🔴 رویترز: برخلاف بیانیه اعلام شده توسط سپاه منباب بسته شدن تنگه هرمز، دادهها نشون میده که فعالیت کشتیرانی در حالت عادی خودشه.
@gurd_Shah
@gurd_Shah
👍35😁3
🔴 بقایی: نیروهای آمریکایی باید ظرف مدت ۳۰ روز پس از دستیابی به توافق نهایی، از مناطق پیرامونی ایران عقبنشینی بکنند
@gurd_Shah
ایالات متحده مجوزهای لازم برای فروش نفت و محصولات پتروشیمی ایران رو صادر کرده.
نه قراری با گروسی داشتیم، نه اصلاً برنامهای داریم که بازرسان آژانس بیان از سایتهای هستهای که تو جنگ آسیب دیدن بازدید کنن.
@gurd_Shah
😁38👎12
🔴 ترامپ: مهمترین مسئله در حال حاضر این است که ایران هرگز به سلاح هستهای دست پیدا نخواهد کرد. بازرسان در زمان مناسب در خاک ایران حضور خواهند یافت.
ما ایران را در وضعیتی بیسابقه قرار دادیم که در ۴۷ سال گذشته هیچکس موفق به انجام آن نشده بود. اگر ادعای ایرانیها مبنی بر عدم اجازه ورود بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به ایران صحت داشت، نشست با آنها را فوراً لغو میکردم.
پس از نابودی همهچیز در ایران، بر روی یک توافق فوقالعاده کار میکنیم؛ ایران در موقعیت مذاکراتی مناسبی نیست.
@gurd_shah
ما ایران را در وضعیتی بیسابقه قرار دادیم که در ۴۷ سال گذشته هیچکس موفق به انجام آن نشده بود. اگر ادعای ایرانیها مبنی بر عدم اجازه ورود بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به ایران صحت داشت، نشست با آنها را فوراً لغو میکردم.
پس از نابودی همهچیز در ایران، بر روی یک توافق فوقالعاده کار میکنیم؛ ایران در موقعیت مذاکراتی مناسبی نیست.
@gurd_shah
👍32❤4😁2
♦️رفع اختلال تمامی بانکها تا پایان امشب
بانک مرکزی:
🔹اختلال خدمات کارتمحور در اکثر بانکها که اقدامی پیشگیرانه برای حفظ امنیت بود، برطرف شده است؛ خدمات بانکهای ملی، صادرات و تجارت نیز در حال بازسازی است و پیشبینی میشود تمامی خدمات بانکی تا پایان امشب به وضعیت عادی بازگردد.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
امروز بانک مرکزی اعلام کرد اختلال کارت خوانها و تراکنشهای بانکی یه اقدام پیشگیرانه بوده . خب بیاین یه کم عمیقتر نگاه کنیم
همین چند روز پیش یه توافق ۶۰ روزه امضا شد که قراره کلی پول بیاد توی کشور ...
۳۰۰ میلیارد دلار آزادسازی داراییها رفع تحریمها...و حالا درست در همین نقطه کل سیستم بانکی کشور از کار میافته؟!!
نه رفیق، این خرابی فنی نیست این یه پاکسازی حساب شدست. هر بار که حکومت میخواد پول کلان وارد سیستم کنه اول سیستم رو از کار میندازه تا رد پولهای کثیف رو گم کنه
اینبار هم دقیقاً همین کار رو دارن میکنن!
کارت خوانها از کار افتاده ولی پول نقد هنوز دست به دست میشه!!
یعنی چی؟!! یعنی دارن مسیر ردیابی تراکنشها رو میبندن.
تا فردا همه چی درست میشه ولی اون پولهایی که باید جابهجا میشد جابهجا شده این اختلال، یه دزدی سازمان یافتست که به اسم اقدام پیشگیرانه دارن انجام میدن .
#ارسالی
بانک مرکزی:
🔹اختلال خدمات کارتمحور در اکثر بانکها که اقدامی پیشگیرانه برای حفظ امنیت بود، برطرف شده است؛ خدمات بانکهای ملی، صادرات و تجارت نیز در حال بازسازی است و پیشبینی میشود تمامی خدمات بانکی تا پایان امشب به وضعیت عادی بازگردد.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
امروز بانک مرکزی اعلام کرد اختلال کارت خوانها و تراکنشهای بانکی یه اقدام پیشگیرانه بوده . خب بیاین یه کم عمیقتر نگاه کنیم
همین چند روز پیش یه توافق ۶۰ روزه امضا شد که قراره کلی پول بیاد توی کشور ...
