Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
♻️ هیأت اگر #مطالبه_گر نباشد، هیئت نیست...
کل یوم عاشورا یعنی مطالبهگری...
تریبون هیئت، در کنار بیان معارف اهلبیت، باید محل بیان حقوق و #مشکلات_مردم باشد نه محلی برای تخدیر مردم...
دخالت نکردن در #سیاست یک حرف مفت است...
@didebane_enghelab
♻️ هیأت اگر #مطالبه_گر نباشد، هیئت نیست...
کل یوم عاشورا یعنی مطالبهگری...
تریبون هیئت، در کنار بیان معارف اهلبیت، باید محل بیان حقوق و #مشکلات_مردم باشد نه محلی برای تخدیر مردم...
دخالت نکردن در #سیاست یک حرف مفت است...
@didebane_enghelab
Forwarded from دیده بان انقلاب
🔺 خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند....
تصور ما این است که سردستهی آدمهایی که مقابل امام حسین میایستند، باید خیلی آدم عجیب و غریبی در ظلم و قساوت باشد!
ما شاید شبیه «شمر» نباشیم یا نشویم هیچوقت، اما رگههایی از شخصیت عمرسعد را خیلیهایمان داریم. رگههایی که وسط معرکه میتواند آدم را تا لبهی پرتگاه ببرد.
از همان لحظهی اول ورود به کربلا به آمدن و جنگیدنش با حسین شک دارد.
حتی جایی آرزو می کند که کاش خدا من را از جنگیدن با حسین نجات بدهد. عمر سعد «علم» دارد. «علم» دارد به اینکه حسین حق است اما چیزهایی هست که وقت «عمل» باعث لنگش او می شود!
ما هم «شک» داریم، همیشه در رفت و آمدیم بین حق و باطل و با آنکه به حقانیت حق واقفیم اما مال و جان و زندگی و موقعیتمان را خیلی دوست داریم؛ از دست دادنشان خیلی برایمان نگرانکننده است.
اینها نشانههای خطرناکی هستند. نشانههای سیاهی از شباهت ما با عمرابنسعدابنابیوقاص؛ هزاری هم که هر بار در زیارت عاشورا لعنتش کنیم!
عمرسعد از آن خاکستریهایی بود که کربلا تکلیفشان را با خودشان معلوم کرد. رفت و آمد میان سیاهی و سفیدی تمام شد دیگر. رفت تا عمق سیاهیها و دیگر همانجا ماند...
@didebane_enghelab
تصور ما این است که سردستهی آدمهایی که مقابل امام حسین میایستند، باید خیلی آدم عجیب و غریبی در ظلم و قساوت باشد!
ما شاید شبیه «شمر» نباشیم یا نشویم هیچوقت، اما رگههایی از شخصیت عمرسعد را خیلیهایمان داریم. رگههایی که وسط معرکه میتواند آدم را تا لبهی پرتگاه ببرد.
از همان لحظهی اول ورود به کربلا به آمدن و جنگیدنش با حسین شک دارد.
حتی جایی آرزو می کند که کاش خدا من را از جنگیدن با حسین نجات بدهد. عمر سعد «علم» دارد. «علم» دارد به اینکه حسین حق است اما چیزهایی هست که وقت «عمل» باعث لنگش او می شود!
ما هم «شک» داریم، همیشه در رفت و آمدیم بین حق و باطل و با آنکه به حقانیت حق واقفیم اما مال و جان و زندگی و موقعیتمان را خیلی دوست داریم؛ از دست دادنشان خیلی برایمان نگرانکننده است.
اینها نشانههای خطرناکی هستند. نشانههای سیاهی از شباهت ما با عمرابنسعدابنابیوقاص؛ هزاری هم که هر بار در زیارت عاشورا لعنتش کنیم!
عمرسعد از آن خاکستریهایی بود که کربلا تکلیفشان را با خودشان معلوم کرد. رفت و آمد میان سیاهی و سفیدی تمام شد دیگر. رفت تا عمق سیاهیها و دیگر همانجا ماند...
@didebane_enghelab
❤1👌1
Forwarded from دیده بان انقلاب
.
♻️ بله، حسین را مسلمانان کشتند!
🔰 حمید رسایی: عاشورا معانی مختلفی دارد و یکی از معانی آن این است: جمعی از مسلمانان، قاریان قرآن، نماز شبخوانها، مسجدیها، سرداران سپاه اسلام، مفسران، راویان احادیث پیامبر و فقهای اعلام ان زمان، فرزند پیغمبر اسلام را با نیت قرب الهی به شهادت رساندند!
