🏛 در تهران:
+۵,۰۰۰ قبضه مهمات استفاده شد
+۲,۱۰۰ سورتی پرواز انجام شد
حدود ۴,۶۰۰ حمله انجام شد
+۲,۷۰۰ بخش از بیش از ۶۷۰ هدف مورد حمله قرار گرفت
@gurd_shah
+۵,۰۰۰ قبضه مهمات استفاده شد
+۲,۱۰۰ سورتی پرواز انجام شد
حدود ۴,۶۰۰ حمله انجام شد
+۲,۷۰۰ بخش از بیش از ۶۷۰ هدف مورد حمله قرار گرفت
@gurd_shah
👍7❤2
✈️ ضربه به صنایع دفاعی:
صدها کارخانه و +۳,۰۰۰ خط تولید هدف قرار گرفت
زیرساختهای تولید موشکهای بالستیک آسیب دید
سایتهای مونتاژ پهپادها هدف قرار گرفتند
برنامههای فضایی و هوش مصنوعی آسیب دیدند
خسارت: دهها میلیارد دلار
@gurd_shah
صدها کارخانه و +۳,۰۰۰ خط تولید هدف قرار گرفت
زیرساختهای تولید موشکهای بالستیک آسیب دید
سایتهای مونتاژ پهپادها هدف قرار گرفتند
برنامههای فضایی و هوش مصنوعی آسیب دیدند
خسارت: دهها میلیارد دلار
@gurd_shah
👍9
☢️ برنامه هستهای:
۸ کانون اصلی دانش از کار افتاد
به توانمندیهای غنیسازی و تبدیل ضربه وارد شد
مجتمع هستهای مخفی «مین زدایی» هدف قرار گرفت
سایتهای مهم هدف قرار گرفته:
سایت تولید مواد غنیسازی در یزد
کارخانه آب سنگین اراک
@gurd_shah
۸ کانون اصلی دانش از کار افتاد
به توانمندیهای غنیسازی و تبدیل ضربه وارد شد
مجتمع هستهای مخفی «مین زدایی» هدف قرار گرفت
سایتهای مهم هدف قرار گرفته:
سایت تولید مواد غنیسازی در یزد
کارخانه آب سنگین اراک
@gurd_shah
👍7
❤2
❤2
🟥 یک مقام اطلاعاتی منطقهای به فاکسنیوز گفت که تنگه هرمز «بهطور کامل تحت کنترل سپاه پاسداران است و در حال حاضر عملاً بسته شده است.»
او افزود: «از صبح امروز چندین کشتی هنگام تلاش برای عبور از تنگه مجبور به تغییر مسیر و بازگشت شدهاند.»
@gurd_shah
او افزود: «از صبح امروز چندین کشتی هنگام تلاش برای عبور از تنگه مجبور به تغییر مسیر و بازگشت شدهاند.»
@gurd_shah
👍5
🔴 ترامپ:
نمیدانم چرا ۴۷ سال برای مقابله با ایران منتظر بودیم ؛ هیچ کس در ۴۷ سال گذشته با ایران مقابله نکرده است که من با آنها مقابله کردم
@gurd_shah
نمیدانم چرا ۴۷ سال برای مقابله با ایران منتظر بودیم ؛ هیچ کس در ۴۷ سال گذشته با ایران مقابله نکرده است که من با آنها مقابله کردم
@gurd_shah
❤18
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 دونالد ترامپ:
«ما با ایران گفتوگوهای خیلی خوبی داریم و اوضاع خیلی خوب پیش میرود.
ایران یککم شیطنت کرد و سعی کرد دوباره تنگه را ببندد، اما نمیتواند از ما باج بگیرد.
آنها نه نیروی دریایی دارند و نه نیروی هوایی، و الان خیلی از کشتیها به سمت تگزاس و لوئیزیانا میروند.
تا آخر امروز اطلاعات بیشتری خواهیم داشت.»
@gurd_shah
«ما با ایران گفتوگوهای خیلی خوبی داریم و اوضاع خیلی خوب پیش میرود.
ایران یککم شیطنت کرد و سعی کرد دوباره تنگه را ببندد، اما نمیتواند از ما باج بگیرد.
آنها نه نیروی دریایی دارند و نه نیروی هوایی، و الان خیلی از کشتیها به سمت تگزاس و لوئیزیانا میروند.
تا آخر امروز اطلاعات بیشتری خواهیم داشت.»
@gurd_shah
❤7👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸دونالد ترامپ:
«من وقت افسرده بودن ندارم.
میدونی، اگه به اندازه کافی سرت شلوغ باشه، شاید همین جواب بده. من اینطوریام.»
@gurd_shah
«من وقت افسرده بودن ندارم.
میدونی، اگه به اندازه کافی سرت شلوغ باشه، شاید همین جواب بده. من اینطوریام.»
