#امروز_در_تاریخ / تصویر بالا رو حتما خیلی ها دیدهاند، آنقدر تصویر تأثیرگذاری هست که خیلی ها حتی برای بیان مخالفتشان با وضع موجود از این عکس در پروفایلشون استفاده میکنند؛ تنها مردی که به هیتلر احترام نگذاشت.
اما تصویر پائین نسخه کاملا #وطنی آن عکس است،تصویری که با دیدنش حس غرور و فخر میکنیم از وجود چنین انسان های بزرگی که برخلاف فرهنگ رایج در تمکین به دیکتاتور اما به بهای جانشان حاضر نشدند جلوی خمینی و افراد رژیم کرنش کنند و سرخم کنند.
تنها بازیکنی که عکس خمینی را در دست نگرفت و احترام نگذاشت.
#حبیب_خبیری بازیکن جوان فوتبال ایران و باشگاه هما او امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۳ بازداشت و ماه بعد ۳۱ خرداد ۱۳۶۳ به اتهام ایستادن در مقابل نظام آخوندی اعدام شد.
#سقوط_نزدیک_است
Irbr.news
@irbriefing
اما تصویر پائین نسخه کاملا #وطنی آن عکس است،تصویری که با دیدنش حس غرور و فخر میکنیم از وجود چنین انسان های بزرگی که برخلاف فرهنگ رایج در تمکین به دیکتاتور اما به بهای جانشان حاضر نشدند جلوی خمینی و افراد رژیم کرنش کنند و سرخم کنند.
تنها بازیکنی که عکس خمینی را در دست نگرفت و احترام نگذاشت.
#حبیب_خبیری بازیکن جوان فوتبال ایران و باشگاه هما او امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۳ بازداشت و ماه بعد ۳۱ خرداد ۱۳۶۳ به اتهام ایستادن در مقابل نظام آخوندی اعدام شد.
#سقوط_نزدیک_است
Irbr.news
@irbriefing
❤20🤬4🕊3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شماره دوازده / محمد سعید ایزدی، معروف به - حاج رمضان - فرمانده شاخه فلسطین در نیروی قدس سپاه و از چهرههای پشتپرده سپاه پاسداران بود که در میانه جنگ ایران وعراق، مأمور سازماندهی، آموزش و تجهیز حزب الله لبنان شد. ایزدی ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ در حمله موشکی اسرائیل به محل اقامتاش در قم کشته شد. مجموعه گزارش – مقامات حذف شده نظام – در این قسمت به سوابق و فعالیتهای برونمرزی حاج رمضان، فرمانده ارشد سپاه قدس در ساختار تشکیلات موسوم به محور مقاومت اسلامی در منطقه میپردازد.
#مرگ_فرماندهان_سپاه
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
#مرگ_فرماندهان_سپاه
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
❤7👏4🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سحرگاه امروز اسرائیل به ساختمانی در شهر قم حمله هدفمند پهپادی داشت که در این حمله سعید ایزدی، فرمانده شاخه فلسطین نیروی قدس و فرمانده واحد عملیاتی برونمرزی ابوجهاد، را به هلاکت رساند.
ایزدی از آغاز حملات اسرائیل به ایران در این ساختمان سه طبقه در محله سالاریه قم مخفی شده بود.
ییسرائل کاتس سعید ایزدی را فرماندهی خوانده است که گروه افراطی حماس را برای کشتار هفتم اکتبر ۲۰۲۳ «آموزش داد و تسلیح کرد» و افزود او «در آپارتمانی در قلب قم» کشته شد.
سپاه پاسداران تا این لحظه این خبر را مسکوت گذاشته اما رسانههای ایران نفر دوم کشتهشده در حمله به ساختمانی در سالاریه قم را «نواجوانی ۱۶ساله به نام احسان قاسمی» معرفی کردهاند.
محمد سعید ایزدی ازجمله فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه بود که پس از حملۀ ۷ اکتبر گروه افراطی حماس به اسرائیل، به دلیل کمک به حماس و جهاد اسلامی از جمله مشارکت در شبکه حمایت مالی از فعالیتهای «تروریستی و ارسال اسلحه» برای این دو گروه، در فهرست تحریمهای ایالات متحده و بریتانیا قرار گرفته بود.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
ایزدی از آغاز حملات اسرائیل به ایران در این ساختمان سه طبقه در محله سالاریه قم مخفی شده بود.
ییسرائل کاتس سعید ایزدی را فرماندهی خوانده است که گروه افراطی حماس را برای کشتار هفتم اکتبر ۲۰۲۳ «آموزش داد و تسلیح کرد» و افزود او «در آپارتمانی در قلب قم» کشته شد.
سپاه پاسداران تا این لحظه این خبر را مسکوت گذاشته اما رسانههای ایران نفر دوم کشتهشده در حمله به ساختمانی در سالاریه قم را «نواجوانی ۱۶ساله به نام احسان قاسمی» معرفی کردهاند.
