🔻واکنش ابوترابی، نماینده مجلس به بد عهدی آمریکاییها: غربگراها ببینند تا بعداً ایران را مقصر بیان نکنند!
🔹️از نقض آتشبس در لبنان تا عدم پایبندی به پرداخت ۶ میلیارد دلار/ خباثتهای آمریکا پایانی ندارد، غربگراها ببینند تا بعداً ایران را مقصر بیان نکنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹️از نقض آتشبس در لبنان تا عدم پایبندی به پرداخت ۶ میلیارد دلار/ خباثتهای آمریکا پایانی ندارد، غربگراها ببینند تا بعداً ایران را مقصر بیان نکنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
🔻#علی_الاصول یعنی بر مبنای آنها، طرح و نظر امام جامعه، چیز دیگری بوده است و البته آقایان #شعام با کمال تاسف کار دیگری کرده اند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
آقا منو حلالم کن/زمینه
کربلایی محمد ابراهیمی اصل
حلال کن آقا
شیعیانت زیر ضربه و ما کاری نمیتونیم کنیم🤦🏻♂
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شیعیانت زیر ضربه و ما کاری نمیتونیم کنیم🤦🏻♂
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴 ظاهراً تجمعات مردم دلسوز ایران ، بدجوری خار چشم بعضیا شده!!
#کودتا
#جریان_نفاق
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#کودتا
#جریان_نفاق
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1😡1
🔴 مشغول مذاکره بودند و به دروغ آن را انکار میکردند‼️
بعد ناگهان از مذاکرات خود رونمایی و آتشبس را اعلام و ادعا نمودند که ترامپ پذیرفته ۱۰ امتیاز بزرگ به ایران دهد، آن هم به عنوان «پیش» شرط و فقط در ازای آتشبس و مذاکره!
حال معلوم شده نه تنها از آن انشای شاعرانه ۱۰ بیتی خبری نیست، بلکه موضوع هستهای محور اصلی باجخواهی آمریکاییها بوده!
یعنی کارکرد آن بهاصطلاح پیششرطها همراهسازی افکار عمومی در بدو امر و خاموشسازی آتش موشکهای ایران در اوج خود بود.
اسرائیل و آمریکا در فرصت آتشبس فقط تیربار آفند و پدافندشان را شارژ نکردهاند، بلکه برنامه و اطلاعات خود را برای موج ترورهای هدفمند و خیز شبکه مسلحین نیز کامل و بهروز نمودهاند.
با وجود تصریحات رهبر شهید بر وجود «کودتا» و «جنگ موجودیتی» و وصیت به ضرورت «جنگ منطقهای» و «قیام عاشورایی»، باز هم در تله مذاکره-آتشبس افتادیم!
شبکه کودتایی که در زمان حیات و حضور رهبر انقلاب و فرماندهان، چنان بیپروا عمل میکرد، در شرایطی که رهبر جوانمان حتی امکان انتشار پیام ضبطی ندارند و متعهدترین مقامات نظامی و امنیتی ترور شدهاند، چهها که نمیکند!
حلقه محاصره زمینی و دریایی ایران درحال تنگ شدن، تحقیر و تهدید در کلام ترامپ فزاینده و کشتی ایرانی در توقیف و تصرف آمریکاست.
آتشبس لبنان به دفعات نقض گشته، جبهه انقلاب نیز چون جبهه مقاومت درحال دلسرد شدن و دمای هوا در شرایط ناترازی فزاینده انرژی در رقابت با قیمتها رو به افزایش است.
گذر زمان آشکارا به زیان کشور و حمله غافلگیرانه و توأم با ترور بزرگ دیگری از رگ گردن به ما نزدیکتر است!
آیا «مردم» کار را تمام خواهند کرد؟
احمد قدیری
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بعد ناگهان از مذاکرات خود رونمایی و آتشبس را اعلام و ادعا نمودند که ترامپ پذیرفته ۱۰ امتیاز بزرگ به ایران دهد، آن هم به عنوان «پیش» شرط و فقط در ازای آتشبس و مذاکره!
حال معلوم شده نه تنها از آن انشای شاعرانه ۱۰ بیتی خبری نیست، بلکه موضوع هستهای محور اصلی باجخواهی آمریکاییها بوده!
یعنی کارکرد آن بهاصطلاح پیششرطها همراهسازی افکار عمومی در بدو امر و خاموشسازی آتش موشکهای ایران در اوج خود بود.
اسرائیل و آمریکا در فرصت آتشبس فقط تیربار آفند و پدافندشان را شارژ نکردهاند، بلکه برنامه و اطلاعات خود را برای موج ترورهای هدفمند و خیز شبکه مسلحین نیز کامل و بهروز نمودهاند.
