🇮🇷🇵🇸 مکشوفات
24.4K subscribers
34.5K photos
17.7K videos
131 files
7.84K links
این کانال توسط جمعی از نسل وبلاگنویسان عدالتخواه و انقلابی در سالهای دهه هشتاد اداره می شود

تبلیغات: @kabradabra
نظرات زیر پستها آزاد است و این کانال مسولیتی در قبال آنها ندارد.

ادمین: یوسفعلی میرمطمئن
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پس از دو سال ریاست جمهوری؛ پزشکیان:چرا مردم هر روز وقتی از خواب بیدار می‌شوند، ناگهان مشاهده کنند که قدرت خریدشان کاهش یافته؟

🔹 آقای پزشکیان اگر بعد از دو سال هنوز برای سئوالهای متعددی که دارید، پاسخی ندارید، می توانید "مکتوب" اعلام کنید.

@makshufat
👍61🤬25
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جی‌دی ونس: دیروز روز بسیار بسیار خوبی بود

🔹ما پیشرفت‌های زیادی داشتیم و دقیقا همان کاری را انجام دادیم که می‌خواستیم.

@makshufat
🤬56👍5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
وزیر اقتصاد: نرخ سود بلندمدت باید کمتر از کوتاه‌مدت باشد/ سهام عدالت تابستان آزاد می‌شود

سیاست دولت، وزارت اقتصاد و مجموعه تیم اقتصادی، کاهش تورم است. بر همین اساس نرخ‌های سود بلندمدت نباید سیگنال افزایش تورم به بازار بدهند و به همین دلیل باید کمتر از نرخ‌های کوتاه‌مدت باشند. متأسفانه تاکنون وضعیت برعکس بوده و نرخ‌های بلندمدت، علامت افزایش تورم را به اقتصاد مخابره می‌کردند.

دستورالعمل فرآیند آزادسازی سهام عدالت در شورای عالی بورس به تصویب رسیده و مقرر شده است سازمان بورس با فراهم شدن شرایط مناسب، اجرای آن را آغاز کند.

این موضوع در شورای عالی بورس نیز مطرح شده و با توجه به مساعد بودن شرایط، اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است، هرچند تحقق آن مستلزم فراهم شدن برخی مقدمات و تمهیدات است.

پی نوشت:

وقتی می خواهند سرمایه های بازنشسته های ابرومند در بانکها را هاپولی کنند چه راحت برای نرخ، باید و دستور ردیف می کنند. مگر نمی گفتید قیمت دستوری بد است؟! مگر طرفدار کشف قیمت توسط سازوکار عرضه و تقاضا نبودید؟! حالا که مراجع تقلید شرط تورم را در قرض جایز می دانند برای فرار از سود ۷۰ درصدی باید هم این حرفها را بزنید!
🤬32👍53
یک سازوکار خوب برای کنترل انقلابی گری قبلا برای جناح چپ دهه شصت و نواصولگرایان در دهه ۹۰ امتحان شده و جواب داده است؛ اگر از ویلاهای مصادره ای منطقه یک و شمیران چیزی باقی مانده به هر کدام یکی با قیمت کارشناسی و به صورت اقساطی بدهید! مجرب است!

باور ندارید از چپ های خط امامی دهه شصت و فعالان دانشجویی دهه شصتی نو اصولگرا بپرسید. تضمینی جواب می دهد!!
👍57
فاکس نیوز:

ایران متعهد شده است که به آژانس بین المللی انرژی اتمی و بازرسانش اجازه دهد تا به ایران بازگردند تا بر روی مکان یابی و برچیدن تاسیسات هسته ای کلیدی کار کنند.

معاون رئیس جمهور ونس توانست به چارچوبی دست یابد که از بودجه مسدود شده ایران برای خرید محصولات کشاورزی آمریکا برای ایران استفاده کند و این محصولات شامل سویا، ذرت و گندم آمریکایی است.

@makshufat
🤬78👍81
به خاطر ۶۰ روز تعلیق تحریم، تنگه و هسته‌ای را دادیم رفت؟

🔹وزیر خزانه‌داری آمریکا: در راستای مذاکرات سازنده در سوئیس، ایران متعهد شده که عبور و مرور آزاد و بدون مانع در تنگه هرمز را تضمین کند

🔹 و اجازه ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) به کشور خود را بدهد. وزارت خزانه‌داری نیز مجوز عمومی موقت ۶۰ روزه‌ای صادر کرده.

@makshufat
🤬483
قرار بود ما غرامت و خسارت از آمریکا بگیریم ولی حالا ما به کشاورزان آمریکایی داریم غرامت می‌دهیم.