محمد سعید ایزدی ازجمله فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه بود که پس از حملۀ ۷ اکتبر گروه افراطی حماس به اسرائیل، به دلیل کمک به حماس و جهاد اسلامی از جمله مشارکت در شبکه حمایت مالی از فعالیتهای «تروریستی و ارسال اسلحه» برای این دو گروه، در فهرست تحریمهای ایالات متحده و بریتانیا قرار گرفته بود.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👏8🔥3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی روزها هستند که هیچ وقت از یاد مردم پاک نمیشوند مثل تابستان ۶۷، مثل ۱۸ تیر ۷۸، مثل ۳۱ خرداد ۸۸ (قتل ندا)، مثل آبان خونین ۹۸ و هزاران روز دیگر که در هر کدامشان جوانان کشور را قتل عام و اعدام و شکنجه کردید!
خشم شاید زیر پوست یک ملت جمع شود و نمود بیرونی نداشته باشد، اما نمی توان برای همیشه حبسش کرد و یک جایی این سد میشکند و آن روز دیگر جایی برای هیچ کدامتان در هیچ جای دنیا نیست...
خیلی از گشتاپوها، نازیها و ایادی هیتلر بعدها در کشورهای آمریکای جنوبی مخفی شدند اما بیشترشان شناسایی و محاکمه شدند؛ «شما از هیتلر و مزدورانش بزرگتر نیستید»
کاسه صبر مردم ایران دیگر به سر رسیده و خشمشان را نمیتوانند کنترل کنند!
منتظر شکستن سد مردمی باشید که معصومانه و نجیبانه، چهل و شش ساله تحملتان کرده اند!
دیگر نه میبخشند و نه هرگز فراموش میکنند!
خشم ما از قدرت شما بزرگتر است!
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
خشم شاید زیر پوست یک ملت جمع شود و نمود بیرونی نداشته باشد، اما نمی توان برای همیشه حبسش کرد و یک جایی این سد میشکند و آن روز دیگر جایی برای هیچ کدامتان در هیچ جای دنیا نیست...
خیلی از گشتاپوها، نازیها و ایادی هیتلر بعدها در کشورهای آمریکای جنوبی مخفی شدند اما بیشترشان شناسایی و محاکمه شدند؛ «شما از هیتلر و مزدورانش بزرگتر نیستید»
کاسه صبر مردم ایران دیگر به سر رسیده و خشمشان را نمیتوانند کنترل کنند!
منتظر شکستن سد مردمی باشید که معصومانه و نجیبانه، چهل و شش ساله تحملتان کرده اند!
دیگر نه میبخشند و نه هرگز فراموش میکنند!
خشم ما از قدرت شما بزرگتر است!
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
❤16🤬3🕊2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ایران_بریفینگ / این داستان شهروندانی است که با شلیک گلوله، ضرب و شتم یا زندان، استنشاق #گازاشك_آور ، رد شدن خودروی #نیروی_انتظامی از روی بدنشان، پرتاب شدن از بالای پل عابر پیاده و... کشته شدند...
#مریم_سودبر #تهران ۳۰ خرداد ۸۸ : او در گوشهای از #خیابان_ولیعصر کنار دوستانش ایستاده بود و با حیرت صحنه کتکخوردن مردم را نگاه میکنند.
وحوش #یگان_ویژه در کنار لباس شخصیها به جمعیت حمله میکنند و آنها را با باتوم میزنند. حالا ضربات باتوم با شدت به سر او فرود میآیند
مریم با دو دستش محکم سرش را گرفته و ناله میکند. آرام آرام روی پاهایش میایستد و به چشمهای نگران کسانی که او را به میان گرفتهاند نگاه میکند و میگوید که کمی سرم سنگین شده.
او با همراهی دوستانش به خانه برمیگردد ولی ترجیح میدهد به خانوادهاش هیچ نگوید و آنها را نگران نکند. به اتاقش میرود، ساعاتی بعد مریم در همان اتاق خودش در خلوت میمیرد
پدر مریم : در #پزشکی_قانونی رفتیم جسد را تحویل بگیریم پزشکی آمد و گفت: آقا دختر شما، ضربهای به سرش وارد شده، گفتم خب همین را بنویسید.
گفت: اگر همین را بنویسم دخترتان را به شما تحویل نمیدهند
@irbriefing
#مریم_سودبر #تهران ۳۰ خرداد ۸۸ : او در گوشهای از #خیابان_ولیعصر کنار دوستانش ایستاده بود و با حیرت صحنه کتکخوردن مردم را نگاه میکنند.
وحوش #یگان_ویژه در کنار لباس شخصیها به جمعیت حمله میکنند و آنها را با باتوم میزنند. حالا ضربات باتوم با شدت به سر او فرود میآیند
مریم با دو دستش محکم سرش را گرفته و ناله میکند. آرام آرام روی پاهایش میایستد و به چشمهای نگران کسانی که او را به میان گرفتهاند نگاه میکند و میگوید که کمی سرم سنگین شده.
او با همراهی دوستانش به خانه برمیگردد ولی ترجیح میدهد به خانوادهاش هیچ نگوید و آنها را نگران نکند. به اتاقش میرود، ساعاتی بعد مریم در همان اتاق خودش در خلوت میمیرد
پدر مریم : در #پزشکی_قانونی رفتیم جسد را تحویل بگیریم پزشکی آمد و گفت: آقا دختر شما، ضربهای به سرش وارد شده، گفتم خب همین را بنویسید.
