⏺وال استریت ژورنال به نقل از مالکان کشتی و کارگزاران کشتیرانی: حدود ۲۰ کشتی که برای عبور از تنگه هرمز به سمت سلطنت عمان صف کشیده بودند، بازگشتهاند.
@gurd_shah
@gurd_shah
⏺پیام منتسب به مجتبی خامنهای به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی: «نیروی دریایی آماده است تا تلخی شکستهای جدیدی را به کام دشمنان بچشاند»
@gurd_shah
@gurd_shah
⏺ خطیب زاده، معاون وزیر خارجه:
@gurd_shah
ما خواهان باز ماندن تنگه هرمز هستیم. ما از تسهیل دریانوردی از طریق تنگه هرمز خبر دادیم، اما طرف آمریکایی در تلاش است تا مسیر دیپلماتیک را تضعیف کند.
هیچ محاصرهای در آینده وجود نخواهد داشت و هیچکس نمیتواند اراده خود را به ایران دیکته کند.
هر چیزی که ایران میپذیرد باید در چارچوب قوانین بینالمللی باشد و ما از حقوق خود دفاع میکنیم.
@gurd_shah
🔴وزیر خارجه پاکستان:
چند مسئله باقیمانده وجود دارد که نیازمند توافق بین آمریکا و ایران است
@gurd_shah
چند مسئله باقیمانده وجود دارد که نیازمند توافق بین آمریکا و ایران است
@gurd_shah
🔴وزیر خارجه پاکستان: ما برای کاهش شکاف بین ایالات متحده و ایران تلاش میکنیم.
🗣لبنان یکی از موارد اصلی اختلاف بین آمریکا و ایران است.
@gurd_shah
🗣لبنان یکی از موارد اصلی اختلاف بین آمریکا و ایران است.
@gurd_shah
🥴4
⏺فرماندهی نیروی دریایی سپاه تروریست با اعلام تغییر مجدد وضعیت تنگه هرمز نوشت: هر نقض عهدی از سوی امریکا، پاسخی شایسته دارد. تا زمانی که تردد شناورها از مبدأ ایران و به مقصد ایران مورد تهدید باشد، وضعیت تنگه هرمز به حالت قبلی باقی میماند. باذن الله
@gurd_shah
@gurd_shah
🥴5
🇮🇱🪖رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل تعیین کرد که جبهه ایران بهعنوان جبهه آمادگیِ مرکزی در ارتش اسرائیل تلقی میشود و یگانهای ارتش اسرائیل در سطح آمادگی کامل، هم در بعد دفاعی و هم در بعد تهاجمی، برای ازسرگیری نبرد و تجدید حملات در صورت لزوم باقی ماندهاند.
ارتش اسرائیل به اقدام قدرتمند در هر نقطهای ادامه خواهد داد تا امنیت اسرائیل و آینده نسلهای آن را از نسلی به نسل دیگر تضمین
کند.
@gurd_shah
ارتش اسرائیل به اقدام قدرتمند در هر نقطهای ادامه خواهد داد تا امنیت اسرائیل و آینده نسلهای آن را از نسلی به نسل دیگر تضمین
کند.
@gurd_shah
❤4
⏺تروریست اژهای: دشمنان باید غرامت جنگی بپردازند، نباید دشمن را رها کرد، باید گریبانش را گرفت و مادرش را گایید.
@gurd_shah
@gurd_shah
😁7👎1
❤️شاهنشاه رضا پهلوی پس از پارلمان سوئد و سنای ایتالیا، پنجشنبه3 اردیبهشت به پارلمان آلمان برای سخنرانی دعوت شدن
@gurd_shah
@gurd_shah
❤20👍2
⭕️ترامپ:اگر تا ٤ شنبه توافق نشود بمباران مي كنيم
ترامپ، اواخر روز جمعه در شرق آمریکا اعلام کرد که اگر تا روز چهارشنبه توافقی بلندمدت حاصل نشود، ممکن است به آتشبس با جمهوری اسلامی پایان دهد.
ترامپ در هواپیمای اختصاصی خود، ایرفورس وان، به خبرنگاران گفت: «شاید آن را تمدید نکنم، اما محاصره باقی خواهد ماند. بنابراین محاصره برقرار است و متأسفانه مجبور خواهیم بود دوباره بمباران را شروع کنیم.»
ترامپ در عین حال گفت که «اخبار بسیار خوبی» در رابطه با ایران دریافت شده، اما جزئیاتی ارائه نکرد.
@gurd_shah
ترامپ، اواخر روز جمعه در شرق آمریکا اعلام کرد که اگر تا روز چهارشنبه توافقی بلندمدت حاصل نشود، ممکن است به آتشبس با جمهوری اسلامی پایان دهد.
ترامپ در هواپیمای اختصاصی خود، ایرفورس وان، به خبرنگاران گفت: «شاید آن را تمدید نکنم، اما محاصره باقی خواهد ماند. بنابراین محاصره برقرار است و متأسفانه مجبور خواهیم بود دوباره بمباران را شروع کنیم.»
ترامپ در عین حال گفت که «اخبار بسیار خوبی» در رابطه با ایران دریافت شده، اما جزئیاتی ارائه نکرد.
@gurd_shah
👌4❤1👍1
🇺🇸 دونالد ترامپ از طریق تروث سوشال:
رئیسجمهور شی بسیار خوشحال است که تنگه هرمز باز است و یا بهسرعت در حال باز شدن است.
دیدار ما در چین دیداری ویژه و بهطور بالقوه تاریخی خواهد بود.
من مشتاق دیدار با رئیسجمهور شی هستم و کارهای زیادی انجام خواهد شد.
@gurd_shah
رئیسجمهور شی بسیار خوشحال است که تنگه هرمز باز است و یا بهسرعت در حال باز شدن است.
دیدار ما در چین دیداری ویژه و بهطور بالقوه تاریخی خواهد بود.
من مشتاق دیدار با رئیسجمهور شی هستم و کارهای زیادی انجام خواهد شد.
@gurd_shah
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 دونالد ترامپ درباره ایران:
۲۰ دقیقه پیش خبری دریافت کردم، اما به نظر میرسد اوضاع در خاورمیانه با ایران خیلی خوب پیش میرود.
در مدت کوتاهی بیشتر خواهیم فهمید. ما آخر هفته در حال مذاکره هستیم.
@gurd_shah
۲۰ دقیقه پیش خبری دریافت کردم، اما به نظر میرسد اوضاع در خاورمیانه با ایران خیلی خوب پیش میرود.
در مدت کوتاهی بیشتر خواهیم فهمید. ما آخر هفته در حال مذاکره هستیم.
@gurd_shah
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⏺خبرنگار: آن خبر خوبی که ۲۰ دقیقه پیش گفتید چه بود؟
ترامپ: مربوط به ایران است… خواهید شنید. فکر میکنم چیزی است که باید اتفاق بیفتد، و خواهیم دید چه میشود، اما فکر میکنم اتفاق خواهد افتاد.
@gurd_shah
ترامپ: مربوط به ایران است… خواهید شنید. فکر میکنم چیزی است که باید اتفاق بیفتد، و خواهیم دید چه میشود، اما فکر میکنم اتفاق خواهد افتاد.
@gurd_shah
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⏺خبرنگار: گزارشهایی منتشر شده که پنتاگون در حال آمادهسازی برای اقدام نظامی در کوباست. آیا کوبا هدف بعدی است؟
ترامپ: خب، بستگی دارد تعریف شما از «اقدام نظامی» چه باشد.
خبرنگار: آیا شبیه ونزوئلا یا ایران خواهد بود؟
ترامپ: واقعاً همینطور است. بستگی دارد تعریف شما از «اقدام نظامی» چه باشد، همانطور که بیل کلینتون میگفت. متوجه هستید؟ نه؟ خیلیها این را متوجه نمیشوند.
@gurd_shah
ترامپ: خب، بستگی دارد تعریف شما از «اقدام نظامی» چه باشد.
خبرنگار: آیا شبیه ونزوئلا یا ایران خواهد بود؟
ترامپ: واقعاً همینطور است. بستگی دارد تعریف شما از «اقدام نظامی» چه باشد، همانطور که بیل کلینتون میگفت. متوجه هستید؟ نه؟ خیلیها این را متوجه نمیشوند.
@gurd_shah
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 ترامپ: ما فردا یک کنفرانس خبری خواهیم داشت. کمی غیرمعمول — صبح شنبه.
خبرنگار: درباره ایران است؟
ترامپ: نه. خب، در نهایت خواهد بود. فکر میکنم در نهایت همهچیز به ایران مربوط میشود. همهچیز به نوعی به ایران تبدیل میشود. شما هم سوال خواهید پرسید.
به نوعی یک کنفرانس خبری خواهد بود. و فکر میکنم چیزی بسیار خوب برای کشورمان خواهد بود.
@gurd_shah
خبرنگار: درباره ایران است؟
ترامپ: نه. خب، در نهایت خواهد بود. فکر میکنم در نهایت همهچیز به ایران مربوط میشود. همهچیز به نوعی به ایران تبدیل میشود. شما هم سوال خواهید پرسید.
به نوعی یک کنفرانس خبری خواهد بود. و فکر میکنم چیزی بسیار خوب برای کشورمان خواهد بود.
@gurd_shah
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 ترامپ درباره اورانیوم غنیشده ایران:
ما آن را برمیداریم خیلی ساده. داریم با ایران وارد عمل میشویم.
بعد از امضای توافق، آن را خواهیم گرفت.
اگر توافقی نداشتیم، خودمان آن را برمیداشتیم. اما فکر نمیکنم لازم باشد.
@gurd_shah
ما آن را برمیداریم خیلی ساده. داریم با ایران وارد عمل میشویم.
بعد از امضای توافق، آن را خواهیم گرفت.
اگر توافقی نداشتیم، خودمان آن را برمیداشتیم. اما فکر نمیکنم لازم باشد.
@gurd_shah
👍2