ایران بریفینگ
سال گذشته در چنین روزی به دنبال حملات هوایی جنگندههای اسرائیل به سایتهای موشکی کرمانشاه ، بهنام شهریاری از فرماندهان نیروی قدس در حال فرار از کرمانشاه با خودروی پژوی سفید رنگ در جاده هدف پهپادهای اسرائیلی قرار گرفت. بهنام شهریاری فرمانده یگان انتقال تسلیحات…
سرهنگ بهنام شهریاری، از فرماندهان نیروی قدس سپاه و مسئولان انتقال تسلیحات نیروی قدس بود که در جریان فرار با خودرو در غرب ایران با حمله پهپادهای انتحاری به هلاکت رسید .
پیشتر، شهریاری از سوی آمریکا تحریم شده بود و دادستانی فدرال ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک نیز اتهاماتی را علیه وی در جریان هک یک بیمارستان کودکان مطرح کرده بود.
ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد بهنام شهریاری، فرمانده واحد ۱۹۰ نیروی قدس سپاه را در حمله هوایی در غرب ایران هدف قرار داده و کشته است.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که این فرمانده نظامی مسئول انتقال سلاح از جمهوری اسلامی به گروههای نیابتی از جمله حزبالله، حماس و حوثیها بوده است.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
پیشتر، شهریاری از سوی آمریکا تحریم شده بود و دادستانی فدرال ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک نیز اتهاماتی را علیه وی در جریان هک یک بیمارستان کودکان مطرح کرده بود.
ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد بهنام شهریاری، فرمانده واحد ۱۹۰ نیروی قدس سپاه را در حمله هوایی در غرب ایران هدف قرار داده و کشته است.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که این فرمانده نظامی مسئول انتقال سلاح از جمهوری اسلامی به گروههای نیابتی از جمله حزبالله، حماس و حوثیها بوده است.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👏23🔥4🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زنی که دستش خالیست و پلیسی که ...
این روضه شام عاشورا ایران است .
آن زمان که کشتید و زدید هم هموطن بودند؟
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
این روضه شام عاشورا ایران است .
آن زمان که کشتید و زدید هم هموطن بودند؟
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
🤬26😢6👍2🔥2❤1
ردپای دیجیتالی نشون میده که نامهها و پوسترهای دفتر «مجتبی خامنهای» و «قالیباف» دقیقاً با یک کامپیوتر نوشته شده؛ چون نرمافزار، سیستمعامل و خروجی فنی فایلهای هر دو دفتر عینا مثل همه.
📌اول کار (تا اوایل خرداد) نامهها رو با سیستم مک (اپل) مینوشتند، اما بعد از اون سیستمشون رو عوض کردن و رفتن سراغ ویندوز.
ماه ۶ میلادی (ژوئن) دقیقاً معادل خردادماه است
نتیجه کلی = مجتبی وجود ندارد!
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
📌اول کار (تا اوایل خرداد) نامهها رو با سیستم مک (اپل) مینوشتند، اما بعد از اون سیستمشون رو عوض کردن و رفتن سراغ ویندوز.
ماه ۶ میلادی (ژوئن) دقیقاً معادل خردادماه است
نتیجه کلی = مجتبی وجود ندارد!
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👍29❤3
شبکه بانکی کشور کلا مختل شده ؛ ATM ها کار نمی کنه و هیچ دستگاه پوزی هم وصل نیست کلا الان سه روزه نه میشه چیزی خرید نه چیزی فروخت مطبهای پزشکان، داروخانهها، فروشگاههای مواد غذایی و مراکز عرضه اقلام سوپرمارکتی به دلیل قطع یا اختلال در پرداختهای بانکی قادر به ارائه خدمات عادی نیستند.
پمپبنزینها قفل شده و خودداری حکومت از توزیع پول نقد، فشار این بحران را بیشتر کرده است.
تو اعتراضات دی ماه و آبان ۹۸ کار صداوسیما این بود که هر شب از ده نفر گزارش تهیه میکرد که چون اغتشاشگرا بانک و ATMهارو آتش زدن پول نرسید بریم دکتر مادر بزرگم مرد چون پمپ بنزین آتش زدن بنزین نداشتیم بچمون رو نتونستیم ببریم بیمارستان مرد !
