This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
بنی آدم اعضای یکدیگراند
«امیر خان متقی» سرپرست وزارت خارجه #طالبان ، روز پنجشنبه در نشست بین المللی وزارت خارجه برای جمع آوری کمکها به آسیب دیدههای رویدادهای طبیعی در افغانستان گفت: ۲۰۰ نفر در سیلابهای اخیر در کشور جان باختند و ۳۰۰ تَن دیگر هم زخمی شدند. بیش از ۱۲ هزار خانه ویران شده است و ۹ هزار رأس دام نیز تلف شده است.
اما جالب است که این طالبان متعصب که بارها نشان دادهاند با زبان فارسی و حتی فارسی زبانان افغانستان دشمنی دارند، در چنین مواقعی که به کمکهای جهانی محتاج هستند، به جای خواندن احادیث و آیات قرآنی، به اشعار مردمی و انسان دوستانه فارسی متوسل میشوند.
طالبان نیز همانند جمهوری با ریاکاری، درصدد فریب افکار جهانی است.
#همآوا
بنی آدم اعضای یکدیگراند
«امیر خان متقی» سرپرست وزارت خارجه #طالبان ، روز پنجشنبه در نشست بین المللی وزارت خارجه برای جمع آوری کمکها به آسیب دیدههای رویدادهای طبیعی در افغانستان گفت: ۲۰۰ نفر در سیلابهای اخیر در کشور جان باختند و ۳۰۰ تَن دیگر هم زخمی شدند. بیش از ۱۲ هزار خانه ویران شده است و ۹ هزار رأس دام نیز تلف شده است.
اما جالب است که این طالبان متعصب که بارها نشان دادهاند با زبان فارسی و حتی فارسی زبانان افغانستان دشمنی دارند، در چنین مواقعی که به کمکهای جهانی محتاج هستند، به جای خواندن احادیث و آیات قرآنی، به اشعار مردمی و انسان دوستانه فارسی متوسل میشوند.
طالبان نیز همانند جمهوری با ریاکاری، درصدد فریب افکار جهانی است.
#همآوا
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
گوشهای از هدررفت سرمایههای ایرانیان توسط جمهوری اسلامی.
همه با هزینهی مردم ایران ساخته شده
هر یک متر ستونش فقط پنجاه میلیون تومان خرج سنگاش شده!
#همآوا
@IranHamAva
گوشهای از هدررفت سرمایههای ایرانیان توسط جمهوری اسلامی.
همه با هزینهی مردم ایران ساخته شده
هر یک متر ستونش فقط پنجاه میلیون تومان خرج سنگاش شده!
#همآوا
@IranHamAva
.
ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی در ایران، فلسطین در ایران با تاکید بر حمایت تمام قد جمهوری اسلامی از فلسطین گفت: تنها کشوری که چنین باری را بر دوش میکشد، ایران است.
---------
جمهوری اسلامی با آگاهی کامل از عدم رضایت و خواست ایرانیان، سرمایههای ملی ایران را صرف گسترش تروریسم، آشوب افکنی و خواستههای ایدئولوژیک ویرانگر خود کرده است.
بدتر آن که، هر روز بر دشمنی و نفرت مردم کشورهایی که آن همه سرمایهها، نیروها و تجهیزات ایرانیان به آنها سرازیر میشود نیز افزوده میشود.
تنها راه برون رفت از این بحران خطرناک و رسیدن به دموکراسی و حقوق بشر از یک سو و داشتن روابط دوستانه با دولت و مردم منطقه، گذار از جمهوری اسلامی است.
#همآوا
@IranHamAva
ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی در ایران، فلسطین در ایران با تاکید بر حمایت تمام قد جمهوری اسلامی از فلسطین گفت: تنها کشوری که چنین باری را بر دوش میکشد، ایران است.
