واکنش نخعیراد نماینده مشهد به سفر قالیباف به سوییس: دیپلماسی التماسی را کنار بگذارید و به اصول رهبری برگردید!
آقایان
این ره که میروید به ترکستان است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقایان
این ره که میروید به ترکستان است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7
علیرضا سلیمی نماینده مجلس:
دیگر صهیونیستها در لبنان باید چه جنایتی مرتکب شوند تا آقایان بفهمند تفاهمنامه نقض شده است؟
اگر بخاطر خستگی مفرط ناشی از تفاهم با شیطان بیدار شدهاند در مورد نقض و عدم اجرای شروط تا دیر نشده اقدام کنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دیگر صهیونیستها در لبنان باید چه جنایتی مرتکب شوند تا آقایان بفهمند تفاهمنامه نقض شده است؟
اگر بخاطر خستگی مفرط ناشی از تفاهم با شیطان بیدار شدهاند در مورد نقض و عدم اجرای شروط تا دیر نشده اقدام کنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥 این تفاهم در بهترین حالت هیچ است
حجتالاسلام قاسمیان، استاد حوزه و دانشگاه:
🔹ما توهین نمیکنیم ولی میدانیم با این روش هرکاری انجام دهیم جواب نمیدهد، چون به وعدههای الهی توجه نمیشود.
🔹مسئولی که سنن الهی را در ذهن خود مرور نمیکند دچار خطای محاسباتی میشود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حجتالاسلام قاسمیان، استاد حوزه و دانشگاه:
🔹ما توهین نمیکنیم ولی میدانیم با این روش هرکاری انجام دهیم جواب نمیدهد، چون به وعدههای الهی توجه نمیشود.
🔹مسئولی که سنن الهی را در ذهن خود مرور نمیکند دچار خطای محاسباتی میشود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
سفر آقای قالیباف، عراقچی و ... به ژنو در زمانی که مفاد تفاهمنامه نقض شده است، خطای دیگری در مسیر مذاکرات است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
واکنش ظهوریان نماینده مشهد به آغاز مذاکرات توسط تیم مذاکراتی ایران پیش از اجرای بندهای تفاهمنامه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥ما که نخواهیم بود در آن روز قاعدتا!
🔹️امام شهید خامنهای: بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم، نه من باب توهم بلکه از باب تجربه. اگر یک روزی شماها انشالله در جریان حوادث و جزییات و یادداشت های این روزها قرار بگیرید متوجه خواهید بود که تجربه ما از کجا حاصل شده است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹️امام شهید خامنهای: بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم، نه من باب توهم بلکه از باب تجربه. اگر یک روزی شماها انشالله در جریان حوادث و جزییات و یادداشت های این روزها قرار بگیرید متوجه خواهید بود که تجربه ما از کجا حاصل شده است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴 معاونت راهبردی رئیس جمهور:
تجمعات شبانه، بهداشت روانی جامعه را بهم میزند!
پ ن: جناب آقای راهبردی شما تنها کاری که میتونید برای بهداشت روانی جامعه کاری کنید تورمو و گرانی رو مهار کنید این برقارو تو اوج گرما و مراسمات حسینی قطع نکنی...
جناب علی آبادی وزیر نیرو زمان جنگ و بعدش تاکید داشت تابستان قطعی برق نداریم ولی قطعی برق این روزا شروع شده😒
تجمعات شبانه پر شور بشه و شروط رهبری مطالبه بشه ..
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تجمعات شبانه، بهداشت روانی جامعه را بهم میزند!
پ ن: جناب آقای راهبردی شما تنها کاری که میتونید برای بهداشت روانی جامعه کاری کنید تورمو و گرانی رو مهار کنید این برقارو تو اوج گرما و مراسمات حسینی قطع نکنی...
جناب علی آبادی وزیر نیرو زمان جنگ و بعدش تاکید داشت تابستان قطعی برق نداریم ولی قطعی برق این روزا شروع شده😒
تجمعات شبانه پر شور بشه و شروط رهبری مطالبه بشه ..
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهندسهای ایرانی انگار مسابقه گذاشتن که کار کدومشون خفنتره!
فقط ۳ کشور توانایی ساختن این راکتور رو دارن؛
و یکی از اونها ایران ماست.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فقط ۳ کشور توانایی ساختن این راکتور رو دارن؛
و یکی از اونها ایران ماست.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌2❤1
تیم ملی فوتبال ایران هفت بار به جام جهانی رفته که شش بارش در دوران جمهوری اسلامی و یک بارش در زمان شاه بوده است.
