🍃🌺🍃🌺🍃
در این شب آخر سال 96 :
🔆"راضی باش" به هر چی اتفاق افتاد؛
که اگه خوب بود زندگیتو "قشنگ" کرد
و اگه هم بد بود تو رو "ساخت❗️
🔆"مدیون باش" به همه آدمای زندگیت؛
که خوبهاش بهترین"حس ها"روبهت میدن
و بدهاش بهترین "درسها" رو❗️
🔆"ممنون باش" از اونی که بهت یاد داد؛
همه شبیه "حرفاشون" نیستن و همیشه همونجوری که میخوای "پیش نمیره"👌
ان شاالله سال 97 سال بهتر و پربارتری باشه برای همتون 🙏
💎 @dowrehamysartakht
در این شب آخر سال 96 :
🔆"راضی باش" به هر چی اتفاق افتاد؛
که اگه خوب بود زندگیتو "قشنگ" کرد
و اگه هم بد بود تو رو "ساخت❗️
🔆"مدیون باش" به همه آدمای زندگیت؛
که خوبهاش بهترین"حس ها"روبهت میدن
و بدهاش بهترین "درسها" رو❗️
🔆"ممنون باش" از اونی که بهت یاد داد؛
همه شبیه "حرفاشون" نیستن و همیشه همونجوری که میخوای "پیش نمیره"👌
ان شاالله سال 97 سال بهتر و پربارتری باشه برای همتون 🙏
💎 @dowrehamysartakht
به همه کسانی که لیاقتش
راندارندهم احترام بگذار
نه بخاطر اینکه
🍁بازتابی از آنهاست
بلکه بخاطراینکه بازتابی
🍁ازشخصیت شماست
دلتون شاد لبتون خندون ☺️
@dowrehamysartakh
راندارندهم احترام بگذار
نه بخاطر اینکه
🍁بازتابی از آنهاست
بلکه بخاطراینکه بازتابی
🍁ازشخصیت شماست
دلتون شاد لبتون خندون ☺️
@dowrehamysartakh
نه سیخ بسوزه نه کباب
شجاعالسلطنه، پسر فتحعلیشاه، حاکم کرمان بود. اسم کوچکش حسنعلی میرزا بود. او در کرمان تجربه کرده بود و متوجه شده بود که ترکههای نازک انار میتواند کار سیخ کباب را بکند و کباب بر سیخی که چوبش انار باشد خوشمزهتر هم میشود
برای همین پخت کباب با چوب انار را باب کرد که در کرمان به «کباب حسنی» معروف شد و حاکم وقتی میل کباب داشت به نوکرها میگفت: «طوری کباب را بگردانید که نه سیخ بسوزه نه کباب.
این دستور او به صورت ضربالمثل درآمد و برای بیان میانهروی و اعتدال در کارها توسط مردم به کار میرود
ارسال آقای حسن مرزبانی
@dowrehamysartakht
شجاعالسلطنه، پسر فتحعلیشاه، حاکم کرمان بود. اسم کوچکش حسنعلی میرزا بود. او در کرمان تجربه کرده بود و متوجه شده بود که ترکههای نازک انار میتواند کار سیخ کباب را بکند و کباب بر سیخی که چوبش انار باشد خوشمزهتر هم میشود
برای همین پخت کباب با چوب انار را باب کرد که در کرمان به «کباب حسنی» معروف شد و حاکم وقتی میل کباب داشت به نوکرها میگفت: «طوری کباب را بگردانید که نه سیخ بسوزه نه کباب.
این دستور او به صورت ضربالمثل درآمد و برای بیان میانهروی و اعتدال در کارها توسط مردم به کار میرود
ارسال آقای حسن مرزبانی
@dowrehamysartakht
✍ کسانیکه به تست هوش دیشب پاسخ درست دادن
آقایان 🔻🔻🔻🔻
🎁 آقای میلاد دشتی از سربرزه
🎁 آقای بابک بیگ محمدی از صحنه
🎁 آقای مرتضی احمدی از بوشهر
🎁 آقای احمد صادقی از کرمانشاه
🎁 آقای حمیدرضا مرادی از کرمانشاه
🎁 آقای بهنام رزم آرا از کرمانشاه
🎁 آقای شهرام از کامیاران
🎁 آقای مهدی احمدی از کاشان
🎁 آقای علی صفری از کرمانشاه
🎁 آقای سینا سهرابی از کاشان
🎁 آقای محمدرضا صوفیوندی از کرمانشاه
خانمها 🔻🔻🔻🔻
🎁 خانم شبنم احمدی از کرمانشاه
🎁 خانم نازنین صادقی از کرمانشاه
🎁خانم آیدا احمدی از سرتخت
🎁 خانم مریم احمدی از کرمانشاه
🎁 خانم فاطمه یاوری از کرمانشاه
🎁 خانم ترانه محمدی از کرمانشاه
🎁 خانم مهشید ملکی از کرمانشاه
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
@dowrehamysartakht
آقایان 🔻🔻🔻🔻
🎁 آقای میلاد دشتی از سربرزه
🎁 آقای بابک بیگ محمدی از صحنه
🎁 آقای مرتضی احمدی از بوشهر
🎁 آقای احمد صادقی از کرمانشاه
🎁 آقای حمیدرضا مرادی از کرمانشاه
🎁 آقای بهنام رزم آرا از کرمانشاه
🎁 آقای شهرام از کامیاران
🎁 آقای مهدی احمدی از کاشان
🎁 آقای علی صفری از کرمانشاه
🎁 آقای سینا سهرابی از کاشان
🎁 آقای محمدرضا صوفیوندی از کرمانشاه
خانمها 🔻🔻🔻🔻
🎁 خانم شبنم احمدی از کرمانشاه
🎁 خانم نازنین صادقی از کرمانشاه
🎁خانم آیدا احمدی از سرتخت
🎁 خانم مریم احمدی از کرمانشاه
🎁 خانم فاطمه یاوری از کرمانشاه
🎁 خانم ترانه محمدی از کرمانشاه
🎁 خانم مهشید ملکی از کرمانشاه
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
@dowrehamysartakht
💕پروردگارااا
در این شب
دفتر دل دوستانم را
به تو میسپارم
با دستان مهربانت
قلمی بردار
خط بزن غمهایشان
و دلی رسم کن
برایشان به بزرگی دریا
شاد و پرخروش
شبتون بخیر
@dowrehamysartakht
در این شب
دفتر دل دوستانم را
به تو میسپارم
با دستان مهربانت
قلمی بردار
خط بزن غمهایشان
و دلی رسم کن
برایشان به بزرگی دریا
شاد و پرخروش
شبتون بخیر
@dowrehamysartakht
فروغی چه زیبا میگفت: اگر یاد کسی هستیم،این هنر اوست،نه هنر ما...!
چقدر زيباست كسی را دوست بداريم
نه برای نياز...
نه از روی اجبار...
و نه از روی تنهايی...
فقط برای اينكه
" ارزشش را دارد"...
خوشبختی بر سه ستون استوار است :فراموش کردن تلخی های دیروز _ غنیمت شمردن شیرینی های امروز _ امیدواری به فرصت های فردا
ﻧﻪ ﺑﻬﺎﺭ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺘﯽ ،
ﻧﻪ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭﯼ ،
ﻭ ﻧﻪ ﭘﺎﻳﻴﺰ ﺑﺎ ﻫﻴﭻ ﻣﻬﺮﻱ ،
ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻱ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﺬﺍﻗﻤﺎﻥ ﺧﻮﺵ
ﻧﻤﻲ ﺁﻳﺪ !
ﭼﻮﻥ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺍﺳﻔﻨﺪﻱ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺪﻱ
ﻫﺎﻯ ﻳﮏ ﺳﺎﻝ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﺎﻧﻪ ﺗﮑﺎﻧﻲ ﺩﻭﻭﻭﺩ
ﻣﻴﮑﻨﺪ . . .
*ﺁﺧﺮﻳﻦ ﻣﺎﻩِ ﺳﺎﻝ ﺑﺮ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭتان ﺧﻮش*
نوروزتان پیشاپیش مبارک💥
@dowrehamysartakht
چقدر زيباست كسی را دوست بداريم
نه برای نياز...
نه از روی اجبار...
و نه از روی تنهايی...
فقط برای اينكه
" ارزشش را دارد"...
خوشبختی بر سه ستون استوار است :فراموش کردن تلخی های دیروز _ غنیمت شمردن شیرینی های امروز _ امیدواری به فرصت های فردا
ﻧﻪ ﺑﻬﺎﺭ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺘﯽ ،
ﻧﻪ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭﯼ ،
ﻭ ﻧﻪ ﭘﺎﻳﻴﺰ ﺑﺎ ﻫﻴﭻ ﻣﻬﺮﻱ ،
ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻱ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﺬﺍﻗﻤﺎﻥ ﺧﻮﺵ
ﻧﻤﻲ ﺁﻳﺪ !
ﭼﻮﻥ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺍﺳﻔﻨﺪﻱ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺪﻱ
ﻫﺎﻯ ﻳﮏ ﺳﺎﻝ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﺎﻧﻪ ﺗﮑﺎﻧﻲ ﺩﻭﻭﻭﺩ
ﻣﻴﮑﻨﺪ . . .
*ﺁﺧﺮﻳﻦ ﻣﺎﻩِ ﺳﺎﻝ ﺑﺮ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭتان ﺧﻮش*
نوروزتان پیشاپیش مبارک💥
@dowrehamysartakht
آخرین صبح سال۱۳۹۶
آخرین روز اسفندماه
به استقبال بهارمیرویم
به استقبال سال جدید
به امید اینکه طلوع آخرین روز زمستان
غروب آخرین مشکلاتتان باشد
وشادی وبرکت وسلامتی
سوغات سال جدیدتان
@dowrehamysartakht
آخرین روز اسفندماه
به استقبال بهارمیرویم
به استقبال سال جدید
به امید اینکه طلوع آخرین روز زمستان
غروب آخرین مشکلاتتان باشد
وشادی وبرکت وسلامتی
سوغات سال جدیدتان
@dowrehamysartakht