اتحادیه آزاد کارگران ایران
6.51K subscribers
55.1K photos
27.4K videos
777 files
46.7K links
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 طبق قانون جدیدی که سازمان مالیاتی در شهریور امسال ابلاغ کرده، هنوز تراز مالی سالیانه در نیامده، می‌خواهند از ما، مالیات علی الحساب بگیرند

علیرضا محمدی دانیالی، رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی: با وجود چالش جدی قطع برق و گاز و فشار رکودی با ما فعالان اقتصادی شفاف اینکار را نکنید/ هنوز تراز مالی ما در نیامده، دولت می‌خواهد از ما، مالیات علی الحساب بگیرد.

پی نوشت: حکومتی که صندوق توسعه ملی را خالی کرده است، حکومتی که هرساله بدهکاری آن به صندوق تامین اجتماعی زیادتر میشود و همه صندوقهای بازنشستگی را به ورشکستگی کشانده است، حکومتی که هر ساله با سرکوب مزدی کارگران، فقر و فلاکت بیشتری بر میلیون ها انسان تحمیل میکند و ....، دیگر چنان ورشکسته شده است که رو به سرکیسه کردن کارفرمایان و صاحبان سرمایه آورده و صدای آنها را نیز بلند کرده است. ا.آ.کا

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴صفحه نخست روزنامه‌های های امروز دوشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۳
🔴 حدود ۳۰ درصد از جمعیت ۱۸ تا ۲۴ سال کشور تحصیلات متوسطه دوم ندارند/ ایران در زمینه کیفیت نظام آموزشی، رتبه ۱۳۶ را به خود اختصاص داده است

اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش ایرنا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه حدود ۳۰ درصد از جمعیت ۱۸ تا ۲۴ سال ایران تحصیلات متوسطه دوم ندارند که این نشانگر کاهش دسترسی به آموزش و بهره‌مندی ناکافی از آن است، به تحلیل وضعیت آموزش مهارتی و فقر مهارتی در ایران پرداخت و ضمن اشاره به مشکلات موجود در برخی استان‌ها نظیر سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی گفت:
فقر مهارتی در کشور هم به دلیل کمبود کیفیت آموزش‌ها و هم به دلیل ریسک‌های سیستماتیک و سیاسی در جامعه تقویت می‌شود. طبق آمار ارائه شده، ایران در زمینه کیفیت نظام آموزشی وضعیت خوبی ندارد و رتبه ۱۳۶ را در میان کشورها به خود اختصاص داده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 کسر بی‌دلیل از حقوق کارگران ابنیه فنی راه آهن جنوب

اتحادیه آزاد کارگران ایران:
به گزارش ایلنا، کارگران قرادادی ابنیه فنی جنوب که به عنوان خدمات، راهبان، نگهبان، راهدار، برشکار و جوشکار مشغول به کارند به کسر ماهانه مبالغی از حقوقشان معترض هستند و معتقدند کارفرما بدون دلیل قانع‌کننده‌ای، هر ماه بخشی از حقوقشان را کسر می‌کند.
به گفته یکی از کارگران، آنان چندین بار برای پیگیری به دفتر شرکت پیمانکار مراجعه کرده اما پاسخ درستی دریافت نکرده اند.
این در حالی است که کارفرما  معوقات عرفی و مناسبی سال گذشته آنان را نیز پرداخت نکرده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 خاویاری که 1 کیلوگرم آن به قیمت 7500 دلار فروخته می شود

♦️شما بعنوان کارگران و مردمان کشوری که صادر کننده خاویار می باشد آیا تا به حال خاویار دیده اید؟

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 منتفع  اکثر پروژه‌های شهر تهران پیمان‌کاران هستند، خیلی از این پروژه‌ها به نفع مردم نیست/ دوطبقه کردن اتوبان صدر اکثر بودجه تهران را مصرف کرد، به نفع مردم شهر نبود و ترافیک را هم بیشتر کرد

♦️بهاره آروین عضو سابق شورای شهر تهران: معاونت‌ها و اداره کل‌های شهرداری، لوایح مختلف را به شورای شهر می‌آورند تا نفوذ و بودجه خودشان را افزایش دهند، برایشان مهم نیست منفعت شهر چیست.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
وزیر بی لیاقت استعفا استعفا
اگرعدالتی بود معلم اینجا نبود

🔴 تجمع بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۲ مقابل وزارت آموزش و پرورش در اعتراض به عدم پرداخت ۶۰ درصد سنوات پایان خدمت پس از هفده ماه

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 مرگ و مصدومیت دو کارگر بر اثر انفجار لوله گاز در روستایی در اصفهان

اتحادیه آزاد کارگران ایران:
به گزارش ایلنا، حادثه انفجار و نشت لوله گاز در یک کارگاه در روستای جلادران واقع در محور جاده‌ای نائین در استان اصفهان باعث مرگ و مصدومیت ۲ کارگر شد.
بر اساس این گزارش، تنها مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه پزشکی از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌ است.
درباره علت وقوع این حادثه گفته شده دو کارگر حدودا ۳۵ساله بعد از برش لوله اصلی گاز در یک کارگاه که تونلی به طول حدود ۳۰ متر نیز حفر شده بود بر اثر نشت گاز شهری دچارحادثه مسمومیت شدند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 ۴۴ درصد ایرانی‌ها خودروی شخصی ندارند

اتحادیه آزاد کارگران ایران:
بانک مرکزی در گزارشی تحت عنوان نتایج بررسی بودجه خانوار در مناطق شهری ایران (مختص سال۱۴۰۲) میزان استفاده شهروندان از خودرو‌های شخصی و هزینه ناخالص سالانه برای خرید خودرو را اعلام کرد.  در این گزارش اعلام شده است که در سال گذشته، ۵۶.۴درصد از خانوار‌های ایرانی خودروی شخصی داشته‌اند. با توجه به برآورد مرکز آمار ایران از جمعیت کشور –بالغ بر ۸۶میلیون نفر– و با در نظر گرفتن آمار بانک مرکزی از خانوار‌های دارای خودروی شخصی، مشخص می‌شود جمعیتی بالغ بر ۴۸میلیون و ۵۰۰هزار نفر در کشور با خودروی شخصی سر و کار دارد؛ بنابراین حدود ۳۷میلیون و ۵۰۰هزار نفر از خانوار‌های ایرانی (۴۳.۶درصد) نیز فاقد خودروی شخصی هستند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تجمع بازنشستگان  مخابرات در مقابل ساختمان مرکزی مخابرات منطقه کرمانشاه و ایلام در اعتراض به بی عدالتی  ستاد اجرایی خمینی و بنیاد تعاون سپاه پاسداران  (مالکان شرکت مخابرات)

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20