در پی ضربات نظامی وارد آمده به زیرساختهای امنیتی، موشکی و فرماندهی سپاه پاسداران، کشور ما در آستانهی یک دگرگونی تاریخی قرار گرفته است. آنچه رخ داده، نه آغاز جنگی علیه ملت ایران، بلکه آغاز پایان ماشین سرکوب جمهوری اسلامیست. زیرساختهایی هدف قرار گرفت که سالها با آن مردم ایران، مردم سوریه، لبنان، عراق و یمن را به خاک و خون کشیده بودند.
در این لحظات پراضطراب، ما نه با ترس، بلکه با آگاهی و آرامش جمعی باید وارد مرحلهای نو از مقاومت ملی شویم. در همین راستا، جبهه احیای قانون و حاکمیت ملی ایران سه سطح از توصیهها را به آحاد ملت ایران تقدیم میدارد:
از همه مردم ایران میخواهیم خونسردی خود را حفظ کرده، جان خود و خانواده را در اولویت قرار دهند
از تجمع در محلهای ناامن پرهیز کنید.
اخبار را تنها از منابع معتبر دنبال کنید.
با نزدیکان و همسایگان در تماس بمانید و آمادگی برای هر تحول را داشته باشید.
رژیم در حال فروپاشی است، نه ملت. شما باید زنده بمانید تا ایران را دوباره بسازید.
جوانان پیشتاز، نیروهای خاموش، دانشجویان، کارگران، معلمان، زنان، نظامیان شریف:
اکنون زمان تشکیل هستههای کوچک ۳ تا ۵ نفره است؛ بینام، بیردپا، با اعتماد متقابل.
مشعل، بنر، ماسک، محل اختفا، مسیر گریز، ابزار ارتباطی: آماده باشید.
لحظهی عمل ممکن است ناگهانی فرا برسد. مردم سازمانیافته، کلید پیروزی آیندهاند.
برای آنان که آمادهاند اما نمیخواهند بیگدار به خیابان بزنند:
مشعل یا شمع در شبهای تاریک، از پنجرهها.
دیوارنویسی در کوچههای بیدوربین.
بوق ممتد خودروها، ایستادنهای اعتراضی، کوبیدن بر قابلمهها.
توزیع شبنامه و جملههای سادهی بیدارگر.
نه در سکوت، نه در هیاهو؛ با شعور، با هماهنگی، با جسارت آرام.
در کنار شما هستیم. با شما، برای فردای بیجمهوریاسلامی.
۲۶ خرداد ۱۴۰۴
🔵
https://www.ifrlns.org/farsistatements
🔵
https://x.com/Iranfrontorg/status/1934554754417361122
💎@iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
💠خبر فوری | ارتش اسرائیل: در حال پیشروی بهسمت شرق ایران هستیم | حذف مقامات، گامبهگام پیش میرود
نسخه کامل در لینک زیر:
https://www.youtube.com/watch?v=v-Hdr3UacDQ
سرتیپ افی دفرین، سخنگوی ارتش اسرائیل در نخستین بریفینگ ویژهی خود در چهارمین روزِ عملیات گسترده «طلوع شیرها» بر علیه جمهوری اسلامی، ضمن بهروزرسانی جدیدترین اخبار و رویدادها، چنین گفت: «نیروی هوایی اسرائیل در حال پیشروی بهسمت شرق است. ما به اهداف بیشتری خواهیم رسید، عملیاتهای بیشتری انجام خواهیم داد و تا تحقق اهداف عملیات، یعنی از میان برداشتن تهدید موجودیتی ناشی از جمهوری اسلامی، از برنامهی هستهای تا سامانههای موشکی این رژیم، ادامه خواهیم داد.»
سرتیپ افی دفرین، در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال حذف علی خامنهای چنین گفت: «آنچه تاکنون انجام شده، نتیجهی اجرای طرحی گامبهگام و منظم است. ما طبق نقشه پیش میرویم، اما طبیعتاً اهداف و برنامههای آینده را اینجا و در مقابل دوربینها برای رژیم جمهوری اسلامی فاش نخواهم کرد.»
