در پیامی منتسب به مجتبی خامنهای که رسانههای ایران منتشر کردند، نوشته شده که اسرائیل «به مراحل پایانی عمر منحوس خود نزدیک شده است.»
در این پیام به وعده علی خامنهای در سال ۱۳۹۴ اشاره و تاکید شده که اسرائیل «۲۵ سال بعد از آن تاریخ را نخواهد دید.»
علی خامنه ای، رهبر کشتهشده جمهوری اسلامی، ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ گفته بود که اسرائیل، «۲۵ سال آینده را نخواهد دید.»
در بخشی از این پیام آمده است: «امسال مسئله برائت از مشرکان اهمیتی مضاعف دارد و عمق و گسترهی برائت از آمریکا و اسرائیل، فراتر از آیین برائت در موسم و میقات حج است و در نقاط مختلف ایران و جهان پس از این ایام مبارک، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، شعار رایج امت اسلامی و مظلومان عالم خصوصا جوانان خواهد بود.»
⚡️@bardegi57
در این پیام به وعده علی خامنهای در سال ۱۳۹۴ اشاره و تاکید شده که اسرائیل «۲۵ سال بعد از آن تاریخ را نخواهد دید.»
علی خامنه ای، رهبر کشتهشده جمهوری اسلامی، ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ گفته بود که اسرائیل، «۲۵ سال آینده را نخواهد دید.»
در بخشی از این پیام آمده است: «امسال مسئله برائت از مشرکان اهمیتی مضاعف دارد و عمق و گسترهی برائت از آمریکا و اسرائیل، فراتر از آیین برائت در موسم و میقات حج است و در نقاط مختلف ایران و جهان پس از این ایام مبارک، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، شعار رایج امت اسلامی و مظلومان عالم خصوصا جوانان خواهد بود.»
⚡️@bardegi57
💩13😁3
بچهشیعه گندهگوز، رهبرتون و فرماندههاتونو مثل سگ کشت. توی خاک ایران فرود اومد و خلبانشو نجات داد. مثل سگ ترسو دارید 400 کیلو اورانیوم غنیشده رو تحویل میدید. علی سگ کیه دیگه؟
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
👍17🔥2
بخش عمدهٔ یک توافق، مورد مذاکره و تفاهم قرار گرفته است، و اکنون در انتظار نهایی شدن میان ایالات متحده آمریکا، جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف دیگری است که نام آنها ذکر شده...»
رئیسجمهور دونالد جی. ترامپ
⚡️@bardegi57
رئیسجمهور دونالد جی. ترامپ
⚡️@bardegi57
💩12🤬3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این خانم فرانسوی تازه مسلمون شده رو ببینید که از امام مسجد شاش شتر خریده. بسمالله گفت، قاشق زد تو دهنش... صورتش جمع شد، حالش به هم خورد و با انزجار گفت بو و مزهاش خیلی بده بوی حیوون میده خیلی هم شوره! احتمال زیاد میدم همون امام خودش شاشیده توی بطری و به عنوان مایع معجزه گر بهش فروخته!
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💩17🤣13🤮2
👏10
یک مقام ارشد اسرائیلی در گفتگو با کانال ۱۴: حمله به ایران پس از دریافت «پیام مشخصی» از ایالات متحده، در این مرحله از دستور کار خارج شده است
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
💩7
بیصداها، بیپناهترند. دختر ۱۸ ساله را ۱۹ دی در #ایذه بازداشت کردند و ازش اعتراف اجباری گرفتند. صدایش باشیم.
#شادی_موسوی
⚡️@bardegi57
#شادی_موسوی
⚡️@bardegi57
💔25🤬4❤1
بیانیه مشترک نتانیاهو و کاتز:
ارتش ،محمد عوده، فرمانده جدید القسام را در غزه هدف قرار داد و ترور کرد
⚡️@bardegi57
ارتش ،محمد عوده، فرمانده جدید القسام را در غزه هدف قرار داد و ترور کرد
⚡️@bardegi57
👏20
اسکای نیوز:گفتگوهای صلح باعث «کلافگی هایی» در درون کاخ سفید شده، اگرچه ممکن است توافق نزدیک باشد.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🔥5😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی از دردناکترین هاست 😭🕊️💚
ستایش شفیعی، دختری که در سهسالگی جلوی درِ شیرخوارگاه رها شد و هیچگاه آغوش مادری را نچشید.
تنها، بیپناه و بیخانواده بزرگ شد.
در ۱۸ دی، وقتی دید نوجوانی زخمی بر زمین افتاده، بیهیچ تردیدی بازگشت تا او را نجات دهد...
دو گلوله از پشت، جسم کوچکش را درید.
نه خانوادهای داشت که پیکرش را بجوید، نه صدایی که فریادش کند.
دختر خورشید ما بود؛ نوری که در تاریکترین شب این سرزمین، برای همیشه خاموش شد.
روحت شاد، ستایش جان
⚡️@bardegi57
ستایش شفیعی، دختری که در سهسالگی جلوی درِ شیرخوارگاه رها شد و هیچگاه آغوش مادری را نچشید.
تنها، بیپناه و بیخانواده بزرگ شد.
در ۱۸ دی، وقتی دید نوجوانی زخمی بر زمین افتاده، بیهیچ تردیدی بازگشت تا او را نجات دهد...
دو گلوله از پشت، جسم کوچکش را درید.
نه خانوادهای داشت که پیکرش را بجوید، نه صدایی که فریادش کند.
دختر خورشید ما بود؛ نوری که در تاریکترین شب این سرزمین، برای همیشه خاموش شد.
روحت شاد، ستایش جان
⚡️@bardegi57
😭21🕊3❤2💔2
هموطنان شجاع و صبور و مقاوم داخل ایران!
پس از سه ماه قطع ارتباط و ایستادگی در تاریکی، اینک که دوباره به جهان متصل شدهاید، بدانید که این آغاز فصلی نو از همبستگی ماست.
این وصل شدن دوباره، نشانه تسلیم ضحاکان و ترس از خروش دوباره شماست، نه لطف آنها. نشانهای از اینکه نتوانستند اراده شما را در بنبست سکوت بشکنند.
اینترنت وصل شد چون مقاومت شما ادامهدار بود.
اما یادمان نرود که این تنها یک ابزار است، جنگ ما برای آگاهی، برابری و حق زندگی، و انتقام خون دهها هزار از فداکارترین و دلیرترین فرزندان میهن در اسارت، تا رسیدن به آزادی کامل همچنان با تمام توان ادامه دارد.
ما عقب نمینشینیم.
🔺حالا که دوباره به شبکه متصل شدهاید، قبل از هر چیز باید سپر امنیتی خود را محکم کنید.
برای حفظ امنیت خود و عزیزانتان، خواهش میکنیم این نکات حیاتی را همین امروز اجرا کنید:
۱. آپدیت فوری سیستمها و اپلیکیشنها
اولین کاری که پس از اتصال انجام میدهید، بهروزرسانی (Update) سیستمعامل گوشیها، کامپیوترها و تمامی اپلیکیشنهای کاربردیتان باشد. نسخههای قدیمی سرشار از باگهای امنیتی هستند که کار را برای هک و نفوذ سیستمهای نظارتی راحت میکنند.
۲. مراقبت شدید در واتساپ و اینستاگرام
فراموش نکنید که بستر پیامرسانهایی مثل واتساپ و اینستاگرام در فضای ایران اصلاً امن نیستند. تمام چتها، دایرکتها و پیامهای شما در این پلتفرمها قابل رصد، کنترل و شنود است.
یک اصل مهم: هر چیزی که در این برنامهها مینویسید یا ارسال میکنید را طوری فرض کنید که انگار یک مأمور امنیتی دارد همان لحظه آن را میخواند.
۳. پاکسازی گوشی پیش از خروج از خانه
هر زمان که میخواهید از خانه بیرون بروید، قدم به خیابان بگذارید، گوشی خود را کاملاً پاکسازی کنید:
تاریخچه چتها، عکسها، فیلمها و فایلهای حساس را حذف کنید.
از حسابهای کاربری حساس خود خارج (Log out) شوید.
کانالها یا گروههایی که ممکن است برای شما خطر ایجاد کنند را موقتاً پاک یا پنهان کنید.
ما از تاریکی سه ماهه عبور کردیم و قویتر از قبل ایستادهایم.
هوشیار بمانید، امنیت خود را جدی بگیرید و با آگاهی، مسیرمان را تا رسیدن به نور و آزادی با اتحاد و همدلی ادامه میدهیم.
همبستگی ما، بزرگترین سلاح ماست.
پاینده باشید ❤️🤍💚
⚡️@bardegi57
پس از سه ماه قطع ارتباط و ایستادگی در تاریکی، اینک که دوباره به جهان متصل شدهاید، بدانید که این آغاز فصلی نو از همبستگی ماست.
این وصل شدن دوباره، نشانه تسلیم ضحاکان و ترس از خروش دوباره شماست، نه لطف آنها. نشانهای از اینکه نتوانستند اراده شما را در بنبست سکوت بشکنند.
اینترنت وصل شد چون مقاومت شما ادامهدار بود.
اما یادمان نرود که این تنها یک ابزار است، جنگ ما برای آگاهی، برابری و حق زندگی، و انتقام خون دهها هزار از فداکارترین و دلیرترین فرزندان میهن در اسارت، تا رسیدن به آزادی کامل همچنان با تمام توان ادامه دارد.
ما عقب نمینشینیم.
🔺حالا که دوباره به شبکه متصل شدهاید، قبل از هر چیز باید سپر امنیتی خود را محکم کنید.
برای حفظ امنیت خود و عزیزانتان، خواهش میکنیم این نکات حیاتی را همین امروز اجرا کنید:
۱. آپدیت فوری سیستمها و اپلیکیشنها
اولین کاری که پس از اتصال انجام میدهید، بهروزرسانی (Update) سیستمعامل گوشیها، کامپیوترها و تمامی اپلیکیشنهای کاربردیتان باشد. نسخههای قدیمی سرشار از باگهای امنیتی هستند که کار را برای هک و نفوذ سیستمهای نظارتی راحت میکنند.
۲. مراقبت شدید در واتساپ و اینستاگرام
فراموش نکنید که بستر پیامرسانهایی مثل واتساپ و اینستاگرام در فضای ایران اصلاً امن نیستند. تمام چتها، دایرکتها و پیامهای شما در این پلتفرمها قابل رصد، کنترل و شنود است.
یک اصل مهم: هر چیزی که در این برنامهها مینویسید یا ارسال میکنید را طوری فرض کنید که انگار یک مأمور امنیتی دارد همان لحظه آن را میخواند.
۳. پاکسازی گوشی پیش از خروج از خانه
هر زمان که میخواهید از خانه بیرون بروید، قدم به خیابان بگذارید، گوشی خود را کاملاً پاکسازی کنید:
تاریخچه چتها، عکسها، فیلمها و فایلهای حساس را حذف کنید.
از حسابهای کاربری حساس خود خارج (Log out) شوید.
کانالها یا گروههایی که ممکن است برای شما خطر ایجاد کنند را موقتاً پاک یا پنهان کنید.
ما از تاریکی سه ماهه عبور کردیم و قویتر از قبل ایستادهایم.
هوشیار بمانید، امنیت خود را جدی بگیرید و با آگاهی، مسیرمان را تا رسیدن به نور و آزادی با اتحاد و همدلی ادامه میدهیم.
همبستگی ما، بزرگترین سلاح ماست.
پاینده باشید ❤️🤍💚
⚡️@bardegi57
❤16🙏6🕊1
شهرام زارع ۵۱ ساله پدر سه فرزند اصابت گلوله جنگی به ناحیه کلیه و پشت سر ۱۹ دی - #مرودشت
#شهرام_زارع
⚡️@bardegi57
#شهرام_زارع
⚡️@bardegi57
😭16🕊3❤2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جاویدنام ابوالفضل_علیپور دانشجوی روانشناسی دانشگاه آزاد بابل، ۱۸ دیماه با شلیک گلوله جنگی توسط تروریستهای جمهوری اسلامی به قتل رسید.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
😭14❤3🕊2🤣2
شش ماه پیش باورش سخت بود که همهی این دایناسورها دیگه نباشن
ما تنها یک قدم تا یک تحول بزرگ و تاریخی فاصله داریم.
اما چون روزهای پایانی هر نبردی معمولاً سخت، سنگین و نفسگیر است، ناامیدی هم بیشتر به جامعه تزریق میشود.
نباید اجازه داد این ناامیدی بر فصل آخر غلبه کند؛ باید کار دشمن را یکسره و تمام کرد. این رژیم تنها به دست مردم ایران سرنگون میشه
⚡️@bardegi57
ما تنها یک قدم تا یک تحول بزرگ و تاریخی فاصله داریم.
اما چون روزهای پایانی هر نبردی معمولاً سخت، سنگین و نفسگیر است، ناامیدی هم بیشتر به جامعه تزریق میشود.
نباید اجازه داد این ناامیدی بر فصل آخر غلبه کند؛ باید کار دشمن را یکسره و تمام کرد. این رژیم تنها به دست مردم ایران سرنگون میشه
⚡️@bardegi57
😁8👍6🍾4❤1