کمپین بازگشت شاهزاده
32.8K subscribers
86.5K photos
74.4K videos
461 files
44.9K links
https://telegram.me/C_B_SHAHZADEH
کانال کمپین👆
https://t.me/joinchat/QGibi-Oc3jFYRx5E
ابرگروه کمپین👆

https://twitter.com/payandeiranam
توییتر

@azadi5555
ارتباط با ما
Download Telegram
جزیره ی موریس محل زندگی رضا شاه پهلوی ❤️
@C_B_SHAHZADEH
204😢52🫡14😐1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز مساله ما نه زنده و مرده بودن مجتبی،نه تفاهم و نه تنگه و نه موش و گربه بازی باقالیباف و پوزیده و نه فکر کردن به اینکه آیا ترامپ نقش بازی میکنه یا خود واقعیشه، ایدولوژی ما ملی گرایمون و رهبری ما شاهزاده ست،ما پشت دست همچین جاویدنامانی باید بازی کنیم
RYAN

@C_B_SHAHZADEH
👌20450❤‍🔥17👍5🙏4😢1
کمپین بازگشت شاهزاده
💢〰️ به رغم اعلان اخیر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی (گنده گوزی)مبنی بر بستن مجدد تنگه هرمز، فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا «سنتکام» اعلام کرد تردد کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز امروز افزایش یافته و ۵۵ کشتی حامل بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت به سلامت از این مسیر عبور…
اختصاصی ـ بسته خبری جدید دقیقاً همان بنزینِ ادراکی بر آتش عصبانیت و تحقیر پیاده‌نظام رژیم و هسته سخت سیستم (عرزشی‌ها و بدنهٔ سپاه) است.

۱/ اخبار مربوط به بیانیه سنتکام و عریان شدن دروغ بزرگ هرمز، دستورالعمل سراسیمهٔ شورای عالی امنیت ملی و افشاگری خضریان، نشان می‌دهد که سیستم چطور در یک تلهٔ مکانیکی قفل شده است.

۲/ بیانیهٔ سنتکام؛ پودر شدن بزرگ‌ترین اهرم بازدارندگی رژیم

​اینکه سپاه پاسداران با طمطراق بیانیه می‌دهد که (تنگه هرمز را بستیم) و بلافاصله سخنگوی سنتکام به نقل از رویترز شلیک می‌کند که (رژیم جمهوری اسلامی کنترل تنگه هرمز را در اختیار ندارد و تردد عادی جریان دارد)، تحقیرآمیزترین ضربه به هیمنهٔ نظامی رژیم است.

این فکت صلب نشان می‌دهد که ائتلاف پیش از این، لایهٔ نظارتی و پدافندی تنگه هرمز را به طور کامل فلج و پلمب کرده است.

عرزشیِ کف خیابان که ۳ دهه با لالاییِ بستن تنگه هرمز و نابودی اقتصاد جهان تغذیه شده، ناگهان متوجه می‌شود رژیم حتی توان کنترل همان کارت بازی خودش را هم ندارد. این یعنی خلع سلاح مطلقِ ادراکی.

۳/ دستورالعمل شورای عالی امنیت ملی؛ وحشت از بیداریِ غولِ درون‌سیستمی

سراسیمگی شورای عالی امنیت ملی در صدور دستورالعمل پلمبِ رسانه‌ای و ممنوعیت القای دوگانهٔ (میدان و دیپلماسی) گواه بر وقوع یک انشقاق زلزله‌آساست.

چرا این نهاد وحشت کرده؟

چون دقیقاً در همان ساعتی که سپاه بیانیه پوشالیِ بستن هرمز را صادر کرده، هیات مذاکره‌کننده به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور عباس عراقچی در حال فرود آمدن در سوئیس است!

این هم‌زمانی یعنی عریان شدنِ قابِ تسلیم.

عرزشی‌ها می‌بینند در میدان تحقیر می‌شوند و هم‌زمان قالیباف و عراقچی در سوئیس در حال امضای واگذاری دستاوردها هستند. شورا تلاش می‌کند این لکهٔ ننگ را پاک کند، اما شکاف کوانتومی فعال شده است.

۴/ افشاگری خضریان؛ بارگذاریِ سوخت برای جنگِ گرگ‌ها

کد انفجاری بعدی، افشاگری علی خضریان (باند پایداری/هسته سخت) علیه معاونت راهبردی ریاست‌جمهوری (باند ظریف/اصلاح‌طلبان) است.