#طلوع_شیرها
💎 @iranyarannetwork1398
نسخه کامل در لینک زیر:
https://www.youtube.com/watch?v=v-Hdr3UacDQ
سرتیپ افی دفرین، سخنگوی ارتش اسرائیل در نخستین بریفینگ ویژهی خود در چهارمین روزِ عملیات گسترده «طلوع شیرها» بر علیه جمهوری اسلامی، ضمن بهروزرسانی جدیدترین اخبار و رویدادها، چنین گفت: «نیروی هوایی اسرائیل در حال پیشروی بهسمت شرق است. ما به اهداف بیشتری خواهیم رسید، عملیاتهای بیشتری انجام خواهیم داد و تا تحقق اهداف عملیات، یعنی از میان برداشتن تهدید موجودیتی ناشی از جمهوری اسلامی، از برنامهی هستهای تا سامانههای موشکی این رژیم، ادامه خواهیم داد.»
سرتیپ افی دفرین، در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال حذف علی خامنهای چنین گفت: «آنچه تاکنون انجام شده، نتیجهی اجرای طرحی گامبهگام و منظم است. ما طبق نقشه پیش میرویم، اما طبیعتاً اهداف و برنامههای آینده را اینجا و در مقابل دوربینها برای رژیم جمهوری اسلامی فاش نخواهم کرد.»
#طلوع_شیرها
💎 @iranyarannetwork1398
YouTube
خبر فوری | ارتش اسرائیل: در حال پیشروی بهسمت شرق ایران هستیم | حذف مقامات، گامبهگام پیش میرود
سرتیپ افی دفرین، سخنگوی ارتش اسرائیل در نخستین بریفینگ ویژهی خود در چهارمین روزِ عملیات گسترده «طلوع شیرها» بر علیه جمهوری اسلامی، ضمن بروزرسانی جدیدترین اخبار و رویدادها، چنین گفت: «نیروی هوایی اسرائیل در حال پیشروی بهسمت شرق است. ما به اهداف بیشتری خواهیم…
💠خائن کیست؟
✍️ نویسنده؛ بینش نوروزی
| ۲۷ خرداد ۱۴۰۴ |
خائن آن نیست که از حمله به یک رژیم جنگافروز خرسند است.
خائن آن است که این کشور را به جهنم بدل کرده، و حالا برای فرار از پاسخگویی، وطن را سپر میکند.
خائن آن است که مردم را به گلوله بست،
فرزندان ایران را به دار کشید،
ثروت را به غارت برد،
و حالا با دروغی به نام «وطندوستی»
میخواهد مردم زخمخورده را دوباره فریب دهد.
آنکه امروز از “ناموس وطن” میگوید،
دیروز در یخچال میهن، جنازه دختران وطن را حمل میکرد.
آنکه امروز “اتحاد ملی” طلب میکند،
دیروز برای ارعاب، روزی پنج بیگناه را اعدام میکرد.
کسانی که در جنگطلبی و خونریزی سهیماند،
چه اصلاحطلب، چه اصولگرا، چه فرمانده، چه هنرمند وابسته،
همه شریکاند در تباهی ایران.
و حالا با ارتشی از اینفلوئنسرهای دروغین،
میخواهند بگویند:
هر که از تضعیف ما خوشحال است، «خائن» است!
نه!
مردم خائن نیستند.
مردمی که از رنج و توهین، از قتل و تجاوز، از فقر و تبعیض به ستوه آمدهاند،
و امروز از لرزیدن ستون ظلم خرسندند،
نه خائناند، نه نادان،
بلکه صاحب حقاند،
صاحب این وطناند.
خائن واقعی کسیست که
نه نام ایران بر زبان دارد،
نه مهر مردم در دل.
بلکه فقط ترس از سقوط دارد،
و حرص برای بقا.
https://t.me/BineshNowRuzi
💎 @iranyarannetwork1398
✍️ نویسنده؛ بینش نوروزی
| ۲۷ خرداد ۱۴۰۴ |
خائن آن نیست که از حمله به یک رژیم جنگافروز خرسند است.
خائن آن است که این کشور را به جهنم بدل کرده، و حالا برای فرار از پاسخگویی، وطن را سپر میکند.