---------
جمهوری اسلامی با آگاهی کامل از عدم رضایت و خواست ایرانیان، سرمایههای ملی ایران را صرف گسترش تروریسم، آشوب افکنی و خواستههای ایدئولوژیک ویرانگر خود کرده است.
بدتر آن که، هر روز بر دشمنی و نفرت مردم کشورهایی که آن همه سرمایهها، نیروها و تجهیزات ایرانیان به آنها سرازیر میشود نیز افزوده میشود.
تنها راه برون رفت از این بحران خطرناک و رسیدن به دموکراسی و حقوق بشر از یک سو و داشتن روابط دوستانه با دولت و مردم منطقه، گذار از جمهوری اسلامی است.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
فرماندار انزلی گفت: #تالاب_انزلی در محدوده چراغ پشتان از بامداد امروز در حال سوختن است.
حدود ۴۰ هکتار از تالاب سوخته است.
اگر آتش خاموش نشود حدود ۱۲۰ هکتار از تالاب آتش میگیرد. دلیل آتشسوزی عمدتا عمدی است.
#همآوا
@IranHamAva
فرماندار انزلی گفت: #تالاب_انزلی در محدوده چراغ پشتان از بامداد امروز در حال سوختن است.
حدود ۴۰ هکتار از تالاب سوخته است.
اگر آتش خاموش نشود حدود ۱۲۰ هکتار از تالاب آتش میگیرد. دلیل آتشسوزی عمدتا عمدی است.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
مادر #محمدحسین و فاطمه سپهری که یکی از فرزندانش به دلیل امضای بیانیه موسوم به «بیانیه ۱۴» در زندان است و دیگری نیز مدتی را در زندان سپری کرده است، خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی میگوید: «زندانیان سیاسی را آزاد کنید، به فکر آینده خود باشید که چه طور میخواهید به این مردم جواب بدهید؟
#همآوا
@IranHamAva
مادر #محمدحسین و فاطمه سپهری که یکی از فرزندانش به دلیل امضای بیانیه موسوم به «بیانیه ۱۴» در زندان است و دیگری نیز مدتی را در زندان سپری کرده است، خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی میگوید: «زندانیان سیاسی را آزاد کنید، به فکر آینده خود باشید که چه طور میخواهید به این مردم جواب بدهید؟
#همآوا
@IranHamAva
.
خانواده اولیویه فانده کاستیل، شهروند بلژیکی که از بهمن ماه پارسال در ایران #زندانی است، بار دیگر وضعیت او را نامناسب توصیف کرده و نسبت به ادامه این بازداشت، ابراز نگرانی کردند.
آنان در بیانیه خود ضمن ابراز نگرانی از عدم دسترسی آقای وندکاستیل به امکانات درمانی، عنوان کرده اند که وی در یک #سلول_انفرادی در زیرزمینی قفل شده، فاقد پنجره و امکانات تهویه مناسب نگهداری می شود و تاکنون امکان دسترسی به وکیل برای او فراهم نشده است.
آنها در بیانیه خود تاکید داشتند که تاکنون امکان دسترسی به وکیل نیز برای آقای وندکاستیل فراهم نشده است
به گزارش رسانههای بلژیک، جمهوری اسلامی ایران این شهروند بلژیکی را به اتهام «جاسوسی» زندانی کرده است.
برخی از نمایندگان پارلمان بلژیک تاکید کردهاند که بازداشت آقای فانده کاستیل در واقع یک آدمربایی از سوی جمهوری اسلامی ، برای وادار کردن بلژیک به آزادی #اسدالله_اسدی، دیپلمات زندانی جمهوری اسلامی از زندان این کشور اروپایی است.
#همآوا
@IranHamAva
خانواده اولیویه فانده کاستیل، شهروند بلژیکی که از بهمن ماه پارسال در ایران #زندانی است، بار دیگر وضعیت او را نامناسب توصیف کرده و نسبت به ادامه این بازداشت، ابراز نگرانی کردند.