۳۰۰ میلیارد دلار آزادسازی داراییها رفع تحریمها...و حالا درست در همین نقطه کل سیستم بانکی کشور از کار میافته؟!!
نه رفیق، این خرابی فنی نیست این یه پاکسازی حساب شدست. هر بار که حکومت میخواد پول کلان وارد سیستم کنه اول سیستم رو از کار میندازه تا رد پولهای کثیف رو گم کنه
اینبار هم دقیقاً همین کار رو دارن میکنن!
کارت خوانها از کار افتاده ولی پول نقد هنوز دست به دست میشه!!
یعنی چی؟!! یعنی دارن مسیر ردیابی تراکنشها رو میبندن.
تا فردا همه چی درست میشه ولی اون پولهایی که باید جابهجا میشد جابهجا شده این اختلال، یه دزدی سازمان یافتست که به اسم اقدام پیشگیرانه دارن انجام میدن .
#ارسالی
❤20👍8😁5🤬5👎1👌1💯1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروز سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ هامبورگ
چگونه میتوان از عدالت و آزادگی حسین گفت، اما چشم بر خون هزاران جانباخته بست؟
آنها که هر سال محرم را به نمایش عزاداری تبدیل میکنند، پاسخ دهند: برای جوانانی که کشته شدند،
برای خانوادههایی که داغدار شدند، برای مردمی که زیر سرکوب زندگی میکنند، کدام عزا را برپا
اگر محرم نماد ایستادگی در برابر ظلم است، پس بزرگترین بیحرمتی به محرم، سکوت در برابر ستم امروز است.
ما یاد جانباختگان ۱۸ و ۱۹ دی ماه را فراموش نمیکنیم. نه طبلها، نه مراسم حکومتی و نه تبلیغات رسمی نمیتوانند صدای دادخواهی مردم را خاموش کنند.
یاد جانباختگان گرامی باد؛
و ننگ بر هر قدرتی که نام عدالت را فریاد میزند اما در عمل کنار ظلم میایستد
پاینده ایران جاوید شاه
چگونه میتوان از عدالت و آزادگی حسین گفت، اما چشم بر خون هزاران جانباخته بست؟
آنها که هر سال محرم را به نمایش عزاداری تبدیل میکنند، پاسخ دهند: برای جوانانی که کشته شدند،
برای خانوادههایی که داغدار شدند، برای مردمی که زیر سرکوب زندگی میکنند، کدام عزا را برپا
اگر محرم نماد ایستادگی در برابر ظلم است، پس بزرگترین بیحرمتی به محرم، سکوت در برابر ستم امروز است.
ما یاد جانباختگان ۱۸ و ۱۹ دی ماه را فراموش نمیکنیم. نه طبلها، نه مراسم حکومتی و نه تبلیغات رسمی نمیتوانند صدای دادخواهی مردم را خاموش کنند.
یاد جانباختگان گرامی باد؛
و ننگ بر هر قدرتی که نام عدالت را فریاد میزند اما در عمل کنار ظلم میایستد
پاینده ایران جاوید شاه
❤42👍10
Forwarded from مورخ/ تاریخی/ سیاسی/فرهنگی/داستان
📘 #مورخ
✍ماجرای دختر جوان
در اتاق خواب رضاشاه در ترکیه
رضاشاه تنها یک بار به عنوان یک فرمانروا به خارج سفر کرد و آن هم سفر به ترکیه بود . . .
وقتی که شاه در این سفر شب هنگام بعد از صرف شام و پذیرائی برای استراحت به اتاق خواب خود میرود در آنجا دختر جوان و زیبا روی تُرک را میبیند که منتظر اوست . . .
شاه با ناراحتی صدا میزند که کسی بیاید و میپرسد: این خانم اینجا چه میکند؟
آن فرد میگوید: که جناب "آتاتورک" فرمودند این خانم تا صبح پیش شاه باشند تا شما شب را به تنهائی سر نکنید . . .
شاه از آن دخترخانم تُرک میخواهد که از اتاق بیرون رود . . . !!!
هنگامی که همراهان شاه از او میپرسند که چرا این دختر را از اتاق بیرون کردید شاه جواب میدهد:
اگر امشب را تا بامداد با این دختر تُرک سر میکردم، فردا "آتا تورک" که به ایران می آمد . . . من کدام دختر ایرانی را پیش او میفرستادم ؟
همه دختران و زنان ایران ناموس من هستند!
✓
📗مجموعه کلیپ ها و مطالب اموزنده 👇
#مورخ
📚 @b_dod
✍ماجرای دختر جوان
در اتاق خواب رضاشاه در ترکیه
رضاشاه تنها یک بار به عنوان یک فرمانروا به خارج سفر کرد و آن هم سفر به ترکیه بود . . .
وقتی که شاه در این سفر شب هنگام بعد از صرف شام و پذیرائی برای استراحت به اتاق خواب خود میرود در آنجا دختر جوان و زیبا روی تُرک را میبیند که منتظر اوست . . .
شاه با ناراحتی صدا میزند که کسی بیاید و میپرسد: این خانم اینجا چه میکند؟
آن فرد میگوید: که جناب "آتاتورک" فرمودند این خانم تا صبح پیش شاه باشند تا شما شب را به تنهائی سر نکنید . . .
شاه از آن دخترخانم تُرک میخواهد که از اتاق بیرون رود . . . !!!
هنگامی که همراهان شاه از او میپرسند که چرا این دختر را از اتاق بیرون کردید شاه جواب میدهد:
اگر امشب را تا بامداد با این دختر تُرک سر میکردم، فردا "آتا تورک" که به ایران می آمد . . . من کدام دختر ایرانی را پیش او میفرستادم ؟
همه دختران و زنان ایران ناموس من هستند!
✓
📗مجموعه کلیپ ها و مطالب اموزنده 👇
#مورخ
📚 @b_dod
❤58👏6👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مجلس سنای آمریکا با ۵۰ رای موافق در مقابل ۴۸ رای مخالف؛ اختیارات جنگی ترامپ در قبال ایران رو مسدود کرد و ترامپ برای هرگونه حمله مجدد به ایران نیاز به مجوز کنگره داره.
خلاصه نمیشه جلوی ترامپ رو گرفت.
@gurd_shah
البته ترامپ میتونه این مصوبه رو وتو کنه و مجلس سنا برای شکستن مجدد وتو ترامپ این بار به ۶۵ درصد آرا نیاز داره.
خلاصه نمیشه جلوی ترامپ رو گرفت.
@gurd_shah
❤6👌3👏2😁2
🔴 ترامپ: کاری میکنیم ایران دیگه هیچ توان موشکیای نداشته باشه.
اوباما ۱.۷ میلیارد دلار پول نقدِ تمیز به ایران داد. صدها میلیارد دلار هم بهشون داد و فکر میکرد میتونه با پول، ازشون صلح بخره. نه، تنها چیزی که اونا میفهمن زور و فشار سخته.
ما هر وقت بخوایم میتونیم روی تهران پرواز کنیم و هیچکس هم نمیتونه جلوی ما رو بگیره.
ما داریم طوری پیش میرویم که ایران هیچ توان هستهای نداشته باشه، و اونا هم با این موضوع موافقت کردن. رابطمون هم بد نیست، داریم نسبتاً خوب با هم کنار میآییم.@gurd_shah
❤14👏5👎2👍1😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴احمد وشاح، فیلمبردار و خبرنگار الجزیره که در گروه تروریستی حماس بود و بر علیه اسرائیل فعالیت میکرد، به هلاکت رسید.
@gurd_shah
@gurd_shah
👏53😁2❤1
😁23🤬5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔵 نمایی از لشگر یزید زمان در قرن ۱۴ شمسی
دیگر برای ما از کربلا و عاشورا و اربعین و مظلومیت زینب و ظلم یزید مگو
ما با چشم خود، واقعیت ظلم و جنایات یزید زمان (علی خامنهای) را بر خواهرانمان دیدهایم...
@gurd_Shah
دیگر برای ما از کربلا و عاشورا و اربعین و مظلومیت زینب و ظلم یزید مگو
ما با چشم خود، واقعیت ظلم و جنایات یزید زمان (علی خامنهای) را بر خواهرانمان دیدهایم...
@gurd_Shah
👍20🤬9😢3
⏺رئیس جمهور ایتالیا:
ما نمیتوانیم اجازه دهیم رژیم آیتالله ها سلاحهای هستهای یا کلاهکهای هستهای داشته باشد، بهویژه که این رژیم قبلاً به وضوح نشان داده است که موشک دوربرد در اختیار دارد.
@gurd_shah
ما نمیتوانیم اجازه دهیم رژیم آیتالله ها سلاحهای هستهای یا کلاهکهای هستهای داشته باشد، بهویژه که این رژیم قبلاً به وضوح نشان داده است که موشک دوربرد در اختیار دارد.
@gurd_shah
👌9👏3👍2🥴1
🇺🇸چاک شومر، رهبر دموکراتها در سنای آمریکا:
جهان عملکرد ترامپ در قبال ایران رو به تمسخر گرفته.
@gurd_shah
جهان عملکرد ترامپ در قبال ایران رو به تمسخر گرفته.
@gurd_shah
👍13👎3😁3