️ گــارد شـــاهــنــشــاهــی ️
24.3K subscribers
58.5K photos
53.2K videos
371 files
10.1K links
ما گر زسر بریده میترسیدیم

درمحفل عاشقان نمیرقصیدیم

لینک گروه

https://t.me/+Ts5ShPmJhihlQWk3

https://t.me/joinchat/AAAAAE7OUoQG1yPRXHRTxg

https://instagram.com/guard_shahanshahi

تماس
@Amirashkanam
Download Telegram
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تورنتو روبروی کنسولگری امریکا
تجمع میهن پرستان بر علیه دولت مارک کارنی چپول
👍135
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروز از هامبورگ به مناسبت صدمین روز انقلاب ملی شیر و‌خورشید به شما بیگانگان اشغال گر این پیام را میفرستیم

اموال ما حساب و ملک نیست.

اموال ما، پژواک صدای خانواده‌هایمان است؛
صدایی که با قطع اینترنت ربودید و میان ما و عزیزان‌مان دیواری از سکوت کشیدید

اموال ما جان عزیزانمونه که در ایران گرفتید و نابود کردید.
اموال ما جوان‌های این کشور بودن که کُشتید.
اموال ما خاک پاک ایرانه که به اشغال خودتون درآوردید.

شما از مصادره حرف می‌زنید؟
شما خودِ غارگريد
اشغال گرید و ۹۰ ملیون ایرانی را به اسرات گرفتید
ننگ برشما بیگانه گان اشغالگر

این صدا خاموش نخواهد شد.
این خشم فراموش نخواهد شد.
و این سرزمین. ، اشغال را برای همیشه پس خواهد زد


پاینده ایران و‌ایرانی
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
19
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
#stäng_ambassaden_terror_centralen
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانی‌های حاضر در این تجمع  خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
12👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#stäng_ambassaden_terror_centralen
18/2/2026 Stockholm
امروز ۱۸ آوریل به استکهلم آمدم تا صدای مردم کشور ایران باشم. همه ما ایرانی‌های حاضر در این تجمع  خواهان بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی هستیم.
پاینده ایران و ایرانی، زنده باد آزادی.
درود بر خاندان ایرانساز پهلوی
درود بر شاه خوبان شاهزاده رضا پهلوی
تا ابد جاوید شاه ♥️✌🏻
Idag, den 18 april, kom jag till Stockholm för att vara det iranska folkets röst. I denna sammankomst kräver vi alla iranier som är närvarande att Irans ambassad stängs.
#stäng_ambassaden_terror_centralen
#ned_med_islamiska_terror_regimen_i_iran
#sverigeageranu .
10👍5
درود نا امیدی ، یعنی امید واهی دادن به رژیم اهریمنی و طرفدارانش پس ما نباید نا امید بشیم چرا که با این همه نا همواری و پست و بلندی پیروزی از آن ماست

#ارسالی
12👍2
در مورد پوریا زراعتی که ژست مخالف های جمهوری اسلامی رو گرفته با حرفاش مشخصه یک بی وجوده دیشب در برنامه حرف آخر گفت حتی با وجود حمایت اسرائیل و قیام مردم در زمان فرخوان بدون عاملیت راه به جایی نمی بریم یکی نیست بگه همین خیزش مردم یک نوع عاملیت است و مدام اپوزیسیون رو زیر سوال می بره در حالی که همه ما می دونیم اپوزیسیون هایی که با رضا شاه دوم در ارتباط هستند همه تلاش شون رو می کنند انقلاب ما رهبر داره و اونم رضا شاه دوم است در کل پوریا زراعتی با حرفاش تلاش داره بگه واقع بینه اما نمی دونه یک پا گوه خوره

#ارسالی
👏32👍9👎41
🏳️‍🌈صابرین‌نیوز عکس کودکی علی‌ خامنه‌ای رو به مناسبت تولدش منتشر کرد!



@gurd_shah
😁16🔥2
🇮🇷قالیباف: صداوسیما می‌گوید که ما همه قدرت نظامی آنها رو نابود کردیم پس دیگر نرویم مذاکره کنیم، این گونه نیست


@gurd_shah
😁14
قالیباف: ترامپ درخواست آتش بس کرد چون ما پیروز میدان جنگ بودیم




@gurd_shah
🥴9😁3
سنتکام: ناوشکن موشک‌انداز هدایت‌شونده USS Pinckney (DDG 91) در آب‌های منطقه‌ای برای حمایت از عملیات محاصره گشت‌زنی می‌کند. محاصره به طور کامل تجارت اقتصادی ورودی و خروجی ایران از طریق دریا را متوقف کرده است


@gurd_shah
👏11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨تخریب شهر بنت جبیل توسط ارتش اسرائیل


@gurd_shah
👏171👍1
دومین هشدار روسیه به جمهوری اسلامی : با وجود ادعاهای دیپلماتیک، ایالات متحده در حال افزایش نیروهای نظامی خود در منطقه از جمله گروه‌های دلتا و لشکر ۸۲ هوابرد است که احتمال وقوع یک عملیات مستقیم را بالا می‌برد

@gurd_shah
😁11
🔴 رفت‌وآمد مقامات ارشد دولت آمریکا در کاخ سفید در آستانه پایان مهلت آتش‌بس

همزمان با نزدیک شدن پایان آتش‌بس، مقام‌های ارشد آمریکا یکی پس از دیگری وارد کاخ سفید شدن؛ نشانه‌ای از افزایش تحرکات و احتمال بررسی تحولات مهم...


@gurd_shah
🔥8👍2
مراد ویسی:
وضعیت مقامات جمهوری اسلامی دقیقا مثل اون سکانس تام و جریه ک تام، جری و سگه میزنن تو سر و کله هم


@gurd_shah
👌11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️نقل و انتقال‌های نظامی آمریکا همچنان ادامه دارد


@gurd_shah
👏7
⭕️یک مقام ارشد آمریکایی به Axios گفته است که اگر به زودی در مذاکرات صلح پیشرفتی حاصل نشود، ممکن است جنگ در روزهای آینده از سر گرفته شود، زیرا آتش‌بس فعلی قرار است سه‌شنبه، ۲۱ آوریل به پایان برسد.

@gurd_shah
👏11
‼️چرا میگیم این کلا هوش مصنوعی هست
چرابايد سخنگوی سپاه بايد به خلیج فارس بگه خلیج عربی؟؟؟؟
چرا لوکیشن سوت آسیاس؟؟؟
چرا افراد پاکستانی رو فالو میکنه؟؟؟
چرا تیکت اسمش ناخواناس؟
جوابش اینجاس👇
۱_به خلیج فارس میگه خلیج عرب چون ایرانی نیست و اطلاعی نداره از حساسیت مردم
۲_این سبک نوشتاری متعلق به پاکستانی هاس
این اکانتم از پاکستان اداره میشه
۳_افرادی که دنبال میکنه صاحبان اکانتن
۴_چون ساخته هوش مصنوعیه



@gurd_shah
👌12🥴2
منابع عبری: شواهد نشان میدهد طی روزهای آتی جنگ با شدت آغاز خواهد شد


@gurd_shah
👏10👍21
آکسیوس به نقل از یک منبع آگاه: بحران تنگه هرمز پس از آن که طرفین اختلافات را در مورد غنی سازی اورانیوم ایران و ذخایر آن محدود کردند ، تشدید شد‌‌


@gurd_shah
👍1
🔴اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی: جنگ با ایران احتمالا در روزهای آینده از سر گرفته می‌شود



@gurd_shah
👏9👍1