الان کسی نمی میره دیگه ؟
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
پمپبنزینها قفل شده و خودداری حکومت از توزیع پول نقد، فشار این بحران را بیشتر کرده است.
تو اعتراضات دی ماه و آبان ۹۸ کار صداوسیما این بود که هر شب از ده نفر گزارش تهیه میکرد که چون اغتشاشگرا بانک و ATMهارو آتش زدن پول نرسید بریم دکتر مادر بزرگم مرد چون پمپ بنزین آتش زدن بنزین نداشتیم بچمون رو نتونستیم ببریم بیمارستان مرد !
الان کسی نمی میره دیگه ؟
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👍25🔥3👏3
عیسی هواسی، بازرس کل استان البرز اعلام کرد که ۶۰٪ از آمبولانسهای این استان مربوط به دوران حنگ ایران و عراق هستند و مابقی نیز بیش از ۱۵ سال قدمت داشته و فرسوده هستند.
هواسی همچنین با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه درمان بهخصوص در حوزههای بیهوشی، اطفال، داخلی و زنان و زایمان افزود که اکنون با کمبود ۱۳۹۵ پرستار و ۱۶۸ کمک پرستار مواجه هستیم.
@defensedesk
هواسی همچنین با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه درمان بهخصوص در حوزههای بیهوشی، اطفال، داخلی و زنان و زایمان افزود که اکنون با کمبود ۱۳۹۵ پرستار و ۱۶۸ کمک پرستار مواجه هستیم.
@defensedesk
👍13🤔6🔥2🤬1
ایلانا گریتزوسکی، گروگان پیشین حماس، در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره خشونت جنسی علیه گروگانهای ربودهشده در حمله هفتم اکتبر شهادت داد و ریم السالم، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور خشونت علیه زنان را به انکار شواهد این جرایم متهم کرد.
گریتزوسکی خطاب به ریم السالم گفت: «در هفتم اکتبر و در دوران اسارت، زنان یهودی مورد تجاوز، آزار و تحقیر قرار گرفتند و شما سکوت و انکار را انتخاب کردید. شما میگویید هیچ مدرکی درباره خشونت جنسی در هفتم اکتبر وجود نداشته است. من امروز اینجا ایستادهام؛ زنی که از آن وقایع جان سالم به در برده است. من شاهد زنده خشونت جنسی حماس هستم.»
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
گریتزوسکی خطاب به ریم السالم گفت: «در هفتم اکتبر و در دوران اسارت، زنان یهودی مورد تجاوز، آزار و تحقیر قرار گرفتند و شما سکوت و انکار را انتخاب کردید. شما میگویید هیچ مدرکی درباره خشونت جنسی در هفتم اکتبر وجود نداشته است. من امروز اینجا ایستادهام؛ زنی که از آن وقایع جان سالم به در برده است. من شاهد زنده خشونت جنسی حماس هستم.»
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🤬20❤5👍3🔥3😢2🕊1
هک در کار نیست بانکها ورشکسته شدند!
اخبار ضدونقیض درباره اختلال شبکه بانکی اخبار غالب اینه که هک شدیدی شده اما در مقابل منابع موثقی هم معتقدند بانکها هک نشدند؛ ورشکست شدهاند!
و ادعای مکرر «حمله سایبری به بانکها»، در واقع خروجی توافق پشتپرده #بانک_مرکزی ، و دستگاههای امنیتی است برای فرار از اعلام ورشکستگی است.
این منابع معتقدند جمهوری اسلامی تصمیم گرفته؛
۱. برای پنهان کردن کسری ترازنامهها و ناترازی شدید مالی، دیتابیسها را عمداً از دسترس خارج کند.
۲. با اسم رمز «حمله سایبری»، جلوی هجوم مردم به بازار طلا و ارز را بگیرد.