وقتی او سندی را لو می‌دهد که در آن حضور پیاده‌نظام عرزشی در خیابان‌ها را (مناسک هیجانی) و عامل انسداد دیپلماسی خوانده‌اند، یعنی اسلحه رسماً به سمت درون کشیده شده است.
خضریان تعمداً این سند را به بیانیهٔ کتبی مجتبی چفت می‌کند تا به بدنهٔ عرزشی و سپاهی این سیگنال را بدهد:
در حالی که شما در میدان تحقیر می‌شوید، باند تسلیم شما را نجس و هیجانی می‌داند و قالیباف و عراقچی در حال فروختن رژیم در سوئیس هستند.

این یعنی دمیدن در آتشِ خشم کینه‌توزانهٔ هسته سخت علیه بازوی اصلاحات و باند تسلیم و اصولگرایانِ لابی‌من.

تا آپدیت بعدی #جاویدشاه

https://x.com/i/status/2068389969698406519
81👍37😐2🙏1
🔴#خبر_فوری

آمریکا می‌خواهد دسترسی ایران به پول‌های مسدودشده‌اش را فقط به خرید «دارو و غذا» محدود کند تا ایران قادر نباشد توان نظامی خود را بازسازی کند.

روزنامه وال استریت ژورنال:

آمریکا پیشنهاد داده ایران فقط برای خرید دارو، غذا و کالاهای بشردوستانه به ۶ میلیارد دلار دارایی مسدودشده‌اش در قطر دسترسی داشته باشد؛ ایران هنوز این طرح را نپذیرفته است.


@C_B_SHAHZADEH
👍153👌86😐3
🔴سی‌بی‌اس: موضوع لبنان در نشست اضطراری مذاکرات بررسی می‌‌شود

هیئت‌های ایرانی و آمریکایی قصد دارند در یک نشست فوق‌العاده و اضطراری، مسئلۀ حزب‌الله و اسرائیل را بررسی کنند.
به گفتۀ این منبع دیپلماتیک، اولین نشست دو هیئت به این موضوع اختصاص خواهد داشت.

@C_B_SHAHZADEH
🫡55😐22🤬17👍42
🔴 سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد: عکاس الجزیره که در غزه کشته شد،نیروی تک‌تیرانداز در شاخه نظامی حماس بود


@C_B_SHAHZADEH
👍204👏55🤬7👌2❤‍🔥11
🔴قالیباف بعد از صداوسیما، حالا رسما مجلس را هم به توپ بست.

به دستور او سامانه قانون‌گذاری کاملاً مسدود شده؛ نه امکان استیضاح وزیری هست، نه حتی صدور یک بیانیه ساده!

بیش از ۱۰۰ روز است که حاضر به باز کردن مجلس نیست.
این یعنی خلع سلاح کامل نمایندگان و قبضه مطلق قدرت.

ابعاد کودتای درون ‌سیستمی هر لحظه داره واضح تر میشه.

@C_B_SHAHZADEH
👍181😐195👌2
پهلوی ستیز هرگز نفهمید:

🔗 AriaBan (@ariaban_84)

@C_B_SHAHZADEH
👍187💯196👏5👌3
این یعنی کارما
یعنی از هر دست بگیری از همون دست باید جواب بدی

@C_B_SHAHZADEH
👍193💯238👌6
کشوری با تاریخ افتخار انگیز که به لجن کشیده شد .

معاون سیاسی_امنیتی قم اعلام کرده ۷ هزار بچه از صیغه موقت طلبه‌های خارجی(افغانی، پاکستانی، هندی، آفریقایی و...) با زنان ایرانی بدنیا اومدن و این مرد ها بعد از رابطه جنسی و بدنیا اومدن بچه ها، زن هارو ول کردن!

@C_B_SHAHZADEH
🤬171👍115
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مجری تلویزیون :

باید فرودگاه مهر‌آباد رو ببندیم که هی نرن مذاکره.

@C_B_SHAHZADEH
👍107😐215👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایرانو پس میگیریم
حتی اگر جوامع بین المللی به کمک ما نیایند
#جاویدشاه
#پاينده_ایران

@C_B_SHAHZADEH
👍247❤‍🔥30💯118🫡4🙏1
🔴 #خبر_فوری
شوک و بهت در حزب اللهِ تروریست،
محاصره ستاد کل حزب‌الله در جنوب لبنان،
به گفته کانال 14 اسرائیل:
نیروهای ارتش اسرائیل مرکز فرماندهی زیرزمینی و ستاد اصلی حزب‌الله در جنوب لبنان در ارتفاعات علی طاهر را که جمهوری اسلامی در جنوب لبنان ساخته بود، تصرف کرده‌اند،
این مرکز فرماندهی اصلی که به‌عنوان عماد 4 شناخته می‌شد،
بزرگ ترین پایگاه موشکی حزب الله تروریست نیابتی جمهوری اسلامی در لبنان نیز محسوب می‌شود،
گمان می‌رود صدها عضو حزب‌الله در داخل این مرکز گرفتار شده باشند.

@C_B_SHAHZADEH
👌225👏7214❤‍🔥7👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واقعا شوکه ام از میزان اختاپوس بودن نفوذ جمهوری اسلامی و سپاه در کل دنیا!!! این خانمی که توی عکس این ویدیو میبینید (آیدا عاشورای) که با افتخار پرچم خرچنگ نشان کثافت ج ا رو بلند کرده نامزد سمت دادستانی شهر لوس انجلس بوده و بیشتر از۷۶۰۰۰ تا رای هم آورده!!! ببینید مزدورهای جمهوری اسلامی تا چه حد نفوذ دارن حتی توی امریکا!
وظیفه ما دیاسپورا هم هست که تا یک نامزد ایرانی دیدیم دلمون غش نکنه و بدون تحقیق بهش رای بدیم از اونجایی که مشخصه ما حتی تو بلاد کفر هم از کثافت های ج ا در امان نیستیم!!! 🤬🤬🤬

Yalda - The infidel lover!

@C_B_SHAHZADEH
👌168🤬588💯2😐2😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سپاهیان حسینی با سلاح رفتن مراقب هیأت‌های حسینی باشن که یه‌وقت عزاداران حسینی با شور حسینی شعار ندن علیه حکومت شیعیان حسینی؟!👀

یعنی اینا از خودشونم میترسن
این اگه سقوط نیست اسمش چیه ؟؟؟

@C_B_SHAHZADEH
🤬137👍363😐2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این نظریه جالب از یک مخالف و موافق جنگ با ایران بشنوید.

🏝چرا ایران اصلی ترین مهره شطرنجه؟
دلیل اینکه مذاکرات اسمش میاد همه میخندن اینه چون میدونن آمریکا دنبال انرژی فقط نیست دنبال موقعیت جغرافیایی ایرانه برای جلوگیری از هر دشمنی .

@C_B_SHAHZADEH
👍101💯164😐1
کمپین بازگشت شاهزاده
این نظریه جالب از یک مخالف و موافق جنگ با ایران بشنوید. 🏝چرا ایران اصلی ترین مهره شطرنجه؟ دلیل اینکه مذاکرات اسمش میاد همه میخندن اینه چون میدونن آمریکا دنبال انرژی فقط نیست دنبال موقعیت جغرافیایی ایرانه برای جلوگیری از هر دشمنی . @C_B_SHAHZADEH
ایران چهار راه تمدن ها بوده‼️

ببینید تقریبا هر امپراطوری که میخواست ابر قدرت بشه باید ایران میگرفت و فتح میکرد

💯کمتر کشوری داریم که از شرق برسه به آسیا
💯از شمال با آب برسه روسیه
💯از جنوب برسه به آب هایه آزاد و تنگه ای که ۳۰ درصد انرژی جهان ازش عبور میکنه یعنی تنگه هرمز
💯از غرب برسه به اروپا
💯از جنوب غربی با یه کریدور وصل شه به آفریقا

برای همین اعراب زمانی ابر قدرت شدن که ایران فتح کردن و ساسانیان شکست دادن (آل بویه ، عباسیان و ...)‼️

یونانی ها زمانی ابر قدرت شدن که ایران فتح کردن(شکست هخامنشیان توسط اسکندر مقدونی)‼️


خوده هخامنشیان و ساسانیان زمانی ابر قدرت بودن تا وقتی که این جغرافیا رو حفظ کردن‼️

ترک ها زمانی ابر قدرت شدن که ایران فتح کردن(سلجوقیان که چندین سال امپراطوری داشتن)‼️

مغول ها زمانی ابر قدرت شدن که ایران سلجوقی شکست خورد‼️

نمونه ها دیگم میدونید خاندان هون در زمان ساسانی که بار ها قصد فتح ایران داشت با وجود گرفتن مجارستان و نصف اروپا بازم هیچوقت امپراطوری نساخت (غالبن غربیا معتقدن فرهنگ ایرانی تمدن سازه) آلمان نازی هم میخواست اولین فتحش ایران باشه به عنوان متحد با رضا خان که خب انگلیس و روسیه زود تر گرفتنش بقول چرچیل که بزرگترین حرف رو زد( ایران پل پیروزی بود)

👍پس فهمش سادس ایران یه کشور خاصه و گلوگاه کریدوری خاکی_آبی جهانه و مثلش واقعا نیست

حالا این آمریکا عزیز از ۱۳۵۷ این الماس در عوض فروپاشی شوروی از دست داد(توضیحش خیلی طولانیه ربطش چیه)

و الان وقت پس گیری و باید عجله کنه.

@C_B_SHAHZADEH
92👌21❤‍🔥2👍1