اما همان یکبار که در زمان شاه به جام جهانی رفته جالب است بدانید که برای تمرین حتی "توپ" هم نداشته و هتل محل اقامتشان فقط برای خواب رزرو شده و خبری از غذا نبوده است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اما همان یکبار که در زمان شاه به جام جهانی رفته جالب است بدانید که برای تمرین حتی "توپ" هم نداشته و هتل محل اقامتشان فقط برای خواب رزرو شده و خبری از غذا نبوده است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یا زینب.. به داد داغ دل این مادران برس و مرهمشان باش.. یا الله
اشکهای مجری شبکه افق پس از روایت حال مادران شهدای مدرسه میناب
مادرها هنوز در نیمهشب بر سر فرزندان خود در میناب میروند و میگویند بچههای ما از تاریکی میترسند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اشکهای مجری شبکه افق پس از روایت حال مادران شهدای مدرسه میناب
مادرها هنوز در نیمهشب بر سر فرزندان خود در میناب میروند و میگویند بچههای ما از تاریکی میترسند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😢2❤1
اگر با کودتا و خیانت طرف نیستیم رسما با یک جهالت، لجبازی یا جنگ قدرت طرفیم که یک طرف امام و امت و طرف دیگر سران قوا و فرماندهان نظامی هستند که موجودیت و حیثیت خود را به مذاکره گره زده و تحت هر شرایط تحقیرآمیز و ذلتباری اصرار بر یک عکس یادگاری توافق دارند و حتی زیر بمباران و آتش دشمن هم عازم سفر برای مذاکره هستند و بیآبرویی این کار و بی اعتباری نزد کل مردم جبهه مقاومت در پاسخ نظامی به دشمن برایشان هیچ اهمیتی ندارد!
✍سیدامیرحسین حسینی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍سیدامیرحسین حسینی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
امام علی حداقل مالک را داشت
اما مالک های ما پشت امام را خالی کردند!
امام ما تنهاست
و فقط مردم برایش باقی مانده
آقایان نظامی از رهبر و مردم عذرخواهی کنید و به دامن ولایت برگردید
اول رای در شعام و دوم بیانیه حمایت از دولت مردم را از مالک ها مایوس کرد!
اما مالک های ما پشت امام را خالی کردند!
امام ما تنهاست
و فقط مردم برایش باقی مانده
آقایان نظامی از رهبر و مردم عذرخواهی کنید و به دامن ولایت برگردید
اول رای در شعام و دوم بیانیه حمایت از دولت مردم را از مالک ها مایوس کرد!
👍10
🔻اقدام عجیب صداوسیما: استعفا و برکناری یک مدیرکل در پی برنامه ناتمام نبویان در شبکه خبر
روابط عمومی معاونت سیاسی صداوسیما:
🔹به استحضار مخاطبان محترم شبکه خبر میرساند اظهارات یک نماینده مجلس دعوت شده به برنامه امروز زنده این شبکه و اشاره ناقص و مخدوش وی به برخی اسناد دارای طبقه بندی و مکاتبات مسوولان عالی کشور، مصداق تخلف قانونی و مستوجب پیگرد قضایی است و سازمان صدا و سیما پیگیریهای لازم را در این خصوص در دستور کار قرار میدهد
🔹شبکه خبر ضمن ابراز تاسف بابت بی توجهی میهمان مذکور به قواعد اخلاقی و الزامات آنتن زنده، به اطلاع میرساند مدیریت این شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیر کل مربوطه، برخوردهای انضباطی لازم را به دلیل بی توجهی به الزامات برنامههای زنده و سهلانگاری در مدیریت حرفه ای به عمل خواهد آورد.
آقای جبلی خجالت بکش
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
روابط عمومی معاونت سیاسی صداوسیما:
🔹به استحضار مخاطبان محترم شبکه خبر میرساند اظهارات یک نماینده مجلس دعوت شده به برنامه امروز زنده این شبکه و اشاره ناقص و مخدوش وی به برخی اسناد دارای طبقه بندی و مکاتبات مسوولان عالی کشور، مصداق تخلف قانونی و مستوجب پیگرد قضایی است و سازمان صدا و سیما پیگیریهای لازم را در این خصوص در دستور کار قرار میدهد
🔹شبکه خبر ضمن ابراز تاسف بابت بی توجهی میهمان مذکور به قواعد اخلاقی و الزامات آنتن زنده، به اطلاع میرساند مدیریت این شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیر کل مربوطه، برخوردهای انضباطی لازم را به دلیل بی توجهی به الزامات برنامههای زنده و سهلانگاری در مدیریت حرفه ای به عمل خواهد آورد.