گفت: اگر همین را بنویسم دخترتان را به شما تحویل نمیدهند
@irbriefing
❤11🤬4🔥3
مریم سودبر یکی از کشته شدگان ۳۰ خرداد ۸۸ بود که گمنام مانده است
۱۵ سال پیش او که دانشجوی بیست و یک ساله ای بود در راهپیمایی اعتراضی سی خرداد توسط مزدوران سرکوبگر با ضربات متعدد باتوم بر سرش جان باخت.
از پدرش اصغر سودبر با تهدید و ارعاب تعهد گرفته شد که نباید مرگش رسانه ای شود…
پدر مریم میگوید: «۳۰ خرداد بود ناخودآگاه، در ضمیر ناخودآگاهم فکر کردم به مریم بگویم امروز به دانشگاه نرود. من آن روز به مادرش گفتم به مریم بگو دانشگاه نرود، دلشوره دارم، نمیدانم چرا. مریم از خواب بیدار شد، مادرش به او گفت که بابا میگوید دانشگاه نرو، مریم میگوید بابا طفلک چه می داند که من امروز آخرین امتحان دانشگاهم است... یک روسری سبز میبندد به سرش آن روز و میرود به خیابان...»
#مریم_سودبر در گوشهای از خیابان کنار دوستانش ایستاده، او به همراه دوستش شیرین با حیرت صحنههای کتکخوردن مردم را نگاه میکنند، حالا دیگر مأموران ضد و شورش نیز در کنار لباس شخصیها به جمعیت معترض حمله میکنند و آنهایی را که از چپ و راستشان در میروند با باتوم میزنند.
مریم پیش میدود و چند لباس شخصی باتوم به دست با باتومهایی که در آسمان میچرخانند پشت سرش میدوند. جمعیت نیز یک صدا شعار سر میدهد.
شیرین میگوید تا پیش مریم برسم ،برسر مریم شاید ده شربه زدند، مریم با دو دستش محکم سرش را گرفته بود دوستانش میخواهند او را به بیمارستان منتقل کنند. اما گفتند «بیمارستانها امن نیست، بعدش او را زندانی میکنند».
مریم به شیرین میگوید که کمی سرم سنگین شده اما میتوانم راه بروم. او با همراهی دوستانش به خانه برمیگردد ولی ترجیح میدهد به خانوادهاش هیچ نگوید و آنها را نگران نکند. حالا دوستانش نگرانند اما خانوادهاش آرام گرفتهاند که او به خانه برگشته است. همزمان تلویزیونهای سراسر جهان خبر مرگ دختر ۲۶ ساله ایرانی به نام ندا آقاسلطان را مخابره میکنند. مریم به اتاقش میرود. اصغر سودبر، پدر مریم در گفتوگویی که بعد از سه سال سکوت مطلق این خانواده با او داشتهام، میگوید، دخترم شب ۳۰ خرداد وقتی به خانه برگشت با ما حرفی نزد و به اتاقش رفت اما دیگر بیرون نیامد:
«داداش مریم یکهو متوجه میشود ساعت سه صبح است ولی مریم هنوز چراغ اتاقش را خاموش نکرده، با خودش میگوید مریم برای چه هنوز بیدار است، با خودش میگوید وقتی میخواهم بروم آب بخورم حتماً یک سر به مریم میزنم، اما هی “بلند میشوم، بلند میشوم” میکند تا اینکه میبیند ساعت نزدیک چهار، است و چراغ همچنان روشن است، مریم در همان اتاق خودش در خلوت میمیرد.»
#علیه_فراموشی
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
۱۵ سال پیش او که دانشجوی بیست و یک ساله ای بود در راهپیمایی اعتراضی سی خرداد توسط مزدوران سرکوبگر با ضربات متعدد باتوم بر سرش جان باخت.
از پدرش اصغر سودبر با تهدید و ارعاب تعهد گرفته شد که نباید مرگش رسانه ای شود…
پدر مریم میگوید: «۳۰ خرداد بود ناخودآگاه، در ضمیر ناخودآگاهم فکر کردم به مریم بگویم امروز به دانشگاه نرود. من آن روز به مادرش گفتم به مریم بگو دانشگاه نرود، دلشوره دارم، نمیدانم چرا. مریم از خواب بیدار شد، مادرش به او گفت که بابا میگوید دانشگاه نرو، مریم میگوید بابا طفلک چه می داند که من امروز آخرین امتحان دانشگاهم است... یک روسری سبز میبندد به سرش آن روز و میرود به خیابان...»
#مریم_سودبر در گوشهای از خیابان کنار دوستانش ایستاده، او به همراه دوستش شیرین با حیرت صحنههای کتکخوردن مردم را نگاه میکنند، حالا دیگر مأموران ضد و شورش نیز در کنار لباس شخصیها به جمعیت معترض حمله میکنند و آنهایی را که از چپ و راستشان در میروند با باتوم میزنند.
مریم پیش میدود و چند لباس شخصی باتوم به دست با باتومهایی که در آسمان میچرخانند پشت سرش میدوند. جمعیت نیز یک صدا شعار سر میدهد.
شیرین میگوید تا پیش مریم برسم ،برسر مریم شاید ده شربه زدند، مریم با دو دستش محکم سرش را گرفته بود دوستانش میخواهند او را به بیمارستان منتقل کنند. اما گفتند «بیمارستانها امن نیست، بعدش او را زندانی میکنند».
