلاق محمدرضا « یوهان » امیدی، نوکیش مسیحی در دفتر دادستان عمومی و انقلاب رشت اجرا شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از ماده ۱۸، صبح چهارشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۹، محمدرضا « یوهان » امیدی، نوکیش مسیحی غیر تثلیثی ساکن رشت که دلیل حضور در مراسم عشای ربانی با اتهام شرب خمر، توسط دادگاه انقلاب این شهر علاوه بر حبس و تبعید به شلاق هم محکوم شده بود پس از حضور در دفتر دادستان این شهر حکم ۸۰ ضربه شلاق این نوکیش مسیحی اجرا شد. این نوکیش مسیحی طی ماههای اخیر پس از آزادی از حبس ۲ ساله برای سپری کردن دوران تبعید ۲ ساله خود به شهرستان برازجان منتقل شد.
براساس این گزارش، با توجه به اینکه محمدرضا « یوهان » امیدی، دوران تبعید خود را در شهرستان برازجان سپری می کند روز…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/mohamadrezaomidi-humanrightsiniran/
🟧 @Women_Civil_Rights_Activists
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/mohamadrezaomidi-humanrightsiniran/&rhash=1bab6b61543470
❇️حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹، حکم شلاق محمدرضا « یوهان » امیدی، نوکیش مسیحی در دفتر دادستان عمومی و انقلاب رشت اجرا شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از ماده ۱۸، صبح چهارشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۹، محمدرضا « یوهان » امیدی، نوکیش مسیحی غیر تثلیثی ساکن رشت که دلیل حضور در مراسم عشای ربانی با اتهام شرب خمر، توسط دادگاه انقلاب این شهر علاوه بر حبس و تبعید به شلاق هم محکوم شده بود پس از حضور در دفتر دادستان این شهر حکم ۸۰ ضربه شلاق این نوکیش مسیحی اجرا شد. این نوکیش مسیحی طی ماههای اخیر پس از آزادی از حبس ۲ ساله برای سپری کردن دوران تبعید ۲ ساله خود به شهرستان برازجان منتقل شد.
براساس این گزارش، با توجه به اینکه محمدرضا « یوهان » امیدی، دوران تبعید خود را در شهرستان برازجان سپری می کند روز…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/mohamadrezaomidi-humanrightsiniran/
🟧 @Women_Civil_Rights_Activists
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
حکم شلاق محمدرضا امیدی، نوکیش مسیحی اجرا شد
حکم شلاق محمدرضا امیدی، نوکیش مسیحی اجرا شد
🔴احضار شهلا انتصاری و شهلا جهانبین به شعبه اجرای احکام زندان اوین
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/summon-humanrightsiniran-2/&rhash=1bab6b61543470
❇️حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹، شهلا جهانبین و شهلا انتصاری، دو فعال مدنی و از امضا کنندگان بیانیه استعفای علی خامنه ای برای اجرای احکام حبس تعزیری شان احضار شدند.
به گزارش حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۹، شهلا انتصاری و شهلا جهانبین، دو تن از زنان امضا کننده بیانیه موسوم به استعفای علی خامنه ای با دریافت تماس تلفنی از سوی شعبه ۱ اجرای احکام کیفری دادسرای زندان اوین به ریاست محمدمهدی براعه جهت سپری کردن دوران حبس تعزیری خود احضار شدند.
در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۸, شهلا انتصاری و شهلا جهانبین به همراه گیتی پورفاضل، زهرا جمالی و نرگس منصوری, پنج تن از امضا کنندگان بیانیه استعفای علی خامنه ای, رهبر جمهوری اسلامی از بابت اتهامات اجتماع و تبانی علیه امنیت داخلی کشور و همچنین تبلیغ علیه نظام، هر یک به تحمل ۶ سال حبس تعزیری محکوم…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/summon-humanrightsiniran-2/
🟧 @Women_Civil_Rights_Activists
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/summon-humanrightsiniran-2/&rhash=1bab6b61543470
❇️حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹، شهلا جهانبین و شهلا انتصاری، دو فعال مدنی و از امضا کنندگان بیانیه استعفای علی خامنه ای برای اجرای احکام حبس تعزیری شان احضار شدند.