. جامعه با این شوکها، برای پذیرش واقعیت قانع و آماده شود.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
اخبار ضدونقیض درباره اختلال شبکه بانکی اخبار غالب اینه که هک شدیدی شده اما در مقابل منابع موثقی هم معتقدند بانکها هک نشدند؛ ورشکست شدهاند!
و ادعای مکرر «حمله سایبری به بانکها»، در واقع خروجی توافق پشتپرده #بانک_مرکزی ، و دستگاههای امنیتی است برای فرار از اعلام ورشکستگی است.
این منابع معتقدند جمهوری اسلامی تصمیم گرفته؛
۱. برای پنهان کردن کسری ترازنامهها و ناترازی شدید مالی، دیتابیسها را عمداً از دسترس خارج کند.
۲. با اسم رمز «حمله سایبری»، جلوی هجوم مردم به بازار طلا و ارز را بگیرد.
. جامعه با این شوکها، برای پذیرش واقعیت قانع و آماده شود.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👍23🤯5👎4🤔4❤1🔥1🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«ما نمیتوانیم اجازه دهیم رژیم آیتاللهها به سلاحهای هستهای یا کلاهکهای هستهای دست یابد، به خصوص با توجه به اینکه در حال حاضر موشکهای دوربرد دارد و به وضوح نشان داده است که این موشکها را در اختیار دارد.و من فقط در مورد ایالات متحده یا کشورهای نزدیک به مرزهای ایران یا اسرائیل صحبت نمیکنم.ما نمیتوانیم اجازه دهیم.»
-جورجیا ملونی،نخست وزیر ایتالیا
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
-جورجیا ملونی،نخست وزیر ایتالیا
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👍19❤3🤬2👎1😢1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
👍15🤬2👎1🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از سری جنایاتی که جمهوری اسلامی با قطعی اینترنت در صدد مخفی کردنش بود:
جاویدنام ناشناس در بلوار وکیل آباد #مشهد
گله کفتاران رژیم تنها گیرش آوردن ، دورش حلقه زدن و با شات گان از فاصله نیم متری به آلت تناسلی اش شلیک کردند، بالا سرش ایستادند تا تسلیم مرگ شود،
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
جاویدنام ناشناس در بلوار وکیل آباد #مشهد
گله کفتاران رژیم تنها گیرش آوردن ، دورش حلقه زدن و با شات گان از فاصله نیم متری به آلت تناسلی اش شلیک کردند، بالا سرش ایستادند تا تسلیم مرگ شود،
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🤬25😢10❤4🔥2🤯1
گویا ایران ۱۰ فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۷۷ به صورت دسته دوم از عربستان خریداری کرده
🔴 تصویر ماهوارهای ادعایی از اولین فروند تحویلی است
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🤬18🔥2👏2❤1👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
آنچه که #کویتی_پور ، مداح معروف دوران جنگ هشت ساله و عزاداری های محرم، همان خواننده ویژه دهه شصتی ها خوانده، نشانی مهم از آغاز یک پایان است.
از دهه شصتی ها کمتر کسی به نظام زور وفادار مانده.
امروز نخست وزیر آن دهه خاص تاریخ معاصر در حصر است و خواننده انقلابیون که #ممد_نبودی_ببینی را برای فتح غرور انگیز خرمشهر برایمان میخواند و با «عمه بابایم کجاست» اشک ما را در بازنمایی رخداد کربلا جاری می کرد، از عاشواری تاریخی به عاشورای روی زمین بازگشته، جایی که قتلگاه کودک و پیر و جوان است :
«حالمون بدجوری داغونه رئیس، کبکمون خروس نمیخونه رئیس جوونیم رو کشتند، دیگه ارشاد نداره، حاجی اینجا دارند همه جوونها رو میدَرند، وطنم شرحه شرحه خونه ولاله زاره»
خواننده انقلابی آن روزها که مدتها سکوت کرده بود و در سال پیش هم اثری اعتراضی را سرود، اینبار در کنار خواننده ای جوان به طرز معناداری “ رئیس” که استعاره ای از ولی فقیه حاکم بر کشور است را به باد حمله گرفته و هم تلویحا خشمش را از آن همه شور و شوق اول انقلاب که به کام دیکتاتوری ریخته شد بیان کرده و هم از زبان خواننده جوان، دانیال مقدم، علیه تداوم سنت رئیس در نابودی وطن عصیان کرده:«اهل بیتتون گفته روز مردم رو، شب کنید؟ ریشِتون، ریشه مردم رو سوزانده»
رهایی وطن از چنگ رئیس و دشمنی که در میان ما رخنه کرده و ما را بی نیاز از دشمنی خارجی کرده، نیازمند اتحاد همه نسلهاست. از #غلامعلی_کویتی_پور دهه شصتی ها تا خواننده جوان همکارش تا هر کس با سنت رئیس مشکل دارد، سنتی تاریخی علیه فرهنگ شهروندمداری.
خوش آمد به کویتی پور دهه شصتی ها که به قول خودش علیه آن “آش بدمزه ای” که برایمان پختند، عصیانگری کرده، به طرز معناداری در کنار نسلهای جوان قرار گرفته. ریشه کردن رئیس و سنت دیکتاتوری نیازمند این اتحاد است؛ اتحاد بین همه آنها که امروز از آنچه پختند شرمسارند و همه نسلهایی که میراثدار یک دیکتاتوری سخت خون آشام به نام مذهب هستند.
کویتی پور دهه شصت مرد و از خاکسترش کویتی پوری جدید برخاسته؛ شجاع علیه رئیس و دوشادوش نسلهایی با جوانی های بر باد رفته و در پی باز پس گیری وطنی زخمی و شرحه شرحه. پیروزی ما در اتحاد همه زخم خوردگان است.
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
از دهه شصتی ها کمتر کسی به نظام زور وفادار مانده.
امروز نخست وزیر آن دهه خاص تاریخ معاصر در حصر است و خواننده انقلابیون که #ممد_نبودی_ببینی را برای فتح غرور انگیز خرمشهر برایمان میخواند و با «عمه بابایم کجاست» اشک ما را در بازنمایی رخداد کربلا جاری می کرد، از عاشواری تاریخی به عاشورای روی زمین بازگشته، جایی که قتلگاه کودک و پیر و جوان است :
«حالمون بدجوری داغونه رئیس، کبکمون خروس نمیخونه رئیس جوونیم رو کشتند، دیگه ارشاد نداره، حاجی اینجا دارند همه جوونها رو میدَرند، وطنم شرحه شرحه خونه ولاله زاره»
خواننده انقلابی آن روزها که مدتها سکوت کرده بود و در سال پیش هم اثری اعتراضی را سرود، اینبار در کنار خواننده ای جوان به طرز معناداری “ رئیس” که استعاره ای از ولی فقیه حاکم بر کشور است را به باد حمله گرفته و هم تلویحا خشمش را از آن همه شور و شوق اول انقلاب که به کام دیکتاتوری ریخته شد بیان کرده و هم از زبان خواننده جوان، دانیال مقدم، علیه تداوم سنت رئیس در نابودی وطن عصیان کرده:«اهل بیتتون گفته روز مردم رو، شب کنید؟ ریشِتون، ریشه مردم رو سوزانده»
رهایی وطن از چنگ رئیس و دشمنی که در میان ما رخنه کرده و ما را بی نیاز از دشمنی خارجی کرده، نیازمند اتحاد همه نسلهاست. از #غلامعلی_کویتی_پور دهه شصتی ها تا خواننده جوان همکارش تا هر کس با سنت رئیس مشکل دارد، سنتی تاریخی علیه فرهنگ شهروندمداری.
خوش آمد به کویتی پور دهه شصتی ها که به قول خودش علیه آن “آش بدمزه ای” که برایمان پختند، عصیانگری کرده، به طرز معناداری در کنار نسلهای جوان قرار گرفته. ریشه کردن رئیس و سنت دیکتاتوری نیازمند این اتحاد است؛ اتحاد بین همه آنها که امروز از آنچه پختند شرمسارند و همه نسلهایی که میراثدار یک دیکتاتوری سخت خون آشام به نام مذهب هستند.
کویتی پور دهه شصت مرد و از خاکسترش کویتی پوری جدید برخاسته؛ شجاع علیه رئیس و دوشادوش نسلهایی با جوانی های بر باد رفته و در پی باز پس گیری وطنی زخمی و شرحه شرحه. پیروزی ما در اتحاد همه زخم خوردگان است.
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
❤18👍9👎5🔥1🤔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاشورا !!
من همونیم که هزارتا کاور مشکیو باز کردم داداشمو پیدا کنم
من همونیم که هر کاوری رو باز میکردم دعا میکردم اون نباشه
من همونیم چهره هزاران جوون تیر خورده رو دیدم
من همونیم که گلوله جنگی روی پیشونی هزارها جوون دیدم
من همونیم که توی کهریزک کنار تن بی جوون برادرم ساعت ها عزاداری کردم
من همونیم که تهدیدم کردند پاهای برادرمو میشکنن اگه بخوایم پیش بابام خاکش کنیم
عاشورا؟! با من از عاشورا نگو
من از دل عاشورا اومدم
عاشورای من تن بی جون برادرم و هزاران جووون بی گناه توی کهریزک بود
توی حیاط پزشکی قانونی ها
توی کانتینرهای حمل پیکر
عاشورای من ۱۸-۱۹ دی
من همونیم که از دل اون روزا اومدم
برای برادرم #احمد_خسروانی
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
من همونیم که هزارتا کاور مشکیو باز کردم داداشمو پیدا کنم
من همونیم که هر کاوری رو باز میکردم دعا میکردم اون نباشه
من همونیم چهره هزاران جوون تیر خورده رو دیدم
من همونیم که گلوله جنگی روی پیشونی هزارها جوون دیدم
من همونیم که توی کهریزک کنار تن بی جوون برادرم ساعت ها عزاداری کردم
من همونیم که تهدیدم کردند پاهای برادرمو میشکنن اگه بخوایم پیش بابام خاکش کنیم
عاشورا؟! با من از عاشورا نگو
من از دل عاشورا اومدم
عاشورای من تن بی جون برادرم و هزاران جووون بی گناه توی کهریزک بود
توی حیاط پزشکی قانونی ها
توی کانتینرهای حمل پیکر
عاشورای من ۱۸-۱۹ دی
من همونیم که از دل اون روزا اومدم
برای برادرم #احمد_خسروانی
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
😢26❤3🤬2👎1
دادگستری هرمزگان امروز اعلام کرده متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده و هیچ اثری از ماکان پیدا نشده است و پس از انجام بیش از ۱۰۰ نمونهبرداری دیانای، هیچ اثری از پیکر این شهید کوچک نیست؛ فقط یک لنگه کفش و کیف پاره شده او پیدا شده.
این اطلاعیه در مورد پیکر یکی از دانش آموزان مدرسه میناب است .
یک موشک به این مدرسه اصابت کرده .
در مورد مشابه دیگر با شلیک یک موشک از علی لاریجانی هم تنها یک دست مانده بود.
با توجه به همین اطلاعیه دادگستری انتظار وجود آدم زنده و یا حتی باقی ماندن پیکری در مکانی که بیش از ۳۰ موشک به آن اصابت کرده توهین به شعور آدم است.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
این اطلاعیه در مورد پیکر یکی از دانش آموزان مدرسه میناب است .
یک موشک به این مدرسه اصابت کرده .
در مورد مشابه دیگر با شلیک یک موشک از علی لاریجانی هم تنها یک دست مانده بود.
با توجه به همین اطلاعیه دادگستری انتظار وجود آدم زنده و یا حتی باقی ماندن پیکری در مکانی که بیش از ۳۰ موشک به آن اصابت کرده توهین به شعور آدم است.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👍17😢6❤1👎1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
📌 سند محرمانه ای که نقش قطر در تأمین مالی رژیم تروریستی جمهوری اسلامی را افشا می کند.
این سندی محرمانه نشان میدهد قطر که همزمان نقش میانجی در مذاکرات میان آمریکا و رژیم تروریستی جمهوری اسلامی را بر عهده دارد، طی سالهای گذشته میلیاردها دلار به رژیم تروریستی آیتاللهها رسانده و به تقویت توان نظامی آن کمک کرده است.
این افشاگری پرسشهای تازهای درباره نقش واقعی دوحه در روند میانجیگری و میزان بی طرفی قطر در مذاکرات جمهوری اسلامی و آمریکا ایجاد کرده است.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
این سندی محرمانه نشان میدهد قطر که همزمان نقش میانجی در مذاکرات میان آمریکا و رژیم تروریستی جمهوری اسلامی را بر عهده دارد، طی سالهای گذشته میلیاردها دلار به رژیم تروریستی آیتاللهها رسانده و به تقویت توان نظامی آن کمک کرده است.
این افشاگری پرسشهای تازهای درباره نقش واقعی دوحه در روند میانجیگری و میزان بی طرفی قطر در مذاکرات جمهوری اسلامی و آمریکا ایجاد کرده است.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👍17🤬9🔥1😢1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اسامه عبدالغانی مداح شیعه عضو حزب الله تحت حمایت جمهوری اسلامی :
«هر مسلمانی باید رویای جهاد را در سر داشته باشد و فرزندان خود را با این آرمان بزرگ کند.»
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
«هر مسلمانی باید رویای جهاد را در سر داشته باشد و فرزندان خود را با این آرمان بزرگ کند.»
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🤬18👎1🕊1
حسن عباسی با انتشار استوری تائید کرد که قالیباف و تیمش در قبال گندم و ذرت و سویا خون خامنهای رو طاق زدند و پیش بینی کرده منتها مثل عمر سعد و تیمش این کندم از گلوشون پائین نمیره !
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🔥15👍6🤔2❤1👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی ترامپ در اعتراض به رای سنا در شبکههای اجتماعیاش منتشر کرده :
از سال ۱۹۷۹، زمان میگذرد.
ایران در ۴۷ سال گذشته هر سال آمریکاییها را کشته است.
۱۶۰ گروگان کشته شدهاند.
۱۸۰ حمله از سوی ایران به آمریکاییها.
رؤسای جمهور پیشین با سازش با ایران، ۱.۷ میلیارد دلار نقد به آن پرداخت کردند و در حالی که ایران به دنبال سلاح هستهای بود، از اعمال تحریمها خودداری کردند.
این میتواند ۱۱ بمب هستهای یا موشکی بسازد که به زودی ممکن است به خاک آمریکا برسد.
تولید قریبالوقوع یک سلاح هستهای آنقدر نزدیک است که آرامشبخش نیست.
ایران چه زمانی به سلاح هستهای دست خواهد یافت؟
هرگز.
متشکریم، رئیسجمهور ترامپ.
در واکنش به:
سنای آمریکا که در اختیار جمهوریخواهان است، روز سهشنبه از طرحی قانونی برای توقف اقدام نظامی آمریکا علیه ایران حمایت کرد.
سنا با ۵۰ رای موافق در برابر ۴۸ رای مخالف به این قطعنامه مشترک رای داد.
این طرح پیشتر در اوایل ماه جاری در مجلس نمایندگان آمریکا نیز تصویب شده بود.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
از سال ۱۹۷۹، زمان میگذرد.
ایران در ۴۷ سال گذشته هر سال آمریکاییها را کشته است.
۱۶۰ گروگان کشته شدهاند.
۱۸۰ حمله از سوی ایران به آمریکاییها.
رؤسای جمهور پیشین با سازش با ایران، ۱.۷ میلیارد دلار نقد به آن پرداخت کردند و در حالی که ایران به دنبال سلاح هستهای بود، از اعمال تحریمها خودداری کردند.
این میتواند ۱۱ بمب هستهای یا موشکی بسازد که به زودی ممکن است به خاک آمریکا برسد.
تولید قریبالوقوع یک سلاح هستهای آنقدر نزدیک است که آرامشبخش نیست.
ایران چه زمانی به سلاح هستهای دست خواهد یافت؟
هرگز.
متشکریم، رئیسجمهور ترامپ.
در واکنش به:
سنای آمریکا که در اختیار جمهوریخواهان است، روز سهشنبه از طرحی قانونی برای توقف اقدام نظامی آمریکا علیه ایران حمایت کرد.
سنا با ۵۰ رای موافق در برابر ۴۸ رای مخالف به این قطعنامه مشترک رای داد.
این طرح پیشتر در اوایل ماه جاری در مجلس نمایندگان آمریکا نیز تصویب شده بود.
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
🤬7👍1
اینجا آرامگاه شهید راه استقلال ایران اولین #شهید_مشروطه در #تبریز ؛ مزار آقا ابراهیم کاظمی، که از وی به عنوان اولین شهید #مشروطه یاد میشود که به همراه ثقهالاسلام توسط روسها به دار آویخته شد؛ مزاری گم شده در #آرامستان_امامیه_تبریز در میان علفهای هرز ، تا کنون نیز چندباری این سنگ قبر از جایش کنده شده بود و سنگ دیگری که بر زمین نصب بوده توسط افرادی مغرض پس از چندبار شکسته شدن بالاخره نابود شد واکنون دیگر سیمان شده واثری از آن نیست.
فقط یک سئوال : فرض کنید #آقا_ابراهیم_کاظمی را در #عاشورای سال ۱۲۹۱ آمریکایی ها کشته بودند؛ آیا وضعیت این قبر و نام وآوازه این شهید و دیگر #شهدای_مشروطه در #روز_عاشورا اینگونه بود؟
#جمهوری_روسی_اسلامی #روسیه_ایران #روسیه_خائن_به_مردم_ایران
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
فقط یک سئوال : فرض کنید #آقا_ابراهیم_کاظمی را در #عاشورای سال ۱۲۹۱ آمریکایی ها کشته بودند؛ آیا وضعیت این قبر و نام وآوازه این شهید و دیگر #شهدای_مشروطه در #روز_عاشورا اینگونه بود؟
#جمهوری_روسی_اسلامی #روسیه_ایران #روسیه_خائن_به_مردم_ایران
🌐 irbr.news
🆔 @irbriefing
👍12🤔1
اسرائیل کاتز، وزیر دفاع اسرائیل، روز چهارشنبه سوم تیرماه، اعلام کرد ارتش این کشور حتی اگر آمریکا هم بخواهد، از جنوب لبنان خارج نخواهد شد.
به گزارش تایمز اسرائیل کاتز در کنفرانس «مونی اکسپو» و در جمع مدیران محلی در تلآویو گفت: «حضور نیروهای اسرائیلی در این منطقه ادامه خواهد یافت و حدود ۲۰۰ هزار ساکن لبنانی نیز اجازه بازگشت به خانههای خود را نخواهند داشت.»
وزیر دفاع اسرائیل دلیل این تصمیم را نگرانیهای امنیتی عنوان کرد و گفت: «در گذشته حضور غیرنظامیان در مناطق امنیتی به حملات و بمبگذاری علیه نیروهای اسرائیلی منجر شده است.» او همچنین افزود: «آنچه در گذشته در مناطق امنیتی رخ داد، بمبهای کنار جادهای و حمله به سربازان بود و به همین دلیل اجازه نخواهیم داد چنین وضعیتی تکرار شود.»
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
به گزارش تایمز اسرائیل کاتز در کنفرانس «مونی اکسپو» و در جمع مدیران محلی در تلآویو گفت: «حضور نیروهای اسرائیلی در این منطقه ادامه خواهد یافت و حدود ۲۰۰ هزار ساکن لبنانی نیز اجازه بازگشت به خانههای خود را نخواهند داشت.»
وزیر دفاع اسرائیل دلیل این تصمیم را نگرانیهای امنیتی عنوان کرد و گفت: «در گذشته حضور غیرنظامیان در مناطق امنیتی به حملات و بمبگذاری علیه نیروهای اسرائیلی منجر شده است.» او همچنین افزود: «آنچه در گذشته در مناطق امنیتی رخ داد، بمبهای کنار جادهای و حمله به سربازان بود و به همین دلیل اجازه نخواهیم داد چنین وضعیتی تکرار شود.»
🌐 irbr.news
📡 @irbriefing
👏16👍4❤2🤬1