دیده بان انقلاب
13.4K subscribers
69.2K photos
55.8K videos
1.04K files
53.4K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
فضیلت #صلوات
در آسمان، دریایی است که آن را #دریای_برکات گویند و بر لب آن دریا درختی است که آن را #درخت_تحیّات نامند.
بر آن درخت آشیانه مرغی است به نام #مرغ_صلوات.
و وقتی مؤمنی بر سیّد پیغمبران محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم #صلوات فرستد، خدا آن مرغ را امر نماید تا در آن دریا غوطه خورد و پرهای خود را بفشارد و هر قطره ای که از پرهای آن مرغ بریزد، ملکی خلق نماید و جمیع آن #فرشتگان به #تقدیس و #تحمید و #مدح و #ثنای_پروردگار مشغول گردند و ثواب آنها در دیوان اعمال #صلوات_فرستنده ثبت گردد.
وسائل الشیعه، ج 10، ص 492، باب 28

✍️دیده بان انقلاب 
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
1👍1
  🔸🔸🔸 از امام صادق (علیه السلام) پرسیدند:
یوم الحسره، کدام روز است که خدا می فرماید: بترسان ایشان را از روز حسرت.
🌸حضرت جواب دادند:
🔸آن روز قیامت است که حتی نیکوکاران هم حسرت می خوردند که چرا بیشتر نیکی نکردند.
پرسیدند: آیا کسی هست که در آن روز حسرت نداشته باشد؟
🔸 حضرت فرمودند: آری، کسی که در این دنیا مدام بر رسول خدا صلوات فرستاده باشد.
📚( وسائل الشیعه/ج7 )
🌸اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 🌸

✍️دیده بان انقلاب 
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
1
﷽ ان شاء الله تصمیم داریم ختم صلواتی که هر شب جمعه قرار داده میشود را به توفیق الهی و همت شما عزیزان تا زمان ظهور امام زمان(عج) که بسیار نزدیک است ادامه دهیم تا ان شاء الله بتوانیم با فرستادن این صلوات ها با نیتی که گفته شده به سهم خودمون باعث تعجیل در فرج و همچنین عاقبت به خیر شدنمون شویم و بتوانیم به توفیق تبعیت و اطاعت کامل از حضرت برسیم و هر چه زودتر به توفیق حضور و بهره مندی از دوران فوق العاده بعد از ظهور نائل شویم.

طبق گفته‌ی بزرگان دین ، صلوات برترین ذکر است و در رسیدن به حاجت خیلی سودمند و موثر می‌باشد و این ذکر در تقرب پیدا کردن به خدا و آمرزش گناهان و صفای باطن بسیار موثر هست.


ان شاء الله که همگی ما بتونیم در این سُنت حسنه و پُر خیر و برکت ختم صلوات هر هفته شرکت کنیم و ان شاء الله خدا ما را از تمام ثواب‌ها و آثار و برکات فوق العاده این صلوات ها بهره مند فرماید و تک تک این صلوات ها را به عدد ما احاط به علمک(به تعداد بالاترین عددی که در احاطه ی علم خداست) از ما قبول فرماید. سعی کنیم ان شاء الله صلوات ها را با آرامش و توجه فرستیم.

هر هفته با همت شما عزیزان بین ۲ تا ۴ میلیون صلوات ختم می شود.

برای شرکت در این ختم صلوات یکی از گزینه‌های موجود در پُست بعدی را انتخاب کنید.

✍️دیده بان انقلاب 
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
👍2
ختم میلیون ها صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و برآورده شدن تمام حاجات مومنین و مسلمین ،دفع بلایا، رفع گرفتاری ها ،شفای همه بیماران ، آمرزش اموات،گذشتگان و شهدا

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Anonymous Poll
60%
۵ صلوات
25%
۱۴ صلوات
6%
۱۱۰ صلوات
4%
۳۱۳ صلوات
2%
۱۰۰۰ صلوات
1%
۵۰۰۰ صلوات
1%
۱۰۰۰۰ صلوات
0%
۱۴۰۰۰ صلوات
1%
۲۰۰۰۰ صلوات
2%
۵۰۰۰۰ صلوات
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍1
دیده بان انقلاب pinned «ختم میلیون ها صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و برآورده شدن تمام حاجات مومنین و مسلمین ،دفع بلایا، رفع گرفتاری ها ،شفای همه بیماران ، آمرزش اموات،گذشتگان و شهدا