به گزارش حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۹، شهلا انتصاری و شهلا جهانبین، دو تن از زنان امضا کننده بیانیه موسوم به استعفای علی خامنه ای با دریافت تماس تلفنی از سوی شعبه ۱ اجرای احکام کیفری دادسرای زندان اوین به ریاست محمدمهدی براعه جهت سپری کردن دوران حبس تعزیری خود احضار شدند.
در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۸, شهلا انتصاری و شهلا جهانبین به همراه گیتی پورفاضل، زهرا جمالی و نرگس منصوری, پنج تن از امضا کنندگان بیانیه استعفای علی خامنه ای, رهبر جمهوری اسلامی از بابت اتهامات اجتماع و تبانی علیه امنیت داخلی کشور و همچنین تبلیغ علیه نظام، هر یک به تحمل ۶ سال حبس تعزیری محکوم…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/summon-humanrightsiniran-2/
🟧 @Women_Civil_Rights_Activists
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
حقوق بشر در ایران
احضار شهلا انتصاری و شهلا جهانبین به شعبه اجرای احکام زندان اوین
احضار شهلا انتصاری و شهلا جهانبین برا تحمل حبس به شعبه اجرای احکام زندان اوین
Forwarded from کانال محمد مهدویفر
🔵 ستمگران ضد بشر، خانمها شهلا جهانبین و شهلا انتصاری دو تن از شیرزنان امضا کننده بیانیه ۱۴ «استعفای علی خامنهای» را احضار کردند.
به گزارش هرانا؛ شهلا جهانبین و شهلا انتصاری، دو کنشگر مدنی و از امضاکنندگان بیانیه ۱۴ برای درخواست استعفای علی خامنهای، رهبر جمهوری اسلامی، برای تحمل حبس ۲۷ ماهه خود به واحد اجرای احکام دادسرای اوین احضار شدند.
🔵 محمد مهدویفر
تخریبچی و غواص جنگ:
گلولههایی آتشین، در انتظار قاضیهایی است که بناحق حکم صادر میکنند و بیگناهان را به زندان میاندازند.
دورهی بزن در رو تمام شده است.
به زودی فرزندان بیگناهِ این قاضیها برای دیدن پدران خود با در دست داشتن یک دستهگل، باید راهی قبرستان شوند.
@mahdavifar1399
به گزارش هرانا؛ شهلا جهانبین و شهلا انتصاری، دو کنشگر مدنی و از امضاکنندگان بیانیه ۱۴ برای درخواست استعفای علی خامنهای، رهبر جمهوری اسلامی، برای تحمل حبس ۲۷ ماهه خود به واحد اجرای احکام دادسرای اوین احضار شدند.
🔵 محمد مهدویفر
تخریبچی و غواص جنگ:
گلولههایی آتشین، در انتظار قاضیهایی است که بناحق حکم صادر میکنند و بیگناهان را به زندان میاندازند.
دورهی بزن در رو تمام شده است.
به زودی فرزندان بیگناهِ این قاضیها برای دیدن پدران خود با در دست داشتن یک دستهگل، باید راهی قبرستان شوند.
@mahdavifar1399
Forwarded from رادیو فرهنگ گوتنبرگ
شهلا جهانبین و شهلا انتصاری از زنان امضا کننده بیانیه استعفای خامنهای جهت تحمل حبس احضار شدند
دو تن از زنان امضا کننده بیانیه دوم زنان داخل ایران به نام های شهلا جهانبین و شهلا انتصاری جهت تحمل دوران محکومیت حبس به واحد اجرای احکام دادسرای اوین فراخوانده شدند.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شهلا جهانبین و شهلا انتصاری دو تن از زنان امضا کننده بیانیه استعفای خامنهای که مهر ماه ۱۳۹۸ توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ایمان افشاری، هر یک به چهار سال و دو ماه زندان و دو سال ممنوعیت از عضویت در احزاب، دستجات سیاسی و اجتماعی محکوم شده بودند، روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۹، طی تماس تلفنی جهت تحمل دوران محکومیت حبس به واحد اجرای احکام دادسرای اوین احضار شدند.
