کمپین بازگشت شاهزاده
32.8K subscribers
86.6K photos
74.4K videos
461 files
44.9K links
https://telegram.me/C_B_SHAHZADEH
کانال کمپین👆
https://t.me/joinchat/QGibi-Oc3jFYRx5E
ابرگروه کمپین👆

https://twitter.com/payandeiranam
توییتر

@azadi5555
ارتباط با ما
Download Telegram
به این خاطر از صبح زوزه سه فاسد بلند شده

🔗 🎗شیروخورشید (@Arad60292050)

@C_B_SHAHZADEH
280👏19👍7🔥6🥰3
مرد برای نام می‌میرد نامرد برای نان
ننگ بر شما که برای لقمه ای بیشتر چشم خود را بر حقیقت بسته اید
@AliEbrahimzade_
#خداحافظ_ایران
#ابول_کورکور

🔗 کمپین_بازگشت_شاهزاده (@payandeiranam)
@C_B_SHAHZADEH
1175👍42😢18💔3🔥2👏1
خدا حافظ ايران!!
خداحافظ براى تو رهايى داشت،
براى من غم تلخ جدايى داشت…

#ابول_کورکور
#ایذه_تسلیت
#خداحافظ_ایران

🔗 ali karimi (@alikarimi_ak8)
@C_B_SHAHZADEH
1199💔19👍8😢6🕊4🥰2
تو مغزم پر حرفه و تو قلبم پر درد ولی نه می تونم بگم نه می تونم گریه کنم فقط تو مغزم مدام پلی میشه خداحافظ ایران
#ابول_کورکور

🔗 کازیوه بانو (@shiva_9805)

ایذه چه خاکی داره که انقدددر شجاعت توش جا میشه؟
فکر کن اخرین جمله ای که قبل کشیدن ماشه بگی «ایران خداحافظ» باشه.
از موقعی که اخبارو دیدم کل تنم مور موره
#ابول_کورکور

🔗 نادیاشون. (@nadiaaab82)

@C_B_SHAHZADEH
👍133💔85😢8🕊74👏4
پسر این بختیاری ها چرا انقد جیگر شیر دارن.
این ایذه چرا انقد مرده؟
اینا تو ژنشون چی دارن؟
#ابول_کورکور #ایذه

🔗 AmirHadi Anvari (@AmirHadiAnvari)

@C_B_SHAHZADEH
👍179💔55👏86🔥2😢1
تفاوت ملی گرا و چپ بی وطن اینه،چپ دنبال شوآف و منفعت خودشه ولی ملی گرا جونشو واسه کشورش میده
#ابول_کورکور

🔗 🎗شیروخورشید (@Arad60292050)

@C_B_SHAHZADEH
🔥135👍50👌143💯2🤬1😢1
پست جدید یکی از نزدیکان ابول کورکور: ابول کورکور 2 سالِ تمام تو خود ایذه بوده و وجب به وجب گشتن و پیدا نکردن تا اینکه با توماج صالحی ارتباط گرفت و این حرومزاده لوکیشن بچه‌ها رو لو داد

+ گویا توماج صالحی 10 روز پیش به ایذه سفر کرده و با بچه‌های ایذه دیدار داشته و از دیروز این بچه‌ها یا دستگیر یا کشته شدن

@C_B_SHAHZADEH
🤬203😢43👍14💯7💔6🔥4
دولت اسرائیل باری دیگر ثابت کرد که تنها آلترناتیوی که برای ایران به رسمیت می‌شناسد پهلوی است همان‌طور که چند هفته پیش در یک توئیت خدمتتون عرض کرده بودم. این بار نیز مانند دو سال پیش این دیدار کاملا رسمی است. بانو گملیل از طرف دولت اسرائیل به دیدار اعلیحضرت رضاشاه دوم رفت تا با وی گام‌های بعدی #پیمان_کوروش را مشورت کند. خلاصه بگم به زودی اتفاق های بسیار خوش‌آیندی رخ خواهند داد.😁
#KingRezaPahlavi
#CyrusAccords

🔗 ISRAEL ROUYDADگُلدا مَکابی (@israelrouydad)

@C_B_SHAHZADEH
👍20772🤩3😢2👏1
تقریبا دوسال است که به صورت مستمر، درباره پوست‌اندازی رژیم نوشته‌ام، حالا که به پایانِ جمهوری‌اسلامی نزدیک شده‌ایم، می‌خواهم در چند جمله این مفهوم را خلاصه کنم؛ برای اینکه مرا متوجه شوید، باید میان فتنه ۵۷، و جمهوری‌اسلامی، بدین صورت که شرح می‌دهم، تفاوت قائل شوید: ۱/۸
فتنه ۵۷ یک الگوی فکری‌ست، فلسفه‌‌ای در تضاد با خیر است، ضد ایران است، ضد ملی‌گرایی‌ست، ضد خوشبختی‌ست، ضد امنیت است، ضد رفاه است، ضد تاریخ و‌ فرهنگ ایرانی‌ست، ضد سرمایه‌داری‌ست، ضد بازار آزاد است، ضد آزادی است، ضد زن و ضد مرد است، اقلیت‌گرا و عقب‌افتاده است. ۲/۸
جمهوری‌اسلامی اما یکی از شاخه‌های درخت پوسیده ۵۷ است، روحانیت شیعه برنده جدال قدرت بود، این اما بدین معنا نیست که سایر شاخه‌های کج و معوج ۵۷ کاملا قطع شده باشند، آن‌ها در انتظار فرصتی برای به چنگ آوردن قدرت هستند، در داخل حلقه‌های قدرت ج.ا نیز نفوذ کرده‌اند. ۳/۸
بخشی‌شان در دل جمهوری‌اسلامی کار می‌کنند، دستی بر قدرت دارند، برای دوستان و شرکای‌شان در غرب لابی می‌کنند، برای مثال اصلاح‌طلبان از فرقه تروریستی مجاهدین حمایت تبلیغاتی و مالی می‌کنند، بخش‌های دیگر حکومت از تجزیه‌طلبان بهره می‌برند، نهایتا عموزاده‌های ۵۷ی، مراقب یکدیگرند. ۴/۸
سقوط جمهوری اسلامی به معنای پایان ۵۷ نیست، بلکه پیروزی جریان ملی و احیای پادشاهی پهلوی برابر با آغاز دوران نوین و پایانِ کابوس نیم‌قرن اشغال نظامی کشورست؛ اتفاقا پیرامون همین مساله است که تمامی عموزاده‌های ۵۷ی، دشمنی‌ها و اختلاف‌نظرهایشان را کنار گذاشته و متحد می‌شوند. ۵/۸
هر جریانی که شریک و همراه فتنه ۵۷ بوده، امروز به دنبال سهم‌خواهی‌ست، به دنبال مانع‌تراشی برای پیروزی واقعی جریان ملی به رهبری پادشاه در تبعید؛ این جریان‌های ذاتا ضدملی، تمامی طیف‌ها تا چپ اسقاطی را دربرمی‌گیرند! ۶/۸
از #ملی‌گرای_مجاز تا اتنیک‌باز تجزیه‌طلب و بنیادگرای شیعه! از پیروان سیدجواد طباطبایی تا دنباله‌روان اوجالان و رجوی و محمدی یا بهمان مرجع تقلید! در این بازار مکاره، در این رقابت تنگاتنگ بر سر قدرت و سهم‌خواهی، این تنها نام و راه پهلوی‌ست که اعتبار و اصالت دارد. ۷/۸
از همین‌رو‌ چنانچه به سرنوشت کشور و آزادی ایران و سعادت شهروند ایرانی علاقه‌مندید، فریب تحول‌خواهان‌ با نقاب‌ها و پوستین‌های متفاوت را نخورید؛ به پهلوی، به پادشاه که دلسوز شماست اعتماد کنید، صدایش کنید، همراهش باشید، پرچمش را بالا نگاه دارید تا در روز موعود، ناامید نشوید. ۸/۸

🔗 سیروس پارسا (@atheistcyrus)

@C_B_SHAHZADEH
👍11015😢2🔥1
🇵🇸🇮🇱🇺🇸وزیر دارایی اسرائیل: طرح ترامپ برای کوچاندن ساکنان غزه در حال شکل‌گیری است.

