🔴مسمومیت تعدادی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ورامین
اتحادیه آزاد کارگران ایران: سخنگوی اورژانس استان تهران از مسمومیت تعدادی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ورامین خبر داد.
در این حادثه ۵۱ نفر با مصرف کنسرو دچار مسمومیت شدند.
کارشناسان اورژانس استان تهران پس از اقدامات درمانی مناسب ۱۱ نفر در صحنه حادثه ۴۱ نفر از مصدومین دیگر این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: سخنگوی اورژانس استان تهران از مسمومیت تعدادی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ورامین خبر داد.
در این حادثه ۵۱ نفر با مصرف کنسرو دچار مسمومیت شدند.
کارشناسان اورژانس استان تهران پس از اقدامات درمانی مناسب ۱۱ نفر در صحنه حادثه ۴۱ نفر از مصدومین دیگر این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴در روز ٤ بهمن١٣٨٢، #کشتار_خاتونآباد روی داد. نیروهای امنیتی با یورش و شلیک گلوله جنگی به تظاهرات خانوادگی کارگران اخراجی معدن ذوب مس روستای خاتونآباد شهر بابک، ۴ نفر را کشته و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شدند.
۱۵ دی ۱۳۸۲، مدیریت معدن ذوب مس روستای خاتونآباد شهر بابک ۲۰۰ کارگر را اخراج کرده بود که باعث شد همان روز صدها کارگر تجمع کنند. همچنین حدود دویست تن از کارگران مشغول به کار این مجتمع با اطلاع از تصمیم مدیریت و در اعتراض به اخراج همکاران از کار کشیدند و یک تجمع اعتراضی برپا کردند. در برابر اعتراض کارگران مسئولین شرکت به آنان قول بازگشت به کار دادند و با این وعده، کارگران به اجتماع خود پایان دادند. اما با گذشت دو هفته هیچ نشانهای از اجرای وعده کارفرمایان دیده نشد.
کارگران در روز ۲۸ دی ماه یکبار دیگر دست به تجمع زدند و این بار همراه خانوادههایشان در محل خاتونآباد جاده منتهی به مجتمع را مسدود کردند. مسئولین شرکت همچنان به خواستهای کارگران بیاعتنایی کردند. صبح روز جمعه ۳ بهمن ماه نيروهاى حکومتى و از جمله خودروها و هليکوپترهاى يگان ويژه نيروى انتظامى از زمین و هوا به کارگران متحصن و خانوادهایشان حملهور شدند و دهها نفر را به شدت مضروب کردند و یکی از کارگران در همین روز در نتیجه تیراندازی نیروهای سرکوب جان خود را از دست داد.
اعتراض کارگران و خانوادههای آنها روز بعد در داخل شهربابک ادامه یافت و کارگران در مقابل ساختمان فرمانداری این شهر دست به تجمع و تظاهرات زدند. نیروهای يگان ويژه و امنيتی به دستور فرماندار شهر مستقیما به کارگران معترض شلیک کردند و در جریان آن نیز ۴ تن از کارگران به نام ریاحی، جاویدی، مهدوی، مومنی و یک دانش آموز به نام پورامینی جان باختند و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شدند.
کارگران مورد حمایت اکثریت مردم شهربابک قرار گرفتند و شهر به تعطیلی کشیده شد. رئیس جمهور وقت یعنی محمد خاتمی با اینکه پس از فشار نهادهای صنفی کارگری قول مجازات عاملین را داده بود اما هیچگاه کسی برای جراحت و کشتار کارگران مجرم شناخته و مجازات نشد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
۱۵ دی ۱۳۸۲، مدیریت معدن ذوب مس روستای خاتونآباد شهر بابک ۲۰۰ کارگر را اخراج کرده بود که باعث شد همان روز صدها کارگر تجمع کنند. همچنین حدود دویست تن از کارگران مشغول به کار این مجتمع با اطلاع از تصمیم مدیریت و در اعتراض به اخراج همکاران از کار کشیدند و یک تجمع اعتراضی برپا کردند. در برابر اعتراض کارگران مسئولین شرکت به آنان قول بازگشت به کار دادند و با این وعده، کارگران به اجتماع خود پایان دادند. اما با گذشت دو هفته هیچ نشانهای از اجرای وعده کارفرمایان دیده نشد.
کارگران در روز ۲۸ دی ماه یکبار دیگر دست به تجمع زدند و این بار همراه خانوادههایشان در محل خاتونآباد جاده منتهی به مجتمع را مسدود کردند. مسئولین شرکت همچنان به خواستهای کارگران بیاعتنایی کردند. صبح روز جمعه ۳ بهمن ماه نيروهاى حکومتى و از جمله خودروها و هليکوپترهاى يگان ويژه نيروى انتظامى از زمین و هوا به کارگران متحصن و خانوادهایشان حملهور شدند و دهها نفر را به شدت مضروب کردند و یکی از کارگران در همین روز در نتیجه تیراندازی نیروهای سرکوب جان خود را از دست داد.
اعتراض کارگران و خانوادههای آنها روز بعد در داخل شهربابک ادامه یافت و کارگران در مقابل ساختمان فرمانداری این شهر دست به تجمع و تظاهرات زدند. نیروهای يگان ويژه و امنيتی به دستور فرماندار شهر مستقیما به کارگران معترض شلیک کردند و در جریان آن نیز ۴ تن از کارگران به نام ریاحی، جاویدی، مهدوی، مومنی و یک دانش آموز به نام پورامینی جان باختند و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شدند.
کارگران مورد حمایت اکثریت مردم شهربابک قرار گرفتند و شهر به تعطیلی کشیده شد. رئیس جمهور وقت یعنی محمد خاتمی با اینکه پس از فشار نهادهای صنفی کارگری قول مجازات عاملین را داده بود اما هیچگاه کسی برای جراحت و کشتار کارگران مجرم شناخته و مجازات نشد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴شرایط سخت و طاقت فرسای کارگران ارکان ثالث
اتحادیه آزاد کارگران ایران: اینجا پالایشگاه آبادان است و این عزيزان کارگران ارکان ثالث پالایشگاه هستند که در ردیف حداقل بگیران صنعت نفت قرار می گیرند.
ارسال کننده این فیلم سخت و نفس گیر می گوید: کارگر وقتی پایین میرود می گوید با من صحبت کنید حس میکنم داخل قبر هستم و نفسم داره از کار می افتد ! حداقل ۴ ساعت طول میکشد تا کار داربست بندی تموم بشه و کاتالیست زیادی بر سر و روی این کارگران میریزد و کار داربست بندی که تمام شد ، نفرات بازرس فنی پایین میروند تا موارد انجام شده را چک کنند.
#کارگران_ارکان_ثالث
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: اینجا پالایشگاه آبادان است و این عزيزان کارگران ارکان ثالث پالایشگاه هستند که در ردیف حداقل بگیران صنعت نفت قرار می گیرند.
ارسال کننده این فیلم سخت و نفس گیر می گوید: کارگر وقتی پایین میرود می گوید با من صحبت کنید حس میکنم داخل قبر هستم و نفسم داره از کار می افتد ! حداقل ۴ ساعت طول میکشد تا کار داربست بندی تموم بشه و کاتالیست زیادی بر سر و روی این کارگران میریزد و کار داربست بندی که تمام شد ، نفرات بازرس فنی پایین میروند تا موارد انجام شده را چک کنند.
#کارگران_ارکان_ثالث
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴عسلویه آلوده ترین نقطه کشور شد /هوایی که کارگران شاغل در این منطقه مجبور به نفس کشیدن آن هستند
روز جمعه (۵ بهمن ماه) یک منطقه در استان بوشهر آلوده ترین نقطه کشور بود.
شاخص آلودگی هوا در ایستگاه منطقه ویژه اقتصادی پارس - پارس ۲ بر روی عدد ۲۰۰ قرار گرفت. نوع آلاینده هوا در این منطقه SO۲ بود. SO۲ گازی سمی است که عوارضی ازجمله خسخس سینه، تنگی نفس و احساس فشار در قفسه سینه، کاهش توانایی عملکرد ریه و بروز علائم تنفسی، افزایش مشکلات بیماران مبتلا به آسم، افزایش تحریک و التهاب در غشای مخاطی مانند چشم ها، بینی، گلو و ریه را بهدنبال دارد./ همشهری آنلاین
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
روز جمعه (۵ بهمن ماه) یک منطقه در استان بوشهر آلوده ترین نقطه کشور بود.
شاخص آلودگی هوا در ایستگاه منطقه ویژه اقتصادی پارس - پارس ۲ بر روی عدد ۲۰۰ قرار گرفت. نوع آلاینده هوا در این منطقه SO۲ بود. SO۲ گازی سمی است که عوارضی ازجمله خسخس سینه، تنگی نفس و احساس فشار در قفسه سینه، کاهش توانایی عملکرد ریه و بروز علائم تنفسی، افزایش مشکلات بیماران مبتلا به آسم، افزایش تحریک و التهاب در غشای مخاطی مانند چشم ها، بینی، گلو و ریه را بهدنبال دارد./ همشهری آنلاین
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تجمع اعتراضی مردم قاضی آباد خرم آباد در اعتراض به کوه خواری وتخریب طبیعت محله
جمعه ۵ بهمن ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
جمعه ۵ بهمن ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴اعتصاب کامیونداران ماشین سنگین در مرز پرویزخان
رانندگان تانکرهای حمل مواد نفتی که مقصد آنها بندر امام و عسلویه است، به دلیل نارضایتی از کرایه پایین، در گذرگاه مرزی پرویزخان دست به اعتصاب زدند. این اقدام موجب توقف حملونقل مواد نفتی در این منطقه شده است. رانندگان خواستار افزایش کرایهها و بهبود شرایط کاری خود هستند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
رانندگان تانکرهای حمل مواد نفتی که مقصد آنها بندر امام و عسلویه است، به دلیل نارضایتی از کرایه پایین، در گذرگاه مرزی پرویزخان دست به اعتصاب زدند. این اقدام موجب توقف حملونقل مواد نفتی در این منطقه شده است. رانندگان خواستار افزایش کرایهها و بهبود شرایط کاری خود هستند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20