@gurd_shah
❤9👍1
🔴یک منبع ایرانی به فاکس نیوز:ایران از تصمیم خود برای باز کردن تنگه هرمز عقبنشینی کرده و اعلام کرده است که کنترل آن به نیروهای مسلحش بازگشته
👎1
⏺الحدث : ایران به فرمانده ارتش پاکستان گفته از برنامه موشکیاش عقبنشینی نمیکنه
❤3👎1
دونالد جیترامپ(رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا)؛
درباره ایران بعداً صحبت میکنیم. الان داریم گفتگوهای خیلی خوبی پیش میبریم. اوضاع به خوبی پیش میره. اونا کمی شیطنت کردن مثل همیشه که ۴۷ ساله دارن این کارو میکنن. میخواستن تنگه رو دوباره ببندن، ولی نمیتونن ما رو تحت فشار بذارن.
@gurd_shah
درباره ایران بعداً صحبت میکنیم. الان داریم گفتگوهای خیلی خوبی پیش میبریم. اوضاع به خوبی پیش میره. اونا کمی شیطنت کردن مثل همیشه که ۴۷ ساله دارن این کارو میکنن. میخواستن تنگه رو دوباره ببندن، ولی نمیتونن ما رو تحت فشار بذارن.
@gurd_shah
👍2
Forwarded from کانال رسمی سازمان ملی میهنی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نخستین کنگره بینالمللی و برونمرزی #سازمان _ملی_میهنی_ایران، نقطه عطفی در مسیر بلوغ و سازمانیابی اپوزیسیون ایران ؛رویدادی که با هدف تقویت همبستگی ملی، انسجام فکری و شکلگیری تشکیلاتی منسجم، اندیشمند و مسئولیتپذیر برگزار میشود.
در روزگاری که بیش از هر زمان، ضرورت اتحاد و ساختارمند شدن نیروهای دلسوز ایران احساس میشود، این کنگره گامی استوار در جهت پایهگذاری آیندهای هدفمند و مبتنی بر خرد جمعی است .
محور اصلی این گردهمایی: «لزوم ایجاد تشکیلات در اپوزیسیون ایران»
دوم ماه می | آرهوس | دانمارک
در روزگاری که بیش از هر زمان، ضرورت اتحاد و ساختارمند شدن نیروهای دلسوز ایران احساس میشود، این کنگره گامی استوار در جهت پایهگذاری آیندهای هدفمند و مبتنی بر خرد جمعی است .
محور اصلی این گردهمایی: «لزوم ایجاد تشکیلات در اپوزیسیون ایران»
دوم ماه می | آرهوس | دانمارک
❤13
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تورنتو روبروی کنسولگری امریکا
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
❤14
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تورنتو روبروی کنسولگری امریکا
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
👍13❤5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروز از هامبورگ به مناسبت صدمین روز انقلاب ملی شیر وخورشید به شما بیگانگان اشغال گر این پیام را میفرستیم
اموال ما حساب و ملک نیست.
اموال ما، پژواک صدای خانوادههایمان است؛
صدایی که با قطع اینترنت ربودید و میان ما و عزیزانمان دیواری از سکوت کشیدید
اموال ما جان عزیزانمونه که در ایران گرفتید و نابود کردید.
اموال ما جوانهای این کشور بودن که کُشتید.
اموال ما خاک پاک ایرانه که به اشغال خودتون درآوردید.
شما از مصادره حرف میزنید؟
شما خودِ غارگريد
اشغال گرید و ۹۰ ملیون ایرانی را به اسرات گرفتید
ننگ برشما بیگانه گان اشغالگر
این صدا خاموش نخواهد شد.
این خشم فراموش نخواهد شد.
و این سرزمین. ، اشغال را برای همیشه پس خواهد زد
پاینده ایران وایرانی
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
اموال ما حساب و ملک نیست.
اموال ما، پژواک صدای خانوادههایمان است؛
صدایی که با قطع اینترنت ربودید و میان ما و عزیزانمان دیواری از سکوت کشیدید
اموال ما جان عزیزانمونه که در ایران گرفتید و نابود کردید.
اموال ما جوانهای این کشور بودن که کُشتید.
اموال ما خاک پاک ایرانه که به اشغال خودتون درآوردید.
شما از مصادره حرف میزنید؟
شما خودِ غارگريد
اشغال گرید و ۹۰ ملیون ایرانی را به اسرات گرفتید
ننگ برشما بیگانه گان اشغالگر
این صدا خاموش نخواهد شد.
این خشم فراموش نخواهد شد.
و این سرزمین. ، اشغال را برای همیشه پس خواهد زد
پاینده ایران وایرانی
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
❤19
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
#stäng_ambassaden_terror_centralen
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانیهای حاضر در این تجمع خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانیهای حاضر در این تجمع خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
❤12👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#stäng_ambassaden_terror_centralen
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانیهای حاضر در این تجمع خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانیهای حاضر در این تجمع خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
❤10👍5