حکم صادر شده برای این دو فعال مدنی به دلیل عدم وجود سابقه کیفری و مادر بودن، به ۴۴ ماه حبس تعزیری تقلیل یافت.
این حکم با عدم اعتراض و تسلیم به رای به ۳۳ ماه حبس کاهش پیدا کرد که با استناد به ماه ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، ۲۷ ماه حبس در خصوص هر یک از آنها قابل اجرا خواهد بود.
دو تن از زنان امضا کننده بیانیه دوم زنان داخل ایران به نام های شهلا جهانبین و شهلا انتصاری جهت تحمل دوران محکومیت حبس به واحد اجرای احکام دادسرای اوین فراخوانده شدند.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شهلا جهانبین و شهلا انتصاری دو تن از زنان امضا کننده بیانیه استعفای خامنهای که مهر ماه ۱۳۹۸ توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ایمان افشاری، هر یک به چهار سال و دو ماه زندان و دو سال ممنوعیت از عضویت در احزاب، دستجات سیاسی و اجتماعی محکوم شده بودند، روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۹، طی تماس تلفنی جهت تحمل دوران محکومیت حبس به واحد اجرای احکام دادسرای اوین احضار شدند.
حکم صادر شده برای این دو فعال مدنی به دلیل عدم وجود سابقه کیفری و مادر بودن، به ۴۴ ماه حبس تعزیری تقلیل یافت.
این حکم با عدم اعتراض و تسلیم به رای به ۳۳ ماه حبس کاهش پیدا کرد که با استناد به ماه ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، ۲۷ ماه حبس در خصوص هر یک از آنها قابل اجرا خواهد بود.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 در خواست فرنگیس مظلوم از فعالان حقوق بشر برای حمایت از فرزندش، زندانی سیاسی سهیل عربی
زندانی سیاسی سهیل عربی از ۲۷ روز پیش به دستور سرکوبگران امین وزیری و حشمت الله حیات الغیب، رئیس سازمان زندانها در سلول انفرادی زندان گوهردشت محبوس و از حق ملاقات، تماس تلفنی و سایر حقوق شهروندی اش محروم شده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
زندانی سیاسی سهیل عربی از ۲۷ روز پیش به دستور سرکوبگران امین وزیری و حشمت الله حیات الغیب، رئیس سازمان زندانها در سلول انفرادی زندان گوهردشت محبوس و از حق ملاقات، تماس تلفنی و سایر حقوق شهروندی اش محروم شده است.
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#دلخوش_به_این_مقدار_نباشید
▫️
یک مقایسهی مختصر و مستند، از آنچه قبل از انقلاب بهمن بودیم...!
اگر میتونستید تو سیاست ایران امروز یک نفر رو تغییر بدید، اون شخص کی بود و جاش رو کی میگذاشتید؟
▫️
یک مقایسهی مختصر و مستند، از آنچه قبل از انقلاب بهمن بودیم...!
اگر میتونستید تو سیاست ایران امروز یک نفر رو تغییر بدید، اون شخص کی بود و جاش رو کی میگذاشتید؟
Forwarded from اتچ بات
🔴 ابراز نگرانی شدید دبیر کل سازمان ملل در ارتباط با وضعیت حقوق بشر در ایران
دبیرکل سازمان ملل متحد در تازهترین گزارش خود در مورد ایران به موارد متعدد و جدی نقض حقوق بشر از جمله سرکوب اعتراضات آبان ۱۳۹۸ پرداخته و خواستار انجام تحقیقات «فوری» و «مستقل» در این باره شده است.
