❤️🧡💛💙💜
وقتی نخواهی به چیزهایِ منفی فکر کنی ،
وقتی روزت را با چند صفحه کتاب شروع کنی ،
وقتی برای خودت هدف داشته باشی ؛
می شوی یکی از همان آدم هایِ خوبی که جهان را زیباتر می کنند ،
همان ها که از وجودشان انرژیِ مثبت به فکر و روان ِ آدم ها نفوذ می کند و با نگاه و کلامشان حالِ دیگران را خوب می کنند .
مثبت که نگاه کنی ؛ همه چیزِ دنیا خوب پیش می رود ،
آدم ها ، همه شان خوب اند ،
و هیچ مشکلی لاینحل نیست !
مثبت که نگاه کنی ؛
مهم نیست که امروز چه روزی ست ،
که چندشنبه است ،
تو آرام و مهربان و عاشقی ؛
عاشقِ زمین ، عاشقِ هوا ، عاشقِ تمامِ آدم ها ...
و جهان ، پنجره ایست که از افکارِ تو باز می شود ،
بخواه که خوب ببینی ،
بخواه که خوب باشی ،
بخواه که حالِ زمین و زمانت خوب باشد ...
❤️🧡💛💙
@karnil
وقتی نخواهی به چیزهایِ منفی فکر کنی ،
وقتی روزت را با چند صفحه کتاب شروع کنی ،
وقتی برای خودت هدف داشته باشی ؛
می شوی یکی از همان آدم هایِ خوبی که جهان را زیباتر می کنند ،
همان ها که از وجودشان انرژیِ مثبت به فکر و روان ِ آدم ها نفوذ می کند و با نگاه و کلامشان حالِ دیگران را خوب می کنند .
مثبت که نگاه کنی ؛ همه چیزِ دنیا خوب پیش می رود ،
آدم ها ، همه شان خوب اند ،
و هیچ مشکلی لاینحل نیست !
مثبت که نگاه کنی ؛
مهم نیست که امروز چه روزی ست ،
که چندشنبه است ،
تو آرام و مهربان و عاشقی ؛
عاشقِ زمین ، عاشقِ هوا ، عاشقِ تمامِ آدم ها ...
و جهان ، پنجره ایست که از افکارِ تو باز می شود ،
بخواه که خوب ببینی ،
بخواه که خوب باشی ،
بخواه که حالِ زمین و زمانت خوب باشد ...
❤️🧡💛💙
@karnil
Yaram Bash(موفقیت کارنیل)
Mohammad Alizadeh
#موزیک_مثبت
همه ی دار و ندارم باش...
عاشق برق تو چشماتم
چه خاطره ها که ندارم باش❤️
https://t.me/joinchat/AAAAADvn_CrvwMr2eJdqYg
همه ی دار و ندارم باش...
عاشق برق تو چشماتم
چه خاطره ها که ندارم باش❤️
https://t.me/joinchat/AAAAADvn_CrvwMr2eJdqYg
یکی از کلید های موفقیت، داشتن نظم در انجام دادن کارهایی است که باید انجام دهید؛
حتی اگر میلی به انجامش ندارید… اما میدانید مهم هستند و باید انجام شوند.
#تکست
#نظم_برنامه_ریزی🖤
@karnil
حتی اگر میلی به انجامش ندارید… اما میدانید مهم هستند و باید انجام شوند.
#تکست
#نظم_برنامه_ریزی🖤
@karnil
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در منزل خجستهی اسفند
همسایهی سراچهی فروردین
با شاخه های ترد بلوغ جوانهها
باران به چشم روشنی صبح آمده ست
زشت است اگر که من
یار قدیم و همدم هم ساغر سحر
در کوچههای خامش و خلوت نجومیش
یا
با جام شعر خویش
خوش آمد نگویمش
صبح بخیر
https://t.me/joinchat/AAAAADvn_CrvwMr2eJdqYg
همسایهی سراچهی فروردین
با شاخه های ترد بلوغ جوانهها
باران به چشم روشنی صبح آمده ست
زشت است اگر که من
یار قدیم و همدم هم ساغر سحر
در کوچههای خامش و خلوت نجومیش
یا
با جام شعر خویش
خوش آمد نگویمش
صبح بخیر
https://t.me/joinchat/AAAAADvn_CrvwMr2eJdqYg
با دوست کنج فقر بهشت ست و بوستان
بی دوست خاک بر سر جاه و توانگری
❤️❤️❤️
https://t.me/joinchat/AAAAADvn_CrvwMr2eJdqYg
بی دوست خاک بر سر جاه و توانگری
❤️❤️❤️
https://t.me/joinchat/AAAAADvn_CrvwMr2eJdqYg
"بهار" دارد هر ثانیه نزدیک تر میشود
و تقویم، مانند هرسال، درست سرِ ساعت،ـبه وعدهی دیرینهاش عمل خواهد کرد!
همهچیز، دارد طبیعی و بیدخالتِ آدمها پیش میرود
بازهم خیابان، بازهم عطرشکوفه و پامچال و شمعدانی، بازهم امید،
و بازهم دلهرهای شیرین و آشنا ...
همهمان هر سال چنین روزهایی، جوری هیجان داریم که انگار قرار است اتفاقِ عجیبی بیفتد!
هربار، سال، تحویل میشود، زمین؛سبز، درختان؛ پرشکوفه و آسمان؛ آفتابی و روحنواز... اما ما به همان زندگیِ معمولیِ متحول نشدهمان بر میگردیم!
ما بارها امتحان کردهایم و میدانیم که با دگرگونیِ طبیعت، دگرگون نخواهیم شد!
میدانیم که بهار، فقط یک فصل است
که تغییرِ دنیای ما به خودمان بستگی دارد نه ساعتها و فصلها !
که اگر قرار به تغییر باشد؛ در زمستان و پاییز هم میشود تغییر کرد و بهتر شد
ما همهی اینها را میدانیم
اما باز هم مشتاقیم به این لحظه شماری و تغییرِ چند روزه
مشتاقیم به چیدنِ هفت سین و تجدیدِ دیدارها
مشتاقیم به این اشتیاقِ خاطره انگیز و اصیل...
ما آخرش را میدانیم! فقط دلمان آنقدر از تکرارِ روزها گرفته، که فقط دنبالِ بهانهایم برایِ جشن گرفتن!
دنبالِ بهانهایم برای باهم بودن ...
و چه بهانهای بهتر از عید ؟!
من هم با اینکه میدانم با بهار؛ چیزی عوض نخواهد شد، اما هر سال همین موقع، مشتاقانه منتظرش میمانم، و آمدنش را جشن میگیرم
من این بهانهی کوچکِ خوشبختی و این رسمِ آباء و اجدادیام را دوست دارم...
👤نرگس صرافیان طوفان
#تکست
@karnil
و تقویم، مانند هرسال، درست سرِ ساعت،ـبه وعدهی دیرینهاش عمل خواهد کرد!
همهچیز، دارد طبیعی و بیدخالتِ آدمها پیش میرود
بازهم خیابان، بازهم عطرشکوفه و پامچال و شمعدانی، بازهم امید،
و بازهم دلهرهای شیرین و آشنا ...
همهمان هر سال چنین روزهایی، جوری هیجان داریم که انگار قرار است اتفاقِ عجیبی بیفتد!
هربار، سال، تحویل میشود، زمین؛سبز، درختان؛ پرشکوفه و آسمان؛ آفتابی و روحنواز... اما ما به همان زندگیِ معمولیِ متحول نشدهمان بر میگردیم!
ما بارها امتحان کردهایم و میدانیم که با دگرگونیِ طبیعت، دگرگون نخواهیم شد!
میدانیم که بهار، فقط یک فصل است
که تغییرِ دنیای ما به خودمان بستگی دارد نه ساعتها و فصلها !
که اگر قرار به تغییر باشد؛ در زمستان و پاییز هم میشود تغییر کرد و بهتر شد
ما همهی اینها را میدانیم
اما باز هم مشتاقیم به این لحظه شماری و تغییرِ چند روزه
مشتاقیم به چیدنِ هفت سین و تجدیدِ دیدارها
مشتاقیم به این اشتیاقِ خاطره انگیز و اصیل...
ما آخرش را میدانیم! فقط دلمان آنقدر از تکرارِ روزها گرفته، که فقط دنبالِ بهانهایم برایِ جشن گرفتن!
دنبالِ بهانهایم برای باهم بودن ...
و چه بهانهای بهتر از عید ؟!
من هم با اینکه میدانم با بهار؛ چیزی عوض نخواهد شد، اما هر سال همین موقع، مشتاقانه منتظرش میمانم، و آمدنش را جشن میگیرم
من این بهانهی کوچکِ خوشبختی و این رسمِ آباء و اجدادیام را دوست دارم...
👤نرگس صرافیان طوفان
#تکست
@karnil
و هيچ جنبنده اى در زمين نيست مگر [اينكه] روزيش بر عهده خداست.💚
*سوره هود آیه ۶*
#معنویت💚
https://t.me/joinchat/AAAAADvn_CrvwMr2eJdqYg
*سوره هود آیه ۶*
#معنویت💚
https://t.me/joinchat/AAAAADvn_CrvwMr2eJdqYg
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#حس_خوب💙
امروز تکرارنمی شود پس لطفاً لبخند بزنید💙
بهار تو راهه،،دل هاتون بهاری
https://t.me/joinchat/AAAAADvn_CrvwMr2eJdqYg
امروز تکرارنمی شود پس لطفاً لبخند بزنید💙
بهار تو راهه،،دل هاتون بهاری
https://t.me/joinchat/AAAAADvn_CrvwMr2eJdqYg