۳ ماه اینترنت قطع شد،
آدما گم شدن،
چتها خاک خورد،
و خیلیا فکر کردن اینجا برای همیشه تموم شده...
ولی ما برگشتیم.
به همون جمعی که یه روزی باهاش شب بیدار میموندیم، میخندیدیم و زندگی میکردیم.
اگر هنوز اینجایی،
بدون بعضی آدما و بعضی جمعها
با هیچ قطعیای از بین نمیرن.
خوش برگشتین.
⚡️@bardegi57
آدما گم شدن،
چتها خاک خورد،
و خیلیا فکر کردن اینجا برای همیشه تموم شده...
ولی ما برگشتیم.
به همون جمعی که یه روزی باهاش شب بیدار میموندیم، میخندیدیم و زندگی میکردیم.
اگر هنوز اینجایی،
بدون بعضی آدما و بعضی جمعها
با هیچ قطعیای از بین نمیرن.
خوش برگشتین.
⚡️@bardegi57
❤28🤝5🥰1
این ۴ نفر، شاکی قضایی اتصال اینترنت بینالملل و دسترسی مردم به آن هستند
به گزارش یکی از رسانههای داخلی(انتخاب)، ۴ نفر شاکی حقیقی «توقف اتصال اینترنت بینالملل» هستند. این ۴ نفر عبارتند از : کامیار ثقفی، رضا تقی پور، رسول جلیلی و محمد حسن انتظاری.
رسول جلیلی یکی از طراحان و عاملان اصلی طرحهای قطع و کنترل اینترنت در ایران است و تیم او در شرکت «امنافزار گستر شریف» معرفی میشوند.
این گروه، یک نقشه فنی و دقیق برای اجرای کنترل لایهبندیشده اینترنت تدوین کردهاند که گفته میشود در شهریور سال گذشته برای تصویب و اجرا به شورای عالی فضای مجازی ارسال شده است.
رسول جلیلی همچنین پیش از این در دی ماه ۱۴۰۳ در واکنش به اقدامات دولت درباره دسترسی آزاد به پلتفرمها نوشته بود: «زهری نوش جانمان شد.»
⚡️@bardegi57
به گزارش یکی از رسانههای داخلی(انتخاب)، ۴ نفر شاکی حقیقی «توقف اتصال اینترنت بینالملل» هستند. این ۴ نفر عبارتند از : کامیار ثقفی، رضا تقی پور، رسول جلیلی و محمد حسن انتظاری.
رسول جلیلی یکی از طراحان و عاملان اصلی طرحهای قطع و کنترل اینترنت در ایران است و تیم او در شرکت «امنافزار گستر شریف» معرفی میشوند.
این گروه، یک نقشه فنی و دقیق برای اجرای کنترل لایهبندیشده اینترنت تدوین کردهاند که گفته میشود در شهریور سال گذشته برای تصویب و اجرا به شورای عالی فضای مجازی ارسال شده است.
رسول جلیلی همچنین پیش از این در دی ماه ۱۴۰۳ در واکنش به اقدامات دولت درباره دسترسی آزاد به پلتفرمها نوشته بود: «زهری نوش جانمان شد.»
⚡️@bardegi57
💩21❤3🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخشی از روایت ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیهای بازجو خبرنگار،«محمد نگینیپور» است.
این حجم از کانتینرهایی که گوینده ویدیو هم به زیاد بودن آن اشاره دارد دارای پیکر عزیزان کشته شده در اعتراضات دی ماه و سندی آشکار بر جنایات ج ا است.
سپا و سیما هر تولیدی که در پیوند با کشتار مردم دارد ،سندی روشن از قتل عام شهروندان بی سلاح بوسیله ی ج ا است و باید ثبت و نگهداری و مستند شود.
تاریخ انتشار این ویدیو در برگه شخصی تارنمای اجتماعی این بازجو خبرنگار ۲۴ دی ۱۴۰۴ است ولی ویدیو روز ۲۰ دی ضبط شده است.
محمد نگینیپور، مستندساز است که پیشتر در رسانههای وابسته به سپاه پاسداران از جمله خبرگزاری های فارس، تسنیم و مهر و شبکه افق صداو سیمای حکومتی فعالیت داشته است.