آقای جبلی خجالت بکش
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7😡4😱3❤1😭1
✨﷽✨
✳️ هر جا ذكر اباعبدالله گفته شود، کربلاست
آقای هادی امینی پسر علامه امینی (ره) میگوید: وقتی پدرم از دنیا رفتند، بسیار دوست داشتم خوابشان را ببینم، اما نمیدیدم. پس از چهار سال پدرم را در عالم رؤیا زیارت کردم. دیدم پدرم در برزخ بسیار نورانی هستند و جایگاه بسیار خوبی دارند. تعجب نکردم و گفتم: «پدر جان! جای شما همین جاست. این حتما اجر نگارش کتاب الغدیر است.» گفتند: «نه.» گفتم: «بهخاطر کتابخانهٔ امیرالمؤمنین علیه السلام است که راه انداختید؟» گفتند: «نه.» چند مورد از کارهای مهم پدرم را گفتم و ایشان فرمودند: «خیر. این جایگاه برای آنها نیست.» گفتم: «پس این مقامات برای چیست؟» فرمودند: «برای زیارت آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام است.» چون حکومت عراق آن زمان راه را بسته بود، آقا هادی میگوید عرض کردم: «الان که راه بسته است. چگونه به زیارت برویم؟» علامه فرمودند: «هر كجا كه ذكر اباعبدالله الحسین گفته شود، همانجا کربلای اباعبدالله است.»
📚 از کتاب «عاشورائیان منتظر در آوردگاه فتنه»
ص ۱۷۱
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✳️ هر جا ذكر اباعبدالله گفته شود، کربلاست
آقای هادی امینی پسر علامه امینی (ره) میگوید: وقتی پدرم از دنیا رفتند، بسیار دوست داشتم خوابشان را ببینم، اما نمیدیدم. پس از چهار سال پدرم را در عالم رؤیا زیارت کردم. دیدم پدرم در برزخ بسیار نورانی هستند و جایگاه بسیار خوبی دارند. تعجب نکردم و گفتم: «پدر جان! جای شما همین جاست. این حتما اجر نگارش کتاب الغدیر است.» گفتند: «نه.» گفتم: «بهخاطر کتابخانهٔ امیرالمؤمنین علیه السلام است که راه انداختید؟» گفتند: «نه.» چند مورد از کارهای مهم پدرم را گفتم و ایشان فرمودند: «خیر. این جایگاه برای آنها نیست.» گفتم: «پس این مقامات برای چیست؟» فرمودند: «برای زیارت آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام است.» چون حکومت عراق آن زمان راه را بسته بود، آقا هادی میگوید عرض کردم: «الان که راه بسته است. چگونه به زیارت برویم؟» علامه فرمودند: «هر كجا كه ذكر اباعبدالله الحسین گفته شود، همانجا کربلای اباعبدالله است.»
📚 از کتاب «عاشورائیان منتظر در آوردگاه فتنه»
ص ۱۷۱
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤3
ای مسئولان و ای همهٔ کسانی که در قدرت هستید!
بدانید و آگاه باشید!
اگر تمام شما دور هم جمع شوید، در یک طرف بایستید
و رهبر عزیز ما، حضرت آیتالله خامنهای (مدظلهالعالی) در طرف دیگر قرار گیرد...
ما حتی یک تار موی پاک و مبارک رهبرمان را با همهٔ شما و تمام دنیایتان عوض نمیکنیم!
ما بدون پذیرش کامل ولایت فقیه، هیچکدام از شما را در هیچ مقامی قبول نخواهیم داشت.
این ولایت، ولایت رسولالله (ص) است!
«ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است.» — امام خمینی (ره)
و هرکس ولایت فقیه را قبول نداشته باشد، در هر مقام و موقعیتی که باشد، سرنگون خواهد شد.
شهید بهشتی (ره)
ای ملت بصیر و ولایتمدار ایران!
ما پیرو خط امام و رهبر هستیم.
ما تا آخرین قطره خون، حافظ این ولایت الهی خواهیم ماند.
ولایت فقیه، ادامهٔ ولایت خدا، رسول و ائمهٔ اطهار (ع) در عصر غیبت است.
این پرچم را تا ظهور امام زمان (عج) برافراشته نگه خواهیم داشت.
فتنهگران، منافقان و جاهلان بدانند:
ما ولایت را با هیچ چیزی معاملهای نمیکنیم!
ما یا با رهبر، یا هیچ!
اللهم احفظ لنا ولیامرنا
ای رهبر عزیز، ما همه فدایی تو هستیم!
لبیک یا خامنه ای
لبیک یا حسین است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بدانید و آگاه باشید!
اگر تمام شما دور هم جمع شوید، در یک طرف بایستید
و رهبر عزیز ما، حضرت آیتالله خامنهای (مدظلهالعالی) در طرف دیگر قرار گیرد...
ما حتی یک تار موی پاک و مبارک رهبرمان را با همهٔ شما و تمام دنیایتان عوض نمیکنیم!
ما بدون پذیرش کامل ولایت فقیه، هیچکدام از شما را در هیچ مقامی قبول نخواهیم داشت.
این ولایت، ولایت رسولالله (ص) است!
«ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است.» — امام خمینی (ره)
و هرکس ولایت فقیه را قبول نداشته باشد، در هر مقام و موقعیتی که باشد، سرنگون خواهد شد.
شهید بهشتی (ره)
ای ملت بصیر و ولایتمدار ایران!
ما پیرو خط امام و رهبر هستیم.
ما تا آخرین قطره خون، حافظ این ولایت الهی خواهیم ماند.
ولایت فقیه، ادامهٔ ولایت خدا، رسول و ائمهٔ اطهار (ع) در عصر غیبت است.
این پرچم را تا ظهور امام زمان (عج) برافراشته نگه خواهیم داشت.
فتنهگران، منافقان و جاهلان بدانند:
ما ولایت را با هیچ چیزی معاملهای نمیکنیم!
ما یا با رهبر، یا هیچ!
اللهم احفظ لنا ولیامرنا
ای رهبر عزیز، ما همه فدایی تو هستیم!
لبیک یا خامنه ای
لبیک یا حسین است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤9👍3😡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دکتر قالیباف: از موقعی که حضرت آقا در موضع رهبری قرار گرفتند؛ یک مورد وجود نداره که ایشون نظری داشته باشند و من نظر ایشون رو عمل نکرده باشم!!!
آقای قالیباف
هم بر خلاف نظر رهبری عمل کردی و هم با قاتل رهبر شهید بر خلاف نظر ایشان سازش کردی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقای قالیباف
هم بر خلاف نظر رهبری عمل کردی و هم با قاتل رهبر شهید بر خلاف نظر ایشان سازش کردی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8🥴1
توییت قالیباف در بدو ورود به سوئیس:
فکر کردند با گذاشتن نام کودکان میناب بر روی تیم شان میتوانند اقدامشان را تطهیر کنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فکر کردند با گذاشتن نام کودکان میناب بر روی تیم شان میتوانند اقدامشان را تطهیر کنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍12😡4❤1
توییت مهم محمد علیمهری معاون سابق استانداری تهران درباره نقض ۳ بند از تفاهم با امریکا و اصرار پزشکیان برای مذاکره با امریکا
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ادعای ترامپ:
هیچگونه عوارضی در تنگه هرمز در طول دوره ۶۰ روزه آتشبس وجود نخواهد داشت و پس از پایان این دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی دریافت نخواهد شد، مگر اینکه توسط و برای ایالات متحده آمریکا وضع شود؛
این امر در صورتی خواهد بود که توافق نهایی حاصل نگردد و این عوارض به عنوان حقالزحمه خدمات ارائهشده توسط ایالات متحده در نقش "فرشته نگهبان" برای کشورهای خاورمیانه، جهت بازپرداخت هزینههای گذشته، حال و آینده دریافت خواهد شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
هیچگونه عوارضی در تنگه هرمز در طول دوره ۶۰ روزه آتشبس وجود نخواهد داشت و پس از پایان این دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی دریافت نخواهد شد، مگر اینکه توسط و برای ایالات متحده آمریکا وضع شود؛
این امر در صورتی خواهد بود که توافق نهایی حاصل نگردد و این عوارض به عنوان حقالزحمه خدمات ارائهشده توسط ایالات متحده در نقش "فرشته نگهبان" برای کشورهای خاورمیانه، جهت بازپرداخت هزینههای گذشته، حال و آینده دریافت خواهد شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab