Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴فریادهای حق طلبانه فاطمه سپهری از امضا کنندگان بیانیه ۱۴
خامنهای در آستانه انتخابات میخواهد صدای زندانیان را خفه کند، پس ما صدای زندانیان سیاسی باشیم!
فاطمه سپهری خواهر محمد حسین سپهری زندانی سیاسی میگوید برادرش و هاشم خواستار و تعدادی دیگر از زندانیان سیاسی ممنوع الملاقات شدهاند و اگر جمهوری اسلامی بخواهد به این روند ادامه بدهد اعتصاب غذا میکند.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
خامنهای در آستانه انتخابات میخواهد صدای زندانیان را خفه کند، پس ما صدای زندانیان سیاسی باشیم!
فاطمه سپهری خواهر محمد حسین سپهری زندانی سیاسی میگوید برادرش و هاشم خواستار و تعدادی دیگر از زندانیان سیاسی ممنوع الملاقات شدهاند و اگر جمهوری اسلامی بخواهد به این روند ادامه بدهد اعتصاب غذا میکند.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from اتچ بات
🔴 گزارش صدیقه مالکی فر، از تشدید فشارها بر زندانیان سیاسی و خانواده هایشان
امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ آماده شدم برای رفتن به زندان وکیل آباد مشهد و ملاقات کابینی با همسرم آقای سید هاشم خواستار نماینده معلمان آزاده ایران، حدود ساعت ۱۰:۳۰ همسرم تماس گرفتند و گفتند امروز ملاقات نیایید چون برنامه ملاقات ما را تغییر داده اند گفتهاند ما سه نفر در یک روز با خانواده ها ملاقات نداشته باشیم. شنبه ملاقات من با خانواده دوشنبه آقای جعفری، چهارشنبه آقای سپهری. گفتم جای شما را هم عوض کردهاند گفتند نه ما سه نفر هنوز در بند ۶ - ۱ هستیم، علت را پرسیدم جواب ندادند چون اگر علت را میگفتند بلافاصله تلفن را ماموری که در حضور شان نشسته قطع می کرد، من گفتم شاید به خاطر بیاانیهای که این روزها از طرف شما منتشر شده گفتند بله
سردمداران جمهوری اسلامی ظلم بس است مملکت داری با بگیر و ببند نمیشود، شما نمی توانید با تهمت زدن به این و آن همه را به زندان ببرید. من جلوی همه ملت ایران و جهانیان اعلام می کنم همسرم وابسته به هیچ حزب و گروه و سازمانی نیست. همسرم یک آزادی خواه است که نسبت به همه مردم رئوف و مهربان است و درد دیگران را درد خود می داند. چرا شما هر کسی را که دستگیر میکنید یک جرم به خاطر ارتباط با هاشم خواستار برایش می تراشید. معلمانی را که به حراست آموزش و پرورش می برید یا به اداره اطلاعات، اولین جرمشان این می شود که چرا شما با هاشم خواستار ارتباط دارید، او یک منافق است، در صورتی که خود میدانید هاشم خواستار یک آزادی خواه و عدالت خواه است. اهل تسنن و زندانیانی که با ایشان هم بند بودهاند برای دیدار شان می آیند آن ها را می زنید که چرا آمده اند خانه خواستار. بهاییان هم بندشان را تهدید به حداقل ۱۰ سال زندان می کنید که به خانه خواستار نروند. حتی دوستان شهرستانی را تهدید می کنید که چرا شما ادمین کانال تلگرامی خواستار شدید. یا شما چرا عید را به خواستار تبریک گفتید یا چرا از هاشم خواستار حمایت می کنید. هاشم خواستار در بیانیه هایش ظلم های شما را تذکر می دهد. شاید به راه درست برگردید. شما هر کار بکنید حق با شماست ولی ملت ایران باید مطیع فرمان شما باشند و ظلم ها را تحمل کنند!
ملاقاتهای حضوری زندانیان را لغو کردید بخاطر کرونا. ملاقات کابینی هم اینقد شلوغ است که من ۱۷ فروردین که برای ملاقات کابینی آمدم نفسم گرفت و ماسک را کنار زدم که بتوانم نفس بکشم(من جراحی قلب باز و تعویض دریچه میترال انجام داده ام) که متاسفانه به کرونا مبتلا شدم که یکماه نتوانستم بیام ملاقات، این هفته هم ملاقات ما ازبین رفت.
