This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرکسی به هر روشی که با رژیم تروریستی جمهوری اسلامی همکاری کنه، باید رسوا بشه.
این ملت هرگز گول نخواهد خورد
در ایران آزاد فردا ، دیگه کسی را نمیتونند
کلاه بر این سر ملت اگاه بگذارد.
#جاویدشاه
@C_B_SHAHZADEH
این ملت هرگز گول نخواهد خورد
در ایران آزاد فردا ، دیگه کسی را نمیتونند
کلاه بر این سر ملت اگاه بگذارد.
#جاویدشاه
@C_B_SHAHZADEH
👌134👏18💯6🤬5❤2
🔴🇮🇷🇺🇸🇱🇧سیانان: اولویت هیأت ایرانی در مذاکرات امروز، پایان حملات به لبنان است
♦️شبکه آمریکایی سیانان به نقل از یک مقام ایرانی گزارش داد که پایان دادن به حملات اسرائیل به لبنان، مهمترین موضوع دستورکار هیأت ایرانی در مذاکرات امروز با آمریکا در سوئیس است.
♦️این مقام افزود ایران این دور از گفتوگوها را بخشی از مذاکرات رسمیِ پیشبینیشده در توافق اولیه امضاشده میان دو کشور نمیداند؛ زیرا برخی مفاد کلیدی تفاهمنامه هنوز محقق نشده که مهمترین آن، بندی است که بر پایان جنگ در لبنان تأکید دارد./باشگاه خبرنگاران
@C_B_SHAHZADEH
♦️شبکه آمریکایی سیانان به نقل از یک مقام ایرانی گزارش داد که پایان دادن به حملات اسرائیل به لبنان، مهمترین موضوع دستورکار هیأت ایرانی در مذاکرات امروز با آمریکا در سوئیس است.
♦️این مقام افزود ایران این دور از گفتوگوها را بخشی از مذاکرات رسمیِ پیشبینیشده در توافق اولیه امضاشده میان دو کشور نمیداند؛ زیرا برخی مفاد کلیدی تفاهمنامه هنوز محقق نشده که مهمترین آن، بندی است که بر پایان جنگ در لبنان تأکید دارد./باشگاه خبرنگاران
@C_B_SHAHZADEH
🤬111😐7❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴بقایی: جلسه امروز گفتگو برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل است!
♦️تفاهم نامه 28 خرداد امضا شده است و این اولین نشست بعد از امضای یادداشت تفاهم است.
♦️این جلسه برای آغاز مذاکرات برای توافق نهایی است. بند یک یادداشت تفاهم خیلی روشن است و مهم ترین بخش یادداشت تفاهم است.
♦️مذاکرات مربوط به اجرای بندهای یادداشت تفاهم مانند فروش نفت، آزادسازی منابع و دیگر مسائل را باید برای اجرا مطمئن شویم
@C_B_SHAHZADEH
♦️تفاهم نامه 28 خرداد امضا شده است و این اولین نشست بعد از امضای یادداشت تفاهم است.
♦️این جلسه برای آغاز مذاکرات برای توافق نهایی است. بند یک یادداشت تفاهم خیلی روشن است و مهم ترین بخش یادداشت تفاهم است.
♦️مذاکرات مربوط به اجرای بندهای یادداشت تفاهم مانند فروش نفت، آزادسازی منابع و دیگر مسائل را باید برای اجرا مطمئن شویم
@C_B_SHAHZADEH
🤬102❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راههای دسترسی به برنامههای رادیو و تلویزیون انقلاب ملی ایران:
ماهواره: یوتلست 7B · 7° غربی
IRNR TV: 11304 H 29700
IRNRTV : 11262 H 27500
رادیو انقلاب ملی ایران:
موج متوسط AM فرکانس 864 کیلوهرتز
هر شب ساعت هشت شب به وقت ایران
یوتیوب:
https://www.youtube.com/@IranNRTV
🔗 Reza Pahlavi Communications (@PahlaviComms)
@C_B_SHAHZADEH
ماهواره: یوتلست 7B · 7° غربی
IRNR TV: 11304 H 29700
IRNRTV : 11262 H 27500
رادیو انقلاب ملی ایران:
موج متوسط AM فرکانس 864 کیلوهرتز
هر شب ساعت هشت شب به وقت ایران
یوتیوب:
https://www.youtube.com/@IranNRTV
🔗 Reza Pahlavi Communications (@PahlaviComms)
@C_B_SHAHZADEH
❤🔥66❤17👍7👏4🫡2
🔴ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: از پیام روشنگرانه رهبر حکیم انقلاب عصبانی هستند، به روحانیت انقلابی به جرم تبیین خط رهبری حمله میکنند.
@C_B_SHAHZADEH
@C_B_SHAHZADEH
😐80🤬8❤5👍1
🔴پزشکیان: ترامپ گفت بنویس بمب اتم نمیخواید و امضا کن. ما هم نوشتیم نمیخوایم و امضا کردیم. این کجاش امتیاز دادنه؟! خود رهبر هم که میگفت بمب اتم نمیخوایم.
@C_B_SHAHZADEH
@C_B_SHAHZADEH
😐121🤬21❤2👍1🙏1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کانال ۱۴ اسرائیل:
نیروهای اسرائیلی یک مرکز فرماندهی زیرزمینی به نام «عماد۴» مربوط به حزبالله را در ارتفاعات علی طاهر در جنوب لبنان که توسط ج.ا ساخته شده بود، تصرف کردند.
📌خبر خوش : احتمال داده میشه صدها عضو حزبالله داخل این مرکز گیر افتاده باشند.
@C_B_SHAHZADEH
نیروهای اسرائیلی یک مرکز فرماندهی زیرزمینی به نام «عماد۴» مربوط به حزبالله را در ارتفاعات علی طاهر در جنوب لبنان که توسط ج.ا ساخته شده بود، تصرف کردند.
📌خبر خوش : احتمال داده میشه صدها عضو حزبالله داخل این مرکز گیر افتاده باشند.
@C_B_SHAHZADEH
❤🔥131👏98❤11🙏5
🔴 ارتش اسرائیل (IDF) و شینبت (ISA) در یک افشاگری نقش ترکیه در تامین مالی، تجهیز، کمک اطلاعاتی و هدایت عوامل مرتبط با حماس در کرانه باختری افشا کردند هر چند ده ها عملیات آنها در سال گذشته خنثی شده است اما افراد فوق به عنوان عوامل مرتبط با نقش های مختلف در جذب نیرو تا انتقال سلاح و... معرفی شدند.
⚜ شین بت همچنین چندین عامل دیگر که گفته میشود در ترکیه اقامت دارند و تحت ستاد کرانه باختری حماس فعالیت میکنند را نام برده است! افزایش فعالیت های این کشور تحت محور سنی افراطی میتواند در آینده اقدامات بیشتری علیه اسرائیل پیش ببرد
@C_B_SHAHZADEH
⚜ شین بت همچنین چندین عامل دیگر که گفته میشود در ترکیه اقامت دارند و تحت ستاد کرانه باختری حماس فعالیت میکنند را نام برده است! افزایش فعالیت های این کشور تحت محور سنی افراطی میتواند در آینده اقدامات بیشتری علیه اسرائیل پیش ببرد
@C_B_SHAHZADEH
👍112👏8❤2
🔴اسرائیل کاتز، وزیر دفاع اسرائیل، اعلام کرد که ارتش اسرائیل (IDF) همچنان برای مقابله با تهدیدات در لبنان آزادی عمل کامل دارد؛ این اظهارات پس از پاسخ گسترده اسرائیل به آخرین حمله حزبالله مطرح شد.
او تأکید کرد که نیروهای اسرائیلی در منطقه امنیتی واقع در امتداد مرز باقی خواهند ماند و اسرائیل از جنوب لبنان عقبنشینی نخواهد کرد.
@C_B_SHAHZADEH
او تأکید کرد که نیروهای اسرائیلی در منطقه امنیتی واقع در امتداد مرز باقی خواهند ماند و اسرائیل از جنوب لبنان عقبنشینی نخواهد کرد.
@C_B_SHAHZADEH
❤🔥77👍27👏17❤5
کمپین بازگشت شاهزاده
سپاهیان حسینی با سلاح رفتن مراقب هیأتهای حسینی باشن که یهوقت عزاداران حسینی با شور حسینی شعار ندن علیه حکومت شیعیان حسینی؟!👀 یعنی اینا از خودشونم میترسن این اگه سقوط نیست اسمش چیه ؟؟؟ @C_B_SHAHZADEH
قاتلان فرزندان ایران، عزاداران حسین بودند
تصاویری از هیئتهای عزاداری در تهران.
مداحان و حاضران با در دست داشتن کلاشینکف و سلاحهای دولتی همزمان با خواندن نوحههایی برای اعراب غیرایرانی کشته شده، مردم ایران را به کشتار دوباره تهدید کردند.
#قادسیه_را_ما_تمام_میکنیم
@C_B_SHAHZADEH
تصاویری از هیئتهای عزاداری در تهران.
مداحان و حاضران با در دست داشتن کلاشینکف و سلاحهای دولتی همزمان با خواندن نوحههایی برای اعراب غیرایرانی کشته شده، مردم ایران را به کشتار دوباره تهدید کردند.
