This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خانم، آقا، عزیز، میهنپرست
خیلی راحت نگیم کودتا نظامی در جمهوریاسلامی
اينقدر راحت نگیم قاليباف حکومت رو قبضه کرده
نذاریم خیلی راحت تو ذهنمون همه چی رو اونطور که میخوان نقش ببندن
ما نباید هيچجوره به جمهوریاسلامی اجازه نفس کشیدن بدیم
حالا چه غرب و آمریکا کنار ما باشن و این توافق قمبل قهرمانانه بازی باشه و چه واقعا قمبل قهرمانانه جمهوریاسلامی رو بپذیرن
چه اسرائیل که تو این چندسال نشون داده رفیق شفیق ملت ایرانه حق رفاقت رو به معنای واقعی برای ملت ایران به جا بیاره چه به هر دلیل منطقی یا غیرمنطقی حتی تنهامون بذاره
ما باید پرقدرتتر از دیماه ادامه بدیم
ما در شرایطی هستیم که تا قبل دی ماه حتی تصور نمیکردیم
جمهوریاسلامی هم تو چنان نقطه ضعفی قرار گرفته که حتی یک دهمدرصد فکرشو نمیکردن
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
خیلی راحت نگیم کودتا نظامی در جمهوریاسلامی
اينقدر راحت نگیم قاليباف حکومت رو قبضه کرده
نذاریم خیلی راحت تو ذهنمون همه چی رو اونطور که میخوان نقش ببندن
ما نباید هيچجوره به جمهوریاسلامی اجازه نفس کشیدن بدیم
حالا چه غرب و آمریکا کنار ما باشن و این توافق قمبل قهرمانانه بازی باشه و چه واقعا قمبل قهرمانانه جمهوریاسلامی رو بپذیرن
چه اسرائیل که تو این چندسال نشون داده رفیق شفیق ملت ایرانه حق رفاقت رو به معنای واقعی برای ملت ایران به جا بیاره چه به هر دلیل منطقی یا غیرمنطقی حتی تنهامون بذاره
ما باید پرقدرتتر از دیماه ادامه بدیم
ما در شرایطی هستیم که تا قبل دی ماه حتی تصور نمیکردیم
جمهوریاسلامی هم تو چنان نقطه ضعفی قرار گرفته که حتی یک دهمدرصد فکرشو نمیکردن
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
👍65❤7👏5👎3👌1
من حتی به کمک آنها نیاز نداشتم. بیشتر از هر چیز کنجکاو بودم.
از آنها خواستیم بیایند، اما آنها برای ما نبودند. احمقانه بود که نبودند.
استارمر آنجا نبود و مردم بریتانیا از نبود او خوششان نیامد.
ک یر استارمر به ما گفت، «به محض اینکه شما پیروز شوید، ما آنجا خواهیم بود.» من گفتم، «وقتی ما پیروز شویم، به شما نیاز نداریم.»
ایتالیا خیلی بد بود. آلمان خیلی بد بود.
@gurd_shah
آنها به ما گفتند، «ما ترجیح میدهیم کمک نکنیم.» حرف احمقانهای بود.
چون ما هم میتوانیم اگر بخواهیم همین را به آنها بگوییم، و ممکن است این کار را بکنیم.
@gurd_shah
اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
@gurd_shah
@gurd_shah
برخی دوستان معتقدن که حوزه دیپلماسی در تضاد با حوزه نظامیه، اساسا این تصور اشتباهه. بدون دیپلماسی، تلاشهای انجام شده در میدان نبرد به ثمر نخواهد نشست.
مذاکره روشی از مبارزه و ادامه مبارزه است. بنابراین ایجاد دوگانگی کاذب بین این دو حوزه بحثی گمراهکننده است.
@gurd_shah
@gurd_shah
از این به بعد شعار مرگ بر آمریکا یا سوزاندن پرچم این کشور و لگد کردنش تو مراسمها و اجتماعات رسمی (مثل نماز جمعه) ممنوعه.
@gurd_shah
در این بیانیه آمده است که این سه مقام «بهروشنی اعلام کردند که امنیت شهروندان اسرائیلی و نیروهای ارتش اسرائیل، بدون هیچگونه مصالحهای، همچنان اصل راهنمای آنها باقی خواهد ماند.»
@gurd_shah
به قانون بینالمللی و تضمین عبور امن و بدون اخذ عوارض از تنگه هرمز پایبندیم.
@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍48❤14👎3
Forwarded from مبارزه
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
آمادگی برای تظاهرات
(قسمت اول)
در این روزهای واپسین حکومت ضحاک،دست در دست هم ایران را آزاد و آباد کنیم
#انقلاب_شیروخورشید
#جاوید_شاه
@mobarezanariaee
(قسمت اول)
در این روزهای واپسین حکومت ضحاک،دست در دست هم ایران را آزاد و آباد کنیم
#انقلاب_شیروخورشید
#جاوید_شاه
@mobarezanariaee
❤50👍15👏2👎1
Forwarded from ستاد کل پادشاهی خواهان ايران
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هم میهنان و همرزمان
لطفاً از این پیشنهاد من برای
«تشکیل دولت موقت انتقالی» با ریاست شاهزاده رضا پهلوی حمایت و پشتیبانی کنید،
تا دونالد ترامپ ها و جی دی ونس ها نتوانن برای ما «رهبرتراشی بکنن» و به خوردمان بدهند و برای ما «باقر شاه» عَلم کنن!
لطفاً این پیام را ریتویت کنید
سپاس
https://t.me/LwSDDYF/1277?single
لطفاً از این پیشنهاد من برای
«تشکیل دولت موقت انتقالی» با ریاست شاهزاده رضا پهلوی حمایت و پشتیبانی کنید،
تا دونالد ترامپ ها و جی دی ونس ها نتوانن برای ما «رهبرتراشی بکنن» و به خوردمان بدهند و برای ما «باقر شاه» عَلم کنن!
لطفاً این پیام را ریتویت کنید
سپاس
https://t.me/LwSDDYF/1277?single
❤74👍15👌3👏2👎1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁46👎15🤬11🔥3❤2
در استان بوشهر و بندر گناوه او را بعنوان «قهرمان» صدا میزنند
@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😢94❤33🕊3🥴1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی از یک هم میهن ساکن کانادا در خصوص محرم و عاشورا
پاینده باشید
پاینده باشید
👍67👏7❤3👎1
⭕️غضنفری؛ نماینده مجلس: قالیباف و پزشکیان علیه رهبری نظام کودتا کردن. ما نماینده ها کمرشون رو میشکنیم.
🌎 @gurd_shah
🌎 @gurd_shah
😁65👏7❤1
⭕️نتانیاهو: من از حمایت دوستان آمریکایی بسیار سپاسگزارم، اما ما باید خود را از وابستگی رها کنیم و یک سیستم تسلیحاتی مستقل بسازیم.
🌎 @gurd_shah
🌎 @gurd_shah
❤65👏13👍3
🤬39😁9❤4
⭕️بر اساس تصویب دولت روزهای شنبه و یکشنبه ۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و دوشنبه ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است
🌎 @gurd_shah
🌎 @gurd_shah
😁33🤬12👎2❤1
⭕️دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانکها اعلام شد
🌎 @gurd_shah
شرکت خدمات انفورماتیک:
🔹در پی بروز برخی اختلالات در سامانههای کارتمحور بانکهای ملی، صادرات و تجارت که ناشی از حملات سایبری گزارش شده است، بدینوسیله به استحضار مشتریان گرامی و هموطنان عزیز میرساند، شرکت خدمات انفورماتیک بهمنظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت دادهها و داراییهای مشتریان، در حال حاضر ارائه خدمات مبتنی بر کارت را به صورت موقت از دسترس خارج کرده است.
🔹تیمهای فنی و متخصصان امنیت سایبری در حال رفع اختلالات ایجادشده هستند تا امکان بهرهبرداری دوباره از خدمات فراهم شود.
🔹ضمن عرض پوزش بابت وقفه پیشآمده در انجام امور بانکی، از تمام کاربران و مشتریان محترم تقاضا میشود ضمن حفظ صبوری و شکیبایی، اخبار و اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان بازگشت به وضعیت عادی را صرفاً از طریق درگاههای اطلاعرسانی رسمی و مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.
🌎 @gurd_shah
🤬28😁6
⭕️الجزیره:
«تغییری بزرگ» در سیاست آمریکا؛ ایران اکنون میتواند نفت خود را با قیمت کامل بفروشد
این اقدام صدها میلیون دلار درآمد اضافی برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت.
🌎 @gurd_shah
«تغییری بزرگ» در سیاست آمریکا؛ ایران اکنون میتواند نفت خود را با قیمت کامل بفروشد
این اقدام صدها میلیون دلار درآمد اضافی برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت.
🌎 @gurd_shah
🤯30🤬17🥴5
⭕️مایک والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل:
جمهوری اسلامی با بازگشت بازرسان هستهای به ایران موافقت کرده و این اولین گام برای توافقی گستردهتره.
برخلاف برجام، این بار بازرسیها باید در هر زمان و هر مکان ممکن باشه.
🌎 @gurd_shah
جمهوری اسلامی با بازگشت بازرسان هستهای به ایران موافقت کرده و این اولین گام برای توافقی گستردهتره.
برخلاف برجام، این بار بازرسیها باید در هر زمان و هر مکان ممکن باشه.
🌎 @gurd_shah
👍24😁6🤬6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️بقایی تکذیب کرد: نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامهای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هستهای آسیبدیده ایران
🌎 @gurd_shah
🌎 @gurd_shah
👎35🥴8😁5🤬1
⭕️رادیو ارتش اسرائیل:
تا زمانی که حزبالله کاملاً منحل نشود، از منطقه الشقیف در لبنان عقبنشینی نمیکنیم.
🌎 @gurd_shah
تا زمانی که حزبالله کاملاً منحل نشود، از منطقه الشقیف در لبنان عقبنشینی نمیکنیم.
🌎 @gurd_shah
👏78❤5👍2