ملاقاتها اینطوری ازبین می رود ولی شما هیچ جایگزینی برای ملاقاتهای حضور و ملاقاتهای کابینی از بین رفته قرار نداده اید. مرخصی به زندانی که بقول آقای قاضی منصوری حرفش را نزن!
✍️صدیقه مالکی فرد ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ آماده شدم برای رفتن به زندان وکیل آباد مشهد و ملاقات کابینی با همسرم آقای سید هاشم خواستار نماینده معلمان آزاده ایران، حدود ساعت ۱۰:۳۰ همسرم تماس گرفتند و گفتند امروز ملاقات نیایید چون برنامه ملاقات ما را تغییر داده اند گفتهاند ما سه نفر در یک روز با خانواده ها ملاقات نداشته باشیم. شنبه ملاقات من با خانواده دوشنبه آقای جعفری، چهارشنبه آقای سپهری. گفتم جای شما را هم عوض کردهاند گفتند نه ما سه نفر هنوز در بند ۶ - ۱ هستیم، علت را پرسیدم جواب ندادند چون اگر علت را میگفتند بلافاصله تلفن را ماموری که در حضور شان نشسته قطع می کرد، من گفتم شاید به خاطر بیاانیهای که این روزها از طرف شما منتشر شده گفتند بله
سردمداران جمهوری اسلامی ظلم بس است مملکت داری با بگیر و ببند نمیشود، شما نمی توانید با تهمت زدن به این و آن همه را به زندان ببرید. من جلوی همه ملت ایران و جهانیان اعلام می کنم همسرم وابسته به هیچ حزب و گروه و سازمانی نیست. همسرم یک آزادی خواه است که نسبت به همه مردم رئوف و مهربان است و درد دیگران را درد خود می داند. چرا شما هر کسی را که دستگیر میکنید یک جرم به خاطر ارتباط با هاشم خواستار برایش می تراشید. معلمانی را که به حراست آموزش و پرورش می برید یا به اداره اطلاعات، اولین جرمشان این می شود که چرا شما با هاشم خواستار ارتباط دارید، او یک منافق است، در صورتی که خود میدانید هاشم خواستار یک آزادی خواه و عدالت خواه است. اهل تسنن و زندانیانی که با ایشان هم بند بودهاند برای دیدار شان می آیند آن ها را می زنید که چرا آمده اند خانه خواستار. بهاییان هم بندشان را تهدید به حداقل ۱۰ سال زندان می کنید که به خانه خواستار نروند. حتی دوستان شهرستانی را تهدید می کنید که چرا شما ادمین کانال تلگرامی خواستار شدید. یا شما چرا عید را به خواستار تبریک گفتید یا چرا از هاشم خواستار حمایت می کنید. هاشم خواستار در بیانیه هایش ظلم های شما را تذکر می دهد. شاید به راه درست برگردید. شما هر کار بکنید حق با شماست ولی ملت ایران باید مطیع فرمان شما باشند و ظلم ها را تحمل کنند!
ملاقاتهای حضوری زندانیان را لغو کردید بخاطر کرونا. ملاقات کابینی هم اینقد شلوغ است که من ۱۷ فروردین که برای ملاقات کابینی آمدم نفسم گرفت و ماسک را کنار زدم که بتوانم نفس بکشم(من جراحی قلب باز و تعویض دریچه میترال انجام داده ام) که متاسفانه به کرونا مبتلا شدم که یکماه نتوانستم بیام ملاقات، این هفته هم ملاقات ما ازبین رفت.
ملاقاتها اینطوری ازبین می رود ولی شما هیچ جایگزینی برای ملاقاتهای حضور و ملاقاتهای کابینی از بین رفته قرار نداده اید. مرخصی به زندانی که بقول آقای قاضی منصوری حرفش را نزن!
✍️صدیقه مالکی فرد ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
attach 📎
#رای_بی_رای
طرح از ساناز باقری
مطابق با نظرسنجیهای انجام گرفته، در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری درصد مشارکت مردم پایین پیشبینی میشود و عده زیادی به کمپینهای تحریمانتخابات پیوستهاند.