با وجود تصریحات رهبر شهید بر وجود «کودتا» و «جنگ موجودیتی» و وصیت به ضرورت «جنگ منطقهای» و «قیام عاشورایی»، باز هم در تله مذاکره-آتشبس افتادیم!
شبکه کودتایی که در زمان حیات و حضور رهبر انقلاب و فرماندهان، چنان بیپروا عمل میکرد، در شرایطی که رهبر جوانمان حتی امکان انتشار پیام ضبطی ندارند و متعهدترین مقامات نظامی و امنیتی ترور شدهاند، چهها که نمیکند!
حلقه محاصره زمینی و دریایی ایران درحال تنگ شدن، تحقیر و تهدید در کلام ترامپ فزاینده و کشتی ایرانی در توقیف و تصرف آمریکاست.
آتشبس لبنان به دفعات نقض گشته، جبهه انقلاب نیز چون جبهه مقاومت درحال دلسرد شدن و دمای هوا در شرایط ناترازی فزاینده انرژی در رقابت با قیمتها رو به افزایش است.
گذر زمان آشکارا به زیان کشور و حمله غافلگیرانه و توأم با ترور بزرگ دیگری از رگ گردن به ما نزدیکتر است!
آیا «مردم» کار را تمام خواهند کرد؟
احمد قدیری
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6❤1
بله بله
فقط شما صداقت دارید و بس!
میدانید چه به دست آوردید؟
▪️تنگه را از دست دادیم.
▪️محاصره دریایی شدیم.
▪️ ۴۰۰۰ لبنانی شهید شدند.
▪️زیرساخت جنوب لبنان از بین رفت.
▪️ جنوب لبنان اشغال شد.
▪️ دشمن کاملاً خودش را تجهیز کرد.
▪️فروش نفت کاهش یافت.
▪️ قیمت نفت کاهش یافت.
▪️ اقتصاد کشورهای متخاصم بازیابی شدند.
میبینی دکتر قالیباف!
مطمئناً چند برابر اقدام نظامی بدست آمد! منتها برای دشمن و نه ما!
آقای قالیباف!
علیالاصول که به دنبال رضایت امام نیستی! فقط جهت اطلاع در سایه سازش شما با شیطان، لبنان را دارند شخم میزنند!
حالا برو به شیطان لبخند بزن.
فقط شما صداقت دارید و بس!
میدانید چه به دست آوردید؟
▪️تنگه را از دست دادیم.
▪️محاصره دریایی شدیم.
▪️ ۴۰۰۰ لبنانی شهید شدند.
▪️زیرساخت جنوب لبنان از بین رفت.
▪️ جنوب لبنان اشغال شد.
▪️ دشمن کاملاً خودش را تجهیز کرد.
▪️فروش نفت کاهش یافت.
▪️ قیمت نفت کاهش یافت.
▪️ اقتصاد کشورهای متخاصم بازیابی شدند.
میبینی دکتر قالیباف!
مطمئناً چند برابر اقدام نظامی بدست آمد! منتها برای دشمن و نه ما!
آقای قالیباف!
علیالاصول که به دنبال رضایت امام نیستی! فقط جهت اطلاع در سایه سازش شما با شیطان، لبنان را دارند شخم میزنند!
حالا برو به شیطان لبخند بزن.
🥴1
این تفاهمنامۀ بین رئیسجمهوران ایران و امریکا؛
نتیجۀ آتشبسی است که در همان ساعات اول، ۵۰ حمله به حزبالله لبنان شد و ۴۰۰ شیعۀ امیرالمؤمنین علیهالسلام به خاک و خون غلطیدند و نقض نشد!
و نتیجۀ مذاکراتی است که علیرغم بمباران و تجاوز و قتل و کشتار همهروزۀ حزبالله لبنان و رسیدن شهدا تا حدود ۴۰۰۰ نفر، ادامه پیدا کرد!
و پس از امضاء هم سختترین حملات و نبرد عاشوراییِ حزبالله!
این تفاهمنامه، بر خونریزی از شیعیانِ امام زمان بنا شد و هر لحظه بیشتر پایبند بودن به آن، عواقب سخت و تلخِ آن را سختتر و تلختر خواهد کرد... خواهیم دید!
دست آقای قالیباف و پزشکیان، مستقیماً در ایجاد و استمرارِ آن دخیل است و باید پاسخگو باشند!
و هر کسی به اندازهای که از آتشبس و #مذاکره_با_آمریکا، حمایت و طرفداری و توجیه کرد و با مغالطات شیطانی، تیغ منطق و استدلال ولیّ خدا را کُند نمود، در این خوننامه شریک است؛ چه میکروفونبه دست، چه قلمبهدست، چه دستبهمنبر و چه دست بهمیز!!
