دیده بان انقلاب
13.3K subscribers
69.2K photos
55.8K videos
1.04K files
53.4K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
این استدلال که قیمت فلان کالا افزایش یافته بنابراین، قیمت کالای دیگر هم باید افزایش یابد در حالیکه این دو کالا چه در بازار تولید چه در مصرف و... هیچ ارتباطی باهم ندارند از سخیف ترین تحلیل های اقتصادی است.
آب و بنزین هیچ ارتباطی با هم ندارد.
در حالیکه منشأء عمده گرانی ها ارز است.

همت قلی‌زاده


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
هوالعزیز🌱

🔘 پایانی بر دوران بزن درروئی مسئولین

▪️درخواست مستتر شده در پیام حضرت امام خامنه‌ای به ملت، شاید از همهٔ بخش‌های این پیام مهم‌تر بود!
اینکه گفتند:
👈🏻 " از این لحظه، ما، یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌ شده خواهیم بود"
دنیایی حرف با خودش دارد که نباید به سادگی از کنارش گذشت!

▪️کاملا پیداست که رهبر جدید انقلاب قصد ندارند در فضای قبل از جنگ رمضان کشور را اداره کنند و از همهٔ پیام‌های ایشان یک نکته به وضوح دریافت می‌شود که:
👈🏽 بر حضور مردم در میدان برای تغییرات اساسی در شیوه حکمرانی کشور به خصوص در بزنگاه‌های حساس همچون وضعیت کنونی کشور حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند!

⚠️ این حضور اعتقادی، تاریخی و حماسی نباید تحت هیچ شرایطی کمرنگ شود!

🤔 تا کــِــی؟
تا هر وقت که امام امت اشاره کنند!

🧐 چـــــــــرا؟
لـطــفا دقــت کــنـیـد
همان‌هایی که چند ماه است به بهانه
تهدید امنیتی، یکی از ارکان مهم تصمیم گیری و نظارتی کشور را تعطیل کرده‌اند؛ امروز با لطایف‌الحیل به دنبال خالی کردن #خیابانها هستند!

🤔 چـــــــــرا؟
چون به خوبی می‌دانند حتی وفاق سه قوه هم با وجود مردم در خیابان نمی‌تواند پیشبرد اهدافشان را تضمین کند و بر این اساس خواهیم دید که روز به روز فشار بر خیابان را بیشتر می‌کنند!


🔻نکتهٔ مهم اینجاست که رهبر انقلاب با علنی کردن اختلاف نظر خودشان با اعضای محترم شعام و مطالبه‌گری جدی از مسئولین، "فصل جدیدی در حکمرانی کشور" را کلید زدند!

⛔️ به نظر می‌رسد ایشان می‌خواهند به دوران "بزن درروئی" مسئولین پایان دهند!
و قطعا این سیاست فقط مربوط به مذاکرات نمی‌شود و قرار است در همه شئون حاکمیتی کشور اعمال شود!
مثلا قرار نیست برجام دیگری تحمیل شود و عاملان آن از پاسخگویی به ملت فرار کنند!

👈🏼 ایشان دارند همین اول، کار را محکم می‌کنند تا مسئولین مراقب باشند خسارتی به کشور وارد نشود و اگر شد همگان بدانند باید پاسخگو باشند و ملت و رهبری دست از سرشان برنمی‌دارند!

👈🏻 این نحوهٔ حکمرانیِ بسیار کارآمد،
فقط و فقط به پشتیبانی مستمر و عملیاتی #مردم قابل دوام است!!!

پس برای خود حضور در #خیابان را واجب کنیم!