#رای_بی_رای
#نه_به_جمهوری_اسلامی
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
طرح از ساناز باقری
مطابق با نظرسنجیهای انجام گرفته، در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری درصد مشارکت مردم پایین پیشبینی میشود و عده زیادی به کمپینهای تحریمانتخابات پیوستهاند.
#رای_بی_رای
#نه_به_جمهوری_اسلامی
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 به نام خدای آزادی
روزهای ملاقات
دیروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت به ملاقات آقای نوری زاد رفتیم. ایشان را عصا بدست و با پیشانی زخم خورده دیدیم. پس از صحبت های معمول نامه اشان را خواندند و در انتها هم پارچه سفید آلوده به خون و دو زیرپوش خونی که برتن داشتند را نشانمان دادند. بخشی از نامه ایشان:
« در نامهای به هیولاهای سپاهی و اطلاعاتی و قضایی و بیت رهبری اعلام کردم که از یکم خرداد به جای سه زخم، هر روز پنج زخم بر خویش وارد میکنم، و هر روز، با تنپوشی خونین که روزی پرچم خواهد شد؛ پنج بار به اتاق افسر نگهبان میروم و شرههای خون تازه را نشانشان میدهم تا در دفتر روزانه ثبت کنند.
تا امروز یکصدوچهار زخم بر خویش وارد کرده ام. ۶۷ روز از اعتصاب دارو و ۶۴ روز از اعتصاب غذای من میگذرد. تاکنون ۳۶ بار بیهوش شده و چشمانم تار میبینند. سر انگشتانم میلرزد. سرم شبانه روز به شدت درد میکند. دچار حملههای خفیف قلبی و تپشهای شدید قلب میشوم. نیمی از شنوایی گوش چپم از دست رفته، موهای سرم میریزند. بیش از ۹ ماه است که تلفن مرا قطع کردهاند. در همه ی این روزها به جز اندکی، نه صبحانه خوردهام، نه نهار، نه شام و نه میوه. همچنان با عصا رفت و آمد میکنم.
در این اوضاع بلبشو، پیشنهاد میکنم، تازهترین ترجمه از کتاب «شور زندگی» که به شرح زندگی دهشت بار، اما باشکوه «ونسان ونگوگ» نقاش هلندی میپردازد، را مطالعه کنید. در مطالعه این کتاب، هر کجا به واژههایی چون فقر و نکبت و بیهویتی و مفتخواری و وابستگی و دریوزگی و تن فروشی و تحقیر و تبعیض و ...و فریبگری و کشیش و کلیسا و دیوانگی و مرگ در ژرفای فقر برخوردید،یک یک این واژهها را بردارید، و به جایشان یکی ملا بگذارید، یکی سردار و یکی مردم ایران. »
—————————————-
امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت به ملاقات علی رفتم. سه شنبه دو هفته قبل تعطیل رسمی بود؛ یک ماهی می شد علی را ندیده بودم. وقتی برای گرفتن نوبت رفتم با در بسته مواجه شدم؛ به نگهبانی درب سالن ملاقات مراجعه و پرسیدم چرا درب بسته ست؟! پاسخ دادند به خاطر کرونا ملاقات نیست؛ گفتم: مگر کرونا تازه آمده؟! جواب دادند: دستور است. گفتم پس چرا اوین ملاقات دارد؟ گفتند :اوین بازداشتگاه است؛ اینجا یک شهریست با سی هزار زندانی.
بحث فایده نداشت؛ دستور بود!!
مرخصی داده شده را لغو می کنند به زندانی خبر نمی دهند . ملاقات ها را ممنوع می کنند زندانی مطلع نمی شود.
مات و مبهوت در کار این جماعت مانده ام!!!
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
بیگناهان را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
روزهای ملاقات
دیروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت به ملاقات آقای نوری زاد رفتیم. ایشان را عصا بدست و با پیشانی زخم خورده دیدیم. پس از صحبت های معمول نامه اشان را خواندند و در انتها هم پارچه سفید آلوده به خون و دو زیرپوش خونی که برتن داشتند را نشانمان دادند. بخشی از نامه ایشان:
« در نامهای به هیولاهای سپاهی و اطلاعاتی و قضایی و بیت رهبری اعلام کردم که از یکم خرداد به جای سه زخم، هر روز پنج زخم بر خویش وارد میکنم، و هر روز، با تنپوشی خونین که روزی پرچم خواهد شد؛ پنج بار به اتاق افسر نگهبان میروم و شرههای خون تازه را نشانشان میدهم تا در دفتر روزانه ثبت کنند.