خائن آن است که مردم را به گلوله بست،
فرزندان ایران را به دار کشید،
ثروت را به غارت برد،
و حالا با دروغی به نام «وطندوستی»
میخواهد مردم زخمخورده را دوباره فریب دهد.
آنکه امروز از “ناموس وطن” میگوید،
دیروز در یخچال میهن، جنازه دختران وطن را حمل میکرد.
آنکه امروز “اتحاد ملی” طلب میکند،
دیروز برای ارعاب، روزی پنج بیگناه را اعدام میکرد.
کسانی که در جنگطلبی و خونریزی سهیماند،
چه اصلاحطلب، چه اصولگرا، چه فرمانده، چه هنرمند وابسته،
همه شریکاند در تباهی ایران.
و حالا با ارتشی از اینفلوئنسرهای دروغین،
میخواهند بگویند:
هر که از تضعیف ما خوشحال است، «خائن» است!
نه!
مردم خائن نیستند.
مردمی که از رنج و توهین، از قتل و تجاوز، از فقر و تبعیض به ستوه آمدهاند،
و امروز از لرزیدن ستون ظلم خرسندند،
نه خائناند، نه نادان،
بلکه صاحب حقاند،
صاحب این وطناند.
خائن واقعی کسیست که
نه نام ایران بر زبان دارد،
نه مهر مردم در دل.
بلکه فقط ترس از سقوط دارد،
و حرص برای بقا.
https://t.me/BineshNowRuzi
💎 @iranyarannetwork1398
Telegram
بینش نوروزی
یادداشت های بینش نوروزی
اینجا، نوشتن تلاشیست برای دیدن و فهمیدن.
نه از موضع دانایی، که از دلِ دردمند.
برای نگاهی نو به خود، جامعه، و افقِ آینده.
اینجا، نوشتن تلاشیست برای دیدن و فهمیدن.
نه از موضع دانایی، که از دلِ دردمند.
برای نگاهی نو به خود، جامعه، و افقِ آینده.
💠وزیر دفاع اسرائیل:
«هیچگونه قصدی برای آسیب فیزیکی به ساکنان تهران وجود ندارد؛ برخلاف دیکتاتور خونریزی که چنین رفتاری را با شهروندان اسرائیل دارد.
ساکنان تهران ناچار خواهند بود بهای این دیکتاتوری را بپردازند و خانههای خود را در مناطقی که لازم است اهداف حکومتی و زیرساختهای امنیتی هدف قرار گیرد، ترک کنند.»
💎 @iranyarannetwork1398
«هیچگونه قصدی برای آسیب فیزیکی به ساکنان تهران وجود ندارد؛ برخلاف دیکتاتور خونریزی که چنین رفتاری را با شهروندان اسرائیل دارد.
ساکنان تهران ناچار خواهند بود بهای این دیکتاتوری را بپردازند و خانههای خود را در مناطقی که لازم است اهداف حکومتی و زیرساختهای امنیتی هدف قرار گیرد، ترک کنند.»
💎 @iranyarannetwork1398
به پروپاگاندای حکومت توجه نکنید،اینان با چنین روشی نیم قرن ماندگار شدند!
نمونه:
این شخص «صالح بایرامی»دارن میگن که پشت چراغ قرمز تجریش کشته شده با اصابت ریز پرنده،اما ایشون مشغول در این مجموعه و تو یگان ۹۰۰ نیروی قدس سپاه پاسداران بود که مدتها موساد رصدش کرده بود و دیروز مورد هدف قرار داد!
بایرامی طراح گرافیک و مسئول پروپاگاندا واسه سپاه قدس بود که با تعدادی دیگه در این مکان کشته شد! چراغ قرمز کدومه؟
💎 @iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💠فوری | پیام ویدئویی نخستوزیر پیشین اسرائیل به مردم ایران: اکنون زمان بهپاخاستن علیه رژیم است!
نفتالی بنت، نخستوزیر پیشین اسرائیل، در پیامی ویدیویی که به فارسی زیرنویس شده از ملت بزرگ ایران خواست تا در این پنجره طلایی فرصت علیه رژیم برخیزند. آقای بنت گفت که در فرصت فعلی «نوبت شماست که علیه دیکتاتور ظالم خود برخیزید، رژیم شما افتضاح است ولی خود شما مردم خوبی هستید. یک رژیمِ پیر، از دنیا جدا، فاسد، خودخواه، ظالم و بیعرضه» است.
