ایران بریفینگ
7.73K subscribers
22.9K photos
29.1K videos
39.7K links
هدف ما؛ پایش و اطلاع رسانی تمامی فعالیت‌های نهادهای امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی است.
سایت:
www.irbr.news


توییتر:
twitter.com/irbriefing

ارتباط با مخاطبین در تلگرام :

@iranbriefing
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی ترامپ در اعتراض به رای سنا در شبکه‌های اجتماعی‌اش منتشر کرده :
از سال ۱۹۷۹، زمان می‌گذرد.
ایران در ۴۷ سال گذشته هر سال آمریکایی‌ها را کشته است.
۱۶۰ گروگان کشته شده‌اند.
۱۸۰ حمله از سوی ایران به آمریکایی‌ها.
رؤسای جمهور پیشین با سازش با ایران، ۱.۷ میلیارد دلار نقد به آن پرداخت کردند و در حالی که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای بود، از اعمال تحریم‌ها خودداری کردند.
این می‌تواند ۱۱ بمب هسته‌ای یا موشکی بسازد که به زودی ممکن است به خاک آمریکا برسد.
تولید قریب‌الوقوع یک سلاح هسته‌ای آن‌قدر نزدیک است که آرامش‌بخش نیست.
ایران چه زمانی به سلاح هسته‌ای دست خواهد یافت؟
هرگز.
متشکریم، رئیس‌جمهور ترامپ.

در واکنش به:
سنای آمریکا که در اختیار جمهوری‌خواهان است، روز سه‌شنبه از طرحی قانونی برای توقف اقدام نظامی آمریکا علیه ایران حمایت کرد.
سنا با ۵۰ رای موافق در برابر ۴۸ رای مخالف به این قطعنامه مشترک رای داد.
این طرح پیشتر در اوایل ماه جاری در مجلس نمایندگان آمریکا نیز تصویب شده بود.

🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🤬7
اینجا آرامگاه شهید راه استقلال ایران اولین #شهید_مشروطه در #تبریز ؛ مزار آقا ابراهیم کاظمی، که از وی به عنوان اولین شهید #مشروطه یاد می‌‌شود که به همراه ثقه‌الاسلام توسط روس‌ها به دار آویخته شد؛ مزاری گم شده در #آرامستان‌_امامیه_تبریز در میان علف‌های هرز ، تا کنون نیز چندباری این سنگ قبر از جایش کنده شده بود و سنگ دیگری که بر زمین نصب بوده توسط افرادی مغرض پس از چندبار شکسته شدن بالاخره نابود شد و‌اکنون دیگر سیمان شده و‌اثری از آن نیست.
فقط یک سئوال : فرض کنید #آقا_ابراهیم_کاظمی را در #عاشورای سال ۱۲۹۱ آمریکایی ها کشته بودند؛ آیا وضعیت این قبر و نام و‌آوازه این شهید و دیگر #شهدای_مشروطه در #روز_عاشورا اینگونه بود؟
#جمهوری_روسی_اسلامی #روسیه_ایران #روسیه_خائن_به_مردم_ایران

🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
👍9🤔1
اسرائیل کاتز، وزیر دفاع اسرائیل، روز چهارشنبه سوم تیرماه، اعلام کرد ارتش این کشور حتی اگر آمریکا هم بخواهد، از  جنوب لبنان خارج نخواهد شد.

به گزارش تایمز اسرائیل کاتز در کنفرانس «مونی اکسپو» و در جمع مدیران محلی در تل‌آویو گفت: «حضور نیروهای اسرائیلی در این منطقه ادامه خواهد یافت و حدود ۲۰۰ هزار ساکن لبنانی نیز اجازه بازگشت به خانه‌های خود را نخواهند داشت.»

وزیر دفاع اسرائیل دلیل این تصمیم را نگرانی‌های امنیتی عنوان کرد و گفت: «در گذشته حضور غیرنظامیان در مناطق امنیتی به حملات و بمب‌گذاری علیه نیروهای اسرائیلی منجر شده است.» او همچنین افزود: «آنچه در گذشته در مناطق امنیتی رخ داد، بمب‌های کنار جاده‌ای و حمله به سربازان بود و به همین دلیل اجازه نخواهیم داد چنین وضعیتی تکرار شود.»

🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👏12👍41🤬1