💢در تداوم کودتای پارلمانی و محدود کردن نمایندگان در استفاده از ابزارهای قانونی خود، امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ همچنان گزینۀ «نظارت-استیضاح» و «بیانیه» از دسترس نمایندگان خارج است!
ملت شریف ایران :
رفتار مسئولان را دقیقا رصد کنید و در دور بعدی به #کودتاچیان و تضعیفکنندگان جایگاه نمایندگی مردم در مجلس رای ندهید!
انشالله قرار ما با نمایندگان عزیز روز یکشنبه ۷ تیرماه ساعت ۸ صبح در مکان مجلس شورای اسلامی
✍دکتر حسین صمصامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ملت شریف ایران :
رفتار مسئولان را دقیقا رصد کنید و در دور بعدی به #کودتاچیان و تضعیفکنندگان جایگاه نمایندگی مردم در مجلس رای ندهید!
انشالله قرار ما با نمایندگان عزیز روز یکشنبه ۷ تیرماه ساعت ۸ صبح در مکان مجلس شورای اسلامی
✍دکتر حسین صمصامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴تعجبی ندارد اگر ترامپ و اطرافیانش مردم ایران را گرسنه خطاب میکنند؛ وقتی برخی مسئولان داخلی بارها از این واژه استفاده کردهاند!
بسیاری از این کلیدواژهها ابتدا در داخل تولید و سپس توسط دشمن به کار گرفته میشوند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بسیاری از این کلیدواژهها ابتدا در داخل تولید و سپس توسط دشمن به کار گرفته میشوند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 مذاکره با «منعطفها»
اظهارات مداخلهجویانه روبیو درباره ایران:
🔹نظام ایران هنوز توسط روحانیون رادیکال رهبری میشود. این چیزی است که همیشه توسط آن رهبری شده و همچنان توسط آن رهبری میشود.
🔹آنها افرادی را در شاخههای سیاسی دارند که به نظر انعطافپذیرتر و مایلتر به همکاری با ما هستند. اینها کسانی هستند که ما با آنها مذاکره میکنیم.
آقایان
خجالت بکشید
دشمن روی شما حساب ویژه باز کرده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اظهارات مداخلهجویانه روبیو درباره ایران:
🔹نظام ایران هنوز توسط روحانیون رادیکال رهبری میشود. این چیزی است که همیشه توسط آن رهبری شده و همچنان توسط آن رهبری میشود.
🔹آنها افرادی را در شاخههای سیاسی دارند که به نظر انعطافپذیرتر و مایلتر به همکاری با ما هستند. اینها کسانی هستند که ما با آنها مذاکره میکنیم.
آقایان
خجالت بکشید
دشمن روی شما حساب ویژه باز کرده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
کار دست مردم است
▪️مشکلی که در آن زمان وجود داشت، و امروز هم وجود دارد، این است که همین امیرالمؤمنینی را که در هیچ درگیری نظامی مغلوب نشد، توانستند در موارد زیادی از رسیدن به هدف، مانع بشوند؛ یعنی راهی پیدا کردند که امروز ما به این راه میگوییم «جنگ نرم».
▪️بعضی خیال میکنند این حوادث، این تهمتها، این فریبها، این خباثتها، این نفوذها مال امروز است؛ نه، زمان امیرالمؤمنین هم همینها عامل بودند.
▪️کار دست مردم است؛ ولیّ خدا بدون کمک مردم که کاری نمیتواند بکند: هُوَ الَّذی اَیَّدَکَ بِنَصرِهِ وَبِالمُؤمِنین.
▪️دشمن در مقابل شجاعت امیرالمؤمنین و قدرت امیرالمؤمنین و ارادهی پولادین امیرالمؤمنین چارهای نداشت جز اینکه پناه ببرد به فریبِ محیط پیرامونیِ امیرالمؤمنین که در جنگ صفّین این کار با سرِ نیزه کردن قرآنها حاصل شد؛ بعد از آن هم اتّفاق افتاد، زمان امام حسن هم اتّفاق افتاد.
