This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تعرض وحشیانه حکومت به زنان پایانی ندارد
♦️بازداشت وحشیانه دو زن جوان توسط سرکوبگران گشت ارشاد در قم
بنا بر گزارش شبکه های اجتماعی شامگاه پنجشنبه ۲۹ آذرماه، دو زن جوان در شهر قم به بهانه عدم رعایت حجاب اجباری به شدت مورد ضربوشتم قرار گرفته و توسط مزدوران گشت ارشاد بازداشت شدهاند.
تا کنون از هویت این زنان خبری منتشر نشده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️بازداشت وحشیانه دو زن جوان توسط سرکوبگران گشت ارشاد در قم
بنا بر گزارش شبکه های اجتماعی شامگاه پنجشنبه ۲۹ آذرماه، دو زن جوان در شهر قم به بهانه عدم رعایت حجاب اجباری به شدت مورد ضربوشتم قرار گرفته و توسط مزدوران گشت ارشاد بازداشت شدهاند.
تا کنون از هویت این زنان خبری منتشر نشده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تمدید اجرای حکم پابند الکترونیکی رویا بلوری
سومین ماه اجرای حکم پابند #رویا_بلوری دبیر شیمی حقالتدریس مناطق ۱ و ۲ و ۱۶ تهران آغاز شد.
این معلم در دادگاه تجدیدنظر در شعبهی ۱۲ دادگاه انقلاب کرج به شش ماه پابند الکترونیکی و شش ماه زندان تعلیقی و سه سال ممنوعالخروجی و دو سال منع از فعالیتهای اجتماعی محکوم شده است.
ایشان که از سال ۵۹ تا ۷۸ به تناوب دبیر مدارس تهران بوده در حکم بدوی در شعبهی دو دادگاه انقلاب البرز به یکسال زندان محکوم شده بود.
موارد اتهام ایشان که به وکیل ایشان، محمد اولاد، ابلاغ شده بود «تبلیغ علیهنظام» و «تشویش اذهان عمومی» بوده که در نهایت مورد «تبلیغ علیهنظام» از نظر قاضی مربوطه احراز شده و حکم برای آن صادر گردیده است.
#شورای_هماهنگی_تشکلهای_صنفی_فرهنگیان_ایران ضمن حمایت از این معلم بزرگوار اعلام میکند صدور احکامی مانند زندان، تبعید، اخراج، انفصال و پابند الکترونیکی هیچگاه از اراده معلمان مطالبهگر نخواهد کاست.
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
سومین ماه اجرای حکم پابند #رویا_بلوری دبیر شیمی حقالتدریس مناطق ۱ و ۲ و ۱۶ تهران آغاز شد.
این معلم در دادگاه تجدیدنظر در شعبهی ۱۲ دادگاه انقلاب کرج به شش ماه پابند الکترونیکی و شش ماه زندان تعلیقی و سه سال ممنوعالخروجی و دو سال منع از فعالیتهای اجتماعی محکوم شده است.
ایشان که از سال ۵۹ تا ۷۸ به تناوب دبیر مدارس تهران بوده در حکم بدوی در شعبهی دو دادگاه انقلاب البرز به یکسال زندان محکوم شده بود.
موارد اتهام ایشان که به وکیل ایشان، محمد اولاد، ابلاغ شده بود «تبلیغ علیهنظام» و «تشویش اذهان عمومی» بوده که در نهایت مورد «تبلیغ علیهنظام» از نظر قاضی مربوطه احراز شده و حکم برای آن صادر گردیده است.
#شورای_هماهنگی_تشکلهای_صنفی_فرهنگیان_ایران ضمن حمایت از این معلم بزرگوار اعلام میکند صدور احکامی مانند زندان، تبعید، اخراج، انفصال و پابند الکترونیکی هیچگاه از اراده معلمان مطالبهگر نخواهد کاست.
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 برق نبست، آب نیست، گاز نیست، اینجا هوا خیلی سرده ....
🔹اینجا خراسان جنوبی است. بسیاری از روستاهای این استان، همچون شهر ارواح، خالی از سکنه شده و فقر و مسکنت و بیکاری و بی آبی و ....در آنها بیداد میکند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔹اینجا خراسان جنوبی است. بسیاری از روستاهای این استان، همچون شهر ارواح، خالی از سکنه شده و فقر و مسکنت و بیکاری و بی آبی و ....در آنها بیداد میکند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا حق خود نگیریم از پا نمی نشینیم
تولید عالی سفره خالی
♦️ تجمع اعتراضی کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران امروز یکشنبه دم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تولید عالی سفره خالی
♦️ تجمع اعتراضی کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران امروز یکشنبه دم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 فریاد بانوی سیستانی در مقابل اداره برق زابل :
♦️بر ما قبر بکنید و ما را دفن کنید، خدا ظلمتان را آتش بزند، زدید ما را بیچاره کردید.....
