سلام.من از ناحیه دست راست معلولیت دارم.تقریبا هفت سال قبل که پروندم کرمان بود درصد معلولیتم شدید بود.وقتی که ساکن یزد مهریز شدم درصد معلولیت رو متوسط تشخیص دادن..و حالا خفیف....بنظرتون از پنج سال قبل تا حالا دستم بهتر شده یا قوانین بهزیسی.....؟؟؟سال 89 ازدواج کردم.شوهرم متولد68..و خودم متولد61
از سال 90 دنبال معافیت شوهرمم.
که بخاطر ازدواج با منه معلول خدمت نرفت..و حالا بعد از پنج سال با دو تا بچه تو غربت با وضعیت مالی صفر باید بره سربازی....این انصافه؟نظام وظیفه هم میگه باید درصد معلولیتم شدید باشه...بنظرتون چ شدید تشخیص بدن چه خفیف وقتی تو کارای شخصی خودم میمونم چه برسه به بچه ها باید چکار کنم؟؟؟اما هنوز جوابی نگرفتم..میگن یا بخره یا بره سربازی...ناراحتی اعصابم دارم همون سال 89 دوبار دست به خودکشی زدم..اما بخاطر بی بضاعت خانوادم هیشوقت دکتر اعصاب و روان نرفتم..و مدرک پزشکی ندارم.فقط از بیمارستان نامه دارم که تو اون سال دوبار مسمومیت دارویی داشتم.بعد از ازدواجم یکی دو سال اعصابم آرومتر بود اما دوباره روز به روز عصبی تر شدم.آقای مروتی بنظر شما من تو غربت با دو تا بچه با یه دست معلول..بدون هیچ هنر و شغلی چطوری دو سال زندگی کنم؟؟؟
#کمپین #لایحه #حمایت #معلولان
@dscampaign
از سال 90 دنبال معافیت شوهرمم.
که بخاطر ازدواج با منه معلول خدمت نرفت..و حالا بعد از پنج سال با دو تا بچه تو غربت با وضعیت مالی صفر باید بره سربازی....این انصافه؟نظام وظیفه هم میگه باید درصد معلولیتم شدید باشه...بنظرتون چ شدید تشخیص بدن چه خفیف وقتی تو کارای شخصی خودم میمونم چه برسه به بچه ها باید چکار کنم؟؟؟اما هنوز جوابی نگرفتم..میگن یا بخره یا بره سربازی...ناراحتی اعصابم دارم همون سال 89 دوبار دست به خودکشی زدم..اما بخاطر بی بضاعت خانوادم هیشوقت دکتر اعصاب و روان نرفتم..و مدرک پزشکی ندارم.فقط از بیمارستان نامه دارم که تو اون سال دوبار مسمومیت دارویی داشتم.بعد از ازدواجم یکی دو سال اعصابم آرومتر بود اما دوباره روز به روز عصبی تر شدم.آقای مروتی بنظر شما من تو غربت با دو تا بچه با یه دست معلول..بدون هیچ هنر و شغلی چطوری دو سال زندگی کنم؟؟؟
#کمپین #لایحه #حمایت #معلولان
@dscampaign
✅به منظور گسترش کمپین در سراسر کشور و انجام اقدامات عملی و موثر برای احقاق حقوق معلولان، مقرر گردید:
1- از هر شهر یک نماینده برای کمپین انتخاب شود.
2- این نماینده رابط اصلی کمپین با آن شهر و معلولان شهر باشد.
3- در هر شهری یک گروه تلگرامی با نام کمپین آن شهر ایجاد و همه اعضاء کمپین اهل آن شهر در گروه آن شهر عضو شوند.
4- اعضاء گروه کمپین هر شهر در گروه خود تمام مسایل شهر خود را بررسی و توسط رابط برای انعکاس در کمپین به کمپین سراسری گزارش شود.
5- پیگیری ها و مکاتبات هماهنگ، و نحوه مشارکتها توسط کمپین سراسری تنظیم و به گروه شهرها ارسال میشود تا توسط آنها به مقصد رسانده شود.
6- روشهای یکسان برای مکاتبات و پیگیری ها اتخاذ می شود تا به صورت برند در همه جا منعکس شود.
7- نتایج پیگیری ها و موفقیت اقدامات به کمپین سراسری گزارش و در گروه، کانال و سایت کمپین منتشر می شود.
8- کمپین سراسری، همه اقدامات را ارزیابی و آسیب شناسی کرده و به اصلاح فرایندها و روشها پرداخته و نتایج را منعکس می نماید.
9- از همه ابتکارها و نبوغ اعضاء کمال بهره برداری به عمل خواهد آمد.
19- با این طرح، کمپین در پی اقدامات اساسی و عملی برای مطالبه گری است و از پرداختن به کارهای سطحی و پیش پا افتاده و شخصی پرهیز می شود.
♿️کمپین سراسری پیگیری و اجرای لایحه حمایت از حقوق معلولان♿️
https://t.me/dscampaign
1- از هر شهر یک نماینده برای کمپین انتخاب شود.
2- این نماینده رابط اصلی کمپین با آن شهر و معلولان شهر باشد.
3- در هر شهری یک گروه تلگرامی با نام کمپین آن شهر ایجاد و همه اعضاء کمپین اهل آن شهر در گروه آن شهر عضو شوند.
4- اعضاء گروه کمپین هر شهر در گروه خود تمام مسایل شهر خود را بررسی و توسط رابط برای انعکاس در کمپین به کمپین سراسری گزارش شود.
5- پیگیری ها و مکاتبات هماهنگ، و نحوه مشارکتها توسط کمپین سراسری تنظیم و به گروه شهرها ارسال میشود تا توسط آنها به مقصد رسانده شود.