آنان در بیانیه خود ضمن ابراز نگرانی از عدم دسترسی آقای وندکاستیل به امکانات درمانی، عنوان کرده اند که وی در یک #سلول_انفرادی در زیرزمینی قفل شده، فاقد پنجره و امکانات تهویه مناسب نگهداری می شود و تاکنون امکان دسترسی به وکیل برای او فراهم نشده است.
آنها در بیانیه خود تاکید داشتند که تاکنون امکان دسترسی به وکیل نیز برای آقای وندکاستیل فراهم نشده است
به گزارش رسانههای بلژیک، جمهوری اسلامی ایران این شهروند بلژیکی را به اتهام «جاسوسی» زندانی کرده است.
برخی از نمایندگان پارلمان بلژیک تاکید کردهاند که بازداشت آقای فانده کاستیل در واقع یک آدمربایی از سوی جمهوری اسلامی ، برای وادار کردن بلژیک به آزادی #اسدالله_اسدی، دیپلمات زندانی جمهوری اسلامی از زندان این کشور اروپایی است.
#همآوا
@IranHamAva
.
یک روز پس از تبعید ناگهانی #آرش_گنجی، #زندانی_سیاسی محبوس در بند ۸ زندان #اوین به زندان #رجاییشهر، این عضو کانون نویسندگان ایران در تماس کوتاهی به خانوادهاش خبر داده که او را به انفرادی بند قرنطینه زندان رجاییشهر منتقل کردهاند.
بنا بر این گزارش، آرش گنجی گفته او هنوز نمیداند به چه دلیل به این زندان تبعید شده است.
خانواده آرش گنجی میگویند نگران سلامتی فرزندشان هستند.
بر اساس خبر منتشر شده از سوی کانون نویسندگان ایران، صبح روز چهارشنبه ۹ شهریور، آرش گنجی، مترجم و عضو کانون نویسندگان ایران به واحد اجرای احکام زندان اوین احضار شده و ساعاتی پس از این احضار، بدون دلیل موجه از بند ۸ به زندانی خارج از حوزهی اقامتی خود و خانوادهاش منتقل شده است.
#همآوا
@IranHamAva
یک روز پس از تبعید ناگهانی #آرش_گنجی، #زندانی_سیاسی محبوس در بند ۸ زندان #اوین به زندان #رجاییشهر، این عضو کانون نویسندگان ایران در تماس کوتاهی به خانوادهاش خبر داده که او را به انفرادی بند قرنطینه زندان رجاییشهر منتقل کردهاند.
بنا بر این گزارش، آرش گنجی گفته او هنوز نمیداند به چه دلیل به این زندان تبعید شده است.
خانواده آرش گنجی میگویند نگران سلامتی فرزندشان هستند.
بر اساس خبر منتشر شده از سوی کانون نویسندگان ایران، صبح روز چهارشنبه ۹ شهریور، آرش گنجی، مترجم و عضو کانون نویسندگان ایران به واحد اجرای احکام زندان اوین احضار شده و ساعاتی پس از این احضار، بدون دلیل موجه از بند ۸ به زندانی خارج از حوزهی اقامتی خود و خانوادهاش منتقل شده است.
#همآوا
@IranHamAva
.
زندان لنگرود قم؛ تداوم بازداشت و بلاتکلیفی علی انساندوست
#علی_انساندوست (خردگرا)، #زندانی_سیاسی سابق علیرغم گذشت ۲۰ روز از زمان دستگیری، کماکان در زندان لنگرود قم، در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد. آقای انساندوست از یک هفته گذشته تاکنون، از امکان برقراری تماس تلفنی با خانواده خود محروم بوده است.
به گزارش هرانا: علی به مدت یک هفته است که از امکان برقراری تماس تلفنی با نزدیکان خود محروم است؛ امری که منجر به افزایش نگرانی های خانواده این شهروند بازداشتی در خصوص وضعیت وی شده است.
