This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴۸ درصد جنینها در ایران بهخاطر آلودگی شدید هوا مرده به دنیا میآیند، این یک بحران جدی است
محمد درویش استاد دانشگاه و فعال محیط زیست: شاخص آلودگی برخی از محلات تهران به ۲۰۷ رسیده، یعنی یک روز بسیار تلخ.
اصفهان بسیار آلوده است، اما گاز دیاکسید تهران ۳۷ برابر اصفهان شده است.
استانی که بیشترین سرمایهگذاری و حاصلخیزترین خاک را دارد، امروز مهاجرفرست ترین استان ایران است، این یعنی چه؟!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
محمد درویش استاد دانشگاه و فعال محیط زیست: شاخص آلودگی برخی از محلات تهران به ۲۰۷ رسیده، یعنی یک روز بسیار تلخ.
اصفهان بسیار آلوده است، اما گاز دیاکسید تهران ۳۷ برابر اصفهان شده است.
استانی که بیشترین سرمایهگذاری و حاصلخیزترین خاک را دارد، امروز مهاجرفرست ترین استان ایران است، این یعنی چه؟!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴حمله به شهردار بندرکرگان میناب
اتحادیه آزاد کارگران ایران : علی بلاک ،شهردار کرگان در حالی که برای به اصطلاح "رفع سد معبر" در یکی از کوچههای این شهر حضور داشت، مورد حمله فرد کاسب خشمگین قرار گرفت
این فرد به همراه همسرش، با ریختن بنزین و آتش زدن آن ،اعتراض خود را نسبت به اقدامات شهرداری نشان دادند
در پی این حادثه، شهردار کرگان برای درمان سوختگی شدید خود به بندرعباس منتقل و سپس به شیراز اعزام شد. میزان سوختگی وی از سوی پزشکان بیمارستان میناب 36 درصد اعلام شده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران : علی بلاک ،شهردار کرگان در حالی که برای به اصطلاح "رفع سد معبر" در یکی از کوچههای این شهر حضور داشت، مورد حمله فرد کاسب خشمگین قرار گرفت
این فرد به همراه همسرش، با ریختن بنزین و آتش زدن آن ،اعتراض خود را نسبت به اقدامات شهرداری نشان دادند
در پی این حادثه، شهردار کرگان برای درمان سوختگی شدید خود به بندرعباس منتقل و سپس به شیراز اعزام شد. میزان سوختگی وی از سوی پزشکان بیمارستان میناب 36 درصد اعلام شده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴محکومیت چهار فعال صنفی معلمان خوزستان به ۲۴ سال حبس
چهار فعال صنفی معلمان خوزستان به نامهای سیامک صادقی چهرازی، کوکب بداغی پناه، پیروز نامی و علی کروشات، توسط دادگاه انقلاب اهواز در مجموع به ۲۴ سال حبس محکوم شدند.
این حکم از سوی شعبه سوم دادگاه انقلاب اهواز و به صورت شفاهی در تاریخ هجدهم دیماه به این چهار فعال صنفی اعلام شده است.
این فعالان در یک پرونده مشترک به اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» هر یک به پنج سال و به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» نیز به یک سال حبس تعزیری محکوم شدند.
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آنها در تاریخ شانزدهم آبان ماه برگزار شده بود.
کوکب بداغی پناه، یکی از این فعالان، در مهرماه سال جاری در شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تفهیم اتهام و سپس با قرار وثیقه آزاد شده بود.
سایر فعالان نیز پیشتر به دلیل فعالیتهای صنفی خود، سابقه برخوردهای قضایی را داشتهاند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
چهار فعال صنفی معلمان خوزستان به نامهای سیامک صادقی چهرازی، کوکب بداغی پناه، پیروز نامی و علی کروشات، توسط دادگاه انقلاب اهواز در مجموع به ۲۴ سال حبس محکوم شدند.
این حکم از سوی شعبه سوم دادگاه انقلاب اهواز و به صورت شفاهی در تاریخ هجدهم دیماه به این چهار فعال صنفی اعلام شده است.
این فعالان در یک پرونده مشترک به اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» هر یک به پنج سال و به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» نیز به یک سال حبس تعزیری محکوم شدند.
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آنها در تاریخ شانزدهم آبان ماه برگزار شده بود.
کوکب بداغی پناه، یکی از این فعالان، در مهرماه سال جاری در شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تفهیم اتهام و سپس با قرار وثیقه آزاد شده بود.