بنت اضافه کرد که اسرائیل سران سپاه و سران نظامی جمهوری اسلامی را کشته و «اگر الان نه، پس چه زمانی؟ فرصتی بهتر از این پیش نخواهد آمد.»
#خبر_فوری #نفتالی_بنت #اسرائیل #ایران
💎 @iranyarannetwork1398
نفتالی بنت، نخستوزیر پیشین اسرائیل، در پیامی ویدیویی که به فارسی زیرنویس شده از ملت بزرگ ایران خواست تا در این پنجره طلایی فرصت علیه رژیم برخیزند. آقای بنت گفت که در فرصت فعلی «نوبت شماست که علیه دیکتاتور ظالم خود برخیزید، رژیم شما افتضاح است ولی خود شما مردم خوبی هستید. یک رژیمِ پیر، از دنیا جدا، فاسد، خودخواه، ظالم و بیعرضه» است.
بنت اضافه کرد که اسرائیل سران سپاه و سران نظامی جمهوری اسلامی را کشته و «اگر الان نه، پس چه زمانی؟ فرصتی بهتر از این پیش نخواهد آمد.»
#خبر_فوری #نفتالی_بنت #اسرائیل #ایران
💎 @iranyarannetwork1398
💠 ساختمان صدا سیما قبل و بعد
خراب شدن این ساختمان تاریخی ساخت دوران پهلوی باعث تاسف است. اما لازم بود برای رهایی ایران
💎 @iranyarannetwork1398
خراب شدن این ساختمان تاریخی ساخت دوران پهلوی باعث تاسف است. اما لازم بود برای رهایی ایران
💎 @iranyarannetwork1398
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🕞🚨 اولین ویدئو از تخریب ساختمان رادیو و تلویزیون ایران توسط نیروی هوایی اسرائیل
💎 @iranyarannetwork1398
💎 @iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 سخنگوی ارتش اسرائیل:
تفاوت بین بازیگری که میداند چه میخواهد…
و بازیگری که در سایهٔ دروغ، سرگردان است.
آنها مهره هایشان یکی پس از دیگری میافتد…
و مهره های ما، هنوز پابرجاست.
و پایان؟…
در انتظار آخرین مهره لرزانِ آنهاست...
💎 @iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💎 @iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from ارتش دفاعى اسرائيل
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ساختمان صدا و سیما با پوشش غیرنظامی بهمنظور پیشبرد عملیات نظامی پنهان و با بهرهگیری از تجهیزات و داراییهای حکومتی به کار گرفته میشد. نابودی این زیرساخت، تواناییهای نظامی ایران را تضعیف میکند.
💠نتانیاهو : مشعل روشن شده است، مشعل را بردارید و تا آزادی ببرید. اختیار با مردم ایران است و شما به زودی فرصت و زمان برای این کار را درخواهید یافت چون ساعت آزادی به روشنی دیده میشود.
برای یادآوری دوباره
هیچ انقلاب و جنبشی در دویست سال گذشته بدون پشتیبانی و یاری یک یا چند قدرت خارجی پیروز نشده است!!!
حتی در انقلاب بزرگ آمریکا در سال ۱۷۸۹ بدون کمک امپراتوری آنزمان فرانسه امکان کامیابی نمیتوانست که داشته باشد و یا انقلاب کمونیستی لنین در روسیه در سال ۱۹۱۷ بدون یاری امپراتوری آلمان شانسی برای دستیابی به قدرت نداشت
همچنین از شرق دنیا یعنی ژاپن، کره جنوبی ،تایوان، سنگاپور، مالزی، اندونزی تا بیشتر اروپای زیر سلطه آلمان هیتلری یعنی کشورهای ایتالیا فرانسه هلند بلژیک دانمارک نروژ اتریش چکسلواکی کرواسی و حتی خودِ کشور آلمان بدون حمله کشورهای متحدین (آمریکا انگلیس و کشورهای همراه آنها) امکان رهایی و آزادی نداشتند
امیدوارم به این نکته اساسی توجه داشته باشید.