این کشتار کاملا با برنامه ریزی و دستور یکراست خامنه ای، شورای امنیت ج.ا و همه ی فرماندهان ومقامات رده بالای نظامی،امنیتی واطلاعاتی وشخص مسعودپزشکیان انجام شده!
این جنایت را با دستان ناپاک نیروهای انتظامی،بسیج ونیروهای وابسته نیابتی ...
⚡️@bardegi57
این حجم از کانتینرهایی که گوینده ویدیو هم به زیاد بودن آن اشاره دارد دارای پیکر عزیزان کشته شده در اعتراضات دی ماه و سندی آشکار بر جنایات ج ا است.
سپا و سیما هر تولیدی که در پیوند با کشتار مردم دارد ،سندی روشن از قتل عام شهروندان بی سلاح بوسیله ی ج ا است و باید ثبت و نگهداری و مستند شود.
تاریخ انتشار این ویدیو در برگه شخصی تارنمای اجتماعی این بازجو خبرنگار ۲۴ دی ۱۴۰۴ است ولی ویدیو روز ۲۰ دی ضبط شده است.
محمد نگینیپور، مستندساز است که پیشتر در رسانههای وابسته به سپاه پاسداران از جمله خبرگزاری های فارس، تسنیم و مهر و شبکه افق صداو سیمای حکومتی فعالیت داشته است.
این کشتار کاملا با برنامه ریزی و دستور یکراست خامنه ای، شورای امنیت ج.ا و همه ی فرماندهان ومقامات رده بالای نظامی،امنیتی واطلاعاتی وشخص مسعودپزشکیان انجام شده!
این جنایت را با دستان ناپاک نیروهای انتظامی،بسیج ونیروهای وابسته نیابتی ...
⚡️@bardegi57
😱8❤4😭3🤬1
⚠️ هشدار به کاربران ایرانی؛ دستگاه شما هنوز امن نیست
بعد از اتصال اینترنت، این موارد امنیتی را جدی بگیرید
اگر بعد از نزدیک به سه ماه قطعی یا محدودیت شدید اینترنت، دوباره به اینترنت وصل شدید، اولین کار شما نباید دانلود فیلم، باز کردن شبکههای اجتماعی یا تست سرعت باشد. اول امنیت گوشی، کامپیوتر، حسابها و نرمافزارهایتان را بررسی کنید.
در این مدت، بسیاری از دستگاهها و برنامهها آپدیتهای مهم امنیتی را دریافت نکردهاند. از طرف دیگر، خیلی از کاربران برای وصل شدن به اینترنت مجبور شدهاند فایلهای ناشناس، فایل های APK غیررسمی، فیلترشکنهای مشکوک یا تنظیمات عجیب روی گوشی و کامپیوتر نصب کنند. همین موارد میتواند دستگاه شما را آسیبپذیر کند.
اگر به اینترنت وصل شدید، این کارها را حتما انجام دهید:
اپلیکیشنهای گوشی را فقط از منابع رسمی مانند گوگلپلی یا اپل استور آپدیت کنید
اگر برنامهای را از کانالهای تلگرام، سایتهای ناشناس یا فایل APK نصب کردهاید، بهتر است آن را حذف کنید و نسخه رسمی را از فروشگاه معتبر نصب کنید.
سیستمعامل گوشی و کامپیوتر را بهروزرسانی کنید
فیلترشکنها و ابزارهای ناشناس را پاکسازی کنید
اگر برای عبور از محدودیتها فیلترشکن، کانفیگ، پروفایل، DNS خاص یا ابزار ناشناخته نصب کردهاید، حالا وقت بررسی و پاکسازی است.
هر چیزی را که نمیشناسید یا دیگر به آن نیاز ندارید حذف کنید.
گواهیهای امنیتی یا سرتیفیکیتها و پروفایلهای نصبشده را بررسی کنید
اگر روی گوشی یا کامپیوتر سرتیفیکیت، پروفایل VPN، پروفایل مدیریتی، DNS ناشناس یا تنظیمات خاص نصب کردهاید، آنها را بررسی کنید.
در صورت عدم نیاز، حذفشان کنید. این موارد اگر از منبع نامطمئن باشند، میتوانند امنیت ارتباط شما را به خطر بیندازند.
رمز عبور حسابهای مهم را تغییر دهید
رمز ایمیل، تلگرام، اینستاگرام، حسابهای بانکی، حسابهای کاری و سرویسهای ابری را تغییر دهید.
اگر در این مدت مجبور شدهاید از فیلترشکنها یا ابزارهای ناشناس استفاده کنید، تغییر رمز عبور را جدیتر بگیرید.
مرورگرها و افزونهها را آپدیت و پاکسازی کنید
بروزرسانی مرورگرها مهمترین قسمت است، همچنین افزونههای ناشناس، مشکوک یا غیرضروری را حذف کنید. بعضی افزونهها میتوانند اطلاعات مرور، رمزها یا کوکیهای شما را بخوانند.
بعد از بازگشت اینترنت، احتمال انتشار لینکهای جعلی، فیلترشکنهای تقلبی، بدافزارها و پیامهای فریبنده زیاد است.
هر فایلی را نصب نکنید و هر لینکی را باز نکنید، حتی اگر در کانالها یا گروههای آشنا منتشر شده باشد.
اولویت را درست انتخاب کنید
اولویت اول بعد از وصل شدن اینترنت این است:
امنیت، آپدیت، پاکسازی، بکآپ و تغییر رمزهای مهم.
اینترنت شاید برگشته باشد، اما دستگاهی که نزدیک به سه ماه بدون آپدیت مانده و با ابزارهای ناشناس دستکاری شده، هنوز امن نیست. اتصال دوباره به اینترنت یعنی باز شدن دوباره راه ارتباط، اما اگر مراقب نباشید، همین اتصال میتواند راه ورود بدافزار، سرقت حسابها و سوءاستفاده از اطلاعات شخصی هم باشد.
⚡️@bardegi57
بعد از اتصال اینترنت، این موارد امنیتی را جدی بگیرید
اگر بعد از نزدیک به سه ماه قطعی یا محدودیت شدید اینترنت، دوباره به اینترنت وصل شدید، اولین کار شما نباید دانلود فیلم، باز کردن شبکههای اجتماعی یا تست سرعت باشد. اول امنیت گوشی، کامپیوتر، حسابها و نرمافزارهایتان را بررسی کنید.
در این مدت، بسیاری از دستگاهها و برنامهها آپدیتهای مهم امنیتی را دریافت نکردهاند. از طرف دیگر، خیلی از کاربران برای وصل شدن به اینترنت مجبور شدهاند فایلهای ناشناس، فایل های APK غیررسمی، فیلترشکنهای مشکوک یا تنظیمات عجیب روی گوشی و کامپیوتر نصب کنند. همین موارد میتواند دستگاه شما را آسیبپذیر کند.
اگر به اینترنت وصل شدید، این کارها را حتما انجام دهید:
اپلیکیشنهای گوشی را فقط از منابع رسمی مانند گوگلپلی یا اپل استور آپدیت کنید
اگر برنامهای را از کانالهای تلگرام، سایتهای ناشناس یا فایل APK نصب کردهاید، بهتر است آن را حذف کنید و نسخه رسمی را از فروشگاه معتبر نصب کنید.
سیستمعامل گوشی و کامپیوتر را بهروزرسانی کنید
فیلترشکنها و ابزارهای ناشناس را پاکسازی کنید
اگر برای عبور از محدودیتها فیلترشکن، کانفیگ، پروفایل، DNS خاص یا ابزار ناشناخته نصب کردهاید، حالا وقت بررسی و پاکسازی است.
هر چیزی را که نمیشناسید یا دیگر به آن نیاز ندارید حذف کنید.
گواهیهای امنیتی یا سرتیفیکیتها و پروفایلهای نصبشده را بررسی کنید
اگر روی گوشی یا کامپیوتر سرتیفیکیت، پروفایل VPN، پروفایل مدیریتی، DNS ناشناس یا تنظیمات خاص نصب کردهاید، آنها را بررسی کنید.
در صورت عدم نیاز، حذفشان کنید. این موارد اگر از منبع نامطمئن باشند، میتوانند امنیت ارتباط شما را به خطر بیندازند.
رمز عبور حسابهای مهم را تغییر دهید
رمز ایمیل، تلگرام، اینستاگرام، حسابهای بانکی، حسابهای کاری و سرویسهای ابری را تغییر دهید.
اگر در این مدت مجبور شدهاید از فیلترشکنها یا ابزارهای ناشناس استفاده کنید، تغییر رمز عبور را جدیتر بگیرید.
مرورگرها و افزونهها را آپدیت و پاکسازی کنید
بروزرسانی مرورگرها مهمترین قسمت است، همچنین افزونههای ناشناس، مشکوک یا غیرضروری را حذف کنید. بعضی افزونهها میتوانند اطلاعات مرور، رمزها یا کوکیهای شما را بخوانند.
بعد از بازگشت اینترنت، احتمال انتشار لینکهای جعلی، فیلترشکنهای تقلبی، بدافزارها و پیامهای فریبنده زیاد است.
هر فایلی را نصب نکنید و هر لینکی را باز نکنید، حتی اگر در کانالها یا گروههای آشنا منتشر شده باشد.
اولویت را درست انتخاب کنید
اولویت اول بعد از وصل شدن اینترنت این است:
امنیت، آپدیت، پاکسازی، بکآپ و تغییر رمزهای مهم.
اینترنت شاید برگشته باشد، اما دستگاهی که نزدیک به سه ماه بدون آپدیت مانده و با ابزارهای ناشناس دستکاری شده، هنوز امن نیست. اتصال دوباره به اینترنت یعنی باز شدن دوباره راه ارتباط، اما اگر مراقب نباشید، همین اتصال میتواند راه ورود بدافزار، سرقت حسابها و سوءاستفاده از اطلاعات شخصی هم باشد.
⚡️@bardegi57
❤5👍1
🔹بدنبال انتشار خبری که ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی پخش شد با این ادعا که نیروی دریایی ایالات متحده اسکورت یا کمک به کشتیهای تجاری در هنگام عبور از تنگه هرمز را از سر گرفته است، حساب ایکس فرماندهی سنتکام آنرا نادرست خواند و اعلام کرد :
✅حقیقت: پروژه آزادی از سر گرفته نشده است و نیروهای آمریکایی در حال حاضر کشتیهای تجاری را در تنگه هرمز اسکورت نمیکنند.
⚡️@bardegi57
✅حقیقت: پروژه آزادی از سر گرفته نشده است و نیروهای آمریکایی در حال حاضر کشتیهای تجاری را در تنگه هرمز اسکورت نمیکنند.
⚡️@bardegi57
❤6😁1💩1
🔹مارک لوین نسبت به گسترش روابط اقتصادی عمان با رژیم ایران هشدار داد.
زیرا که عمان نقش میانجی در مذاکرات آمریکا و ایران دارد.
⚡️@bardegi57
زیرا که عمان نقش میانجی در مذاکرات آمریکا و ایران دارد.
⚡️@bardegi57
👍3🌚3
۶ میلیارد کره جنوبی در آلمان است؛ نه قطر!
✍️یاشار سلطانی
۶ میلیارد دلار پول ایران قرار بود از کرهجنوبی به #قطر منتقل شود؛ اما در دوره #فرزین، سر از #آلمان درآورد و همانجا بلوکه شد.
حالا قالیباف و عراقچی برای آزادسازی همین پول راهی قطر شدهاند تا گرهای را باز کنند که تصمیم آن در دوره فرزین گرفته شد.
اگر درباره سرنوشت ۶ میلیارد دلار کشور به مقامات ارشد و نهادهای مسئول واقعیت گفته نشده، این فقط یک اشتباه مدیریتی نیست؛ ضربه مستقیم به منافع ملی است.
خیانت و جاسوسی، این جنس رفتارهاست؛
نه فقط فرستادن چند عکس برای اینترنشنال که برایش احکام سنگین صادر میکنند.
⚡️@bardegi57
✍️یاشار سلطانی
۶ میلیارد دلار پول ایران قرار بود از کرهجنوبی به #قطر منتقل شود؛ اما در دوره #فرزین، سر از #آلمان درآورد و همانجا بلوکه شد.
حالا قالیباف و عراقچی برای آزادسازی همین پول راهی قطر شدهاند تا گرهای را باز کنند که تصمیم آن در دوره فرزین گرفته شد.
اگر درباره سرنوشت ۶ میلیارد دلار کشور به مقامات ارشد و نهادهای مسئول واقعیت گفته نشده، این فقط یک اشتباه مدیریتی نیست؛ ضربه مستقیم به منافع ملی است.