سایر فعالان نیز پیشتر به دلیل فعالیتهای صنفی خود، سابقه برخوردهای قضایی را داشتهاند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴تجمع بیماران اس ام آی روبرو وزارت بهداشت
در تهران
سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
در تهران
سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴اعترافات نماینده مجلس: نتیجه ۴۶ سال حکمرانی تورم، گرانی و بیکاری بیداد میکند/بیش از 25 میلیون نفر در کشور زیر خطفقر هستند
سلام ستوده نماینده شهر مهاباد در تذکر شفاهی:
سفرههای مردم کوچک شده، تورم، گرانی و بیکاری بیداد میکند، بیش از 25 میلیون نفر در سطح کشور زیر خطفقر زندگی میکنند و مردم قدرت خرید و درآمد ندارند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
سلام ستوده نماینده شهر مهاباد در تذکر شفاهی:
سفرههای مردم کوچک شده، تورم، گرانی و بیکاری بیداد میکند، بیش از 25 میلیون نفر در سطح کشور زیر خطفقر زندگی میکنند و مردم قدرت خرید و درآمد ندارند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴مرتضی صیدی به کارزار سهشنبههای نه به اعدام پیوست و دست به اعتصاب غذا زد!
امروز این فعال کارگری طی تماسی از زندان اوین، پیوستن خود به «کارزار سهشنبههای نه به اعدام» را با آغاز اعتصاب غذا اعلام کرد.
این کارزار که بهقصد متوقف کردن حکم اعدام فعالیت میکند، با ادامه یافتن اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در روز سهشنبهی هر هفته به مخالفت آنان با «اعدام»، یعنی شنیعترین و فجیعترین قتل دولتی میپردازد. فارغ از اینکه انسانها به چه «جرمی» محکوم میشوند و جدا از اینکه آیا «مجازات» طریقهی انسانی برای جلوگیری از بزهکاری است یا نه، اعدام زشتترین و غیرانسانیترین نوع قتل عمد است، و باید متوقف شود.
مرتضی هم به همراه دیگر زندانیان سیاسی، هر سهشنبه، با اعتصاب غذا، اعترض خود را به این عمل ضد انسانی ابراز خواهد کرد.
مرتضی صیدی، کارگر ساختمانی، بیش از دوماه است که به جرم دفاع از حق تشکلیابی کارگران، در بند هشت زندان اوین، حکم ظالمانهی دو سال حبس را میگذراند.
#نه_به_اعدام
#اعدام_نکنید
برگرفته از صفحه اینستاگرام زهرا صادقی همسر کارگر زندانی مرتضی صیدی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
امروز این فعال کارگری طی تماسی از زندان اوین، پیوستن خود به «کارزار سهشنبههای نه به اعدام» را با آغاز اعتصاب غذا اعلام کرد.
این کارزار که بهقصد متوقف کردن حکم اعدام فعالیت میکند، با ادامه یافتن اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در روز سهشنبهی هر هفته به مخالفت آنان با «اعدام»، یعنی شنیعترین و فجیعترین قتل دولتی میپردازد. فارغ از اینکه انسانها به چه «جرمی» محکوم میشوند و جدا از اینکه آیا «مجازات» طریقهی انسانی برای جلوگیری از بزهکاری است یا نه، اعدام زشتترین و غیرانسانیترین نوع قتل عمد است، و باید متوقف شود.
مرتضی هم به همراه دیگر زندانیان سیاسی، هر سهشنبه، با اعتصاب غذا، اعترض خود را به این عمل ضد انسانی ابراز خواهد کرد.
مرتضی صیدی، کارگر ساختمانی، بیش از دوماه است که به جرم دفاع از حق تشکلیابی کارگران، در بند هشت زندان اوین، حکم ظالمانهی دو سال حبس را میگذراند.
#نه_به_اعدام
#اعدام_نکنید
برگرفته از صفحه اینستاگرام زهرا صادقی همسر کارگر زندانی مرتضی صیدی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 چهارمین تجمع شهروندان شهر اراک در اعتراض به مازوت سوزی
مردم شهر اراک ساعت ۱۶ امروز سهشنبه هجدهم دیماه ، برای چهارمین سهشنبه متوالی تجمع اعتراضی برپا نمودند و اعتراض خود را نسبت به مازوت سوزی نیروگاه شازند اعلام کردند..
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
مردم شهر اراک ساعت ۱۶ امروز سهشنبه هجدهم دیماه ، برای چهارمین سهشنبه متوالی تجمع اعتراضی برپا نمودند و اعتراض خود را نسبت به مازوت سوزی نیروگاه شازند اعلام کردند..
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 صفحه اول تعدادی از روزنامه های امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20