ان‌شاءالله
والسّلام

‌لعنت خدا بر وفاق

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
🔻 توییت نماینده تهران:

🔹️ ولی "بکلی سرّی" ترین چیزی که این روزها توسط "صاحب سِرّ" و خطاب به مردم مبعوث شده، افشا شد این بود:
‏《بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم》
‏بقیه مطالب فرع ماجراست.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻 حسین پاک، خبرنگار مستقر در لبنان: رژیم‌صهیونسیتی پس از آغاز تفاهم میان ایران و امریکا، بیش از ۳۰۰ بمباران در لبنان انجام داده است.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😢4😭1
افزایش قیمت سرسام آور پوشک در یکسال گذشته
۱۶۰
۲۴۰
۳۴۰
۶۵۰
۷۹۰
۸۴۵
۱۰۵۰

قیمتها از فروردین سال گذشته تا امروز است
تقریبا هر دو ماه افزایش قیمت داده اند!!!

چند برابر؟


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 ماجرای شهادت حضرت‌ قاسم‌ابن‌الحسن (ع) از زبان رهبر شهید انقلاب

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 جواد لاریجانی:

دستی که به خونِ رهبر ما آلوده است، شایسته‌ی فشردن نیست

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨🚨 صفر تا صد آتش‌بس تا مذاکرات از زبان همراه تیم مذاکرات در اسلام‌آباد

«رهبری اصلا با فرایند مذاکرات مخالف بودن، نه فقط با تفاهم‌نامه»

«شعام به رهبری فشار آورد»



شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
⚠️ هشداردولتی دولت درباره«تجمّعات شبانه»،اما چشم‌بسته بر ۸ معضل آشکارجامعه!

معاونت راهبردی دولت درسندی رسمی، تجمّعات شبانه را«آسیب‌زا به سلامت روان جامعه» اعلام کرده است. سؤال اینجاست: آیااین نهاد برای۸ معضل آشکارترجامعه نیزدغدغه دارد؟

۱.عریانی زن ومرد درخیابان‌ها وپارک‌ها
۲.تبدیل پارک‌هابه محل روابط نامشروع
۳.مصرف علنی مشروبات الکلی درکافه‌ها
۴.سگ‌گردانی بدون قلاده در اماکن عمومی وحتی زمین‌های بازی کودکان
۵.کنسرت‌ها و رقص‌های خیابانی در مراکز خرید
۶. رژه هم‌جنس‌بازان و شیطان‌پرستان در خیابان‌های مرکزیتهران
۷.اقدام سازمان‌یافته دولت علیل پوزیده درترویج فسادوفحشا
۸. ترویج روابط خارج ازازدواج، خیانت وشرب خمر درشبکه نمایش خانگی

آقای معاون راهبردی! آیا این موارد برایتان مصداق «آسیب به سلامت روان جامعه» نیست؟
یا فقط وقتی نگران می‌شوید که مردم در خیابان جمع شوند؟!

البته باید رانتخواری و فساد و اختلاس و جاسوسی خیانت دولت و گرانی های کشنده و.... را هم اضافه کرد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍61
💢محسن رضایی: هرگونه خوش‌بینی مورد سوء‌استفادهٔ دشمن قرار می‌گیرد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
صمصامی نماینده تهران: یک کودتای پارلمانی در حال اتفاق افتادن است و عده ای نمیخواهند مجلس باز شود. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند به زودی با تعدادی از نمایندگان و مردم مبعوث شده مقابل مجلس تجمع خواهیم کرد.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8
رسایی نماینده تهران:

حرف آقای صمصامی درباره "کودتای پارلمانی" حرف بی ربطی نیست چون ۴ ماه است که مجلس تعطیل است و الان هم که دست آقای قالیباف در دست ونس است.

مگر رهبری ۷ خرداد پیام ندادند که نمایندگان باید مثل ملت مبعوث شده پرکار باشند؟ پس چرا بازهم مجلس را باز نکردید؟ اصلا شورای عالی امنیت ملی مصوبه برای تعطیلی مجلس ندارد.

هفته بعد یکشنبه ۸ صبح با تعدادی از نمایندگان می آییم جلوی مجلس و یا تا آن موقع در مجلس را باز میکنید یا همانجا با حضور مردم جلسه میگذاریم.

قالیباف اگر ولایت پذیر بود باید بلافاصله بعد از فرمان رهبر انقلاب در ۷ خرداد اقدام به بازگشایی مجلس میکرد.

اما میبینیم که سه هفته از کلام رهبر انقلاب گذشته اما خبری از بازگشایی مجلس نیست.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍51
اعتراض مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود به تعطیلی صحن مجلس: از هیات رئیسه میخواهم تا بعد از عاشورا جلسات صحن را راه اندازی‌ کنند.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
وحید احمدی نماینده کنگاور: جلسات مجازی جای جلسات واقعی صحن مجلس را نمیگیرد. از هیات رئیسه میخواهم‌ تا جلسات صحن علنی مجلس دوباره آغاز شود.

صدای نمایندگان هم در آمده
فقط موندم چجوری حاضر شدن دوباره به ریاست قالیباف رای بدن؟

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3👏2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
جواد لاریجانی: خون‌خواهی رهبری شهید آزادی قدس نیست

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
واکنش جالب روزنامه‌نگار حامی قالیباف بعد از پیام مهم رهبرانقلاب: مبانی تحلیلی ام در سیاست فروریخته است/ باید کمتر بنویسم و زیاد فکر کنم

کبری آسوپار روزنامه نگار حامی قالیباف پس از پیام مهم رهبرانقلاب و افشای عملکرد مسئولان در نقض خطوط قرمز ایشان، در یادداشتی نوشت:

🔻یکی از اساتید معروف سیاست و تاریخ اسلامی، تعریف می‌کرد که وقتی پیام امام برای عزل آیت‌الله منتظری را شنیده، از ناباوری و اوج استیصال، در خیابان راه می‌رفته و گریه می‌کرده... امام خمینی رهبر و مراد و همه‌ی اعتقادش بوده و منتظری استادش؛ شاگرد او بوده، عمری پای درس او نشسته و حالا چطور رهایش کند؟ حتی ولایت فقیه را با او یاد گرفته بود، حالا بخاطر همان ولی‌فقیه، باید از استادش می‌گذشت. می‌دانید، بحث فرد نیست؛ بحث حجم عظیمی از دانسته‌ها و اعتقادات او بود که ناگاه ریخته بود...

🔻حال من چنین حالی است بعد از پیام ولی‌فقیه‌مان، حضرت آقا مجتبای خامنه‌ای در مورد پایان جنگ و تفاهم‌نامه ایران و آمریکا. نه آنکه آن سوی ماجرا و مخاطب پیام رهبر، کسی باشد که برایم مهم باشد، نه؛ در این دنیا دو نفر برای من معیار حق و باطل بودند که یکی ۶ مهر ۴۰۳ در ضاحیه جنوبی بیروت و دیگری ۹ اسفند ۴۰۴ در مرکز تهران ترور شد. مردان سیاست برای من قدر مرحوم منتظری برای آن استاد عزیزی که سطر اول نوشتم، معتبر نیستند؛ البته که کسی از مسئولین کنونی را هم منتظری نمی‌دانم و پیام رهبری هم آنگونه نبود. حتی خود تفاهم‌نامه هم اینجا امری بیش از یک مصداق نیست و چندان نمی‌ارزد.

🔻پس چرا حال من پس از این پیام، همان حال اوست؟ بحث حجم عظیمی از دانسته‌ها و اعتقادات است که ناگاه فرو می‌ریزد. آنچه برای من قدر یک استاد که نه، بلکه خیلی بیشتر ارزش داشت و دارد، بسیاری از مبانی تحلیلی‌ام در سیاست داخلی -و نه سیاست خارجی و اصل موضوع پیام- است که ترک برداشته، بخش عظیمی از داشته‌های فکری و دانسته‌های تحلیلی‌ام است که باید دوباره بررسی شوند. انگار هزار هواپیمای اوکراینی سقوط کرده باشد و به ما راستش را نگفته باشند و ناگاه حقیقت عیان شود.

🔻به نظر می‌رسد باید زیاد فکر کنم؛ خیلی زیاد... و کمتر بگویم و کمتر بنویسم و بیشتر بخوانم و بپرسم... فقط یک چیز را از ازل تا ابد، همیشه یقین دارم؛ من با ولایت‌فقیه بزرگ شده‌ام، با ولایت‌فقیه زنده می‌مانم و با ولایت‌فقیه می‌میرم. برای کسی چون من سیاست جز پشتیبانی از ایران و انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه نیست.

این روزها خیلی ها مثل خانم آسوپار شده اند.
تنها راه رهایی از چنین تفکراتی ماندن در خط ولایت و ثابت قدم بودن در این مسیر است.
تمام مسئولین این نظام اگر از خط ولایت خارج شوند حتی به اندازه تار مویی از رهبر انقلاب برایمان ارزشی ندارند.

خط فقط خط علی
رهبر فقط سیدمجتبی

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍51
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واگذاری ایران خودرو به کروز مانند دادن "گوشت به گربه" بود!/ خودشان کمبود مصنوعی ایجاد می‌کنند تا بتوانند افزایش قیمت ایجاد کنند/ کروز تعمدی به سایپا قطعه نمی‌دهد تا بی‌رقیب شود

🔹محمدمنان رئیسی، نماینده مجلس: پارسال یکی از سیت‌های مدیریتی ایران خودرو را به کروز دادند، در حالی که نیمی از نمایندگان مجلس نامه نوشتند و با آن مخالف بودند.

حالا همین بلا را سر سایپا آورده اند و یکسال است به سایپا قطعه نمیدهند. این روزها زمزمه خرید سایپا توسط کروز مطرح شده است

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اظهارات ساده لوحانه مسعود پزشکیان با کنایه به پیام رهبری: تمام مفاد تفاهم‌نامه امضا شده بین ایران و آمریکا به نفع ماست و دستاوردهای این گفت‌وگو و مذاکره عیان خواهد بود.

ترامپی که ما را از انجام بسیاری از کارها منع ‌می‌کرد، در سخنرانی اخیر خود تمام آن‌ها را حق مردم و ملت دانست.

۶ میلیارد دلار پول ما در قطر برخواهد گشت.

نتانیاهو اولین ناراضی از مذاکرات است.

تنها نکته آمریکا این است که ما بمب اتم نداشته باشیم.

این موردی است که رهبر شهید هم بارها فرمودند ما بمب اتم نمی‌خواهیم. آمریکا گفت همین را بنویس و امضا کن، ما هم امضا کردیم.

آقای رئیس جمهور مراقب باش چه میگویی
با این نوع گفتمان
فقط داری از خط رهبر و ولایت خارج میشوی
اگر در خط ولایت و رهبری نباشید مردم شما را کنار خواهند زد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡6👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴🇮🇷 ما همه جان فدای این کشوریم علی الاصول پیرو رهبریم