#نقض_تفاهمنامه
نتیجۀ آتشبسی است که در همان ساعات اول، ۵۰ حمله به حزبالله لبنان شد و ۴۰۰ شیعۀ امیرالمؤمنین علیهالسلام به خاک و خون غلطیدند و نقض نشد!
و نتیجۀ مذاکراتی است که علیرغم بمباران و تجاوز و قتل و کشتار همهروزۀ حزبالله لبنان و رسیدن شهدا تا حدود ۴۰۰۰ نفر، ادامه پیدا کرد!
و پس از امضاء هم سختترین حملات و نبرد عاشوراییِ حزبالله!
این تفاهمنامه، بر خونریزی از شیعیانِ امام زمان بنا شد و هر لحظه بیشتر پایبند بودن به آن، عواقب سخت و تلخِ آن را سختتر و تلختر خواهد کرد... خواهیم دید!
دست آقای قالیباف و پزشکیان، مستقیماً در ایجاد و استمرارِ آن دخیل است و باید پاسخگو باشند!
و هر کسی به اندازهای که از آتشبس و #مذاکره_با_آمریکا، حمایت و طرفداری و توجیه کرد و با مغالطات شیطانی، تیغ منطق و استدلال ولیّ خدا را کُند نمود، در این خوننامه شریک است؛ چه میکروفونبه دست، چه قلمبهدست، چه دستبهمنبر و چه دست بهمیز!!
#نقض_تفاهمنامه
❤3
ریشه این اخلاق آقایان را چه میدانید؟
امام راه را مشخص کرد نظرش را مشخص کرد رضایتش را مشخص کرد.
اما حتی یک مداح و سخنرانی که نظرش غیر از رضایت امام بود از امت مبعوث شده عذرخواهی نکرد
حتی یکی!
✏️بنده ریشهاش را در پولهای حرام و شهرتطلبی میدانم
آقایان حسین طاهری، میثم مطیعی، محمدحسین حدادیان و... از ملت مبعوث و رهبر انقلاب عذرخواهی کنید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
امام راه را مشخص کرد نظرش را مشخص کرد رضایتش را مشخص کرد.
اما حتی یک مداح و سخنرانی که نظرش غیر از رضایت امام بود از امت مبعوث شده عذرخواهی نکرد
حتی یکی!
✏️بنده ریشهاش را در پولهای حرام و شهرتطلبی میدانم
آقایان حسین طاهری، میثم مطیعی، محمدحسین حدادیان و... از ملت مبعوث و رهبر انقلاب عذرخواهی کنید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❌ مظلومیت رهبر جوان انقلاب را ببینید
از شبی که پیام صریح رهبر انقلاب منتشر شد و مشخص شد امام جامعه در بحث جنگ و مذاکره نظری متفاوت با حضرات مسئولان و سیاست بازان داشته اند ،تمام قرارگاه های همیشه دچار اختلال رسانه ای و فرهنگی و مداحان و سخنرانان وفاقی و بلاگر و سایبری پروژه بگیر و... را به خط کرده اند تا این بیان صریح امام جامعه را تحریف و روایتی خلاف واقع برای حمایت از مسئولان و قطب های سیاسی خود بسازند.
این میزان سازماندهی برای تحریف پیام صریح امام جامعه و حمایت از جهت گیری غلط مسئولان در جبهه انقلاب عجیب و شگفت انگیز است. بجای مؤاخذه مسئولان ولایت گریز که چرا جهت غلط را انتخاب کرده اند دنبال تطهیر آنها و تحریف معنا و مفهوم ولایتمداری در جامعه اسلامی هستند.
مظلومیت این رهبر جوان عجیب است .و شاید به همین دلیل باشد که رهبر ما خود را تنها و در میان مردم تعریف کرده است .
از شبی که پیام صریح رهبر انقلاب منتشر شد و مشخص شد امام جامعه در بحث جنگ و مذاکره نظری متفاوت با حضرات مسئولان و سیاست بازان داشته اند ،تمام قرارگاه های همیشه دچار اختلال رسانه ای و فرهنگی و مداحان و سخنرانان وفاقی و بلاگر و سایبری پروژه بگیر و... را به خط کرده اند تا این بیان صریح امام جامعه را تحریف و روایتی خلاف واقع برای حمایت از مسئولان و قطب های سیاسی خود بسازند.
این میزان سازماندهی برای تحریف پیام صریح امام جامعه و حمایت از جهت گیری غلط مسئولان در جبهه انقلاب عجیب و شگفت انگیز است. بجای مؤاخذه مسئولان ولایت گریز که چرا جهت غلط را انتخاب کرده اند دنبال تطهیر آنها و تحریف معنا و مفهوم ولایتمداری در جامعه اسلامی هستند.
مظلومیت این رهبر جوان عجیب است .و شاید به همین دلیل باشد که رهبر ما خود را تنها و در میان مردم تعریف کرده است .
👍3😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✍🏼 الان وقتی میفهمم چه افرادی، یک زمانی ریاست و حکومت و فرماندهی برا خودشون داشتن و شاید الانم داشته باشن و تو حرفاشون رهبر رهبر از دهنشون نمی افتاد ولی الان برای اینکه اونی که مد نظر اونها به ریاست و حکومت برسه که از کنار اون این افراد حقیر و فرومایه به نون و نوایی برسن، چطور دارن تو رو بایکوت میکنن تا حقیقت و نور تو مردم رو روشن نکنه
دلم برات میسوزه که چقدر تنها بودی و دلم برات تنگ میشه...
✍🏼 الان میفهمم حاج قاسم سلیمانی وقتی تو وصیت نامه ش نوشت سید علی خامنه ای تنهاست او را جان خود بدارید یعنی چی...
دلم خوشه که لحظه ای که شهید شدی، راحت شدی...
الان که هنوز تشییع نشدی، معنی اشک های این خناثان رو بهتر خواهم فهمید...
🤲 خدایا من با همه بدی ها و گناهام خامنه ای عزیز را دوست داشتم، دارم و خواهم داشت، دوست داشتنم لقلقه زبانم نیست تو بهتر از همه به درون ما آگاهی...
✍🏼 الان وقتی میفهمم چه افرادی، یک زمانی ریاست و حکومت و فرماندهی برا خودشون داشتن و شاید الانم داشته باشن و تو حرفاشون رهبر رهبر از دهنشون نمی افتاد ولی الان برای اینکه اونی که مد نظر اونها به ریاست و حکومت برسه که از کنار اون این افراد حقیر و فرومایه به نون و نوایی برسن، چطور دارن تو رو بایکوت میکنن تا حقیقت و نور تو مردم رو روشن نکنه
دلم برات میسوزه که چقدر تنها بودی و دلم برات تنگ میشه...
✍🏼 الان میفهمم حاج قاسم سلیمانی وقتی تو وصیت نامه ش نوشت سید علی خامنه ای تنهاست او را جان خود بدارید یعنی چی...
دلم خوشه که لحظه ای که شهید شدی، راحت شدی...
الان که هنوز تشییع نشدی، معنی اشک های این خناثان رو بهتر خواهم فهمید...
🤲 خدایا من با همه بدی ها و گناهام خامنه ای عزیز را دوست داشتم، دارم و خواهم داشت، دوست داشتنم لقلقه زبانم نیست تو بهتر از همه به درون ما آگاهی...
❤10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در صلح حدیبیه، شرط مندرج در صلحنامه، عدم تجاوز دو طرف به یکدیگر بود.
پیامبر اسلام (ص) فقط به علت یک بار نقض آتشبس توسط کفار قریش، کل صلحنامه را بر هم زد و مکه را فتح کرد.
آقایان! بسمالله!
مدعی هستید که بر خلاف نظر امام، صلح حدیبیه بستهاید؟
نقض آتشبس را در لبنان میبینید؟
کشتار شیعیان را میبینید؟
وقاحت یهود را مشاهده میکنید؟
شما را چه شده؟
بستن تنگه هرمز برای لبنانیها آرامش میآورد؟
هنوز باور نکردهاید که با چه قومی طرف هستید؟
باور نکردهاید که در جنگ وجودی هستید؟
به خدا قسم که اگر به کمک برادرانمان در لبنان نرویم، دچار عذاب الهی خواهیم شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پیامبر اسلام (ص) فقط به علت یک بار نقض آتشبس توسط کفار قریش، کل صلحنامه را بر هم زد و مکه را فتح کرد.
آقایان! بسمالله!