تا امروز یکصدوچهار زخم بر خویش وارد کرده ام. ۶۷ روز از اعتصاب دارو و ۶۴ روز از اعتصاب غذای من میگذرد. تاکنون ۳۶ بار بیهوش شده و چشمانم تار میبینند. سر انگشتانم میلرزد. سرم شبانه روز به شدت درد میکند. دچار حملههای خفیف قلبی و تپشهای شدید قلب میشوم. نیمی از شنوایی گوش چپم از دست رفته، موهای سرم میریزند. بیش از ۹ ماه است که تلفن مرا قطع کردهاند. در همه ی این روزها به جز اندکی، نه صبحانه خوردهام، نه نهار، نه شام و نه میوه. همچنان با عصا رفت و آمد میکنم.
در این اوضاع بلبشو، پیشنهاد میکنم، تازهترین ترجمه از کتاب «شور زندگی» که به شرح زندگی دهشت بار، اما باشکوه «ونسان ونگوگ» نقاش هلندی میپردازد، را مطالعه کنید. در مطالعه این کتاب، هر کجا به واژههایی چون فقر و نکبت و بیهویتی و مفتخواری و وابستگی و دریوزگی و تن فروشی و تحقیر و تبعیض و ...و فریبگری و کشیش و کلیسا و دیوانگی و مرگ در ژرفای فقر برخوردید،یک یک این واژهها را بردارید، و به جایشان یکی ملا بگذارید، یکی سردار و یکی مردم ایران. »
—————————————-
امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت به ملاقات علی رفتم. سه شنبه دو هفته قبل تعطیل رسمی بود؛ یک ماهی می شد علی را ندیده بودم. وقتی برای گرفتن نوبت رفتم با در بسته مواجه شدم؛ به نگهبانی درب سالن ملاقات مراجعه و پرسیدم چرا درب بسته ست؟! پاسخ دادند به خاطر کرونا ملاقات نیست؛ گفتم: مگر کرونا تازه آمده؟! جواب دادند: دستور است. گفتم پس چرا اوین ملاقات دارد؟ گفتند :اوین بازداشتگاه است؛ اینجا یک شهریست با سی هزار زندانی.
بحث فایده نداشت؛ دستور بود!!
مرخصی داده شده را لغو می کنند به زندانی خبر نمی دهند . ملاقات ها را ممنوع می کنند زندانی مطلع نمی شود.
مات و مبهوت در کار این جماعت مانده ام!!!
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
علی نوری زاد را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
بیگناهان را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Telegram
بانوان کنشگر حقوق مدنی ایران https://t.me/Women_Civil _Rights_Activists
💠 کانال رسمی بیانیه تکمیلی ۱۴بانوی کنشگر مدنی ایران برای گذار از تمامیت حکومت اسلامی ایران
🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
🟠 لینک کانال پشتیبان بانوان👇
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists1۴
🔴 تداوم نگهداری عبدالرسول مرتضوی در سلول انفرادی زندان رجایی شهر کرج
عبدالرسول مرتضوی، زندانی سیاسی کماکان در یکی از سلولهای انفرادی بند قرنطینه زندان رجایی شهر کرج نگهداری میشود. مرتضوی، هفته نخست فروردین امسال از زندان اوین به زندان رجایی شهر کرج تبعید شد، با وجود این، از زمان انتقال تاکنون پای مصنوعی این مجروح جنگی ایران و عراق در اختیار او قرار داده نشده است.
خبرگزاری «هرانا» نوشته است این زندانی که هماکنون از حق تماس تلفنی نیز محروم است، ۳۱ فروردین به بهانه تحویل دادن پای مصنوعی به قرنطینه منتقل شده بود.
دستور انتقال این جانباز جبهههای جنگ ایران و عراق از بند عمومی به بند انفرادی، توسط امین وزیری، دادیار ناظر بر زندانیان سیاسی صادر شده است.
عبدالرسول مرتضوی هماکنون در یک سلول انفرادی در انتهای قرنطینه و محروم از تماس تلفنی نگهداری میشود.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
عبدالرسول مرتضوی، زندانی سیاسی کماکان در یکی از سلولهای انفرادی بند قرنطینه زندان رجایی شهر کرج نگهداری میشود. مرتضوی، هفته نخست فروردین امسال از زندان اوین به زندان رجایی شهر کرج تبعید شد، با وجود این، از زمان انتقال تاکنون پای مصنوعی این مجروح جنگی ایران و عراق در اختیار او قرار داده نشده است.
خبرگزاری «هرانا» نوشته است این زندانی که هماکنون از حق تماس تلفنی نیز محروم است، ۳۱ فروردین به بهانه تحویل دادن پای مصنوعی به قرنطینه منتقل شده بود.
دستور انتقال این جانباز جبهههای جنگ ایران و عراق از بند عمومی به بند انفرادی، توسط امین وزیری، دادیار ناظر بر زندانیان سیاسی صادر شده است.
عبدالرسول مرتضوی هماکنون در یک سلول انفرادی در انتهای قرنطینه و محروم از تماس تلفنی نگهداری میشود.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔵 محمد مهدویفر:
نوریزاد چون مادری که فرزندش را به قربانگاه میبرند بر سر و صورت خود چنگ میزند.
او مام میهن را و فرزندان مام میهن را اعم از ترک و کرد و لر و ترکمن و بلوچ و فارس و عرب، فرزند خود میداند.
تا عاشق نباشی نوریزاد را نمیفهمی
@mahdavifar2021
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
نوریزاد چون مادری که فرزندش را به قربانگاه میبرند بر سر و صورت خود چنگ میزند.
او مام میهن را و فرزندان مام میهن را اعم از ترک و کرد و لر و ترکمن و بلوچ و فارس و عرب، فرزند خود میداند.
تا عاشق نباشی نوریزاد را نمیفهمی
@mahdavifar2021
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
فرزین رضایی روشن به بیمارستان روانپزشکی امین آباد منتقل شد
طی روزهای اخیر فرزین رضایی روشن، زندانی سیاسی تبعیدی که در یکی از سلول های انفرادی زندان رجایی شهر محبوس بود، به بیمارستان روانپزشکی امین آباد منتقل شد. وی روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشتماه به بهانه انتقال به بیمارستان از زندان اوین خارج و به زندان رجایی شهر کرج تبعید شد. آقای رضایی روشن از روز دوشنبه در یکی از سلولهای انفرادی بند امن این زندان نگهداری میشد.
اخیرا فرزین رضایی روشن، زندانی سیاسی از یکی از سلول های انفرادی بند امن زندان رجایی شهر به بیمارستان روانپزشکی امین آباد، منتقل شد.
آقای رضایی روشن از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشتماه ۱۴۰۰، به بهانه انتقال به بیمارستان از زندان اوین خارج و به زندان رجایی شهر کرج تبعید شده بود.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
طی روزهای اخیر فرزین رضایی روشن، زندانی سیاسی تبعیدی که در یکی از سلول های انفرادی زندان رجایی شهر محبوس بود، به بیمارستان روانپزشکی امین آباد منتقل شد. وی روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشتماه به بهانه انتقال به بیمارستان از زندان اوین خارج و به زندان رجایی شهر کرج تبعید شد. آقای رضایی روشن از روز دوشنبه در یکی از سلولهای انفرادی بند امن این زندان نگهداری میشد.
اخیرا فرزین رضایی روشن، زندانی سیاسی از یکی از سلول های انفرادی بند امن زندان رجایی شهر به بیمارستان روانپزشکی امین آباد، منتقل شد.
آقای رضایی روشن از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشتماه ۱۴۰۰، به بهانه انتقال به بیمارستان از زندان اوین خارج و به زندان رجایی شهر کرج تبعید شده بود.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from کانال محمد مهدویفر
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔵 رئیس مرکز تشخیص جرایم سایبری فتا:
تشویق مردم به مشارکت کم در انتخابات و زیرسوال بردن مراجع قانونی انتخاباتی مصداق تشویش اذهان عمومی است و جرم محسوب میشود.
🔵 محمد مهدویفر:
نتیجهی نظرسنحیها و تصمیم مردم برای تحریم انتخابات، شدیدا باعث آشفتگی و ترس حاکمیت شده است.
#رای_بی_رای
@mahdavifar2021
تشویق مردم به مشارکت کم در انتخابات و زیرسوال بردن مراجع قانونی انتخاباتی مصداق تشویش اذهان عمومی است و جرم محسوب میشود.
🔵 محمد مهدویفر:
نتیجهی نظرسنحیها و تصمیم مردم برای تحریم انتخابات، شدیدا باعث آشفتگی و ترس حاکمیت شده است.
#رای_بی_رای
@mahdavifar2021
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مصاحبه ایران اینترنشنال با فاطمه ملکی، همسر محمد نوریزاد پیرامون درخواست آزادی فوری آقای نوریزاد توسط هفت تن از نمایندگان اتحادیه اروپا
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 مذاکرات وین برای جمهوری اسلامی تاکنون آب و نانی نداشته است.
نماینده روسیه می گوید: پیشرفت چندانی در مذاکرات وین وجود ندارد، و به دلیل برخی از مسائل در حال بررسی، گفتگوها به زمان نیاز دارند.
بنظر می رسد غرب و خصوصا آمریکا با توجه به نشانه های مشارکت پایین مردم در انتخابات، منتظر نتایج آن هستند و نتیجه انتخابات در روند مذاکرات وین نقش مهمی خواهد داشت.
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#رای_بی_رای
#بیتفاوت_نباشیم
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
نماینده روسیه می گوید: پیشرفت چندانی در مذاکرات وین وجود ندارد، و به دلیل برخی از مسائل در حال بررسی، گفتگوها به زمان نیاز دارند.
بنظر می رسد غرب و خصوصا آمریکا با توجه به نشانه های مشارکت پایین مردم در انتخابات، منتظر نتایج آن هستند و نتیجه انتخابات در روند مذاکرات وین نقش مهمی خواهد داشت.
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#رای_بی_رای
#بیتفاوت_نباشیم
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
محمد مهدویفر :
از الان تا روز انتخابات هر دوست و آشنا و غریبهای را در هر کوچه و خیابان و شهر و روستایی که میبینید به جای سلام و علیک و درود و بدرود فقط بگویید:
#رای_بی_رای
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
از الان تا روز انتخابات هر دوست و آشنا و غریبهای را در هر کوچه و خیابان و شهر و روستایی که میبینید به جای سلام و علیک و درود و بدرود فقط بگویید:
#رای_بی_رای
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 گزارشی از آخرین وضعیت اسماعیل عبدی در زندان مرکزی کرج
اسماعیل عبدی، فعال صنفی معلمان چهارمین ماه از دوران محکومیت ۱۰ ساله خود را در زندان مرکزی کرج سپری میکند. اخیرا وکیل پرونده آقای عبدی نیز درخواست اعاده دادرسی در خصوص این محکومیت ۱۰ ساله را ثبت کرده است. اسماعیل عبدی در حالی که ماه های پایانی دوران محکومیت ۵ سال زندان خود از بابت پرونده پیشین را سپری می کرد، سال گذشته با اجرای حکمی مواجه شد که در سال ۹۰ صادر و به حالت تعلیق در آمده بود.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
اسماعیل عبدی، فعال صنفی معلمان چهارمین ماه از دوران محکومیت ۱۰ ساله خود را در زندان مرکزی کرج سپری میکند. اخیرا وکیل پرونده آقای عبدی نیز درخواست اعاده دادرسی در خصوص این محکومیت ۱۰ ساله را ثبت کرده است. اسماعیل عبدی در حالی که ماه های پایانی دوران محکومیت ۵ سال زندان خود از بابت پرونده پیشین را سپری می کرد، سال گذشته با اجرای حکمی مواجه شد که در سال ۹۰ صادر و به حالت تعلیق در آمده بود.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 آتنا دائمی در پاسخ به خواسته جمهوری اسلامی در خصوص نوشتن درخواست طلب عفو چنین نوشت؛
۶ سال از بهترین سالهای عمرم با شکنجه های بسیارپشت میله های زندان گذشت چون در برابر کسانی که ۴۲ سال جنایت کرده و به انحاء گوناگون مردم را به کام فقر و حبس و مرگ کشیدن ایستادم ، حال که در کمال بی شرمی از من میخواهند که درخواست عفو بنویسم که در صورت بررسی و موافقت با آن آزادم کنند اما من که آزادی بی قید و شرط را حق زندانیان سیاسی و عقیدتی میدانم، نه تنها هرگز بابت آزاد اندیشی و آزادی خواهی پافشاری بر حق ، طلب عفو از شب نهادان زمانه نخواهم کرد بلکه مصمم تر از قبل به راهم ادامه خواهم داد و به آنها متذکر می شوم که این شما هستید که باید از مردم طلب عفو و بخشش کنید.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
۶ سال از بهترین سالهای عمرم با شکنجه های بسیارپشت میله های زندان گذشت چون در برابر کسانی که ۴۲ سال جنایت کرده و به انحاء گوناگون مردم را به کام فقر و حبس و مرگ کشیدن ایستادم ، حال که در کمال بی شرمی از من میخواهند که درخواست عفو بنویسم که در صورت بررسی و موافقت با آن آزادم کنند اما من که آزادی بی قید و شرط را حق زندانیان سیاسی و عقیدتی میدانم، نه تنها هرگز بابت آزاد اندیشی و آزادی خواهی پافشاری بر حق ، طلب عفو از شب نهادان زمانه نخواهم کرد بلکه مصمم تر از قبل به راهم ادامه خواهم داد و به آنها متذکر می شوم که این شما هستید که باید از مردم طلب عفو و بخشش کنید.
