.
♻️ آیت الله حائری شیرازی: امام حسین علیه السلام در شب عاشورا یک جور سخن گفت و در روز عاشورا یک جور دیگر. شب عاشورا، سخن از «نمیخواهم، احتیاج ندارم، بروید، بیعتم را برداشتم» بود.
روز عاشورا میگوید: «بیائید به من کمک کنید، آیا یاور و مددکاری هست؟ هل من ناصر ینصرنی؟»
شب صحبت میکند تا مبادا خبیثی در بین طیّبها باشد، و روز سخن میگوید تا مبادا طیّبی در بین خبیثها مانده باشد.
شب غربال میکند تا فقط «صالحان» بمانند و روز غربال میکند تا فقط «اشقیاء» در مقابل او ایستاده باشند.
عاشورا سیاسی است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♻️ آیت الله حائری شیرازی: امام حسین علیه السلام در شب عاشورا یک جور سخن گفت و در روز عاشورا یک جور دیگر. شب عاشورا، سخن از «نمیخواهم، احتیاج ندارم، بروید، بیعتم را برداشتم» بود.
روز عاشورا میگوید: «بیائید به من کمک کنید، آیا یاور و مددکاری هست؟ هل من ناصر ینصرنی؟»
شب صحبت میکند تا مبادا خبیثی در بین طیّبها باشد، و روز سخن میگوید تا مبادا طیّبی در بین خبیثها مانده باشد.
شب غربال میکند تا فقط «صالحان» بمانند و روز غربال میکند تا فقط «اشقیاء» در مقابل او ایستاده باشند.
عاشورا سیاسی است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🏴 سلامهای مخصوص حسین(ع)
از امروز دیگه لحن سلامهای بر حسین علیهالسلام با روزهای قبل خیلی فرق میکنه.
از امروز دیگه فقط نگیم السلام علیک یا بن رسول الله، فقط نگیم السلام علیک یا اباعبدالله
از امروز اگه خواستید بر حسین سلام بدید، باید اینگونه سلام عرض کنی:
«السَّلَامُ عَلَی الرَّأْسِ الْمَرْفُوعِ»
سلام بر آن سرِ بالای نیزه رفته.
«السَّلَامُ عَلَی الْمَنْحُورِ فِی الْوَرَی»
» سلام بر آنکه در میان مردم سرش بریده شد؛ یعنی سلام بر آقایی که جلو چشمهای زینب سلاماللهعلیها سرش را بریدند.
«السَّلَامُ عَلَی الْأَعْضَاءِ الْمُقَطَّعَاتِ»
سلام بر آن اعضای قطعهقطعه شده.
«السَّلَامُ عَلَی الْبَدَنِ السَّلِیبِ»
سلام بر آن بدنی که غارت شد؛ حتی یک لباس برایش نگذاشتند.
«السَّلَامُ عَلَی الْقَتِیلِ الْمَظْلُومِ»
سلام بر آقایی که مظلومانه کشتنش.
«السَّلَامُ عَلَی الشَّیْبِ الْخَضِیبِ»
سلام بر آن محاسنِ به خون خضاب شده.
«السَّلَامُ عَلَی الْخَدِّ التَّرِیبِ»
سلام بر آن گونهٔ خاکآلود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🏴 سلامهای مخصوص حسین(ع)
از امروز دیگه لحن سلامهای بر حسین علیهالسلام با روزهای قبل خیلی فرق میکنه.
از امروز دیگه فقط نگیم السلام علیک یا بن رسول الله، فقط نگیم السلام علیک یا اباعبدالله
از امروز اگه خواستید بر حسین سلام بدید، باید اینگونه سلام عرض کنی:
«السَّلَامُ عَلَی الرَّأْسِ الْمَرْفُوعِ»
سلام بر آن سرِ بالای نیزه رفته.