مریم به شیرین میگوید که کمی سرم سنگین شده اما میتوانم راه بروم. او با همراهی دوستانش به خانه برمیگردد ولی ترجیح میدهد به خانوادهاش هیچ نگوید و آنها را نگران نکند. حالا دوستانش نگرانند اما خانوادهاش آرام گرفتهاند که او به خانه برگشته است. همزمان تلویزیونهای سراسر جهان خبر مرگ دختر ۲۶ ساله ایرانی به نام ندا آقاسلطان را مخابره میکنند. مریم به اتاقش میرود. اصغر سودبر، پدر مریم در گفتوگویی که بعد از سه سال سکوت مطلق این خانواده با او داشتهام، میگوید، دخترم شب ۳۰ خرداد وقتی به خانه برگشت با ما حرفی نزد و به اتاقش رفت اما دیگر بیرون نیامد:
«داداش مریم یکهو متوجه میشود ساعت سه صبح است ولی مریم هنوز چراغ اتاقش را خاموش نکرده، با خودش میگوید مریم برای چه هنوز بیدار است، با خودش میگوید وقتی میخواهم بروم آب بخورم حتماً یک سر به مریم میزنم، اما هی “بلند میشوم، بلند میشوم” میکند تا اینکه میبیند ساعت نزدیک چهار، است و چراغ همچنان روشن است، مریم در همان اتاق خودش در خلوت میمیرد.»
#علیه_فراموشی
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
🔥10🤬8❤6🕊1
جمهوری اسلامی نه تنها رسانههایش بلکه عالیترین قرارگاه جنگ نیروهای مسلح قرارگاه خاتم الانبیا و نیروی دریایی سپاه در بیانیهای خبر از مسدود شدن فوری تنگه هرمز داد ،در حالی که اینچنین نبود و تردد در تنگه هرمز برقرار بود .
کمی بعدتر خبر از کناره گیری از مذاکرات در ژنو دادند که باز اینچنین نبود و با تمام توان تیم در حال مذاکره بود .
این دروغها برای جمهوری اسلامی عادی ترین راه و روش است .
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
کمی بعدتر خبر از کناره گیری از مذاکرات در ژنو دادند که باز اینچنین نبود و با تمام توان تیم در حال مذاکره بود .
این دروغها برای جمهوری اسلامی عادی ترین راه و روش است .
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👍13🔥4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جی دی ونس:
همانطور که ترامپ گفت، گاهی اوقات این آتشبسها به این معنی است که شما کمی کمتر تیراندازی میکنید.
اما ما میخواستیم مطمئن شویم که هماهنگی مناسبی برقرار شده است تا اگر تیراندازی صورت گرفت، اگر حزبالله به اسرائیل شلیک کرد، یا اگر اسرائیل پاسخ داد، ما واقعاً با یکدیگر صحبت کنیم و بفهمیم چگونه تیراندازی را متوقف کنیم.
🔗 Amir Farshad EBRAHIMI (@Goftaniha)
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
همانطور که ترامپ گفت، گاهی اوقات این آتشبسها به این معنی است که شما کمی کمتر تیراندازی میکنید.
اما ما میخواستیم مطمئن شویم که هماهنگی مناسبی برقرار شده است تا اگر تیراندازی صورت گرفت، اگر حزبالله به اسرائیل شلیک کرد، یا اگر اسرائیل پاسخ داد، ما واقعاً با یکدیگر صحبت کنیم و بفهمیم چگونه تیراندازی را متوقف کنیم.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤4🤬3👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جی دی ونس:
ما میخواستیم سازوکاری برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این تنگه باز است.
ما میخواستیم مطمئن شویم که سازوکاری ایجاد کردهایم تا مطمئن شویم وقتی درگیریهایی ناگزیر پیش میآید، میتوانیم از آنها عبور کنیم.
🔗 Amir Farshad EBRAHIMI (@Goftaniha)
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
ما میخواستیم سازوکاری برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این تنگه باز است.
ما میخواستیم مطمئن شویم که سازوکاری ایجاد کردهایم تا مطمئن شویم وقتی درگیریهایی ناگزیر پیش میآید، میتوانیم از آنها عبور کنیم.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍4🤬4❤1🤔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک پیروزی دیگر برای جمهوری اسلامی !
جی دی ونس:
ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشورشان بازگردانند.
🔗 Amir Farshad EBRAHIMI (@Goftaniha)
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
جی دی ونس:
ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشورشان بازگردانند.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🤬6👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تائید صداقت جمهوری اسلامی ؛ پیروزی دیگر !
جی دی ونس:
ایرانیها تهدید به ترک جلسه کردند، یا حداقل در رسانههای اجتماعی برای مردمشان اینگونه گفتندکه تهدیدهایی مبنی بر ترک جلسه وجود دارد.
واقعیت اما «آنها جلسه را ترک نکردند» (با پوزخند)
🔗 Amir Farshad EBRAHIMI (@Goftaniha)
📲 🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
جی دی ونس:
ایرانیها تهدید به ترک جلسه کردند، یا حداقل در رسانههای اجتماعی برای مردمشان اینگونه گفتندکه تهدیدهایی مبنی بر ترک جلسه وجود دارد.
واقعیت اما «آنها جلسه را ترک نکردند» (با پوزخند)
📡 @irbriefing
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍7🤬5😢1
حمید شریفی متولد ۱ تیر ۶۶ در شهرستان فریدن اصفهان و ساکن زینبیه ارزنون بود.