@C_B_SHAHZADEH
👏150👍7🔥4
🔴 علی مطهری: مذاکره با ترامپ فایده ای ندارد.
@C_B_SHAHZADEH
🤩129🔥10🤬7👍4💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عالیجناب استاد مانوک خدابخشیان هشت سال قبل گفت:

«بزرگترین وحشت رژیم این است که تیم ترامپ دست روی برگ رضاشاه دوم بگذارد‌!»و «ناگهان خامنه ای از صحنه خارج بشود!»


@C_B_SHAHZADEH
234👍17👏4😢2🤬1
ایرانی غیرتت کو 😭 بمیرد به نام نماند به ننگ.
درد وبلات بخور تو سر این گوریلا ویالقوزهای خال خال پلنگی پلشت
فضای مجازی که به خودشون میگن لات..!

#جاويدشاه‌
#پاينده_ایران
#ابول_کورکور

🔗 fk (@farzadkardan22)

@C_B_SHAHZADEH
👍190💔72😢6🕊4🥰3
متحد و دوست مون اسرائیلی ها، در روزنامه "اورشلیم پست "گل کاشتند :
"ایالات متحده آمریکا باید از فرقه مجاهدین خلق فاصله بگیرد"!
#KingRezaPahlavi
#IraniansStandWithIsrael
)

@C_B_SHAHZADEH
241👍44👏10😢3💯3🥰2
شرح دادگاه صمد پورشه

instagram.com/samad_porsheh

@C_B_SHAHZADEH
👍146👏3015
کمپین بازگشت شاهزاده
🇵🇸🇮🇱 #فوری اسرائیل برق رسانی به غزه را متوقف کرد. @C_B_SHAHZADEH
🇮🇱 #خبر_فوری
گزارش ها از برگزاری جلسه ویژه میان نخست وزیر اسرائیل و رئیس ستاد ارتش این کشور در مورد غزه و ایران.

@C_B_SHAHZADEH
🔥92👏50👍15
‏اطلاعاتی از سفرای فلسطین و انگلیس در ایران و احمدی نژاد و نفتی که غارت شد!

واقعا حرفهای محسن رفیق دوست رو ‎#باور کردید که اعضای «اتا»
Euskadi Ta Askatasuna یا همون شورشی های باسک پول میگرفتند و ترور میکردند؟
این وسط هم هیچ اسمی از «کنفدراسیون دانشجویی» و اعضای گروههای مسلح فلسطینی مثل (PLO) یا PLFP یا حماس و ...هم نیاورده!

این بخشی از توییت قدیمی ما است:

رفیق دوست چند كتاب از خاطراتش نوشته كه از چند جهت قابل توجّه و تأمّل است:
او را می‌توان بخشی از مغز استخوان‌های راست سنتی و هستۀ اصلی قدرت در کشور برشمرد، لذا فارغ از هر داوری خطی و جناحی، باید در اطلاعاتی که داده است به دیدۀ تأمّل نگریست.

بعلاوه، رفیق‌دوست در گزارشی که ذیلاً به روایت او امده، نام شخصیت‌هایی را ذکر می‌کند که زنده و رسمی‌اند و خبرهایی از آنها نقل می‌کند که هرچه قابل تأمّل ترند، غیر قابل تکذیب‌تر!

در بخشي مينويسد:
مهندس باهنر به من زنگ زد، گفت آقای ثمرۀ هاشمی که خواهرزادۀ من است و آقای احمدی‌نژاد و... ، این‌ها آدم‌های خوبی‌اند و بیکارند، اگر بشود در بنیاد به آنها کار بده!
هیأت مدیرۀ شرکت آتی‌ساز را تغییر دادند و آقای احمدی‌نژاد و هاشمی ثمره و... شدند هیأت مدیرۀ شرکت آتی ساز
چند بار گزارش‌هایی راجع به عدم پیشرفت آنجا به من شد. تا یک روز از آقای علیزاده پرسیدم: با اینها چکار کردی؟
گفت: عوض‌شان کردم، چون واقعاً نمی‌توانستند کار کنند.
بعد، یک‌هو ایشان شد شهردار تهران...!
و اما گزارش اصلی:
سفیر فلسطین با من رفیق است. آمد پیش من، گفت: فلانی، دیشب جلسۀ همۀ سفرا(ی خارجی مقیم ایران) بود و بحث انتخابات(۱۳۸۴) ایران شد، هر کس چیزی می‌گفت، یکی می‌گفت آقای هاشمی می‌شود، دیگری می‌گفت قالیباف، یکی هم می‌گفت آقای لاریجانی...
سفیر انگلیس سرش پایین بود چیزی نمی‌گفت. از ایشون سوال کردیم، شما چرا حرف نمی‌زنید؟
سرش را بلند کرد گفت: همه‌تون اشتباه می‌کنید! رئیس‌جمهور ایران، شهردار تهران است!
ما با تعجب به همدیگر نگاه کردیم و درحالیکه سعی میکردیم بابت این گاف بزرگ سفیر انگلیس جلوی خنده خود را بگیریم به او گفتیم: او که ثبت نام نکرده؟
گفت: خب ثبت نام می‌کند خواستم این خبر را به تو بدهم...

چند روز بعد قبل از اینکه مرحلۀ دوم انجام شود، زواوی [سفیر فلسطین] آمد، گفت: دیشب جلسه تشکیل شد، قبل از اینکه وارد بحث شویم، به سفیر انگلیس گفتیم: احمدی‌نژاد ثبت نام کرد و جزو دو نفر دور دوم شد، اما رأی آقای هاشمی بیشتر است؟
گفت "همان که اول
گفتم، رئیس جمهور ایران، شهردار تهران است!
پس از این مصاحبه‌گر به رغم سخنان رفیق‌دوست، نقل قولی را از آقای مصباح یزدی می‌آورد:
دیشب یکی از دوستان حاضر در جلسه نقل کرد که قبل از برگزاری مرحلۀ اول انتخابات، محضر یکی از علمای اهواز رسیدم. ایشان گفته بود شب بیست و سوم ماه رمضان در حال احیا، پیش از نیمه شب به خواب می‌رود. در خواب به او ندا می‌شود که بلند شو برای احمدی‌نژاد دعا کن!
وجود نورانی دارند، برای احمدی‌نژاد دعا میکنند. می‌گوید: من حتی اسم احمدی‌نژاد را هم نشنیده بودم...!
و رفیق‌دوست پاسخ می‌دهد:
حالا شما، هم حرف مرا بنویسید، هم حرف ایشان را، حرف من خوابی نیست، در بیداری است (خنده)
در تکمله، رفیق‌دوست به نکتۀ دیگری نیز اشاره می‌کند:
با آمدن آقای احمدی‌نژاد در ریاست جمهوری، قیمت نفت یک‌باره از حدود ۴۰ دلار به حدود ۱۴۰ دلار رسید، بعد از رفتن ایشان، یک مرتبه به ۲۰ دلار سقوط کرد!
بنده متوجه نشدم چرا؟
. درآمد نفتی در این ۸ سال [دورۀ احمدی‌نژاد] بیشتر از ۱۰۰سال فروش نفت ایران است... آقای احمدی نژاد با این ۷۰۰میلیارد دلار چه کرد؟ مشکوک می‌دانم... این را تصادفی نمی‌دانم. نسبت به این موضوع بدبین هستم.

وقتی رفیقدوست که از ارکان انقلاب هست صراحتا میگوید که آن ۷۰۰ میلیارد دلار سر از خزانه بریتانیای کبیر درآورده است باید به حال این مملکت گریست...

این عدد عظیم و باورنکردنی ( ۷۰۰ میلیارد دلاری) فقط یک برش از دوران صدرات احمدی نژاد بود
شما تصور کنید در طول ۴۴ سال چه برسر منابع و ثروت این مملکت آمده است..
بی دلیل نیست که بالای ۸۰ درصد مردم ایران زیر خط فقر زندگی می کنند.
در جايي ديگر،رفيق دوست به وزير اطلاعات وقت حكومت ميگويد:يكي از شيوخ كشورهاي عربي،چند ميليون دلار مرا نميدهد،ايا ميتوانيد زن و دخترش را بدزديد و تهديدش كنيم تا پول مرا پس دهد؟
اين مصاحبه نيز موجود است.
برداشت شده
#پايان
#پسرعاقل_نوح
👍93🔥20😱74