Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
نه مجلس، نه دولت ، نیستند بفکر ملت
تجمع اعتراضی بازنشستگان #فولاد از سرلسر کشور در مقابل وزارت کار و رفاه تهران
#تاحق_خود_نگیریم_ازپای_نمینشینیم
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع اعتراضی بازنشستگان #فولاد از سرلسر کشور در مقابل وزارت کار و رفاه تهران
#تاحق_خود_نگیریم_ازپای_نمینشینیم
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
تهران
فیلم دیگری از تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد مقابل وزارت کار و رفاه تهران خیابان آزادی با سفره خالی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تهران
فیلم دیگری از تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد مقابل وزارت کار و رفاه تهران خیابان آزادی با سفره خالی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️تصاویر صفحه نخست روزنامههای امروز دوشنبه ۳ دی ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 چشمنداز سیاه بحران انرژی کشور از زبان حسین عبده تبریزی، اقتصاددان و استاد دانشگاه شریف
♦️ حسین عبده تبریزی در گفتگو با اقتصاد با تاکید بر اینکه در حوزههای متعددی مشکل داریم و با این دست فرمان نمیتوانیم پیش ببریم، گفت: ممکن است به این برسیم که در هفته تنها سه روز برق داشته باشیم یا دو روز در هفته بنزین داشته باشیم و باقی روزها کار نکنند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️ حسین عبده تبریزی در گفتگو با اقتصاد با تاکید بر اینکه در حوزههای متعددی مشکل داریم و با این دست فرمان نمیتوانیم پیش ببریم، گفت: ممکن است به این برسیم که در هفته تنها سه روز برق داشته باشیم یا دو روز در هفته بنزین داشته باشیم و باقی روزها کار نکنند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴روزهای بحرانی و سخت پایان سال در نتیجه نبود گاز و برق از زبان آریا صادق نیت حقیقی عضو کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی
♦️صنایع نه گاز دارند و نه برق؛ تولید عملا مختل شده و ما نگران هزینههای آخر سال هستیم.
♦️ ما فکر میکردیم با فشاری که تابستان روی صنعت آوردند در این چند ماه پایان سال اجازه میدهند صنعت نفس بکشد، ولی هم گاز صنایع را قطع کردند و هم برق را و این عملا تولید را مختل کرده و در ماههای پایانی سال ما هزینه های دو چندان داریم، سنوات است اینا یعتی ما چند تا حقوق باید بدیم.....
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️صنایع نه گاز دارند و نه برق؛ تولید عملا مختل شده و ما نگران هزینههای آخر سال هستیم.
♦️ ما فکر میکردیم با فشاری که تابستان روی صنعت آوردند در این چند ماه پایان سال اجازه میدهند صنعت نفس بکشد، ولی هم گاز صنایع را قطع کردند و هم برق را و این عملا تولید را مختل کرده و در ماههای پایانی سال ما هزینه های دو چندان داریم، سنوات است اینا یعتی ما چند تا حقوق باید بدیم.....
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تخریب خانههای مردم در بهبهان یکشنبه دوم دی ماه
در پی حکم دادگستری و سازمان زمین شهری بهبهان به ریاست میثم مصاحب، یگان حفاظت زمین شهری، نیروی انتظامی و اطلاعات انتظامی اقدام به تخریب برخی ساختمانها در پلاک ۵۶ واقع در پشت بیمارستان تأمین اجتماعی بهبهان کردند.
این تخریبها شامل منازلی است که محل سکونت خانوادههایی میباشد که به مدت دو سال در آنها زندگی میکنند.
پس از تخریب، برخی ساکنان با نیروی ضابط درگیر شدند و به اداره مسکن و شهرسازی مراجعه کردند، اما با برخورد نامناسب مسئولان روبرو شدند. مسئولان پس از خارج کردن مردم از محوطه، محل را ترک کرده و در ورودی را بستند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
در پی حکم دادگستری و سازمان زمین شهری بهبهان به ریاست میثم مصاحب، یگان حفاظت زمین شهری، نیروی انتظامی و اطلاعات انتظامی اقدام به تخریب برخی ساختمانها در پلاک ۵۶ واقع در پشت بیمارستان تأمین اجتماعی بهبهان کردند.
این تخریبها شامل منازلی است که محل سکونت خانوادههایی میباشد که به مدت دو سال در آنها زندگی میکنند.