کارگر کارخانه و یکی از پر کارترین کارگران بود و همه پرسنل کارخانه به او ارادت خاصی داشتند.
پنج سال بود که ازدواج کرده بودند و در انتظار داشتن فرزند بودند ، سه ماه بود که دختری به زندگیشان رنگ داده بود که در اعتراضات #آبان_خونین_۹۸ در مقابل زینبیه اصفهان با سه گلوله جنگی در دم جان سپرد، پیکر #حمید_شریفی مطابق معمول توسط نیروهای امنیتی دزدیده شد ، دوازده روز پیکر او در سردخانه اصفهان نگهداری شد تا خانوادهاش رضایت دادند که او در تصادف جان باخته اما همزمان ۳۰ میلیون بابت پول گلوله از آنها گرفتند .
اگرچه حکومت از خانواده خواسته بود که علت مرگ را تصادف اعلام کنند اما اجازه برگزاری مراسم به آنها ندادند و حتی شبانه بیلبورد اعلام فوت وی را هم پاره کردند.
#علیه_فراموشی
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
کارگر کارخانه و یکی از پر کارترین کارگران بود و همه پرسنل کارخانه به او ارادت خاصی داشتند.
پنج سال بود که ازدواج کرده بودند و در انتظار داشتن فرزند بودند ، سه ماه بود که دختری به زندگیشان رنگ داده بود که در اعتراضات #آبان_خونین_۹۸ در مقابل زینبیه اصفهان با سه گلوله جنگی در دم جان سپرد، پیکر #حمید_شریفی مطابق معمول توسط نیروهای امنیتی دزدیده شد ، دوازده روز پیکر او در سردخانه اصفهان نگهداری شد تا خانوادهاش رضایت دادند که او در تصادف جان باخته اما همزمان ۳۰ میلیون بابت پول گلوله از آنها گرفتند .
اگرچه حکومت از خانواده خواسته بود که علت مرگ را تصادف اعلام کنند اما اجازه برگزاری مراسم به آنها ندادند و حتی شبانه بیلبورد اعلام فوت وی را هم پاره کردند.
#علیه_فراموشی
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
❤11🔥5🤬4😢2🕊1
اسماعیل اللهقلی،متولد ۱ تیر ۱۳۷۰ اهل تهران، ساکن بهارستان (جاده ساوه) بود.
اسماعیل در اولین روز اعتراضات #آبان_خونین_۹۸ در ۲۵ آبان در حالی که در مقابل مغازهاش ایستاده بود با شلیک مستقیم نیروهای وابسته به سپاه در شهرک گلستان، شهرستان بهارستان (جادهساوه) درحالیکه شعار میدهد مورد اصابت از ناحیه سیاهرگ گردن قرار میگیرد و به شهادت رسید.
ماموران لباس شخصی پیکر او را ربودند و هنگامی که خانوادهاش برای تحویل گیری از پیکر فرزندشان مراجعه کردند، اعلام کردند که باید ۶۰ میلیون پرداخت کنند تا پیکر #اسماعیل_الله_قلی را تحویل بدهند.
خانواده ناچارا خودروی اورا فروختند تا توانستند پول سه گلولهای که گردن و قلب او را هدف قرار گرفته بود، بدهند ، اما باز نیروهای امنیتی خانواده را تحت فشار قرار دادند تا فرزندشان را در سکوت و بدون برگزاری هیچ مراسمی در روستای ویان، همدان، خاکسپاری کنند.
#علیه_فراموشی
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
اسماعیل در اولین روز اعتراضات #آبان_خونین_۹۸ در ۲۵ آبان در حالی که در مقابل مغازهاش ایستاده بود با شلیک مستقیم نیروهای وابسته به سپاه در شهرک گلستان، شهرستان بهارستان (جادهساوه) درحالیکه شعار میدهد مورد اصابت از ناحیه سیاهرگ گردن قرار میگیرد و به شهادت رسید.
ماموران لباس شخصی پیکر او را ربودند و هنگامی که خانوادهاش برای تحویل گیری از پیکر فرزندشان مراجعه کردند، اعلام کردند که باید ۶۰ میلیون پرداخت کنند تا پیکر #اسماعیل_الله_قلی را تحویل بدهند.
خانواده ناچارا خودروی اورا فروختند تا توانستند پول سه گلولهای که گردن و قلب او را هدف قرار گرفته بود، بدهند ، اما باز نیروهای امنیتی خانواده را تحت فشار قرار دادند تا فرزندشان را در سکوت و بدون برگزاری هیچ مراسمی در روستای ویان، همدان، خاکسپاری کنند.
#علیه_فراموشی
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
😢9🤬5❤3🔥1
یک شهروند ناشناس در خیابانهای ونکوور کانادا به مثابه ارتش یکنفره دادخواه ایران شد!
این فرد با در دست داشتن پلاکاردی که روی آن نوشته شده «در ۲ شب، ۴۰ هزار ایرانی توسط جمهوری اسلامی قتلعام شدند» تلاش کرد توجه افکار عمومی را به سرکوب و کشتار گسترده ایرانیان را جلب کند.