«السَّلَامُ عَلَی الْمَنْحُورِ فِی الْوَرَی»
» سلام بر آنکه در میان مردم سرش بریده شد؛ یعنی سلام بر آقایی که جلو چشمهای زینب سلاماللهعلیها سرش را بریدند.
«السَّلَامُ عَلَی الْأَعْضَاءِ الْمُقَطَّعَاتِ»
سلام بر آن اعضای قطعهقطعه شده.
«السَّلَامُ عَلَی الْبَدَنِ السَّلِیبِ»
سلام بر آن بدنی که غارت شد؛ حتی یک لباس برایش نگذاشتند.
«السَّلَامُ عَلَی الْقَتِیلِ الْمَظْلُومِ»
سلام بر آقایی که مظلومانه کشتنش.
«السَّلَامُ عَلَی الشَّیْبِ الْخَضِیبِ»
سلام بر آن محاسنِ به خون خضاب شده.
«السَّلَامُ عَلَی الْخَدِّ التَّرِیبِ»
سلام بر آن گونهٔ خاکآلود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭3❤1
.
♻️ بله، حسین را مسلمانان کشتند!
🔰عاشورا معانی مختلفی دارد و یکی از معانی آن این است: جمعی از مسلمانان، قاریان قرآن، نماز شبخوانها، مسجدیها، سرداران سپاه اسلام، مفسران، راویان احادیث پیامبر و فقهای اعلام ان زمان، فرزند پیغمبر اسلام را با نیت قرب الهی به شهادت رساندند!
🔹نکته اول
هیچ امام معصومی در بستر بیماری از دنیا نرفت!
هیچ امام معصومی بر اثر بلایای طبیعی از دنیا نرفت!
هیچ امام معصومی بر اثر کهولت سن از دنیا نرفت!
همه اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت رسیدند.
و این، یعنی دین از سیاست جدا نیست. اگر ائمه اطهار را کاری با سیاست و استقرار حکومت و برقراری عدالت اجتماعی نبود و کار آنها فقط اقامه دین فردی بود، پس چرا حاکمان جور، باید ایشان را شکنجه میکردند، در سیاهچالهها زندانی و در نهایت به شهادت میرساندند؟!
🔹نکته دوم
هیچ امام معصومی به دست یهودیان به شهادت نرسید!
هیچ امام معصومی به دست مسیحیان به شهادت نرسید!
هیچ امام معصومی به دست بت پرستان و بیدینان به شهادت نرسید!
هر چند در بسیاری موارد پشت صحنه شهادت اهل بیت علیهم السلام، بنی اسرائیل و یهودیان بودند اما در همه موارد، با استتفاده از ضعفهای درونی جماعت به ظاهر مسلمانی به شهادت رسیدند که اذان و اقامه بر لب داشتند، به سوی کعبه نماز میخواندند، حج به جا میآوردند و خود را پیرو خاتم پیامبران، محمد (ص) میدانستند.
و این یعنی اصلیترین تهدید برای جامعه اسلامی را باید از درون آن جست نه از بیرون! این یعنی دشمنان بیرونی با استفاده از عناصری که لباس دوست و خودی به تن دارند، به دنبال انحراف و اسقاط نظامی خواهند بود که برای تحقق توحید و عدالت اجتماعی گام برداشته است!
اگر کل یوم عاشوراست و کل ارض کربلا، پس شک نکنیم که یزیدیان زمان هر چند تمام توانشان را برای از بین بردن قیام حسینی زمان به کار میگیرند اما همه امیدشان به عناصر داخلی است که لباس دوست به تن دارند و سابقه همراهی با خمینی (ره) در کارنامهشان است.
پس شک نکنیم که نظام سلطه، هرگز نمیتواند انقلاب خمینی را حتی با تهدید نظامی زمینگیر کند، اما با یک عمامه به سر دنیا طلب و رویگردان از آرمانهای خمینی یا نهجالبلاغه خوانی که از مبارزه با نظام سلطه پشیمان است و در برابر آنها واداده، میتواند همان هدف را محقق کند!