خیانت و جاسوسی، این جنس رفتارهاست؛
نه فقط فرستادن چند عکس برای اینترنشنال که برایش احکام سنگین صادر میکنند.
⚡️@bardegi57
👍6❤2🤣2
جادوگر سیاست و پرتکردن حواس مردم
رفتار رژیم را میتوان به کار جادوگری شبیه دانست که روی صحنه میخواهد چیزی را پنهان کند. او واقعیت را نابود نمیکند؛ فقط با دود، نور، صدا و حرکت، نگاه تماشاگر را به جای دیگری میبرد.
رژیم هم برای پنهانکردن سفرههای خالی، فساد ساختاری، سرکوب آزادیها و ناتوانی در اداره کشور، آتشبازی ژئوپولیتیک راه میاندازد. یک بحران منطقهای، یک تهدید خارجی، یک درگیری نیابتی یا یک پرونده بینالمللی، ناگهان نگاهها را از داخل به بیرون منتقل میکند.
اما این نمایش فقط برای فریب افکار عمومی نیست؛ همزمان بهانه سرکوب هم میسازد. بحران بیرونی، تیغ سرکوب داخلی را تیزتر میکند.
یک الگوی تکرارشونده
اگر بحرانسازی فقط یکبار اتفاق افتاده بود، میشد آن را اشتباه یا واکنش مقطعی دانست. اما وقتی این منطق در چند دهه تکرار میشود، دیگر با یک اتفاق روبهرو نیستیم؛ با یک الگو طرف هستیم.
از سالهای نخست، بحران خارجی برای تثبیت قدرت داخلی به کار گرفته شد. اشغال سفارت آمریکا، جنگ هشتساله، بحرانهای دیپلماتیک و ایدئولوژیک، و سپس مداخلههای منطقهای در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و دیگر میدانهای تنش، همگی در یک منطق قابل فهم قرار میگیرند: نگهداشتن جامعه در وضعیت اضطرار.
شکل بحران عوض میشود، اما کارکرد آن ثابت میماند: جلوگیری از تمرکز مردم بر مسئله اصلی؛ یعنی آزادی، رفاه، حق حاکمیت و پایان سرکوب.
چرا صلح برای رژیم خطرناک است؟
حالا تصور کنیم رژیم واقعاً تصمیم بگیرد بحرانسازی را متوقف کند، از جنگافروزی منطقهای دست بردارد، بودجههای خارجی را قطع کند و با جهان وارد صلح واقعی شود. در ظاهر، این باید خبر خوبی باشد. اما برای رژیم، یعنی جدا کردن همان دستگاه تنفس مصنوعی.
صبح روز بعد، دیگر دشمن خارجیِ آمادهای وجود ندارد که همه مشکلات را به گردن او بیندازند. دیگر نمیشود هر اعتراض اجتماعی را پروژه دشمن نامید. دیگر نمیشود هر مطالبهای را خیانت به امنیت ملی معرفی کرد.
در آن لحظه، حاکمیت باید مستقیم در چشم مردم نگاه کند و به سؤالهای انباشتهشده پاسخ بدهد. اما رژیمی که پایگاه واقعی در اکثریت جامعه ندارد و توان پاسخگویی به مطالبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را از دست داده، در برابر این سؤالها چیزی برای گفتن ندارد.
از این زاویه، جنگافروزی برای رژیم فقط یک انتخاب سیاسی نیست؛ یک اجبار برای بقاست. رژیم نمیتواند بهسادگی از بحران دست بکشد، چون بدون بحران باید با حقیقت داخلی خودش روبهرو شود.
⚡️@bardegi57
رفتار رژیم را میتوان به کار جادوگری شبیه دانست که روی صحنه میخواهد چیزی را پنهان کند. او واقعیت را نابود نمیکند؛ فقط با دود، نور، صدا و حرکت، نگاه تماشاگر را به جای دیگری میبرد.
رژیم هم برای پنهانکردن سفرههای خالی، فساد ساختاری، سرکوب آزادیها و ناتوانی در اداره کشور، آتشبازی ژئوپولیتیک راه میاندازد. یک بحران منطقهای، یک تهدید خارجی، یک درگیری نیابتی یا یک پرونده بینالمللی، ناگهان نگاهها را از داخل به بیرون منتقل میکند.
اما این نمایش فقط برای فریب افکار عمومی نیست؛ همزمان بهانه سرکوب هم میسازد. بحران بیرونی، تیغ سرکوب داخلی را تیزتر میکند.
یک الگوی تکرارشونده
اگر بحرانسازی فقط یکبار اتفاق افتاده بود، میشد آن را اشتباه یا واکنش مقطعی دانست. اما وقتی این منطق در چند دهه تکرار میشود، دیگر با یک اتفاق روبهرو نیستیم؛ با یک الگو طرف هستیم.
از سالهای نخست، بحران خارجی برای تثبیت قدرت داخلی به کار گرفته شد. اشغال سفارت آمریکا، جنگ هشتساله، بحرانهای دیپلماتیک و ایدئولوژیک، و سپس مداخلههای منطقهای در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و دیگر میدانهای تنش، همگی در یک منطق قابل فهم قرار میگیرند: نگهداشتن جامعه در وضعیت اضطرار.
شکل بحران عوض میشود، اما کارکرد آن ثابت میماند: جلوگیری از تمرکز مردم بر مسئله اصلی؛ یعنی آزادی، رفاه، حق حاکمیت و پایان سرکوب.
چرا صلح برای رژیم خطرناک است؟
حالا تصور کنیم رژیم واقعاً تصمیم بگیرد بحرانسازی را متوقف کند، از جنگافروزی منطقهای دست بردارد، بودجههای خارجی را قطع کند و با جهان وارد صلح واقعی شود. در ظاهر، این باید خبر خوبی باشد. اما برای رژیم، یعنی جدا کردن همان دستگاه تنفس مصنوعی.
صبح روز بعد، دیگر دشمن خارجیِ آمادهای وجود ندارد که همه مشکلات را به گردن او بیندازند. دیگر نمیشود هر اعتراض اجتماعی را پروژه دشمن نامید. دیگر نمیشود هر مطالبهای را خیانت به امنیت ملی معرفی کرد.
در آن لحظه، حاکمیت باید مستقیم در چشم مردم نگاه کند و به سؤالهای انباشتهشده پاسخ بدهد. اما رژیمی که پایگاه واقعی در اکثریت جامعه ندارد و توان پاسخگویی به مطالبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را از دست داده، در برابر این سؤالها چیزی برای گفتن ندارد.
از این زاویه، جنگافروزی برای رژیم فقط یک انتخاب سیاسی نیست؛ یک اجبار برای بقاست. رژیم نمیتواند بهسادگی از بحران دست بکشد، چون بدون بحران باید با حقیقت داخلی خودش روبهرو شود.
⚡️@bardegi57
❤6👍4
باز کردن اینترنت سه تا معنی داره:
۱. پروژه «اینترنت پرو» شکست خورده و اوپراتورها در آستانه ورشکستگی بودن.
۲. نارضایتی توی کشور زیاد شده بود و خواستن با این حرکت یکمی از نارضایتی ها کم کنن.
۳. توافق با آمریکا تقریبا قطعی شده و خیالشون راحته قرار نیست فعلا دیگه جنگی اتفاق بیفته.
وگرنه هیچکس باور نمیکنه این بیشرفاا به خاطر مردم کاری انجام بدن.
⚡️@bardegi57
۱. پروژه «اینترنت پرو» شکست خورده و اوپراتورها در آستانه ورشکستگی بودن.
۲. نارضایتی توی کشور زیاد شده بود و خواستن با این حرکت یکمی از نارضایتی ها کم کنن.
۳. توافق با آمریکا تقریبا قطعی شده و خیالشون راحته قرار نیست فعلا دیگه جنگی اتفاق بیفته.
وگرنه هیچکس باور نمیکنه این بیشرفاا به خاطر مردم کاری انجام بدن.
⚡️@bardegi57
👍33👏3❤1
💢سیم کارت سفید داره
بدون فیلترینگ بدون محدودیت و....
بعد میگه باید از روی جنازه من رد شید اگه اینترنت مردم رو وصل کنید؛
لجن و وقیح کثافت
مردم از روی جنازه تو و هرکس که حق ۹۰ میلیون پایمال کنه رد میشن .
💩💩💩 تو دهن و سرتاپای از اول تا آخرتان
از #اصلاحاتچیهای_فریبکار تا #اصولگرایان_خشک_مغز
اینترنتی که هر وقت دلتون بخواد قطع کنید، هر وقت خواستید فیلتر کنید و به هر قیمتی و بدون هرگونه نظارتی به مردم بفروشید نه برای ما آینده میسازه نه برای کشور.
غرق در تباهیِ توهماتِ عصرحجری خودتون بمونید، فناوری به زودی و به سرعت از روی شما عبور میکنه. خواهیم دید...
#سرکوب_دیجیتال
پ.ن : برخی گوسفندان هم از #مسعود_پوزیده ملیجک تروریست دزد غارتگر دروغگوی قاتل و قطع کننده اینترنت برای وصل کردن دوباره #فیلتر_نت تشکر میکنند 😳😳😳😳
#وزارت_قطع_ارتباطات #فیلترینگ
#مرگ_بر_همه_مزدوران_رژیم_جمهوری_اسلامی
⚡️@bardegi57
بدون فیلترینگ بدون محدودیت و....
بعد میگه باید از روی جنازه من رد شید اگه اینترنت مردم رو وصل کنید؛
لجن و وقیح کثافت
مردم از روی جنازه تو و هرکس که حق ۹۰ میلیون پایمال کنه رد میشن .
💩💩💩 تو دهن و سرتاپای از اول تا آخرتان
از #اصلاحاتچیهای_فریبکار تا #اصولگرایان_خشک_مغز
اینترنتی که هر وقت دلتون بخواد قطع کنید، هر وقت خواستید فیلتر کنید و به هر قیمتی و بدون هرگونه نظارتی به مردم بفروشید نه برای ما آینده میسازه نه برای کشور.
غرق در تباهیِ توهماتِ عصرحجری خودتون بمونید، فناوری به زودی و به سرعت از روی شما عبور میکنه. خواهیم دید...
#سرکوب_دیجیتال
پ.ن : برخی گوسفندان هم از #مسعود_پوزیده ملیجک تروریست دزد غارتگر دروغگوی قاتل و قطع کننده اینترنت برای وصل کردن دوباره #فیلتر_نت تشکر میکنند 😳😳😳😳
#وزارت_قطع_ارتباطات #فیلترینگ
#مرگ_بر_همه_مزدوران_رژیم_جمهوری_اسلامی
⚡️@bardegi57
👍4💩4❤2🖕1
حجاب اجباری باز هم خون گرفت؛ مژگان حسنپور را در آرامستان لاهیجان با پنج گلوله کشتند
پنجشنبه عصر، ۳۱ اردیبهشت، حوالی ساعت پنج، مژگان حسنپور، زن ۴۶ ساله اهل لاهیجان، برای سر زدن به مزار پدر و مادرش همراه با پسر هفتساله برادرش به آرامستان آقا سید مرتضی رفته بود.
در همانجا، یک مزدور مسلح به بهانه حجاب به او گیر میدهد و میپرسد چرا حجابش را رعایت نمیکند. مژگان، بیآنکه عقبنشینی کند، جواب میدهد پوشش او به هیچکس ربطی ندارد. مرد اسلحه را به سمت او میگیرد، اما مژگان نمیترسد و شروع به فریاد زدن میکند.
گفته میشود هنگام نخستین تلاش برای شلیک، اسلحه گیر میکند و مهاجم محل را ترک میکند. چند نفر به دنبالش میروند، اما او دقایقی بعد بازمیگردد و اینبار پنج گلوله به سمت مژگان حسنپور شلیک میکند و میگریزد.
فضای آرامستان بههم میریزد. مردم تلاش میکنند تا رسیدن آمبولانس به او کمک کنند. مژگان با وضعیتی بسیار وخیم به بیمارستان منتقل میشود و پیش از رسیدن به اتاق عمل، وارد مرحله احیا میشود؛ اما تلاش پزشکان نتیجه نمیدهد و او جان میبازد.
⚡️@bardegi57
پنجشنبه عصر، ۳۱ اردیبهشت، حوالی ساعت پنج، مژگان حسنپور، زن ۴۶ ساله اهل لاهیجان، برای سر زدن به مزار پدر و مادرش همراه با پسر هفتساله برادرش به آرامستان آقا سید مرتضی رفته بود.
در همانجا، یک مزدور مسلح به بهانه حجاب به او گیر میدهد و میپرسد چرا حجابش را رعایت نمیکند. مژگان، بیآنکه عقبنشینی کند، جواب میدهد پوشش او به هیچکس ربطی ندارد. مرد اسلحه را به سمت او میگیرد، اما مژگان نمیترسد و شروع به فریاد زدن میکند.
گفته میشود هنگام نخستین تلاش برای شلیک، اسلحه گیر میکند و مهاجم محل را ترک میکند. چند نفر به دنبالش میروند، اما او دقایقی بعد بازمیگردد و اینبار پنج گلوله به سمت مژگان حسنپور شلیک میکند و میگریزد.
فضای آرامستان بههم میریزد. مردم تلاش میکنند تا رسیدن آمبولانس به او کمک کنند. مژگان با وضعیتی بسیار وخیم به بیمارستان منتقل میشود و پیش از رسیدن به اتاق عمل، وارد مرحله احیا میشود؛ اما تلاش پزشکان نتیجه نمیدهد و او جان میبازد.
⚡️@bardegi57
💔15❤2🤬2❤🔥1
حمید رسایی، نماینده طویله مجلس :
بزرگترین خیانت به پیکر مطهر رهبر عزیزمان که هنوز به خاک سپرده نشده امروز رقم خورد؛ دشمن ما کنار آمریکا و اسراییل کسانی هستن که اینترنت رو وصل کردن.
⚡️@bardegi57
بزرگترین خیانت به پیکر مطهر رهبر عزیزمان که هنوز به خاک سپرده نشده امروز رقم خورد؛ دشمن ما کنار آمریکا و اسراییل کسانی هستن که اینترنت رو وصل کردن.
⚡️@bardegi57
💩35🤣16🔥1
شورای امنیت سازمان ملل روز سهشنبه در بیانیهای حمله به نیروگاه هستهای براکه در امارات متحده عربی را محکوم کرد و این حمله را نقض قوانین بینالمللی دانست. این شورا مسئولیت این حمله را به هیچ طرفی نسبت نداد.
امارات متحده عربی هفته گذشته اعلام کرد شش پهپاد از عراق به سوی این کشور پرتاب شدهاند که یکی از آنها باعث آتشسوزی در نیروگاه هستهای این کشور شده است.
عراق میزبان گروههای شبهنظامی مورد حمایت جمهوری اسلامی است که در جریان جنگ اخیر علیه جمهوری اسلامی، مسئولیت حمله به «پایگاههای دشمن» در عراق و منطقه را بر عهده گرفتهاند.
⚡️@bardegi57
امارات متحده عربی هفته گذشته اعلام کرد شش پهپاد از عراق به سوی این کشور پرتاب شدهاند که یکی از آنها باعث آتشسوزی در نیروگاه هستهای این کشور شده است.
عراق میزبان گروههای شبهنظامی مورد حمایت جمهوری اسلامی است که در جریان جنگ اخیر علیه جمهوری اسلامی، مسئولیت حمله به «پایگاههای دشمن» در عراق و منطقه را بر عهده گرفتهاند.
⚡️@bardegi57
❤4💩2👍1
انبیسی نیوز به نقل از مقامهای آمریکایی و کارشناسان امنیت ملی گزارش داد در حالی که ترامپ تاکید میکند توافق با حکومت ایران نزدیک است و آمریکا توان نظامی جمهوری اسلامی را نابود کرده، پنتاگون فهرستی از اهداف را برای جنگ احتمالی تهیه کرده است که یافتن و زدن آنها میتواند بسیار دشوار باشد.
@bardegi57
@bardegi57
🤔5👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صحبتهای مادری که چشم انتظار دیدن پیکر فرزند شهیدش
هست
پسرش که درراه آزادی وطن بدست پاسدارن مورد اصابت گلوله قرار گرفته
کجای دنیا با جسد شهدا اینکار را میکنند که جسد را به خانوادش ندهند وخانواده را یک عمر در حسرت دیدار آخر با عزیزشان نگه داشته باشند
⚡️@bardegi57
هست
پسرش که درراه آزادی وطن بدست پاسدارن مورد اصابت گلوله قرار گرفته
کجای دنیا با جسد شهدا اینکار را میکنند که جسد را به خانوادش ندهند وخانواده را یک عمر در حسرت دیدار آخر با عزیزشان نگه داشته باشند
⚡️@bardegi57
💔10🤬2❤1