خدا قوت

@makshufat
🤬571
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بلاگر اماراتی با استناد به مقاله ی «تهران شهر جیبهای خالی» روزنامه اصلاح طلب شرق، چنین تصویر سیاه و قحطی زده ای از ایران جنگ زده مخابره می کند! در گزارش شرق مردم برای سیر کردن شکمشان مجبورند نان ها را دو قسمت کنند، اقدام به سرقت تن ماهی کنند و..
بالاخره برای توجیه پذیرش هر نوع ننگ نامه و توافق نفت در برابر غله امریکایی نیاز به این قسم فضاسازی ها هست.
وقتی گفته می شود بلندگوهای اجاره ای ناتو در داخل از اینترنشنال و امثالهم خطرناکترند برای همین است. مدعی العموم، دادگاه رسانه و .. کجایند؟

@makshufat
🤬57👍4
دستاورد مذاکره‌ تاکنون:
ورود بازرسان آژانس در ازای خرید اجباری علوفه آمریکایی از جیب خودمان
🤬71👍6
منبع آگاه فارس: ادعای معاون رئیس‌جمهور آمریکا دربارۀ بازگشت بازرسان آژانس به ایران کذب است

🔹این منبع آگاه ادامه داد: در مذاکرات سوئیس هیچ صحبتی درباره حضور بازرسان در کشور نشده است.

@makshufat
🤬52👍5😢21
اجتهاد عجیب و نابجا مدیران صفحه رسانه دفتر انقلاب که باعث تحریف پیام رهبری شد و تذکر گرفت

صفحه موسوم به رسانه رهبر انقلاب نوشت:
🔹در یکی از گزیده‌های متنیِ منتشرشده در این رسانه از پیام ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا، عبارتی در قلاب اضافه شده بود که در متن اصلی نبوده و صرفاً با هدف گویاسازی و تسهیل فهم مخاطب افزوده شده بود که به دلیل امکان ایجاد برداشت نادرست، از خروجی‌های این رسانه حذف می‌شود.

🔹 ضمن پوزش از مخاطبان محترم به اطلاع می‌رساند این توضیح صرفاً ناظر به نحوه تنظیم و انتشار متن است و دلالتی بر تأیید یا رد هرگونه برداشتی درباره اصل موضوع مورد اشاره ندارد.

🔸گفتی است همین اقدام رسانه رهبر انقلاب باعث شده بود که برخی حامیان مذاکره مدعی شوند که رهبر معظم انقلاب صرفا مخالف تفاهم با آمریکا بوده‌اند نه مخالف مذاکره، که با این توضیحات واقعیت روشن تر شده است.

*عکس مربوط به اجتهاد مدیران صفحه رسانه رهبر انقلاب در اضافه کردن عبارت [درباره تفاهم نامه] به کلام رهبر انقلاب است.

🔻به مکشوفات بپیوندید
https://eitaa.com/makshufat
🤬25👍32
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
توهین ترامپ پس از امضای تفاهم با پزشکیان:

هیچ‌کس نمی‌خواهد رئیس‌جمهور ایران باشد.
🤬48👍83
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Trump on Iran:

The strait is totally open.

We have two things: we have an open strait, and we have a country that will never have a nuclear weapon.


ترامپ درباره ایران:

تنگه کاملاً باز است.

ما دو چیز داریم: یک تنگه باز، و کشوری که هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.
🤬501
تبعات اجتهاد عجیب و نابجا مدیران صفحه رسانه دفتر انقلاب که باعث تحریف پیام رهبری شد و تذکر گرفت : تحریف جمله رهبری در زیرنویس شبکه خبر

جمله آقا سید مجتبی: بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم.

اما در زیرنویس شبکه خبر ۲۸ خرداد کلمه درباره تفاهم نامه اضافه شده تا این برداشت شود با اصل مذاکره موافق بوده اند و در بندهای تفاهم‌نامه نظر دیگری داشته اند!

@makshufat
🤬66👍4
آقای اژه‌ای؛ نمک به زخم مردم می‌پاشید؟! ‌‌

🔹کجا فرمایش رهبری براشون فصل الخطاب شد؟! کجا آقایان از نظر خودشان دست برداشتند؟

🔸آنها نه تنها از نظر خودشان دست برنداشتند بلکه روی نظر خودشان اصرار ورزیدند و همان مسیر غلط را پیش رفتند!

🔹تا جائیکه رهبری مجبور شد علناً بگوید علی‌الاصول نظر دیگری داشتم.

🔸حالا منتقدین اهل سوءاستفاده از بیانات رهبری شدند؟

داوود مدرسی‌یان

🔻به مکشوفات بپیوندید
@makshufat
🤬61👍13😢41
آقایان مداح و منبری؛ چطور شد که بعد از علنی شدن مخالفت رهبری ناگهان ناپیدا شدید و حتی ذره‌ای از آن تلاش‌هایی که برای تحمیل منطق مذاکره و توجیه آتش‌بس داشتید را نسبت به مطالبه شروط اجرای تفاهم و این گفتگوهای خفت‌بار سوئیس ندارید؟

پ.ن: چطور انتقاد به عملکرد شعام، قالیباف و پزشکیان برهم‌زننده اتحاد است ولی اعتراض به نادیده گرفتن نظر ولی جامعه را عادی سازی می‌کنید؟

@makshufat
👍55🤬54😢1
شریک کردن بی قاعده عمان در حاکمیت بر تنگه هرمز، پای آمریکا را در این تنگه باز کرد / عمان برای نظارت بر تنگه هرمز از آمریکا کمک خواست

🔹در حالی که عمان تلاش می‌کند موضع بی‌طرفانه خود را در تنش‌های میان ایران و آمریکا حفظ کند، مسقط برای تقویت توانمندی‌های اطلاعات دریایی و نظارت بر سواحل و آبراه‌های راهبردی خود از واشنگتن درخواست کمک کرده است. این اقدام همزمان با اجرای آتش‌بس ۶۰ روزه در منطقه صورت می‌گیرد.

🔹منابع آگاه اعلام کرده‌اند که دولت عمان  با وجود تأکید بر حفظ بی‌طرفی در تنش‌های جاری میان ایران و امریکا از واشنگتن خواسته است در توسعه ظرفیت‌های اطلاعاتی و نظارتی دریایی این کشور مشارکت کند.

🔹اینگونه آمریکا به بهانه کمک به عمان برای نظارت بر تنگه هرمز وارد منطقه می شود اما در اصل بر این تنگه راهبردی اعمال حاکمیت می کند.

🔹مقامات آمریکایی از جمله ترامپ و معاونش طی روزهای گذشته به حضور آمریکا در تنگه هرمز و اعمال حاکمیت بر این تنگه تاکید کرده بودند.

🔹بنابراین نه تنها آمریکا از منطقه اخراج نشد بلکه در قالب کمک نظارتی به عمان حضور نظامی در تنگه هرمز و اعمال حاکمیت در این تنگه را برای اولین بار در تاریخ به دست آورد.

@makshufat
🤬22👍201
اختلاف زمانی این دو عکس بیش از ۱۰ سال است،
در این مدت، روی ریل #مذاکره_با_آمریکا، نرخ دلار بیش از ۵۰ برابر شد.

دو ماه دیگر که ترامپ همین تعلیق نمایشی تحریم را کنار گذاشت و سپس جنگ را آغاز کرد؛
دوباره همه‌چیز تقصیر جلیلی و شعار روی موشک‌های سپاه می‌شود!

🔗 سید احسان حسینی

@makshufat
🤬52👍173
🔻 آقای قالیباف؛ حیف شماست...

🖌️ محسن مقصودی:

🔸آقای ‌قالیباف عزیز!
این سه توییت ۷۰ روز گذشته خود را با هم مقایسه کنید.
#علی‌الاصول، آتش‌بس در لبنان پیش‌شرط آغاز مذاکرات اسلام‌آباد شما بود.

🔹از آن پیش‌شرط مذاکرات پس از اشغال ۲۰ درصد لبنان در طول مذاکرات، رسیده‌اید به جایی که اگر به سوییس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری می‌ریختند!

🔸خودتان قضاوت کنید این عقب نشینی مرحله به مرحله از شرط‌ها و حرف‌های خودتان نیست.

🔹محاصره دریایی ایران هم‌ محصول خدعه دشمن در دوران پس از آتش بس و مذاکرات است وگرنه در جنگ ۴۰ روزه ناوهای‌شان جرأت نزدیک شدن نداشتند..تحریم‌های نفتی هم زمان جنگ برداشته شده بود و قیمت نفت دو برابر بود.

🔸پس لطفاً نفرمایید آنچه در جنگ نتوانستیم بدست بیاوریم با مذاکرات بدست آوردیم؛ ماجرا برعکس است.

🔹پس از مذاکرات هم وضعیت لبنان، هم محاصره، هم تحریم و هم قیمت نفت بدتر شد.

🔸فقط امیدوارم ا‌ورانیوم‌ غنی شده را با سویای آمریکایی معاوضه نکنیم؛ به جای اخذ غرامت به آمریکایی‌ها پاداش ندهیم!

🔹آقای قالیباف، حیف شماست با آن سوابق‌ جهادی.

🔸عجله و اشتیاق برخی برای مذاکره در زمانی که هنوز دشمن تنبیه نشده، سایه جنگ را بر سر کشور و جبهه مقاومت نگه می‌دارد؛ تهدیدها و توهین‌های روزانه ترامپ را می‌بینید...

🔹تا آخرین سرباز اسراییلی از جنوب لبنان خارج نشده مذاکرات را متوقف کنید...

🔸اگر می‌خواهید مذاکرات‌تان از این پس موفق باشد؛ روی شروط و حرف‌های خودتان محکم بایستید... وقتی بند ۱ تفاهم‌نامه مکرر توسط ترامپ و نتانیاهو در این چند روز نقض شده است، مذاکرات را متوقف کنید.‌ تنگه هرمز را ببندید تا شروط را محقق کنند.

🔹آقای قالیباف، ما از شما انتظار بیشتری داریم.

@makshufat
👍746🤬6
ادامه کنایه های بی ادبانه نویسنده مقاله توهین آمیز«لوبیای سحر آمیز» در سایت تسنیم و مشرق

@makshufat
🤬95👍4