♦️برق به پاکستان و افغانستان صادر می شود، اما برای ما که میرسد بهانه های مختلف می آورند و برق را روزانه چندین مرتبه و به مدت چند ساعت قطع می کنند.....
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️بر ما قبر بکنید و ما را دفن کنید، خدا ظلمتان را آتش بزند، زدید ما را بیچاره کردید.....
♦️برق به پاکستان و افغانستان صادر می شود، اما برای ما که میرسد بهانه های مختلف می آورند و برق را روزانه چندین مرتبه و به مدت چند ساعت قطع می کنند.....
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تحقیق و تفحص قاچاق سوخت در مجلس
"تحقیق و تفحص از وزارت نفت کلید می خورد. ورود مجلس به گم شدن روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت در سکوت ستاد مبارزه با قاچاق".
جملات بالا سر تیتر روزنامه کیهان در روز شنبه سی ام آذر امسال هستند. این روزنامه در ادامه میگوید:
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس جمهور اخیرا در سخنانی از ماجرای گم شدن روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت گلایه کرده است.......چندی پیش نیز محمدباقر قالیباف؛ رئیس مجلس با اشاره به موضوع قاچاق سوخت در کشور عنوان کرد: "روزانه ۳۰ میلیون لیتر فرآورده از کشور قاچاق می شود. امروز، دولت واردکننده و تولیدکننده فرآورده های نفتی در کشور است. تردید نکنید این قاچاق سازماندهی شده است. با اطلاع می گویم، مراکز تولید و مصرف کننده های اصلی اولین تهیه کننده های این قاچاق هستند".
♦️ پ.ن: به آقای عبدالجلال ایری؛ سخنگوی کمیسیون عمران مجلس که از آغاز فرایند "تحقیق و تفحص از وزارت نفت" خبر داده است باید گفت جناب! چرا خاک به چشم مردم میپاشید! نتیجه چندین هیات "تحقیق و تفحص" که مجلس در گذشته تشکیل داده بود به کجا رسیده است که این یکی قرار است بجایی برسد!
قرار است از وزارتی تحقیق و تفحص شود که وزیر آن به اتفاق رییس جمهور در راس کمپین "دو درجه کمتر" بمردم توصیه دو درجه کمتر کردن گرمای خانه را میکنند!؟
جالب است! از یکطرف رییس جمهور مملکت از گم شدن روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت گلایه میکند و رییس مجلس از قاچاق روزانه ۳۰ میلیون لیتر سوخت خبر میدهد. آنوقت مدیر عامل شرکت ملی گاز در این کمپین "دو درجه کمتر" از مردم میخواهد با پایین آوردن دو درجه از گرمای خانه و محل کار، ۵۰ میلیون متر مکعب به شبکه گاز کشور کمک کنند! نا گفته نماند که چندی قبل غنی نژاد، اقتصاد دان نزدیک به حکومت گفته بود روزانه در حدود ۵۰ میلیون لیتر بنزین به خارج از کشور قاچاق میشود؛ قاچاقی که نه توسط سوخت بران بلکه همگی آن توسط دست اندرکاران حکومتی صورت میگیرد. باید به این عالیجنابان گفت که بجای در یوزگی و این همه در تنگنا قرار دادن مردم، جلوی قاچاق سوخت که زیر چشمانتان صورت میگیرد را بگیرید!
تنها با "تحقیق و تفحصی" که پشتوانه بسیج میلیونها کارگر و دیگر اقشار محروم جامعه را به همراه داشته باشد میتوان به این بساط قاچاق و دزدی پایان داد نه تحقیق و تفحص توسط مجلسی که خود در سرکوب حق و حقوق مردم و در این بساط دزدی و چپاولگری مستقیم و یا غیر مستقیم شریک بوده است. ا.آ.کا
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
"تحقیق و تفحص از وزارت نفت کلید می خورد. ورود مجلس به گم شدن روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت در سکوت ستاد مبارزه با قاچاق".
جملات بالا سر تیتر روزنامه کیهان در روز شنبه سی ام آذر امسال هستند. این روزنامه در ادامه میگوید:
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس جمهور اخیرا در سخنانی از ماجرای گم شدن روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت گلایه کرده است.......چندی پیش نیز محمدباقر قالیباف؛ رئیس مجلس با اشاره به موضوع قاچاق سوخت در کشور عنوان کرد: "روزانه ۳۰ میلیون لیتر فرآورده از کشور قاچاق می شود. امروز، دولت واردکننده و تولیدکننده فرآورده های نفتی در کشور است. تردید نکنید این قاچاق سازماندهی شده است. با اطلاع می گویم، مراکز تولید و مصرف کننده های اصلی اولین تهیه کننده های این قاچاق هستند".
♦️ پ.ن: به آقای عبدالجلال ایری؛ سخنگوی کمیسیون عمران مجلس که از آغاز فرایند "تحقیق و تفحص از وزارت نفت" خبر داده است باید گفت جناب! چرا خاک به چشم مردم میپاشید! نتیجه چندین هیات "تحقیق و تفحص" که مجلس در گذشته تشکیل داده بود به کجا رسیده است که این یکی قرار است بجایی برسد!
قرار است از وزارتی تحقیق و تفحص شود که وزیر آن به اتفاق رییس جمهور در راس کمپین "دو درجه کمتر" بمردم توصیه دو درجه کمتر کردن گرمای خانه را میکنند!؟
جالب است! از یکطرف رییس جمهور مملکت از گم شدن روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت گلایه میکند و رییس مجلس از قاچاق روزانه ۳۰ میلیون لیتر سوخت خبر میدهد. آنوقت مدیر عامل شرکت ملی گاز در این کمپین "دو درجه کمتر" از مردم میخواهد با پایین آوردن دو درجه از گرمای خانه و محل کار، ۵۰ میلیون متر مکعب به شبکه گاز کشور کمک کنند! نا گفته نماند که چندی قبل غنی نژاد، اقتصاد دان نزدیک به حکومت گفته بود روزانه در حدود ۵۰ میلیون لیتر بنزین به خارج از کشور قاچاق میشود؛ قاچاقی که نه توسط سوخت بران بلکه همگی آن توسط دست اندرکاران حکومتی صورت میگیرد. باید به این عالیجنابان گفت که بجای در یوزگی و این همه در تنگنا قرار دادن مردم، جلوی قاچاق سوخت که زیر چشمانتان صورت میگیرد را بگیرید!
تنها با "تحقیق و تفحصی" که پشتوانه بسیج میلیونها کارگر و دیگر اقشار محروم جامعه را به همراه داشته باشد میتوان به این بساط قاچاق و دزدی پایان داد نه تحقیق و تفحص توسط مجلسی که خود در سرکوب حق و حقوق مردم و در این بساط دزدی و چپاولگری مستقیم و یا غیر مستقیم شریک بوده است. ا.آ.کا
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مدیر بی کفایت استعفا استعفا
تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد و معدن در خیابان نشاط اصفهان امروز یکشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد و معدن در خیابان نشاط اصفهان امروز یکشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عزا عزاست امروز ، روز عزاست امروز ، جامعه ی کارگری رو به فناست امروز
🔴 تجمع و راهپیمایی پر شکوه کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اعتراض به تبعیض و بی حقوقی امروز دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تجمع و راهپیمایی پر شکوه کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اعتراض به تبعیض و بی حقوقی امروز دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 یه اختلاس رو کم کنید فکری به حال ما کنید
تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد و معدن در مقابل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، امروز دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد و معدن در مقابل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، امروز دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
کشور پر درآمد چه بر سر تو آمد
حقوق بازنشسته فقط واسه یه هفته
زیر بار تورم شکسته پشت مردم
🔴 راهپیمایی و تجمع بازنشستگان شهرستان شوش در مقابل فرمانداری این شهرستان
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
حقوق بازنشسته فقط واسه یه هفته
زیر بار تورم شکسته پشت مردم
🔴 راهپیمایی و تجمع بازنشستگان شهرستان شوش در مقابل فرمانداری این شهرستان
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
بیت المال و خزانه، جولانگاه دزدانه
با قطع برق کشور، میریم به عصر حجر
می جنگیم، می جنگیم، ذلت نمی پذیریم
شاغل و بازنشسته، اتحاد اتحاد
دولت فرمایشی، حقوق فرسایشی
آقازاده امریکاس، تورمش مال ماست
🔴 تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در کرمانشاه امروز یکشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
با قطع برق کشور، میریم به عصر حجر
می جنگیم، می جنگیم، ذلت نمی پذیریم
شاغل و بازنشسته، اتحاد اتحاد
دولت فرمایشی، حقوق فرسایشی
آقازاده امریکاس، تورمش مال ماست
🔴 تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در کرمانشاه امروز یکشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان-اهواز در مقابل اداره کل سازمان تامین اجتماع در هوای نامساعد و دود آلود، امروز دوم دی ماه ۱۴۰۳
♦️ اعتراضی دادخواهانه به تمامی دولت، مجلس و مدیران کشور در زیر پا گذاشتن خواست های بحق معیشتی، درمانی و اجتماعی کلیه بازنشستگان و خواست اتحاد با عموم مردم و آزادی کارگران و معلمان دربند و همه زندانیان سیاسی
# ارسالی به اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️ اعتراضی دادخواهانه به تمامی دولت، مجلس و مدیران کشور در زیر پا گذاشتن خواست های بحق معیشتی، درمانی و اجتماعی کلیه بازنشستگان و خواست اتحاد با عموم مردم و آزادی کارگران و معلمان دربند و همه زندانیان سیاسی
# ارسالی به اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20