#قادسیه_را_ما_تمام_میکنیم
@C_B_SHAHZADEH
🤬170❤9👍3
رئیس بنیاد ایرانشناسی، قصد دارد ایرانشناسی را منحل کند!
ایرانِ اشغالشده و اسیر در دست انیران و نجفزادگان.
@C_B_SHAHZADEH
ایرانِ اشغالشده و اسیر در دست انیران و نجفزادگان.
@C_B_SHAHZADEH
🤬216👍13❤3😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پزشکیان:
اگه پشتیبانی ما نبود که سپاه نمیتونست بجنگه. فکر کردید همینطوری جنگیدن؟! پول ۲۰ میلیون بشکه نفت رو بهشون دادیم. اگه ما نبودیم شکست خورده بودن. تمام فرمانده های نظامی با توافق موافق بودن. چرا میگید فقط من بودم و تفرقه مینذازید؟! هرکی مدعیه بهتر عمل میکنه بیاد تو میدون. شعار الکی ندید.
رسما گفت پول مردم رو دادیم بهشون تا بجنگن.
@C_B_SHAHZADEH
اگه پشتیبانی ما نبود که سپاه نمیتونست بجنگه. فکر کردید همینطوری جنگیدن؟! پول ۲۰ میلیون بشکه نفت رو بهشون دادیم. اگه ما نبودیم شکست خورده بودن. تمام فرمانده های نظامی با توافق موافق بودن. چرا میگید فقط من بودم و تفرقه مینذازید؟! هرکی مدعیه بهتر عمل میکنه بیاد تو میدون. شعار الکی ندید.
رسما گفت پول مردم رو دادیم بهشون تا بجنگن.
@C_B_SHAHZADEH
👍121🤬69❤7😐1
😐97🤬22👍11👌3
😐154🤬22❤3👍2
Forwarded from اَشو | Ashoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🏭ایمان واعظ درباره وضعیت کارگران در دوران محمدرضا شاه ، دلایل دشمنی جریانهای چپ با حکومت پهلوی، توسعه صنعتی ایران پیش از ۵۷ و مقایسه شرایط کارگران ایرانی با کشورهای غربی صحبت میکند.
او تأکید میکند که بسیاری از امکاناتی که جریانهای چپ در جهان آن را رؤیای طبقه کارگر میدانستند، در دوران محمدرضا شاه برای کارگران ایرانی فراهم شده بود؛ از خانههای سازمانی و سهام کارخانهها گرفته تا بیمه، امکانات رفاهی، آموزش تخصصی و اعزام نیروهای فنی به اروپا.
واعظ همچنین میگوید جمهوری اسلامی نهتنها آن مسیر توسعه را نابود کرد، بلکه بسیاری از کارخانهداران، مدیران صنعتی و زیرساختهای اقتصادی ایران را نیز بعد از ۵۷ از بین برد
#جاویدشاه
#بلوگا
عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل میشود👇👇
√ @AshooZa | ߊܝ᪴ܝܝߺو
او تأکید میکند که بسیاری از امکاناتی که جریانهای چپ در جهان آن را رؤیای طبقه کارگر میدانستند، در دوران محمدرضا شاه برای کارگران ایرانی فراهم شده بود؛ از خانههای سازمانی و سهام کارخانهها گرفته تا بیمه، امکانات رفاهی، آموزش تخصصی و اعزام نیروهای فنی به اروپا.
واعظ همچنین میگوید جمهوری اسلامی نهتنها آن مسیر توسعه را نابود کرد، بلکه بسیاری از کارخانهداران، مدیران صنعتی و زیرساختهای اقتصادی ایران را نیز بعد از ۵۷ از بین برد
#جاویدشاه
#بلوگا
عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل میشود👇👇
√ @AshooZa | ߊܝ᪴ܝܝߺو
❤🔥101❤16👍9😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سعید لیلاز: ارز گمشده از سال ۹۷ تا به امروز ۲۰۰ میلیارد دلار.
اختلاس سیستم بانکی سالی ۴۰میلیارد دلار!
-خسارت فولاد در جنگ ۳ میلیارد دلار.
@C_B_SHAHZADEH
اختلاس سیستم بانکی سالی ۴۰میلیارد دلار!
-خسارت فولاد در جنگ ۳ میلیارد دلار.
@C_B_SHAHZADEH
🤬119❤9😢5
🔴رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:
در بررسیها مشخص شد بیش از 94 میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات به کشور بازنگشته است.
@C_B_SHAHZADEH
در بررسیها مشخص شد بیش از 94 میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات به کشور بازنگشته است.
@C_B_SHAHZADEH
🤬117❤4😢2💯2