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
»
💢ورود دوباره قیمت نفت به کانال ۱۲۲ دلاری

🔹قیمت نفت در ۴۸ ساعت اخیر یک بار دیگر گران شد و به کانال ۱۲۰ دلاری رسید. هر بشکه نفت برنت امروز، با بهای ۱۲۲ دلار معامله می‌شود. این سوخت، در سال گذشته، رکورد هشت ساله خود را شکست اما دوباره کاهش قیمت داشت.

🔹کارشناسان بلومبرگ می‌گویند: توافق در وین ممکن است شوک کوچکی به بازار دهد اما در نهایت بازار دوباره کانال نفت ۱۲۰ دلاری را می‌بیند.

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢️دنا پلاس کاملاً جمع شد اما کیسه هوا باز نشد!

رئیس پلیس راهور:

🔹روز گذشته یک خودروی دنا پلاس ۱۴۰۰ با یک خودروی لندکروز در محور رشت به تهران تصادف کرد.

🔹خودروی دناپلاس در این حادثه، کاملاً از جلو و از ناحیه موتور جمع شده اما کیسه هوا آن باز نشده بود اما روی خودروی لندکروز یک خط افتاده بود.

🔹قوانین و استاندارهای ما خوب است اما اصلاً نظارتی وجود ندارد لذا این موارد باید درست شود والا باید جلوی شماره‌گذاری را بگیریم.
#آفتابه_سازی_داخلی
#مافیای_خودرو

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6🤬2
💢️تیر سایبری تهران به قلب تل‌آویو

🔹به نقل از "یونی بن مناحیم" افسر سابق سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در وبگاه "اسرائیل تایم" در رابطه با نفوذ هکرهای ایرانی به قلب موساد:

🔹رویارویی اسرائیل و ایران به مراحل تازه‌ای رسیده و هدف قرار دادن مقر موساد در اربیل و هک شدن تلفن همراه همسر دیوید برنع گواهی بر این مسئله است.

🔹هک شدن تلفن همراه رئیس موساد علاوه بر تحت فشار گذاشتن دیوید برنع، ضربه بزرگی به توان امنیتی این سازمان به حساب می‌آید.

🔹عملیات سایبری ایران بار دیگر اثبات کرد که تهران توان نفوذ به دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل را دارد و علاوه بر عملیات نظامی، از دیگر جهات نیز می‌تواند تل‌آویو را تحت فشار قرار دهد.



دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍12👏6
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔺نه مبنای مذاکرات همان مبنای سابق است و نه افراد همان افراد سابق؛ رهبر انقلاب: در دولت جدید ریل عوض شده است


دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6🥰2
رمزگشایی از ۵ صفتی که مقام معظم رهبری در پیامِ نوروزیِ خود برای دولت رئیسی به کار بردند

1⃣. «دولتِ متفاوت»؛ عبور از گذشتۀ تلخ - رهبر انقلاب فرمودند: «این دولت، ریل جداگانه از دولت قبلی دارد.» یعنی یک «چرخشِ گفتمانی» رخ داده.

سیاست‌های دولتی از قلمرو «اسلام رحمانی» به قلمرو «اسلام انقلابی» تغییر یافته و به‌جای نظریۀ دوگانۀ ساختگیِ «آشتی با دنیا/ قهر با دنیا»، دوگانۀ «پیشرفت برون‌زا/ پیشرفت ‌درون‌زا» در مباحث رسمی، رونق پیدا کرده است.

2⃣. «دولتِ مردمی»؛ بازگشت به امر اجتماعی - رهبر انقلاب فرمودند: «این دولت، دولت مردمی و علاقمند به حرکت‌های مردمی است.» در دولت قبل، تنها در «حلقه‌ های بسته و محدود»، تصمیم‌گیری می‌شد و سیاست‌ها، «جنبۀ محرمانگی» داشت.