در گزارش آنتونیو گوترش به هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد آمده است که بر طبق گزارشها در جریان اعتراضات آبان«مقامهای ارشد» دستور استفاده از «نیروی مرگبار» را برای برخورد با معترضان دادند.
گوترش ضمن ابراز نگرانی عمیق از اعدام، بازداشت و سرکوب معترضان و صدور احکام قضایی علیه زنان و کودکان، از «نقض فاحش حقوق بشر» در این کشور انتقاد کرد.
آنتونیو گوترش همچنین به تحت فشار قرار دادن خانوادههای قربانیان اعتراضات آبان ماه از سوی مقامهای جمهوری اسلامی، برای پذیرش عنوان «خانواده شهید» و دریافت «دیه» پرداخته است.
@Women_Civil_Rights_Activists
دبیرکل سازمان ملل متحد در تازهترین گزارش خود در مورد ایران به موارد متعدد و جدی نقض حقوق بشر از جمله سرکوب اعتراضات آبان ۱۳۹۸ پرداخته و خواستار انجام تحقیقات «فوری» و «مستقل» در این باره شده است.
در گزارش آنتونیو گوترش به هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد آمده است که بر طبق گزارشها در جریان اعتراضات آبان«مقامهای ارشد» دستور استفاده از «نیروی مرگبار» را برای برخورد با معترضان دادند.
گوترش ضمن ابراز نگرانی عمیق از اعدام، بازداشت و سرکوب معترضان و صدور احکام قضایی علیه زنان و کودکان، از «نقض فاحش حقوق بشر» در این کشور انتقاد کرد.
آنتونیو گوترش همچنین به تحت فشار قرار دادن خانوادههای قربانیان اعتراضات آبان ماه از سوی مقامهای جمهوری اسلامی، برای پذیرش عنوان «خانواده شهید» و دریافت «دیه» پرداخته است.
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
🔺دو زن امضاکننده نامه درخواست استعفای خامنهای، به زندان احضار شدند؛ شهلا جهانبین و شهلا انتصاری به صدای آمریکا: پشیمان نیستیم
⚡️شهلا جهانبین و شهلا انتصاری، دو تن از امضاکنندگان نامه «گذار از جمهوری اسلامی»، برای اجرای حکم خود فراخوانده شدهاند. این دو فعال سیاسی که از جمله امضاکنندگان نامه درخواست کنارهگیری و استعفای خامنهای هستند، میگوید با وجود احضار برای تحمل زندان، از اقدام خود پشیمان نیستند.
https://ir.voanews.com/civil-rights/iran-human-rights-prisoner-activist-4
@Women_Civil_Rights_Activists
⚡️شهلا جهانبین و شهلا انتصاری، دو تن از امضاکنندگان نامه «گذار از جمهوری اسلامی»، برای اجرای حکم خود فراخوانده شدهاند. این دو فعال سیاسی که از جمله امضاکنندگان نامه درخواست کنارهگیری و استعفای خامنهای هستند، میگوید با وجود احضار برای تحمل زندان، از اقدام خود پشیمان نیستند.
https://ir.voanews.com/civil-rights/iran-human-rights-prisoner-activist-4
@Women_Civil_Rights_Activists
Voice of America
دو زن امضاکننده نامه درخواست استعفای خامنهای، به زندان احضار شدند؛ شهلا جهانبین و شهلا انتصاری به صدای آمریکا: پشیمان نیستیم
شهلا جهانبین و شهلا انتصاری، دو تن از امضاکنندگان نامه «گذار از جمهوری اسلامی»، برای اجرای حکم خود فراخوانده شدهاند. این دو فعال سیاسی که از جمله امضاکنندگان نامه درخواست کنارهگیری و استعفای خامنهای هستند، میگوید با وجود احضار برای تحمل زندان، از اقدام…