اگر دنبال دشمنان انقلاب خمینی (ره) هستید، در صفوف خودی و در جریاناتی که برخلاف آرمانهای خمینی قدم برمیدارند، آنها را بجوئید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♻️ بله، حسین را مسلمانان کشتند!
🔰عاشورا معانی مختلفی دارد و یکی از معانی آن این است: جمعی از مسلمانان، قاریان قرآن، نماز شبخوانها، مسجدیها، سرداران سپاه اسلام، مفسران، راویان احادیث پیامبر و فقهای اعلام ان زمان، فرزند پیغمبر اسلام را با نیت قرب الهی به شهادت رساندند!
🔹نکته اول
هیچ امام معصومی در بستر بیماری از دنیا نرفت!
هیچ امام معصومی بر اثر بلایای طبیعی از دنیا نرفت!
هیچ امام معصومی بر اثر کهولت سن از دنیا نرفت!
همه اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت رسیدند.
و این، یعنی دین از سیاست جدا نیست. اگر ائمه اطهار را کاری با سیاست و استقرار حکومت و برقراری عدالت اجتماعی نبود و کار آنها فقط اقامه دین فردی بود، پس چرا حاکمان جور، باید ایشان را شکنجه میکردند، در سیاهچالهها زندانی و در نهایت به شهادت میرساندند؟!
🔹نکته دوم
هیچ امام معصومی به دست یهودیان به شهادت نرسید!
هیچ امام معصومی به دست مسیحیان به شهادت نرسید!
هیچ امام معصومی به دست بت پرستان و بیدینان به شهادت نرسید!
هر چند در بسیاری موارد پشت صحنه شهادت اهل بیت علیهم السلام، بنی اسرائیل و یهودیان بودند اما در همه موارد، با استتفاده از ضعفهای درونی جماعت به ظاهر مسلمانی به شهادت رسیدند که اذان و اقامه بر لب داشتند، به سوی کعبه نماز میخواندند، حج به جا میآوردند و خود را پیرو خاتم پیامبران، محمد (ص) میدانستند.
و این یعنی اصلیترین تهدید برای جامعه اسلامی را باید از درون آن جست نه از بیرون! این یعنی دشمنان بیرونی با استفاده از عناصری که لباس دوست و خودی به تن دارند، به دنبال انحراف و اسقاط نظامی خواهند بود که برای تحقق توحید و عدالت اجتماعی گام برداشته است!
اگر کل یوم عاشوراست و کل ارض کربلا، پس شک نکنیم که یزیدیان زمان هر چند تمام توانشان را برای از بین بردن قیام حسینی زمان به کار میگیرند اما همه امیدشان به عناصر داخلی است که لباس دوست به تن دارند و سابقه همراهی با خمینی (ره) در کارنامهشان است.
پس شک نکنیم که نظام سلطه، هرگز نمیتواند انقلاب خمینی را حتی با تهدید نظامی زمینگیر کند، اما با یک عمامه به سر دنیا طلب و رویگردان از آرمانهای خمینی یا نهجالبلاغه خوانی که از مبارزه با نظام سلطه پشیمان است و در برابر آنها واداده، میتواند همان هدف را محقق کند!
اگر دنبال دشمنان انقلاب خمینی (ره) هستید، در صفوف خودی و در جریاناتی که برخلاف آرمانهای خمینی قدم برمیدارند، آنها را بجوئید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
♻️ وقتی از ملت مبعوث شده حرف میزنیم یعنی این...
امام شهید ما در خاطراتش از راننده کامیونی سخن میگفت که بصیرتش از روحانی امام جماعت بیشتر بود.
این خانم مدل دیگری از همان مصداق است. نه اصولگراست نه اصلاحطلب. نه چپ است نه راست. او مصداق ملت مبعوثشده است، محصول خون سید علی حسینی خامنهای...
سخنان این خانم خطاب به مردم را نه یکبار که صد بار بشنوید. با شجاعتی مثال زدنی وقتی خطاب به برخی مسئولین سخن میگوید، تصریح میکند که اگر من را بگیرند هم مهم نیست!