💎 @iranyarannetwork1398
برای یادآوری دوباره
هیچ انقلاب و جنبشی در دویست سال گذشته بدون پشتیبانی و یاری یک یا چند قدرت خارجی پیروز نشده است!!!
حتی در انقلاب بزرگ آمریکا در سال ۱۷۸۹ بدون کمک امپراتوری آنزمان فرانسه امکان کامیابی نمیتوانست که داشته باشد و یا انقلاب کمونیستی لنین در روسیه در سال ۱۹۱۷ بدون یاری امپراتوری آلمان شانسی برای دستیابی به قدرت نداشت
همچنین از شرق دنیا یعنی ژاپن، کره جنوبی ،تایوان، سنگاپور، مالزی، اندونزی تا بیشتر اروپای زیر سلطه آلمان هیتلری یعنی کشورهای ایتالیا فرانسه هلند بلژیک دانمارک نروژ اتریش چکسلواکی کرواسی و حتی خودِ کشور آلمان بدون حمله کشورهای متحدین (آمریکا انگلیس و کشورهای همراه آنها) امکان رهایی و آزادی نداشتند
امیدوارم به این نکته اساسی توجه داشته باشید.
💎 @iranyarannetwork1398
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💎 @iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
۱. ادامه درگیری بین اسرائیل و ایران
• حملات موشکی و پهپادی ایران به تلآویو، حيفا و حتی برخی نقاط تهران ادامه یافت. منابع عبری گزارش دادند ۶ تا ۱۴ کشته و صدها زخمی بر جای گذاشت .
سامانههای «گنبد آهنین»، «فلاخن داوود» و دفاع هوایی چندلایه اسرائیل بیش از ۹۰٪ موشکها و پهپادهای شلیکشده توسط ایران را رهگیری و منهدم کردهاند. تنها چند اصابت گزارش شده که منجر به تلفات اندک (برخی منابع بین ۶ تا ۱۴ کشته) و خسارات محدود در مناطقی مانند تلآویو و حیفا شده است.
رسانههای اسرائیلی و ارتش اعلام کردهاند که «وضعیت در کنترل کامل است» و آرامش به شهرها بازگشته است.
• حملات دقیق اسرائیل علیه اهداف مهم در تهران، از جمله فرودگاه مشهد، انبار نفت شهران و ساختمان وزارت دفاع، همچنین رسانه ملی ایران (رادیو تلویزیون) انجام شد؛ چندین مقام ارشد جمهوری اسلامی از جمله محمد کاظمی و حسن محقق کشته شدند .
حجم تبادل موشکی بسیار بزرگ بود: بیش از ۲۰۰ موشک توسط ایران و حدود ۳۷۰ موشک همراه صدها پهپاد علیه اسرائیل شلیک شد. اما گزارشهای منتشر شده از منابع اسرائیلی و بینالمللی حاکی از آن است که بخش عمدهای از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی به اسرائیل در شب گذشته (۱۶ ژوئن) توسط سامانههای پدافندی اسرائیل مهار شده است. تنها چند اصابت گزارش شده که منجر به تلفات اندک (برخی منابع بین ۶ تا ۱۴ کشته) و خسارات محدود در مناطقی مانند تلآویو و حیفا شده است.
رسانههای اسرائیلی و ارتش اعلام کردهاند که «وضعیت در کنترل کامل است» و آرامش به شهرها بازگشته است. سطح هشدار در برخی مناطق کاهش یافته و مردم به فعالیتهای روزمره بازگشتهاند.
•طبق گزارشها، صدها هزار نفر از تهران و حومه فرار کردهاند؛ جادههای شمالی به سمت مازندران، البرز و گیلان بسیار شلوغ و دچار اختلال شدید شدهاند .
• در تهران کمبود سوخت، قطعی آب در برخی مناطق و اینترنت واقعاً کند یا محدود شده تا از گسترش ترس برای جلوگیری از ریزش بیشتر جمعیت جلوگیری شود .
• انتشار فیلمهایی از گویندگانی که در استودیوهایی در حال پخش بودند و ناگهان بمباران شد، منجر به پانیک گسترده شد و شبکههای دولتی مجبور به رفع پخش مستقیم شدند .
• نکته جالب این است که در میان رویانیدگان ایران، برخی استقبال کردهاند و با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ بر خامنهای» و خواستار ادامه حملات حتی علیه رهبران نظام شدهاند.
• دولت ایران تلاش کرد ترس را کمرنگ جلوه دهد؛ با این حال اختلال اینترنت و سختگیری برای جلوگیری از خروج شهروندان، نشاندهنده عمق بحران و ناتوانی آن در مدیریت کامل فضا می باشد .
گرچه رژیم جمهوری اسلامی تلاش کرد حملهای وسیعتر نسبت به دفعات قبل انجام دهد، اما توان دفاعی اسرائیل کارآمدتر ظاهر شد و اجازه بروز فاجعه را نداد. در نتیجه، «آرامش نسبی» اسرائیل در برابر حملهای بزرگ، نشاندهنده برتری نظامی و اطلاعاتی فعلی تلآویو است.
💎 @iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
سه شنبه - ۲۷ خرداد ۱۴۰۴
📣 پاسخ به #صادق_زیباکلام:
آقای زیباکلام،
در شرایطی که رژیم جمهوری اسلامی طی ۴۵ سال گذشته با سرکوب، اعدام، شکنجه، غارت، و نابودی نظاممند منابع کشور، خود بزرگترین متجاوز به وطن، خاک، هویت و ملت ایران بوده است، دیگر حق ندارید از «میهندوستی» دم بزنید.
شما و امثال شما که سالها از درون ساختار فاسد رژیم ارتزاق فکری ، مالی و رسانهای کردید، امروز نیز در، لحظهی سقوط رژیم، با استفاده از واژگان شریف اما مصادرهشدهای چون «وطن» و «میهن»، در پی تطهیر همان جنایتی هستید که خود بخشی از آن بودید.
• خوزستان و سیستان را به بیابان سوخته بدل کرد؛
• صدها هزار نخبه را فراری داد؛
• دهها میلیون ایرانی را به فقر، بیپناهی، مهاجرت و تنفروشی کشاند؛
• و امروز برای نجات خود، مردم بیگناه را سپر موشک کرده است.
شما از «خاک وطن» سخن میگویید، اما کتمان میکنید که این خاک را جمهوری اسلامی به میدان موشک، ترور و مرگ بدل کرده است. میهندوستی یعنی آزادی مردم از شر اشغالگران داخلی، نه حمایت از رژیمی که در تمام عمر خود دشمن ایران و ایرانی بوده است.
شاید امروز وقت آن رسیده باشد که شما و سایر اصلاحطلبان حکومتی، بهجای پنهان شدن پشت پرچم ایران، با ملت ستمدیده و داغدیدهاش روبهرو شوید. این مردم دیگر فریب واژههای حیله گرانه شما را نمیخورند. بس کنید، دکانتان را جمع کنید و دهانتان را ببندید و مردم را بیش از این عصبانی نکنید!
#ویکتوریا_آزاد
💎 @iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🛑رهبران گروه هفت شامگاه دوشنبه در بیانیهای حمایت خود از اسرائیل را اعلام کردند و جمهوری اسلامی ایران را «منبع اصلی بیثباتی در خاورمیانه» خواندند. آنها همچنین خواستار کاهش تنش گستردهتری در منطقه شدند.
💎 @iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💠 بانک سپه از دسترس خارج شد. عابر بانک های بانک سپه در تهران اصفهان شیراز یزد و تبریز قطع میباشد!
💎 @iranyarannetwork1398
💎 @iranyarannetwork1398
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما هم سالهاست همین را گفتیم که تو گفتی؛ جمهوری اسلامی بدون خونریزی نمیره ، یا با جنگ مسلحانه مردم علیه رژیم یا حمله خارجی، مدل سومی وجود نداره...
💎 @iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
اسرائیل حمله به ایران را متوقف نمیکند. تا ۲ روز آینده شما متوجه خواهید شد.
💎 @iranyarannetwork1398
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM