🔸قالیباف: انتقام آقا رو، امام زمان میگیره😳😳😳😳
وفاق روی دیگر تزویر است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
وفاق روی دیگر تزویر است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♻️ مصاف تزویر
و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود و به ظاهر آیه خوان متدین!
به شما قول میدهم چناچه با همان نیت روزهای نخستین قیام شمشیر بزنید پیروزید و بر دشمن غلبه میکنید
تزویر به شما امان می دهد تا مقاومتتان را بشکند، پس از غلبه گردنتان را میشکند
🔻از تاریخ عبرت بگیریم
@didebane_enghelab
و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود و به ظاهر آیه خوان متدین!
به شما قول میدهم چناچه با همان نیت روزهای نخستین قیام شمشیر بزنید پیروزید و بر دشمن غلبه میکنید
تزویر به شما امان می دهد تا مقاومتتان را بشکند، پس از غلبه گردنتان را میشکند
🔻از تاریخ عبرت بگیریم
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نوشته بودم که بعدا خواهید فهمید که اتاق های فکر اصلاح طلب ها چرا "قالیباف" رو انتخاب کردند؛ داره یک به یک خودش رو نشان میده.
اصلاح طلبا حتی به شیطان هم درس میدن
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اصلاح طلبا حتی به شیطان هم درس میدن
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یعنی در ماه محرم، در میدان نبرد جنوب لبنان ؛ عاشورایی واقعی برپا هست. رزمندگان مقاومت واقعا به غیر خدا هیچ کسی رو ندارند.
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💔3🔥1
مذاکره کنندگان میگفتند که برای هر قسمت از بندهای توافق نامه که نقضی صورت بگیره، یک مکانیزمی وجود داره.
آقای پزشکیان، قالیباف و عراقچی ؛ مکانیزم نقض بند اول توافق نامه چیه؟ لبنان حتی بعد از آتش بس کذایی هم داره شهید میده و بمباران میشه.
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقای پزشکیان، قالیباف و عراقچی ؛ مکانیزم نقض بند اول توافق نامه چیه؟ لبنان حتی بعد از آتش بس کذایی هم داره شهید میده و بمباران میشه.
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
🔴ترامپ:
ما از روی ناچاری ملاقات [امضای تفاهمنامه] نکردیم، ایران این کار رو کرد. کار اونا تمومه.
ما 60 روز رو بازی میکنیم. اونا هیچ پولی دریافت نمیکنن، حتی ده سنت.
خود ترامپ داره اعتراف میکنه در مورد اهدافش
ولی ساده لوح های داخلی باور نمیکنند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ما از روی ناچاری ملاقات [امضای تفاهمنامه] نکردیم، ایران این کار رو کرد. کار اونا تمومه.
ما 60 روز رو بازی میکنیم. اونا هیچ پولی دریافت نمیکنن، حتی ده سنت.
خود ترامپ داره اعتراف میکنه در مورد اهدافش
ولی ساده لوح های داخلی باور نمیکنند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🚨🚨🚨#خبر_فوری
نبویان نماینده مجلس
🔴 مسوولان محترم مذاکرات:
اگر درمورد بند مربوط به لبنان عقبنشینی کنید و نقض آشکار را نادیده بگیرید و دشمن سستی شما را ببیند، قطعا نقد کردن سایر بندها مثل رفع تحریم ها، آزادکردن پولها و.... غیر ممکن خواهد بود....
پ.ن: دشمن خودش داره میگه به بقیه بندها هم پایبند نیست
اما مسئولان ساده لوح ما باور نمیکنند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
نبویان نماینده مجلس
🔴 مسوولان محترم مذاکرات:
اگر درمورد بند مربوط به لبنان عقبنشینی کنید و نقض آشکار را نادیده بگیرید و دشمن سستی شما را ببیند، قطعا نقد کردن سایر بندها مثل رفع تحریم ها، آزادکردن پولها و.... غیر ممکن خواهد بود....
پ.ن: دشمن خودش داره میگه به بقیه بندها هم پایبند نیست
اما مسئولان ساده لوح ما باور نمیکنند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭4👌1
واکنش بیگدلی، نماینده مردم تاکستان به پیام شب گذشته رهبر انقلاب
#حکمیت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#حکمیت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨#فوری
پس از آنکه قرار شد از ساعت ۱۶ به وقت محلی، ۱۶:۳۰ به وقت تهران آتش بس کامل برقرار شود، رژیم صهیونیستی به شرح زیر به مناطق مختلف حمله کرده است:
● 16:00 كفررمان
● 16:05 نبطية بالا
●16:10 كفرصير
●16:14 دوباره كفرصير
●16:17 نبطية زبدين - شوكين
●16:20 نبطية بالا
●16:25 نبطية بالا
●16:25 جبل الرفيع
●16:36 ريحان
●16:41 عدشيت
●16:41 حبوش
●16:45 كفرصير
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پس از آنکه قرار شد از ساعت ۱۶ به وقت محلی، ۱۶:۳۰ به وقت تهران آتش بس کامل برقرار شود، رژیم صهیونیستی به شرح زیر به مناطق مختلف حمله کرده است:
● 16:00 كفررمان
● 16:05 نبطية بالا
●16:10 كفرصير
●16:14 دوباره كفرصير
●16:17 نبطية زبدين - شوكين
●16:20 نبطية بالا
●16:25 نبطية بالا
●16:25 جبل الرفيع
●16:36 ريحان
●16:41 عدشيت
●16:41 حبوش
●16:45 كفرصير
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💔4
صحبت از جمع کردن تجمعات خیابانی و مواکب، توطئه است.
مگر مردم برای مذاکره به خیابان آمدند که حالا با امضای توافق به خانه برگردند؟
بعثت مردم، سرقفلیاش دست خودشان است و هیچ دستگاه و مداح و پایگاهی متولی آن نیست.
خیابان، مجلس نیست که با لابی بسته شود.
تصمیم مشترک امام و امت سرنوشت این بعثت را رقم میزند.
✍روحالله ایزدخواه
آقایون مداح اگر خسته شدید میدان رو ول کنید
چرا نظریات شخصی تان را به کل مردم تحمیل میکنید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مگر مردم برای مذاکره به خیابان آمدند که حالا با امضای توافق به خانه برگردند؟
بعثت مردم، سرقفلیاش دست خودشان است و هیچ دستگاه و مداح و پایگاهی متولی آن نیست.
خیابان، مجلس نیست که با لابی بسته شود.
تصمیم مشترک امام و امت سرنوشت این بعثت را رقم میزند.
✍روحالله ایزدخواه
آقایون مداح اگر خسته شدید میدان رو ول کنید
چرا نظریات شخصی تان را به کل مردم تحمیل میکنید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ببینین یک آمریکایی، چطور از حماقت ما تعجب کرده و از کلاه گذاشتن سر سازشکاران در توافق میگوید.
در متن فارسی توافق، از کلمات «آمریکا ((متعهد می شود)) که 300 میلیارد دلار به ایران بپردازد» استفاده شده، درحالیکه در متن انگلیسی، بجای معادل انگلیسی کلمه متعهد میشود از کلمهی «undertake» استفاده شده، این کلمه در انگلیسی، موقعی بکار میره که شما بخواهید کاری رو که از توانتون خارج هس انجام بدهید، میگویید. مثلا ما ممکن هست زیر بار بلند کردن یک چیز ده تنی برویم ولی عملا نمیتوانیم آنرا بلند کنیم، در متن انگلیسی توافق هم که آن برای آمریکا معتبر هست، عملا اینگونه گفته شده که من زیر بار این تعهد بصورت زبانی میروم ولی در عمل، انجام این تعهد برایم مانند بلند کردن یک جسم ده تنی مقدور نیست!
#حکمیت
مردم منتظر اجرای شروط هستند
مخصوصا لبنان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
در متن فارسی توافق، از کلمات «آمریکا ((متعهد می شود)) که 300 میلیارد دلار به ایران بپردازد» استفاده شده، درحالیکه در متن انگلیسی، بجای معادل انگلیسی کلمه متعهد میشود از کلمهی «undertake» استفاده شده، این کلمه در انگلیسی، موقعی بکار میره که شما بخواهید کاری رو که از توانتون خارج هس انجام بدهید، میگویید. مثلا ما ممکن هست زیر بار بلند کردن یک چیز ده تنی برویم ولی عملا نمیتوانیم آنرا بلند کنیم، در متن انگلیسی توافق هم که آن برای آمریکا معتبر هست، عملا اینگونه گفته شده که من زیر بار این تعهد بصورت زبانی میروم ولی در عمل، انجام این تعهد برایم مانند بلند کردن یک جسم ده تنی مقدور نیست!
#حکمیت
مردم منتظر اجرای شروط هستند
مخصوصا لبنان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
۴ محرّم
فتوای شریح قاضی به قتل امام حسین علیه السلام
در این روز از سال 61 هـ ابن زیاد لعنت الله علیه با استناد به فتوایی که از شریح قاضی لعنت الله علیه گرفته بود، در مسجد کوفه خطبه خواند و مردم را به کشتن امام حسین علیه السلام تحریص کرد.
📚 منبع :
الوقایع و الحوادث : ج ۲، ص ۱۲۴
✍ قاضی شریح های امروز، همان سازشکاران وفاقی هستن که اول وفاق با نفاق رو برای مومنین توجیه و منافقین رو بر جامعه حاکم کردند، منافقینی که اولین اقدامشان تحمیل جنگ بر کشور و شهادت سرداران اسلام در کل منطقه، و ولی خدا بود.
این سازشکاران امروز بعد از وفاق با منافقین، به وفاق با شیطان بزرگ و صهیونیسم شیطانی رسیده اند و دست ولی خدا رو برای سرکوب اینها بستند، آن هم در شرایطی که ولی خدا دست بالا را داشتند و تا یک قدمی خیمه معاویه رسیده بودند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فتوای شریح قاضی به قتل امام حسین علیه السلام
در این روز از سال 61 هـ ابن زیاد لعنت الله علیه با استناد به فتوایی که از شریح قاضی لعنت الله علیه گرفته بود، در مسجد کوفه خطبه خواند و مردم را به کشتن امام حسین علیه السلام تحریص کرد.
📚 منبع :
الوقایع و الحوادث : ج ۲، ص ۱۲۴
✍ قاضی شریح های امروز، همان سازشکاران وفاقی هستن که اول وفاق با نفاق رو برای مومنین توجیه و منافقین رو بر جامعه حاکم کردند، منافقینی که اولین اقدامشان تحمیل جنگ بر کشور و شهادت سرداران اسلام در کل منطقه، و ولی خدا بود.
این سازشکاران امروز بعد از وفاق با منافقین، به وفاق با شیطان بزرگ و صهیونیسم شیطانی رسیده اند و دست ولی خدا رو برای سرکوب اینها بستند، آن هم در شرایطی که ولی خدا دست بالا را داشتند و تا یک قدمی خیمه معاویه رسیده بودند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🚨 توئیت مشاور حسن روحانی بعد از پیام آقا:
اشبه الناس بابیه
یعنی شبیه ترین مردم به پدرش
این آدم خیلی دوست داره با کد دادن و در لفافه حرف زدن نقشه های باندشون رو لو بده
🔴این حرف یعنی برای حذف آقا مثل امام شهید نقشه دارند
یعنی داره میگه پدرش از کودتا و مثلی لا یبایع مثل یزید گفت، حذفش کردیم
حالا که خودش دوست داره راه پدرش رو بره و با ما راه نیاد پس باید به سرنوشت پدر دچار بشه
امروز حضرت آقا به واسطه قدرت حضور مردم در خیابان تونستند زیر میز کودتاچیان بزنند اما قطعا این جماعت تحمل نمیکنند
⚠️ #جان_امام_در_خطر_است
اشبه الناس بابیه
یعنی شبیه ترین مردم به پدرش
این آدم خیلی دوست داره با کد دادن و در لفافه حرف زدن نقشه های باندشون رو لو بده
🔴این حرف یعنی برای حذف آقا مثل امام شهید نقشه دارند
یعنی داره میگه پدرش از کودتا و مثلی لا یبایع مثل یزید گفت، حذفش کردیم
حالا که خودش دوست داره راه پدرش رو بره و با ما راه نیاد پس باید به سرنوشت پدر دچار بشه
امروز حضرت آقا به واسطه قدرت حضور مردم در خیابان تونستند زیر میز کودتاچیان بزنند اما قطعا این جماعت تحمل نمیکنند
⚠️ #جان_امام_در_خطر_است
🔥2❤1
همه اعضا در رفت و برگشت پیامها با رهبری درباره بند بند تفاهمنامه و ایراداتی که ایشون میگرفتند و مخالفتهایی که ابراز میکردند، فهمیدند که نظر ولیّ جامعه چیز دیگریست، ولی بجز یک نفر بازهم ترجیح دادند نظر تیم دولت بر نظر ولی جامعه ارجح باشد
از برخی اعضای شعام انتظار دیگری میرفت
از منصوبین رهبری مثل:
رئیس قوه قضائیه
فرماندهان نظامی
و از رئیس مجلس بعنوان نماینده مردم
شاید یک درصد احتمال نمیدادند اینطوری بشه و رهبری چنین پیامی بدن
❗️و باز هم مردم ولایتمدارتر از مسئولین بودند.
مردم بر اساس شروط واضح آقا وظیفهشون رو فهمیدند و به درستی عمل کردند.
اما امان از خواص بی بصیرت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
از برخی اعضای شعام انتظار دیگری میرفت
از منصوبین رهبری مثل:
رئیس قوه قضائیه
فرماندهان نظامی
و از رئیس مجلس بعنوان نماینده مردم
شاید یک درصد احتمال نمیدادند اینطوری بشه و رهبری چنین پیامی بدن
❗️و باز هم مردم ولایتمدارتر از مسئولین بودند.
مردم بر اساس شروط واضح آقا وظیفهشون رو فهمیدند و به درستی عمل کردند.
اما امان از خواص بی بصیرت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3❤1
ما از این مقطع عبور خواهیم کرد. از عبرت مهمّی که پیام صریح رهبر انقلاب برای آیندهی انقلاب دارد غافل نشویم.
خلاصه دو خطی اینکه «پزشکیان + رفیق حاج قاسم» خلاف نظر رهبری پروژهای را آغاز کردند و چون اصلاً تصور چنین پیام صریحی از رهبری نداشتند، مثل همیشه صحنه را در هماهنگی و رضایت کامل رهبری جلوه دادند.
قالیباف و پادوهای رسانهای حداکثر سوء استفاده را از انگارهی «رفیق حاج قاسم» کردند و این هماهنگی با خواست رهبری را به امّت حزبالله فروختند.
بخشی از مریدان حاج باقر هرگز تصورِ این تناقض را نداشتند: خودسری در خلوت و القای هماهنگیِ تام در جلوت. و حالا این بُتِ اعتماد به رفیق حاج قاسم شکست.
بعضیها متنبّه شدند و دنیای ذهنیشان بهم ریخت. بعضیها هنوز در مرحله سکوت و انکار به سر میبَرند.
این دیگر لایحه حجاب یا فلان مسأله سیاست داخلی نیست. خودسری در حساسترین مقطع تاریخ انقلاب است. و البته القای هماهنگی با رهبری.
چه سالها و چه مواردی که با این ترفندها جماعت انقلابی را فریفتند.
این عکس و فیلم هم که ابتدای زمزمههای مذاکرات منتشر شد ناشی از همین اعتماد حاج محمود کریمی به رفیق حاج قاسم بود.
خلاصه دو خطی اینکه «پزشکیان + رفیق حاج قاسم» خلاف نظر رهبری پروژهای را آغاز کردند و چون اصلاً تصور چنین پیام صریحی از رهبری نداشتند، مثل همیشه صحنه را در هماهنگی و رضایت کامل رهبری جلوه دادند.
قالیباف و پادوهای رسانهای حداکثر سوء استفاده را از انگارهی «رفیق حاج قاسم» کردند و این هماهنگی با خواست رهبری را به امّت حزبالله فروختند.
بخشی از مریدان حاج باقر هرگز تصورِ این تناقض را نداشتند: خودسری در خلوت و القای هماهنگیِ تام در جلوت. و حالا این بُتِ اعتماد به رفیق حاج قاسم شکست.
بعضیها متنبّه شدند و دنیای ذهنیشان بهم ریخت. بعضیها هنوز در مرحله سکوت و انکار به سر میبَرند.
این دیگر لایحه حجاب یا فلان مسأله سیاست داخلی نیست. خودسری در حساسترین مقطع تاریخ انقلاب است. و البته القای هماهنگی با رهبری.
چه سالها و چه مواردی که با این ترفندها جماعت انقلابی را فریفتند.
این عکس و فیلم هم که ابتدای زمزمههای مذاکرات منتشر شد ناشی از همین اعتماد حاج محمود کریمی به رفیق حاج قاسم بود.
اگر به هیأت حاج محمود کریمی، میثم مطیعی، مهدی رسولی و حسین طاهری میروید ابتدای روضه (طوری که حسّ و حال عزاداران در میان روضه هم خراب نشود) با احترام برخیزید و سوال کنید: مگر شما نمیگفتید قالیباف بدون هماهنگی و خلاف خواست رهبری کاری نمیکند؟ پس چه شد؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ ثابتی به یک سوال مهم/ از کجا میدانید این توافق مورد رضایت رهبرانقلاب نیست؟
+ جزئیاتی از ترکیب رای اعضای شورای عالی امنیت ملی به توافق؛ از رای مثبت پزشکیان و قالیباف تا رای منفی جلیلی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
+ جزئیاتی از ترکیب رای اعضای شورای عالی امنیت ملی به توافق؛ از رای مثبت پزشکیان و قالیباف تا رای منفی جلیلی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥2
ذخایر نفت آمریکا فقط برای ۵۰ تا ۶۵ روز دیگر جواب میداد/ برای توافق کمی عجله کردیم!
🖌 سیدمصطفی موسوینژاد
🔹سند رسمی وزارت انرژی آمریکا: ذخایر راهبردی نفت برای مدیریت عرضه نفت در جهان ایجاد شده؛ برای همین چهار هفته است که ترامپ برای کنترل قیمت نفت بیشترین برداشت از این ذخایر را انجام داده و سطح ذخایر به ۳۴۰ میلیون بشکه که پایینترین میزان در ۴۳ سال گذشته میباشد، رسیده است.
🔹تحلیلگر شناخته شده انرژی، جک پرندلی میگوید: ذخایر انرژی آمریکا فقط برای ۵۰ تا ۶۵ روز جواب میدهد.
🔹این یعنی اگر تنگه را دو ماه دیگر دیرتر باز میکردیم، آمریکا بیچاره شده بود و مجبور به دادن امتیازاتی جدیتر بود.
🔹در آخرین مورد هم ترامپ اعتراف کرد فقط برای ۴ هفته ذخایر آمریکا جواب میداد!
🔹چه کسی این همه عجله را برای توافق به مسئولین تزریق میکرد؟ برخی گزارشات نادرست! شنیدم مسئولی به دروغ گزارشی نوشته و به مسئولین نظام داده که دو هفته دیگر کشور به قحطی میرسید. یک مسئول انقلابی که به بررسی گزارش او پرداخته بود، فهمید از اساس آمارش دروغ بوده است!
🖌 سیدمصطفی موسوینژاد
🔹سند رسمی وزارت انرژی آمریکا: ذخایر راهبردی نفت برای مدیریت عرضه نفت در جهان ایجاد شده؛ برای همین چهار هفته است که ترامپ برای کنترل قیمت نفت بیشترین برداشت از این ذخایر را انجام داده و سطح ذخایر به ۳۴۰ میلیون بشکه که پایینترین میزان در ۴۳ سال گذشته میباشد، رسیده است.
🔹تحلیلگر شناخته شده انرژی، جک پرندلی میگوید: ذخایر انرژی آمریکا فقط برای ۵۰ تا ۶۵ روز جواب میدهد.
🔹این یعنی اگر تنگه را دو ماه دیگر دیرتر باز میکردیم، آمریکا بیچاره شده بود و مجبور به دادن امتیازاتی جدیتر بود.
🔹در آخرین مورد هم ترامپ اعتراف کرد فقط برای ۴ هفته ذخایر آمریکا جواب میداد!
🔹چه کسی این همه عجله را برای توافق به مسئولین تزریق میکرد؟ برخی گزارشات نادرست! شنیدم مسئولی به دروغ گزارشی نوشته و به مسئولین نظام داده که دو هفته دیگر کشور به قحطی میرسید. یک مسئول انقلابی که به بررسی گزارش او پرداخته بود، فهمید از اساس آمارش دروغ بوده است!
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
با پیام دیشب، رهبری ما را از تکفیر نجات دادند
دکتر علی عبدی، کارشناس مسائل منطقه:
🔹میخواستند ما را از دایرهی انقلاب بیرون جلوه دهند، ما را خوارج نامیدند، تندرو نامیدند.
🔹از امشب هر کسی دیگر باید مسئولیت کارهای خود را قبول کند و دیگر نمیتوانید گردن رهبری بندازید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دکتر علی عبدی، کارشناس مسائل منطقه:
🔹میخواستند ما را از دایرهی انقلاب بیرون جلوه دهند، ما را خوارج نامیدند، تندرو نامیدند.
🔹از امشب هر کسی دیگر باید مسئولیت کارهای خود را قبول کند و دیگر نمیتوانید گردن رهبری بندازید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4