رهبر شهید انقلاب اسلامی
#وتر_موتور
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
▪️مشکلی که در آن زمان وجود داشت، و امروز هم وجود دارد، این است که همین امیرالمؤمنینی را که در هیچ درگیری نظامی مغلوب نشد، توانستند در موارد زیادی از رسیدن به هدف، مانع بشوند؛ یعنی راهی پیدا کردند که امروز ما به این راه میگوییم «جنگ نرم».
▪️بعضی خیال میکنند این حوادث، این تهمتها، این فریبها، این خباثتها، این نفوذها مال امروز است؛ نه، زمان امیرالمؤمنین هم همینها عامل بودند.
▪️کار دست مردم است؛ ولیّ خدا بدون کمک مردم که کاری نمیتواند بکند: هُوَ الَّذی اَیَّدَکَ بِنَصرِهِ وَبِالمُؤمِنین.
▪️دشمن در مقابل شجاعت امیرالمؤمنین و قدرت امیرالمؤمنین و ارادهی پولادین امیرالمؤمنین چارهای نداشت جز اینکه پناه ببرد به فریبِ محیط پیرامونیِ امیرالمؤمنین که در جنگ صفّین این کار با سرِ نیزه کردن قرآنها حاصل شد؛ بعد از آن هم اتّفاق افتاد، زمان امام حسن هم اتّفاق افتاد.
رهبر شهید انقلاب اسلامی
#وتر_موتور
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
🔴 کسانی که با استناد به قوانین بینالمللی میگویند ایران حق اعمال حاکمیت و دریافت عوارض از #تنگه_هرمز را ندارد سواد تاریخی ندارند و نمیدانند که قوانین بینالمللی را قدرتهای فاتح جنگ جهانی دوم نوشتند!
باید با اقتدار خودمان، اعمال حاکمیت کنیم. قانون جنگل بر جهان حاکم است.
منتظر نباشید که دیگران حق و حقوق شما را به رسمیت بشناسند. خودتان باید با قدرت حق خودتان را بگیرید.
اعمال قواعد حقوقی ایران در تنگه هرمز در هیچ مجمع جهانی به رسمیت شمرده نخواهد شد. مگر اینکه با زور و اقتدار داخلی محقق شود.
مرحله اول تصویب طرح مدیریت ایران در مجلس است. وقتی خودمان به دست خودمان تعطیل مجلس را تعطیل کردیم عملاً پالس منفی به دشمن ارسال کردیم.
✍داود مدرسی یان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
باید با اقتدار خودمان، اعمال حاکمیت کنیم. قانون جنگل بر جهان حاکم است.
منتظر نباشید که دیگران حق و حقوق شما را به رسمیت بشناسند. خودتان باید با قدرت حق خودتان را بگیرید.
اعمال قواعد حقوقی ایران در تنگه هرمز در هیچ مجمع جهانی به رسمیت شمرده نخواهد شد. مگر اینکه با زور و اقتدار داخلی محقق شود.
مرحله اول تصویب طرح مدیریت ایران در مجلس است. وقتی خودمان به دست خودمان تعطیل مجلس را تعطیل کردیم عملاً پالس منفی به دشمن ارسال کردیم.
✍داود مدرسی یان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
🔴بهای آمریکایی شدن
🔸پیرمرد، که سه چهار قلم مواد شوینده خریده بود پس از شنیدن قیمت چهار میلیونی، چشمهایش چهارتا شد و بلند بلند فحشی به «ملا» ها داد.
🔸برای کارمندانی که در طول سال، پس از چهار پنج برابر شدن قیمتها، فقط یکبار افزایش حقوق چند درصدی دارند، این وضعیت دردناک و قابل درک است.
🔸اما خیلیها درک نمیکنند این بهای آمریکایی شدن است و به ملاها ربطی ندارد.
🔸در ایرانی که به رنگ آمریکا در بیاید، حقوق ما به اندازه سابق خواهد ماند ولی همه چیز به قیمت دلاری جهانی جهش خواهد کرد.
🔸همان کاری که دولت درحال انجام آن است و روزبهروز قیمت خدمات و کالاها را رسماً افزایش میدهد.
🔸هر افزایش قیمتی بدون افزایش حقوق یعنی کودتا علیه مردم و انقلاب.
