Forwarded from Azadi | آزادی
🔴 در ایالت های ایران کرونا همه رای های الکترال را کسب کرده!
وضعیت قرمز کرونا در اکثر استانهای ایران. حکومت نالایق ناتوان از کنترل کرونا و ایران با بیشترین قربانیان کرونا در دنیا
@SepehrAzadi
وضعیت قرمز کرونا در اکثر استانهای ایران. حکومت نالایق ناتوان از کنترل کرونا و ایران با بیشترین قربانیان کرونا در دنیا
@SepehrAzadi
Forwarded from اتچ بات
🔴بازداشت شهروند ساکن مشهد به اتهام توهین به مقدسات
❇حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹، یک شهروند ساکن مشهد به اتهام توهین به مقدسات در فضای مجازی، توسط ماموران امنیتی این شهر بازداشت شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از ایسنا، امروز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹، سروش پورآزاد، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی، از بازداشت یک شهروند فعال در عرصه ورزش پرورش اندام ساکن مشهد، به اتهام توهین به مقدسات اسلامی در فضای مجازی خبر داد.
رئیس هیئت بدنسازی، استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: “درپی انتشار خبری مبنی بر اهانت یکی از ورزشکاران بدنسازی به مقدسات، این ورزشکار بازداشت شد.”
این مقام مسئول در هیئت بدنسازی مشهد در ادامه افزود: “پیگیری و برخورد هیات بدنسازی و پرورش اندام در کنار پیگیریها و جنبه عمومی این ماجرا خواهد بود که از سوی دستگاه قضایی در حال انجام است.”
سرکوب فعالان شبکه های اجتماعی, ناقض,…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/arrested-humanrightsiniran-70/
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
❇حقوق بشر در ایران – امروز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹، یک شهروند ساکن مشهد به اتهام توهین به مقدسات در فضای مجازی، توسط ماموران امنیتی این شهر بازداشت شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از ایسنا، امروز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹، سروش پورآزاد، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی، از بازداشت یک شهروند فعال در عرصه ورزش پرورش اندام ساکن مشهد، به اتهام توهین به مقدسات اسلامی در فضای مجازی خبر داد.
رئیس هیئت بدنسازی، استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: “درپی انتشار خبری مبنی بر اهانت یکی از ورزشکاران بدنسازی به مقدسات، این ورزشکار بازداشت شد.”
این مقام مسئول در هیئت بدنسازی مشهد در ادامه افزود: “پیگیری و برخورد هیات بدنسازی و پرورش اندام در کنار پیگیریها و جنبه عمومی این ماجرا خواهد بود که از سوی دستگاه قضایی در حال انجام است.”
سرکوب فعالان شبکه های اجتماعی, ناقض,…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/arrested-humanrightsiniran-70/
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
#فاکس_نیوز
🔻ایالات متحده ۲۷ نام دامنه را که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به طور غیرقانونی برای پیشبرد یک کارزار نفوذ پنهانی جهانی استفاده کرد، ضبط کرده است. تمامی این ۲۷ دامنه در نقض تحریم های آمریکا که دولت ایران و سپاه را هدف قرار داده اند، مورد استفاده قرار می گرفتند. چهار مورد از این دامنه ها ادعا می کردند که رسانه خبری واقعی هستند اما در حقیقت توسط سپاه کنترل می شدند و مخاطبان داخل ایالات متحده را برای تاثیرگذاری مخفیانه بر سیاست و افکار عمومی ایالات متحده هدف قرار دادند که نقض قانون ثبت نام عاملان خارجی (فارا) محسوب می شود. این یک تلاش ناموفق دیگر از سوی خامنه ای و اراذل سایبری او برای تضعیف دموکراسی ماست.