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
3
🚨 پیام رهبر معظم انقلاب، حاوی نکات قابل تأملی می باشد که باید مد نظر داشت:
۱) شور انقلابی و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی، دو خصوصیت بارز ملت مبعوث شده می باشد که باید انشالله روز به روز بیشتر شود.
۲) مسئولین [شورای عالی امنیت ملی(شعام) و تیم مذاکره کننده]تلاش کرده اند، ولی از سر دلسوزی، نه عقلایی با درایت و واقع‌بینانه.
۳) دشمن برای حصول نتیجه، از هر راهی برای منفعل کردن ما استفاده می کند .
ثُمَّ لَآتِیَنَّهُمْ مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ وَ مِنْ خَلْفِهِمْ وَ عَنْ أَیْمانِهِمْ وَ عَنْ شَمائِلِهِمْ وَ لا تَجِدُ أَکْثَرَهُمْ شاکِرِینَ«اعراف / ۱۷»
سپس از روبرو و از پشت سر و از راست و چپشان بر آنان می تازم و بیشتر آنان را سپاسگزار نخواهی یافت.
۴) تصمیمی که گرفته شده(حداقل برخی از بندها)اگر نگوییم خلاف نظر رهبری بوده به گفته خودِ معظم له، مطابق نظر ایشان نیست، یعنی نظر ما ارجع تر از نظر رهبری است.
الف) گفته شده این توافق نامه ۲۶بار از سوی رهبری برگشت خوره، یعنی؛
۱: رهبری ۲۶بار بر مواضع خود پافشاری کرده اند و از حق و خواست ملت دفاع نموده است.
۲: شعام ۲۶ بار بر خلاف نظر رهبری، اصرار به کرسی نشانده برخی از نظرات خود داشته است.
ب) باز چیزی که نهایی شده هم مطابق نظر رهبری نیست. یعنی؛ نظرمان را با پذیرش مسئولیت !!! بر نظر رهبری تحمیل کرده ایم.
۱. رهبری صراحتا" این مسئولیت را نپذیرفته، اجازه داده.فرق است بین پذیرفتن و اجازه دادن.
۲. عواقب کار بعهده رئیس‌جمهور و تیم مذاکره کننده گذاشته شده.
۳. رئیس‌جمهور باید پاسخگو باشد.
۴. با همان دلیل و منطق قائد اعظم شهید نسبت به برجام، رهبر عزیز انقلاب نیز اجرای این تفاهم‌نامه را با مسئولیت رئیس‌جمهور پذیرفته(اجازه داده) است، نه اینکه خود آنرا قبول داشته باشد.
_ دلیل پذیرش؛ نگویند رهبری دیکتاتور است. (البته تا جایی که برای نظام خطر آفرین نباشد)
۵. چرا رئیس‌جمهور با پافشاری این مسئولیت خطیر را قبول کرده است؟!!!
(از سر لجاجت یا خود شیفتگی و یا فهم به مسئله )
۶. ضمانت اجرای پذیرش این مسئولیت چه هست، مگر قول هایی که در مناظرات انتخاباتی داده بود را محقق کرده؟!!!
مگر در اجرای حداقل های رفاهی؛ آب، برق، گاز و ارزاق ... و اقتصادی ؛ تورم ، ارز، قیمت کالا و ... موفق بوده، جوابَش چه بوده: "من تنهایی نمی تونم، همه باید کمکم کنند".(ویدئو ها سخنرانی‌هاش هست)
۵) ملت باید در صحنه؛ بیدار و هوشیار باشند و منتظر فرمان رهبری.
۶) متاسفانه هیچ بندی حاوی انتقام خون به ناحق ریخته شده امام شهید امت نایب امام زمان (عج) نبوده و قاتلین سرمست و راحت به زندگی نکبت بارشان ادامه میدهند. و باز کشتار در لبنان و ...
۷- جالب اینجاست که هیچ یک از مخاطبين پیام رهبر نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه قول دادند محکم و قوی روی مسیر غلطی که ترسیم کرده اند حرکت کنند.
۸- با توجه به رای شعام در این مسئله، کشور در زمان بحرانی و جنگ،احتیاج به یک شورایی به نام شورای جنگ دارد که اکثریت آن از یک طیف نباشد.
جمعی از عالی رتبه های نظام:
دبیر شورای امنیت ملی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده سپاه، نماینده مستقیم رهبری، رؤسای قوا
در پایان
اگر در انتقام خون سید الشهدا انقلاب اسلامی و نایب امام زمان عج کوتاهی شود:
۱- دشمن جرآت می کند(که کرد) نایب دیگرش را تهدید به کشتن و حتی ترور کند.
۲- قطعا" ظهور به تعویق می افتد چرا که جان امام عصر ارواحنا فداه هم در خطر است.
پس برای نجات خود و آزادیخواهان جهان از این همه ظلم و فساد و تباهی، باید آنقدر طراز و هزینه خون رهبر شهیدمان را بالا ببریم تا هیچ جنایت کاری، حتی فکر ولی کشی به ذهنش خطور نکند.
مطالبه ما:
بازگشت به نظر رهبری
انتقام انتقام انتقام
عدم نشست با قاتلین رهبر شهید
عدم مذاکره هسته ای
مهار تنگه هرمز
تفاهم‌نامه؛ نه
تفهیم شروط
همه شیطان صفت ها را ببین در قالب عابد
تفاهم‌نامه امضا می کنند با قاتل قائد
✍🏻«سید محمد میرسلیمی »

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
4