🔸در ایرانی که یک عده میخواهند، توهم خوشبختی و پولداری، آن هم بدون کار کردن به اندازه یک آمریکایی و پرداخت مالیات سنگین مثل آنها، موج میزند. اما ایرانی که آمریکا بر آن مسلط شود، فقط یک مستعمره ثروتمند است که مردمش نباید از منافع کشور استفاده کنند، باید نفت مفت به آمریکا بدهند که مردم آمریکا بنزین ارزان داشته باشند، باید مثل بنگلادشیها و خیلی کشورهای دیگر با روزی یک دلار و ۱۲ ساعت کار طاقت فرسا زندگی کنند و هزینه آب و برق گران را بدهند، تا شهروند آمریکایی جنس ارزان به دستش برسد.
🔸اینطور نیست که آمریکایی کار کند، و ما با پول نفت بهترین تولیدات آمریکا را بخریم.
همان یونجه آمریکا هم به آخور آمریکا پرستان نخواهد رسید.
🔸آمریکایی شدن یعنی مثل لبنان، ارتش سلاح آمریکایی دستش باشد و در خیابان بچرخد اما اجازه نداشته باشد از مرزهای کشور دفاع کند.
🔸یعنی بانکها با جهان در ارتباط باشند و کارت ویزا و مسترکارت بدهند اما بعد مدتی، کل پول شما را ندهند و بگویند پول نداریم!
🔸یعنی مالیات سنگین بر درآمد، و نداشتن یک بیمه درمانی کافی، یعنی برای یک ویزیت و آزمایش و امآرآی یک ماه در نوبت بمانید.
🔸مزیتهای آمریکایی شدن بیشتر برای مسئولین و فرزندانشان است تا مردم. حتی دورریزهای سفره هم به مردم نخواهد رسید./حکمران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸پیرمرد، که سه چهار قلم مواد شوینده خریده بود پس از شنیدن قیمت چهار میلیونی، چشمهایش چهارتا شد و بلند بلند فحشی به «ملا» ها داد.
🔸برای کارمندانی که در طول سال، پس از چهار پنج برابر شدن قیمتها، فقط یکبار افزایش حقوق چند درصدی دارند، این وضعیت دردناک و قابل درک است.
🔸اما خیلیها درک نمیکنند این بهای آمریکایی شدن است و به ملاها ربطی ندارد.
🔸در ایرانی که به رنگ آمریکا در بیاید، حقوق ما به اندازه سابق خواهد ماند ولی همه چیز به قیمت دلاری جهانی جهش خواهد کرد.
🔸همان کاری که دولت درحال انجام آن است و روزبهروز قیمت خدمات و کالاها را رسماً افزایش میدهد.
🔸هر افزایش قیمتی بدون افزایش حقوق یعنی کودتا علیه مردم و انقلاب.
🔸در ایرانی که یک عده میخواهند، توهم خوشبختی و پولداری، آن هم بدون کار کردن به اندازه یک آمریکایی و پرداخت مالیات سنگین مثل آنها، موج میزند. اما ایرانی که آمریکا بر آن مسلط شود، فقط یک مستعمره ثروتمند است که مردمش نباید از منافع کشور استفاده کنند، باید نفت مفت به آمریکا بدهند که مردم آمریکا بنزین ارزان داشته باشند، باید مثل بنگلادشیها و خیلی کشورهای دیگر با روزی یک دلار و ۱۲ ساعت کار طاقت فرسا زندگی کنند و هزینه آب و برق گران را بدهند، تا شهروند آمریکایی جنس ارزان به دستش برسد.
🔸اینطور نیست که آمریکایی کار کند، و ما با پول نفت بهترین تولیدات آمریکا را بخریم.
همان یونجه آمریکا هم به آخور آمریکا پرستان نخواهد رسید.
🔸آمریکایی شدن یعنی مثل لبنان، ارتش سلاح آمریکایی دستش باشد و در خیابان بچرخد اما اجازه نداشته باشد از مرزهای کشور دفاع کند.