مدعی هستید که بر خلاف نظر امام، صلح حدیبیه بستهاید؟
نقض آتشبس را در لبنان میبینید؟
کشتار شیعیان را میبینید؟
وقاحت یهود را مشاهده میکنید؟
شما را چه شده؟
بستن تنگه هرمز برای لبنانیها آرامش میآورد؟
هنوز باور نکردهاید که با چه قومی طرف هستید؟
باور نکردهاید که در جنگ وجودی هستید؟
به خدا قسم که اگر به کمک برادرانمان در لبنان نرویم، دچار عذاب الهی خواهیم شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چون صداوسیما تهدید شده و اجازه پخش این
فیلما رو نداره،لذا ما پخش می کنیم به اندازه ی
وسعمون تا ملت ببینه
🌸اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌸
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فیلما رو نداره،لذا ما پخش می کنیم به اندازه ی
وسعمون تا ملت ببینه
🌸اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌸
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
💢 تیتر یادداشت جدید نشریه فارن افرز:
🔹«ایران در جنگ پیروز شد اما ممکن است صلح را ببازد»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@DIDEBANE_ENGHELAB
🔹«ایران در جنگ پیروز شد اما ممکن است صلح را ببازد»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@DIDEBANE_ENGHELAB
👍2
متن انگلیسی تفاهم پزشکیان_ترامپ فاجعه است!
در همان بند اول توقف جنگ لبنان منوط به توافق نهایی و نه اولیه شده است. پس مطابق این تفاهم نامه اقدامات وحشیانه چند روز اخیر اسرائیل نقض توافق نیست و حقی برای ایران ایجاد نمی کند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@DIDEBANE_ENGHELAB
در همان بند اول توقف جنگ لبنان منوط به توافق نهایی و نه اولیه شده است. پس مطابق این تفاهم نامه اقدامات وحشیانه چند روز اخیر اسرائیل نقض توافق نیست و حقی برای ایران ایجاد نمی کند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@DIDEBANE_ENGHELAB
🔥1
🔴 عمادالدین باقی، فعال سیاسی غربگرا : شعار مرگ بر آمریکا یا سوزاندن پرچم آمریکا و زیر پا گذاشتن آن ممنوع و نقض بند دوم تفاهم ایران و آمریکاست
🔸بند دوم تفاهمنامه ایران و آمریکا: جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا متعهد میشوند که به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر احترام بگذارند و از مداخله در امور داخلی یکدیگر خودداری کنند.
✍هنوز مانده تا عمق فاجعه بار این تفاهم کذایی که برای ما آراسته اند را بفهمیم
#فتنه_مسولین
#فتنه_اکبر
#محاکمه_ظریف_روحانی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸بند دوم تفاهمنامه ایران و آمریکا: جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا متعهد میشوند که به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر احترام بگذارند و از مداخله در امور داخلی یکدیگر خودداری کنند.
✍هنوز مانده تا عمق فاجعه بار این تفاهم کذایی که برای ما آراسته اند را بفهمیم
#فتنه_مسولین
#فتنه_اکبر
#محاکمه_ظریف_روحانی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 هشدار پوتین به ایران: مذاکره، پوششی برای حمله زمینی!
روحالله مدبر:
▫️شورای امنیت روسیه بر مبنای اطلاعات سری، به طرف ایرانی اعلام کرده بود که آمریکاییها میز مذاکره را به عنوان عامل فریب برای عملیات گسترده زمینی میخواهند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
روحالله مدبر:
▫️شورای امنیت روسیه بر مبنای اطلاعات سری، به طرف ایرانی اعلام کرده بود که آمریکاییها میز مذاکره را به عنوان عامل فریب برای عملیات گسترده زمینی میخواهند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑نظر رهبری در مورد اورانیوم ها در مذاکرات چه بود؟
🔺نبویان عبور از خط قرمز رهبری در مذاکرات را افشا کرد‼️
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔺نبویان عبور از خط قرمز رهبری در مذاکرات را افشا کرد‼️
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺عجیب اما واقعی
🔹مصاحبه شبکه خبر با نبویان نماینده تهران در خصوص تفاهم نامه ترامپ-پزشکیان، دقایقی پس از شروع برنامه متوقف شد.‼️
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#کودتا
🔹مصاحبه شبکه خبر با نبویان نماینده تهران در خصوص تفاهم نامه ترامپ-پزشکیان، دقایقی پس از شروع برنامه متوقف شد.‼️
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#کودتا
🤔2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌ما تندرو نبودیم ، شما ولایت مدار نبودید
📌ما تندرو نبودیم ، شما بصیرت نداشتید
📌ما تندرو نبودیم ، شما واقع بین نبودید
📌ما تندرو نبودیم ، شما عقب مانده بودید
و
سرانجام مشخص شد
ما تندرو نبودیم ، ما هم نظر امام امت بودیم
📌ما تندرو نبودیم ، شما بصیرت نداشتید
📌ما تندرو نبودیم ، شما واقع بین نبودید
📌ما تندرو نبودیم ، شما عقب مانده بودید
و
سرانجام مشخص شد
ما تندرو نبودیم ، ما هم نظر امام امت بودیم
👍3