بچه شیعه یه عمر نفرین میکرد که عُمربن سعد خون حسین را با گندم ری معامله کرد،حالا خودش خون رهبرش رو با سویای آمریکا تاخت زد:) حیدععععععر
RYAN
@C_B_SHAHZADEH
RYAN
@C_B_SHAHZADEH
👏182👌28💯12❤5😐3
بابای منم ۱۹دی با تیر جنگی زدن تو صورتش.
هیچ جایی اسمی از بابام نخوندن.
#علیاکبر_هراتی_اردستانی
@RezaVaisi
Saye
@C_B_SHAHZADEH
هیچ جایی اسمی از بابام نخوندن.
#علیاکبر_هراتی_اردستانی
@RezaVaisi
Saye
@C_B_SHAHZADEH
❤227😢75❤🔥19🫡7
Forwarded from اَشو | Ashoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زمانی ایران تنها اَبَرقدرت جهان بود...
توضیحی کلی و کامل از نیلدگراس_تایسون
#بلوگا
عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل میشود👇👇
√ @AshooZa | ߊܝ᪴ܝܝߺو
✨
توضیحی کلی و کامل از نیلدگراس_تایسون
#بلوگا
عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل میشود👇👇
√ @AshooZa | ߊܝ᪴ܝܝߺو
✨
❤🔥109👏12👌5❤1
❤178👍47👏24❤🔥4
سد گاران و #ارشاد_رحمانیان و ...
سد کرج و هزاران کشته دست و پا بسته:/
...
حالا ببین ۱۸ و ۱۹ دی چقدر کشته زیاد بود که از کانالها هم برای سر به نیست کردن کشته ها استفاده کردن :/
#ممسنی
#انقلاب_شیروخورشید
🔗 ARDESHIR (@ARDESHIR005)
@C_B_SHAHZADEH
سد کرج و هزاران کشته دست و پا بسته:/
...
حالا ببین ۱۸ و ۱۹ دی چقدر کشته زیاد بود که از کانالها هم برای سر به نیست کردن کشته ها استفاده کردن :/
#ممسنی
#انقلاب_شیروخورشید
🔗 ARDESHIR (@ARDESHIR005)
@C_B_SHAHZADEH
😢136🤬26❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حقیقت پنهان پشت دیوارهای سانسور
تصاویر دیده نشده از ۱۸ و ۱۹ دیماه نیروهای مسلح رژیم در حال شلیک مستقیم با مهمات جنگی به سوی غیر نظامیان بی دفاع هستند.
#جاویدشاه
#KingRezaPahlaviForIran
#جاویدنامان_راه_وطن_و_آزادی
🔗 Ali D F (@Minooli2162)
@C_B_SHAHZADEH
تصاویر دیده نشده از ۱۸ و ۱۹ دیماه نیروهای مسلح رژیم در حال شلیک مستقیم با مهمات جنگی به سوی غیر نظامیان بی دفاع هستند.
#جاویدشاه
#KingRezaPahlaviForIran
#جاویدنامان_راه_وطن_و_آزادی
🔗 Ali D F (@Minooli2162)
@C_B_SHAHZADEH
🤬136😢22❤4
👏128👍12❤3❤🔥2💯2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی وسط گزارش ورزشی گزارشگر بعضی از کشورها مثل بلژیک اسپانیا
از خواست مردم ایران و بازگشت پهلوی سخن گفته میشه
یعنی #دیاسپورا کارشونو بخوبی انجام دادن و صدای ملت از مرزها عبور کرده ✌️
@C_B_SHAHZADEH
از خواست مردم ایران و بازگشت پهلوی سخن گفته میشه
یعنی #دیاسپورا کارشونو بخوبی انجام دادن و صدای ملت از مرزها عبور کرده ✌️
@C_B_SHAHZADEH
👍179❤22👏9👌6❤🔥1💯1
Forwarded from کمپین بازگشت شاهزاده
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استاد بزرگ زندهیاد مانوک خدابخشیان:
مذاکره خودش بخشی از بازیِ؛ یعنی اول باهات مذاکره میکنن، امتیاز میگیرن، موشکهاتو جمع میکنن، چند تا مهره مهم رو تحویل میگیرن و ساختار قدرت رو بههم میزنن، بعد تازه بازی اصلی شروع میشه. نباید از کلمه مذاکره پنیک کرد، چون نمونههاش رو قبلا هم دیدیم؛ با گورباچف مذاکره کردن، با صدام لاس زدن، بعد هم زدنش زمین. مذاکره عقبنشینی نیست، مقدمهی ضربهست.