🔸یعنی بانکها با جهان در ارتباط باشند و کارت ویزا و مسترکارت بدهند اما بعد مدتی، کل پول شما را ندهند و بگویند پول نداریم!
🔸یعنی مالیات سنگین بر درآمد، و نداشتن یک بیمه درمانی کافی، یعنی برای یک ویزیت و آزمایش و امآرآی یک ماه در نوبت بمانید.
🔸مزیتهای آمریکایی شدن بیشتر برای مسئولین و فرزندانشان است تا مردم. حتی دورریزهای سفره هم به مردم نخواهد رسید./حکمران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
ادعای جدید ونس:
🔹یکی از چیزهایی که میخواستیم از مذاکرات سوئیس بیرون بیاید ایجاد یک «کانال ارتباطی در طرف ایرانی» برای کاهش تنش بود. که موفق شدیم.
🔹آنها گفتند: باشه، یک نفر از سپاه پاسداران میفرستیم که در دوحه با یک نفر از سنتکام بنشیند' و از این طریق خیلی از این اختلافات را حل خواهیم کرد.
🔹اماراتیها - که تا حد زیادی جنگطلبترین و تا حد زیادی طرفدارترین کشور در شورای همکاری خلیج فارس هستند - در حال گفتگوهایی با ایرانیها هستند که قبلاً هرگز اتفاق نیفتاده است، از جمله با سپاه پاسداران، در مورد انواع مختلف مشوقهای اقتصادی.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹یکی از چیزهایی که میخواستیم از مذاکرات سوئیس بیرون بیاید ایجاد یک «کانال ارتباطی در طرف ایرانی» برای کاهش تنش بود. که موفق شدیم.
🔹آنها گفتند: باشه، یک نفر از سپاه پاسداران میفرستیم که در دوحه با یک نفر از سنتکام بنشیند' و از این طریق خیلی از این اختلافات را حل خواهیم کرد.
🔹اماراتیها - که تا حد زیادی جنگطلبترین و تا حد زیادی طرفدارترین کشور در شورای همکاری خلیج فارس هستند - در حال گفتگوهایی با ایرانیها هستند که قبلاً هرگز اتفاق نیفتاده است، از جمله با سپاه پاسداران، در مورد انواع مختلف مشوقهای اقتصادی.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1🔥1
ایران شرط گذاشته که باید خبرنگارها سالن مذاکرات رو ترک کنند تا مذاکرات محرمانه بماند
🔻دلیل ذکر شده هم این است که نمیخواستیم عکسمان در کنار مقامات آمریکایی گرفته شود !!!
📸 سوال این جاست که اگر بیرون آمدن عکس مقامات ایرانی کنار آمریکایی ها اینقدر بد است ...
⁉️ چرا مذاکره مستقیم و در یک سالن را پذیرفتید ؟!
⁉️ اساسا چرا بر خلاف نظر ولی فقیه تشریف بردین مذاکره !؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻دلیل ذکر شده هم این است که نمیخواستیم عکسمان در کنار مقامات آمریکایی گرفته شود !!!
📸 سوال این جاست که اگر بیرون آمدن عکس مقامات ایرانی کنار آمریکایی ها اینقدر بد است ...
⁉️ چرا مذاکره مستقیم و در یک سالن را پذیرفتید ؟!
⁉️ اساسا چرا بر خلاف نظر ولی فقیه تشریف بردین مذاکره !؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
در اسلامِ اصیل: دین، یک «میزان» است. یعنی وقتی دولت اشتباه میکند، دین (به عنوان معیار) آن را میسنجد و محکوم میکند.
در اسلامِ جعلی: دین، یک «پوشش» است. یعنی وقتی دولت اشتباه میکند، دین (به عنوان ابزار) آن اشتباه را به عنوان «حکمت» یا «مصلحت» بازتعریف میکند.
➕ بحران اصلی اینجاست: وقتی دولت از این روش استفاده میکند، در کوتاهمدت «بقا» پیدا میکند (چون با استفاده از قدرتِ مذهب، مخالفان را ساکت میکند)، اما در بلندمدت، «اعتبارِ مذهب» را در چشمِ مردم از بین میبرد.
✍ «بحرانهای ناشی از ساختارهای غیردینی ما را به تحریف دین برای بقا میکشاند.»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
در اسلامِ جعلی: دین، یک «پوشش» است. یعنی وقتی دولت اشتباه میکند، دین (به عنوان ابزار) آن اشتباه را به عنوان «حکمت» یا «مصلحت» بازتعریف میکند.
➕ بحران اصلی اینجاست: وقتی دولت از این روش استفاده میکند، در کوتاهمدت «بقا» پیدا میکند (چون با استفاده از قدرتِ مذهب، مخالفان را ساکت میکند)، اما در بلندمدت، «اعتبارِ مذهب» را در چشمِ مردم از بین میبرد.
✍ «بحرانهای ناشی از ساختارهای غیردینی ما را به تحریف دین برای بقا میکشاند.»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🩸نسلِ بدنامی شدیم؛
و در عصر ما نیز عاشورایی دیگر دوباره تکرار شد ...
آجَرَکَ الله یَا مولای یا صَاحِبَ الزَّمان بمصاب استشهاد جَدِّک و ساعدالله قلبک الشریف فی مصیبة جدک المظلوم الشهید، و لعن الله اعدائکم و جعلنا الله من موالیکم و معکم فی الدنیا و الآخره و عجل الله تعالی فی فرجکم الشریف. عظم الله اجورنا و اجورکم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
و در عصر ما نیز عاشورایی دیگر دوباره تکرار شد ...
آجَرَکَ الله یَا مولای یا صَاحِبَ الزَّمان بمصاب استشهاد جَدِّک و ساعدالله قلبک الشریف فی مصیبة جدک المظلوم الشهید، و لعن الله اعدائکم و جعلنا الله من موالیکم و معکم فی الدنیا و الآخره و عجل الله تعالی فی فرجکم الشریف. عظم الله اجورنا و اجورکم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
🟢 امام حسین غلبهی #فسّاق و #فجّار بر جامعهی اسلامی را قبول نمیکرد و زیر بار آن نمیرفت
✓ وقتی که مسئلهی کربلا و حادثهی شهادت حسینبنعلی (سلام الله علیهما) مطرح میشود، به طور طبیعی این سؤال پیش میآید که چرا این بزرگوار به شهادت رسید؟
✓ این سؤال، کلید بسیاری از معارف اجتماعی اسلام است: «چرا به شهادت رسید؟». این چه حادثهای بود که موجب شد حدود پنجاه سال بعد از رحلت پیغمبر یک چنین مصیبت بزرگی ایجاد بشود و شهادت فرزند پیغمبر به وقوع بپیوندد؛ حادثه چه بوده؟ این سؤال یک سؤال اساسی است. میتواند نسبت دلها را با حوادث طول تاریخ بشر و وظایف مسلمانها آشکار کند.
✓ امام حسین با ظلم مبارزه میکرد، امام حسین بیعدالتی را برنمیتابید، امام حسین غلبهی فسّاق و فجّار بر جامعهی اسلامی را قبول نمیکرد و زیر بار آن نمیرفت؛ اینها مسائل بسیار مهمّی است که وقتی مسئلهی کربلا مطرح میشود، این مسائل هم به طور طبیعی مطرح خواهد شد.
📖 | رهبر شهید انقلاب
مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع)
بیانات: ۲ شهریور ۱۴۰۴
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✓ وقتی که مسئلهی کربلا و حادثهی شهادت حسینبنعلی (سلام الله علیهما) مطرح میشود، به طور طبیعی این سؤال پیش میآید که چرا این بزرگوار به شهادت رسید؟
✓ این سؤال، کلید بسیاری از معارف اجتماعی اسلام است: «چرا به شهادت رسید؟». این چه حادثهای بود که موجب شد حدود پنجاه سال بعد از رحلت پیغمبر یک چنین مصیبت بزرگی ایجاد بشود و شهادت فرزند پیغمبر به وقوع بپیوندد؛ حادثه چه بوده؟ این سؤال یک سؤال اساسی است. میتواند نسبت دلها را با حوادث طول تاریخ بشر و وظایف مسلمانها آشکار کند.
✓ امام حسین با ظلم مبارزه میکرد، امام حسین بیعدالتی را برنمیتابید، امام حسین غلبهی فسّاق و فجّار بر جامعهی اسلامی را قبول نمیکرد و زیر بار آن نمیرفت؛ اینها مسائل بسیار مهمّی است که وقتی مسئلهی کربلا مطرح میشود، این مسائل هم به طور طبیعی مطرح خواهد شد.
📖 | رهبر شهید انقلاب
مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع)
بیانات: ۲ شهریور ۱۴۰۴
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🟢 امام حسین علیهالسلام درست وسط میدان است؛ امروز هرکس برای امام حسین(ع) #اشک میریزد اما در مواجهه با رهبری و در مسیر ولایت، توانِ یاری و حمایت از ایشان را ندارد، آن ادعای ولایتمداری توی سرش بخورد! چنین کسی بداند که مانندِ همان ابوموسی اشعریِ نادان میباشد! مگر اسلام بازیچهی شعارها و مسخرهبازیهاست؟! اسلام، حقیقتِ مُسجلی است که با #عمل ثابت میشود.
👤 شهید حسن طهرانی مقدم؛ پدر موشکی ایران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👤 شهید حسن طهرانی مقدم؛ پدر موشکی ایران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مهران رجبی،بازیگر خطاب به کسایی که میگن ظرف نذریا شهرو کثیف میکنه : اون موقع که سطل آشغال آتش میزدید نگران نظافت شهر نبودید، حالا توی محرم نگران نظافت شهر شدید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌10👍1🤔1
دشمن در حال انبار کردن موشکهای سنگرشکن در فرودگاه بن گوریون هست و عده ای اندرخم مذاکره و تفاهم...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3🤔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضیا حسین جان میگن که امام حسین نگن
چقدر مناسب حال این روزهاست😞
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
چقدر مناسب حال این روزهاست😞
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔹ما عاشورا را ندیدیم.
🔹ندیدیم وقتی عباس در علقمه بر خاک افتاد، حسین چگونه به خیمهها برگشت. ندیدیم اشک اهل حرم را. ندیدیم هلهله و کف زدن سپاه دشمن را.
🔹اما نهم اسفند ۱۴۰۴ را دیدیم.
🔹آنروز عصر عاشورا در برابرمان تکرار شد.
قتلگاه،
علمدار اربا اربا شده
و سپاهیان سفیانی که در کوچهپس کوچههای شهر هلهله میکردند...
🔹یک طرف داغ بود،
یک طرف هلهله.
🔹فاصله فقط چهارده قرن است.
مصیبت کربلا از عاشورا شروع میشود
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹ندیدیم وقتی عباس در علقمه بر خاک افتاد، حسین چگونه به خیمهها برگشت. ندیدیم اشک اهل حرم را. ندیدیم هلهله و کف زدن سپاه دشمن را.
🔹اما نهم اسفند ۱۴۰۴ را دیدیم.
🔹آنروز عصر عاشورا در برابرمان تکرار شد.
قتلگاه،
علمدار اربا اربا شده
و سپاهیان سفیانی که در کوچهپس کوچههای شهر هلهله میکردند...
🔹یک طرف داغ بود،
یک طرف هلهله.
🔹فاصله فقط چهارده قرن است.
مصیبت کربلا از عاشورا شروع میشود
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2😭1
شهید دکتر سهیل کیارش :
برادران و خواهران عزیز
کودتایی رقم خورد و امام ما
به شهادت رسید.
اگر جریان کودتاگری که امامتان را
به شهادت رسانده رسوا نشود،
در این کشور امام بعدی هم به
شهادت خواهد رسید. تردید نکنید! تردید نکنید!
این جریان دست برنداشته ...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
برادران و خواهران عزیز
کودتایی رقم خورد و امام ما
به شهادت رسید.
اگر جریان کودتاگری که امامتان را
به شهادت رسانده رسوا نشود،
در این کشور امام بعدی هم به
شهادت خواهد رسید. تردید نکنید! تردید نکنید!
این جریان دست برنداشته ...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤4👍3