زنان بافنده هستند؛
آنها مردان، ڪودڪان و همهٔ موجودات دیگر را به هم میپیوندند تا از شبڪهٔ حیات حمایت ڪنند.
زنان آفرینشگر هستند؛
آنها بچههای ڪوچڪ و فرزندان رؤیاهای خود را به دنیا میآورند.
زنان شفاگر هستند؛
آنها اسرار بدن، خون و روح را میدانند، زیرا اینها همه با هم یڪی هستند.
زنان عاشق هستند؛
آنها با شادمانی، یڪدیگر، مردان، ڪودڪان، حیوانات و درختان را در آغوش میگیرند
و از جانودل به داستان پیروزیها و غمهای آنها گوش میدهند.
زنان ڪیمیاگرند؛
آنها از ریشههای خشونت، نابودی و بیحرمتی به زنانگی، پرده برمیدارند و زخمهای فرهنگی را متحول میڪنند.
زنان حافظان روح زمین هستند؛
آنها تاریڪی را از مخفیگاه بیرون میآورند و به قلمروهای نامرئی ارج مینهند.
زنان شیرجهزن هستند؛
آنها به اعماق رمزورازها شیرجه میزنند و به جایی میروند ڪه امن و شگفتانگیز و جانبخش است.
@khanehravanshenasi
آنها مردان، ڪودڪان و همهٔ موجودات دیگر را به هم میپیوندند تا از شبڪهٔ حیات حمایت ڪنند.
زنان آفرینشگر هستند؛
آنها بچههای ڪوچڪ و فرزندان رؤیاهای خود را به دنیا میآورند.
زنان شفاگر هستند؛
آنها اسرار بدن، خون و روح را میدانند، زیرا اینها همه با هم یڪی هستند.
زنان عاشق هستند؛
آنها با شادمانی، یڪدیگر، مردان، ڪودڪان، حیوانات و درختان را در آغوش میگیرند
و از جانودل به داستان پیروزیها و غمهای آنها گوش میدهند.
زنان ڪیمیاگرند؛
آنها از ریشههای خشونت، نابودی و بیحرمتی به زنانگی، پرده برمیدارند و زخمهای فرهنگی را متحول میڪنند.
زنان حافظان روح زمین هستند؛
آنها تاریڪی را از مخفیگاه بیرون میآورند و به قلمروهای نامرئی ارج مینهند.
زنان شیرجهزن هستند؛
آنها به اعماق رمزورازها شیرجه میزنند و به جایی میروند ڪه امن و شگفتانگیز و جانبخش است.
@khanehravanshenasi
Forwarded from امید صادقی
گوشِت رو به حرف هایی نده که باورهایی اشتباه در تو ایجاد میکنه ...
🔺باورهایی مثل همه مردا اینطورین،
همه زنها اونطورین ...
این باعث میشه تو با یک دید یکسان به میلیون ها آدم متفاوت در زندگیت نگاه کنی ....
🔺کی گفته همه مردها فلان ویژگی و دارن؟
یا همه زنها اینجوری یا اونجورین !!!
مگه تو روی همه زنها و مردهای روی زمین شناخت داری؟ معلومه که نه
اگه اونهایی که تو میبینی اینطوری هستند به خودت رجوع کن🤔 اینها در مدار تو هستند و تا زمانی که مدار تو تغییر نکنه این آدم ها با اون ویژگی ها سر راه تو قرار خواهند گرفت !!
به این موضوع عمیقا فکر کن 🤔
🔺برای اینکه تجربه متفاوتی از آدم ها داشته باشید، لطفا به پارادایم های ذهنیتون برگردید و ببینید چه باوری و در خودتون پرورش دادید که باعث شده این آدم ها و این موقعیت هارو تجربه کنید و الان موقعیتت این باشه 🤔
آنچه برتو میگذرد بازتاب آنچه درتو میگذرد ...
#سفر_به_درون
#خودکاوی #خودشناسی #خودسازی
🔺باورهایی مثل همه مردا اینطورین،
همه زنها اونطورین ...
این باعث میشه تو با یک دید یکسان به میلیون ها آدم متفاوت در زندگیت نگاه کنی ....
🔺کی گفته همه مردها فلان ویژگی و دارن؟
یا همه زنها اینجوری یا اونجورین !!!
مگه تو روی همه زنها و مردهای روی زمین شناخت داری؟ معلومه که نه
اگه اونهایی که تو میبینی اینطوری هستند به خودت رجوع کن🤔 اینها در مدار تو هستند و تا زمانی که مدار تو تغییر نکنه این آدم ها با اون ویژگی ها سر راه تو قرار خواهند گرفت !!
به این موضوع عمیقا فکر کن 🤔
🔺برای اینکه تجربه متفاوتی از آدم ها داشته باشید، لطفا به پارادایم های ذهنیتون برگردید و ببینید چه باوری و در خودتون پرورش دادید که باعث شده این آدم ها و این موقعیت هارو تجربه کنید و الان موقعیتت این باشه 🤔
آنچه برتو میگذرد بازتاب آنچه درتو میگذرد ...
#سفر_به_درون
#خودکاوی #خودشناسی #خودسازی
Audio
✅ پیشنهاد میکنم هرروز صبح این ویس واهنگ رو گوش کنید تاثیر گذار عجیب 😃
یکی از تکنیکهای تغییر مدار 👌
#سفر_به_درون
#خودسازی #شکرگذاری
یکی از تکنیکهای تغییر مدار 👌
#سفر_به_درون
#خودسازی #شکرگذاری
Forwarded from Excellent Ph.D دکترای عالی مدیریت کسب و کار
اسفند را اینگونه دوست ندارم !
اسفند برای من شور و هیجان و قیل وقال دستفروشان،
سرو صدای سه شنبه بازار و شنبه بازار است؛
با رنگهای چشم نوازِ بساطِ زنانِ سبزی فروش و هارمونی رنگ سبزی هایِ تازه با تربچه های سرخ نقلی
ترڪیبِ بویِ ماهیِ تازه و بوی سنبل
با جَرو بحثِ زوج ها بر سر خریدن و نخریدن !
اسفند برای من یعنی قدم زدنِ بدون واهمه در بلوار منتهی به دریا؛ برای دیدن میموزاهای پیام آور سال نو !
اسفند، یعنی قرار با دوستان برای دورهمیِ شامِ شبِ چهارشنبه سوری با دغدغه ی "چی بپوشم؟"
و دلمشغولیِ بزرگتر: سفره ی هفت سین و رنگ و ظروفش و...
یادم باشد اسفند دیگری ڪه بیاید ومن باشم؛
فقط به تماشا بنشینم، بدون نق زدن و غرولند،
برای خرید هل و گلاب ساعتها در عطاری شلوغ شهر تماشا ڪنم سفارش های جورواجور زنان و دختران را، چشم هایم را ببندم و بِچِشم عطر وطعم شیرینی های را ڪه خواهند پخت ، لبخند برلب، بی هیچ شتابی!
یادم باشد اسفند بعد، از گرانیها شڪوه نڪنم، برای رنگ ومش موهایم به در و دیوار نڪوبم !
پرده های تور قدیمی را با عشق بشویم و بیاویزم به پنجر ه هایی ڪه برقشان انداختم.
هفت سین را با ڪاسه های گلسرخی جهیزیه ام ڪه دوستشان ندارم بیارایم و در مسابقه عڪس هفت سین شرڪت ڪنم، چه اهمیتی دارد اگر مرا اُمُل بخوانند؛
حتی اگر ماهی شب هم بر سفره نباشد ، با شادی از ته دل سبزی پلو بدون ماهی را در بهترین ظرفی ڪه دارم به زیباترین شڪل تزیین ڪنم و با تحویل سال، همه ی آنانی را ڪه دوستشان دارم در آغوش بگیرم و به تلافی امسال سخت به سینه بفشارمشان !
این اسفند یادم باشد و قدر بدانم همه ی انچه را ڪه فڪر میڪردم ساده و پیش پا افتاده است، اما نبود !
اسفند ۹۸💟
@khanehravanshenasi
اسفند برای من شور و هیجان و قیل وقال دستفروشان،
سرو صدای سه شنبه بازار و شنبه بازار است؛
با رنگهای چشم نوازِ بساطِ زنانِ سبزی فروش و هارمونی رنگ سبزی هایِ تازه با تربچه های سرخ نقلی
ترڪیبِ بویِ ماهیِ تازه و بوی سنبل
با جَرو بحثِ زوج ها بر سر خریدن و نخریدن !
اسفند برای من یعنی قدم زدنِ بدون واهمه در بلوار منتهی به دریا؛ برای دیدن میموزاهای پیام آور سال نو !
اسفند، یعنی قرار با دوستان برای دورهمیِ شامِ شبِ چهارشنبه سوری با دغدغه ی "چی بپوشم؟"
و دلمشغولیِ بزرگتر: سفره ی هفت سین و رنگ و ظروفش و...
یادم باشد اسفند دیگری ڪه بیاید ومن باشم؛
فقط به تماشا بنشینم، بدون نق زدن و غرولند،
برای خرید هل و گلاب ساعتها در عطاری شلوغ شهر تماشا ڪنم سفارش های جورواجور زنان و دختران را، چشم هایم را ببندم و بِچِشم عطر وطعم شیرینی های را ڪه خواهند پخت ، لبخند برلب، بی هیچ شتابی!
یادم باشد اسفند بعد، از گرانیها شڪوه نڪنم، برای رنگ ومش موهایم به در و دیوار نڪوبم !
پرده های تور قدیمی را با عشق بشویم و بیاویزم به پنجر ه هایی ڪه برقشان انداختم.
هفت سین را با ڪاسه های گلسرخی جهیزیه ام ڪه دوستشان ندارم بیارایم و در مسابقه عڪس هفت سین شرڪت ڪنم، چه اهمیتی دارد اگر مرا اُمُل بخوانند؛
حتی اگر ماهی شب هم بر سفره نباشد ، با شادی از ته دل سبزی پلو بدون ماهی را در بهترین ظرفی ڪه دارم به زیباترین شڪل تزیین ڪنم و با تحویل سال، همه ی آنانی را ڪه دوستشان دارم در آغوش بگیرم و به تلافی امسال سخت به سینه بفشارمشان !
این اسفند یادم باشد و قدر بدانم همه ی انچه را ڪه فڪر میڪردم ساده و پیش پا افتاده است، اما نبود !
اسفند ۹۸💟
@khanehravanshenasi
Audio
پنج زبان عشق نوجوانان