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مدافعین حقوق بشر و فعالین مدنی به کمک #محمد_نوریزادبشتابید؛
جان او در خطر است❗️
او انسان آزاده، شجاع و دلسوزیست که همیشه حامی سرسخت زندانیان سیاسی و خانواده هایشان بود و همیشه برای احقاق حقوق و کمک به هموطنانش پیشقدم و همراه فعالین مدنی بود،
او از مرگ نمی هراسد اما سزاوار نیست ما اینک او را تنها بگذاریم!
⏪ اکنون نوبت حمایت شما هموطنان عزیز و فعالین مدنیست که برای کمک به محمد نوری زاد بشتابید!
❌ بشتابید تا دیر نشود و
یک عمر افسوس نبودنش را نخوریم❗️
@Women_Civil_Rights_Activists
جان او در خطر است❗️
او انسان آزاده، شجاع و دلسوزیست که همیشه حامی سرسخت زندانیان سیاسی و خانواده هایشان بود و همیشه برای احقاق حقوق و کمک به هموطنانش پیشقدم و همراه فعالین مدنی بود،
او از مرگ نمی هراسد اما سزاوار نیست ما اینک او را تنها بگذاریم!
⏪ اکنون نوبت حمایت شما هموطنان عزیز و فعالین مدنیست که برای کمک به محمد نوری زاد بشتابید!
❌ بشتابید تا دیر نشود و
یک عمر افسوس نبودنش را نخوریم❗️
@Women_Civil_Rights_Activists
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 پیام هاشم خواستار نماینده معلمان آزاده ایران از زندان وکیل آباد مشهد به حمایت از محمد نوری زاد و زندانیان سیاسی!
👈 دوستان ارجمند همراهی ما درین روزهای سخت بهترین قوت قلب آنانست.
در دفاع از حقیقت حرفهایی وجود دارد که بسیاری حتی از شنیدنش وحشت دارند!
اما باید گفت تا روشنی بازگردد.
#صدای_آزادیشان_باشیم
https://t.me/ghalamban1398
👈 دوستان ارجمند همراهی ما درین روزهای سخت بهترین قوت قلب آنانست.
در دفاع از حقیقت حرفهایی وجود دارد که بسیاری حتی از شنیدنش وحشت دارند!
اما باید گفت تا روشنی بازگردد.
#صدای_آزادیشان_باشیم
https://t.me/ghalamban1398
735 signatures are still needed, can you add your signature? ✍️
🔴 لینک امضا پتیشن جهت آزادی منوچهر بختیاری 👇
http://chng.it/STbHCK2G
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
🔴 لینک امضا پتیشن جهت آزادی منوچهر بختیاری 👇
http://chng.it/STbHCK2G
https://t.me/Women_Civil_Rights_Activists
Change.org
Make a Change. Sign this Petition.
ما خواهان آزادی منوچهر بختیاری هستیم. او یک دادخواه است.
Forwarded from ✍️کانال شخصی عباس واحدیان شاهرودی
💫جمهوری اسلامی، برجام، انتصابات، اَبَر بحرانها 💫
✍️عباس واحدیان شاهرودی
https://t.me/ghalamban1398
✍️عباس واحدیان شاهرودی
https://t.me/ghalamban1398