@Women_Civil_Rights_Activists
🔻ایالات متحده ۲۷ نام دامنه را که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به طور غیرقانونی برای پیشبرد یک کارزار نفوذ پنهانی جهانی استفاده کرد، ضبط کرده است. تمامی این ۲۷ دامنه در نقض تحریم های آمریکا که دولت ایران و سپاه را هدف قرار داده اند، مورد استفاده قرار می گرفتند. چهار مورد از این دامنه ها ادعا می کردند که رسانه خبری واقعی هستند اما در حقیقت توسط سپاه کنترل می شدند و مخاطبان داخل ایالات متحده را برای تاثیرگذاری مخفیانه بر سیاست و افکار عمومی ایالات متحده هدف قرار دادند که نقض قانون ثبت نام عاملان خارجی (فارا) محسوب می شود. این یک تلاش ناموفق دیگر از سوی خامنه ای و اراذل سایبری او برای تضعیف دموکراسی ماست.
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#فاکس_نیوز
🔻 آراء دزدیده شده «پرزیدنت ترامپ» با کامیون در حال تخلیه در مناطق خارج از شهر !!!
@Women_Civil_Rights_Activists
🔻 آراء دزدیده شده «پرزیدنت ترامپ» با کامیون در حال تخلیه در مناطق خارج از شهر !!!
@Women_Civil_Rights_Activists
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴رو در رو: وضعیت زندانیان اعتراضات آبان ۹۸ - محمود احمدی با مهرداد محمدنژاد - ۵ نوامبر ۲۰۲۰
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴گفتگوی 5 نوامبر: پیامدهای شکست احتمالی ترامپ:
پیروزی ضعیف بایدن و حفظ موقعیت جمهوریخواهان در سنا، دست بایدن برای امیتاز دهی به رژیم را بسته تر میکند.
ظهور و رشد ترامپ و ادامه حیات سیاسی اش پس از شکست – تسلط بر حزب جمهوری خواه.
هدف از ادعای تقلب آنست که ترامپ را قربانی (دولت پنهان ...) جلوه دهد و نه بازنده رأی مشروع مردم.
لینک: https://www.dailyvideoreports.net/alireza-meybodi-nov-5/
@Women_Civil_Rights_Activists
پیروزی ضعیف بایدن و حفظ موقعیت جمهوریخواهان در سنا، دست بایدن برای امیتاز دهی به رژیم را بسته تر میکند.
ظهور و رشد ترامپ و ادامه حیات سیاسی اش پس از شکست – تسلط بر حزب جمهوری خواه.
هدف از ادعای تقلب آنست که ترامپ را قربانی (دولت پنهان ...) جلوه دهد و نه بازنده رأی مشروع مردم.
لینک: https://www.dailyvideoreports.net/alireza-meybodi-nov-5/
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#فاکس_نیوز
🔻افشای اطلاعات برگه های آراء توسط مأمور سازمان سیا steve pieczenik:
تا الان اجازه نداشتم که بگویم اما چند ساعت پیش اجازه گفتن این صحبت را گرفتم، ترامپ بر روی آراء کدQFS قرار داده چرا که ما از تقلب احتمالی باخبر بودیم!
ترامپ را خوب نشناختید!
@Women_Civil_Rights_Activists
🔻افشای اطلاعات برگه های آراء توسط مأمور سازمان سیا steve pieczenik:
تا الان اجازه نداشتم که بگویم اما چند ساعت پیش اجازه گفتن این صحبت را گرفتم، ترامپ بر روی آراء کدQFS قرار داده چرا که ما از تقلب احتمالی باخبر بودیم!
ترامپ را خوب نشناختید!
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
https://twitter.com/shvahedian/status/1324847086366576643?s=28
پاییز ما برهنه و پتیاره نبود
پاییز هنگامه رقص باد سرد در رنگها بود
ناگاه با هجوم در یوزگان و هرزه پرستان
پاییز لخت و عریان گشت
دیگر این پاییز آن پاییز گذشته نشد
که او فصل زرد و خزان زای استبدادست!
حالا پاییز فقط بوی #آبان_خونین میدهد!