خواهرم تو سرباز سیدعلی بودی و الان سرباز آقا مجتبی امام خامنهای و اینجا جمهوری اسلامی ایران است که تو را اینگونه شجاع پرورش داده، راحت سخن بگو که اینجا دیکتاتوری نیست...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♻️ وقتی از ملت مبعوث شده حرف میزنیم یعنی این...
امام شهید ما در خاطراتش از راننده کامیونی سخن میگفت که بصیرتش از روحانی امام جماعت بیشتر بود.
این خانم مدل دیگری از همان مصداق است. نه اصولگراست نه اصلاحطلب. نه چپ است نه راست. او مصداق ملت مبعوثشده است، محصول خون سید علی حسینی خامنهای...
سخنان این خانم خطاب به مردم را نه یکبار که صد بار بشنوید. با شجاعتی مثال زدنی وقتی خطاب به برخی مسئولین سخن میگوید، تصریح میکند که اگر من را بگیرند هم مهم نیست!
خواهرم تو سرباز سیدعلی بودی و الان سرباز آقا مجتبی امام خامنهای و اینجا جمهوری اسلامی ایران است که تو را اینگونه شجاع پرورش داده، راحت سخن بگو که اینجا دیکتاتوری نیست...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌6❤1👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 روایت جانسوز یک مادر از روز حمله به میناب: حالا نوبت ما هست که پسرامون رو شناسایی کنیم
با قاتل این بچه ها چجوری تونستید سر یه میز بشینید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
با قاتل این بچه ها چجوری تونستید سر یه میز بشینید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 امام حسین علیه السلام به چه کسانی فرمودند کربلا را ترک کنند؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 چون صدا سیما تهدید شده بود این کلیپ هارو نگذاره
لذا ما میگذاریم تا همه بدونند و تصمیم بگیرند کدوم سمت بایستند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
لذا ما میگذاریم تا همه بدونند و تصمیم بگیرند کدوم سمت بایستند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر حسین ابن علی(ع)🌱 بود میگفت:
اگر میخوای برای من عزاداری کنی، برای من سینه بزنی، برای من زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید این باشد: شمر امروز تو ترامپ و نتانیاهو است! شمر ۱۴۰۰ سال پیش مُرد، رفت!
شمر امروزت را بشناس…
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اگر میخوای برای من عزاداری کنی، برای من سینه بزنی، برای من زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید این باشد: شمر امروز تو ترامپ و نتانیاهو است! شمر ۱۴۰۰ سال پیش مُرد، رفت!
شمر امروزت را بشناس…
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
زلزلههای بزرگ امروز جهان را لرزاند:
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در ۱۱ کیلومتری شمال ردوود ولی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا 🇺🇸
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۱ ریشتر در ۶۱ کیلومتری جنوبجنوبغربی پانگونا، پاپوآ گینه نو 🇵🇬
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۰ ریشتر در ۷۱ کیلومتری غربشمالغربی کاتودای، فیلیپین 🇵🇭
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در ۲۸ کیلومتری جنوبشرق فری، یونان 🇬🇷
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در ۱ کیلومتری شرق ال پالمارسیتو، مکزیک 🇲🇽
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۸ ریشتر در ۷۸ کیلومتری جنوبجنوبغربی لوماتیل، فیلیپین 🇵🇭
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در ۲۸۷ کیلومتری جنوب آمبون، اندونزی 🇮🇩
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در ۴۱ کیلومتری شمالشرق سان فرناندو، پرو 🇵🇪
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در ۸ کیلومتری شمالشمالشرق لا سرنا، شیلی 🇨🇱
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در ۱۷ کیلومتری جنوبجنوبشرق ال هویو، آرژانتین 🇦🇷
ژاپن ۶.۹ ریشتر