@C_B_SHAHZADEH
مذاکره خودش بخشی از بازیِ؛ یعنی اول باهات مذاکره میکنن، امتیاز میگیرن، موشکهاتو جمع میکنن، چند تا مهره مهم رو تحویل میگیرن و ساختار قدرت رو بههم میزنن، بعد تازه بازی اصلی شروع میشه. نباید از کلمه مذاکره پنیک کرد، چون نمونههاش رو قبلا هم دیدیم؛ با گورباچف مذاکره کردن، با صدام لاس زدن، بعد هم زدنش زمین. مذاکره عقبنشینی نیست، مقدمهی ضربهست.
@C_B_SHAHZADEH
👌111💯12❤4
🔴 اسرائیل مجددا به جنوب لبنان حمله کرد.
+ ج.ا تهدید کرده بود اگه حملات اسرائیل مجددا شروع شه تفاهم کنسله.
@C_B_SHAHZADEH
+ ج.ا تهدید کرده بود اگه حملات اسرائیل مجددا شروع شه تفاهم کنسله.
@C_B_SHAHZADEH
👌138👍17👏12❤11😐3❤🔥1💯1
کمپین بازگشت شاهزاده
استاد بزرگ زندهیاد مانوک خدابخشیان: مذاکره خودش بخشی از بازیِ؛ یعنی اول باهات مذاکره میکنن، امتیاز میگیرن، موشکهاتو جمع میکنن، چند تا مهره مهم رو تحویل میگیرن و ساختار قدرت رو بههم میزنن، بعد تازه بازی اصلی شروع میشه. نباید از کلمه مذاکره پنیک کرد،…
🔴 #خبر_فوری
@C_B_SHAHZADEH
نخست وزیر پاکستان:توافق با جمهوری اسلامی ایران شامل موشک های بالستیک نیز خواهد شد.
آمریکا و جمهوری اسلامی در 60 روز آینده درباره برنامه هستهای و موشک های بالستیک جمهوری اسلامی مذاکره خواهند کرد،
@C_B_SHAHZADEH
👍113👏17❤7👌1🤝1
🔴طبق گزارش ها خدمات کارتی و انتقال بانک های بزرگ کشور از کار افتاده است.
🔴پرداخت با کارت در جایگاه های سوخت نیز متوقف شده است،
سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور:
با وجود اختلالات بانکی گسترده،
احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاهها پایین است،
تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاه های سوخت مراجعه کنید.
🔴حملات سایبری علیه سیستم بانکی ایران ادامه دارد،
بخش بزرگی از دستگاههای خودپرداز،
اپلیکیشنهای بانکداری اینترنتی و دستگاههای کارت خوان در سراسر ایران از دسترس خارج شدهاند.
⚡️⚡️شما بخون حملات سایبری ولی بدون دزدی مسئولین.
@C_B_SHAHZADEH
🔴پرداخت با کارت در جایگاه های سوخت نیز متوقف شده است،
سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور:
با وجود اختلالات بانکی گسترده،
احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاهها پایین است،
تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاه های سوخت مراجعه کنید.
🔴حملات سایبری علیه سیستم بانکی ایران ادامه دارد،
بخش بزرگی از دستگاههای خودپرداز،
اپلیکیشنهای بانکداری اینترنتی و دستگاههای کارت خوان در سراسر ایران از دسترس خارج شدهاند.
⚡️⚡️شما بخون حملات سایبری ولی بدون دزدی مسئولین.
@C_B_SHAHZADEH
👍108❤13👌9💯4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥120👍52👏32🫡7❤5👌3🙏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥121😢87🤬19❤6💯2👏1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥89👍20👌4