پس از تخریب، برخی ساکنان با نیروی ضابط درگیر شدند و به اداره مسکن و شهرسازی مراجعه کردند، اما با برخورد نامناسب مسئولان روبرو شدند. مسئولان پس از خارج کردن مردم از محوطه، محل را ترک کرده و در ورودی را بستند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 یکشنبههای اعتراضی بازنشستگان
♦️ بازنشستگان، با فریاد زندگیخواهی خود، زمستان سرد را در خیابان گرم کردند
از بزرگترین دستاوردهای این کنشگران راستین، زبان بخشیدن به خیابان است. این آموزگاران رهایی در خیابان فریاد میکارند، حضور و ایستادگی و وفاداری به برابری و آزادی را زنده میدارند، قدرتِ دروغپرورِ فرودستسازِ حاکم بر جامعه را رسوا میکنند.
بر سیاستهای اقتصادی سرمایهسالارانه یورش میبرند و مصمماند که میتوانند مناسبات اجتماعی مبتنی بر ستم را با تمامی اقشار تحتستم ملغی کنند. راه را نشان دادهاند، همانطور که فریاد میزنند: درد ما درد شماست_ مردم به ما ملحق شوید. بر ماست که همراه شویم.
بازنشستگان حقطلب در شهرهای مختلف، علیه ستم و دروغ، همهتن فریاد شدند.
بازنشستگان فولاد و معدن از شهرهای مختلف مقابل وزارت رفاه و تامین اجتماعی #تهران
بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری #کرمانشاه
بازنشستگان تامین اجتماعی #اهواز
بازنشستگان تامین اجتماعی #شوش
کارگران نفت و گاز #گچساران
بازنشستگان فولاد و معدن خیابان نشاط #اصفهان
بازنشستگان فولاد و معدن البرز شرقی #دامغان
بازنشستگان تامین اجتماعی استان #گیلان
#شورای_هماهنگی_تشکل_های_صنفی_فرهنگیان_ایران، بر این باور است که، روند فرودستسازی فراگیر، نتیجه سیاستهای سیستماتیک سرمایهمحور دولت است و همواره از بازنشستگان و کارگران برای رهایی از این ستمگریهای زندگیکش حمایت خواهد کرد.
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران - دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️ بازنشستگان، با فریاد زندگیخواهی خود، زمستان سرد را در خیابان گرم کردند
از بزرگترین دستاوردهای این کنشگران راستین، زبان بخشیدن به خیابان است. این آموزگاران رهایی در خیابان فریاد میکارند، حضور و ایستادگی و وفاداری به برابری و آزادی را زنده میدارند، قدرتِ دروغپرورِ فرودستسازِ حاکم بر جامعه را رسوا میکنند.
بر سیاستهای اقتصادی سرمایهسالارانه یورش میبرند و مصمماند که میتوانند مناسبات اجتماعی مبتنی بر ستم را با تمامی اقشار تحتستم ملغی کنند. راه را نشان دادهاند، همانطور که فریاد میزنند: درد ما درد شماست_ مردم به ما ملحق شوید. بر ماست که همراه شویم.
بازنشستگان حقطلب در شهرهای مختلف، علیه ستم و دروغ، همهتن فریاد شدند.
بازنشستگان فولاد و معدن از شهرهای مختلف مقابل وزارت رفاه و تامین اجتماعی #تهران
بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری #کرمانشاه
بازنشستگان تامین اجتماعی #اهواز
بازنشستگان تامین اجتماعی #شوش
کارگران نفت و گاز #گچساران
بازنشستگان فولاد و معدن خیابان نشاط #اصفهان
بازنشستگان فولاد و معدن البرز شرقی #دامغان
بازنشستگان تامین اجتماعی استان #گیلان
#شورای_هماهنگی_تشکل_های_صنفی_فرهنگیان_ایران، بر این باور است که، روند فرودستسازی فراگیر، نتیجه سیاستهای سیستماتیک سرمایهمحور دولت است و همواره از بازنشستگان و کارگران برای رهایی از این ستمگریهای زندگیکش حمایت خواهد کرد.
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران - دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
🔴 دستور وزارت نفت به پمپ بنزینها: نمایشگر مبلغ را ۸ رقمی کنید/ مقدمات افزایش قیمت بنزین آغاز شده است
♦️در بخشی از این نامه آمده است که باید تا پایان ماه جاری نسبت به تبدیل نمایشگرهای دیسپنرها و تلمبهها با اولویت ویژه دیسپنسرهای نفت گاز به نمایشگرهایی با قابلیت نمایش قیمت کل حداقل ۸ رقم و قیمت واحد ۶ رقم اقدام لازم صورت پذیرد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️در بخشی از این نامه آمده است که باید تا پایان ماه جاری نسبت به تبدیل نمایشگرهای دیسپنرها و تلمبهها با اولویت ویژه دیسپنسرهای نفت گاز به نمایشگرهایی با قابلیت نمایش قیمت کل حداقل ۸ رقم و قیمت واحد ۶ رقم اقدام لازم صورت پذیرد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
محمد داوری از زندان عادل آباد شیراز به مکان نامعلومی منتقل شد
محمد داوری فعال کارگری که دوران محکومیت خود را در زندان عادل آباد شیراز سپری میکند، به مکان نامعلومی منتقل شد.
یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این زندانی، ضمن تایید این خبر به رسانه ها گفته است:
انتقال ناگهانی و بدون اطلاع قبلی این زندانی طی روز جاری صورت گرفته و تاکنون مسئولان مربوطه در خصوص دلیل این اقدام توضیحی ارائه نکرده اند. آقای داوری که اخیرا به بیماری پوستی گال مبتلا شده بود همچنان از رسیدگی مناسب پزشکی و درمان تخصصی محروم است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
محمد داوری فعال کارگری که دوران محکومیت خود را در زندان عادل آباد شیراز سپری میکند، به مکان نامعلومی منتقل شد.
یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این زندانی، ضمن تایید این خبر به رسانه ها گفته است:
انتقال ناگهانی و بدون اطلاع قبلی این زندانی طی روز جاری صورت گرفته و تاکنون مسئولان مربوطه در خصوص دلیل این اقدام توضیحی ارائه نکرده اند. آقای داوری که اخیرا به بیماری پوستی گال مبتلا شده بود همچنان از رسیدگی مناسب پزشکی و درمان تخصصی محروم است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 افشاگری یک کارشناس: قیمت تمام شده بنزین به طور میانگین ۲۰۰۰ تومان است
پ.ن: ۴۶ سال است قیمت بنزین در کشور همچنان یک عرصه رو در رویی مردم آزادیخواه ایران با حکومتی است که برای خود مسئولیتی جز غارت و چپاول ثروتهای اجتماعی و دسترنج میلیونها کارگر و مزد بگیر زحمتکش قائل نیست و در این بین بنزین و فراورده های سوختی تنها یک عرصه این غارتگری است.
چهار دهه است هر از چند سالی به بهانه بهینه سازی مصرف سوخت، قیمت بنزین و فرآورده های نفتی را چندین برابر افزایش داده اند اما همچنان بهینه سازی مصرف سوخت و اخیرا ادعای قیمت تمام شده بنزین، بار دیگر مدعایی شده است برای افزایش قیمتها و غارت و چپاول بیشتر ثروتهای اجتماعی.
این در حالی است که در ۴۶ سال گذشته، بطور بی وقفه ای بدیهی ترین حقوق انسانی کارگران شرکت نفت را مورد تعرض قرار داده اند و از آن خان یغمایی برای غارت و چپاول ساخته اند.
اما چه کسی میداند شاید این بار، بار آخرشان باشد که قیمت بنزین و دیگر فرآورده های سوختی را افزایش میدهند و به خواستهای کارگران زحمتکش شرکت نفت بی توجهی میکنند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
پ.ن: ۴۶ سال است قیمت بنزین در کشور همچنان یک عرصه رو در رویی مردم آزادیخواه ایران با حکومتی است که برای خود مسئولیتی جز غارت و چپاول ثروتهای اجتماعی و دسترنج میلیونها کارگر و مزد بگیر زحمتکش قائل نیست و در این بین بنزین و فراورده های سوختی تنها یک عرصه این غارتگری است.
چهار دهه است هر از چند سالی به بهانه بهینه سازی مصرف سوخت، قیمت بنزین و فرآورده های نفتی را چندین برابر افزایش داده اند اما همچنان بهینه سازی مصرف سوخت و اخیرا ادعای قیمت تمام شده بنزین، بار دیگر مدعایی شده است برای افزایش قیمتها و غارت و چپاول بیشتر ثروتهای اجتماعی.
این در حالی است که در ۴۶ سال گذشته، بطور بی وقفه ای بدیهی ترین حقوق انسانی کارگران شرکت نفت را مورد تعرض قرار داده اند و از آن خان یغمایی برای غارت و چپاول ساخته اند.
اما چه کسی میداند شاید این بار، بار آخرشان باشد که قیمت بنزین و دیگر فرآورده های سوختی را افزایش میدهند و به خواستهای کارگران زحمتکش شرکت نفت بی توجهی میکنند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20