۱۷ آبان ۹۹
پاییز ما برهنه و پتیاره نبود
پاییز هنگامه رقص باد سرد در رنگها بود
ناگاه با هجوم در یوزگان و هرزه پرستان
پاییز لخت و عریان گشت
دیگر این پاییز آن پاییز گذشته نشد
که او فصل زرد و خزان زای استبدادست!
حالا پاییز فقط بوی #آبان_خونین میدهد!
۱۷ آبان ۹۹
Twitter
💫Abbas Vahedian-sh💫
پاییز ما برهنه و پتیاره نبود پاییز هنگامه رقص باد سرد در رنگها بود ناگاه با هجوم در یوزگان و هرزه پرستان پاییز لخت و عریان گشت دیگر این پاییز آن پاییز گذشته نشد که او فصل زرد و خزان زای استبدادست! حالا پاییز فقط بوی #آبان_خونین میدهد! ۱۷ آبان ۹۹
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💫بی کس وطن، غریب وطن، بینوا وطن...
@Women_Civil_Rights_Activists
@Women_Civil_Rights_Activists
🔴نسرین ستوده به مرخصی اعزام شد
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/nasrinsotoudeh-humanrightsiniran-4/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹، نسرین ستوده، وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر محبوس در زندان قرچک ورامین به مرخصی اعزام شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از میزان، امروز شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹، نسرین ستوده، فعال حقوق بشر و زندانی سیاسی محبوس در زندان قرچک ورامین پس از موافقت دادیار ناظر بر زندان به مرخصی اعزام شد. این فعال حقوق بشر، جمعاً به ۳۳ سال حبس و تحمل ۱۴۸ ضربه شلاق محکوم شد که با اعمال ماده ۱۳۴ اشد مجازات ۱۰ سال حبس تعزیری برای وی اجرائی است اما افرادی که با بیش از ۳ اتهام مواجه باشند، حکم آنها میتواند تا یک و نیم برابر افزایش یابد که تحمل ۱۲ سال حبس تعزیری برای نسرین ستوده اجرائی است.
این زندانی سیاسی، در تاریخ ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۹، در راستای اعمال بند ب ماده ۷ آیین نامه نحوه تفکیک…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/nasrinsotoudeh-humanrightsiniran-4/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/nasrinsotoudeh-humanrightsiniran-4/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹، نسرین ستوده، وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر محبوس در زندان قرچک ورامین به مرخصی اعزام شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از میزان، امروز شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹، نسرین ستوده، فعال حقوق بشر و زندانی سیاسی محبوس در زندان قرچک ورامین پس از موافقت دادیار ناظر بر زندان به مرخصی اعزام شد. این فعال حقوق بشر، جمعاً به ۳۳ سال حبس و تحمل ۱۴۸ ضربه شلاق محکوم شد که با اعمال ماده ۱۳۴ اشد مجازات ۱۰ سال حبس تعزیری برای وی اجرائی است اما افرادی که با بیش از ۳ اتهام مواجه باشند، حکم آنها میتواند تا یک و نیم برابر افزایش یابد که تحمل ۱۲ سال حبس تعزیری برای نسرین ستوده اجرائی است.
این زندانی سیاسی، در تاریخ ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۹، در راستای اعمال بند ب ماده ۷ آیین نامه نحوه تفکیک…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/nasrinsotoudeh-humanrightsiniran-4/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
نسرین ستوده به مرخصی اعزام شد - حقوق بشر در ایران
Forwarded from «حقوق بشر در ایران»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔵 حقوق بشر در ایران - امروز شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹، نسرین ستوده، فعال حقوق بشر و زندانی سیاسی محبوس در زندان قرچک ورامین به مرخصی اعزام شد.
🔶 این فعال حقوق بشر، جمعاً به ۳۳ سال حبس و تحمل ۱۴۸ ضربه شلاق محکوم شد که با اعمال ماده ۱۳۴ اشد مجازات ۱۰ سال حبس تعزیری برای وی اجرائی است اما افرادی که با بیش از ۳ اتهام مواجه باشند، حکم آنها میتواند تا یک و نیم برابر افزایش یابد که تحمل ۱۲ سال حبس تعزیری برای نسرین ستوده اجرائی است.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
❇️ @Humanrights_in_iran
🔷 ارتباط با ادمین
🆔 @Humanrightsinir
🔶 این فعال حقوق بشر، جمعاً به ۳۳ سال حبس و تحمل ۱۴۸ ضربه شلاق محکوم شد که با اعمال ماده ۱۳۴ اشد مجازات ۱۰ سال حبس تعزیری برای وی اجرائی است اما افرادی که با بیش از ۳ اتهام مواجه باشند، حکم آنها میتواند تا یک و نیم برابر افزایش یابد که تحمل ۱۲ سال حبس تعزیری برای نسرین ستوده اجرائی است.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
❇️ @Humanrights_in_iran
🔷 ارتباط با ادمین
🆔 @Humanrightsinir
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
🖤🥀چو نسیم،شمیم آزادی آورد و رفت🥀🖤
واقعا متاثر شدم!
ازینکه برخی از ما حتی برای تسلیت گفتن و برپایی یادمان شهدای راه آزادی و آلاله های پرپری همچون بانو #نسیم_شهبازی که منش مشروطه خواهی داشت گزینشی عمل می کنیم!
باید حساب مبارزان واقعی با هر تفکری که دارن از خط مشی سیاسی شان جدا کنیم!
ما چه طرفدار این حزب یا آن حزب باشیم اولویت مان نجات وطن و ریشه کنی استبدادست!
#نسیم_شهبازی براستی نسیم فرحبخش آزادی و شهامت بود و وای بر ما اگه بخاطر گرایشش وی را نادیده بگیریم.
#نسیم_شهبازی را در کرج ربودند و کشتند و اینک بر همه آزادیخواهان از هر حزب و گرایشی که هستند واجب است به خونخواهی اش بکوشند!
✅ اینست مرام و آیین ایرانیان
✍️عباس واحدیان شاهرودی
@ghalamban1398
واقعا متاثر شدم!
ازینکه برخی از ما حتی برای تسلیت گفتن و برپایی یادمان شهدای راه آزادی و آلاله های پرپری همچون بانو #نسیم_شهبازی که منش مشروطه خواهی داشت گزینشی عمل می کنیم!
باید حساب مبارزان واقعی با هر تفکری که دارن از خط مشی سیاسی شان جدا کنیم!
ما چه طرفدار این حزب یا آن حزب باشیم اولویت مان نجات وطن و ریشه کنی استبدادست!
#نسیم_شهبازی براستی نسیم فرحبخش آزادی و شهامت بود و وای بر ما اگه بخاطر گرایشش وی را نادیده بگیریم.
#نسیم_شهبازی را در کرج ربودند و کشتند و اینک بر همه آزادیخواهان از هر حزب و گرایشی که هستند واجب است به خونخواهی اش بکوشند!
✅ اینست مرام و آیین ایرانیان
✍️عباس واحدیان شاهرودی
@ghalamban1398
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
🔴زهرا جمالی، زندانی سیاسی به مرخصی اعزام شد https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/zahrajamali-humanrightsiniran/&rhash=1bab6b61543470 ❇حقوق بشر در ایران – امروز دوشنبه ۱۲آبان ماه ۱۳۹۹، زهرا جمالی، زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین به مرخصی…
🔴زهرا جمالی برای تحمل ادامه حبس بازداشت شد
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/zahrajamali-humanrightsiniran-2/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹، زهرا جمالی، زندانی سیاسی، پس از اتمام مرخصی، برای سپری کردن ادامه حبس خود بازداشت شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران، امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹، زهرا جمالی، فعال مدنی و زندانی سیاسی پس از اتمام دوران مرخصی برای تحمل ادامه حبس تعزیری خود بازداشت و به بند قرنطینه زنان در زندان اوین منتقل شد. این فعال مدنی در حال تحمل حبس تعزیری ۳ سال و ۶ ماهه خود است.
یک منبع نزدیک به زهرا جمالی در گفتگو با حقوق بشر در ایران گفت: “زهرا جمالی در حالی که به مرخصی ۴ روزه اعزام شده بود و تاریخ اتمام مرخصی وی روز پنجشنبه و مصادف با تعطیلی آخر هفته بود و از سوی دیگر با توجه به عدم مراجعه وی به زندان در روز شنبه امروز یکشنبه طی تماس تلفنی به شعبه اجرای احکام دادسرای زندان اوین…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/zahrajamali-humanrightsiniran-2/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/iv?url=https://humanrightsinir.org/zahrajamali-humanrightsiniran-2/&rhash=1bab6b61543470
❇حقوق بشر در ایران – امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹، زهرا جمالی، زندانی سیاسی، پس از اتمام مرخصی، برای سپری کردن ادامه حبس خود بازداشت شد.
به گزارش حقوق بشر در ایران، امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹، زهرا جمالی، فعال مدنی و زندانی سیاسی پس از اتمام دوران مرخصی برای تحمل ادامه حبس تعزیری خود بازداشت و به بند قرنطینه زنان در زندان اوین منتقل شد. این فعال مدنی در حال تحمل حبس تعزیری ۳ سال و ۶ ماهه خود است.
یک منبع نزدیک به زهرا جمالی در گفتگو با حقوق بشر در ایران گفت: “زهرا جمالی در حالی که به مرخصی ۴ روزه اعزام شده بود و تاریخ اتمام مرخصی وی روز پنجشنبه و مصادف با تعطیلی آخر هفته بود و از سوی دیگر با توجه به عدم مراجعه وی به زندان در روز شنبه امروز یکشنبه طی تماس تلفنی به شعبه اجرای احکام دادسرای زندان اوین…
🔵 با لمس گزینه Instant View ادامه مطالب در این پست را بخوانید
🔆https://humanrightsinir.org/zahrajamali-humanrightsiniran-2/
➖➖➖➖➖
✅ادمین
🆔@Humanrightsinir
@Women_Civil_Rights_Activists
حقوق بشر در ایران
زهرا جمالی برای تحمل ادامه حبس بازداشت شد
زهرا جمالی، زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین برای سپری کردن دوران حبس تعزیری خود بازداشت شد. #بازداشت #بازداشتگاه #حقوق_بشر #حقوق_بشر_در_ایران #هرانا #حبس_تعزیری #زهراجمالی #زهرا_جمالی #فعال_مدنی #فعال_سیاسی #زندانیان-سیاسی #زندان_اوین #بازداشتگاه…
🔴 لطفا شما ساکت!
استادمان میگفت وقتی از آدمِ عاری از سواد، سوالی میپرسند حتی نباید بگوید “نمیدانم”! چون “نمیدانم” کلمهی آبرومند و مهمی است و کسی حق دارد بگوید “نمیدانم” که حداقل اهل دانستن باشد. میگفت مثلا بوعلی سینا حق دارد جایی بگوید “نمیدانم” چون واقعا اهل دانستن است؛ آنکس که نسبتی با دانایی ندارد فقط بهتر است سکوت کند.
حالا حکایت جمهوری اسلامی و انتخابات آمریکاست! آمریکای خوب یا بد، آمریکای بایدن یا ترامپ، نتیجه هر چه باشد تنها کسانی که بهتر است سکوت کنند و دهان به ستایش یا ملامت یا قضاوت باز نکنند حاکمان جمهوری اسلامیاند به یک دلیل ساده:
آمریکا کشوری است که نفر اولش «میآید و میرود»! همین. اگر کشوری نفر اولش «میآید و نمیرود» مگر با مرگ، بهتر است حکومتش سکوت کند؛ آمریکا کشوری است که چه دعواهایش، چه پیروزیهایش، چه شکستهایش، چه زشتیها و تباهیهایش، چه زیباییها و تعالیهایش، همه در داخل یک “دموکراسی” دارد اتفاق میافتد و مردم میتوانند امروز یا فردا از شر کسی که نمیخواهندش خلاص شوند. حالا اگر حکومتی برای مردمش نه انتخابات آزاد گذاشت، نه رسانه آزاد، نه دادگاه مستقل، نه دولت متعهد، نه سفرهی محترم، نه آیندهی معتبر و نه حتی اجازه داد پوشیدن و نوشیدنشان را خودشان آزادانه انتخاب کنند چنین حکومتی فقط باید سکوت کند.