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در ۱۱ کیلومتری شمال ردوود ولی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا 🇺🇸
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۱ ریشتر در ۶۱ کیلومتری جنوبجنوبغربی پانگونا، پاپوآ گینه نو 🇵🇬
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۰ ریشتر در ۷۱ کیلومتری غربشمالغربی کاتودای، فیلیپین 🇵🇭
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در ۲۸ کیلومتری جنوبشرق فری، یونان 🇬🇷
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در ۱ کیلومتری شرق ال پالمارسیتو، مکزیک 🇲🇽
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۸ ریشتر در ۷۸ کیلومتری جنوبجنوبغربی لوماتیل، فیلیپین 🇵🇭
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در ۲۸۷ کیلومتری جنوب آمبون، اندونزی 🇮🇩
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در ۴۱ کیلومتری شمالشرق سان فرناندو، پرو 🇵🇪
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در ۸ کیلومتری شمالشمالشرق لا سرنا، شیلی 🇨🇱
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در ۱۷ کیلومتری جنوبجنوبشرق ال هویو، آرژانتین 🇦🇷
ژاپن ۶.۹ ریشتر
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اوایل شهادت آقا این کلیپ از جناب آقای خوش چشم منتشر شد که آقا در مورد فتنه مسئولین صحبت کردند
الان برای همگان مشخص شد که کودتا بر علیه رهبری واقعیت داشته و فتنه مسئولین همینه است که داریم میبینیم و میشنویم .....
الان
مردم انقلابی همه جوره پای کار هستن
این مسئولین هستن که یکی یکی دارن خلاف قوانین کشور و خلاف حرفهای رهبر عمل میکنند
هرکس به طریقی..
وقتی ولی فقیه ما فرمودند
بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم
همه یک صدا باید حرف رهبر خود را فریاد بزنیم....
بازگشت به نظر رهبر ...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
الان برای همگان مشخص شد که کودتا بر علیه رهبری واقعیت داشته و فتنه مسئولین همینه است که داریم میبینیم و میشنویم .....
الان
مردم انقلابی همه جوره پای کار هستن
این مسئولین هستن که یکی یکی دارن خلاف قوانین کشور و خلاف حرفهای رهبر عمل میکنند
هرکس به طریقی..
وقتی ولی فقیه ما فرمودند
بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم
همه یک صدا باید حرف رهبر خود را فریاد بزنیم....
بازگشت به نظر رهبر ...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شهید طهرانی مقدم:امروز هرکسی برای امامحسین(ع) گریه کند ولی هرجایی که هست نتواند آقا را کمک کند، من میگویم توی سرت بخورد، تو همان ابوموسی اشعری احمق هستی!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حجت الاسلام عابدینی:
“ اینکه ما با اجازه دشمن به حقمان برسیم بسیار تلخ است “
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
“ اینکه ما با اجازه دشمن به حقمان برسیم بسیار تلخ است “
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
۲۰ میلیون بشکه نفتی که پزشکیان بخاطرش سر سپاه منت گذاشت طلب خود سپاه بود
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2👍2
♨️ریشدار و بیریش ندارد؛ لیبرالیسم را با عملش بشناسید
دکتر سید یاسر جبرائیلی:
🔸لیبرالیسم در سیاست خارجی را میبینید که ریشدار و بی ریش نمیشناسد؟ مسئله در اقتصاد نیز همین است.
🔸قاطبه جریان انقلابی در سیاست خارجی به این شناخت رسیده است که لیبرالها را با قول و فعلشان بشناسد، نه با اردوگاه سیاسیشان. امید است در اقتصاد نیز چنین شود.
🔸لیبرالیسم چنان خطر بزرگی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بارها درباره آن انذار داد. آیت الله منتظری را از رهبری آینده عزل کرد با این استدلال که شما بعد از من کشور را به دست لیبرالها میسپارید. میفرمود تا من زنده هستم اجازه نخواهم داد کشور به دست لیبرالها بیفتد.