3⃣. «دولت امیدآفرین»؛ در انتظار آیندۀ روشن - رهبر انقلاب فرمودند: «این دولت، امیدهایی را در مردم زنده کرد.» جامعۀ ما هم دچار «بی‌اعتمادی سیاسی» است و هم گرفتار «ناامیدی اجتماعی»، و این هر دو، حاصل «سیاست‌های غلطِ دولت اعتدال‌گرا» در طول هشت‌سال گذشته است.

4⃣. «دولت پُرتحرّک»؛ پانهادن به میدانِ کنشگری - رهبر انقلاب فرمودند: «این دولت، تحرّک دارد.» این‌که دولت از نیروهایی تشکیل شده باشد که «میدانی» باشند و «گزارش‌خوان» و «دفترنشین» نباشند، زمینۀ بسیار مناسبی برای اتّفاقات مبارک و شیرین است.

5⃣. «دولت عمل‌کننده»؛ تحقّقِ گشایش‌های تدریجی - رهبر انقلاب فرمودند: «این دولت، پیشرفت خواهد کرد.

پیش‌بینیِ آیت‌الله خامنه‌ای این است که دولت به سبب خصوصیّاتش، قادر خواهد بود که وعده‌ها و شعارها را محقّق کند.

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍21🥰2
🔴 آقایان این رسمش نیست، نا امید کردن مردم گناه بزرگی است‼️

🔹 حسن روحانی که به خاطر خسارات فراوانش باید به اشد مجازات برسد، با کمال وقاحت و به راحتی مشغول دور دور است با مسئولان کشور!

🔹 روحانی رفته ختم مرحوم آیت الله ری شهری، کنار اژه ای رییس قوه قضاییه نشسته و باهاش صحبت کرده و با محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری هم خوش و بش کرده!

🔹 آقایان با این کارها مردم را از برخورد با مفسدان نا امید، و نسبت به نظام بی اعتماد می کنید‼️

🔹 آقایان در مسئولیتی که دارید کمی #غیرت_دینی داشته باشید و نگذارید مردم از این بیشتر نا امید شوند...

#محاکمه_روحانی

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍33👎1🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی می کند.....

داغ غم تو تا ابد در دل ما باقیست😭😔🌹

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
11👍1
تو همان داغی هستی که تا زنده ایم در دلمان باقیست...
#سرداردلها

✍️دیده بان انقلاب 
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
😢8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 ماجرای آخرین عکسی که به درخواست حاج قاسم هنگام خروج از منزل گرفته شد


#به_وقت_دلتنگی
#سردار_دلها

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😢9👍5
Forwarded from حکمت ها
بسم الله الرحمن الرحیم
📗 #روزی_یک_صفحه_قرآن #صفحه_533
👍4
Forwarded from حکمت ها
#بیان_احکام
📚 کفارۀ تأخیر

💠 اگر شخصی در ماه رمضان به سبب عذری روزه نگيرد و بعد از رمضان عذر او برطرف شود و با اين حال قضای روزۀ خود را به‌جا نياورد تا ماه رمضان آينده فرا برسد، بايد علاوه بر قضای روزه برای هر روز يک مدّ طعام به فقیر بدهد.
کفارۀ تاخیر یک مد طعام است؛ یعنی ٧٥٠ گرم گندم، آرد، نان، برنج يا ساير مواد غذايی که باید به فقیر داده شود.

رساله نماز و روزه مساله ٩٣٠ و ٩٢٨

#احکام_روزه #کفاره_تاخیر

@hekmat_ha
👍2
Forwarded from حکمت ها
#حدیث_روز

پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: هر كه پُر گذشت باشد، عمرش دراز شود.

📚 أعلام الدين صفحه ۳۱۵

@hekmat_ha
👍4
🛑🛑خیلی مهم و قابل تأمل،چه کسانی در داخل کشور ما با آمریکائیها در تماس میباشند!؟

🛑چاک شومر سناتور دموکرات و رهبر دموکراتهای کنگره آمریکا، پس از اعلام بی نتیجه ماندن مذاکرات وین و بازگشت هیأت‌های مذاکره کننده به کشورهای خود، روز جمعه دهم مارس در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در جمع اعضای جمهوری خواه و دموکراتِ این کمیته سخنانی قابل تأمل در خصوص مذاکرات وین مطرح کرده که بخشی از آن بشرح زیر است:

🛑تیم فعلی مذاکرات هسته ای ایران بسیار سر سخت هستند، آنها هوشیارتر از تیم قبلی عمل می‌کنند، مذاکره کنندگان قبلیِ برجام نیاز فوری به یک توافق داشتند که مردم کشورشان را همراه آنها کند، به همین خاطر زیاد روی عبارات و کلماتِ توافق تعصب و اصراری نداشتند و بدنبال تضمین نبودند و براحتی قرارداد مورد نظر ما را قبول کردند، به همین دلیل وقتی دولت اوباما پس از اجرای تعهدات ایران، چندین مورد تحریم جدید علیه ایران اعلام کرد، آنها دستشان برای برخورد با ما خالی بود چون هرگونه عکس العملی موجب میشد که فرآیند ماشه علیه آنها فعال شود و در شرایط سخت تری قرارگیرند.
قرارداد برجام بخوبی توانسته بود هم فعالیت‌های هسته ای خطرناک و مشکل سازِ ایران را بسیار محدود و قابل کنترل کند و هم تحریم‌های ما را در قالبهای متفاوت تداوم ببخشد و ایرانی ها را بیش از پیش تضعیف کند ، اما دولت ترامپ با خروج نابخردانه از این قرارداد، همه چیز را بهم زد و تخریب کرد و موجب عکس العمل شدید ایرانی‌ها در نقض تعهداتشان و گسترش فعالیت‌های خطرناک هسته ای آنها شد و دست ما را در کنترل آنها تا حدود زیادی کوتاه کرد.
اکنون در وضعیتی قرار گرفته ایم که تیم مذاکره کننده فعلی ایران از خواسته ها و زیاده خواهی های خود کوتاه نمی آید و ما هم نمی توانیم به سادگی خواسته های آنها را بپذیریم چون هرگونه پذیرش خواسته های آنها قدرت ما را در رفتارهای مورد نظرمان درباره نفوذ ایران در خاورمیانه محدود و متحدان خاورمیانه ای ما را مأیوس می‌کند.
بنابر این ما و متحدان اروپایی مان اکنون در وضعیت دشواری برای تصمیم گیری قرار داریم، در چندماهی که از مذاکرات ایران با ١+۴ میگذرد و ما هم کاملا از طریق انگلیس و فرانسه و آلمان بر محتوای مذاکرات تسلط داریم، واز طریق دوستان ایرانی مان هم از داخل ایران و هم از خارج ایران پالس‌هایی از نگرانی آنها دریافت میکنم که ما را تشویق می‌کند هیچ توافقی بجز همان توافق قبلی را نپذیریم چون موقعیت آنها هم در داخل و هم در خارج متزلزل می‌شود و این بضرر ما و اسرائیل و سایر متحدان خاورمیانه ای ماست، اگر ایرانیها از زیاده خواهی هایشان کوتاه نیایند، دستیابی به توافق مشکل و غیرممکن خواهد بود،
ما فقط همان توافق ٢٠١۵ را می‌خواهیم.

🛑طبق ادعای این سناتور آمریکائی چه کسانی از داخل ایران در ارتباط دائم با آمریکا هستند؟
به نظر شما کسانی که در داخل کشور همسو با آمریکا بدنبال انجام مذاکرات طبق روال ۲۰۱۵ هستند؛ همان هائی نیستند که بعد از فتنه ۸۸ به اوباما نامه نوشتند و پیشنهاد تحریم های فلج کننده را علیه ملت خود به دشمن دادند؟
نامه ای که مایکل لدین مشاور امنیت ملی آمریکا صراحتا" به آن اشاره میکند!!؟

🛑و آنها کسانی نیستند جز اصلاح طلبان خائن و وطن فروش

🛑🌹جهاد تبیین وظیفه تک تک ماست

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍16