سی ان ان:ایالات متحده به ایران اطلاع داده است که اسرائیل حملات خود در لبنان را بیشتر تشدید نخواهد کرد.
پ.ن:از آتش بس در لبنان طبق شروط توافق نامه، رسیدیم به بیشتر تشدید نخواهد کرد!؟
دقیقا به چه چیزی پایبندید؟
آمدند رهبرمان را شهید کردند و بعد آتش بس اعلام کردند
حالا هم میروند لبنان را میزنند
در آنها روی یک پاشنه میچرخد
اما مسئولین ما درس عبرت نمیگیرند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پ.ن:از آتش بس در لبنان طبق شروط توافق نامه، رسیدیم به بیشتر تشدید نخواهد کرد!؟
دقیقا به چه چیزی پایبندید؟
آمدند رهبرمان را شهید کردند و بعد آتش بس اعلام کردند
حالا هم میروند لبنان را میزنند
در آنها روی یک پاشنه میچرخد
اما مسئولین ما درس عبرت نمیگیرند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مجری: آیا میتوانید اسرائیل را از حمله به لبنان کنترل کنید؟
ترامپ: بله. آنها احترام زیادی برای من قائل هستند و طبق گفته من عمل میکنند
😂
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ترامپ: بله. آنها احترام زیادی برای من قائل هستند و طبق گفته من عمل میکنند
😂
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1🥴1😡1
خیلیها از دیشب میپرسند: «لبنان چه شد؟»
پس از نماز صبح، شماری از مردمی که با اعتماد به این وعده که «لبنان شرط اول است» و آتشبس فوراً پس از تفاهم اجرا خواهد شد، به خانههای خود بازگشته بودند، هدف حملات قرار گرفتند و به خاک و خون کشیده شدند. در این میان در هشت ساعت، ۲۲ نفر از محبان آلالله؛ همانهایی که این روزها همچون شما برای امام کربلا اشک عشق میریختند، به شهادت رسیدند.
همچنین در نتیجه تفاهم نقض غرض و عدم اجرای بند نخست آن، از دیشب تا این لحظه، جنوب لبنان تنها توسط جنگندههای دشمن بیش از ۱۱۰ بار بمباران شده است؛ جدای از حملات توپخانهای و پهپادی که همچنان ادامه دارد. / حسین پاک
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پس از نماز صبح، شماری از مردمی که با اعتماد به این وعده که «لبنان شرط اول است» و آتشبس فوراً پس از تفاهم اجرا خواهد شد، به خانههای خود بازگشته بودند، هدف حملات قرار گرفتند و به خاک و خون کشیده شدند. در این میان در هشت ساعت، ۲۲ نفر از محبان آلالله؛ همانهایی که این روزها همچون شما برای امام کربلا اشک عشق میریختند، به شهادت رسیدند.
همچنین در نتیجه تفاهم نقض غرض و عدم اجرای بند نخست آن، از دیشب تا این لحظه، جنوب لبنان تنها توسط جنگندههای دشمن بیش از ۱۱۰ بار بمباران شده است؛ جدای از حملات توپخانهای و پهپادی که همچنان ادامه دارد. / حسین پاک
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقایان حمایت کننده از توافق تخیلی، به اصول و نظر رهبری برگردید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
چند نکته درباره پولهای بلوکه شده...
🔸محمد منان رئیسی، نماینده مردم قم در مجلس نوشت: طبق آنچه حقیر در نسخه نهایی تفاهم رویت کردهام، درباره پولهای بلوکه شده ایران چنین تفاهم شده است که آمریکا این وجوه را "با اجرای این یادداشت تفاهم" در دسترس ایران قرار میدهد. دقت فرمودین؟ با اجرا و نه با امضا! میدانید معنایش چیست؟!…
🔸یعنی طرف مقابل میتواند به راحتی دبّه کند و مدعی شود که چون فلان بند تفاهم هنوز به درستی اجرا نشده پس من هم پولها را آزاد نمیکنم!
بدتر از برجام
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸محمد منان رئیسی، نماینده مردم قم در مجلس نوشت: طبق آنچه حقیر در نسخه نهایی تفاهم رویت کردهام، درباره پولهای بلوکه شده ایران چنین تفاهم شده است که آمریکا این وجوه را "با اجرای این یادداشت تفاهم" در دسترس ایران قرار میدهد. دقت فرمودین؟ با اجرا و نه با امضا! میدانید معنایش چیست؟!…
🔸یعنی طرف مقابل میتواند به راحتی دبّه کند و مدعی شود که چون فلان بند تفاهم هنوز به درستی اجرا نشده پس من هم پولها را آزاد نمیکنم!
بدتر از برجام
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
بیانیه مظلومانه اتاق عملیات حزبالله: اسرائیل به هیچ آتشبسی پایبند نیست/ با روحیه حسینی و کربلایی از خاک و مردم خود دفاع میکنیم
آقایان سازشکار خجالت بکشید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقایان سازشکار خجالت بکشید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😢4
🔻ادعاهای ترامپ:
🔹ما از روی درماندگی دیدار نکردیم.
🔹این ۶۰ روز را تا آخر پیش میبریم.
🔹هیچ پولی به آنها نمیرسد؛ حتی ده سنت!!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹ما از روی درماندگی دیدار نکردیم.
🔹این ۶۰ روز را تا آخر پیش میبریم.
🔹هیچ پولی به آنها نمیرسد؛ حتی ده سنت!!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🥴1😡1
🔸قوه قضاییه اعلام کرد:
ارسال عکس و ویدیو برای شبکه های معاند مثل اینترنشنال و من و تو: ۲ تا ۵ سال حبس.
نگهداری عکس و فیلم از بمباران ها و انفجارها توی گوشی: ۲ تا ۵ سال حبس.
ارسال موقعیت های مکانی برای دشمن: اعـدام.
فالو داشتن پیج های معاند مثل اینترنشنال و صفحات اسرائیلی: ۲ تا ۵ سال حبس.
پست و استوری حمایتی از آمریکا و اسرائیل و رضا پهلوی: ۲ تا ۵ سال حبس.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ارسال عکس و ویدیو برای شبکه های معاند مثل اینترنشنال و من و تو: ۲ تا ۵ سال حبس.
نگهداری عکس و فیلم از بمباران ها و انفجارها توی گوشی: ۲ تا ۵ سال حبس.
ارسال موقعیت های مکانی برای دشمن: اعـدام.
فالو داشتن پیج های معاند مثل اینترنشنال و صفحات اسرائیلی: ۲ تا ۵ سال حبس.
پست و استوری حمایتی از آمریکا و اسرائیل و رضا پهلوی: ۲ تا ۵ سال حبس.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌3❤1
🔸قالیباف: انتقام آقا رو، امام زمان میگیره😳😳😳😳
وفاق روی دیگر تزویر است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
وفاق روی دیگر تزویر است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♻️ مصاف تزویر
و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود و به ظاهر آیه خوان متدین!
به شما قول میدهم چناچه با همان نیت روزهای نخستین قیام شمشیر بزنید پیروزید و بر دشمن غلبه میکنید
تزویر به شما امان می دهد تا مقاومتتان را بشکند، پس از غلبه گردنتان را میشکند
🔻از تاریخ عبرت بگیریم
@didebane_enghelab
و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود و به ظاهر آیه خوان متدین!
به شما قول میدهم چناچه با همان نیت روزهای نخستین قیام شمشیر بزنید پیروزید و بر دشمن غلبه میکنید
تزویر به شما امان می دهد تا مقاومتتان را بشکند، پس از غلبه گردنتان را میشکند
🔻از تاریخ عبرت بگیریم
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نوشته بودم که بعدا خواهید فهمید که اتاق های فکر اصلاح طلب ها چرا "قالیباف" رو انتخاب کردند؛ داره یک به یک خودش رو نشان میده.
اصلاح طلبا حتی به شیطان هم درس میدن
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اصلاح طلبا حتی به شیطان هم درس میدن
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یعنی در ماه محرم، در میدان نبرد جنوب لبنان ؛ عاشورایی واقعی برپا هست. رزمندگان مقاومت واقعا به غیر خدا هیچ کسی رو ندارند.
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💔3🔥1
مذاکره کنندگان میگفتند که برای هر قسمت از بندهای توافق نامه که نقضی صورت بگیره، یک مکانیزمی وجود داره.
آقای پزشکیان، قالیباف و عراقچی ؛ مکانیزم نقض بند اول توافق نامه چیه؟ لبنان حتی بعد از آتش بس کذایی هم داره شهید میده و بمباران میشه.
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقای پزشکیان، قالیباف و عراقچی ؛ مکانیزم نقض بند اول توافق نامه چیه؟ لبنان حتی بعد از آتش بس کذایی هم داره شهید میده و بمباران میشه.
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
🔴ترامپ:
ما از روی ناچاری ملاقات [امضای تفاهمنامه] نکردیم، ایران این کار رو کرد. کار اونا تمومه.
ما 60 روز رو بازی میکنیم. اونا هیچ پولی دریافت نمیکنن، حتی ده سنت.
خود ترامپ داره اعتراف میکنه در مورد اهدافش
ولی ساده لوح های داخلی باور نمیکنند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ما از روی ناچاری ملاقات [امضای تفاهمنامه] نکردیم، ایران این کار رو کرد. کار اونا تمومه.
ما 60 روز رو بازی میکنیم. اونا هیچ پولی دریافت نمیکنن، حتی ده سنت.
خود ترامپ داره اعتراف میکنه در مورد اهدافش
ولی ساده لوح های داخلی باور نمیکنند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🚨🚨🚨#خبر_فوری
نبویان نماینده مجلس
🔴 مسوولان محترم مذاکرات:
اگر درمورد بند مربوط به لبنان عقبنشینی کنید و نقض آشکار را نادیده بگیرید و دشمن سستی شما را ببیند، قطعا نقد کردن سایر بندها مثل رفع تحریم ها، آزادکردن پولها و.... غیر ممکن خواهد بود....
پ.ن: دشمن خودش داره میگه به بقیه بندها هم پایبند نیست
اما مسئولان ساده لوح ما باور نمیکنند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
نبویان نماینده مجلس
🔴 مسوولان محترم مذاکرات:
اگر درمورد بند مربوط به لبنان عقبنشینی کنید و نقض آشکار را نادیده بگیرید و دشمن سستی شما را ببیند، قطعا نقد کردن سایر بندها مثل رفع تحریم ها، آزادکردن پولها و.... غیر ممکن خواهد بود....
پ.ن: دشمن خودش داره میگه به بقیه بندها هم پایبند نیست
اما مسئولان ساده لوح ما باور نمیکنند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭4👌1
واکنش بیگدلی، نماینده مردم تاکستان به پیام شب گذشته رهبر انقلاب
#حکمیت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#حکمیت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨#فوری
پس از آنکه قرار شد از ساعت ۱۶ به وقت محلی، ۱۶:۳۰ به وقت تهران آتش بس کامل برقرار شود، رژیم صهیونیستی به شرح زیر به مناطق مختلف حمله کرده است:
● 16:00 كفررمان
● 16:05 نبطية بالا
●16:10 كفرصير
●16:14 دوباره كفرصير
●16:17 نبطية زبدين - شوكين
●16:20 نبطية بالا
●16:25 نبطية بالا
●16:25 جبل الرفيع
●16:36 ريحان
●16:41 عدشيت
●16:41 حبوش
●16:45 كفرصير
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پس از آنکه قرار شد از ساعت ۱۶ به وقت محلی، ۱۶:۳۰ به وقت تهران آتش بس کامل برقرار شود، رژیم صهیونیستی به شرح زیر به مناطق مختلف حمله کرده است:
● 16:00 كفررمان
● 16:05 نبطية بالا
●16:10 كفرصير
●16:14 دوباره كفرصير
●16:17 نبطية زبدين - شوكين
●16:20 نبطية بالا
●16:25 نبطية بالا
●16:25 جبل الرفيع
●16:36 ريحان
●16:41 عدشيت
●16:41 حبوش
●16:45 كفرصير
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💔4
صحبت از جمع کردن تجمعات خیابانی و مواکب، توطئه است.
مگر مردم برای مذاکره به خیابان آمدند که حالا با امضای توافق به خانه برگردند؟
بعثت مردم، سرقفلیاش دست خودشان است و هیچ دستگاه و مداح و پایگاهی متولی آن نیست.
خیابان، مجلس نیست که با لابی بسته شود.
تصمیم مشترک امام و امت سرنوشت این بعثت را رقم میزند.
✍روحالله ایزدخواه
آقایون مداح اگر خسته شدید میدان رو ول کنید
چرا نظریات شخصی تان را به کل مردم تحمیل میکنید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مگر مردم برای مذاکره به خیابان آمدند که حالا با امضای توافق به خانه برگردند؟
بعثت مردم، سرقفلیاش دست خودشان است و هیچ دستگاه و مداح و پایگاهی متولی آن نیست.
خیابان، مجلس نیست که با لابی بسته شود.
تصمیم مشترک امام و امت سرنوشت این بعثت را رقم میزند.
✍روحالله ایزدخواه
آقایون مداح اگر خسته شدید میدان رو ول کنید
چرا نظریات شخصی تان را به کل مردم تحمیل میکنید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ببینین یک آمریکایی، چطور از حماقت ما تعجب کرده و از کلاه گذاشتن سر سازشکاران در توافق میگوید.
در متن فارسی توافق، از کلمات «آمریکا ((متعهد می شود)) که 300 میلیارد دلار به ایران بپردازد» استفاده شده، درحالیکه در متن انگلیسی، بجای معادل انگلیسی کلمه متعهد میشود از کلمهی «undertake» استفاده شده، این کلمه در انگلیسی، موقعی بکار میره که شما بخواهید کاری رو که از توانتون خارج هس انجام بدهید، میگویید. مثلا ما ممکن هست زیر بار بلند کردن یک چیز ده تنی برویم ولی عملا نمیتوانیم آنرا بلند کنیم، در متن انگلیسی توافق هم که آن برای آمریکا معتبر هست، عملا اینگونه گفته شده که من زیر بار این تعهد بصورت زبانی میروم ولی در عمل، انجام این تعهد برایم مانند بلند کردن یک جسم ده تنی مقدور نیست!
#حکمیت
مردم منتظر اجرای شروط هستند
مخصوصا لبنان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
در متن فارسی توافق، از کلمات «آمریکا ((متعهد می شود)) که 300 میلیارد دلار به ایران بپردازد» استفاده شده، درحالیکه در متن انگلیسی، بجای معادل انگلیسی کلمه متعهد میشود از کلمهی «undertake» استفاده شده، این کلمه در انگلیسی، موقعی بکار میره که شما بخواهید کاری رو که از توانتون خارج هس انجام بدهید، میگویید. مثلا ما ممکن هست زیر بار بلند کردن یک چیز ده تنی برویم ولی عملا نمیتوانیم آنرا بلند کنیم، در متن انگلیسی توافق هم که آن برای آمریکا معتبر هست، عملا اینگونه گفته شده که من زیر بار این تعهد بصورت زبانی میروم ولی در عمل، انجام این تعهد برایم مانند بلند کردن یک جسم ده تنی مقدور نیست!
#حکمیت
مردم منتظر اجرای شروط هستند
مخصوصا لبنان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1