🔸لیبرالیسم، بزرگترین خطری است که انقلاب اسلامی را تهدید میکند. باید آن را شناخت و فارغ از ظاهر و جناح و اردوگاه و قبیله، با آن مبارزه کرد.
باید برخاست...
انقلابی میخواهیم برای پاکسازی انقلابمان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دکتر سید یاسر جبرائیلی:
🔸لیبرالیسم در سیاست خارجی را میبینید که ریشدار و بی ریش نمیشناسد؟ مسئله در اقتصاد نیز همین است.
🔸قاطبه جریان انقلابی در سیاست خارجی به این شناخت رسیده است که لیبرالها را با قول و فعلشان بشناسد، نه با اردوگاه سیاسیشان. امید است در اقتصاد نیز چنین شود.
🔸لیبرالیسم چنان خطر بزرگی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بارها درباره آن انذار داد. آیت الله منتظری را از رهبری آینده عزل کرد با این استدلال که شما بعد از من کشور را به دست لیبرالها میسپارید. میفرمود تا من زنده هستم اجازه نخواهم داد کشور به دست لیبرالها بیفتد.
🔸لیبرالیسم، بزرگترین خطری است که انقلاب اسلامی را تهدید میکند. باید آن را شناخت و فارغ از ظاهر و جناح و اردوگاه و قبیله، با آن مبارزه کرد.
باید برخاست...
انقلابی میخواهیم برای پاکسازی انقلابمان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2👍1
رئیس جمهور محترم این جمله را مدام تکرار میکند: «هر کسی مدعی است میتواند، ما بستر را آماده میکنیم تا بیاید و مشکل را حل کند. این گوی و این میدان، بستان بزن !»
-------------------------
آقای رئیس جمهور محترم : ۶۸۵ روز پیش (مرداد ۱۴۰۳) بستۀ ۵۰ صفحهای اصلاح سیاستهای ارزی با امضای ۱۳۰ نمایندۀ مجلس را تحویل جنابعالی دادیم، اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکردهایم.
اگر چنانچه قادر به اجرای سیاستهای پیشنهادی نبودید، چرا به امضاکنندگان نگفتید : «این گوی و این میدان، بیا بستان بزن!»
جنابعالی نمیتوانید ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت خود را با تکرار چنین جملاتی تطهیر کنید.
✍دکتر حسین صمصامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
-------------------------
آقای رئیس جمهور محترم : ۶۸۵ روز پیش (مرداد ۱۴۰۳) بستۀ ۵۰ صفحهای اصلاح سیاستهای ارزی با امضای ۱۳۰ نمایندۀ مجلس را تحویل جنابعالی دادیم، اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکردهایم.
اگر چنانچه قادر به اجرای سیاستهای پیشنهادی نبودید، چرا به امضاکنندگان نگفتید : «این گوی و این میدان، بیا بستان بزن!»
جنابعالی نمیتوانید ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت خود را با تکرار چنین جملاتی تطهیر کنید.
✍دکتر حسین صمصامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
⭕️ با پیگیری قوه قضائیه ۶.۵ میلیارد دلار ارز خارج شده صادراتی به داخل کشور برگشت.
یعنی بیشتر از ارز بلوکه شده در قطر!
نه اختیار هزینه اش با آمریکاست نه مجبوریم با آن فقط ذرت و کنجاله آمریکایی بخریم.
ظاهرا هنوز بیش از ۱۰۰میلیارد دلار فرار ارزی باقی مانده است.
تنگه ارز مثل تنگه هرمز!
✍️سید نظام الدین موسوی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یعنی بیشتر از ارز بلوکه شده در قطر!
نه اختیار هزینه اش با آمریکاست نه مجبوریم با آن فقط ذرت و کنجاله آمریکایی بخریم.
ظاهرا هنوز بیش از ۱۰۰میلیارد دلار فرار ارزی باقی مانده است.
تنگه ارز مثل تنگه هرمز!
✍️سید نظام الدین موسوی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1