#همآوا
@IranHamAva
زندان لنگرود قم؛ تداوم بازداشت و بلاتکلیفی علی انساندوست
#علی_انساندوست (خردگرا)، #زندانی_سیاسی سابق علیرغم گذشت ۲۰ روز از زمان دستگیری، کماکان در زندان لنگرود قم، در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد. آقای انساندوست از یک هفته گذشته تاکنون، از امکان برقراری تماس تلفنی با خانواده خود محروم بوده است.
به گزارش هرانا: علی به مدت یک هفته است که از امکان برقراری تماس تلفنی با نزدیکان خود محروم است؛ امری که منجر به افزایش نگرانی های خانواده این شهروند بازداشتی در خصوص وضعیت وی شده است.
#همآوا
@IranHamAva
.
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران از رسیدن #رکود در بازار لوازم خانگی به ۹۰ درصد خبر داد.
نو کردن لوازم خانه و یا ازدواج برای خانوادههای ایرانی دیگر خوشحالکننده نیست بلکه به کابوسهای شبانه آنها بدل شده است؛ نه تنها خانوادههای ایرانی این روزها در تعویض لوازم خانه ناتوان شدهاند بلکه از کار افتادن قطعهای از لوازمخانگی برای ماهها دخل و خرج خانواده را برهم میزند.
قیمتها در بازار لوازم خانگی به قدری بالا است که برای نمونه، میانگین قیمت یخچال و فریزرهای وارداتی این روزها به بالای ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است و در خصوص یخچال و فریزرهای داخلی نیز میانگین قیمتی بالای ۲۰ میلیون تومان است.
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران در خصوص وضعیت رکود در بازار لوازم خانگی گفت: کسبه برای سه تا چهار ماه است که از جیبشان میخورند و مردم ایران نیز چشم انتظار #برجام هستند و نبود قدرت خرید مردم موجب شده است که رکود در بازار لوازم خانگی به ۹۰ درصد برسد.
#همآوا
@IranHamAva
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران از رسیدن #رکود در بازار لوازم خانگی به ۹۰ درصد خبر داد.
نو کردن لوازم خانه و یا ازدواج برای خانوادههای ایرانی دیگر خوشحالکننده نیست بلکه به کابوسهای شبانه آنها بدل شده است؛ نه تنها خانوادههای ایرانی این روزها در تعویض لوازم خانه ناتوان شدهاند بلکه از کار افتادن قطعهای از لوازمخانگی برای ماهها دخل و خرج خانواده را برهم میزند.
قیمتها در بازار لوازم خانگی به قدری بالا است که برای نمونه، میانگین قیمت یخچال و فریزرهای وارداتی این روزها به بالای ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است و در خصوص یخچال و فریزرهای داخلی نیز میانگین قیمتی بالای ۲۰ میلیون تومان است.
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران در خصوص وضعیت رکود در بازار لوازم خانگی گفت: کسبه برای سه تا چهار ماه است که از جیبشان میخورند و مردم ایران نیز چشم انتظار #برجام هستند و نبود قدرت خرید مردم موجب شده است که رکود در بازار لوازم خانگی به ۹۰ درصد برسد.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
هرویک یاریجانیان رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان
کشتیرانی جمهوری اسلامی با افزایش قیمتهای مکرر و عجیب و بدقولیهای مدام صادرکنندگان و فعالان اقتصادی را اذیت میکند
وی با بیان اینکه کشتیرانی جمهوری اسلامی سرویسهای خوبی به فعالان اقتصادی نمیدهند، گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی پا به پای کشتیرانیهای خارجی قیمتش را بالا می برد
#همآوا
@IranHamAva
هرویک یاریجانیان رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان
کشتیرانی جمهوری اسلامی با افزایش قیمتهای مکرر و عجیب و بدقولیهای مدام صادرکنندگان و فعالان اقتصادی را اذیت میکند
وی با بیان اینکه کشتیرانی جمهوری اسلامی سرویسهای خوبی به فعالان اقتصادی نمیدهند، گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی پا به پای کشتیرانیهای خارجی قیمتش را بالا می برد
#همآوا
@IranHamAva
.