#علیه_فراموشی
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
این فرد با در دست داشتن پلاکاردی که روی آن نوشته شده «در ۲ شب، ۴۰ هزار ایرانی توسط جمهوری اسلامی قتلعام شدند» تلاش کرد توجه افکار عمومی را به سرکوب و کشتار گسترده ایرانیان را جلب کند.
#علیه_فراموشی
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
❤18👏6
برهان منصورنیا متولد ۱ تیر ۷۰ و اهل مریوان است، برهان فارغالتحصیل دکترای دامپزشکی #دانشگاه_ارومیه بود، علاوه بر دامپزشکی، به جامعه شناسی و فلسفه هم علاقه داشت و البته یک دوستدار محیط زیست فعال بود!
او در جریان #آبان_خونین_۹۸ در #کرمانشاه با گلوله محافظان امنیت نظام به قتل رسید .
#برهان_منصورنیا روز ۲۵ آبان ماه ۹۸ در کرمانشاه نیروهای یگان ویژه او را از پشت هدف گلوله جنگی قرار میدهند، اما زنده میماند و به مدت ۳۴ ساعت با مرگ دستوپنجه نرم میکند تا عاقبت جانش در وضعیتی عجیب سرد و خاموش میشود و پیکر تکهوپارهاش را تحویل خانوادهاش میدهند.
بعد از اصابت گلوله وزخمی شدنش و انتقال مردم به بیمارستان چند ساعتی میگذرد تا پذیرش شود، حالا خانواده هم مطلع شده و به بیمارستان آمدهاند و با اعتراض و فریاد بالاخره او پذیرش و پس از گذشت ساعتها او را به اتاق عمل منتقل میکنند و عمل وی سه ساعت طول میکشد، تا ۲ شب طول میکشد، و بعد از آنکه از اتاق عمل بیرون میآید...
یکی از نزدیکان وی آن لحظات را شرح میدهد:«حالا آن بازهای که در اتاق عمل بوده، من که از دوستان صمیمی او شنیدم، وضعیت خانواده به شدت وخیم بوده و در آن بازه[زمانی] هشت جنازه را از اتاق عمل میآورند بیرون و اینها هر بار تا میشنوند که این جنازه برهان نبوده و برهان سالم است، میمیرند و زنده میشوند. خیلی شرایط بدی داشتهاند….ساعت ۲ شب که میآورندش بیرون، به طرز عجیبی به جای اینکه به آیسییو و مراقبتهای ویژه انتقالش بدهند، میبرندش به بخش. و ایشان را به مدت تقریباً ۸ ساعت در راهرو رها کرده بودند تا این که تختی پیدا شود و ایشان را به بخش منتقل کنند.
بعد از این، ایشان مدتی را در بخش جراحی بیمارستان تحت مراقبت بودند. این میگذرد تا روز دوشنبه ۲۷آبان که تقریباً ساعت ۳ عصر میبینند وضعیتش دارد خیلی بد میشود. وضع دارد وخیم میشود و برهان نمیتواند دست و پایش را تکان بدهد و بدنش سرد میشود و خانوادهاش بهشدت نگران میشوند که چه اتفاقی دارد میافتد.
خونریزی داخلی کرده و در آن بازههای آخر، دکترش میآید بالای سرش و آن موقع میگوید این بیمار باید برود داخل آیسییو و مراقبت ویژه. آن شب یکی دو ساعت برهان در کما بوده و تقریباً ساعت ۹ شب جانش را از دست میدهد…
#علیه_فراموشی
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
او در جریان #آبان_خونین_۹۸ در #کرمانشاه با گلوله محافظان امنیت نظام به قتل رسید .
#برهان_منصورنیا روز ۲۵ آبان ماه ۹۸ در کرمانشاه نیروهای یگان ویژه او را از پشت هدف گلوله جنگی قرار میدهند، اما زنده میماند و به مدت ۳۴ ساعت با مرگ دستوپنجه نرم میکند تا عاقبت جانش در وضعیتی عجیب سرد و خاموش میشود و پیکر تکهوپارهاش را تحویل خانوادهاش میدهند.
بعد از اصابت گلوله وزخمی شدنش و انتقال مردم به بیمارستان چند ساعتی میگذرد تا پذیرش شود، حالا خانواده هم مطلع شده و به بیمارستان آمدهاند و با اعتراض و فریاد بالاخره او پذیرش و پس از گذشت ساعتها او را به اتاق عمل منتقل میکنند و عمل وی سه ساعت طول میکشد، تا ۲ شب طول میکشد، و بعد از آنکه از اتاق عمل بیرون میآید...
یکی از نزدیکان وی آن لحظات را شرح میدهد:«حالا آن بازهای که در اتاق عمل بوده، من که از دوستان صمیمی او شنیدم، وضعیت خانواده به شدت وخیم بوده و در آن بازه[زمانی] هشت جنازه را از اتاق عمل میآورند بیرون و اینها هر بار تا میشنوند که این جنازه برهان نبوده و برهان سالم است، میمیرند و زنده میشوند. خیلی شرایط بدی داشتهاند….ساعت ۲ شب که میآورندش بیرون، به طرز عجیبی به جای اینکه به آیسییو و مراقبتهای ویژه انتقالش بدهند، میبرندش به بخش. و ایشان را به مدت تقریباً ۸ ساعت در راهرو رها کرده بودند تا این که تختی پیدا شود و ایشان را به بخش منتقل کنند.
بعد از این، ایشان مدتی را در بخش جراحی بیمارستان تحت مراقبت بودند. این میگذرد تا روز دوشنبه ۲۷آبان که تقریباً ساعت ۳ عصر میبینند وضعیتش دارد خیلی بد میشود. وضع دارد وخیم میشود و برهان نمیتواند دست و پایش را تکان بدهد و بدنش سرد میشود و خانوادهاش بهشدت نگران میشوند که چه اتفاقی دارد میافتد.
خونریزی داخلی کرده و در آن بازههای آخر، دکترش میآید بالای سرش و آن موقع میگوید این بیمار باید برود داخل آیسییو و مراقبت ویژه. آن شب یکی دو ساعت برهان در کما بوده و تقریباً ساعت ۹ شب جانش را از دست میدهد…
#علیه_فراموشی
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
🔥6❤3🤬1🕊1
احمد شفیعی کیست؟
احمد شفیعی طی سالهای ۶۳ تا ۷۲ مدیر کل اطلاعات استان گیلان بود و در سرکوبها و اعدامها و خصوصا کشتار زندانیان سیاسی در سال ۶۷ در این استان نقش مهمی داشت.
شفیعی طی سالهای ۷۲ تا ۷۸ معاونت پژوهشی و سپس آموزشی وزارت اطلاعات را برعهده داشت و از سال ۷۸ تا ۸۴ در دوران وزارت یونسی جانشین وزیر اطلاعات بود.
شفیعی از نظر جناحی بیشتر به باند اصلاح طلب نزدیک هست اما با تمام جناحهای رژیم در ارتباط است.
احمد شفیعی در حال حاضر استاد دانشکده وزارت اطلاعات ، مسئول موسسه تحقیقاتی چشم انداز توسعه و امنیت (در کنار یونسی) و مشاور دفتر خامنه ای هست.
نام شفیعی یکی از گزینه های اصلی برای برعهده گرفتن پست وزارت اطلاعات در دولت روحانی بود اما نهایتا علوی انتخاب شد.
احمد شفیعی مدتی پیش در مصاحبه ای از عملکرد وزارت اطلاعات در دوران رفسنجانی و فعالیتهای اقتصادی آن دفاع کرده بود و فاش کرده بود که احمد خمینی مستقلا با وزارت اطلاعات ارتباط داشت.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
احمد شفیعی طی سالهای ۶۳ تا ۷۲ مدیر کل اطلاعات استان گیلان بود و در سرکوبها و اعدامها و خصوصا کشتار زندانیان سیاسی در سال ۶۷ در این استان نقش مهمی داشت.
شفیعی طی سالهای ۷۲ تا ۷۸ معاونت پژوهشی و سپس آموزشی وزارت اطلاعات را برعهده داشت و از سال ۷۸ تا ۸۴ در دوران وزارت یونسی جانشین وزیر اطلاعات بود.
شفیعی از نظر جناحی بیشتر به باند اصلاح طلب نزدیک هست اما با تمام جناحهای رژیم در ارتباط است.
احمد شفیعی در حال حاضر استاد دانشکده وزارت اطلاعات ، مسئول موسسه تحقیقاتی چشم انداز توسعه و امنیت (در کنار یونسی) و مشاور دفتر خامنه ای هست.
نام شفیعی یکی از گزینه های اصلی برای برعهده گرفتن پست وزارت اطلاعات در دولت روحانی بود اما نهایتا علوی انتخاب شد.
احمد شفیعی مدتی پیش در مصاحبه ای از عملکرد وزارت اطلاعات در دوران رفسنجانی و فعالیتهای اقتصادی آن دفاع کرده بود و فاش کرده بود که احمد خمینی مستقلا با وزارت اطلاعات ارتباط داشت.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🤬6🔥4❤3🤔1
ایران بریفینگ
درگیری امنیتی در میدان انقلاب تهران ساعاتی پیش در ابتدای خیابان کارگر از میدان انقلاب تهران نیروهای امنیتی احتمالا سپاه پاسداران با سه خودروی امنیتی انتظامی درگیر شدند! درگیری برای حدود ده دقیقه به درازا کشیده شده و دو طرف اقدام به شلیک تیرهوایی و تهدید…
داستان درگیریهای میدان انقلاب و خیابان کارگر مشخص شد!
درگیری بین چند مدیر کل وزارت اطلاعات و معاونت عملیات و نیروهای حفاظت وزارت اطلاعات بوده .
در جنگ اخیر دو وزیر جمهوری اسلامی کشته شدند،وزیر دفاع و وزیر اطلاعات .
هر دو وزارتخانه توسط سرپرست اداره میشود،مجلس نیز همچنان تعطیل است و عملا دولت امکان معرفی وزیر جدید ندارد !
سرپرست وزارتخانه ها طبق آئین نامه دولت قدرت و جایگاه عزل و نصب ندارند و باید با همان ترکیب فعالیت نمایند.
اما سرپرست وزارت اطلاعات در هفتههای گذشته اقدام به برکناری های گسترده کرده که منجر به درگیریهای مسلحانه هم شده است.
در وزارت اطلاعات و برکناری یک مدیرکل و سه معاون مدیرکل و چهار مشاور اسماعیل خطیب در وزارت اطلاعات با روی کار آمدن حجت الاسلام شفیعی بعنوان سرپرست وزارت اطلاعات
بر اساس خبرهای منتشر شده ، افراد برکنار شده اعتقاد دارند احمد شفیعی که مدت ها از کار اجرایی در وزارت اطلاعات دور بوده چرا باید با باند بازی سیدعلی اصغر حجازی قائم مقام در دفتر خامنه ای مسئولیت واجا را بر عهده بگیرد و حتی تمامی پست های معاونت ها را نیز در اختیار خودش بگید آنها با حذف و تغیرات مشکل دارند و در برابر آن مقاومت کردهاند کار به زدوخورد و درگیری مسلحانه کشیده میشود ،شفیعی دستور بازداشت میدهد و مدیران معزول و طرفدارانشان مقاومت میکنند و درگیری به بیرون از ساختمان مجموعه وزارت اطلاعات کشیده میشود.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
درگیری بین چند مدیر کل وزارت اطلاعات و معاونت عملیات و نیروهای حفاظت وزارت اطلاعات بوده .
در جنگ اخیر دو وزیر جمهوری اسلامی کشته شدند،وزیر دفاع و وزیر اطلاعات .
هر دو وزارتخانه توسط سرپرست اداره میشود،مجلس نیز همچنان تعطیل است و عملا دولت امکان معرفی وزیر جدید ندارد !
سرپرست وزارتخانه ها طبق آئین نامه دولت قدرت و جایگاه عزل و نصب ندارند و باید با همان ترکیب فعالیت نمایند.
اما سرپرست وزارت اطلاعات در هفتههای گذشته اقدام به برکناری های گسترده کرده که منجر به درگیریهای مسلحانه هم شده است.
در وزارت اطلاعات و برکناری یک مدیرکل و سه معاون مدیرکل و چهار مشاور اسماعیل خطیب در وزارت اطلاعات با روی کار آمدن حجت الاسلام شفیعی بعنوان سرپرست وزارت اطلاعات
بر اساس خبرهای منتشر شده ، افراد برکنار شده اعتقاد دارند احمد شفیعی که مدت ها از کار اجرایی در وزارت اطلاعات دور بوده چرا باید با باند بازی سیدعلی اصغر حجازی قائم مقام در دفتر خامنه ای مسئولیت واجا را بر عهده بگیرد و حتی تمامی پست های معاونت ها را نیز در اختیار خودش بگید آنها با حذف و تغیرات مشکل دارند و در برابر آن مقاومت کردهاند کار به زدوخورد و درگیری مسلحانه کشیده میشود ،شفیعی دستور بازداشت میدهد و مدیران معزول و طرفدارانشان مقاومت میکنند و درگیری به بیرون از ساختمان مجموعه وزارت اطلاعات کشیده میشود.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🔥9❤4🤔3🤬2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
سال گذشته در چنین روزی به دنبال حملات هوایی جنگندههای اسرائیل به سایتهای موشکی کرمانشاه ، بهنام شهریاری از فرماندهان نیروی قدس در حال فرار از کرمانشاه با خودروی پژوی سفید رنگ در جاده هدف پهپادهای اسرائیلی قرار گرفت.
بهنام شهریاری فرمانده یگان انتقال تسلیحات نیروی قدس سپاه بود که به هلاکت رسید.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
بهنام شهریاری فرمانده یگان انتقال تسلیحات نیروی قدس سپاه بود که به هلاکت رسید.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👍5❤4👏3🤬2
ایران بریفینگ
سال گذشته در چنین روزی به دنبال حملات هوایی جنگندههای اسرائیل به سایتهای موشکی کرمانشاه ، بهنام شهریاری از فرماندهان نیروی قدس در حال فرار از کرمانشاه با خودروی پژوی سفید رنگ در جاده هدف پهپادهای اسرائیلی قرار گرفت. بهنام شهریاری فرمانده یگان انتقال تسلیحات…
سرهنگ بهنام شهریاری، از فرماندهان نیروی قدس سپاه و مسئولان انتقال تسلیحات نیروی قدس بود که در جریان فرار با خودرو در غرب ایران با حمله پهپادهای انتحاری به هلاکت رسید .
پیشتر، شهریاری از سوی آمریکا تحریم شده بود و دادستانی فدرال ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک نیز اتهاماتی را علیه وی در جریان هک یک بیمارستان کودکان مطرح کرده بود.
ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد بهنام شهریاری، فرمانده واحد ۱۹۰ نیروی قدس سپاه را در حمله هوایی در غرب ایران هدف قرار داده و کشته است.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که این فرمانده نظامی مسئول انتقال سلاح از جمهوری اسلامی به گروههای نیابتی از جمله حزبالله، حماس و حوثیها بوده است.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
پیشتر، شهریاری از سوی آمریکا تحریم شده بود و دادستانی فدرال ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک نیز اتهاماتی را علیه وی در جریان هک یک بیمارستان کودکان مطرح کرده بود.
ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد بهنام شهریاری، فرمانده واحد ۱۹۰ نیروی قدس سپاه را در حمله هوایی در غرب ایران هدف قرار داده و کشته است.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که این فرمانده نظامی مسئول انتقال سلاح از جمهوری اسلامی به گروههای نیابتی از جمله حزبالله، حماس و حوثیها بوده است.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👏16🔥1🤬1