6- روشهای یکسان برای مکاتبات و پیگیری ها اتخاذ می شود تا به صورت برند در همه جا منعکس شود.
7- نتایج پیگیری ها و موفقیت اقدامات به کمپین سراسری گزارش و در گروه، کانال و سایت کمپین منتشر می شود.
8- کمپین سراسری، همه اقدامات را ارزیابی و آسیب شناسی کرده و به اصلاح فرایندها و روشها پرداخته و نتایج را منعکس می نماید.
9- از همه ابتکارها و نبوغ اعضاء کمال بهره برداری به عمل خواهد آمد.
19- با این طرح، کمپین در پی اقدامات اساسی و عملی برای مطالبه گری است و از پرداختن به کارهای سطحی و پیش پا افتاده و شخصی پرهیز می شود.
♿️کمپین سراسری پیگیری و اجرای لایحه حمایت از حقوق معلولان♿️
https://t.me/dscampaign
Telegram
کمپین معلولان
کمپین معلولان ۱۳۹۵_۱۴۰۳. سه دستاورد عمده: #تصویب_لایحه_معلولان و اختصاص ردیف و افزایش بودجه سالانه. پیروزی در دیوان عدالت اداری و پرداخت معوقات ماده ۲۷ #قانون_معلولان برای تعدادی از شاکیان
نمیدونم شماهم کارمند بهزیستی هستین یانه،اصلا میتونین کمکم کنین،شایدم همه جا قانون همینه و من اشتباه میکنم،به هر حال.....
خواهشا حرفام به صورت درددل پیش خودتون بمونه
منم یکی از معلولان هستم از ناحیه دوپا،توی بهزیستی پرونده دارم ولی مستمری بهم تعلق نمیگیره،بهم میگن چون بیمه بابات هستی،
بابام باز نشسته زغال سنگه و روی حقوقش 100تومن هزینه نگهداری بخاطر من میگیره،
بهزیستی برای همین موضوع چیزی بهم نمیده،حتی ویلچر از بهزیستی خریدم (سال83)البته از حق نگذریم درصدی از شهریه دانشگاهم رو بهزیستی میداد،
پرونده دارم ولی هیچ وقت سبدکالا یا بسته حمایتی به من تعلق نمیگیره،میخام بدونم اصلا داشتن پرونده اونجا چه نفعی برای من داره (غیر از اینکه برای خودکارمندا سود داره)
الانم بیکارم توی شهرمون(زرند کرمان)قانون ۳درصدم اصلا رعایت نمیکنن(حتی خود بهزیستی)بارها مراجعه کردم ولی جوابی نگرفتم،
اینجا کلاس آموزشی برای ما معلولین نیست،توی مرکز استان(کرمان)آموزشگاه رعد هست ولی برای من سخته بخوام از شهرمون ب کرمان برم
باشگاه ورزشی برای ماها نیست،یه مدت کوتاه کلاسی گذاشتن بعد ب دلایل نامعلوم کنسل شد
مشکل دیگه ای که دارم مسکن مهر معلولین برامون خونه ساخته هرسال هم پولی جهت ساخت خونه از ما میگرفتن
ولی اینقدر طولش دادن که بانک همه ما رو نفری ده میلیون جریمه کرد
برای معلولی که نه کارداره نه درآمدی،نه توی ساخت خونه اهمال کاری کرده حقمون نیس جریمه بشیم،
مدیرعامل کوتاهی کرده چوبشو ماخوردیم
نامه های زیادی به بهزیستی کل حتی بانک مسکن ،نماینده ها نوشتیم ولی فایده ای نداشت
ممنون از اینکه وقت میذارین و مشکلات منو مطالعه میکنین
ان شاالله شما بتونین مشکلاتم رو حل کنین
بی نهایت سپاسگزارم
#کمپین #لایحه #حمایت #معلولان
https://t.me/dscampaign
خواهشا حرفام به صورت درددل پیش خودتون بمونه
منم یکی از معلولان هستم از ناحیه دوپا،توی بهزیستی پرونده دارم ولی مستمری بهم تعلق نمیگیره،بهم میگن چون بیمه بابات هستی،
بابام باز نشسته زغال سنگه و روی حقوقش 100تومن هزینه نگهداری بخاطر من میگیره،
بهزیستی برای همین موضوع چیزی بهم نمیده،حتی ویلچر از بهزیستی خریدم (سال83)البته از حق نگذریم درصدی از شهریه دانشگاهم رو بهزیستی میداد،
پرونده دارم ولی هیچ وقت سبدکالا یا بسته حمایتی به من تعلق نمیگیره،میخام بدونم اصلا داشتن پرونده اونجا چه نفعی برای من داره (غیر از اینکه برای خودکارمندا سود داره)
الانم بیکارم توی شهرمون(زرند کرمان)قانون ۳درصدم اصلا رعایت نمیکنن(حتی خود بهزیستی)بارها مراجعه کردم ولی جوابی نگرفتم،
اینجا کلاس آموزشی برای ما معلولین نیست،توی مرکز استان(کرمان)آموزشگاه رعد هست ولی برای من سخته بخوام از شهرمون ب کرمان برم
باشگاه ورزشی برای ماها نیست،یه مدت کوتاه کلاسی گذاشتن بعد ب دلایل نامعلوم کنسل شد
مشکل دیگه ای که دارم مسکن مهر معلولین برامون خونه ساخته هرسال هم پولی جهت ساخت خونه از ما میگرفتن
ولی اینقدر طولش دادن که بانک همه ما رو نفری ده میلیون جریمه کرد
برای معلولی که نه کارداره نه درآمدی،نه توی ساخت خونه اهمال کاری کرده حقمون نیس جریمه بشیم،
مدیرعامل کوتاهی کرده چوبشو ماخوردیم
نامه های زیادی به بهزیستی کل حتی بانک مسکن ،نماینده ها نوشتیم ولی فایده ای نداشت
ممنون از اینکه وقت میذارین و مشکلات منو مطالعه میکنین
ان شاالله شما بتونین مشکلاتم رو حل کنین
بی نهایت سپاسگزارم
#کمپین #لایحه #حمایت #معلولان
https://t.me/dscampaign
Telegram
کمپین معلولان
کمپین معلولان ۱۳۹۵_۱۴۰۳. سه دستاورد عمده: #تصویب_لایحه_معلولان و اختصاص ردیف و افزایش بودجه سالانه. پیروزی در دیوان عدالت اداری و پرداخت معوقات ماده ۲۷ #قانون_معلولان برای تعدادی از شاکیان
مشاورشهردارتهران در امور توان یابان باحضوردرجمع معلولین ومسولین منطقه 16 درهفته درختکاری، درختی را غرس نمود و برای آنان آرزوی موفقیت وسربلندی نمود. #کمپین #درختکاری #شهرداری @dscampaign
مشاورشهردارتهران در امور توان یابان باحضوردرجمع معلولین ومسولین منطقه 16 درهفته درختکاری، درختی را غرس نمود و برای آنان آرزوی موفقیت وسربلندی نمود. #کمپین #درختکاری #شهرداری @dscampaign
مسوولین محترم لطفا توجه کنید
ناشنوایان با معلولین جسمی برابر هستند فرقی ندارنداز نظرحقوق مساوی و....
ناشنوایان به امکانات کمک زندگی احتیاج دارند تا بتوانند درجامعه به راحتی زندگی کنند که احتیاج به کسی نداشته باشند منت کسی رو نکشند و عذاب نکشند
دستگاه سیستم هشداردهنده(دستگاهی هست که خبردادن زنگ منزل و گریه بچه به کمک چشمک وفیبر و... ).سمعک پشت گوشی ونامرئی.باطری سمعک.رابط وهزینه رابط.هزینه ژنتیک و...
چون گران قیمت هستند توان مالی ندارند دولت و مجلس شورای اسلامی باید به افراد ناشنوایان حمایت کنند
علاوه براینکه وام مسکن و وام خودرو بدون ضامن.اشتغال.سینما و تلویزیون زیرنویس فارسی برای افراد ناشنوا (مشکل شنوایی)دارند.
آموزش و پرورش استثنایی مدارس ناشنوا و اشاره ناشنواراجمع آوری نکنند (به یاداحترام جبارباغچه بان)
چون بیشترافراد شنوا میگویند و به ما توهین میکنند که ناشنوا نباید بااشاره حرف بزنند باید باحرکات لب وصدالبخوانی کننداشاره ناشنوا کلا حذف شوند
ولی ما اصلا قبول نداریم چون بدون اشاره ناشنوانمیتوانیم درجامعه زندگی کنیم مثل (بو .مو) (زیبا.سیما)حرکات لبخوانی یکی هستندما حرفهای مردم عادی متوجه نمیشویم باکمک اشاره ناشنوامتوجه میشویم به ما حق بدهیدکه اشاره ناشنوایان ومدارس ناشنوایان به هیچ عنوان جمع آوری نکنندودرمجلس وشورای نگهبان تصویب شوند.ناشنوایان و کم شنوایانی که
در شرکت هایی که با سر و صدا زیادی سروکاردارند مشغول بکار هستن و دستگاه های شرکت سروصدای زیادی شنوایی افت میکنند هم کارسنگین ، چرامجلس وشورای نگهبان تصویب نمیکنند که افرادناشنوایان ومعلولان تا۲۵سال سابقه کارداشته باشند بازنشست شوند و حقوق کامل بدهند؟؟
زن وشوهرناشنوا بچه پسرسالم دارندچرابه پسرسالم پایان خدمت یامعاف نمیدهند ❓❓
چرابه ناشنوایان مستمری بگیر.بن و....نمیدهند❓❓
بعضی از ناشنوایان بی سرپرست .مریض و مشکل مالی دارند چرا به آنهاکمک نمیکنند فقط به کمیته امدادخمینی کمک میکنند
افراد ناشنوایان در دانشگاه عادی رشته های مختلف درس میخوانند نیاز به کمک هزینه دانشگاه و رابط دارند.
لطفا به آنهاتوجه کنید.
باتشکر
سکینه خدابخش
#کمپین #لایحه #حمایت #معلولان #ناشنوان #ایذه
@dscampaign
ناشنوایان با معلولین جسمی برابر هستند فرقی ندارنداز نظرحقوق مساوی و....
ناشنوایان به امکانات کمک زندگی احتیاج دارند تا بتوانند درجامعه به راحتی زندگی کنند که احتیاج به کسی نداشته باشند منت کسی رو نکشند و عذاب نکشند
دستگاه سیستم هشداردهنده(دستگاهی هست که خبردادن زنگ منزل و گریه بچه به کمک چشمک وفیبر و... ).سمعک پشت گوشی ونامرئی.باطری سمعک.رابط وهزینه رابط.هزینه ژنتیک و...
چون گران قیمت هستند توان مالی ندارند دولت و مجلس شورای اسلامی باید به افراد ناشنوایان حمایت کنند
علاوه براینکه وام مسکن و وام خودرو بدون ضامن.اشتغال.سینما و تلویزیون زیرنویس فارسی برای افراد ناشنوا (مشکل شنوایی)دارند.
آموزش و پرورش استثنایی مدارس ناشنوا و اشاره ناشنواراجمع آوری نکنند (به یاداحترام جبارباغچه بان)
چون بیشترافراد شنوا میگویند و به ما توهین میکنند که ناشنوا نباید بااشاره حرف بزنند باید باحرکات لب وصدالبخوانی کننداشاره ناشنوا کلا حذف شوند
ولی ما اصلا قبول نداریم چون بدون اشاره ناشنوانمیتوانیم درجامعه زندگی کنیم مثل (بو .مو) (زیبا.سیما)حرکات لبخوانی یکی هستندما حرفهای مردم عادی متوجه نمیشویم باکمک اشاره ناشنوامتوجه میشویم به ما حق بدهیدکه اشاره ناشنوایان ومدارس ناشنوایان به هیچ عنوان جمع آوری نکنندودرمجلس وشورای نگهبان تصویب شوند.ناشنوایان و کم شنوایانی که
در شرکت هایی که با سر و صدا زیادی سروکاردارند مشغول بکار هستن و دستگاه های شرکت سروصدای زیادی شنوایی افت میکنند هم کارسنگین ، چرامجلس وشورای نگهبان تصویب نمیکنند که افرادناشنوایان ومعلولان تا۲۵سال سابقه کارداشته باشند بازنشست شوند و حقوق کامل بدهند؟؟
زن وشوهرناشنوا بچه پسرسالم دارندچرابه پسرسالم پایان خدمت یامعاف نمیدهند ❓❓
چرابه ناشنوایان مستمری بگیر.بن و....نمیدهند❓❓
بعضی از ناشنوایان بی سرپرست .مریض و مشکل مالی دارند چرا به آنهاکمک نمیکنند فقط به کمیته امدادخمینی کمک میکنند
افراد ناشنوایان در دانشگاه عادی رشته های مختلف درس میخوانند نیاز به کمک هزینه دانشگاه و رابط دارند.
لطفا به آنهاتوجه کنید.
باتشکر
سکینه خدابخش
#کمپین #لایحه #حمایت #معلولان #ناشنوان #ایذه
@dscampaign
با سلام و آرزوی خوشبختی خدمت تمام عزیزان
دوستان میخواهم چند مطلبی را خدمت شما عرض کنم که انشاالله هیچ وقت ناامید نشوید و امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان موفق و سربلند باشید
۱- از ناحیه بینایی معلولیت دارم (کم بینا)
۲- کارشناسی علوم تربیتی(مدیریت برنامه ریزی آموزشی)دارم
۳- دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی(عقب ماندگی ذهنی)هستم
۴- از سن دو سالگی هر دو والدین خود را بر اثر سانحه رانندگی از دست داده ام اکنون سی سال دارم
۵- در سال 1395 به استخدام پیمانی آموزش و پرورش درآمده ام و هم اکنون در یک مدرسه عادی(ابتدایی)روستایی تدریس میکنم
۶- عضو افتخاری انجمن حمایت از معلولان(نایب رئیس) شهرستان خودمون هستم
۷- در سن 23 سالگی ازدواج کرده ام و دارای دو دختر هستم
۸- درآمد خاصی به جز مستمری ماهانه بهزیستی(82 هزار تومان)و یارانه 4 نفری(182 هزار تومان) نداشتم
الان خدا را شکرگذارم که با همت و تلاش خودم و با کمک مادربزرگم توانستم در زندگیم مشکلاتم را شکست دهم و به آرزوی خودم یعنی معلمی برسم
#خدایا شکرت بر داده هایت و نداده هایت
@Samadi_Ali1987
#کمپین #لایحه #حمایت #معلولان #امید #موفق
@dscampaign
دوستان میخواهم چند مطلبی را خدمت شما عرض کنم که انشاالله هیچ وقت ناامید نشوید و امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان موفق و سربلند باشید
۱- از ناحیه بینایی معلولیت دارم (کم بینا)
۲- کارشناسی علوم تربیتی(مدیریت برنامه ریزی آموزشی)دارم
۳- دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی(عقب ماندگی ذهنی)هستم
۴- از سن دو سالگی هر دو والدین خود را بر اثر سانحه رانندگی از دست داده ام اکنون سی سال دارم
۵- در سال 1395 به استخدام پیمانی آموزش و پرورش درآمده ام و هم اکنون در یک مدرسه عادی(ابتدایی)روستایی تدریس میکنم
۶- عضو افتخاری انجمن حمایت از معلولان(نایب رئیس) شهرستان خودمون هستم
۷- در سن 23 سالگی ازدواج کرده ام و دارای دو دختر هستم
۸- درآمد خاصی به جز مستمری ماهانه بهزیستی(82 هزار تومان)و یارانه 4 نفری(182 هزار تومان) نداشتم
الان خدا را شکرگذارم که با همت و تلاش خودم و با کمک مادربزرگم توانستم در زندگیم مشکلاتم را شکست دهم و به آرزوی خودم یعنی معلمی برسم
#خدایا شکرت بر داده هایت و نداده هایت
@Samadi_Ali1987
#کمپین #لایحه #حمایت #معلولان #امید #موفق
@dscampaign
Forwarded from تعاونی سهام عدالت
سهام عدالت:
◀️توضیحاتی مختصر درباره #سهام_عدالت و ثبت نام در سامانه
⬅️این سهام در سال 1384 و توسط دولت نهم به ارزش 1میلیون تومان به مرور در اختیار گروههای کم درآمد مردم قرار گرفت.
⬅️درحال حاضر پس از گذشت بیش از 10سال قرار است سود این سهام از انتهای تیر ماه تا اسفند ماه 96 به صاحبان سهم داده شود.
⬅️در سامانه جدید هر فرد میتواند مبلغی که سهام به او تعلق گرفته را مشاهده کند.
بافرض یک مثال کار را ادامه می دهیم.
⬅️ دولت برای شما سهامی به ارزش 1میلیون تومان خرید کرده است(ردیف اول). و قرار است آنرا بصورت قسطی از شما طی 10سال دریافت کند.این سهام در طی این مدت سودی نصیب شما کرده است(ردیف دوم532هزار) اگر قبلا ازاین سود نقدا به شما داده شده باشد ،مبلغ آن در ردیف سوم قید میشود.
⬅️مبلغ سودی که سهام شما تا الان ایجاد کرده است را دولت بابت اقساط آن 1میلیون سهامی که به شما داده از حساب شما کم میکند.(ردیف چهارم532هزار) .
⬅️ اگر شما مددجوی کمیته امداد و بهزیستی یا رزمنده فاقد شغل باشید از پرداخت 50درصد اقساط معاف هستید(ردیف پنجم).
⬅️ بعد از اینکه دولت سود شما را بابت اقساطتان کسر کرد مبلغ باقیمانده عددی را نشان میدهد که قسط آن از طرف شما فعلا پرداخت نشده است.(ردیف ششم468هزار).
⬅️در اینجا دولت اشاره میکند که دارایی خالص شما مثلا 532هزار تومان است. ولی میتوانید همین الان 468هزار تومان پرداخت کنید و کل 1میلیون تومان سهام مال شما باشد.
⬅️نکته مهم: ارزش این یک میلیون تومان سهام در بازار دو میلیون تومان است ولی فعلا كسي حق خريد و فروش آن را ندارد .
📌 جهت اطلاع از آخرين اخبار در خصوص سهام عدالت در كانال اطلاع رساني اخبار سهام عدالت عضو شويد👇🏻
@saham_edalat
◀️توضیحاتی مختصر درباره #سهام_عدالت و ثبت نام در سامانه
⬅️این سهام در سال 1384 و توسط دولت نهم به ارزش 1میلیون تومان به مرور در اختیار گروههای کم درآمد مردم قرار گرفت.
⬅️درحال حاضر پس از گذشت بیش از 10سال قرار است سود این سهام از انتهای تیر ماه تا اسفند ماه 96 به صاحبان سهم داده شود.
⬅️در سامانه جدید هر فرد میتواند مبلغی که سهام به او تعلق گرفته را مشاهده کند.
بافرض یک مثال کار را ادامه می دهیم.
⬅️ دولت برای شما سهامی به ارزش 1میلیون تومان خرید کرده است(ردیف اول). و قرار است آنرا بصورت قسطی از شما طی 10سال دریافت کند.این سهام در طی این مدت سودی نصیب شما کرده است(ردیف دوم532هزار) اگر قبلا ازاین سود نقدا به شما داده شده باشد ،مبلغ آن در ردیف سوم قید میشود.
⬅️مبلغ سودی که سهام شما تا الان ایجاد کرده است را دولت بابت اقساط آن 1میلیون سهامی که به شما داده از حساب شما کم میکند.(ردیف چهارم532هزار) .
⬅️ اگر شما مددجوی کمیته امداد و بهزیستی یا رزمنده فاقد شغل باشید از پرداخت 50درصد اقساط معاف هستید(ردیف پنجم).
⬅️ بعد از اینکه دولت سود شما را بابت اقساطتان کسر کرد مبلغ باقیمانده عددی را نشان میدهد که قسط آن از طرف شما فعلا پرداخت نشده است.(ردیف ششم468هزار).
⬅️در اینجا دولت اشاره میکند که دارایی خالص شما مثلا 532هزار تومان است. ولی میتوانید همین الان 468هزار تومان پرداخت کنید و کل 1میلیون تومان سهام مال شما باشد.
⬅️نکته مهم: ارزش این یک میلیون تومان سهام در بازار دو میلیون تومان است ولی فعلا كسي حق خريد و فروش آن را ندارد .
📌 جهت اطلاع از آخرين اخبار در خصوص سهام عدالت در كانال اطلاع رساني اخبار سهام عدالت عضو شويد👇🏻
@saham_edalat
وام بلاعوض براي خانه دارشدن خانواده هاي داراي 2 معلول
خبرگزاري آريا-رئيس هيئت مديره انجمن خيرين مسکن ساز گفت: علاوه بر وام ارزان قيمت، 30 ميليون تومان وام بلاعوض براي کمک به معلولان در شهرها ارايه مي شود.@dscampaign
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از صداوسيما،هادي درفشي درباره تامين مسکن براي محرومين گفت: بنياد مسکن از ابتداي سال 58 از اولين نهادهايي متولي مسکن محرومين بود که کار تامين مسکن محرومين را در شهر و روستا آغاز کرد.وام بلاعوض براي خانه
دارشدن خانواده هاي داراي 2 معلول@dscampaign
وي در رابطه با تامين منابع مسکن محرومين ادامه داد: بنياد مسکن بخشي از منابع مالي را از حساب 100 امام (ره) و با کمک دولت و مشارکت مردم تامين مي کند و اکنون بعد از 38 سال همچنان به ساخت مسکن براي محرومين ادامه مي دهد.
وي با بيان اينکه بنياد مسکن از سود ساير فعاليت هاي خود در تامين مسکن براي اقشار محروم استفاده مي کند گفت: محدوديت منابع بنياد مسکن باعث شد بخش جديدي در حساب 100 امام (ره) به نام انجام خيرين مسکن ساز باز شود و محور اصلي اين انجمن ساخت مسکن براي گروه هاي محروم است.@dscampaign
رئيس هيئت مديره انجمن خيرين مسکن ساز ادامه داد: براي شناسايي محرومين از سازمانهاي حمايتي بهزيستي ، کميته امداد و موسسات و نهادهاي خيريه و معتمدين محل استفاده کرديم.
وي ادامه داد: خيرين مسکن ساز تاکنون عمليات اجرايي 29 هزار و 700 واحد مسکوني ( براي 87500 نفر ) را انجام داده اند که از اين تعداد حدود 2500 واحد (آن براي استفاده حدود 12500 نفر آماده ) افتتاح است.@dscampaign
درفشي ادامه داد: انجمن خيرين مسکن ساز ايران با حمايت بنياد مسکن انقلاب اسلامي و حساب 100 امام در 31 استان و 120 شهرستان در جهت رفع محروميت و ساماندهي زندگي اقشار اسيب پذير، گام هاي بلندي را به سوي خانه دار کردن اين قشر برداشتند.@dscampaign
وي ادامه داد: خيرين مسکن ساز به جز ساخت مسکن، خدماتي چون تعميرات، کمک به بازسازي ،تکميل ساختمان ، تامين اجاره و کمک هاي پرداخت اقساط ارائه کرده اند.
رئيس هيئت مديره انجمن خيرين مسکن سازتاکيد کرد: پيش بيني تامين سالانه 5 هزار واحد مسکن محرومين در سطح کشور داريم.@dscampaign
درفشي گفت: در قانون برنامه ششم توسعه از مجلس مجوز حذف هزينه انشعاب آب، برق و گاز براي يکبار براي هر واحد را گرفتيم.
وي افزود: دولت منابع خوبي را تخصيص داد و از منابع مالي و اعتبارات بانکها استفاده کرديم و تفاوت هزينه ها را تامين مي کنيم.
درفشي تاکيد کرد: کار براي ساخت مسکن براي خانواده هاي داراي دو معلول فاقد مسکن که ازجانب بهزيستي ثبت نام شد اغاز شد بطوريکه 11 هزار خانوار در کشور شناسايي شد.@dscampaign
وي افزود: خانواده هايي که داراي مسکن هستند و کسانيکه تحت پوشش بهزيستي نيستند جز اين آمار نيستند.
درفشي ادامه داد: از سال 94 کار شروع شد، کار مشترک بنياد مسکن و بهزيستي و حساب 100 با محوريت خيرين در بخش شهري صورت گرفت.@dscampaign
وي تاکيد کرد: برنامه تامين مسکن براي خانواده هاي داراي 2 معلول 4 ساله است که علاوه بر وام ارزان قيمت براي واحدهاي شهري 30 ميليون تومان کمک بلاعوض و براي روستايي 18 ميليون و واحدهاي نيمه کاره 12 ميليون کمک بلاعوض پيش بيني شده است.
وي تاکيد کرد: اين خانواده ها را بهزيستي تعيين مي کند.
#کمپین #مسکن #دومعلول #بلاعوض
@dscampaign
خبرگزاري آريا-رئيس هيئت مديره انجمن خيرين مسکن ساز گفت: علاوه بر وام ارزان قيمت، 30 ميليون تومان وام بلاعوض براي کمک به معلولان در شهرها ارايه مي شود.@dscampaign
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از صداوسيما،هادي درفشي درباره تامين مسکن براي محرومين گفت: بنياد مسکن از ابتداي سال 58 از اولين نهادهايي متولي مسکن محرومين بود که کار تامين مسکن محرومين را در شهر و روستا آغاز کرد.وام بلاعوض براي خانه
دارشدن خانواده هاي داراي 2 معلول@dscampaign
وي در رابطه با تامين منابع مسکن محرومين ادامه داد: بنياد مسکن بخشي از منابع مالي را از حساب 100 امام (ره) و با کمک دولت و مشارکت مردم تامين مي کند و اکنون بعد از 38 سال همچنان به ساخت مسکن براي محرومين ادامه مي دهد.
وي با بيان اينکه بنياد مسکن از سود ساير فعاليت هاي خود در تامين مسکن براي اقشار محروم استفاده مي کند گفت: محدوديت منابع بنياد مسکن باعث شد بخش جديدي در حساب 100 امام (ره) به نام انجام خيرين مسکن ساز باز شود و محور اصلي اين انجمن ساخت مسکن براي گروه هاي محروم است.@dscampaign
رئيس هيئت مديره انجمن خيرين مسکن ساز ادامه داد: براي شناسايي محرومين از سازمانهاي حمايتي بهزيستي ، کميته امداد و موسسات و نهادهاي خيريه و معتمدين محل استفاده کرديم.
وي ادامه داد: خيرين مسکن ساز تاکنون عمليات اجرايي 29 هزار و 700 واحد مسکوني ( براي 87500 نفر ) را انجام داده اند که از اين تعداد حدود 2500 واحد (آن براي استفاده حدود 12500 نفر آماده ) افتتاح است.@dscampaign
درفشي ادامه داد: انجمن خيرين مسکن ساز ايران با حمايت بنياد مسکن انقلاب اسلامي و حساب 100 امام در 31 استان و 120 شهرستان در جهت رفع محروميت و ساماندهي زندگي اقشار اسيب پذير، گام هاي بلندي را به سوي خانه دار کردن اين قشر برداشتند.@dscampaign
وي ادامه داد: خيرين مسکن ساز به جز ساخت مسکن، خدماتي چون تعميرات، کمک به بازسازي ،تکميل ساختمان ، تامين اجاره و کمک هاي پرداخت اقساط ارائه کرده اند.
رئيس هيئت مديره انجمن خيرين مسکن سازتاکيد کرد: پيش بيني تامين سالانه 5 هزار واحد مسکن محرومين در سطح کشور داريم.@dscampaign
درفشي گفت: در قانون برنامه ششم توسعه از مجلس مجوز حذف هزينه انشعاب آب، برق و گاز براي يکبار براي هر واحد را گرفتيم.
وي افزود: دولت منابع خوبي را تخصيص داد و از منابع مالي و اعتبارات بانکها استفاده کرديم و تفاوت هزينه ها را تامين مي کنيم.
درفشي تاکيد کرد: کار براي ساخت مسکن براي خانواده هاي داراي دو معلول فاقد مسکن که ازجانب بهزيستي ثبت نام شد اغاز شد بطوريکه 11 هزار خانوار در کشور شناسايي شد.@dscampaign
وي افزود: خانواده هايي که داراي مسکن هستند و کسانيکه تحت پوشش بهزيستي نيستند جز اين آمار نيستند.
درفشي ادامه داد: از سال 94 کار شروع شد، کار مشترک بنياد مسکن و بهزيستي و حساب 100 با محوريت خيرين در بخش شهري صورت گرفت.@dscampaign
وي تاکيد کرد: برنامه تامين مسکن براي خانواده هاي داراي 2 معلول 4 ساله است که علاوه بر وام ارزان قيمت براي واحدهاي شهري 30 ميليون تومان کمک بلاعوض و براي روستايي 18 ميليون و واحدهاي نيمه کاره 12 ميليون کمک بلاعوض پيش بيني شده است.
وي تاکيد کرد: اين خانواده ها را بهزيستي تعيين مي کند.
#کمپین #مسکن #دومعلول #بلاعوض
@dscampaign
سلام. دختری هستم 23 ساله ساکن آبادان . از بدو تولدم مبتلا به راشیتیسم شدید بودم(پوکی استخوان) قادر به راه رفتن نیستم و کودکیه دردناکی داشتم . اول خواهر و برادرم و بعد مادرم ازدست دادم . پدر نابینایی دارم که از لحاظ روانی کنترل کردنش و زندگی باهاش سخته . به تنهایی با اون زندگی میکنم و با وجود تمام مشکلاتم ازش نگهداری میکنم . طی این سالها بهزیستی فقط یکبار بمن ویلچر داده نه حقوقی دادن نه مساعدت مالی و نه حداقل حقوق یک معلول ایرانی بمن داده شد سالهاس که پشت نوبتیم و سالهاس از محدودیت مالی و محدودیت جامعه و اجتماع در رنجم . چشمام هم مبتلا به گلوکوم هستن و من قادر به درمانشون نیستم . الانم خواستگاری دارم که بخاطر محدودیت مالیمون قادر به ازدواج نیستیم . نه کار خوب نه درامد قابل توجهی یک آینده ی بسیار مبهم ...اینارو ننوشتم که کمک بخوام اینا رو نوشتم که بگم همنوعان عزیزم من با تمام ناسازگاریه چرخه فلک کنار اومدم و امیدم رو از دست ندادم درسته به حقم نرسیدم حق منو امثال من بیشتر از ماهی پنجاه تومنه که از اونم محرومیم ولی نباید تسلیم بشیم باید به زندگیمون ادامه بدیم و از خودمون ناامید نشیم حقمون رو مطالبه کنیم و آیندمون رو بسازیم ... سال پیش رو را براتون سالی پر از خیر و برکت و عشق و آرامش رو آرزومندم
@tara7258
#کمپین #دلنوشته #امید #بهزیستی
@dscampaign
@tara7258
#کمپین #دلنوشته #امید #بهزیستی
@dscampaign
اسلاکتیوسم
#اسلاکتیوسم: پدیدهای جدید است؛
لم داده روی مبل یا دراز کشیده زیر پتو،
اما در حال مبارزه و انجام وظایف شهروندی.
این روش نوین مبارزه بیاثر را غربیها، #اسلاکتیویسم (Slacktivism)* میگویند و در ایران هنوز معادل درستی برای آن ساخته نشده است. این واژه در ویکی پدیای فارسی ترجمه شده: (مبارزه از زیر لحاف❗️)
#اسلاکتیوسم به معنای فعالیت مفرط در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی است که در نهایت فرد فعال، احساس میکند در یک زمینه مثل تلاش برای #احقاق #حقوق #معلولین، مشارکتی جدی داشته است.
افرادی که به هنر #اسلاکتیوسم آراستهاند در میدان عمل حضور کم اثری دارند❕
#کمپین #اسلاکتیوسم
@dscampaign
#اسلاکتیوسم: پدیدهای جدید است؛
لم داده روی مبل یا دراز کشیده زیر پتو،
اما در حال مبارزه و انجام وظایف شهروندی.
این روش نوین مبارزه بیاثر را غربیها، #اسلاکتیویسم (Slacktivism)* میگویند و در ایران هنوز معادل درستی برای آن ساخته نشده است. این واژه در ویکی پدیای فارسی ترجمه شده: (مبارزه از زیر لحاف❗️)
#اسلاکتیوسم به معنای فعالیت مفرط در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی است که در نهایت فرد فعال، احساس میکند در یک زمینه مثل تلاش برای #احقاق #حقوق #معلولین، مشارکتی جدی داشته است.
افرادی که به هنر #اسلاکتیوسم آراستهاند در میدان عمل حضور کم اثری دارند❕
#کمپین #اسلاکتیوسم
@dscampaign
این کانال در سامانه ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است .
شناسه کانال: dscampaign
موضوعات: سیاسی، اجتماعی
فعالیت اصلی: اطلاع رسانی، خبری
رده بندی سنی: بزرگسال
زبان: فارسی
کد شامد: 1-1-70505-61-4-1
#کمپین #شامد
@dscampaign
شناسه کانال: dscampaign
موضوعات: سیاسی، اجتماعی
فعالیت اصلی: اطلاع رسانی، خبری
رده بندی سنی: بزرگسال
زبان: فارسی
کد شامد: 1-1-70505-61-4-1
#کمپین #شامد
@dscampaign
طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ۳۰ امضا در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.
#کمپین #استیضاح #وزیر #سرشماری
@dscampaign
#کمپین #استیضاح #وزیر #سرشماری
@dscampaign
وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایت تغذیه ای با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان از فردا توزیع می شود و سهم هر خانوار حدود 120 هزار تومان است/ایسنا
#کمپین #سبدکالا
@dscampaign
#کمپین #سبدکالا
@dscampaign
📢آغاز ثبت نام آزمون استخدامي وزارت نيرو از 18 اسفندماه
📋پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو : مهاجري با اشاره به زمان آغاز ثبت نام آزمون جديد براي شرکت هاي غير دولتي زير مجموعه اين وزارتخانه گفت: ثبت نام آزمون جديد از 18 تا 22 اسفندماه جاري از طريق سايت سازمان سنجش آغاز مي شود.
🔹 در اين آزمون حدود 583 نفر براي شرکت هاي توزيع نیروی برق و حدود 483 نفر براي شرکت هاي آب و فاضلاب جذب مي شوند.
🔹آزمون در 22 ارديبهشت سال 96 برگزار مي شود.
🔹 نتايج اوليه و 6 ماه پس از برگزاري آزمون نتيجه نهايي از طريق سايت سازمان سنجش به شرکت کنندگان اعلام شود.
🔹در این آزمون برخي استان ها از جمله ايلام، کردستان، بوشهر، هرمزگان، سيستان و بلوچستان کهگلويه و بوير احمد، خراسان شمالي و... تنها افراد از بين افراد بومي استخدام شوند و در برخي از استان هاي ديگر نيز براي افراد بومي شهر ضريب 1.4 و براي بومي استان مذکور ضريب 1.2 اعمال مي شود.
🔹شرط بومي بودن براي استان تهران اعمال نخواهد شد و همه شرکت کنندگان مي توانند براي اين استان داوطلب شوند.
🔹 مطابق قانون در اين آزمون نيز مشابه آزمون هاي قبلي حدود 30 درصد از سهميه استخدام مربوط به ايثارگران است، اما بايد توجه داشت که رقابت ايثارگران يک رقابت دروني است.
⬅️برای مشاهده متن کامل خبر به لینک زیر مراجعه کنید.
➡️http://e-estekhdam.com/?p=150806
📚 دانلود سوالات عمومی دفترچه آزمون های استخدامی برگزار شده توسط سنجش با پاسخنامه تشریحی
➡️http://e-estekhdam.com/?p=903200
📌 #کمپین #لایحه #حمایت #معلولان #استخدام #۳درصد
@dscampaign
📋پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو : مهاجري با اشاره به زمان آغاز ثبت نام آزمون جديد براي شرکت هاي غير دولتي زير مجموعه اين وزارتخانه گفت: ثبت نام آزمون جديد از 18 تا 22 اسفندماه جاري از طريق سايت سازمان سنجش آغاز مي شود.
🔹 در اين آزمون حدود 583 نفر براي شرکت هاي توزيع نیروی برق و حدود 483 نفر براي شرکت هاي آب و فاضلاب جذب مي شوند.
🔹آزمون در 22 ارديبهشت سال 96 برگزار مي شود.
🔹 نتايج اوليه و 6 ماه پس از برگزاري آزمون نتيجه نهايي از طريق سايت سازمان سنجش به شرکت کنندگان اعلام شود.
🔹در این آزمون برخي استان ها از جمله ايلام، کردستان، بوشهر، هرمزگان، سيستان و بلوچستان کهگلويه و بوير احمد، خراسان شمالي و... تنها افراد از بين افراد بومي استخدام شوند و در برخي از استان هاي ديگر نيز براي افراد بومي شهر ضريب 1.4 و براي بومي استان مذکور ضريب 1.2 اعمال مي شود.
🔹شرط بومي بودن براي استان تهران اعمال نخواهد شد و همه شرکت کنندگان مي توانند براي اين استان داوطلب شوند.
🔹 مطابق قانون در اين آزمون نيز مشابه آزمون هاي قبلي حدود 30 درصد از سهميه استخدام مربوط به ايثارگران است، اما بايد توجه داشت که رقابت ايثارگران يک رقابت دروني است.
⬅️برای مشاهده متن کامل خبر به لینک زیر مراجعه کنید.
➡️http://e-estekhdam.com/?p=150806
📚 دانلود سوالات عمومی دفترچه آزمون های استخدامی برگزار شده توسط سنجش با پاسخنامه تشریحی
➡️http://e-estekhdam.com/?p=903200
📌 #کمپین #لایحه #حمایت #معلولان #استخدام #۳درصد
@dscampaign
e-estekhdam.com
استخدامی وزارت نیرو در سال 1404 | ثبت نام شرکت های آبفا و توزیع و تولید برق
استخدامی وزارت نیرو شرکت های تابعه وزارت نیرو مانند شرکت های برق منطقهای و توزیع و تولید برق منطقه ای بخشی از استخدام وزارت نیرو هستند که اقدام به جذب نیرو برای شرکت های پیمانکاری خود مینمایند. لذا در صورت تمایل میتوانید در کنار بررسی آخرین وضعیت…