نهاد عفو بینالملل در یک بیانیه خواستار توقف شکنجه و آزادی فوری #کسری_نوری، درویش گنابادی شد.
عفو بینالملل از مقامات جمهوری اسلامی خواسته که تا زمان آزادی کسری نوری، از او در مقابل #شکنجه و سایر بدرفتاریها محافظت کنند و به او اجازه دسترسی به خانواده و وکلای خود را بدهند.
هفته پیش کسری نوری ناگهان از زندان رجایی شهر منتقل شد و خانواده او بی خبر بودند. بعد از سه روز مشخص شد که به خاطر امضای یک بیانیه سیاسی که هنوز منتشر نشده، این زندانی سیاسی به بازداشتگاه اطلاعات سپاه معروف به پلاک ۱۰۰ منتقل و شکنجه شد.
بازداشتگاه اطلاعات سپاه به دلیل استفاده از شکنجه و سایر بدرفتاری ها برای اخذ #اعترافات_اجباری، بدنام است.
کسری نوری ۳۲ ساله، یکی از درویشان گنابادی است که در یک دهه گذشته بارها زندانی شده است. او در تازهترین بازداشت در روز اول اسفند سال ۹۶، دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق بشر در دانشگاه تهران بود.
#همآوا
@IranHamAva
نهاد عفو بینالملل در یک بیانیه خواستار توقف شکنجه و آزادی فوری #کسری_نوری، درویش گنابادی شد.
عفو بینالملل از مقامات جمهوری اسلامی خواسته که تا زمان آزادی کسری نوری، از او در مقابل #شکنجه و سایر بدرفتاریها محافظت کنند و به او اجازه دسترسی به خانواده و وکلای خود را بدهند.
هفته پیش کسری نوری ناگهان از زندان رجایی شهر منتقل شد و خانواده او بی خبر بودند. بعد از سه روز مشخص شد که به خاطر امضای یک بیانیه سیاسی که هنوز منتشر نشده، این زندانی سیاسی به بازداشتگاه اطلاعات سپاه معروف به پلاک ۱۰۰ منتقل و شکنجه شد.
بازداشتگاه اطلاعات سپاه به دلیل استفاده از شکنجه و سایر بدرفتاری ها برای اخذ #اعترافات_اجباری، بدنام است.
کسری نوری ۳۲ ساله، یکی از درویشان گنابادی است که در یک دهه گذشته بارها زندانی شده است. او در تازهترین بازداشت در روز اول اسفند سال ۹۶، دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق بشر در دانشگاه تهران بود.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#تجمع_اعتراضی_بازنشستگان جلوی دفتر نماینده مجلس، اراک
با تأیید نشدن افزایش حقوق و مزایای بازنشستگان، این قشر آسیب پذیر در اراک بار دیگر برای رسیدن به خواستههای خود دست به تجمه اعتراضی زدند
شنبه ۱۲شهریور
مردم با شعار : دولت خیانت میکند مجلس حمایت میکند
#همآوا
@IranHamAva
#تجمع_اعتراضی_بازنشستگان جلوی دفتر نماینده مجلس، اراک
با تأیید نشدن افزایش حقوق و مزایای بازنشستگان، این قشر آسیب پذیر در اراک بار دیگر برای رسیدن به خواستههای خود دست به تجمه اعتراضی زدند
شنبه ۱۲شهریور
مردم با شعار : دولت خیانت میکند مجلس حمایت میکند
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
پیام #زرتشت_احمدیراغب از زندان رجایی شهر و در بیست و یکمین روز اعتصاب غذای اعتراضی به خاطر زندانی کردن #ناهید_شیرپیشه مادر #پویا_بختیاری:
تا هنگامی که حکومت فرومایه ملایان به غارت و چپاول ثروتهای مردم ایران ادامه میدهد، سکوت نمیکنیم و در این راه جانمان را تقدیم انسانیت میکنیم
جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱
#همآوا
@IranHamAva
پیام #زرتشت_احمدیراغب از زندان رجایی شهر و در بیست و یکمین روز اعتصاب غذای اعتراضی به خاطر زندانی کردن #ناهید_شیرپیشه مادر #پویا_بختیاری:
تا هنگامی که حکومت فرومایه ملایان به غارت و چپاول ثروتهای مردم ایران ادامه میدهد، سکوت نمیکنیم و در این راه جانمان را تقدیم انسانیت میکنیم
جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱
#همآوا
@IranHamAva
.
#سارا_سیاهپور صبح چهارشنبه دوم شهریورماه در راه مدرسه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد و شوربختانه پیگیریهای خانواده و وکیل ایشان نتیجهای در جهت آزادی یا حداقل خبری موثق از این کنشگر صنفی نداشته است.
با همهی اعتراضی که کانونهای صنفی و بسیاری از احزاب و تشکلهای مدنی به این شیوه بازداشتهای غیرقانونی داشتهاند، نیروهای امنیتی، چون خودسرانی بیقانون بر این روشهای عقبافتاده و غیر بشری و خیابانی اصرار میورزند. برداشت غالب فعالان مدنی و صنفی از این رفتارها، حمله به #امنیت_اجتماعی و #هتک_حرمت_حریم_شخصی افراد تلقی میشود که در جهت ایجاد و تشدید فضای سرکوب بر جامعه و فعالیتهای صنفی و مدنی از سوی نهادیهای قضایی، امنیتی و حاکمیتی است
#کانون_صنفی_معلمان_ایران(تهران) بازداشت کنشگر صادق صنفی #بانو_سارا_سیاهپور را به شدت محکوم و این اقدامات را اخلال در نظم عمومی قلمداد میکند و اعلام می دارد که این گونه رفتارها ، عواقبی جز انزجار عمومی از سیستم قانونگریز نخواهد داشت.
#همآوا
@IranHamAva
#سارا_سیاهپور صبح چهارشنبه دوم شهریورماه در راه مدرسه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد و شوربختانه پیگیریهای خانواده و وکیل ایشان نتیجهای در جهت آزادی یا حداقل خبری موثق از این کنشگر صنفی نداشته است.
با همهی اعتراضی که کانونهای صنفی و بسیاری از احزاب و تشکلهای مدنی به این شیوه بازداشتهای غیرقانونی داشتهاند، نیروهای امنیتی، چون خودسرانی بیقانون بر این روشهای عقبافتاده و غیر بشری و خیابانی اصرار میورزند. برداشت غالب فعالان مدنی و صنفی از این رفتارها، حمله به #امنیت_اجتماعی و #هتک_حرمت_حریم_شخصی افراد تلقی میشود که در جهت ایجاد و تشدید فضای سرکوب بر جامعه و فعالیتهای صنفی و مدنی از سوی نهادیهای قضایی، امنیتی و حاکمیتی است
#کانون_صنفی_معلمان_ایران(تهران) بازداشت کنشگر صادق صنفی #بانو_سارا_سیاهپور را به شدت محکوم و این اقدامات را اخلال در نظم عمومی قلمداد میکند و اعلام می دارد که این گونه رفتارها ، عواقبی جز انزجار عمومی از سیستم قانونگریز نخواهد داشت.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
پیام کوتاه #گوهر_عشقی مادر #ستار_بهشتی:
من مادر ستار بهشتی؛ با جمهوری اسلامی مخالفم ، بچهام هم مخالف بود
#همآوا
@IranHamAva
پیام کوتاه #گوهر_عشقی مادر #ستار_بهشتی:
من مادر ستار بهشتی؛ با جمهوری اسلامی مخالفم ، بچهام هم مخالف بود
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#بازداشت تعدادی از #کارکنان_معترض صنعت نفت در تهران
امروز شنبه ۱۲ شهریور جمعهایی از کارکنان رسمی صنعت نفت شاغل در برخی مراکز عملیاتی در نقاط مختلف کشور، طبق فراخوان از پیش اعلام شده به تهران آمده و قصد برگزاری #تجمع_اعتراضی مقابل ساختمان وزارت نفت را داشتند که با برخورد نیروهای امنیتی و انتظامی روبرو شدند.
مأموران حکومت، شماری از معترضان را بازداشت و به پایگاه سوم پلیس اطلاعات و امنیت (نیلوفر-شهید قندی) منتقل کردند.
کارکنان رسمی صنعت نفت نسبت به مشکلات معیشتی، دستمزدهای ناکافی، عدم اجرای قوانین مصوب، ساعات کاری ناعادلانه، مالیات زیاد و کیفیت پایین خدمات بهداشت و درمان معترض هستند. این کارگران همچنین خواستار اجرای کامل ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات کارکنان رسمی وزارت نفت هستند.
#همآوا
@IranHamAva
#بازداشت تعدادی از #کارکنان_معترض صنعت نفت در تهران
امروز شنبه ۱۲ شهریور جمعهایی از کارکنان رسمی صنعت نفت شاغل در برخی مراکز عملیاتی در نقاط مختلف کشور، طبق فراخوان از پیش اعلام شده به تهران آمده و قصد برگزاری #تجمع_اعتراضی مقابل ساختمان وزارت نفت را داشتند که با برخورد نیروهای امنیتی و انتظامی روبرو شدند.
مأموران حکومت، شماری از معترضان را بازداشت و به پایگاه سوم پلیس اطلاعات و امنیت (نیلوفر-شهید قندی) منتقل کردند.
کارکنان رسمی صنعت نفت نسبت به مشکلات معیشتی، دستمزدهای ناکافی، عدم اجرای قوانین مصوب، ساعات کاری ناعادلانه، مالیات زیاد و کیفیت پایین خدمات بهداشت و درمان معترض هستند. این کارگران همچنین خواستار اجرای کامل ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات کارکنان رسمی وزارت نفت هستند.
#همآوا
@IranHamAva
.
#اعتراض کارکنان رسمی عملیاتی سکوهای گازی پارس جنوبی
امروز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ کارکنان رسمی عملیاتی شاغل در سکوهای گازی پارس جنوبی در همراهی با همکارانشان با در دست گرفتن پلاکارد و کاغذنوشتههایی نسبت به عدم تحقق مطالباتشان دست به اعتراض زدند.
کارکنان رسمی نفت نسبت به مشکلات معیشتی و دستمزدهای ناکافی و عدم اجرای قوانین مصوب و ساعات کاری غیرعادلانه و مالیات زیاد و کیفیت پایین خدمات بهداشت و درمان و … اعتراض دارند و خواهان اجرای کامل ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات کارکنان رسمی وزارت نفت هستند.
#همآوا
@IranHamAva
#اعتراض کارکنان رسمی عملیاتی سکوهای گازی پارس جنوبی
امروز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ کارکنان رسمی عملیاتی شاغل در سکوهای گازی پارس جنوبی در همراهی با همکارانشان با در دست گرفتن پلاکارد و کاغذنوشتههایی نسبت به عدم تحقق مطالباتشان دست به اعتراض زدند.
کارکنان رسمی نفت نسبت به مشکلات معیشتی و دستمزدهای ناکافی و عدم اجرای قوانین مصوب و ساعات کاری غیرعادلانه و مالیات زیاد و کیفیت پایین خدمات بهداشت و درمان و … اعتراض دارند و خواهان اجرای کامل ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات کارکنان رسمی وزارت نفت هستند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#اعتراض اهالی اندریان به فعالیت معدن طلا
اهالی روستای اندریان ( ورزقان ) روز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ در اعتراض به فعالیت غیراصولی و تخریبی بهره بردار معدن طلای اندریان #تجمع_اعتراضی برپا کردند و شعار دادند : « معدن گره باغلانا » ( معدن باید بسته شود)
پ.ن: شهرستان ورزقان به خاطر وجود معدن مس سونگون، معادن طلای اندریان و مزرعه شادی و دیگر معادن به شهرستان طلایی استان آذربایجان شرقی مطرح بوده ولی متاسفانه مـردم این منطقـه از این نعمـت خـدادادی در کنـار زیان های زیسـت محیطی ناشـی از آن بهره منـد نیستند.
#همآوا
@IranHamAva
#اعتراض اهالی اندریان به فعالیت معدن طلا
اهالی روستای اندریان ( ورزقان ) روز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ در اعتراض به فعالیت غیراصولی و تخریبی بهره بردار معدن طلای اندریان #تجمع_اعتراضی برپا کردند و شعار دادند : « معدن گره باغلانا » ( معدن باید بسته شود)
پ.ن: شهرستان ورزقان به خاطر وجود معدن مس سونگون، معادن طلای اندریان و مزرعه شادی و دیگر معادن به شهرستان طلایی استان آذربایجان شرقی مطرح بوده ولی متاسفانه مـردم این منطقـه از این نعمـت خـدادادی در کنـار زیان های زیسـت محیطی ناشـی از آن بهره منـد نیستند.
#همآوا
@IranHamAva
.
#سارا_سیاه پور، فعال صنفی معلمان تهران و البرز امروز شنبه ۱۲ شهریورماه، با تودیع قرار وثیقه آزاد شد.
بر اساس این گزارش، آزادی خانم سیاه پور با تودیع قرار وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی، به شیوه موقت و تاپایان مراحل دادرسی صورت گرفته است.
این فعال صنفی معلمان در سال ۱۳۹۸ هم به دلیل حضور در تجمعات صنفی فرهنگیان با شکایت سازمان اطلاعات سپاه استان البرز از او به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» مواجه شد. اما این شکایت در دادگاه انقلاب استان البرز با صدور قرار منع تعقیب کیفری از او به بایگانی سپرده شد.
پرونده دیگری هم از سوی نهادهای امنیتی در سال ۱۳۹۹ برای این فعال صنفی در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرج مفتوح شد. خانم سیاهپور این بار هم با اتهام «تبلیغ علیه نظام»، «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» روبرو شد. این پرونده کماکان در دستگاه قضایی مفتوح است.
#همآوا
@IranHamAva
#سارا_سیاه پور، فعال صنفی معلمان تهران و البرز امروز شنبه ۱۲ شهریورماه، با تودیع قرار وثیقه آزاد شد.
بر اساس این گزارش، آزادی خانم سیاه پور با تودیع قرار وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی، به شیوه موقت و تاپایان مراحل دادرسی صورت گرفته است.
این فعال صنفی معلمان در سال ۱۳۹۸ هم به دلیل حضور در تجمعات صنفی فرهنگیان با شکایت سازمان اطلاعات سپاه استان البرز از او به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» مواجه شد. اما این شکایت در دادگاه انقلاب استان البرز با صدور قرار منع تعقیب کیفری از او به بایگانی سپرده شد.
پرونده دیگری هم از سوی نهادهای امنیتی در سال ۱۳۹۹ برای این فعال صنفی در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرج مفتوح شد. خانم سیاهپور این بار هم با اتهام «تبلیغ علیه نظام»، «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» روبرو شد. این پرونده کماکان در دستگاه قضایی مفتوح است.
#همآوا
@IranHamAva