☺️درباره "ناهار خوردی"
🌐🔏مدتی است گفت وگوی رئیسی با کارمند ریاست جمهوری بهانه استهزا در برخی رسانه ها شده است. البته از همان ابتدا رسانه های خارجی اصل ماجرا را وارونه روایت کردند؛ گوئی رئیسی در پاسخ به گلایه های یک تولید کننده چنین گفته است.
اما اهمیت موضوع اینجا نیست.
نقدهای این چند ماه به رئیس جمهور را مرور کنیم. یک بار گفتند 6 کلاس سواد دارد. چندین بار سهو لسان رئیس جمهور را به تمسخر گرفتند. برای استهزا بیشتر دروغ بافتند، مثل ماجرای سفر به روسیه و یا همین مورد اخیر.
آیا طبیعی است؟ پروژه نیست؟ اجازه دهید سادگی نکنیم.
دشمن دو پروژه ضدشناختی را رقم زده است. یکی ترور شخصیت با استهزا و دیگری کدگذاری ذهنی. اولی روشن است. انهدام یک فرد یا فیزیکی است یا هویتی. هویتی نیز گونه های مختلف دارد مثل هیولاسازی، انسان زدایی و بزرگنمایی و غیره. اما چرا استهزا؟ چندسطر پائین تر جواب می دهیم.
اما روش دوم همزمان با ترور شخصیتی، کدگذاری ذهنی است. کدگذاری ذهنی چیست؟ میانبرشناختی. فرد با نظام تداعی هایش مسائل را تحلیل می کند. کدگذاری ذهنی، نظام تداعی فرد را درگیر می کند تا ارزیابی ها وپیش داوری ها نگرش فرد را تغییر کند. کدگذاری ذهنی را با برچسب گذاری هم می شناسیم. مثل تروریست خواندن جمهوری اسلامی در رسانه های غربی.
اما چرا استهزا؟
ممکن است بگوئیم بخاطر برخی خطاهای لسانی رئیس جمهور. همین؟ پس چرا دروغ می سازند؟ حتما کارکردی در استهزاست که با بهانه و بی بهانه برای ترور شخصیت به خدمت گرفته می شود.
رمز ناهار خوردی و مواردی شبیه به این در احساس خطر دشمن از "محبوبیت" است. رئیسی در این چند ماه برخلاف روئسای جمهور گذشته کمترین تنش و حاشیه و نفرت پراکنی را در فضای سیاسی کشور داشته است. از سویی با سفرهای استانی مستمر، مدل مدیریتی جدیدی را رقم زده است که ثمره اش وحدت است. طبیعی است که محبوبیت جمع کند.
و اما هرجا دشمن احساس کند فردی در حال جمع کردن محبوبیت است از روش استهزا استفاده می کند. چرا؟ چون این روش برخلاف روش های دیگر مخاطبش خواص نیست و عموم مردم است. استهزا هم لذت و سرگرمی است و هم جنگ و مبارزه. به سرعت نیز همه گیر و اجتماعی می شود.
روشی که دشمن برای رهبری انقلاب هم هرازگاهی به کار برده اما چون از سوی مخاطب تودهنی می خورد زبان بسته است.
با این حال درباره رئیس جمهور، دشمن به تناسب ذاتش دشمنی می کند، اما برخی در داخل با ساده دلی متوجه نیستند تمسخر کردن مومن از گناهان نابخشودنی است، خاصه آنکه نماینده یک ملت وخاک ایران باشد.
🖋محسن مهدیان
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🌐🔏مدتی است گفت وگوی رئیسی با کارمند ریاست جمهوری بهانه استهزا در برخی رسانه ها شده است. البته از همان ابتدا رسانه های خارجی اصل ماجرا را وارونه روایت کردند؛ گوئی رئیسی در پاسخ به گلایه های یک تولید کننده چنین گفته است.
اما اهمیت موضوع اینجا نیست.
نقدهای این چند ماه به رئیس جمهور را مرور کنیم. یک بار گفتند 6 کلاس سواد دارد. چندین بار سهو لسان رئیس جمهور را به تمسخر گرفتند. برای استهزا بیشتر دروغ بافتند، مثل ماجرای سفر به روسیه و یا همین مورد اخیر.
آیا طبیعی است؟ پروژه نیست؟ اجازه دهید سادگی نکنیم.
دشمن دو پروژه ضدشناختی را رقم زده است. یکی ترور شخصیت با استهزا و دیگری کدگذاری ذهنی. اولی روشن است. انهدام یک فرد یا فیزیکی است یا هویتی. هویتی نیز گونه های مختلف دارد مثل هیولاسازی، انسان زدایی و بزرگنمایی و غیره. اما چرا استهزا؟ چندسطر پائین تر جواب می دهیم.
اما روش دوم همزمان با ترور شخصیتی، کدگذاری ذهنی است. کدگذاری ذهنی چیست؟ میانبرشناختی. فرد با نظام تداعی هایش مسائل را تحلیل می کند. کدگذاری ذهنی، نظام تداعی فرد را درگیر می کند تا ارزیابی ها وپیش داوری ها نگرش فرد را تغییر کند. کدگذاری ذهنی را با برچسب گذاری هم می شناسیم. مثل تروریست خواندن جمهوری اسلامی در رسانه های غربی.
اما چرا استهزا؟
ممکن است بگوئیم بخاطر برخی خطاهای لسانی رئیس جمهور. همین؟ پس چرا دروغ می سازند؟ حتما کارکردی در استهزاست که با بهانه و بی بهانه برای ترور شخصیت به خدمت گرفته می شود.
رمز ناهار خوردی و مواردی شبیه به این در احساس خطر دشمن از "محبوبیت" است. رئیسی در این چند ماه برخلاف روئسای جمهور گذشته کمترین تنش و حاشیه و نفرت پراکنی را در فضای سیاسی کشور داشته است. از سویی با سفرهای استانی مستمر، مدل مدیریتی جدیدی را رقم زده است که ثمره اش وحدت است. طبیعی است که محبوبیت جمع کند.
و اما هرجا دشمن احساس کند فردی در حال جمع کردن محبوبیت است از روش استهزا استفاده می کند. چرا؟ چون این روش برخلاف روش های دیگر مخاطبش خواص نیست و عموم مردم است. استهزا هم لذت و سرگرمی است و هم جنگ و مبارزه. به سرعت نیز همه گیر و اجتماعی می شود.
روشی که دشمن برای رهبری انقلاب هم هرازگاهی به کار برده اما چون از سوی مخاطب تودهنی می خورد زبان بسته است.
با این حال درباره رئیس جمهور، دشمن به تناسب ذاتش دشمنی می کند، اما برخی در داخل با ساده دلی متوجه نیستند تمسخر کردن مومن از گناهان نابخشودنی است، خاصه آنکه نماینده یک ملت وخاک ایران باشد.
🖋محسن مهدیان
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍11
🌐🔏بستر مناسبی برای تفریح مردم در سواحل ایجاد شود
رئیسجمهور در جلسه هیات دولت:
🔹در حاشیه جشنواره فجر، اظهارنظر غلطی انجام شد که با وجود عذرخواهی مکرر گوینده آن، وزارت ارشاد نیز آن سخنان را محکوم کرد.
🔹معتقدیم که خطای آشکار فردی نباید به جامعه هنری تعمیم داده شود.
🔹باید با طراحی صحیح بستر مناسبی برای تفریح سالم و نشاط مردم در سواحل ایجاد شود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
رئیسجمهور در جلسه هیات دولت:
🔹در حاشیه جشنواره فجر، اظهارنظر غلطی انجام شد که با وجود عذرخواهی مکرر گوینده آن، وزارت ارشاد نیز آن سخنان را محکوم کرد.
🔹معتقدیم که خطای آشکار فردی نباید به جامعه هنری تعمیم داده شود.
🔹باید با طراحی صحیح بستر مناسبی برای تفریح سالم و نشاط مردم در سواحل ایجاد شود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏3
🌐🔏ایران و قطر با تونل به هم وصل میشوند
🔹مدیرعامل سازمان بنادر: درحال مذاکره هستیم تا در حوزههای هوایی، دریایی، بندری و ساخت تونل دریایی با قطر توافق کنیم. ساخت تونل زیردریا بین ایران و قطر یک پروژه بینظیر به شمارمیرود. این تونل بندر دیر بوشهر را به قطر وصل میکند. فردا رئیسجمهور به قطر میرود تا این توافقنامهها به امضا برسد.
فرق میکنه به چه کسی رای بدیم
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹مدیرعامل سازمان بنادر: درحال مذاکره هستیم تا در حوزههای هوایی، دریایی، بندری و ساخت تونل دریایی با قطر توافق کنیم. ساخت تونل زیردریا بین ایران و قطر یک پروژه بینظیر به شمارمیرود. این تونل بندر دیر بوشهر را به قطر وصل میکند. فردا رئیسجمهور به قطر میرود تا این توافقنامهها به امضا برسد.
فرق میکنه به چه کسی رای بدیم
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤10👍7
‼️قرار بود واکسیناسیون معجزه کند تا دههی فجر، پایان پاندومی را جشن بگیریم؛ اما امروز در عزای هموطنان به سوگ نشستیم!
📍پارسال همین موقع بدون واکسن، ۸هزار مبتلا و۶۷ فوتی داشتیم؛ امسال با میلیونها دوز اول و دوم و سوم بهمراه عوارض و فوتیهای بجا مانده از واکسنهای مونتاژی و خریداری و اهدایی، شدیم ۱۷هزار مبتلا و ۱۸۲فوتی
📍پارسال همین موقع بدون واکسن، ۸هزار مبتلا و۶۷ فوتی داشتیم؛ امسال با میلیونها دوز اول و دوم و سوم بهمراه عوارض و فوتیهای بجا مانده از واکسنهای مونتاژی و خریداری و اهدایی، شدیم ۱۷هزار مبتلا و ۱۸۲فوتی
👍4👎2
🌄 محمدرضا باهنر میگه آقای روحانی قطعا خدمات ارزشمندی را به کشور داشتهاند!
‼️چند نمونه از خدمات ارزشمند حسن روحانی:👆👆👆
اَللّهُمَّ اخْذُلِ الْکُفّارَ وَالْمُنافِقینَ بِالْقُرآن
#اصلاح_طلبان #اعتدالگرايان #جریان_ضدانقلاب_داخل_نظام
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
‼️چند نمونه از خدمات ارزشمند حسن روحانی:👆👆👆
اَللّهُمَّ اخْذُلِ الْکُفّارَ وَالْمُنافِقینَ بِالْقُرآن
#اصلاح_طلبان #اعتدالگرايان #جریان_ضدانقلاب_داخل_نظام
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 مثالی زیبا از مدل کار برخی در #جهاد_تبیین
⁉️ برنامه روزانه سردار سلیمانی چه بود؟ اگر بشنوید #حاج_قاسم روزی ۱۲ساعت میخوابید چه میکنید؟!!
♨️ تمام دشمنان ۱۲۴هزار پیامبر و ۱۴معصوم به میدان آمدهاند؛
❌ اما عدهای هنوز جهاد را جدی نگرفتهاند!
#جهاد_تبیین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
⁉️ برنامه روزانه سردار سلیمانی چه بود؟ اگر بشنوید #حاج_قاسم روزی ۱۲ساعت میخوابید چه میکنید؟!!
♨️ تمام دشمنان ۱۲۴هزار پیامبر و ۱۴معصوم به میدان آمدهاند؛
❌ اما عدهای هنوز جهاد را جدی نگرفتهاند!
#جهاد_تبیین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 دپوی خودروها توسط خودروسازان برای افزایش قیمت
سخنگوی قوه قضائیه:
▪️دیده میشود به محض افزایش قیمت خودرو بسیاری از خودروهای پارک شده در پارکینگها به سرعت در اختیار مردم قرار میگیرد و پارکینگها خلوت میشود.
▪️با ورود سازمان بازرسی کل کشور به مسأله و کمک دولت، مسئولان ایران خودرو و سایپا تغییر کردند.
▪️170 هزار خودروی پارک شده در پارکینگ خودروسازان به 125 هزار خودرو کاهش یافته است.
▪️سیاستی پشت مسأله وجود دارد که عدهای میخواهند به صورت عمدی خودروها را گرانتر بفروشند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
سخنگوی قوه قضائیه:
▪️دیده میشود به محض افزایش قیمت خودرو بسیاری از خودروهای پارک شده در پارکینگها به سرعت در اختیار مردم قرار میگیرد و پارکینگها خلوت میشود.
▪️با ورود سازمان بازرسی کل کشور به مسأله و کمک دولت، مسئولان ایران خودرو و سایپا تغییر کردند.
▪️170 هزار خودروی پارک شده در پارکینگ خودروسازان به 125 هزار خودرو کاهش یافته است.
▪️سیاستی پشت مسأله وجود دارد که عدهای میخواهند به صورت عمدی خودروها را گرانتر بفروشند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3🤬3
🔴 بنا به نظر کارشناسان با ورود دلار به کانال 25 هزار تومان، باید منتظر ریزش قیمتی قابل ملاحظه در خودروهای پر حباب مانند دیگنیتی، فیدلیتی، جک K7، محصولات اقتصادی تولیدی ایرانخودرو (مانند پژو پارس) و سایپا (مانند تیبا) خواهیم بود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 کدام خط قرمزها و نکات رهبر ایران و انقلاب در مذاکرات برجام رعایت نشد؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴🎥 استمرار؛ راز ماندگاری انقلاب اسلامی
🔰راز موفقیت انقلاب اسلامی نسبت به انقلابهای بزرگی مانند انقلاب فرانسه و روسیه که بیسرانجام ماندند، به روایت حضرت آقا
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔰راز موفقیت انقلاب اسلامی نسبت به انقلابهای بزرگی مانند انقلاب فرانسه و روسیه که بیسرانجام ماندند، به روایت حضرت آقا
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
💢 وقتی حمایت تلویحی ایشون از"حرامزادگی" رودیدم این فرمایش امام(ره)به خاطرم اومد:
آنقدرصدمهای که اسلام ازیک آخوندفاسد میخوردازشاه نمیخورد!درروایات هست که آخوندفاسدوملّای فاسددرجهنم ازبوی تعفّنش اهل جهنم درعذاب هستند.دراین دنیاهم ازبوی تعفّن بعضی ازآخوندهای فاسد دنیا در عذاب است.
#سرطان_اصلاحات
#فتنهگر_۸۸
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آنقدرصدمهای که اسلام ازیک آخوندفاسد میخوردازشاه نمیخورد!درروایات هست که آخوندفاسدوملّای فاسددرجهنم ازبوی تعفّنش اهل جهنم درعذاب هستند.دراین دنیاهم ازبوی تعفّن بعضی ازآخوندهای فاسد دنیا در عذاب است.
#سرطان_اصلاحات
#فتنهگر_۸۸
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
علیرضا زاکانی همواره جزو نمایندگانی بود که به فسادستیزی و شفافیت شهرت داشت و در راه مبارزه با فساد جزو نمایندگان فعال به حساب می آمد. مواضعش در دفاع از شفافیت نیز همواره شاخص بود.
این توییت نیز فقط یک نمونه از مواضع درست زاکانی در دفاع از شفافیت است که سال گذشته در همین ایام منتشر شده بود.
با این اوصاف امروز حداقل انتظار از زاکانی راه اندازی سامانه شفافیت در شهرداری تهران است. سامانه ای جامع که از حقوق و مزایای مدیران و کارمندان تا قراردادهای مختلف را شامل شود.
زاکانی امروز جایگاه مهمتری از یک نماینده دارد و با ایجاد شفافیت در شهرداری تهران میتواند جلوی مفاسد بزرگی را بگیرد و نخستین شهردار تهران باشد که به صورت ریشه ای و واقعی در مبارزه با فساد اقدام کند.
به عنوان یک فعال رسانه ای از او مطالبه شفافیت در شهرداری را دارم و هرکمکی بتوانم در این باره انجام میدهم. خوب نیست که شهردار کرمان در کمتر از ۴ ماه از آغاز به کارش سامانه شفافیت را راه اندازی کند اما بعد از ۶ ماه از آغاز به کار شهرداری تهران، هنوز هیچ خبر خاصی از شفافیت در این نهاد مهم به گوش نرسد.
@didebane_enghelab
این توییت نیز فقط یک نمونه از مواضع درست زاکانی در دفاع از شفافیت است که سال گذشته در همین ایام منتشر شده بود.
با این اوصاف امروز حداقل انتظار از زاکانی راه اندازی سامانه شفافیت در شهرداری تهران است. سامانه ای جامع که از حقوق و مزایای مدیران و کارمندان تا قراردادهای مختلف را شامل شود.
زاکانی امروز جایگاه مهمتری از یک نماینده دارد و با ایجاد شفافیت در شهرداری تهران میتواند جلوی مفاسد بزرگی را بگیرد و نخستین شهردار تهران باشد که به صورت ریشه ای و واقعی در مبارزه با فساد اقدام کند.
به عنوان یک فعال رسانه ای از او مطالبه شفافیت در شهرداری را دارم و هرکمکی بتوانم در این باره انجام میدهم. خوب نیست که شهردار کرمان در کمتر از ۴ ماه از آغاز به کارش سامانه شفافیت را راه اندازی کند اما بعد از ۶ ماه از آغاز به کار شهرداری تهران، هنوز هیچ خبر خاصی از شفافیت در این نهاد مهم به گوش نرسد.
@didebane_enghelab
👍13👏4
📌 مخالفان توافق به خط شدند
✅ اولیانف : همچنان که به توافق در برجام نزدیکتر میشویم، مخالفان آن، فعالیتهای خود را بیشتر نموده و تلاش میکنند که یک جو ناسالم را پیرامون مراحل پایانی مذاکرات وین ایجاد کنند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✅ اولیانف : همچنان که به توافق در برجام نزدیکتر میشویم، مخالفان آن، فعالیتهای خود را بیشتر نموده و تلاش میکنند که یک جو ناسالم را پیرامون مراحل پایانی مذاکرات وین ایجاد کنند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔞جنون جنسی در غرب که منجربه جنایت های فجیع شد
🔻جالبه بدونید قتل های زنجیرهای در آمریکا بعد از انقلاب جنسی ۷ برابر افزایش پیدا کرده
🔺۲۳ تن از ۲۷ نفری که در خونبارترین قتل عام های آمریکا جنایت کرده اند، حرامزاده بوده و پدر مشخصی نداشته اند
📽 برشی از مستند #ایکسونامی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻جالبه بدونید قتل های زنجیرهای در آمریکا بعد از انقلاب جنسی ۷ برابر افزایش پیدا کرده
🔺۲۳ تن از ۲۷ نفری که در خونبارترین قتل عام های آمریکا جنایت کرده اند، حرامزاده بوده و پدر مشخصی نداشته اند
📽 برشی از مستند #ایکسونامی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍10
🔴 آیتالله نوریهمدانی: اوراق مشارکت و اوراق قرضه مصداق "ربا" است
🔹اوراق قرضه و اوراق مشارکت به دلیل زیادت در برگشت پول نمونهای از مصادیق ربا است.
🔹با اسامی مختلف گاهی شرایطی بالاتر از تعهد و عرف از طرف قراردادها گرفته میشود که اینها نمونهای از ربا است./تسنیم
#ربا_جنگ_با_خدا
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹اوراق قرضه و اوراق مشارکت به دلیل زیادت در برگشت پول نمونهای از مصادیق ربا است.
🔹با اسامی مختلف گاهی شرایطی بالاتر از تعهد و عرف از طرف قراردادها گرفته میشود که اینها نمونهای از ربا است./تسنیم
#ربا_جنگ_با_خدا
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍14👏2
طرح منسوخ شده تغییر ساعت رسمی
🔹نمایندگان مجلس طرحی را تدوین کردند که در صورت تصویب آن قانون تغییر ساعت رسمی کشور منسوخ میشود و ساعت رسمی کشور به قبل از این قانون برمیگردد.
➕یکبار احمدی نژاد امتحان کرد کل کشور به هم ریخت.
چرا باید دوباره امتحان کنید؟
آزموده را آزمودن خطاست
دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹نمایندگان مجلس طرحی را تدوین کردند که در صورت تصویب آن قانون تغییر ساعت رسمی کشور منسوخ میشود و ساعت رسمی کشور به قبل از این قانون برمیگردد.
➕یکبار احمدی نژاد امتحان کرد کل کشور به هم ریخت.
چرا باید دوباره امتحان کنید؟
آزموده را آزمودن خطاست
دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9👎4
💢با پدیدهی «بیحجابی اجباری» توسط کارفرماهای بخش خصوصی مواجهیم.
🔹قبلا محدود به شرکتهایی بود که اربابرجوع ندارند. الآن به کلینیکها و مطبها و کافهها هم رسیده!
🔹لباس فرم صورتیرنگ کارکنان خانم کلینیک بدون آستین و بدون روسری طراحی شده بود!
علیرضا اکبری
#ترویج_بیبندوباری
#عادیانگاری_بیحجابی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹قبلا محدود به شرکتهایی بود که اربابرجوع ندارند. الآن به کلینیکها و مطبها و کافهها هم رسیده!
🔹لباس فرم صورتیرنگ کارکنان خانم کلینیک بدون آستین و بدون روسری طراحی شده بود!
علیرضا اکبری
#ترویج_بیبندوباری
#عادیانگاری_بیحجابی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👎5👍2