🔹نکته اول
هیچ امام معصومی در بستر بیماری از دنیا نرفت!
هیچ امام معصومی بر اثر بلایای طبیعی از دنیا نرفت!
هیچ امام معصومی بر اثر کهولت سن از دنیا نرفت!
همه اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت رسیدند.
و این، یعنی دین از سیاست جدا نیست. اگر ائمه اطهار را کاری با سیاست و استقرار حکومت و برقراری عدالت اجتماعی نبود و کار آنها فقط اقامه دین فردی بود، پس چرا حاکمان جور، باید ایشان را شکنجه میکردند و در سیاهچالهها زندانی و در نهایت به شهادت میرساندند؟!
🔹نکته دوم
هیچ امام معصومی به دست یهودیان به شهادت نرسید!
هیچ امام معصومی به دست مسیحیان به شهادت نرسید!
هیچ امام معصومی به دست بت پرستان و بیدینان به شهادت نرسید!
همه اهل بیت عصمت و طهارت به دست مسلمانانی به شهادت رسیدند که اذان و اقامه بر لب داشتند، به سوی کعبه نماز میخواندند، حج به جا میآوردند و خود را پیرو خاتم پیامبران، محمد (ص) میدانستند.
و این، یعنی اصلی ترین تهدید برای جامعه اسلامی را باید از درون آن جست نه از بیرون! این یعنی دشمنان بیرونی با استفاده از عناصری که لباس دوست و خودی به تن دارند، به دنبال انحراف و اسقاط نظامی خواهند بود که برای تحقق توحید و عدالت اجتماعی گام برداشته است!
اگر کل یوم عاشوراست و کل ارض کربلا، پس شک نکنیم که یزیدیان زمان هر چند تمام توانشان را برای از بین بردن قیام حسینی زمان به کار میگیرند اما همه امیدشان به عناصر داخلی است که لباس دوست به تن دارند و سابقه همراهی با خمینی (ره) در کارنامهشان است.
پس شک نکنیم که نظام سلطه، هرگز نمیتواند انقلاب خمینی را حتی با تهدید نظامی زمینگیر کند، اما با یک عمامه به سر دنیا طلب و رویگردان از آرمانهای خمینی که از مبارزه با نظام سلطه پشیمان است و در برابر آنها واداده، میتواند همان هدف را محقق کند!
اگر دنبال دشمنان انقلاب خمینی (ره) هستید، در صفوف خودی و در رفتارهایی برخلاف آرمانهای خمینی، آنها را بجوئید.
@didebane_enghelab
♻️ بله، حسین را مسلمانان کشتند!
🔰 حمید رسایی: عاشورا معانی مختلفی دارد و یکی از معانی آن این است: جمعی از مسلمانان، قاریان قرآن، نماز شبخوانها، مسجدیها، سرداران سپاه اسلام، مفسران، راویان احادیث پیامبر و فقهای اعلام ان زمان، فرزند پیغمبر اسلام را با نیت قرب الهی به شهادت رساندند!
🔹نکته اول
هیچ امام معصومی در بستر بیماری از دنیا نرفت!
هیچ امام معصومی بر اثر بلایای طبیعی از دنیا نرفت!
هیچ امام معصومی بر اثر کهولت سن از دنیا نرفت!
همه اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت رسیدند.
و این، یعنی دین از سیاست جدا نیست. اگر ائمه اطهار را کاری با سیاست و استقرار حکومت و برقراری عدالت اجتماعی نبود و کار آنها فقط اقامه دین فردی بود، پس چرا حاکمان جور، باید ایشان را شکنجه میکردند و در سیاهچالهها زندانی و در نهایت به شهادت میرساندند؟!
🔹نکته دوم
هیچ امام معصومی به دست یهودیان به شهادت نرسید!
هیچ امام معصومی به دست مسیحیان به شهادت نرسید!
هیچ امام معصومی به دست بت پرستان و بیدینان به شهادت نرسید!
همه اهل بیت عصمت و طهارت به دست مسلمانانی به شهادت رسیدند که اذان و اقامه بر لب داشتند، به سوی کعبه نماز میخواندند، حج به جا میآوردند و خود را پیرو خاتم پیامبران، محمد (ص) میدانستند.
و این، یعنی اصلی ترین تهدید برای جامعه اسلامی را باید از درون آن جست نه از بیرون! این یعنی دشمنان بیرونی با استفاده از عناصری که لباس دوست و خودی به تن دارند، به دنبال انحراف و اسقاط نظامی خواهند بود که برای تحقق توحید و عدالت اجتماعی گام برداشته است!
اگر کل یوم عاشوراست و کل ارض کربلا، پس شک نکنیم که یزیدیان زمان هر چند تمام توانشان را برای از بین بردن قیام حسینی زمان به کار میگیرند اما همه امیدشان به عناصر داخلی است که لباس دوست به تن دارند و سابقه همراهی با خمینی (ره) در کارنامهشان است.
پس شک نکنیم که نظام سلطه، هرگز نمیتواند انقلاب خمینی را حتی با تهدید نظامی زمینگیر کند، اما با یک عمامه به سر دنیا طلب و رویگردان از آرمانهای خمینی که از مبارزه با نظام سلطه پشیمان است و در برابر آنها واداده، میتواند همان هدف را محقق کند!
اگر دنبال دشمنان انقلاب خمینی (ره) هستید، در صفوف خودی و در رفتارهایی برخلاف آرمانهای خمینی، آنها را بجوئید.
@didebane_enghelab
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚫️ در ماه محرم و صفر هر سال، از وجود گهربار امام حسین علیهالسلام میگن، ولی از هدف قیامش نمیگن.
#امر_به_معروف
#نهی_از_منکر
@didebane_enghelab
#امر_به_معروف
#نهی_از_منکر
@didebane_enghelab
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅کربلا محدود به یک زمان و مکان نیست؛ هر لحظه شیعیان باید خودشون رو در کربلا احساس کنن، با هرتصمیم و انتخابشون!
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
❤1
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⬅️یزید هم مجلس عزاداری برای امام حسین(ع) گرفت!
⬅️فقط با یک شرط! بحث سیاسی و اینکه چه کسی امام را کشت و... ممنوع!
⬅️#محرم #امام_حسین
@didebane_enghelab
⬅️فقط با یک شرط! بحث سیاسی و اینکه چه کسی امام را کشت و... ممنوع!
⬅️#محرم #امام_حسین
@didebane_enghelab
❤2
تو مراسم عزاداری لباس سفید بپوشید‼️
چند وقتی هست که تو فضای مجازی و مخصوصا اینستاگرام مد شده یه عده میگن چرا باید تو عزاداری یا مرگ عزیزانمون مشکی بپوشیم؟
هرجایی دیدید کسی همچین حرفی داره میزنه سریعا به ورارت اطلاعات گزارش بدید.
چون این فرد بهایی هست و داره ترویج فرقه ضاله و نجس بهائیت رو انجام میده.
تبلیغ فرقه ضاله بهائیت جرم هست و اگر کسی اینکار و انجام بده حبس میشه و تمام اموالش مصادره میشه.
پس مراقب باشید فریب این تبلیغات مثلا نایس و زیبای یه عده رو نخورید و تو هر مراسم عزدارای دیدید یه نفر عمدا سفید پوشیده اون فرد رو به وزارت اطلاعات یا سازمان اطلاعات معرفی کنید.
تمام شبهاتی که در این سالها در مسائل دینی ترویج میشه کار همین حرامزاده های بهائی و فرقه های وابسته به اونهاست.
کار اصلیشون ایجاد شبهه است.
این مطلب رو همه جا منتشر کنید تا همه مردم بدونند با اینگونه موارد چیکار کنند.
چند وقتی هست که تو فضای مجازی و مخصوصا اینستاگرام مد شده یه عده میگن چرا باید تو عزاداری یا مرگ عزیزانمون مشکی بپوشیم؟
هرجایی دیدید کسی همچین حرفی داره میزنه سریعا به ورارت اطلاعات گزارش بدید.
چون این فرد بهایی هست و داره ترویج فرقه ضاله و نجس بهائیت رو انجام میده.
تبلیغ فرقه ضاله بهائیت جرم هست و اگر کسی اینکار و انجام بده حبس میشه و تمام اموالش مصادره میشه.
پس مراقب باشید فریب این تبلیغات مثلا نایس و زیبای یه عده رو نخورید و تو هر مراسم عزدارای دیدید یه نفر عمدا سفید پوشیده اون فرد رو به وزارت اطلاعات یا سازمان اطلاعات معرفی کنید.
تمام شبهاتی که در این سالها در مسائل دینی ترویج میشه کار همین حرامزاده های بهائی و فرقه های وابسته به اونهاست.
کار اصلیشون ایجاد شبهه است.
این مطلب رو همه جا منتشر کنید تا همه مردم بدونند با اینگونه موارد چیکار کنند.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 حضور چشمگیر مردم در شب تاسوعا در هیئت لواء حیدر کرار کرج
ابالفضل علمدار، خامنهای نگهدار
هئیت سکولار نداریم
امام موسی صدر: در هیأتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد شمر هم سینه میزند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ابالفضل علمدار، خامنهای نگهدار
هئیت سکولار نداریم
امام موسی صدر: در هیأتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد شمر هم سینه میزند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 تولدی که ۳۹ روز قبل از شهادت گرفته شد
هنوز حتی تقاص خون این بچه ها رو هم نگرفتیم
چطوری میتونید با دشمن ببندید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
هنوز حتی تقاص خون این بچه ها رو هم نگرفتیم
چطوری میتونید با دشمن ببندید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 آیا مذاکره پیشنیاز توسعه است؟
بیژن عبدالکریمی، فیلسوف، در برنامه «وضعیت»: اینکه فکر کنیم پس از توافق با ترامپ در مسیر توسعه قرار میگیریم، یک توهم است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بیژن عبدالکریمی، فیلسوف، در برنامه «وضعیت»: اینکه فکر کنیم پس از توافق با ترامپ در مسیر توسعه قرار میگیریم، یک توهم است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌1
⭕️ معجزه روضه سید الشهدا علیهالسلام
علما و بزرگان درباره روضه امام حسین علیهالسلام چه میگویند؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
علما و بزرگان درباره روضه امام حسین علیهالسلام چه میگویند؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر موقع سفر میرفتیم میگفت نوحه حضرت عباس علیه السلام بذار...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ای رهبر شهیدم...
مداحی جدید حاج محمود کریمی برای رهبر شهید انقلاب
مثل جد تشنه لب به آسمون رفت
روز عاشورای ماه رمضون رفت
یک جهان به مکتبت پناه آورده
خیلیها رو خون تو به راه آورده
ما هنوز تقاص خون تو رو نگرفتیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مداحی جدید حاج محمود کریمی برای رهبر شهید انقلاب
مثل جد تشنه لب به آسمون رفت
روز عاشورای ماه رمضون رفت
یک جهان به مکتبت پناه آورده
خیلیها رو خون تو به راه آورده
ما هنوز تقاص خون تو رو نگرفتیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایزدی به عراقچی: نقد را رها کردی، دنبال نسیه هستی!
فواد ایزدی:
🔹آقای عراقچی میگوید گرفتن عوارض از تنگه هرمز خلاف حقوق بینالملل است. سوال، این مخالف کدام قانون است؟
🔹ما یک کنوانسیون حقوق دریاها داریم که ایران عضو آن نیست. چرا آمریکا که عضو دائم شورای امنیت است برخلاف منشور سازمان ملل به ایران حمله میکند، ولی ایران باید به کنوانسیونی عمل کند که در آن عضو نیست؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فواد ایزدی:
🔹آقای عراقچی میگوید گرفتن عوارض از تنگه هرمز خلاف حقوق بینالملل است. سوال، این مخالف کدام قانون است؟
🔹ما یک کنوانسیون حقوق دریاها داریم که ایران عضو آن نیست. چرا آمریکا که عضو دائم شورای امنیت است برخلاف منشور سازمان ملل به ایران حمله میکند، ولی ایران باید به کنوانسیونی عمل کند که در آن عضو نیست؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱1
تحلیلگر سیاسی آمریکایی در واکنش به مصوبه «اختیارات جنگی» سنای آمریکا: شبیه بستن در طویله بعد از رفتن اسب است!
دنیل دیویس، سرهنگ بازنشسته آمریکایی:
🔹رئیس جمهور ترامپ به وضوح هر قانونی یا قانون اساسی ایالات متحده را به دلخواه خود نادیده میگیرد. او خود را فراتر از حاکمیت قانون میداند و هیچ محدودیتی برای قدرت خود نمیشناسد، بنابراین این رأی از هر نظر بیمعنی است.
🔸 سنای آمریکا به تازگی قطعنامه «غیرالزامآور» اختیارات جنگی ایران را با ۵۰ رأی موافق در برابر ۴۸ رأی مخالف تصویب کرد. این قطعنامه اقدام نظامی علیه ایران را ممنوع میکند، مگر اینکه رئیسجمهور آمریکا ابتدا مجوز کنگره را دریافت نماید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دنیل دیویس، سرهنگ بازنشسته آمریکایی:
🔹رئیس جمهور ترامپ به وضوح هر قانونی یا قانون اساسی ایالات متحده را به دلخواه خود نادیده میگیرد. او خود را فراتر از حاکمیت قانون میداند و هیچ محدودیتی برای قدرت خود نمیشناسد، بنابراین این رأی از هر نظر بیمعنی است.
🔸 سنای آمریکا به تازگی قطعنامه «غیرالزامآور» اختیارات جنگی ایران را با ۵۰ رأی موافق در برابر ۴۸ رأی مخالف تصویب کرد. این قطعنامه اقدام نظامی علیه ایران را ممنوع میکند، مگر اینکه رئیسجمهور آمریکا ابتدا مجوز کنگره را دریافت نماید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا در آستانه حمله دشمن، ارز ترجیحی را حذف کردید؟
وحید عزیزی، تحلیلگر مسائل اقتصادی:
🔹کدام کشور در دنیا در آستانه حمله دشمن ارز را تکنرخی میکند که ما کردیم؟!
🔹توقع دارید وقتی ارز ترجیحی را برمیدارید، قمیت موادغذایی چند برابر نشود؟
🔹رکورد تورم کالاهای اساسی، قبل از جنگ و در زمستان پارسال که ارز ترجیحی حذف شد شکست و نمیتوان گرانیها را به جنگ ربط داد.
ارز ترجیحی با دستور مستقیم پزشکیان و با حمایت قالیباف حذف شد که منجر به حوادث دیماه شد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
وحید عزیزی، تحلیلگر مسائل اقتصادی:
🔹کدام کشور در دنیا در آستانه حمله دشمن ارز را تکنرخی میکند که ما کردیم؟!
🔹توقع دارید وقتی ارز ترجیحی را برمیدارید، قمیت موادغذایی چند برابر نشود؟
🔹رکورد تورم کالاهای اساسی، قبل از جنگ و در زمستان پارسال که ارز ترجیحی حذف شد شکست و نمیتوان گرانیها را به جنگ ربط داد.
ارز ترجیحی با دستور مستقیم پزشکیان و با حمایت قالیباف حذف شد که منجر به حوادث دیماه شد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡2
اگر عقل و شرع را کنار بگذاریم، بله! هیچ مانعی ندارد!
🔸آقای همتی میگوید: «ما هیچ مانعی هم نمیبینیم اگر واقعاً نرخ و کیفیت کالاهای اساسی در آمریکا خوب باشد، از آمریکا بخریم...»
🔸اگر چشم بر عقل و شرع ببندیم بله! لابد میلیاردها دلار از دارایی این ملت را به کیسه شرکتهای مورد تمایل ترامپ ریختن مانعی ندارد!
🔸به عبارت دیگر، در ایام جنگ تزریق بودجه برای ساخت بمبها و ابزارهای جنگی اسرائیل که امروز بر سر دختران معصوم غزه فرو میریزد، زنان و کودکان را تکهپاره میکند، شیعیان مظلوم جنوب لبنان را آواره میسازد، دختران مدرسه بیگناه میناب را غرق در خون میکند و فردا روزی دوباره زیرساختهای کشور خودمان را نشانه خواهد گرفت؟!!!
🔸شما هیچ مانعی نمی بینید، ولی مردم مبعوث شده در میدان که از ناحیه ولی فقیه مأمور به نظارت است «علی الاصول نظر دیگری دارند».
✍سید محمد کاظم رجایی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸آقای همتی میگوید: «ما هیچ مانعی هم نمیبینیم اگر واقعاً نرخ و کیفیت کالاهای اساسی در آمریکا خوب باشد، از آمریکا بخریم...»
🔸اگر چشم بر عقل و شرع ببندیم بله! لابد میلیاردها دلار از دارایی این ملت را به کیسه شرکتهای مورد تمایل ترامپ ریختن مانعی ندارد!
🔸به عبارت دیگر، در ایام جنگ تزریق بودجه برای ساخت بمبها و ابزارهای جنگی اسرائیل که امروز بر سر دختران معصوم غزه فرو میریزد، زنان و کودکان را تکهپاره میکند، شیعیان مظلوم جنوب لبنان را آواره میسازد، دختران مدرسه بیگناه میناب را غرق در خون میکند و فردا روزی دوباره زیرساختهای کشور خودمان را نشانه خواهد گرفت؟!!!
🔸شما هیچ مانعی نمی بینید، ولی مردم مبعوث شده در میدان که از ناحیه ولی فقیه مأمور به نظارت است «علی الاصول نظر دیگری دارند».
✍سید محمد کاظم رجایی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2