من خدا هستم
18.6K subscribers
8.22K photos
10.3K videos
214 files
2.95K links
🔅مخور صائب فریب فضل از عمامه زاهد
که در گنبد ز بی مغزی صدا بسیار می پیچد🔅

Group: ️
@Islie_Group

☆CHANNELS⇩
@KTYAB ☜ⓚ
@ISLIE ←ⓓ
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:ما اول حمله میکنیم و همون موقع میکشیمشون.
@khod2
33👍9😁2😡1
شبکه خبر: تیم مذاکرات جمهوری اسلامی داره برمیگرده ایران.
@khod2
😁33🤣21
دان بیکن، نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا، در واکنش به اظهارات جی‌دی ونس گفت تعامل سیاسی نمی‌تواند ماهیت جمهوری اسلامی را تغییر دهد. به گفته او، تنها راه تغییر مثبت، فروپاشی این حکومت است و تا زمانی که آیت‌الله‌ها در قدرت هستند، نباید حتی یک سنت برای بازسازی ایران پرداخت شود.
@khod2
👍36👎1
توییت عباس اوراقچی:

«میانجی‌گری خستگی‌ناپذیر پاکستان و قطر پیشرفت بزرگی را برای پایان دادن به جنگ لبنان به ارمغان آورده است. صادرات نفت و محصولات پتروشیمی از محدودیت‌ها معاف شده، محاصره برداشته شده، بخشی از دارایی‌های مسدودشده آزاد شده و یک طرح بزرگ بازسازی و توسعه برای ایران آغاز شده است.
نخستین آزمون واقعی:
سلول (مرکز) رفع تنش و هماهنگی در لبنان.»
@khod2
🤬19😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با بریز بپاش از بیت المال به خارجی ها پول دادن برن تیم جمهوری اسلامی رو تشویق کنن،وقتی مردم دور اون رو گرفتن و بااشاره به پرچمش گفتن تروریست،پرچم رو انداخت زمین و لگدمالش کرد!
@khod2
👍372
وزارت خزانه داری دولت ترامپ تمام تحریم های خرید و فروش و تحویل نفت ایران رو تا آخر مرداد لغو کرد.
آمینواسید (@NR2OH)
@khod2
🤬171
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تائید صداقت جمهوری اسلامی ؛ پیروزی دیگر !
جی دی ونس:
ایرانی‌ها تهدید به ترک جلسه کردند، یا حداقل در رسانه‌های اجتماعی برای مردمشان اینگونه گفتندکه تهدیدهایی مبنی بر ترک جلسه وجود دارد.
واقعیت اما «آنها جلسه را ترک نکردند» (با پوزخند)

🔗 Amir Farshad EBRAHIMI (@Goftaniha)

@khod2
😁252🤬1😐1
اورانیوم رو میدن به جاش گندم و جو میگیرن؟

تو دوران یوسف نبی در کنعان به سر میبرن؟😂

@khod2
🤣42👎2🤬1
تسنیم :
ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران توسط تیم مذاکره‌کننده ایرانی تأیید نشده بود.
@khod2
😁19
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای اولین بار:
کاری که تماشاگران ایرانی در ورزشگاه سوفای کردند، باعث شد که گزارشگران بسیاری از کشورها، حقیقتی را به مردم کشورشان اعلام دارند!
انها دلیل «هو» شدنها را، مخالفت ایرانیان با جمهوری جنایتکار اسلامی و حضور الترناتیوی بنام #شاهزاده_رضا_پهلوی را برای مخاطبین کشورهایشان توضیح دادند!

منجمله:
Peacock TV به زبان اسپانیایی(فیلم موجود)
NOS به زبان هلندی
گزارشگر Rai1 ایتالیا
تلویزیون بلژیک
گزارشگر تلویزیون المان و...همگی از جنایت و کشتار و فساد رژیمی دیکتاتوری گفتند!

پ ن:
تمام این صداها و تلاشها تقدیم به فرزندان ایران به ویژه عزیزان جان باخته ی راه آزادی در #۸و۹ژانویه۲۰۲۶
#پسرعاقل_نوح

پسر عاقل نوح (@Ebne_noah)
@khod2
43👏10👎3🔥1😭1
«از صبح تا سه شب پای تلوزیون میشینم که اسمی از پسرم بشنوم»

مادرش می‌خواهد دنیا نام دردانه‌اش را بشناسد. لطفا هم‌صدا و استوار، نام جاویدنام #بهبود_حسن‌زاده را فریاد بزنید.

۱۸ دی‌ماه؛ کازرونِ عزیز🖤
🔗 Houri (@Hoorieh81)
@khod2
48💔7😭2👍1
خبرگزاری فارس، به نقل از یک منبع آگاه نوشت: ادعای ونس درباره بازگشت بازرسان آژانس به ایران کذب است.

پ.ن‌البته که فعلا هرچیزی که تکذیب کردین صرفا جهت خفه کردن تندروها هست که صد شبه دارن عرعر میکنن و خبرش فقط مصرف داخلی داره.
@khod2
12👍5🔥1😁1
از زندان برای ما که آزادیم پیام فرستاده «بسیاری با حمایت افکار عمومی ،مطالبه گری در فضای مجازی عفو گرفتند »

به دانشجوی این مملکت ۵ سال حبس دادن به جرم اعتراض .

#ایلیا_بخشایی زیر ساخت ایران است ، برای آزادیش به آب و آتیش میزنیم

🔗 Vita (@OneLight26)
@khod2
🤬26👍85🔥1😭1
تلگراف به نقل از نبویان :
مجتبی خامنه‌ای به تیم مذاکره‌کننده گفته اونا با رسیدن به توافق با واشنگتن، برخلاف دستورش عمل کردن و از حدود اختیاراتشون فراتر رفتن.
@khod2
😁24🔥2
الان نفت در برابر غذا شدیم تازه بازرس آژانسم باید اجازه بازدید از سایتای اتمی رو داشته باشه و تنگه هرمزم باز باشه
سی سی خانوم (@cicikhanoom)
@khod2
😁23👎1🔥1
به هلاکت رسید.
آن تروریست حماس را به یاد دارید که گروگان اسرائیلی را مجبور کرد سر او را هنگام آزادی ببوسد؟
نویت هر سگی یک روزی می‌رسد و امروز نوبت این تروریست قاتل بود.
اسرائیل به فارسی (@IsraelPersian)
@khod2
👏40🔥3👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در جریان پخش مسابقه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مقابل بلژیک در جام جهانی از شبکه پیکاک (Peacock TV) آمریکا، گزارشگران به خیزش ملی «شیر و خورشید» ایران اشاره کردند.
آن‌ها همچنین گفتند که در خارج از ورزشگاه، اعتراضاتی در حال برگزاری است؛ جایی که معترضان خواستار دموکراسی در ایران هستند و حمایت خود را از Reza Pahlavi، ولیعهد تبعیدی ایران، اعلام می‌کنند.
@khod2
20👍9🔥8🤣4👎1
اطلاعیه مهم❗️

به اطلاع ملت شریف ایران می رساند؛
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ساعت هشت صبح روز یکشنبه ۷ تیر به مجلس خواهند رفت.
چنانچه مجلس بسته باشد، تا باز شدن مجلس، در همانجا تحصن خواهیم کرد.

کامران غضنفری (@Qazanfari_ir)
@khod2
🤣36😁8🔥21😐1
توییت مارک لوین:

ایران اکنون می‌تواند نفت بفروشد. چین بیش از هر کشور دیگری نفت ایران را می‌خرد؛ بیش از ۹۰ درصد آن. آن‌ها از این موضوع بسیار خوشحال خواهند شد.
چه تضمین‌ها و سازوکارهایی وجود دارد که مانع شود رژیم ایران از این پول برای بازسازی ماشین جنگی خود استفاده کند؟ من هیچ‌کدام را نمی‌بینم.

آیا این موضوع کسی را نگران نمی‌کند؟
و لطفاً اسرائیل را مقصر ندانید. ما این کار را با دوستان قطری و پاکستانی خود انجام می‌دهیم.
@khod2
👍206🤬2👎1
شغال طرقبه نگران خون لبنانی هاست اما تو دوروز و درعرض ۷-۸ساعت خون بیش از ۴۰ هزار ایرانی رو ریختند نگرانش نمیکنه!

شماها ایرانی نیستید یه مشت عرب پرست بیگانه هستید!
@khod2
🤬33👍16👎2💯2