و سخن آخر: خیلیها در جاهای مختلف دنیا تا پای جان ایستادهاند برای آزادی، یا عزت، یا یک لقمه نان، یا شغل یا برای هر چیز دیگری که سزاوار داشتنش بودند و نداشتند. جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که برای تک تکِ این مطالبات، آدم کشته است: شهید بنزین، شهید کار، شهید آب، شهید نان، شهید رأی، شهید آزادی... نظامی که یک تنه وارث همه فرعونهاست!
@Women_Civil_Rights_Activists
✍️ محمد جواد اکبرین
استادمان میگفت وقتی از آدمِ عاری از سواد، سوالی میپرسند حتی نباید بگوید “نمیدانم”! چون “نمیدانم” کلمهی آبرومند و مهمی است و کسی حق دارد بگوید “نمیدانم” که حداقل اهل دانستن باشد. میگفت مثلا بوعلی سینا حق دارد جایی بگوید “نمیدانم” چون واقعا اهل دانستن است؛ آنکس که نسبتی با دانایی ندارد فقط بهتر است سکوت کند.
حالا حکایت جمهوری اسلامی و انتخابات آمریکاست! آمریکای خوب یا بد، آمریکای بایدن یا ترامپ، نتیجه هر چه باشد تنها کسانی که بهتر است سکوت کنند و دهان به ستایش یا ملامت یا قضاوت باز نکنند حاکمان جمهوری اسلامیاند به یک دلیل ساده:
آمریکا کشوری است که نفر اولش «میآید و میرود»! همین. اگر کشوری نفر اولش «میآید و نمیرود» مگر با مرگ، بهتر است حکومتش سکوت کند؛ آمریکا کشوری است که چه دعواهایش، چه پیروزیهایش، چه شکستهایش، چه زشتیها و تباهیهایش، چه زیباییها و تعالیهایش، همه در داخل یک “دموکراسی” دارد اتفاق میافتد و مردم میتوانند امروز یا فردا از شر کسی که نمیخواهندش خلاص شوند. حالا اگر حکومتی برای مردمش نه انتخابات آزاد گذاشت، نه رسانه آزاد، نه دادگاه مستقل، نه دولت متعهد، نه سفرهی محترم، نه آیندهی معتبر و نه حتی اجازه داد پوشیدن و نوشیدنشان را خودشان آزادانه انتخاب کنند چنین حکومتی فقط باید سکوت کند.
و سخن آخر: خیلیها در جاهای مختلف دنیا تا پای جان ایستادهاند برای آزادی، یا عزت، یا یک لقمه نان، یا شغل یا برای هر چیز دیگری که سزاوار داشتنش بودند و نداشتند. جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که برای تک تکِ این مطالبات، آدم کشته است: شهید بنزین، شهید کار، شهید آب، شهید نان، شهید رأی، شهید آزادی... نظامی که یک تنه وارث همه فرعونهاست!
@Women_Civil_Rights_Activists
✍️ محمد جواد اکبرین
از حالا باید شروع کرد فردا دیر است
#NIAC_Does_NOT_Represent_the_Iranian_People
#نایاک_نماینده_مردم_ایران_نیست
@Women_Civil_Rights_Activists
#NIAC_Does_NOT_Represent_the_Iranian_People
#نایاک_نماینده_مردم_ایران_نیست
@Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«انگل ها باید بروند!»
شوش، ۱۸ آبان: سخنان دلیرانه ی «ابراهیم عباسی منجزی»، نماینده ی کارگران دادخواه کارخانه ی نیشکر هفت تپه خطاب به سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه ی فاسد اهواز و نماینده ی ولی فقیه در خوزستان، در گردهمایی کارگران، در دفاع از حقوق پایمال شده ی کارگران به دست باند تبهکار «اسدبیگی» و مقامات حکومتی همدست او
۹۹.۸.۱۸
@Women_Civil_Rights_Activists
شوش، ۱۸ آبان: سخنان دلیرانه ی «ابراهیم عباسی منجزی»، نماینده ی کارگران دادخواه کارخانه ی نیشکر هفت تپه خطاب به سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه ی فاسد اهواز و نماینده ی ولی فقیه در خوزستان، در گردهمایی کارگران، در دفاع از حقوق پایمال شده ی کارگران به دست باند تبهکار «اسدبیگی» و مقامات حکومتی همدست او
۹۹.۸.۱۸
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from تفسیر خبر
آینده ایران از خواست مردم ایران میگذرد یا از کاخ سفید؟
میهمانان:
خانم فاطمه سپهری و آقای عباس واحدیان
دوشنبه ۱۹ آبان | ۲۱:۳۰ تهران | ایران فردا
بازپخش : ۶ صبح و ۱۴:۳۰
میهمانان:
خانم فاطمه سپهری و آقای عباس واحدیان
دوشنبه ۱۹ آبان | ۲۱:۳۰ تهران | ایران فردا
بازپخش : ۶ صبح و ۱۴:۳۰
🔴 گزارش فاطمه ملکی همسر محمد نوری زاد از آخرین وضعیت و حال وخیم دکتر محمد نوری زاد و علی نوری زاد!
"به نام خدای آزادی"
این چه رسمی ست که زندانبانان در پیش گرفته اند. بدون اطلاع خانواده زندانی را به بیمارستان می برند، پرشکان تصمیم به جراحی می گیرند، درخواست رضایت نامه می کنند و .......
گزارش اول:
امروز دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹ به ملاقات آقای نوری زاد رفتیم. من از باز گویی مکرر داستان عصا بدست شدن و بیهوشی ایشان خجالت می کشم و نمی دانم چطور آنها این وضعیت را می بینند و شرم نمی کنند و دوباره و سه باره و چند باره بی خبر از خانواده، ایشان را راهی بیمارستان می کنند و از آنجا دو باره به زندان بازمی گردانند.
دیروز یکشنبه صبح دو باره حال آقای نوری زاد بهم می خورد و بیهوش می شوند؛ ایشان را به بهداری برده و از آنجا به بیمارستان طالقانی منتقل می کنند، ساعت ۱۰ شب به هوش می آیند. آزمایش های مختلف صورت گرفته؛ تصمیم به آنژیو گرافی می گیرند. این عمل نیاز به رضایت بیمار داشته که ایشان راضی نمی شوند و با اینکه دکتر خطر مرگ را هشدار داده بودند؛ با تصمیم خودشان نیمه شب به زندان بازگردانده می شوند.
وقتی آقای نوری زاد برگه بیمارستان را از پشت شیشه نشانمان دادند واقعا باورمان نشد این همه سهل انگاری و بی توجهی را.
فکر می کنم بجا باشد اگر بپرسم چرا نباید به خانواده خبر بدهند آن هم درشرایطی که نزدیک به دو ماه است کارت تلفن ایشان را گرفته اند و عملا امکان خبر رسانی وجود ندارد.
براستی شما با چه مجوزی می خواستید فقط با رضایت خود بیمار اقدام به عمل کنید؟ اگر خدای ناکرده اتفاقی می افتاد چه کسی پاسخگو بود؟!
تا اتفاقی نیفتاده هر چه سریعتر ایشان را برای معالجه موثر آزاد کنید و بیش از این صبر ما را نیازمایید.
گزارش دوم:
امروز هم پسرم خبر داد که ملاقات سه شنبه به خاطر کرونا لغو شده؛ دلم پیش علی ماند و سعی بین اوین و تهران بزرگ ناتمام ....
و امروز فقط دلمان خوش شد به دریافت خط نوشته های آقای نوری زاد بر روی زیر پوش ها و لباسهای زندانش.
💫 یادآوری:
علی نوری زاد بی گناه است.
محمد نوری زاد بی گناه است.
✍فاطمه ملکی
۱۹ آبان ۱۳۹۹
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
"به نام خدای آزادی"
این چه رسمی ست که زندانبانان در پیش گرفته اند. بدون اطلاع خانواده زندانی را به بیمارستان می برند، پرشکان تصمیم به جراحی می گیرند، درخواست رضایت نامه می کنند و .......
گزارش اول:
امروز دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹ به ملاقات آقای نوری زاد رفتیم. من از باز گویی مکرر داستان عصا بدست شدن و بیهوشی ایشان خجالت می کشم و نمی دانم چطور آنها این وضعیت را می بینند و شرم نمی کنند و دوباره و سه باره و چند باره بی خبر از خانواده، ایشان را راهی بیمارستان می کنند و از آنجا دو باره به زندان بازمی گردانند.
دیروز یکشنبه صبح دو باره حال آقای نوری زاد بهم می خورد و بیهوش می شوند؛ ایشان را به بهداری برده و از آنجا به بیمارستان طالقانی منتقل می کنند، ساعت ۱۰ شب به هوش می آیند. آزمایش های مختلف صورت گرفته؛ تصمیم به آنژیو گرافی می گیرند. این عمل نیاز به رضایت بیمار داشته که ایشان راضی نمی شوند و با اینکه دکتر خطر مرگ را هشدار داده بودند؛ با تصمیم خودشان نیمه شب به زندان بازگردانده می شوند.
وقتی آقای نوری زاد برگه بیمارستان را از پشت شیشه نشانمان دادند واقعا باورمان نشد این همه سهل انگاری و بی توجهی را.
فکر می کنم بجا باشد اگر بپرسم چرا نباید به خانواده خبر بدهند آن هم درشرایطی که نزدیک به دو ماه است کارت تلفن ایشان را گرفته اند و عملا امکان خبر رسانی وجود ندارد.
براستی شما با چه مجوزی می خواستید فقط با رضایت خود بیمار اقدام به عمل کنید؟ اگر خدای ناکرده اتفاقی می افتاد چه کسی پاسخگو بود؟!
تا اتفاقی نیفتاده هر چه سریعتر ایشان را برای معالجه موثر آزاد کنید و بیش از این صبر ما را نیازمایید.
گزارش دوم:
امروز هم پسرم خبر داد که ملاقات سه شنبه به خاطر کرونا لغو شده؛ دلم پیش علی ماند و سعی بین اوین و تهران بزرگ ناتمام ....
و امروز فقط دلمان خوش شد به دریافت خط نوشته های آقای نوری زاد بر روی زیر پوش ها و لباسهای زندانش.
💫 یادآوری:
علی نوری زاد بی گناه است.
محمد نوری زاد بی گناه است.
✍فاطمه ملکی
۱۹ آبان ۱۳۹۹
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
💠 کانال رسمی بیانیه تکمیلی ۱۴بانوی کنشگر مدنی ایران برای گذار از تمامیت حکومت اسلامی ایران
🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists pinned «🔴 گزارش فاطمه ملکی همسر محمد نوری زاد از آخرین وضعیت و حال وخیم دکتر محمد نوری زاد و علی نوری زاد! "به نام خدای آزادی" این چه رسمی ست که زندانبانان در پیش گرفته اند. بدون اطلاع خانواده زندانی را به بیمارستان می برند، پرشکان تصمیم به جراحی می گیرند، درخواست…»